Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Ceva poze, dupa cum am promis:

astea-s toate:

 

post-49030-0-42778400-1334074303_thumb.jpg

 

 

cutiile cu capacele cromate de sub rezervor:

post-49030-0-05623600-1334074336_thumb.jpg

(cea din dreapta motocicletei, stanga in poza, e sparta, doar capacul e intreg)

 

rezervorul:

post-49030-0-56840100-1334074374_thumb.jpg

 

 

seile:

post-49030-0-27368800-1334074410_thumb.jpg

 

 

capacul din stanga al rezervorului de sub sa:

post-49030-0-51751300-1334074465_thumb.jpg

 

 

cutia de sub sa, in care vine trusa de scule:

post-49030-0-20070300-1334074547_thumb.jpg

 

 

sissybar cu portbagaj:

post-49030-0-41141500-1334074566_thumb.jpg

 

 

chestia de care se prinde casca sub sa:

post-49030-0-93277300-1334074591_thumb.jpg

 

 

Ghidonul l-am uitat la garaj, dar pe ala cred ca-l stiti... ghidonul original, dezbracat.

Editat de yonick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pentru chipu08

 

sa nu ai cumva varianta " gatuita " de 24kw . vezi pe admisii , intre cilindru si carburator . daca e gaura mica , inseamna ca e limitata . alta explicatie nu vad .

Editat de kryst666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gatuirea poate fi cu bucse si pe evacuari, imediat la iesirile din cilindri. asa a fost la mine (au fost mai multe variante de limitare).

cu toate astea motorul merge limitat cu 140 km/h.

 

inainte sa schimb carburile as incerca o schimbare de pompa de benzina. poate gasesti un voluntar sa te ajute cu un imprumut.

 

iata si alte cauze posibile pt. problema ta. as trece prin toate verificarile.

 

sursa:

haynes

Poor running or no power at high speed

 

14 Firing incorrect

 

1 Air filter restricted. Clean or replace filter (Chapter 1).

2 Spark plug fouled, defective or worn out. See Chapter 1 for spark

plug maintenance.

3 Spark plug cap or secondary (HT) wiring defective. See Chapters

1 and 4 for details of the ignition system.

4 Spark plug cap not in good contact. See Chapter 4.

5 Incorrect spark plug. Wrong type, heat range or cap configuration.

Check and install correct plugs listed in Chapter 1. A cold plug

or one with a recessed firing electrode will not operate at low speeds

without fouling.

6 Igniter defective. See Chapter 4.

7 Ignition coil(s) defective. See Chapter 4. ,

 

15 Fuel/air mixture incorrect

 

1 Main jet clogged. Dirt, water or other contaminants can clog the

main jets. Clean the fuel tap filter, the float bowl area, and the jets and

carburetor orifices (Chapter 3).

2 Main jet wrong size. The standard jetting is for sea level

atmospheric pressure and oxygen content.

3 Throttle shaft-to-carburetor body clearance excessive. Refer to

Chapter 3 for inspection and part replacement procedures.

4 Air bleed holes clogged. Remove and overhaul carburetors

(Chapter 3).

5 Air cleaner clogged, poorly sealed, or missing.

6 Air cleaner-to-carburetor boot poorly sealed. Look for cracks,

holes or loose clamps, and replace or repair defective parts.

7 Fuel level too high or too low. Adjust the float(s) (Chapter 3).

8 Fuel tank air vent obstructed. Make sure the air vent passage in

the filler cap is open.

9 Carburetor intake joints loose. Check for cracks, breaks, tears or

loose clamps or bolts. Repair or replace the rubber boots (Chapter 3).

10 Fuel tap clogged. Remove the tap and clean it (Chapter 1).

11 Fuel line clogged. Pull the fuel line loose and carefully blow

through it.

 

16 Compression low

 

1 Spark plug loose. Remove the plug and inspect the threads.

Reinstall and tighten to the specified torque (Chapter 1).

