kinzo_2004 Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 Greu de crezut ca nu ai gasit chiar nimic despre rateuri dar sa zicem. Din cate stiu eu (sunt sigur ca nu sunt cel mai in masura sa spun) rateurile apar datorita unor dezechilibre in carburatie sau chiar datorita unor probleme la aprindere (posibil bujii defecte - se schimba). Probleme in carburatie dau tobele aftermarket, mai permisive, site scoase, gaurite etc sau, pe partea ailalta, carburatoare dezechilibrate, jigloare infundate, trage aer fals, etc. Mai pe scurt: ori e prea multa benzina in cilindrii, ori prea putina. De obicei problema e relativ complexa si nu se poate rezolva prea usor decat de cineva foarte priceput. Parerea mea, cel putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyungureanu Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 Multumesc pentru raspuns. Ziceam ca nu am gasit mai nimic despre xv 700, nu despre rateuri. Oricum forumul este foarte mare, destul de dificil sa gasesti ceva care nu se vede din titluri sau cu search. Motorul este putin customizat, tobele scot un zgomot foarte placut(parerea mea), porneste fara probleme si nu da rateuri decat uneori la frana de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Are cineva un disc de frana pt virago 535 model 1996? Nu m-ar deranja daca ar fi putin tocit, ideea e sa nu fie ovalizat sau sa bata. Faza e ca unul nou aftermarket are pret aproape prohibitiv si nu cred sa am vreodata suma asta pt un disc de frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Daca discul tau nu are uzura mare, adica nu e f tocit, se poate rectifica la un strungar bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Are cineva un disc de frana pt virago 535 model 1996? Salut, cauta de alt model care sa se potriveasca. ce am gasit eu la prima cautare dimensiunile sunt: OD:298mm ID:132mm; THICKNESS:5MM; NO OF HOLES:6; BOLT PARTTEN:150MM; HOLE DIAMETER:10.4MM; se potriveste de la dragstar 600 si 650 si alte modele. am gasit din china la 37 lire sterline cu transport, deci cauta mai bine, nu te apuca sa rectifici. bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iceflo Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Salut , am si eu o rugaminte...spuneti-mi si mie unde gasesc sa cumpar 2 simeringuri furca pt o yamaha virago 250 , un cauciuc spate 130/90-15 second hand si un crushbar ? Multumesc , numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coyotu' Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Salut , am si eu o rugaminte...spuneti-mi si mie unde gasesc sa cumpar 2 simeringuri furca pt o yamaha virago 250 , un cauciuc spate 130/90-15 second hand si un crushbar ? Multumesc , numai bine simeringurile le gasesti cam in orice magazin cu piese moto,sunt consumabile.legat de cauciuc incerc sa te ajut mai tirziu cu un nr de telefon(iti trimit pm) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Salut , am si eu o rugaminte...spuneti-mi si mie unde gasesc sa cumpar 2 simeringuri furca pt o yamaha virago 250 , un cauciuc spate 130/90-15 second hand si un crushbar ? Cauti... anvelopa eu am comandat acum noua 140/90/15, parca este mai convenabil decat second. Pe unul second bun dai cam 150 lei, cu dot 2005-2007, eu am comandat nou cu 280 lei. Pentru semeringuri sunt o gramada de magazine un exemplu http://www.romimoto-piese.ro/category/10202000000/vehicle/20979/article/379874?show=gallery sper sa nu se considere reclama, iar crashbar cred ca il faci sau ebay. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iceflo Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 simeringurile le gasesti cam in orice magazin cu piese moto,sunt consumabile.legat de cauciuc incerc sa te ajut mai tirziu cu un nr de telefon(iti trimit pm) multumesc , cand poti...astept nr de tel , numai bine Cauti... anvelopa eu am comandat acum noua 140/90/15, parca este mai convenabil decat second. Pe unul second bun dai cam 150 lei, cu dot 2005-2007, eu am comandat nou cu 280 lei. Pentru semeringuri sunt o gramada de magazine un exemplu http://www.romimoto-piese.ro/category/10202000000/vehicle/20979/article/379874?show=gallery sper sa nu se considere reclama, iar crashbar cred ca il faci sau ebay. multumesc , o sa intru pe site sa vad , numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Vorbeste cu Razvan (metricmotion), iti aduce tot ce ai nevoie la preturi excelente. Eu mi-am facut 100 calcule, am cautat pe diverse site-uri, inclusiv ebay, si am ajuns la concluzia ca ma costa la fel + bataia de cap de a da 100 comenzi in 100 locuri diferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iceflo Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Vorbeste cu Razvan (metricmotion), iti aduce tot ce ai nevoie la preturi excelente. Eu mi-am facut 100 calcule, am cautat pe diverse site-uri, inclusiv ebay, si am ajuns la concluzia ca ma costa la fel + bataia de cap de a da 100 comenzi in 100 locuri diferite. