cristi 57 Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 ...care sunt tensiunile normale, cu motorul oprit si cu el pornit... Tensiunea de incarcare recomandata este: 13,6 - 14,5V. Insa in practica 13,6V este cam putin mai ales cand mergi nonstop cu farurile aprinse, drumuri scurte, porniri dese, iar 14,5V este o tensiune care-ti lasa bateria fara "zeama"(trebe sa completezi regulat cu H2O). Ideal ar fi cred eu 13,8 - 14,0V cu consumatori sau fara. Imediat dupa oprire tensiunea este in jurul valorii 13,35V +/-0,15V(la o baterie in stare buna si o incarcare corecta), dupa cca 0,5 - 1h tensiunea scade si se stabilizeaza in jurul a 12,35 - 12,7V(baterie buna). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 Tensiunea de incarcare recomandata este: 13,6 - 14,5V. Insa in practica 13,6V este cam putin mai ales cand mergi nonstop cu farurile aprinse, drumuri scurte, porniri dese, iar 14,5V este o tensiune care-ti lasa bateria fara "zeama"(trebe sa completezi regulat cu H2O). Ideal ar fi cred eu 13,8 - 14,0V cu consumatori sau fara.Imediat dupa oprire tensiunea este in jurul valorii 13,35V +/-0,15V(la o baterie in stare buna si o incarcare corecta), dupa cca 0,5 - 1h tensiunea scade si se stabilizeaza in jurul a 12,35 - 12,7V(baterie buna). Ok, multzam fain, inseamna ca ma invirt pe la valorile normale. O sa vaz in timp cum se mai comporta. Mesaj completat @gabi: inainte sa fac garnitura m-am sfatuit cu un prieten care e foarte priceput la reparat motoare. el mi-a recomandat sa nu sar peste pusul garniturii fiindca aceasta are si rolul de distantier pentru rola de relanti 1 (prima pe care o angreneaza electromotorul), ea fiind pusa pe un ax ce se sprijina si de capac. siliconul l-am pus pt. siguranta, in doua straturi, intre garnitura si capac si intre garnitura si carter - rolul siliconului e sa intre in imperfectiunile suprafetei (zgarieturi, pori, lovituri). siliconul nu ramane start continuu si egal. @moromete: valorile indicate de tine sunt perfecte. daca bateria se descarca in scurt timp, aceasta e pe duca... sosea uscata! Multzam fain de raspuns, sa vaz in timp acum cum se comporta dupa ultima incarcare. asfalt fara gropi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 @gabi: inainte sa fac garnitura m-am sfatuit cu un prieten care e foarte priceput la reparat motoare. el mi-a recomandat sa nu sar peste pusul garniturii fiindca aceasta are si rolul de distantier pentru rola de relanti 1 (prima pe care o angreneaza electromotorul), ea fiind pusa pe un ax ce se sprijina si de capac. siliconul l-am pus pt. siguranta, in doua straturi, intre garnitura si capac si intre garnitura si carter - rolul siliconului e sa intre in imperfectiunile suprafetei (zgarieturi, pori, lovituri). siliconul nu ramane start continuu si egal. @moromete: valorile indicate de tine sunt perfecte. daca bateria se descarca in scurt timp, aceasta e pe duca... sosea uscata! super priceput prietenul tau,a avut dreptate,am muncit degeaba,am vrut sa pornesc motorul si in afara de un tac...nimic,am dat jos electromotorul si am incercat sa misc pinionul dar dupa cum era de asteptat acesta este blocat..pe viitor am sa tin cont mai mult de sfaturile celor mai experimentati. De ce grosime era klingeritul din care ai facut garnitura?Garnitura cea veche avea si o zona plina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 pinionul (...) este blocat..De ce grosime era klingeritul din care ai facut garnitura?Garnitura cea veche avea si o zona plina? -da... pt. a nu se bloca pinionul trebuie pusa garnitura. -klingerit 0,5 mm -da, garnitura are o zona mai plina bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 Sti cineva de unde pot lua un releu de incarcare pentru un Virago 535? