Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

Am vazut un caz ciudat. Releul de pornire se bloca pe circuit inchis => ii dadea la electromotor intruna.. si dupa ce pornea motorul. Verifica si releul de pornire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La capacul de la alternator,ai garnitura sau silicon?

 

Nu stiu sa-ti spun exact. Am motorul la 120 km de mine. :|

 

 

S-au mai uitat niste oameni la el si au ajuns la aceeasi concluzie. Pendixului electromotorului pare sa nu decupleze in momentul in care motorul porneste..Vineri o sa-l desfaca pentru a vedea exact problema.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu sa-ti spun exact. Am motorul la 120 km de mine. :|

 

 

S-au mai uitat niste oameni la el si au ajuns la aceeasi concluzie. Pendixului electromotorului pare sa nu decupleze in momentul in care motorul porneste..Vineri o sa-l desfaca pentru a vedea exact problema.

Ramane cuplat releul de pornire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

un prieten are probleme cu viroaga lui la furca, in sensul ca-i curge uleiul din ambele brate, si-a comandat piesele si acum nu stie exact ce cantitate de ulei intra in brate.

Ne poate ajuta cineva?

ulei per brat va rog si eventual si tipul uleiului ce-l recomandati.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

un prieten are probleme cu viroaga lui la furca, in sensul ca-i curge uleiul din ambele brate, si-a comandat piesele si acum nu stie exact ce cantitate de ulei intra in brate.

Ne poate ajuta cineva?

ulei per brat va rog si eventual si tipul uleiului ce-l recomandati.

Multumesc

Asa dupa cum scrie si in manual, uleiul de furca este 10W. Unii oameni fac un amestec 10W cu 15W 2:1 ca sa intareasca furcile pentru drumurile noastre pline de gropi. Am mers cu un asfel de amestec si a fost binevenit, face bine mai ales cand mergi prin oras prin gropi, pe piatra cubica si peste linii de tramvai -- nu se mai afunda asa repede si asa mult.

Tot asa dupa cum scrie in manual, cantitatea este 228cm^3 sau, altfel masurat, cu furca complet asamblata (mai putin capacul superior si siguranta acestuia) si pusa pe motor si cu motorul sprijinit natural (adica pe rotile lui) si drept (adica nu pe cricul lateral), 176mm sub capatul tubului de furca (adica de la santul unde intra siguranta care tine capacul si pana la suprafata uleiului trebuie sa fie 176mm).

 

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

un prieten are probleme cu viroaga lui la furca, in sensul ca-i curge uleiul din ambele brate, si-a comandat piesele si acum nu stie exact ce cantitate de ulei intra in brate.

Ne poate ajuta cineva?

ulei per brat va rog si eventual si tipul uleiului ce-l recomandati.

Multumesc

Daca e Virago de 535,vezi pe urmatoarele linkuri:

http://www.valvolineeurope.com/romania/lubricant_advisor

http://www.louis.de/_307f7cc43c53d1c9d1d116cff29c43202a/index.php?topic=bikedb&article_context=bikedb&anzeige=0&CONTENT=technik&typ_id=3BR

Pe aplicatie la Valvoline,iti da 230ml/telescop,si pe louis,iti da 228ml/telescop,ulei 10W.Daca bagi 230 ml/telescop e ok.

Editat de ionut_king
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ziceam pe pagina anterioara ca imi trebuie baterie.

am cumparat o varta - 157 lei. a trebuit sa o formex eu cu materialele incluse in pachet.

 

ieri am demontat pentru prima data carburile si, impreuna cu un prieten foarte priceput, le-am demontat si curatat. carburile par a fi in regula, neexistand semne de uzura. membranele intacte. o singura problema am intampinat: surubul pt. aer al carbului cilindrului fata e atat de intepenit incat nu am reusit sa-l scoatem nici macar cu toate uleiurile degripante avute la indemana. nu am fortat si l-am lasat asa.

 

am reglat si jocul tachetilor (tot pt. prima data). toate jocurile tachetilor erau in marja data de hynes in manualul sau de reparatii si intretinere dar am ales sa le reglez la minimul dat.

 

azi am montat carburile pe motor si am pornit masinaria.

a pornit destul de usor la primul buton cu socul tras. am asteptat sa se incalzeasca, anuland socul treptat. la relanti motorul merge rotund mai tot timpul dar din cand in cand turatia variaza si parca da rateuri. am verificat aprinderea si e perfecta. cel mai nasol e ca daca opresc motorul si vreau sa-l repornesc cald fiind, porneste foarte greu...

deocamdata dau vina pe benzina de anul trecut. maine merg la peco sa improspatez combustibilul (mai e foarte putin in rezervor) si sper sa nu mai persiste problemele. tot maine merg la prietenul meu ce are scule pt. sincronizat carburi pt. a face aceasta operatiune.

