Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

Dragi colegi,

De unde fac si eu rost de un amarat de manual de service pentru un Virago 125? Bata-l norocul, caut de 2 saptamani, de ma doare capul si nimic....

Va multumesc si fac cinste celui care imi face rost de asa ceva. Vreau sa pun distributia la punct si am nevoie de manual :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu stresezi pe nimeni, foarte bine faci ca vrei sa te bagi daca nu ai doua maini stangi chiar e indicat, primul pas e sa-ti descarci manualul de sevice pentru 535 care e identic cu al tau mai putin capacitatea. Vezi sa folosesti scule potrivite mai ales la suruburile capacelor carburatoarelor pentru ca sunt stranse al naibi de tare. Tot ce desfaci tii minte de unde ai scos inclusiv suruburile chiar daca sunt la fel. Rabdare si tutun.

Spor la joaca.

In seara asta cu ajutorul zeitatilor si al lui vlad58 monstruletul a pornit si merge ca un ceas elvetian.

Iti multumesc vlad58 petru sfatul cu purjarea carburatorului....se pare ca aerul comprimat face minuni:)

Editat de Mircea Melca
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor :cheers:

De aproape o saptamana sunt posesorul unui xv750 din '95 cu cateva mici modificari estetice ....

Initial l-am cumparat in idea de al transforma pe viitor intr-un cafe :moto: spun pe viitor deoarece imi place atat de tare cum arata bicicloanta asta incat vara asta va ramane la fel cum am cumparat-o, cel putin din punct de vedere estetic ......

Pe moment din ce am observat amortizoarele fata trebuiesc reconditionate , o revizie la frane si un schimb de ulei atat la motor cat si la diferential i-ar prinde bine .

Ca si pareri , ce ulei ar fi mai potrivit / bun atat la motor cat si la diferential tinand cont ca-l voi folosi doar ocazional vara ....?

 

 

 

post-54016-0-85029100-1459153023_thumb.jpg

post-54016-0-83120500-1459153038_thumb.jpg

post-54016-0-04163200-1459153045_thumb.jpg

post-54016-0-54974300-1459153068_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! As vrea sa imi achizitionez un virago. Sunt la inceput de drum si nu sunt hotarat daca sa imi iau de 250 sau 535. Am gasit unul de 535, dar e cam vechiut chiar daca arata foarte bine. E din 1989, credeti ca se merita? Mentionez ca vreau sa ma incadrez in 1500 euro. unul https://lajumate.ro/yamaha-virago-535-impecabila-1749198.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anii la mobre nu is ca la masini, nu se fac asa multi km cu ele, poate fi super ok chiar daca e din 89, nu te uita la asta. Uita-te eventual (cu cineva priceput daca zici ca tu esti la inceput de drum) la alte aspecte - sa nu fi fost cazuta, cadru indoit, sudat, sa fie bine intretinuta, etc.

Si du-te pe 535 daca iti permite bugetul, o poti folosi mult si bine inca.


» Post actualizat in 28 Mar 2016 16:30

faza cu 'impecabila' e cam fishy un pic :) dar mno, poate fi ok totusi. Sa o vezi cu cineva cu experienta neaparat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai cauta putin si vei gasi un 535 bun la banii astia. Vei mai avea de schimbat cauciucuri si sa verifici incarcarea, in rest nu are moarte motorul asta. Eu zic sa nu te complici cu 250 daca ai posibilitatea sa iei un 535. Motor mai mare, dar foarte manevrabil, putere mai multa, consumul e cam de 3,9-4,5 in afara si 5-5,5 in oras, deci nu e enorm. In plus, la 535 ai cardan, ceea ce inseamna intretinere minima fata de lant, la 250. Cu 535-ul mergi lejer cu 120-130 km la drum si poti sa urci pana la 160 daca e reglata bine, ceea ce cu 250 nu poti face...

 

In plus, 535-ul e cam cea mai fasneata la clasa de cruisere medii, fiind mai nervoasa decat Honda Shadow de 600 (39 de cai) sau Yamaha Dragstar de 650 (40 de cai). La 535 ai 44 de cai si e si mai usoara (vreo 184 kg la gol, fata de peste 200 kg la cele doua de mai sus).

Editat de dionysos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

535 cu siguranta, cu 1500 euro te incadrezi la una din anii '90 - '94. Daca nu este inmatriculata in RO o sa te coste in plus sa ii faci carte la RAR.