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Cauti... anvelopa eu am comandat acum noua 140/90/15, parca este mai convenabil decat second. Pe unul second bun dai cam 150 lei, cu dot 2005-2007, eu am comandat nou cu 280 lei. Pentru semeringuri sunt o gramada de magazine un exemplu http://www.romimoto-piese.ro/category/10202000000/vehicle/20979/article/379874?show=gallery sper sa nu se considere reclama, iar crashbar cred ca il faci sau ebay. unde anume ai gasit anvelopa spate la pretul ala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 unde anume ai gasit anvelopa spate la pretul ala? Ai PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Ai PM Dar la banii aia nu e ebonita? L-ai montat, ai apucat sa mergi cu el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 (editat) Carburatoare Virago 535Problema pentru cunoscatori. M-am hotarat sa schimb totul in carburatoare . Am cumparat de la Motorradbay http://www.motorradbay.de/xanario_search.php?search_shop_select=3&products_keywords=535&x=21&y=14 - Membrane cu totul - kit jiglere + garnituri ambele carburatoare - membrane mici cu arcuri de la air cut-off Nedumerirea mea este urmatoarea, in ambele manuale Haynes, Clymer, cilindrul fata are jiglerul principal (main jet) 137.5 iar cilindrul spate 135. La setul de la Kyster pe specificatii le da invers. Ca sa-mi dau seama mai exact, unde ar fi normal sa fie jiglerul principal mai mare, la cilindrul din fata sau la cel din spate, tehnic vorbind. Nu stiu care este motivul pentru care aceste jiglere si chiar si cuiul dozator este diferit, banuiesc ceva dar nu sunt sigur, unul se incalzeste mai mult decat celalalt dar nu am si explicatia tehnica. Intrebarea este de fapt unde este normal sa fie jiglerul principal mai mare in fata sau in spate, tehnic vorbind Atasez si cateva fotografii pentru edificare. Multumesc, Cu stima, The Trucker Editat Martie 27, 2013 de dorutrucker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Pai este simplu..cilindru din fata este mai ,,rece" cel din spate este mai ,,fierbinte ".Ca sa functioneze ,,identic"trebuie sa aiba acelasi ,,randament ".Avand in vedere ca temperaturile difera destul de mult (la nivel de motor) este normal ca unui ,,motor rece" (cilindru) sa-i dai un amestec mai bogat in benzina.Si eu am belit ochii cand am vazut si am verific\at si cartea crezand ca neamtul a bagat jeturi aiurea .M-am convins ca totul este ochei iar explicatia de mai sus mi-a venit in minte....singura explicatie. In general motoarele (auto sau moto) cu carburator pe fiecare cilindru au nevoie de reglaje perfecte si evident amestecuri putin diferire functie de pozitia cilindrului ,(chiar si la auto exista cilindri mai cazi si cilindri mai reci in exploatare,si aici ma refer si la motoarele in linie si la cele in V ci chiar si la boxere ).La cele alimentate printr-un singur carburator in fiecare cilindru ajunge aceeasi cantitate de combustibil dar si performantele sunt inferioare celor cu carb individuale. Virago merge si cu modificari pe sistemul de alimentare adica ,,un singur carb" dar nu va merge mai bine si nici macar la fel ca unul cu doua carburi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 (editat) Evident carburile nu sunt identice, unul este pilot iar celalalt sclav. Asta face ca unul sa fie botezat fata si altul spate(de catre nespecialisti) sau 1 si 2. Dar parametrii sunt obligatoriu identici la amandoua sau toate patru daca este motor in patru cilindrii. 1. Diferenta celor doua seturi, se refera la fabricatie, inainte si dupa febr '89. (aceasta cred ca este o indicatie corecta din moment ce vine de la producator) Y327/Y328 sau 5DZ9/5DZ10 sau KY-0542R/KY-0542F tocmai la asta se refera 2. Documentatia este probabil copiata gresit(una dupa alta), dupa mai multi dealeri avand coduri si referinte diferite. Traducatorul probabil atehnic, nu a inteles deosebirea dintre UK si US sau inainte/dupa '89 si le-a amestecat. (ex: cilindrul fata si cilindrul spate - e inventat de el - nu exista la nici un producator auto/moto, ei folosesc doar numere). PS. la mine sunt identice, le-am curatat in iarna asta. Editat Martie 27, 2013 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Salut Cristi, Pe tine te asteptam, vreau mai mult decat atat, specificatiile