Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Este foarte adevarat ce scri! Eu am 6 variante ale aceluiasi manual, care desi contin diferente sunt acceptate de producator. Mai important este indicativul API de pe bidon. Sa sti ca plaja nu este atat de stransa, apoi suntem o tara cu clima teperata solutia de misloc acopera oarecum si extremele de care nu prea avem parte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator MosRahao

a mea "agatza" la schimbarea vitezelor 1 si 2 si uneori, in oras, cand se incinge motorul, "imi sare" de neutru - adica intra ori de la 1 direct la 2 sau invers. oare de la ce sa fie? uleiul pe care il folosesc este motorex 15W50, semi-sintetic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Am verificat, intr-adevar....

Probabil ca si la mine este la fel. Contextul a fost altul si anume ca intre rezervor si carburator se afla acel filtru.

====

In alta ordine de idei: nu am facut specializare la Yamaha, asa ca nu va asteptati sa fiu "doctor" in 535, si eu am inca multe dileme... :what:

Nu am spus ca Motul 20W50 Ester 7100 este sau nu este bun! Am scris doar ce am patit cu el. Apoi citeste cateva posturi mai sus citatul respectiv...

Ansamblul de cuplare se cheama ambreiaj. Frai este un mecanism format dintr-o pinion sau fulie de antrenare care intr-un sens sunt libere iar in celalalt sens sunt soldare cu axul.

a mea "agatza" la schimbarea vitezelor 1 si 2 si uneori, in oras, cand se incinge motorul, "imi sare" de neutru - adica intra ori de la 1 direct la 2 sau invers. oare de la ce sa fie? uleiul pe care il folosesc este motorex 15W50, semi-sintetic.

Cred ca aproape sigur provine de la ulei(ai remarcat corect ca apare cand se incalzeste). Placile de ambreaj continua sa adere usor intrea ele. Scoaterea din viteza face ca sa se produca cu crabotii inca cuplati, in acel moment baladorul scapa brusc si este aruncat in cealalta extrema, adica cupleaza in treapta de viteza opusa.

Inainte de a inlocui uleiul verifica functionarea conforma a integului mecanism de actionare ambreiaj(maneta, cabu, parghie, cursa, etc). In special cursa activa a manetei. Fa o comparatie la mana cu alta motoreta, vezi rezistenta la apasare. Daca totul este ok, inlocuieste uleiul.

Uleiul din cutie este mixt, raceste si unge motorul in acelasi timp. Din acest motiv la moto este solicitat mai mult decat cel auto, avand in plus calitati suplimentare.

 

PS. Sunt curios cum ai rezolvat acest caz! Sa revi cu un comentariu.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna Cristi,

 

Iti dau doua linkuri, cand ai timp sa te uiti un pic pe ele, este interesanta discutia, referitoare din nou la diferenta dintre jiglerele principale, cuiele dozatoare si mai nou chiar si arcurile de la membrane.

 

http://autos.groups.yahoo.com/group/ascotvt500enthusiasts/message/16739

 

http://vfrworld.com/forums/1st-2nd-generation-1983-1989/25321-carburetor-main-jet-holders-diaphragm-springs.html

 

O saptamana placuta,

 

Cu stima,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Cine dintre voi stie unde pot gasi colierul cu care se prinde evacuarea de pistonul din fata asa ca piesa de sine statatoare?Motocicleta este virago 250 xv 1992..

Eu am cromat toata evacuarea iar berbecii ce au cromat-o au uitat sa protejeze colierul(care era dintr-un aliaj slab ce s-a descompus in baile lor chimice).Daca se gaseste cineva sa stie va rog nu ezitati sa ma ajutati!Daca e cineva care a confectionat asa ceva sunt dispus sa cumpar si unul facut .

 

Toate bune,asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Cred ca aproape sigur provine de la ulei(ai remarcat corect ca apare cand se incalzeste). Placile de ambreaj continua sa adere usor intrea ele. Scoaterea din viteza face ca sa se produca cu crabotii inca cuplati, in acel moment baladorul scapa brusc si este aruncat in cealalta extrema, adica cupleaza in treapta de viteza opusa.

