Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Stie cineva cotele semeringurilor pt furca fata ? Cod ceva pt comanda ?? Eu am motocicleta fabricatie 91 dar furca este de la modelele fabricate dupa 95 ,cu doua discuri de frana.Banuiesc,daca jugurile sunt la fal ..ca si diametrul telescoapelor este identic?!! Partea de sus a telescopului are diametrul de 36mm deci cam asta ar fi cota interioara a semeringului.

 

Stiu ca modelele '90-94 au aparut doua rezervoare de benzina ..si au un singur disc de frana iar modelele

'95-2000 au aparut doua discuri de frana dar si furca diferita ..asta cu furca nu stiu din ce an..

 

Multzam anticipat.

 

Mesaj completat

Stie cineva cotele semeringurilor pt furca fata ? Cod ceva pt comanda ?? Eu am motocicleta fabricatie 91 dar furca este de la modelele fabricate dupa 95 ,cu doua discuri de frana.Banuiesc,daca jugurile sunt la fal ..ca si diametrul telescoapelor este identic?!! Partea de sus a telescopului are diametrul de 36mm deci cam asta ar fi cota interioara a semeringului.

 

Stiu ca modelele '90-94 au aparut doua rezervoare de benzina ..si au un singur disc de frana iar modelele

'95-2000 au aparut doua discuri de frana dar si furca diferita ..asta cu furca nu stiu din ce an..

 

Multzam anticipat.

 

 

36X48X11/12.5

36X48X11

36X48X11 M STAUBKAPPE .care este treaba cu semeringurile astea ..vad diferente de cote si de pretz..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@divizia

Arata fain motorul. Locul unde a fost intermediara pare cam gol ... Nu aveai varianta s-o lasi acolo doar de forma ? Cred ca stop ca si al tau mi-am comandat si eu de pe louis.

 

RISERE CUSTOM, din inox, pentru ca aveam nevoie de ghidon inaltat, dupa cum spuneam intr-un post mai devreme, dragbar-ul imi atingea in rezervor:

a3b2e089.jpg

0a791df5.jpg

a5929e5d.jpg

Riserele facute la scula asta:

0c4941a2.jpg

 

 

Si in sfarsit am reusit si eu sa-mi "elevez" motorul, dupa urmatoarea schema:

526924ef.jpg

6c4df885.jpg

6bf66b05.jpg

 

 

Ca si modificari fata de stock, urmeaza:

- vopsit negru lucios

- modificat putin aripa spate

- comenzi avansate

- dragbar cu comenzi de Suzuki V-Strom

- seaua mare subtiata un pic

 

Toate cele bune !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am nevoie de ajutor pentru inlocuirea rulmentilor la jug am ceva joc in ghidon

motorul e pe butuci, am servisat furcile, simering si protectii praf, ulei, etc, si acum vreau sa ma apuc de jug.

Cateva sfaturi va rog, cum il desfac, ce rulmenti trebuie..etc.

Multumesc!

 

xv750 :)

ms

Editat de catalinxv750
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Trebuia sa faci si un video sa vedem ce glas are, iti doresc sa faci multi km fara evenimente in noul sezon si presupun ca noul glas te incanta!

Numa bine si sanatate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Divizia, daca as sta ceva mai bine cu banii, crede-ma ca mi-as mai lua un Virago.Mai ales unul ca al tau. Bafta la vanzare!

Eu am mai am cumparat de la tine un costum Nitro si pot spune ca esti super parolist. Spun asta pentru eventualii cumparatori, bineinteles.

Editat de barboge
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Trebuia sa faci si un video sa vedem ce glas are, iti doresc sa faci multi km fara evenimente in noul sezon si presupun ca noul glas te incanta!

Numa bine si sanatate!

:crack: O sa urmeze si un filmulet...., curand...Merci de urari, la fel iti doresc si tie ! Suna intr-adevar bestial...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Divizia, daca as sta ceva mai bine cu banii, crede-ma ca mi-as mai lua un Virago.Mai ales unul ca al tau. Bafta la vanzare!

Eu am mai am cumparat de la tine un costum Nitro si pot spune ca esti super parolist. Spun asta pentru eventualii cumparatori, bineinteles.

 

 

Cat tine zapada scade pretul la mobra la 1200 euro. In pret intra si ghidonul stil coarne+inaltatoarele aferente, setul de coburi, semnalele vechi, oglinzile vechi, placute de frana sigilate SBS {si cele de pe mobra sunt aproape noi}, set de semeringuri furca.....oferta valabila pentru 5-10 zile pana se incalzeste afara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

Am dat jos capacele de la carburatoare sa le polishez si cred ca n-ar strica sa schimb membranele ... Sunt intregi, dar la margini nu arata chiar bine ...