din manuale sunt ambigue, cele facute pentru UK sunt identice(ambele manuale Hynes, Clymer 135), cele facute pentru US din 1989-final sunt diferite( 1987, 1988 au fost identice si mai exact dupa Haynes 135, dupa Clymer 137.5), ca sa ma elucidez eu, tehnic judecand, unde ar trebuii sa se pozitioneze jiglerul principal(main jet) mai mare 137.5 la cilindrul din fata(din specificatiile Yamaha cilindrul 2) sau in cel din spate(din specificatiile Yamaha cilindrul 1), eventual explicatie de ce?sau care a fost motivatia lor de le-au facut diferite, repet si cuiele dozatoare sunt diferite(suberele) probabil din acelasi motiv, acestea din urma sunt diferite si la UK si la US. A mea este din 1987 US a 307-a motocicleta fabricata, dar nu voi mai pastra configuratia respectiva(initiala) voi trece la configuratia din 1989 asa am gasit kiturile, si nu ma deranjeaza deoarece consumul de combustibil este cam mare, cu noua configuratie prevad un consum mai mic, chiar daca scade 1-2 HP, nu este de viteza este de placere. Cu stima, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Ma bag si eu in seama, poate daca postez aici link-ul catre topicul motocicletei mele primesc mai multe idei /index.php?/topic/691650-yamaha-virago-bloody-mary/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Pai este simplu..cilindru din fata este mai ,,rece" cel din spate este mai ,,fierbinte ".Ca sa functioneze ,,identic"trebuie sa aiba acelasi ,,randament ".Avand in vedere ca temperaturile difera destul de mult (la nivel de motor) este normal ca unui ,,motor rece" (cilindru) sa-i dai un amestec mai bogat in benzina.Si eu am belit ochii cand am vazut si am verific\at si cartea crezand ca neamtul a bagat jeturi aiurea .M-am convins ca totul este ochei iar explicatia de mai sus mi-a venit in minte....singura explicatie. In general motoarele (auto sau moto) cu carburator pe fiecare cilindru au nevoie de reglaje perfecte si evident amestecuri putin diferire functie de pozitia cilindrului ,(chiar si la auto exista cilindri mai cazi si cilindri mai reci in exploatare,si aici ma refer si la motoarele in linie si la cele in V ci chiar si la boxere ).La cele alimentate printr-un singur carburator in fiecare cilindru ajunge aceeasi cantitate de combustibil dar si performantele sunt inferioare celor cu carb individuale. Virago merge si cu modificari pe sistemul de alimentare adica ,,un singur carb" dar nu va merge mai bine si nici macar la fel ca unul cu doua carburi . Multumesc Serghei, Este plauzibiul ce afirmi tu, astept toate parereile inainte sa ma apuc de ele. Cu stima, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 (editat) ...Pe tine te asteptam, vreau mai mult decat atat... Inainte de a-ti scrie m-am uitat in cele doua manuale de care dispun si pe care cred ca le ai si tu - surpriza! ..ai dreptate! Apoi m-am uitat la cele doua seturi diferenta o face doar perioada(inainte/dupa)... informatia este corecta si vine de la un producator(vezi indicatia de pe ambalaj)! De ce? Pentru ca ulterior a aparut o reglementare legislativa ce limiteaza puterea/viteza pentru incepatori. XV-535 este afectata de aceasta conditie, ceeace explica acele diferente. M-am uitat si pe site-urile ce au cataloage de piese, acolo totul este ambiguu, dar nicaieri nu se specifica existenta a doua seturi diferite pe acelasi motor! Diferenta este la ac(alta conicitate), jiglerul de sarcina(diametrul gaurii) si jiglerul de aer(diametru gaura) ce actioneaza membrana vacumatica(US/UK). Restul este identic. Mai mult : acum doua saptamani am demontat carburile mele pentru o curatare. Am incercat si observat ca suberele sunt identice, puteam sa le inversez fara probleme. Ace si jiglere diferirite pe acelasi motor, ies din discutie. Continui sa cred ca manualul original nu este dat de Yamaha, ei nu dau decat manuale de utilizare, niciodata de service, aceste sunt disponibile doar la reparatori autorizati. Varianta/ele care circula pe net este tradus/e gresit si comercializat/e de un dealer impreuna cu moto. Reeditarile ulterioare au fost facute prin copiere fara a fi revizuite. Moto la vanzare nu contine manualul de reparatii dat de producator! ===== PS. Daca ai rabdare cateva zile, te pot vizita - sa se incalzeasca putin. Vedem impreuna carburile si facem o analiza. Tot atunci o sa-ti spun mai multe despre carburi... Editat Martie 28, 2013 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Posibil sa ai jeturile si cuiele identice datorita faptului ca au fost schimbate in timp cu un kit nou.La cate am auzit si la cate am vazut (doar doua carb) la toate erau diferite ca in carte (sau carti) . Cristi,cum se duce zapada cred ca te vizitez si eu daca nu te deranjez pentru o vorba ,o poveste si o sincronizare serioasa ca la mine s-a topit ,,furtunasul" cand deja o zapacisem si cere musai sincronizare chiar daca la prima vedere merge bine se simte in sarcina . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 ....toate erau diferite ca in carte (sau carti)... Care carti? Daca te referi la publicatiile facute de Clymer si Haynes... renunta! Ei au manuale de reparatii pentru toate motoarele, auto, moto, barci, avioane, etc. Este exact diferenta dintre documentatia Renault sau Volkswagen(de fabrica) si cea de pe Autodata(hobby). Sincer ma indoiesc ca tu sau altcineva are documentatia de fabrica! Citeste ultimul paragraf - cu neasumarea raspunderii pentru inexactitati sau erori la informatiile oferite scrise pe absolut toate manualele lor. Si inca ceva: un macelar scrie usa fata / usa spate, un constructor auto scrie usa sofer / usa pasager - cand fac o documentatie! Asa-i? Este ilogic ca doi cilindrii cu aceeasi capacitate la acelasi motor, sa fie alimentati diferit - motorul ala se duce dracu - adica unul munceste si altul o freaca... Sunt zeci de modele de V2, unde ai mai vazut alimentari diferite? ===== Si eu astept sa treaca zapada si sa ne vedem @dorutrucker - imi mentin in continuare parerea, ce am scris este valabil si pentru tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 (editat) Este adevarat ..manual de service nu gasesti decat in service Yamaha.Cat despre reglajul diferit al amestecului functie de pozitia cilindrului la mmoytoare auto (racite si cu apa) stai sa ajung la biblioteca personala (ca este in alta localitate) sa caut printre hartii ca m ceva legat de prepararea motoarelor pt curse cu carburator pt fiecare cilindru separat.De acolo stiu treaba cu temperatura diferita . Daca o gandim logic un lucru mecanic da o explozie intr-un cilindru la temp de 90 grade (este doar un exemplu temp..ceva aiurea) si alt lucru mecanic intr-un cilindru la ..sa zicem 85 de grade .Ca sa dea ,,rezultate"la fel il lucrezi din amestec.Este adevarat ca chestiile astea merg la motoare performante unde se cauta si o zecime de cal in plus .Sa nu uitam ca si motoarele noastre sunt destul de stranse de oua ca sa scoata puterile si turatiile actuale.Asa ca ,daca un lucru se aplica si este demonstrat la motoare auto eu il consider aplicabil si real si la cele moto.Parerea mea.O sa-l caut si pe baiatul al carui carburator ,,sigilat" din fabrica a fost desfacut in fata mea (nu stiu cum a mers mobra aia in anglia 20 si ceva de ani fara sa-i curete cineva carburatorul !!!!) Nu vad logica inlocuirii jiglerelor diferentiat daca ele erau identice din fabrica .De ce ai cumpara un kit de reparatie cu alt jigler(cota) si la unul ai lasa jetul vechi la unul ai pune jet nou??!! Nu are sens.Daca la boxer este absolut normal sa ai carb identice si la fel ..la V-uri se poate simti usor ca temperatura cilindrilor este diferita si ideea functionarii cu amestecuri diferite este credibila . Nu pun poponeata pt alte carburatoare dar ..prea multe viroage au aceeasi configuratie in carburatoare ca sa fie o intamplare .Ceva necurat exista acolo.Poate ne scapa noua ceva . Editat Martie 28, 2013 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 (editat) Mulțumesc mult pentru propunere, deocamdată motorul încă este la iernat. Ideea este ca m-am uitat și pe siteuri de vânzări piese OEM și intradevar main jet-urile începând din 1989 sunt diferite dar chiar și acolo nu specifica care este în fata și care este în spate. iți voi da un link cu piese pentru toate 535 din 87 și pana în 01. Asta este 1990 http://www.cmsnl.com/yamaha-xv535a-virago-1990_model9652/partslist/B-03.html#results atentie la pozitia 31, si asta este 1987 http://www.cmsnl.com/yamaha-xv535t-1987_model9318/partslist/B-02.html#results atenție la pozitia 34. Acest site de vânzări OEM este intradevar unul pentru cele făcute în(pentru) USA.Daca te vei uita pe un site de vânzări piese OEM în UK probabil ca main jet-urile vor fi identice. Dealtfel asta spun și ambele manuale(Haynes si Clymer) la specificațiile carburatoarelor, ca cele pentru US sunt diferite( 137.5 respectiv 135) și cele pentru UK sunt identice( 135) Totuși întrebarea mea rămâne la care din ce doi cilindri Fata, Spate ținând cont de faptul ca unul din ele este mai încins recte Spatele, se pretează a merge mai "îmbogățit"(137,5), cel mai bine răcit sau cel mai slab răcit? Cu stima, . Editat Martie 28, 2013 de dorutrucker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.