Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Este un Virago de 535cc din 1995. Motocicleta merge perfect și trage foarte bine, iar când ajungi cu ea la 95 km\h nu mai urcă mai sus. Eu am avut un Virago 535 din 1997 și nu avea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din ce stiu eu o mobra limitata nu are asa putere incat sa mearga perfect si sa traga ca una normala, te rogi de ea la demaraj, numai o limitare electronica pe turatie ar putea sa dea senzatia de putere normala pana la viteza respetiva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica cum a spus si vlad flansele dintre carburatoare si admisii, marimea jiglerelor( se poate sa fi fost inlocuite cu unele mai mici) iar ca ultima solutie schimba cdi-ul pt o proba de la o alta mobra; cam astea imi vin in minte acum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam astea imi vin in minte acum

Niscaiva gauri in membrane? :D

Totusi @IceLord a avut jucarioara asta si cred ca si-ar fi dat seama de lipsa de putere, foarte ciudat 95km/h chiar si pentru una limitata (cel mai des) la douazeci si ceva de caluti, adica suficient sa te duci la 120km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niscaiva gauri in membrane? :D

Totusi @IceLord a avut jucarioara asta si cred ca si-ar fi dat seama de lipsa de putere, foarte ciudat 95km/h chiar si pentru una limitata (cel mai des) la douazeci si ceva de caluti, adica suficient sa te duci la 120km/h.

a avut o in 2011. a trecut ceva timp...fata de ceea ce am scris nu vad unde ar putea exista limitarea

cu juglere mai mici trage liniar, nu sesizezi mare lucru, mai ales la 5o cp

daca este electronic limitata lucrurile se complica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai e o varianta de limitare pe care n-ati luat-o in calcul... cursa mansonului de acceleratie mai scurta. Trage de gaz la maxim si altcineva sa verifice daca mai are cursa la carburatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Limitarea asta e un gen de "capastru" care-l puneau instructorii scolii auto :D

La 535 nu s-a folosit aceasta metoda dar nu excludem nimic.

Si cat de limitata sa fie in acest stil ca replica mea de 399cc la mai putin de 1/2 cursa sare de 120km/h

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astea nu au avut limitare electronica ce am gasit eu la virogute ca limitare

-evacuare

-jicloare

-axa came

dar niciuna din aceste metode nu aduceau motorul de 44CP la mai putin de 20CP

cert este ca omul si-a facut o idee unde sa caute pt inceput cu timp si efort minim

ps: uitasem de axa cu came, dar poate lasa asta la final

Editat de kappy666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

În 2011 am vândut vechiul meu Virago de 535, iar în 2013 a ajuns înapoi la mine în garaj și până în Aprilie anul curent nu a mai plecat de acolo decât la plimbări scurte și eu am mai făcut mici ieșiri cu el și e la fel ne nărăvaș ca pe atunci.

Când vine vorba de cel limitat al prietenului meu trebuie să mă documentez și ulterior să văd ce și cum. De aceea am întrebat dacă cineva a mai avut parte de așa ceva ca să știu unde să mă uit, verificare eșapament am bifat. Conform spuselor voastre mai trebuie să verific pe la carburatoare sau manșon de accelerație sau CDI...
Am să vă comunic în timp, ce anume e cauza limitărilor.

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La CDI nu cred ca e cazul, manson acceleratie nici asta nu am auzit, daca tot mai ai viroguta muta carburatoarele pe a prietenului tau, pierzi o zi dar obtii niscaiva raspunsuri.

Ahoi!

Cum am zis in postarea anterioara, in Aprilie a replecat de la mine din atelier, momentan nu am cum sa verific prin simplu schimb de carburatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Limitare , supozitii , etc , dar verificarile esentiale , in prealabil , sau facut ? Compresia , echilibrarea , reglajul carburatoarelor , filtru aer , supapele ... sunt destule , pana a concluziona ca e limitata , si cum spunea cineva mai sus , e cam aiurea sa limitezi un motor , pana la viteza de scuter . In alta ordine de idei , un tov de 535 , are nevoie de un releu de incarcare . Are cineva cunostinta de vreun motorist care are o asa dracovenie de vanzare ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Limitare , supozitii , etc , dar verificarile esentiale , in prealabil , sau facut ? Compresia , echilibrarea , reglajul carburatoarelor , filtru aer , supapele ... sunt destule , pana a concluziona ca e limitata , si cum spunea cineva mai sus , e cam aiurea sa limitezi un motor , pana la viteza de scuter . In alta ordine de idei , un tov de 535 , are nevoie de un releu de incarcare . Are cineva cunostinta de vreun motorist care are o asa dracovenie de vanzare ?

