Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nici o oferta?... chiar asa?.... las din pret pt componentele zgariate....

s-o fac cadou nu prea pot.....

una stock e in jur de 2000.... nu merita 2-3 sute in plus la tot ce are pe ea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre nea rados, ai de la mine un rezervor de ducati monster, bedava. daca ai nevoie de el, da-mi de veste la 0744522214. sa traiesti.

 

multumesc ff mult pentru intentie , dar am nevoie de un rezervor de viraga sa ne facem de cap cu el , poate sa fie si lovit numai ruginit sa nu fie .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Ma poate ajuta cineva (contra cost evident) cu un

plastic din ala negru care tine semnalizatorul la o Virago 535?

Se rupse si arata urat albinutza mea fara :kick:

Multumesc mult!

 

post-5418-1245422305_thumb.jpg

Chiar n-are nimeni o chestie din asta de plastic sa-i repar si eu antenele albinutzei mele? :disappointed:

post-5418-1246303329_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar n-are nimeni o chestie din asta de plastic sa-i repar si eu antenele albinutzei mele? :P

post-5418-1246303329_thumb.jpg

 

 

salut .

am eu una .

vb pe mess .

 

Florin.

 

 

Salutare,

 

 

Pierdut :D capac semanalizare spate de la viroaga mea de 535. Stie cineva de unde il pot lua? Contra cost, evident.

 

 

Multumesc si asfalt uscat,

Flori

 

 

ai rezolvat problema ?

 

Florin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:P Salutari ! Din lipsa de timp liber nu mai rasfoiesc din nou topicul, asa ca pun si eu problema mea pe topic.Ieri mi-am schimbat bateria, cu una noua si mi-am masurat cu ocazia asta incarcarea : surpriza : 12,70 fara consumatori si turat.Acum o luna cu bateria veche imi indica 13, 87 turat si fara consumatori.De pe o luna pe alta mi-a scazut incarcarea cu 1,5 volti in medie.Oare se duce pe copca releul de incarcare, sau alternatorul nu scoate curent cat trebuie? :D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:P Salutari ! Din lipsa de timp liber nu mai rasfoiesc din nou topicul, asa ca pun si eu problema mea pe topic.Ieri mi-am schimbat bateria, cu una noua si mi-am masurat cu ocazia asta incarcarea : surpriza : 12,70 fara consumatori si turat.Acum o luna cu bateria veche imi indica 13, 87 turat si fara consumatori.De pe o luna pe alta mi-a scazut incarcarea cu 1,5 volti in medie.Oare se duce pe copca releul de incarcare, sau alternatorul nu scoate curent cat trebuie? :D

Parerea mea este ca generatorul este cel ce iti face figurile. Fa totusi testele cu multimetrul pentru diode sa vezi daca nu e cumva vre-o problema pe acolo. Deasemeni fa si un test pentru scurturi cu miezul al statorului. Aceste teste sunt simple si nu necesita o dezmembrare a mobrei ci numa a firelor ce duc la releu(cele ce intra(3 albe ce vin de la stator) si ies(2 care duc la baterie si masa)).

Editat de Eol
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:P Merci fain de informatie, Eol ! Virago rulzz ! :D

Cu placere !

 

Sa imi zici si mie cand afli buba, sunt curios.

 

Daca vrei sa iti zic si cum sa le verifici da-mi pe email.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D Am desfacut azi capacele de sub sa, am miscat mufele, firele, toate ala care am avut acces.Mufa si firele albe, mai ales cele protejate cu material cred ca termorezistent, era cam plina de negreala, ulei parca...La miscarea mufelor acestea, am constatat la masuratoarea incarcarii, ca mi-a mai crescut cu 0,14 volti incarcarea, deci 12, 88 la relanti fara consumatori.Inclin sa cred ca defapt de la vreo legatura imi vin problemele.Totusi saptamana viitoare ma duc la electrician...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare. as avea nevoie de niste sfaturi, opinii sugestii sau orice ce ar putea fi de folos. povestea a inceput asa.......eram pe drum si la o viteza constanta si la un moment dat m-am oprit la o tigara cand am auzit motorul sunand ciudat. (in sensul care aveaam o bataie dar nu mare si cand dadeam sa pornesc de pe loc croncanea destul de urat cand era aproape lasat de tot ambreiajul). am luat-o iar din loc si dupa un km mi-a oprit brusc motorul(in mers) si a fost un sunet tiuitsau fluierat sau nu stiu cu ce sa-l compar. am sunat dupa pplatforma si l-am adus la garaj. aici, i-am schimbat electromotorul care era distrus complet, i-am facut un reglaj de tacheti si pe urma i-am facut o proba. dar tot acelasi croncanit si tot se opreste in mers cu acelasii tiut lung. nu reusesc sa merg 30 de m cu el ca e gata si se opreste. si pe deasupra, cand ii scot busonul de la ulei, arunca bine ulei pe sus dar totodata are si o presiune mare de aer aruncata tot prin buson. imi poate sugera cineva ceva sau ce ar trebui facut cu ea? mersi mult si cinste mare

 

 

Salutare,

 

Motoreta mea este tot Virago si tot din '94. Din cand in cand aud si eu sunete ciudate venind dinspre motor. Mai ales la viteza mica si la relanti.

Tu ai mai rezolvat ceva?

 

 

 

 

ai rezolvat problema ?

 

Florin.

 

Salut,

 

N-am rezolvat problema cu semnalizatorul. Am constatat ca e custom, cu leduri. Asa am luat-o. Ma gandesc serios sa imi iau alte semnalizatoare.

Ai vreo idee?

 

 

Flori

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut .

am eu una .

vb pe mess .

 

Florin.

 

 

 

 

 

ai rezolvat problema ?

 

Florin.

vin si eu cu o intrebare.de unde cumpar doua membrane pt carburator si un filtru de aer pt virago 535 din 1992?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* hmm, daca n-ar fi fost bleo!...

...ci visiniu...

Serios acuma, Viroaga e prea mica pentru ca sa arate bine a Indian. "Amplu" e cuvantul potrivit pentru Indian si degeaba ii dai amploare din aripi, rezervor si ghidon, daca esti limitat de lungimea motocicletei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...ci visiniu...

Serios acuma, Viroaga e prea mica ...

 

... esti limitat de lungimea motocicletei.

Singura limitare ar fi capacitatea, dar nu e cazul aici. 1100 cmc cred ca e suficient.

Restul se rezolva din flex :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiind ca e usor sa dai cu ciocu indraznesc sa afirm ca e pacat de efort si materiale, asta e tot ce am simtit uitandu-ma la poze. Sper ca n-am jignit pe nimeni. Scze inca odata. Singura imitatie pe care as accepta-o ar fi VN 800 Indian, in cazul meu din lipsa banilor, dar macar aia se mai apropie cat de cat. Probabil ca (netinand cont de lipsa elemantara a liniilor de indian) m-a cam scos din sarite aripioara de rechin de pe aripa din spate, exces de zel in a masca o lumina stop. Un fel de imitatie de bmw de manelist albastru. As fi vrut sa sune mai bland da n-am reusit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...