2 Cylinder head not sufficiently tightened down. If a cylinder head is

suspected of being loose, then there's a chance that the gasket and

head are damaged if the problem has persisted for any length of time.

The head nuts and bolts should be tightened to the proper torque in

the correct Sequence (Chapter 2).

3 Improper valve clearance. This means that the valve is not closing

completely and compression pressure is leaking past the valve. Check

and adjust the valve clearances (Chapter 1).

4 Cylinder and/or piston worn. Excessive wear will cause

compression pressure to leak past the rings. This is usually

accompanied by worn rings as well. A top end overhaul is necessary

(Chapter 2).

5 Piston rings worn, weak, broken, or sticking. Broken or sticking

piston rings usually indicate a lubrication or carburetion problem that

causes excess carbon deposits or seizures to form on the pistons and

rings. Top end overhaul is necessary (Chapter 2).

6 Piston ring-to-groove clearance excessive. This is caused by

excessive wear of the piston ring lands. Piston replacement is

necessary (Chapter 2).

7 Cylinder head gasket damaged. If a head is allowed to become

loose, or if excessive carbon build-up on the piston crown and

combustion chamber causes extremely high compression, the head

gasket may leak. Retorquing the head is not always sufficient to

restore the seal, so gasket replacement is necessary (Chapter 2).

8 Cylinder head warped. This is caused by overheating or

improperly tightened head nuts and bolts. Machine shop resurfacing or

head replacement is necessary (Chapter 2).

9 Valve spring broken or weak. Caused by component failure or

wear; the spring(s) must be replaced (Chapter 2).

10 Valve not seating properly. This is caused by a bent valve (from

over-revving or improper valve adjustment), burned valve or seat

(improper carburetion) or an accumulation of carbon deposits on the

seat (from carburetion or lubrication problems). The valves must be

cleaned and/or replaced and the seats serviced if possible (Chapter 2).

 

bafta!

Editat de octa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve!!! Am modificat Neagra si am de vanzare neste chestii de pe ea, dupa cum urmeaza:

 

- rezervor superior original fara buson;

- ghidon original;

- sissybar cu portbagaj, varianta "mare";

- sa pasager +sa "pilot" (adica amandoua, impreuna sau separat)

- capacul ala de plastic din stanga, al rezervorului de jos;

- amandoua "gloantele" (capacele) alea cromate de sub rezervorul de sus. ala din stanga vine cu toata cutia. cel din dreapta e numai capacul.

 

La toate cele ce sunt de vanzare, preturile le faceti voi. Ca sa nu avem discutii inutile, va rog sa va interesati de preturi pe alte canale, inainte de a face o oferta.

Daca ne intelegem la pret, livrez oriunde in tara, cu posta romana pe sistem ramburs. Bine'nteles ca rambursul si transportul vor fi suportate de cumparator.

In Cluj Napoca si limitrofe, livrez personal fara taxe.

Bafta maxima, Nick.

 

P.S. Ca acuma mi-am adus aminte... Aviz concitadinului @Dr'Dre: Neagra e marca inregistrata. Ezicsta doar doo in Cluj: Negrutza care a fost neagra si acum e roz si Neagra care a fost albastru inchis si va fi cum o da domnu' ..... Ovidiu:))

Nu zic asta cu suparare, doar ca sa facem deosebire intre mobre...beer.gifbeer.gifbeer.gif

 

Fa te rog un pret la capacul ornamental stanga de sub sea.

 

Multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva poze, dupa cum am promis:

astea-s toate:

 

post-49030-0-42778400-1334074303_thumb.jpg

 

 

cutiile cu capacele cromate de sub rezervor:

post-49030-0-05623600-1334074336_thumb.jpg

(cea din dreapta motocicletei, stanga in poza, e sparta, doar capacul e intreg)

 

rezervorul:

post-49030-0-56840100-1334074374_thumb.jpg

 

 

seile:

post-49030-0-27368800-1334074410_thumb.jpg

 

 

capacul din stanga al rezervorului de sub sa:

post-49030-0-51751300-1334074465_thumb.jpg

 

 

cutia de sub sa, in care vine trusa de scule:

post-49030-0-20070300-1334074547_thumb.jpg

 

 

sissybar cu portbagaj:

post-49030-0-41141500-1334074566_thumb.jpg

 

 

chestia de care se prinde casca sub sa:

post-49030-0-93277300-1334074591_thumb.jpg

 

 

Ghidonul l-am uitat la garaj, dar pe ala cred ca-l stiti... ghidonul original, dezbracat.