 

Am eu releu de incarcare de vanzare pentru 535.

» Post actualizat in 20 Jun 2017 09:42

Salut, dezmembrez Virago 535 din 1994. Motocicleta este vopsita negru mat (A fost vopsita in camp electrostatic). O dezmembrez fiindca nu pot sa o inmatriculez plus de asta mi-a stricat cineva filetul de pe chiuloasa la o bujie. Deci cine are nevoie de orice piesa sa ma caute.

» Post actualizat in 20 Jun 2017 09:42

Salut, dezmembrez Virago 535 din 1994. Motocicleta este vopsita negru mat (A fost vopsita in camp electrostatic). O dezmembrez fiindca nu pot sa o inmatriculez plus de asta mi-a stricat cineva filetul de pe chiuloasa la o bujie. Deci cine are nevoie de orice piesa sa ma caute.
Editat de ionwdl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am un Virago 535 '97 si cilindrul din spate nu porneste. Da rateuri, uda bujia si cam atat.. Scanteie are, carburatoarele sunt curate si sincronizate, singura problema e diferenta de compresie de ~0,8bari dintre cilindri. Cilindrul fata are 9,7 iar cel din spate 8,9. Oare asta sa fie problema? Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut ca ati vorbit de limitari, m-am uitat la mine pe carburatoare si am vazut elementul de legatura dintre cablu de acceleratie si clapeta carburatoarelor. In pozitia in care este pus cursa acceleratiei este destul de scurta si am o turatie max. de 6000. O alta observatie este ca primul Virago de 750 nu are pompa de benzina, carburatoarele Hitachi functioneaza pe gravitatie, deschid benzina, stau 10 sec. trag socul si start

 

 

post-12587-0-70138500-1498456157_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am o Virago xv500L din 96. Sunt nedumerit in legatura cu ea pentru ca proprietarul mi-a zis ca ar fi de 535 varianta normala doar ca cei din Austria o limiteaza la 20 de kw (asa imi scrie mie pe carte) si cred ca ar fi limitata....am facut primul drum mai lung si peste 120 pe drum drept nu vrea deloc iar cu pasager peste 100 deja e cam imposibil. Bujiile sunt schimbate, carburatoarele sincronizate si curatate. Ce credeti despre asta? deja incepe sa-mi para rau ca nu mi-am luat de 250 ca sa imi consume mai putin...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am o Virago xv500L din 96. Sunt nedumerit in legatura cu ea pentru ca proprietarul mi-a zis ca ar fi de 535 varianta normala doar ca cei din Austria o limiteaza la 20 de kw (asa imi scrie mie pe carte) si cred ca ar fi limitata....am facut primul drum mai lung si peste 120 pe drum drept nu vrea deloc iar cu pasager peste 100 deja e cam imposibil. Bujiile sunt schimbate, carburatoarele sincronizate si curatate. Ce credeti despre asta? deja incepe sa-mi para rau ca nu mi-am luat de 250 ca sa imi consume mai putin...

 

Pai, cum sa fie 535 daca e 500? E un 500 si gata. Motocicleta arata la fel, cilindreea e un pic mai mica.

 

Acuma, n ai sa vezi 500 sau 535 care sa fuga peste 120-130 decat cu vantul in spate si pe panta in jos. Motoarele astea au o varsta.

 

Am auzit de avionisme cu 140-150-160 da` sincer sa fiu, imi vine greu sa cred ca dintr un motoras ca asta poate iesi asa ceva, avand in vedere cutia de viteze specifica, care ti permite sa mergi cu 40 intr a 5 a...dar nu are rapoarte potrivite pentru viteze de genul. In afara de asta, iti trebuie loc sa te intinzi la drum, ai un 2V care ti ofera cuplu la ture mici, nu demaraje spectaculoase si rapoarte in cutie care sa ti dea 160 la ora. Nu mai zic de racire, care e pe aer si chiar daca fugi ca disperatul, racirea e cat e, dupa aia crapa. Ca ai cardan...n are rost sa mai povestim.

 

Aia cu limitarea e posibila, din cate stiu austriecii au altfel legea la omologul categoriei A2. Daca vrei s o vinzi, asa cum e limitata, iti gasesti clienti la ea fiindca e plin de amatori de A2, la 17~18 ani care cauta asa ceva. Faza funny e ca un 535 nelimitat in Romania, se incadreaza la A2, fara modificari.