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 S-a mai intrebat si s-a mai raspuns. Romi-Moto, IgniTech, eBay ... si multi altii. @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 Cred ca mai are si la Dillypoint..e un garaj la intersectia b-dul expozitiei cu intrarea la service Honda ,pe stanga cum vii de la Piata Presei,la 50 de metrii de la bulevard ,vezi si pe net ca are site,costa 350 roni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 Multam,am gasit pana la urma in Timisoara la 370 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 Multam,am gasit pana la urma in Timisoara la 370 ron. Eu am luat unul de la http://www.dillypoint.ro/ acum 2 luni cred la ~ 300 RON recomand cu caldura "garajul" lor Mesaj completat Salutare la toata lumea. Stie careva unde este amplatasa la un Virago 535 electrovalva de comutare combustibil pe rezerva ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 Stie careva unde este amplatasa la un Virago 535 electrovalva de comutare combustibil pe rezerva ? Electrovalva se afla pe fundul rezervorului, spre exterior dar destul de greu accesibil, deasupra furcii de la roata spate. S-a mai vorbit despre asta pe la pagina 456. Cauta pe acolo mai multe informatii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 Stie careva unde este amplatasa la un Virago 535 electrovalva de comutare combustibil pe rezerva ? Electrovalva se afla pe fundul rezervorului, spre exterior dar destul de greu accesibil, deasupra furcii de la roata spate. S-a mai vorbit despre asta pe la pagina 456. Cauta pe acolo mai multe informatii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fr@ntz Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 Salutare viragisti, In sfarsit am rezolvat problema cu max 120/h. Era de la unul din carburatoare (ala din fatza). I-am desfacut capacele, plutitorul, membrana..etc ce se putea desface fara sa-l scot de pe motor, si suflat cu compresorul. Toate bune...mi-e si mai drag de ea cum mere acum . In sfarsit.. cu ocazia asta am dat peste niste rezistente de incalzire a carburatorului. Am observat ca una era rupta, iar pe cealalta am rupt-o incercand s-o pun la loc (fragile dom'le ). Ma rog, mi-am procurat deja de la yamaha rezistentele cu pricina insa as vrea sa stiu daca merita sa ma grabesc cu montarea lor. Din cate am citit, sunt utile numai pe timp de iarna. Asa-i? Afecteaza in vre-un fel functionarea motorului la modul general? Am citit ca primele modelele de virago nu aveau asa ceva (si se-ntampla sa le-nghetze carburatoarele.. desi mi-e greu sa-nteleg ). Mi-ar prinde bine daca e cineva mai bine documentat/experimentat care sa-mi impartaseasca si mie. numa' bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 Fr@ntz, si eu patesc acelasi lucru. Nu pot depasi 120 km/h. Zici ca era infundat unul din carburatoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ark Postat Iulie 23, 2010 Share Postat Iulie 23, 2010 Salut omule, Nu cred ca e necesar sa mai pui rezistentele alea, de vreme ce nu o vei calari iarna sau in sezon friguros. In fond, daca te incordezi, poti sa le montezi oricand nu ai altceva mai bun de facut si ti neaparat sa te dai pe zapada/polei/gheata etc. Era normal sa inghete, atata timp cat cele doua carburatoare nu sunt protejate de nimic altceva si stau in aer liber. In plus, se mai intampla sa gasesti si apa prin benzina, scapata accidental bineinteles de sefii de statii, in fine... E o treaba buna ca ai suflat carburatoarele. Asta am sa fac si eu. Preventiv. May i ask, de ce ai nevoie de peste 120 pe o Viraga ?. Eu simt ca daca intind o palma pot sa decolez. Te bate vantul ca la K1. E o motocicleta care se comporta ok si pe care stai bine, la 90 max 100. Pana la urma e un cruiser, remember. Ai wind-shild ?. Cunosc foarte bine sentimentul de a ramane in coada cand toti au SS sau naked, iar tu nu poti sa sari la drum intins de 140, viteza la care arati ca dreaq aplecat pe un choper din cauza lipsei de aerodinamica, a carenelor, a parbrizului, a amortizoarelor sport si a centrului de greutate care nu e designed pt viteze mari. Stiu cum e cand ceilalti trec pe langa tine cu 180-200, iar la prima benzinarie rad de se stramba povestind cu lux cum aratai tu autoflagelandu-te pe rezervorul choperului la 140, asteptand ca pistoanele sa-si i-a aripi prin faliile cilindrilor, din clipa in clipa... Ride la 100 moshule si da-i in plt pe aia care vor repede dar mor in ham ca n-au rezistenta. Ii vei prinde la benzinarie frecandu-si cocoasele cu Ben-Gay, in