 

credeti ca benzina din noiembrie (sau octombrie?) poate cauza pornirea grea la cald si rateuri???

trebuie sa verific si incarcarea. cat trebuie sa-mi indice voltmetrul???

 

merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am montat carburile pe motor si am pornit masinaria.

a pornit destul de usor la primul buton cu socul tras. am asteptat sa se incalzeasca, anuland socul treptat. la relanti motorul merge rotund mai tot timpul dar din cand in cand turatia variaza si parca da rateuri. am verificat aprinderea si e perfecta. cel mai nasol e ca daca opresc motorul si vreau sa-l repornesc cald fiind, porneste foarte greu...

deocamdata dau vina pe benzina de anul trecut. maine merg la peco sa improspatez combustibilul (mai e foarte putin in rezervor) si sper sa nu mai persiste problemele. tot maine merg la prietenul meu ce are scule pt. sincronizat carburi pt. a face aceasta operatiune.

 

credeti ca benzina din noiembrie (sau octombrie?) poate cauza pornirea grea la cald si rateuri???

trebuie sa verific si incarcarea. cat trebuie sa-mi indice voltmetrul???

 

merci!

 

Eu zic mai intai sa sincronizezi carburatoarele si apoi sa vreifici daca mai ai problemele respective.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...si vreau sa-l repornesc cald fiind, porneste foarte greu...

Nu, nu are legatura cu calitatea benzinei! ...pornirea grea la motor cald este datorata doar carburatiei(foarte posibil) amestec prea bogat. Probabil ca reglajul relantiului a fost facut cu motorul rece, refa-l! Utilizeaza dispozitive adecvate ptr. sincronizare!

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si trebuie facuta si observatia ca carburatorul de Virago (si de motociclete in general) nu seamana cu ala de Dacie si, ca atare, cand o pornesti calda (si mai ales daca a stat in soare sau e cald si afara, nu numai motorul), merita sa incerci prima oara cu socul inchis la capat si cu acceleratia deschisa la 1/4.

Daca cineva vrea si explicatia tehnica, o dau cu mare placere da' am zis sa nu va fac capul calendar din prima :-)

 

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de interventii.

 

@cristi: am citit in manualele de reparatii pe care le am ca si benzina veche poate fi problema si ca inainte de a face alte investigatii trebuie sa pun benzina proaspata. inca nu am apucat sa cumpar benzina dar in orele urmatoare o voi face. oricum merg la sincronizare - ca sa iasa bine trebuie sa inlatur posibilitatea ca benzina sa fie "slaba".

 

@dexter: stiu bine practica mentionata de tine si nu ies din ea niciodata. de data asta insa... nu vrea.

 

revin cu noutati de indata ce acestea vin.

 

bafta!

 

completez:

ma gandesc ca probabilitatea ca benzina sa fie de vina e mare fiindca atunci cand am pus la iernat motorul, acesta mergea foarte bine. ce altceva se putea intampla la un motor ce zace? dupa cum am spus: am reglat culbutori, am curatat carburi, am verificat sistem aprindere si bujii.

trebuie sa spun ca inainte de a face toate astea am pornit motorul si tot asa facea (am mentionat ceva in pagina anterioara): nu a mers prea bine... variatii la relanti, pacaneli in toba ca de rateuri, pacaneli chiar in carburatoare - numai la relanti. de turat se tureaza bine si nu face figuri la turatie mai mare constanta. atat ca nu am reusit sa repornesc motorul din cauza bateriei terminate sa-mi dau seama si de problema ce ma apasa mai tare acum.

 

bafta!

Editat de octa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de interventii.

 

@cristi: am citit in manualele de reparatii pe care le am ca si benzina veche poate fi problema si ca inainte de a face alte investigatii trebuie sa pun benzina proaspata. inca nu am apucat sa cumpar benzina dar in orele urmatoare o voi face. oricum merg la sincronizare - ca sa iasa bine trebuie sa inlatur posibilitatea ca benzina sa fie "slaba".

 

@dexter: stiu bine practica mentionata de tine si nu ies din ea niciodata. de data asta insa... nu vrea.

 

revin cu noutati de indata ce acestea vin.

 

bafta!

 

completez:

ma gandesc ca probabilitatea ca benzina sa fie de vina e mare fiindca atunci cand am pus la iernat motorul, acesta mergea foarte bine. ce altceva se putea intampla la un motor ce zace? dupa cum am spus: am reglat culbutori, am curatat carburi, am verificat sistem aprindere si bujii.

trebuie sa spun ca inainte de a face toate astea am pornit motorul si tot asa facea (am mentionat ceva in pagina anterioara): nu a mers prea bine... variatii la relanti, pacaneli in toba ca de rateuri, pacaneli chiar in carburatoare - numai la relanti. de turat se tureaza bine si nu face figuri la turatie mai mare constanta. atat ca nu am reusit sa repornesc motorul din cauza bateriei terminate sa-mi dau seama si de problema ce ma apasa mai tare acum.