Inainte de a inlocui uleiul verifica functionarea conforma a integului mecanism de actionare ambreiaj(maneta, cabu, parghie, cursa, etc). In special cursa activa a manetei. Fa o comparatie la mana cu alta motoreta, vezi rezistenta la apasare. Daca totul este ok, inlocuieste uleiul.

Uleiul din cutie este mixt, raceste si unge motorul in acelasi timp. Din acest motiv la moto este solicitat mai mult decat cel auto, avand in plus calitati suplimentare.

 

PS. Sunt curios cum ai rezolvat acest caz! Sa revi cu un comentariu.

 

Multumesc mult, Cristi!

 

Am avut mai mari probleme cu treaba asta cand uleiul a fost mai subtire (de ex cand am experimentat intr-o primavara 10W40, tot motorex), intr-adevar. Insa nu mi-a dat prin gand ca poa` sa fie si de la maneta... :-))) Poate e cazul sa strang cursa, acum ca mi-ai zis imi dau seama ca pare cam prea relaxata, chiar si fara sa compar cu o alta moto.

 

Am sa verific, ce mi-ai spus, iti multumesc mult inca o data si revin cu un comentariu cand am rezolvat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva pe aici de vanzare pantaloni de piele moto (stil jeans) ?? Ca am cautat de m-a luat capul dupa ceva culoare neagra ,cu 92 circumferinta in talie si un 85cm lungime crac (pe interior) ...second evident.Buna si o pereche de jeans moto daca pretul este decent.Multzam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva pe aici de vanzare pantaloni de piele moto (stil jeans) ?? Ca am cautat de m-a luat capul dupa ceva culoare neagra ,cu 92 circumferinta in talie si un 85cm lungime crac (pe interior) ...second evident.Buna si o pereche de jeans moto daca pretul este decent.Multzam.

Vezi ca erau o gramada la echipamente, era o tipa Celowar parca care vindea multe echipamente.

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca erau o gramada la echipamente, era o tipa Celowar parca care vindea multe echipamente.

bafta

Dimensiuni cam ,,mici"...eu am masuri ,,perfecte"si mai greu pe piatza (circumferinta talie 94-96cm ,solduri 106-108..lungime crac 75...80cm)..Multumesc .Am cerut ,acum sa vedem ce are in stoc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Virago 250 de vanzare :D

 

 

post-36624-0-57175900-1365404634_thumb.jpgpost-36624-0-63569600-1365404643_thumb.jpg

 

1200 de iepuroi.

cauciucuri noi, ulei+filtru noi, aripa fata crom, proiectoare angel-eyes albastre, functioneaza perfect, consum mic, se da cu coburi incapatoare de piele Iron Horse. Nu are asigurare, a expirat in Decembrie 2012 si nu am reinnoit-o. ITP valabil 2014.59000 Km reali. Mai multe detalii la telefon.

contact: 0758019117

 

Mai multe poze, inclusiv cu coburile aici: http://bikersforum.ro/vanzareyamaha-virago-xv250-an-fabricatie-1991-1399-euro-negociabil/

Editat de shackalu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ceva amuzant, zic eu... :)

p.s: Cristi, am rezolvat cu rezervorul. Multumesc mult pt intentie, am inteles ca esti maestru al carburatoarelor si voi apela la tine cand o sa fie motorul gata, sa il reglezi putin si pe al meu :) Ca sa nu se mai inteleaga gresit, nu acum, inca e demontat complet, mai dureaza cam 2 luni probabil sa-l termin (buget mic, timp putin).

post-69984-0-48152200-1365498051_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu dai separat suportii de coburi?

Eu i-am confectionat singur dintr-un schelet de scaun. post-22539-0-73306800-1365536335_thumb.j post-22539-0-64214600-1365536354_thumb.j M-am folosit de faptul ca teava este gata indoita, tai si sudezi exact ce-ti trebuie. Ai timp sa-l studiezi cand jung la Focsani... :cheers:

In final asa arata! post-22539-0-72256200-1365536314_thumb.j post-22539-0-63175000-1365536320_thumb.j Cutiile sunt Givi si sunt detasabile. Daca vrei informatii suplimentare pot revenii cu ce te intreseaza.