timp ce tu zambesti la o cafea, savurand o tigara. Toate bune & asfalt uscat Mesaj completat Am o problema cu viraga in mers. Intrerupe. La inceput am crezut ca e de la bujii. Le-am curatat si o vreme s-a comportat ok. Ulterior am luat un set de NGK de la Kronau. A mers iar ok. o perioada. In dimineata asta a inceput sa-mi intrerupa in drum spre munca, pana cand s-a oprit. Din inertie, a 'curs' pana intr-un refugiu de statie BUS. Am inlocuit ambele bujii cu unele proaspat curatate la perie la polizor si verificate cu lera. Dupa 100m a inceput sa-mi intrerupa din nou....Am bagat-o in parcarea la subsol si acu' ma icordez sa gasesc o solutie. Bashca, unde mai pui ca era vorbita sa plec maine cu un grup in Predeal la intalnire. FOOOK ! P.S. Wot do you say guyz, sa fie de la bobina de inductie (daca are asa ceva) sau de la vreun releu. BTW, stie careva unde se afla aprinderea la Virago 535xv ? (care cred ca e electronica) Daca are creva idee, shoot ca sunt in pana. Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iulie 23, 2010 Share Postat Iulie 23, 2010 ...Am inlocuit ambele bujii cu unele proaspat curatate la perie la polizor si verificate cu lera.Dupa 100m a inceput sa-mi intrerupa din nou.... ...sa fie de la bobina de inductie (daca are asa ceva) sau de la vreun releu... Daca cureti bujiile si merge, apoi nu mai merge dar merge iar dupa ce le cureti, nu pot fi decat 2 cauze. Carburatie proasta(amestec prea bogat) sau cifra termica a bujiei prost aleasa(bujie rece, verifica neaparat acest lucru). Eu zic sa incepi cu o curatare de carburatoare, un nou reglaj si sigur ve-i scapa de problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
opelashu Postat Iulie 23, 2010 Share Postat Iulie 23, 2010 Salutare tuturor, Prietena mea sta destul de inghesuita in spatele meu cand mergem impreuna, se simte ca la ginecolog Ce sa-i faci daca imi plac picioarele lungi Exista undeva un set, sau si-a facut cineva un set de prelungitoare home-made sa dea scaritele pasagerului mai jos, peste toba, pentru o pozitie mai relaxata a pasagerului? Am gasit la un moment dat pe internet ceva legat de asta, dar nu mai pot sa gasesc acum, si nici nu stiu cum sa incep... Multumesc, Razvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iulie 23, 2010 Share Postat Iulie 23, 2010 Salutare tuturor, Prietena mea sta destul de inghesuita in spatele meu cand mergem impreuna, se simte ca la ginecolog Ce sa-i faci daca imi plac picioarele lungi Exista undeva un set, sau si-a facut cineva un set de prelungitoare home-made sa dea scaritele pasagerului mai jos, peste toba, pentru o pozitie mai relaxata a pasagerului? Am gasit la un moment dat pe internet ceva legat de asta, dar nu mai pot sa gasesc acum, si nici nu stiu cum sa incep... Multumesc, Razvan Cel mai bun sfat posibil e sa faca A-ul si sa-si ia moto si nu o sa mai aiba bai ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
opelashu Postat Iulie 23, 2010 Share Postat Iulie 23, 2010 Cel mai bun sfat posibil e sa faca A-ul si sa-si ia moto si nu o sa mai aiba bai ! Ehee... poate, peste cativa ani, intr-o alta conjunctura Dar e de luat in considerare, de ce nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iulie 23, 2010 Share Postat Iulie 23, 2010 Ehee... poate, peste cativa ani, intr-o alta conjunctura Dar e de luat in considerare, de ce nu E cel mai bun sfat posibil si in plus o sa fiti doi motociclisti, deja treceti la gasca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Iulie 23, 2010 Share Postat Iulie 23, 2010 Are axicos din alea (prelungiri), dar par home-made. N-am vazut pana acuma ceva facut "de firma" in genul asta pentru Virago. Si acum, raspundem ascultatorilor: 1) Carburatoarele nu ingheata numai iarna. Din intamplare, in cazul particular al situatiei de la Yamaha Virago XV535, acest lucru se poate intampla numai atunci cand aerul aspirat are sub 5C -- motiv pentru care elementii de incalzire in cauza sunt termostatati sa plece de la 7C in jos. Raspunsul la intrebarea "de ce ar ingheta un carburator la temperatura normala (25C)" se afla in cartea de fizica de a XI-a, la termodinamica (hint: evaporative cooling). 