 

bafta!

 

La fel si la mine ...chestie aparuta dupa o ploaie torentiala...de atunci are boala asta .Am curatat si papucii de la bobinele de inductie si tot degeaba (nu mai am capacul de protectie de la bobine si a cam dat apa prin zona).Posibil si uzura mare pe partea de distributie..la mine..zic eu.Odata ce motorul s-a incazit bine nu mai face figuri in schimb devine mai ,,tzacanit"..:))

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va spun sincer: nu m-am grabit sa vin cu noutatile... ca deh!, doru' de vant in piept a fost prea mare!

 

fratilor, benzina veche e ca berea fara alcool... nu are efectul scontat!

 

am golit total rezervorul scotand furtunul de la robinet - am pus un alt furtun pana intr-un recipient. am scos furtunul de alimentare cu benzina de la carburi si am golit tot circuitul de benzina pana la carburatoare sufland in furtunul de la robinet - m-am folosit de un furtun de aerisire baterie ca prelungitor (nefolosit bineinteles!) ce se potriveste inauntrul furtunului de benzina. am golit carburile desfacand pe rand suruburile de golire si montand furtunul de aerisire baterie la stuturile de golire.

am alimentat cu benzina proaspata, am montat bateria si am dat buton. din prima mi-am dat seama ca e de bine - pornirea a fost usoara.

totusi, cca. 3 minute de mers la relanti motorul a sughitat, a mai pacanit, s-a turat aiurea. apoi, dupa un mare poc pe tobe, s-a linistit si a mers perfect. dupa oprire porneste la o atingere scurta de buton. toate bune.

am mers cu motorul la prietenul meu ce are scula de sincronizat carburatoare - nu ar fi fost nevoie de aceasta interventie (diferenta dintre valorile de vacuum era asa mica incat cu mare finete a trebuit rasucita surubelnita ca sa fie chiar perfect).

 

 

in alta ordine de idei: ieri ma necajisem fiindca voltmetrul imi indica la incarcare la relanti doar 13,6 v fara consumatori si 13,2 v cu consumatori. la turare tensiunea crestea putin pana pe la 13,8 v.

azi am luat la puricat toate conexiunile, am curatat toti contactorii si mufele de pe circuitul de incarcare. sistemul s-a vindecat! voltmetrul imi arata 14,5 v stabili la relanti. la turare scade pana la 14,3 v... perfect.

 

de abia astept ziua de maine. plimbarica de seara asta a fost oarecum cu morcovu'n dos - n-am rca pt. viroguta.

maine, inainte de cafea (!), ma duc la agentul de asigurari.

 

bafta!

 

(sunt mare cafegiu, s-ar putea sa nu reusesc sa ma grabesc la broker...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ce interesati, ieri mi-am comandat setul de membrane de pe motorradbay.de pentru Virago XV535

2.00 x XV535 Librane (1344902§) = 59,80 EUR

1.00 x Paypal = 3,39 EUR

1,00 x Lieferung = 8,00 EUR

Total: 71,19 EUR

In Lei, distractia a fost exact 322.51 Lei.

 

Va tin la curent.

Toate cele bune !

 

Salut!

 

Sunt curios daca ai primit membranele? in cat timp? au venit la Posta Romaneasca? si daca sunt cele bune?

 

Multumesc,

 

Cu stima,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba fratilor am si eu o problema. O alta problema. I-am dat o cheie dupa ce am pus bateria pe redresor. A pornit si pentru 10 secunde toate bune si frumoase , dar asta pana a inceput sa scoata un zgomot foarte ciudat. Suna ca si cand ar da electromotorul in gol (sau a cilindru neuns).

 

Motocicleta cumparata in decembrie si tinuta in garaj. Am verificat si avea doar 1,2 L de ulei. Cam nasoala treaba. M-am dus si am cumparat ulei nou si am pus cat trebuie. I-am mai dat o cheie si zgomotul tot apare.

 

Ce ma sfatuiti ?

 

 

 

Vesti proaste. Nu e de la releul. Electromotorul pare sa decupleze normal. Problema pare sa fie mult mai grava, ceva la motor.

Mi-a fost recomandat un tip din Ciolpani, mester bun si priceput.