 

Cred ca gaseste si '96 - '98 la 1500 de euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde? :))

 

http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=618427&selpic=4&zoom=1#foto

http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=620320&selpic=2&zoom=1#foto

 

Si sunt sigur ca gasesti si altele daca mai cauti si tu putin pe net. Vezi si pe olx... La una de 1800 poti incerca sa negociezi, toti mai lasa la bani...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parbrizul ala eu l-as da jos, cred ca mai mult te incurca in loc sa te protejeze (acum depinde si ce inaltime ai ca eu vorbesc din punctul meu de vedere) plus ca se potriveste ca nuca-n perete, oglinzile seamana cu alea de scuter (probabil sunt vopsite) si ce sa mai vorbesc bombonica de pe coliva sunt handguard-urile. Dar de gusturi nu se discuta, sa te poarte fara evenimente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vind virago 535. An fabricatie 1993

Motorul functioneaza bine si arata bine. Rezervorul este marit cu aproximativ 2.5 litri avind si tratament impotriva ruginirii. Saua este modificata ,astfel incit acum este una singura. Cauciucurile sint cam 90% . Are genti laterale, topcase si parbriz. Este inmatriculat in Romania, ITP valabil pina in iunie 2016 , a expirat insa asigurarea si nu am mai facut alta. Se vinde pentru ca nu se mai foloseste si e pacat sa stea in garaj. Pentru cei interesati de pret si poze nr. meu de tel este 0722 209 340.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal..marirea de rezervor cum s-a realizat? Posibil ceva poze? Mersi

» Post actualizat in 03 Apr 2016 09:07

Vlad58

De hanguard..nu prea imi pasa, is constient ca nu e tocmai pt ea, nu gasesti nimic sa se potriveasca de fapt..in schimb e super util, la temperaturi sub 15 grade..oglinzile sunt ca cele originale cromate, doar astea sunt cele negre mat de pe louis..parbriz. iar, e folositor, si facut aprox. Forma de mine..nu-s plin de musti, nici pe piept nici pe casca nu prea...restul..cum ai zis.. gusturile nu se discuta..si nu-s persoana care-si cumpara motor petru ochii altor oameni 😊 aia umbla doar duminica in centru..si mersi, sper sa ma tina mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..parbriz. iar, e folositor, si facut aprox. Forma de mine..nu-s plin de musti, nici pe piept nici pe casca nu prea..

Eu am avut o banuiala ca parbrizul ar fi scurt, acum mi-ai confirmat. Daca parbrizul are inaltimea potrivita privesti peste el si iti este indiferent daca ai viziera coborata sau ridicata, pe scurt nu-ti bate vantul in zona capului. Deci fara muste pe casca.

Iti recomand un parbriz de scuter piaggio care este suficient de mare cat sa-ti apere ,mainile, bustul, capul si chiar genunchi. Renunti la handguard-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal..marirea de rezervor cum s-a realizat? Posibil ceva poze? Mersi

» Post actualizat in 03 Apr 2016 09:07

Vlad58

De hanguard..nu prea imi pasa, is constient ca nu e tocmai pt ea, nu gasesti nimic sa se potriveasca de fapt..in schimb e super util, la temperaturi sub 15 grade..oglinzile sunt ca cele originale cromate, doar astea sunt cele negre mat de pe louis..parbriz. iar, e folositor, si facut aprox. Forma de mine..nu-s plin de musti, nici pe piept nici pe casca nu prea...restul..cum ai zis.. gusturile nu se discuta..si nu-s persoana care-si cumpara motor petru ochii altor oameni aia umbla doar duminica in centru..si mersi, sper sa ma tina mult

Prin taiere, adaugare de material , sudare , probe si tot ceea ce trebuia ca lucrul sa fie bine facut, estetic si functional. Nu am poze din momentul in care m-am apucat de rezervor pina cind l-am terminat, dar a durat ceva timp . E tratat pe interior impotriva ruginirii, asta a costat un pic mai mult (ma refer la setul de solutii de care ai nevoie ), dar eu zic ca a meritat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare lume si cat mai multi km fara evenimente!

Revin cu o intrebare sacaitoare...ce ulei folositi la virago 535 si ceva sfaturi de unde se pot achizitiona online consumabile si ulei la pret decent?

 

Pune un 10W 40 semisintetic bun. Eu am mers mult timp cu Texaco 10W 40 fara probleme si acum am Repsol 15W-50, dar cred ca am sa revin la 10W 40. O sa sara motulistii ca Motul e cel mai bun, ca fara ala crapa motocicleta, bla, bla, dar nu te lua dupa ei. Pune uleiul recomandat de producator...

 

Il schimbi la 4000 de km (eu am schimbat si la putin peste 3000 km ca nu e asa scump), dar poti merge si mai mult si filtrul la doua schimburi si nu vei avea probleme. E un motor fiabil care nu te lasa in drum.

 

Verifica si nivelul uleiului din grup. Daca poti, schimba-l si pe ala si poti sta linistit vreo 25000 de km.

 

Consumabile poti lua de la Razvan de la Metricmotion. E om serios si are preturi bune.

Editat de dionysos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...