2) Yamaha Virago XV535 are nu una, ci chiar 2 bobine de inductie. Acestea se gasesc sub capacul de plastic negru din spatele claxonului. 3) Intr-adevar, modelul citat are aprindere electronica (TCI). Citirea se face cu traductori Hall iar comutarea cu tranzistori. Avansul este reglat automat din electronica, fara componente externe (gen vacuum, servo si alte d'astea). De asemenea, curba de avans este fixa si nu poate fi modificata. Fizic, modulul TCI se afla in nacela stanga, langa releul de semnalizare. @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iulie 25, 2010 Share Postat Iulie 25, 2010 Salutare baieti, as dori sa aflu parerea voastra in legutura cu o problema la motor. Am luat acum cateva luni prietenei un virago 535 din 90. Motorul merge (de cca 1500km) fara probleme. Am schimbat consumabilele (ulei bujii ulei diferential si verificat filtrul de aer.) Cand am luat o avea o zornaiala in tobe din care am crezut ca ar fii o sita rupta. Am dat esapamentul jos sa tai sa scot sita si am constatat ca de fapt nu era din toba(basica de sub motor) ci era un surub de la prinderea tobei pe cadru lipsa iar pe decelerare batea toba in cadru. Ca sa imi dau seama, cand am desfacut toba, daca e sita desprinsa am ciocanit toba cu un ciocan pret de vreo 20 ori. Astazi (si aici incepe problema, restul fiind doar introducerea in datele problemei ) mergand in spatele prietenei am vazut ca urcand o panta abrupta a scos pt scut timp ceea ce parea un fum negru. Am luat si eu jucaria si am pus o sa merga in spatele meu si i am dat un pic mai tare...mi a zis ca si ea a vazut la un moment dat acel "fum" Intrebarea mea este....e posibil ca ceea ce vad sa fie funingine din toba pe care sa o sufle la accelerari mai tari, funingine din toba de cand am batut-o. De retinut ca in toba se auzea ca un nisip daca o zdruncinam. La accelerari pe loc nu scoate fum....nu am reusit sa o fac sa scoata. Motorul pare sa merga ok.....astept parerile voastre despre ceea ce credeti ca ar fii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iulie 25, 2010 Share Postat Iulie 25, 2010 Pare a fi amestec prea bogat, e normal să nu facă pe loc, ci doar în sarcină... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iulie 25, 2010 Share Postat Iulie 25, 2010 ...am vazut ca urcand o panta abrupta a scos pt scut timp ceea ce parea un fum negru.......mi a zis ca si ea a vazut la un moment dat acel "fum"...La accelerari pe loc nu scoate fum.... Sefu' stai linistit ce spui tu este normal. La accelerare brusca amestecul este puternic imbogatit, turatia motorului mica, benzina nu arde integral, rezulta acel fum negru care dispare la cresterea turatiei motorului sau la revenirea putin a clapetei de acceleratie. Carburile tale sunt vacumatice, cele auto sunt prevazute cu o pompa de sprit care face acelasi lucru la o acelerare mai brusca. Totusi un control si un reglaj facute la un mecanic nu-i strica, asta in cazul in care nu te pricepi la carburatie. Ce culoare au bujiile, dar toba la iesire? Culoarea tobei la iesire trebe sa fie gri, negru confirma un amestec prea bogat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 Salut ! Am o virago xv 535 2yl din '94. Cind am luat-o, acu' doi ani, avea 16000Km la bord, si am fost primul proprietar in RO. Pina acu' facui 8000Km cu ea, nu am sarit de 110-120Km/h. Vineri am vrut sa vaz ce si cit poate, dar mai mult de 140Km/h nu am reusit sa o urc. E normal ?!? Am auzit ca nemtii pun niste limitatoare de putere pe admisie, le-am si vazut cum arata. E cazul sa vad daca nu cumva are acele bucse pe admisie ? Pe talon scrie 25KW. Are cineva idee ? asfalt fara gropi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 Si a mea tot de 25kW si 144Km/h (in talon) este. N-am scos carburatoarele pana acuma ca sa-ti spun daca e limitata (i.e. daca e de fapt de 34kW limitat la 25kW sau daca e de 25kW din nascare). Oricum, cum zicea si un antevorbitor, "viata" trebuie sa fie tare interesanta pe un Virago fara parbriz care alearga cu 140Km/h :-)) N-as recomanda nici dusmanilor ... @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.