 

Si uite asa stau eu pe bara si beau o bere si ma gandesc cum dracu sa-l transport, si oare cat o sa ma coste si ce nasol o sa fie daca trebuiesc piese de schimb. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! O mica problema stranie...Am bagat ceva km dupa kare in garaj incercînd să o cuplez în viteza 1 moare motorul, la fel și a doua.......ca și kum nu ar funcționa ambreajul......Am lăsat puțin motorul timp în care mă lua paranoia...aprins iar.....la fel...după a treia încercare nu au apărut problemele descrise....totuși în timpul mersului mi se întîmlă să simt că trecerea din viteză parcă merge fără ambreaj, periodic,....e o problemă? ar trebuiu să consult un specialist, să deskidă kutia de viteze? headscratch.gif mi-e frică să nu rămîn cu ea în drum la ceva distanțe mai mari cu această problemă...de urnit din loc plecăm noi, dar........klank, klank fără ambreaj.......kurt.gifMulțam anticipat!beer.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! O mica problema stranie...Am bagat ceva km dupa kare in garaj incercînd să o cuplez în viteza 1 moare motorul, la fel și a doua.......ca și kum nu ar funcționa ambreajul......Am lăsat puțin motorul timp în care mă lua paranoia...aprins iar.....la fel...după a treia încercare nu au apărut problemele descrise....totuși în timpul mersului mi se întîmlă să simt că trecerea din viteză parcă merge fără ambreaj, periodic,....e o problemă? ar trebuiu să consult un specialist, să deskidă kutia de viteze? headscratch.gif mi-e frică să nu rămîn cu ea în drum la ceva distanțe mai mari cu această problemă...de urnit din loc plecăm noi, dar........klank, klank fără ambreaj.......kurt.gifMulțam anticipat!beer.gif

 

 

 

 

ma gandesc ca nu ai incercat sa o bagi in viteza cu mobra pusa pa cric......sau?

Editat de Zacopilu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si uite asa a venit primavara si eu stau cu Viraga mea , bolnava, in garaj . :baldy: Inca o perioada biciclist.

 

Imi recomanda careva in servici bun in B.(ca ma gandesc sa o imping Bz -> B :)) )

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am dus-o la Wolf moto,baietii de acolo sunt profesionisti si mi-au dat niste preturi ok .Au venit chiar ei si au ridicat-o de la garaj si acum astept piesele si consumabilele.Mentionez ca au contribuit si cu un discount la asigurarea mea RCA.Toate bune!! :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ziceam pe pagina anterioara ca imi trebuie baterie.

am cumparat o varta - 157 lei. a trebuit sa o formex eu cu materialele incluse in pachet.

 

ieri am demontat pentru prima data carburile si, impreuna cu un prieten foarte priceput, le-am demontat si curatat. carburile par a fi in regula, neexistand semne de uzura. membranele intacte. o singura problema am intampinat: surubul pt. aer al carbului cilindrului fata e atat de intepenit incat nu am reusit sa-l scoatem nici macar cu toate uleiurile degripante avute la indemana. nu am fortat si l-am lasat asa.

 

am reglat si jocul tachetilor (tot pt. prima data). toate jocurile tachetilor erau in marja data de hynes in manualul sau de reparatii si intretinere dar am ales sa le reglez la minimul dat.

 

azi am montat carburile pe motor si am pornit masinaria.

a pornit destul de usor la primul buton cu socul tras. am asteptat sa se incalzeasca, anuland socul treptat. la relanti motorul merge rotund mai tot timpul dar din cand in cand turatia variaza si parca da rateuri. am verificat aprinderea si e perfecta. cel mai nasol e ca daca opresc motorul si vreau sa-l repornesc cald fiind, porneste foarte greu...

deocamdata dau vina pe benzina de anul trecut. maine merg la peco sa improspatez combustibilul (mai e foarte putin in rezervor) si sper sa nu mai persiste problemele. tot maine merg la prietenul meu ce are scule pt. sincronizat carburi pt. a face aceasta operatiune.

 

credeti ca benzina din noiembrie (sau octombrie?) poate cauza pornirea grea la cald si rateuri???

trebuie sa verific si incarcarea. cat trebuie sa-mi indice voltmetrul???

 

merci!

 

Salut! Am si eu o intrebare: Garniturile de la cele patru capace ce a trebuit sa fie scoase pentru a regla jocul valvelor a trebuit sa fie inlocuite? Si daca da, de unde ai facut rost de ele?

Multumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am inlocuit nici una din garnituri. capacele au iesit frumos, garniturile au ramas intr-o stare foarte buna. dupa montaj si cca. 300 km parcursi nu au aparut urme de ulei in zona.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari. intentionez sa imi cumpar si eu acum un virago 535. am 1.8 m si urcandu-ma pe el mi s-a parut destul de micut. dar fiind o motocicleta buna si fiind limitat de buget ma gandesc sa raman cu aceasta decizie. vreau sa imi cumpar un set de comenzi avansate. ma puteti ajuta, va rog, cu idei, unde as putea gasi si cat m-ar costa? va multumesc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...