Am gasit pe motomike prin autonet, la 374 Lei / bucata ... dar mi se pare exagerat si de prost gust sa dau 750 de Lei pe doua membrane ...

 

Stiti vrei sursa mai buna pentru asa ceva ?

post-58202-1298455053_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Am gasit la "super pret" ulei Motul 3000 20W50. In cartea tehnica scrie sa bag 20W40. E diferenta mare? Pot aparea probleme daca bag 20W50?

Astept sfaturi de la cunoscatori. Multumesc anticipat!

Ahoi, respecta ceeace scrie in manual pentru ca yamaha a facut teste si stie cu ce merge mai bine motorul, mai exact: 10w40 intre -5 si 45 grade si 20w40 5 si 45 grade. Numa bine si sanatate!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

Am dat jos capacele de la carburatoare sa le polishez si cred ca n-ar strica sa schimb membranele ... Sunt intregi, dar la margini nu arata chiar bine ...

Am gasit pe motomike prin autonet, la 374 Lei / bucata ... dar mi se pare exagerat si de prost gust sa dau 750 de Lei pe doua membrane ...

 

Stiti vrei sursa mai buna pentru asa ceva ?

 

Stai linistit ca o sa dai atata pentru membrane :crack: Daca ai noroc gasesti la dezmembrari, dar membranele de obicei sunt scump al dracului. Eu am luat unu mult mai mic si m-a costat 280 ron.

Editat de phoenix27
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intru totul de acord cu Icelord. Ce pot eu sa adaug este ca eu am folosit anul trecut 20w50, iar proprietarul anterior al motocicletei la fel timp de mai multi ani fara nici o problema. Din ce am mai citit si eu despre standarde, ca si eu eram planta si acum nu cred ca am evoluat prea mult in domeniu, trebuie sa iei in calcul uzura si unde folosesti motorul. La un motor pana in 100k km nu are rost sa strici perfectiunea zen data de japonez, peste merge sa ii mai cresti putin vascozitatea. Daca mergi in general vara si mult in oras e foarte bun 20w50, pentru ca cel putin in Bucuresti nu cred ca al meu motor s-a racit vreodata cum trebuie din cauza traficului. Daca vrei sa mergi si mai pe racoare baga 20w40.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu merg de cand se topeste zapada pana ninge iara:)). Motoru are 30000 de km. Cred ca risc si bag totusi 20W50 ca iau 3 litri la pret de 2. Alt ulei nu stiu ce as putea sa bag, toate uleiurile bune sar de 60 lei litru si e totusi criza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu merg de cand se topeste zapada pana ninge iara:)). Motoru are 30000 de km. Cred ca risc si bag totusi 20W50 ca iau 3 litri la pret de 2. Alt ulei nu stiu ce as putea sa bag, toate uleiurile bune sar de 60 lei litru si e totusi criza...

Uite aici poate te ajuta http://www.motodiscount.ro/cautare/20w40?s=20w40

si http://www.motodiscount.ro/cautare/20w50?s...&stoc=toate

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot am ajuns pana aici, m-am hotarat s-o desfac toata si sa vopsesc (electrostatic) si cadrul si bascula de spate. Era pacat de atata munca ca sa n-o comit pana la capat ...

O sa beau o lada de bere cand o s-o vad iarasi intreaga :)

 

106af298.jpg

Mesaj completat

Si un pont: KIT SERVICE XV535 - 19,99 GPB

:crack:

valeu, dau eu doua lazi cind o vad gata !

numa sa pui o poza aici sa vaz si eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma oftic putin , eu am cromat-o aproape toata,( adica ;capace motor , scarite ,cablu farana spate , inaltatoare ghidon , arcuri + telescoape spate , juguri furca fata (astea nu ma multumesc , n-au iesit prea bine !!) , sablat+vopsit bascula ,nichelat suruburi , si am vopsit-o la cabina !!(aici e chestia cu oftica , data viitoare electrostatic !!). dupa ce-i gata postez poze despre cum a fost si ce-a iesit. ps. schimbat roata spate = multumiri lui Ciprian din Severin !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Salutare !

Am dat jos capacele de la carburatoare sa le polishez si cred ca n-ar strica sa schimb membranele ... Sunt intregi, dar la margini nu arata chiar bine ...

Am gasit pe motomike prin autonet, la 374 Lei / bucata ... dar mi se pare exagerat si de prost gust sa dau 750 de Lei pe doua membrane ...

 

Stiti vrei sursa mai buna pentru asa ceva ?

 

 

374 lei dar nu e numai membrana, e si sertarasul :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...