...inca e demontat complet, mai dureaza cam 2 luni probabil...

Fa poze la carburi inainte de demontare si in timpul demontarii, ma intereseaza. Apoi te ajuta si pe tine la reparatie.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule,arata de nota 10 cu cutiile alea iar suportii chiar au fost ganditi nu gluma..Jos palaria.Mi-ai schimbat planurile de viitor ,acum vreau si eu ,,cutii" ..normal :))) Ai tocat 3-4 scaune ,pliante cumva?

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fa poze la carburi inainte de demontare si in timpul demontarii, ma intereseaza. Apoi te ajuta si pe tine la reparatie.

 

Da, o sa fac... multe poze :) Si o sa mai studiez si manualul inainte de a ma apuca de el... noroc ca e unul singur :) Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...in ambele manuale Haynes, Clymer, cilindrul fata are jiglerul principal (main jet) 137.5 iar cilindrul spate 135....

Profitand de vremea capricioasa, stimulat de discutiile de acum cateva zile si in special pentru faptul ca intentionam sa rezolv o situatie mai veche, m-am decis sa demontez carburile... operatie nu tocmai placuta...

Deci: pe jiglerel principal al carburatorului cilindrului din fata scrie 135 - conform cu fotocaptura setului de reparatie pusa de tine.

Atasez foto si documentul lui Haynes in care indicatia este evident gresita...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ohoooo...ai aparut .cand ai timp sa ma primesti si pe mine sa fac o sincronizare cu scula aia a ta ? Si mai vreau sa imi arati metoda ta de scoatere a carburatoarelor de pe motor ca la mine ceva este dubios..dar asta numai la fata locului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arata de nota 10 cu cutiile alea...

Initial am facut un suport pentru un top case de care aveam mare nevoie. Prinderea era facuta doar in cadru si aripa. Greutatea si vibratiile au facut ca aripa sa se fisureze. Astfel a trebuit sa fac cadrele laterale pentru a putea adauga a treia prindere in consola. Suportul a devenit foarte rigid si tine si aripa mai bine.

Din cauza cutiei de plastic coburile din piele nu dadeau bine, am renuntat si astfel am ales doua side case de 21L de la Givi. Acum totul este ok, cand am nevoie le atasez si pe ele fara a strica aspectul motorului de ansamblu. Impreuna cutiile totalizeaza peste 80L.

Pun foto cu prinderile ca sa te inspiri. Trebe adaugat un sistem de prindere a lampilor de semnalizare ce sunt amplasate mai in spate.

...sa imi arati metoda ta de scoatere a carburatoarelor de pe motor ca la mine ceva este dubios....

Demontarea bateriei de carburi este destul de dificila, evident nu imposibila... motiv pentru care am tot amanat-o! Iti ia cateva ore si... mai multe beri.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma,ca ia timp stiu (rezervor jos,burdufuri..etc ) ...de beri nu stiu cate bucati dar stiu ca se consuma la demontare o sticla de vin iar la montat la fel.

 

Terminatiile cadrului le-am folosit si eu ca sa pun sissy-bar-ul..Cadrul il fac pana la urma (mai ales ca am deja un model pentru inspiratie ,mersi) ...cutiile sunt cam scumpe din cate am vazut .oricum viroaga arata foarte bine cu ele .Cruiserul asta se preteaza si la chestii retro si la chestii moderne.Imi place asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand husa de protectie integrala PROTECH, compusa din doua piese, inchidere cu fermoar.....asigura acoperirea integrala a motocicletei, protejeaza complet motocicleta de praf si noroi! dimensini 232x100x125....pret 50lei! husa este nou nouta, in cutie!.....se potriveste perfect pentru un virago 750

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand husa de protectie integrala PROTECH, compusa din doua piese, inchidere cu fermoar.....asigura acoperirea integrala a motocicletei, protejeaza complet motocicleta de praf si noroi! dimensini 232x100x125....pret 50lei! husa este nou nouta, in cutie!.....se potriveste perfect pentru un virago 750

ai PM..vreau eu husa..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...