 

Ca idee, un Virago 535 cu pasager, viteza de croaziera 80 la ora, drum in curba si cu pante (Tihuta), carburi curatate/sincronizate, filtru de aer nou, ulei proaspat, pilot cu ceva ani de experienta, face in medie 5,5 litri la suta. Daca tragi de gaz mai tare, spre 90~100, in aceeasi configuratie, consumul ajunge la 6, poate 6 si un pic. Asta e consumul normal la o Virago, aia de 250 consuma evident mai putin dar nici acelasi randament nu l ofera.

 

Eu zic sa scoti limitarea si s o folosesti. Sau, s o vinzi si de banii luati, sa iei un 535 pe bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E, pe naiba nu merge... adica merge 250 la croaziera 110-120, top speed 140 (tot ceasul, o singura data), si nu merge 500/535? E adevarat ca nu mai ai putere la viteza aia, dar merge.

Ca idee, 250, 2 oameni, croaziera 110-120 km/h, plus drum de munte si curbe (DN1 pana la Brasov si retur pe Cheia), a scos un consum mediu de ~ 2,3-2,4%. E adevarat, bujii noi, filtru de aer curat, carburatorul reglat bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acuma, n ai sa vezi 500 sau 535 care sa fuga peste 120-130 decat cu vantul in spate si pe panta in jos. Motoarele astea au o varsta.

 

Am auzit de avionisme cu 140-150-160 da` sincer sa fiu, imi vine greu sa cred ca dintr un motoras ca asta poate iesi asa ceva, avand in vedere cutia de viteze specifica, care ti permite sa mergi cu 40 intr a 5 a...dar nu are rapoarte potrivite pentru viteze de genul. In afara de asta, iti trebuie loc sa te intinzi la drum, ai un 2V care ti ofera cuplu la ture mici, nu demaraje spectaculoase si rapoarte in cutie care sa ti dea 160 la ora. Nu mai zic de racire, care e pe aer si chiar daca fugi ca disperatul, racirea e cat e, dupa aia crapa. Ca ai cardan...n are rost sa mai povestim.

 

Colegu', fara suparare, dar cred ca nu prea stii despre ce vorbesti. 120-130 poti merge croaziera, dar de pe la viteza aia curentul devine cam deranjant. Eu am luat cu a mea cel mai mult 165 de vreo 2-3 ori, asa ca nu stiu ce vrei tu sa spui. Este adevarat ca nu atinge mereu viteza aia, fiind mai multe dati cand nu a sarit de 155, dar cred ca era si de la benzina. Oricum, de multe ori ia 160 daca e benzina buna si daca te dai la ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Am o problema cu releul de incarcare la un xv750 , mai exact a iesit fum din el .

post-54016-0-41064100-1499150531_thumb.jpgpost-54016-0-62145000-1499150540_thumb.jpg

Am gasit un releu de Honda CBR care pare un pic mai trainic avand si radiator de racire si as vrea sa stiu daca il leg cum trebuie .

post-54016-0-73344300-1499153746_thumb.jpg

La releul original am 3 fire albe ( care vin de la generator ) si unu rosu ( + ) . Masa ( - ) si-o ia prin corpul releului atasat la cadrul motocicletei .

Releul de Honda are 3 fire galbene care corespund cu cele albe de la XV , firul rosu ( + ) si mai are unul verde .

 

Firul verde este cumva masa ( - ) ?

:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa cum se vede si din schema asta de honda verdele este masa (-) . .regulatorul este in partea de sus.

 

post-12587-0-82724700-1499167616_thumb.jpg


» Post actualizat in 04 Jul 2017 11:40

pe o schema de cbr

 

post-12587-0-42139600-1499168419_thumb.jpg

Editat de BLACK SPIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am pricopsit cu o Virago, mai precis Midnight Special din 1983, era pacat sa fie pierduta......am cautat prin documentatii si cica ar fi primul chopper japonez veritabil...2 cil in V raciti cu aer, 2 supape/cil, soft tail cu monoamortizor in cadru, janta spate pe 16". Doreau sa concureze HD Sportster 1980.....acum daca au reusit nu stiu, dar s-au vandut peste 80.000 intre 1981-83.

 

Multumesc user Dany_nos pentru ajutor. Sper ca proiectul tau merge inainte....

 

attachicon.gify1 (15).jpgattachicon.gify1 (16).jpgattachicon.gif20170502_180411.jpg

 

attachicon.gif20170502_180449.jpgattachicon.gif20170502_180604.jpgattachicon.gif20170502_180528.jpg

 

Foarte frumos a iesit :peace:

 

 

dupa cum se vede si din schema asta de honda verdele este masa (-) . .regulatorul este in partea de sus.

 

attachicon.gifSchaltplan_NSR_125_R_v1.04.jpg

» Post actualizat in 04 Jul 2017 11:40

pe o schema de cbr

Multumesc ptr ajutor :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...