 

Fa-mi un pret, te rog, pentru acel sissybar cu portbagaj

 

gatuirea poate fi cu bucse si pe evacuari, imediat la iesirile din cilindri. asa a fost la mine (au fost mai multe variante de limitare).

cu toate astea motorul merge limitat cu 140 km/h.

 

inainte sa schimb carburile as incerca o schimbare de pompa de benzina. poate gasesti un voluntar sa te ajute cu un imprumut.

 

iata si alte cauze posibile pt. problema ta. as trece prin toate verificarile.

 

sursa:

haynes

Poor running or no power at high speed

 

14 Firing incorrect

 

1 Air filter restricted. Clean or replace filter (Chapter 1).

2 Spark plug fouled, defective or worn out. See Chapter 1 for spark

plug maintenance.

3 Spark plug cap or secondary (HT) wiring defective. See Chapters

1 and 4 for details of the ignition system.

4 Spark plug cap not in good contact. See Chapter 4.

5 Incorrect spark plug. Wrong type, heat range or cap configuration.

Check and install correct plugs listed in Chapter 1. A cold plug

or one with a recessed firing electrode will not operate at low speeds

without fouling.

6 Igniter defective. See Chapter 4.

7 Ignition coil(s) defective. See Chapter 4. ,

 

15 Fuel/air mixture incorrect

 

1 Main jet clogged. Dirt, water or other contaminants can clog the

main jets. Clean the fuel tap filter, the float bowl area, and the jets and

carburetor orifices (Chapter 3).

2 Main jet wrong size. The standard jetting is for sea level

atmospheric pressure and oxygen content.

3 Throttle shaft-to-carburetor body clearance excessive. Refer to

Chapter 3 for inspection and part replacement procedures.

4 Air bleed holes clogged. Remove and overhaul carburetors

(Chapter 3).

5 Air cleaner clogged, poorly sealed, or missing.

6 Air cleaner-to-carburetor boot poorly sealed. Look for cracks,

holes or loose clamps, and replace or repair defective parts.

7 Fuel level too high or too low. Adjust the float(s) (Chapter 3).

8 Fuel tank air vent obstructed. Make sure the air vent passage in

the filler cap is open.

9 Carburetor intake joints loose. Check for cracks, breaks, tears or

loose clamps or bolts. Repair or replace the rubber boots (Chapter 3).

10 Fuel tap clogged. Remove the tap and clean it (Chapter 1).

11 Fuel line clogged. Pull the fuel line loose and carefully blow

through it.

 

16 Compression low

 

1 Spark plug loose. Remove the plug and inspect the threads.

Reinstall and tighten to the specified torque (Chapter 1).

2 Cylinder head not sufficiently tightened down. If a cylinder head is

suspected of being loose, then there's a chance that the gasket and

head are damaged if the problem has persisted for any length of time.

The head nuts and bolts should be tightened to the proper torque in

the correct Sequence (Chapter 2).

3 Improper valve clearance. This means that the valve is not closing

completely and compression pressure is leaking past the valve. Check

and adjust the valve clearances (Chapter 1).

4 Cylinder and/or piston worn. Excessive wear will cause

compression pressure to leak past the rings. This is usually

accompanied by worn rings as well. A top end overhaul is necessary

(Chapter 2).

5 Piston rings worn, weak, broken, or sticking. Broken or sticking

piston rings usually indicate a lubrication or carburetion problem that

causes excess carbon deposits or seizures to form on the pistons and

rings. Top end overhaul is necessary (Chapter 2).

