Geo_ZGA Postat Decembrie 23, 2014 Share Postat Decembrie 23, 2014 Am vazut la meteo... stau cu geamurile deschise acum si mor de cald in casa. Pun bateria, bag benzina in ea... si ii dau cheie.... dar cu rca-ul ce fac? ) Ma oftic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faher Postat Decembrie 23, 2014 Share Postat Decembrie 23, 2014 Am vazut la meteo... stau cu geamurile deschise acum si mor de cald in casa. Pun bateria, bag benzina in ea... si ii dau cheie.... dar cu rca-ul ce fac? ) Ma oftic... eu maine ma duc si fac RCA si dau o tura am tot amanat dar e pacat maine sunt 14 grade afara consideram ca este cadou de la Mosu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Decembrie 23, 2014 Share Postat Decembrie 23, 2014 @ Cristi: ce planuri ai? ... Ca in fiecare iarna, in afara de motor demontez si verific aproape tot, apoi repar/inlocuiesc si tot sezonul urmator nu mai ma intereseaza nimic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skija Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 babaieti... La multi ani, ca sa zic asa... de unde iau si eu comenzi avansate pentru 535? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pleata-in-vant Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 Vreun motor bun,da' BUUUUUN de 535 de vanzare nu aveti careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 eu maine ma duc si fac RCA si dau o tura am tot amanat dar e pacat maine sunt 14 grade afara consideram ca este cadou de la Mosu Salut, Cat te-a costat RCA-ul? L-ai facut pe un an sau pe sase luni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihail Dan Panait Postat Ianuarie 30, 2015 Share Postat Ianuarie 30, 2015 Salut! Vreau sa achizitionez un 535 pentru un proiect de bobber. Ma intereseaza sa fie functional. Aspectul nu conteaza asa mult. Astept oferte! mihaidanpan@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 30, 2015 Share Postat Ianuarie 30, 2015 Ahoi! De vanzare roata fata cu anvelopa de virago 535 la nr. de telefon 0743783474 Zsolt (se citeste Jolt) Pret 400 de lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unknown13 Postat Ianuarie 31, 2015 Share Postat Ianuarie 31, 2015 Are cineva de vanzare saua din spate pentru pasager pentru modelul 535 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 Salut. Am un prieten care nu are cont aici si are nevoie de capacul lateral dreapta (carena din dreptul bateriei) pentru xv 500 . Are careva dintre voi ? Astept PM daca aveti sau la 0767792111. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 gata...am iesit la plimbare !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
midenis76 Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 din pacate ma despart de primul meu motor http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-virago-din-1991-595041.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ytu60 Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 (editat) Salut prieteni Am achiziționat de curand un 535 pentru fiul meu (A2) si am o întrebare. Producatorul recomanda uleiul pentru motor mineral 20W40. Din experienta voastră ce tip si marca utilizați? Mineral sintetic sau semisintetic? La fel si uleiul pentru cardan Editat Februarie 4, 2015 de ytu60 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Recomand cu mare mare incredere Repsol 15W50 care cred ca este semi-sintetic. Eu il folosesc de cand am motorul si sunt multumit de el. Pentru motoarele racite cu aer e important sa ai un ulei bun. La cardan am pus ulei clasic de transmisie T90, intra 200 ml. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_shmc Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Daca te intereseaza sa-ti faci ceva custom, stiu niste baieti prin Ghencea. Eu am de la ei facute custom niste coarne z-bar foarte bine lucrate, inclusiv reduse la diametru in dreptul comenzilor. Poți să îmi dai datele de contact ale băieților din Ghencea? Mulțumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 (editat) ...Producatorul recomanda uleiul pentru motor...... La fel si uleiul pentru cardan De ce ai impresia ca recomandarea producatorului este mai "slaba" decat o recomandare data pe forum? Apoi daca privesti in ansmblu producatorul nu conditioneaza in mod expres un anume brand decat din interes comercial, in schimb prezinta un grafic de temperaturi (generate de zona geografica) un indicativ SAE si API pe care trebuie sa le respecti! Acestea fiind intradevar importante, indiferent de parerile "specialistilor" venite pe forum. Deasemeni trebuie avut in vedere faptul ca un motor moto este supus la solicitari mai mari decat unul auto, apoi un motor racit cu aer nu are stabilitatea constanta a unuia racit cu apa, iar in al treilea rand faptul ca ambreiajul constructiv este conceput sa stea in ulei si intra in confilct cu aditivii antifrictiune in exces. Din acest motiv uleiurile moto au calitati deosebite fata de cele auto, fiind si mai ascumpe. Eu la fel ca si @bucsaadi am folosit 15W50 (Repsol) in ultimii ani - din considerente tehnice legate de calitate pret, evident dupa ce am testat si alte branduri. Editat Februarie 5, 2015 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ytu60 Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Mulțumesc prieteni, voi lua in consideratie sfaturile voastre Hai sezonul, am mâncărimi in sa si manusi » Post actualizat in 06 Feb 2015 20:49 Inca o întrebare, unde sau cum lustruiesc paharele de la furca fata si capacele de la motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Februarie 7, 2015 Share Postat Februarie 7, 2015 Salutare prieteni, De curand am achizitionat o Yamawa Virago xv535 din 1996 si vreau sa o modific un pic in stilul Bobber. Asa ca as vrea sa stiu care ii dimensiuena maxima pentru acest tip de cauciucuri (SHINKO BLACKWALL) pe care as putea sa il montez pe jentile standard. Va atasez o poza cu un model de pe net care mi-a placut foarte mult, dar nu imi dau seama ce dimensiuni au cauciucurile si cu motorul meu. Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 .... Salutare, in primul rand trebuie sa masori cat iti permite maxim latime sa pui la tine pe motor, pentru a nu lovii bascula si cardanul. Iar la inaltime nu ai limita daca modifici si aripa. Original pe spate cred ca ai 140/90/15 si cred ca te poti duce pana la 160 maxim, dar nu sunt sigur (eu am xv250). Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 Poți să îmi dai datele de contact ale băieților din Ghencea? Mulțumesc anticipat Ai pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 Salutare prieteni, De curand am achizitionat o Yamawa Virago xv535 din 1996 si vreau sa o modific un pic in stilul Bobber. Asa ca as vrea sa stiu care ii dimensiuena maxima pentru acest tip de cauciucuri (SHINKO BLACKWALL) pe care as putea sa il montez pe jentile standard. Va atasez o poza cu un model de pe net care mi-a placut foarte mult, dar nu imi dau seama ce dimensiuni au cauciucurile si cu motorul meu. Va multumesc! nu ar trebui sa te joci cu schimbatul chestiilor esentiale cum ar fi latimea cauciucurilor...o sa-ti schimbe comportamentul motorului si manevrabilitatea ...stiu aia cu ochii mici de ce ti-a pus de 140 si nu 160 toate cele bune!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 Va multumesc pentru raspunsuri. Am zis dimensiunile maxime fiind-ca dupa cum se vede si in poza de pe net, alea nu is dimensiunile standard, si la dimensiunile standard nici nu am gasit cauciuc. Oricum arata foarte foarte bineeeeee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EAGLEMAX Postat Februarie 11, 2015 Share Postat Februarie 11, 2015 Salutare, De unde cumpar si eu grilele astea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RockAddict Postat Februarie 11, 2015 Share Postat Februarie 11, 2015 Am nevoie de rezervorul de sus pentru un xv535 (cu tot cu cheie la buson, evident). am cautat p olx si ce am gasit acolo ori nu au buson ori il dau doar cu tot cu contact... Daca stiti p cineva sau aveti informatii eu astept p forum. Hai cu vremea bunaaa!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RzVan Postat Februarie 11, 2015 Share Postat Februarie 11, 2015 pai cheia de contact e aceeasi cu cea de buson Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.