6 Piston ring-to-groove clearance excessive. This is caused by

excessive wear of the piston ring lands. Piston replacement is

necessary (Chapter 2).

7 Cylinder head gasket damaged. If a head is allowed to become

loose, or if excessive carbon build-up on the piston crown and

combustion chamber causes extremely high compression, the head

gasket may leak. Retorquing the head is not always sufficient to

restore the seal, so gasket replacement is necessary (Chapter 2).

8 Cylinder head warped. This is caused by overheating or

improperly tightened head nuts and bolts. Machine shop resurfacing or

head replacement is necessary (Chapter 2).

9 Valve spring broken or weak. Caused by component failure or

wear; the spring(s) must be replaced (Chapter 2).

10 Valve not seating properly. This is caused by a bent valve (from

over-revving or improper valve adjustment), burned valve or seat

(improper carburetion) or an accumulation of carbon deposits on the

seat (from carburetion or lubrication problems). The valves must be

cleaned and/or replaced and the seats serviced if possible (Chapter 2).

 

bafta!

 

si a mea era gatuita la evacuari. oare daca era limitata acolo, mai e cazul sa verific si in galeriile de admisie si in carburatoare? a mea cu acele limitari in galeriile de evacuare se ducea la 140 kmh

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve!!! Am modificat Neagra si am de vanzare neste chestii de pe ea, dupa cum urmeaza:

 

- amandoua "gloantele" (capacele) alea cromate de sub rezervorul de sus. ala din stanga vine cu toata cutia. cel din dreapta e numai capacul.

 

 

salut, itrucat nu am gasit alt capac la vanzare, care este pretul pentru capacul cromat de pe dreapta cu suport?

si inca o intrebare eu am virago de 250 si in dreapta este filtrul de aer, asa este si la tine? este la fel?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@dionysos:

nu eu am scos bucsele din evacuare ci cel ce a avut motorul inaintea mea (sau unul din ei). stiu ca motorul a avut bucse d'astea fiindca asa scria in brieful nemtesc (moto adus din germania). dar nu scria de altfel de limitare.

in schimb, acum cand am desfacut si eu carburile sa le reimprospatez am vazut ca si galeriile de admisie au avut gatuire. se vad usoare urme de taietura si slefuire in interior. nu stiu daca galeriile astea sunt de cand motorul sau au fost schimbate (poate cu unele sh gatuite).

poate ar fi bine sa verifici. motorul tau merge cu 160 km/h (viteza maxima declarata)? daca da, nu este gatuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@dionysos:

nu eu am scos bucsele din evacuare ci cel ce a avut motorul inaintea mea (sau unul din ei). stiu ca motorul a avut bucse d'astea fiindca asa scria in brieful nemtesc (moto adus din germania). dar nu scria de altfel de limitare.

in schimb, acum cand am desfacut si eu carburile sa le reimprospatez am vazut ca si galeriile de admisie au avut gatuire. se vad usoare urme de taietura si slefuire in interior. nu stiu daca galeriile astea sunt de cand motorul sau au fost schimbate (poate cu unele sh gatuite).

poate ar fi bine sa verifici. motorul tau merge cu 160 km/h (viteza maxima declarata)? daca da, nu este gatuit.

 

140 am mers cu ea, dar sa vad cum se comporta dupa ce i-am dat porcariile alea jos (mi s-a indoit si putin cotul de la toba din fata cand ma chinuiam sa le dau jos - are o infundatura de aprox 1cm patrat - ma oftic de mor pe faza asta)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

 

Poate cineva sa ma ajute cu niste dimensiuni pt crashbars de virago 535?

am tot cautat si nu am gasit mare lucru si ma gandesc sa mi le fac undeva, ca nu merita sa le cumpar originale.

 

Mersi! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fa-mi un pret, te rog, pentru acel sissybar cu portbagaj

...

 

 

 

200RON.

 

 

 

 

salut, itrucat nu am gasit alt capac la vanzare, care este pretul pentru capacul cromat de pe dreapta cu suport?

si inca o intrebare eu am virago de 250 si in dreapta este filtrul de aer, asa este si la tine? este la fel?

 

Nu mai tin minte exact cum sunt prinderile la cea de 250 si nici daca se potriveste exact ca dimensiune. Cel mai devreme vineri dupa pranz s-ar putea sa verific potriveala pe o Viroaga de 250. La cea de 535 e ceva releu sub capacul ala, nu filtrul de aer. Dar daca se potriveste la prinderi si dimensiuni, nu mai conteaza. Nu stiu la ce te referi cand zici "suport". Viroaga de 250 are priza de aer acolo. Asta de 535 nu are. E doar o cutie cu capacul acela cromat. Cutia e sparta. Lipsesc ceva bucatele din ea. Oricum, capacul il dau cu totul, poate cine le ia, repara si restul si le foloseste impreuna. Pretul e de 50 RON.

Bafta maxima, Nick.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si e vreo diferenta de demaraj?

 

nu am apucat sa merg cu ea dupa ce i-am dat alea jos. cu 140 mergea inainte. acum nu stiu cum se comporta, pt ca am avut alternatorul la bobinat si acum astept sa-mi vina garnitura de pe stanga ca sa-l pot pune la loc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nu mai tin minte exact cum sunt prinderile la cea de 250 si nici daca se potriveste exact ca dimensiune. Cel mai devreme vineri dupa pranz s-ar putea sa verific potriveala pe o Viroaga de 250. La cea de 535 e ceva releu sub capacul ala, nu filtrul de aer. Dar daca se potriveste la prinderi si dimensiuni, nu mai conteaza. Nu stiu la ce te referi cand zici "suport". Viroaga de 250 are priza de aer acolo. Asta de 535 nu are. E doar o cutie cu capacul acela cromat. Cutia e sparta. Lipsesc ceva bucatele din ea. Oricum, capacul il dau cu totul, poate cine le ia, repara si restul si le foloseste impreuna. Pretul e de 50 RON.

Bafta maxima, Nick.

 

Ok astept, sa imi confirmi daca se potriveste si al meu este :)

la mine nu este nici capac, decat in filtru sport si nu prea vine bine. Dupa cate am citit piesele pana la 535 se cam potrivesc la toate, sper sa mearga.

 

p.s. daca tot verifici la una de 250 te rog mult sa imi faci si mie niste poze cum este montat si sa mi le trimeti (daca ai timp) :)

merci si stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima iesire cu viroaga pe anu asta....se comporta ca in prima zi si sarbatoreste singura 20 ani (japoneza mea mica)iar doi ani impreuna.Toate bune tuturor si sa ne vedem pe strazi!!

PS Soferii par ca au constientizat ca mai existam si noi in trafic,tot respectul...dar atentie mare la gropi!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! O mica problema stranie...Am bagat ceva km dupa kare in garaj incercînd să o cuplez în viteza 1 moare motorul, la fel și a doua.......ca și kum nu ar funcționa ambreajul......Am lăsat puțin motorul timp în care mă lua paranoia...aprins iar.....la fel...după a treia încercare nu au apărut problemele descrise....totuși în timpul mersului mi se întîmlă să simt că trecerea din viteză parcă merge fără ambreaj, periodic,....e o problemă? ar trebuiu să consult un specialist, să deskidă kutia de viteze? headscratch.gif mi-e frică să nu rămîn cu ea în drum la ceva distanțe mai mari cu această problemă...de urnit din loc plecăm noi, dar........klank, klank fără ambreaj.......kurt.gifMulțam anticipat!beer.gif

 

VERIFICA CONTACTUL ELECTRIC DE LA AMBREIAJ ! NU RAMAI IN DRUM DIN CAUZA ASTA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sissybar-ul e retinut pentru maestrul "latrau86". Capacul cromat dreapta de sub rezervor, este momentan retinut pentru domnul in negru, pana stabilim ca se potriveste sau nu. Daca nu se potriveste reintra la vanzare. Va doresc tuturor sarbatori fericite, Nick.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

 

Am observat ceva la motorul meu astazi:

 

Sa zicem ca motorul e incalzit vreo 10 min . Porneste cu socul tras la max apoi il inchid dupa 2 sec si il las apoi vreo 3-4 min cu socul 1/4 apoi inchid socul.

Daca dupa cele 10 min de incalzire incep iar sa deschid socul atunci motorul incepe sa piarda din turatie si se opreste treptat treptat atunci cand socul e deschis la maxim. Am obs ca daca trag putin de acceleratie abia atunci isi da motorul seama ca e socul deschis si incepe sa prinda viata.

 

E normal?

 

Ms!

 

PS: Logic ,nu merg cu socul tras, doar ca eram curios de treaba de mai sus.

Editat de adovis77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa nu ai cumva varianta " gatuita " de 24kw . vezi pe admisii , intre cilindru si carburator . daca e gaura mica , inseamna ca e limitata . alta explicatie nu vad .

 

 

manifoldurile le'am schimbat am pus de 35 kw, cu toate ca la astea noi stuturile pe care se pun furtunele cind le sincronizezi, nu etanseaza calumea

adica le infiletezi pina la capat iar acolo se invirt in gol, nu e ok sa traga aer fals, adica fara amestec, dar problema mea era si inainte de ele

ma gindesc sa le pun inapoi pe cele originale si sa la largesc eu pe interior

 

gatuirea poate fi cu bucse si pe evacuari, imediat la iesirile din cilindri. asa a fost la mine (au fost mai multe variante de limitare).

cu toate astea motorul merge limitat cu 140 km/h.

 

inainte sa schimb carburile as incerca o schimbare de pompa de benzina. poate gasesti un voluntar sa te ajute cu un imprumut.

 

iata si alte cauze posibile pt. problema ta. as trece prin toate verificarile.

 

 

 

pe evacuari nu m'am uitat ce'i drept, dar nu cred ca ar fi de acolo, sa nu mearga cu 100 nu cred ca o lasau ei asa, o sa verific totusi

ma gindeam la alta varianta, sa fie cumva din aprindere? din cdi

ar fi super daca as gasi pe cineva dispus sa piarda 2-3 ore(evantual simbaata sau duminica), sa incercam prin eliminare sa vedem de unde beleaua

am fost pe la 5 ateliere de "meseriasi" in motoare (nu auto) si nu i'au dat de cap

apropo sint din bucale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrucat sunt proaspat posesor de xv250 am cautat prin forum despre uleiul recomandat si am gasit ca majoritatea folosesc motul 10W40, dar in cartea tehnica am vazut ca se recomanda 20W40 headscratch.gif

Rog posesorii mai vechi de virago sa imi recomande un ulei mai bun si rezonabil la pret si ce consistenta.

Stima,

Paste fericit alaturi de cei dragi, lumina invierii sa va lumineze calea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca aici desi e cam scumpa, dupa parerea mea. Editat de gabriel chelaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrucat sunt proaspat posesor de xv250 am cautat prin forum despre uleiul recomandat si am gasit ca majoritatea folosesc motul 10W40, dar in cartea tehnica am vazut ca se recomanda 20W40 headscratch.gif

Rog posesorii mai vechi de virago sa imi recomande un ulei mai bun si rezonabil la pret si ce consistenta.

Stima,

Paste fericit alaturi de cei dragi, lumina invierii sa va lumineze calea.

 

 

lasa vrajeala aia de motul , baga castrol sau motorex , conform manualului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si ce vascozitate? sa merg pe 20w40 ca la manual? merge la clima noastra?

 

da . poti incerca si 15w50 , dar nu garantez functionarea in parametri . la 535 merge 15-50 , chiar ma bate gandul la un 20-50 . oricum , cine mai are viroaga de 250 sa ne zica si noua ce ulei a bagat si cum s-a comportat .

Editat de kryst666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...