Geo_ZGA Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 www.metricmotion.ro031.428.67.69 / 0727.355.295 / office@metricmotion.ro » Post actualizat in 04 May 2015 10:45Sau Ambulanta Moto, Patrick - 0724228200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Salut! Din posesor de 535 ma bate gandul tot mai mult sa trec pe un virago de 750 sau 1100, in functie de ce gasesc si cum si bani si etc. Intrebarea mi adresata posesorilor sau fostilor posesori de xv750/1100....ce imi puteti spune de modelul asta? Merita ? puncte rele, puncte bune? diferente mari / mici fata de 535... Ideea e ca vreau sa trec pe ceva mai mare ca si spatiu sofer / pasager / bagaje, comfort, in special la pasager / autonomie mai mare cu un plin, adica sa compensez toate lipsurile unui 535 pentru ca ma intereseaza sa merg drumuri lungi.... Mersi si astept pareri detaliate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
midenis76 Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 intrucat am achimbat categoria,vand motorul din imagini,stare foarte buna,consumabile schimbate,cauciucuri foarte bune,multiple accesorii.detalii la 0740186608 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stopy Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 Vand Virago 535 stare buna, Primul propietar in tara, Cauciucuri noi Metzeler si Continental, scaune retapitate cu piele naturala , bujii noi, ulei schimbat .... 0746703259 . Moto se poate vedea in Bacau sau in Iasi. Pentru mai multe detalii sunati. http://postimg.org/gallery/e4efkupa/b1f3f111/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elmann Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Salut, Scurt si la subiect. Motorul nu incarca mai mult de 12.5V Regulatorul este nou nout. Bateria este nou nouta. Firele galbene de la magnetou masurate intre ele cu motorul pornit arata toate 0. Este magnetoul stricat ? Poate exista si o alta problema ? Se poate repara ? Se recomanda repararea, schimbarea cu unu SH sau schimbarea cu unul nou ? Multumesc mult ! Incerc si eu sa pun motorul la punct si sa fac macar niste km cu el anul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Problema clasica. Si la relanti si in ture, tot 12.5? inseamna ca practic tie iti arata multimetrul voltajul bateriei, pentru ca tu nu ai incarcare. De ce ai schimbat regulatorul? Ai verificat conexiunile mangetou - regulator - baterie, inclusiv masa regulatorului? Pentru ca tind sa cred ca a fost un concurs de eventimente la tine....a apraut clasica problema de conectica pe traseul de mai sus, regulatorul sa supraincalzit = prajit la un moment dat ca apoi ca si consecinta ti-a f***t magnetoul. Totul a plecat de la conexiuni proaste, lucru stiut , discutat si dezbatut larg la modelul asta. Daca am dreptate (sper sa nu), ai ajuns la cel mai mare nivel de stricaciune care se poate avea pe instalatia electrica, pentru ca, ca sa schimbi un magnetou, defapt doar statorul e nevoie de ceva munca si bani. Si bineinteles, recomandarea oricui este sa te duci pe unul nou, care e scump ca dracu sau sa incerci rebobinare sau sh din dezmembrari....Depinde daca tragi batzul mic sau nu... Imi pare rau daca am parut prapastios si pesimist, dar exact de asta imi era si mie frica cat am avut virago, drept urmare verificam starea incarcarii si releul periodic (plus ca am refacut conexiunile cu lipire direct, am eliminat mufele). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elmann Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Salut, Sa ma corectez : La relanti nu trece de 12.5 V. Dar in turatii urca usor pana la 12.8V si de aici nu trece. Am pus regulator nou pentru ca aveam unul de rezerva si am sperat ca el sa fie problema. Regulatorul - masa = in parametri Motorul a stat un an de zile pe tusa cat eu am cautat un carburator SH. Tot sper sa termin cu problemele si sa apuc sa-l tin din scurt cu mentenanta in timp ce ma bucur de el. Deci magnetoul e clar dus ? Alte pareri ? Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Incearca sa masori cele 3 fire galbene intre ele cu aparatul pus pe alternativ, cred ca l-ai pus pe continuu sau cine stie ce ai masurat altfel e imposibil ca in turatii sa-ti creasca cat de cat tensiunea cu 0 intre galbene (regulator decuplat), mai masoara si izolatia statorului fata de motor adica apartul pus pe Kohmi sau Mohmi( ce ai mai mult) intre un galben si cadru. Masoara tensiune la iesirea din regulator adica firul rosu si cadru (bineinteles motor pornit si regulator cuplat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elmann Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Hai ca am scris prostii. Se vede ca nu am facut eu masuratorile. Inteleg ca defapt nu e 0 intre cele galbene ci scurt circuit. Are asta mai multa logica ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 (editat) Totusi ca sa vezi daca statorul e buba trebuie sa-l masori, daca esti din Bucuresti ca in profil da-mi PM daca vrei sa ti-o diagnostichez, nu te costa nimic. Ar avea logica daca as stii niste valori de tensiune. Editat Mai 27, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex Anghel Postat Mai 31, 2015 Share Postat Mai 31, 2015 Salutari,exista vreo posibilitate de a monta un rezervor principal mai mare,din punct de vedere al capacitatii de stocare,pe un Yamaha Virago XV 535??mersi!!in plus am urmatoarele piese pe care as dorii sa le achizionez in viitorul apropiat: -Ghidon-highbar,Z-bar, -semnalizari originale fata-spate -instalatie electrica completa -stop custom\original -carene laterale din plastic (cele mici de sub sea) -revin cu alte detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buldozer Postat Iunie 6, 2015 Share Postat Iunie 6, 2015 salut, caut si eu un releu de semnalizare pt xv 250 cu 3 pini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 6, 2015 Share Postat Iunie 6, 2015 Iti pot da unul de Dacia, parca tot cu 3 pini. Il luasem tot pt viroguta, la indicatiile lui Cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Iunie 7, 2015 Share Postat Iunie 7, 2015 Salut, a mai schimbat cineva bendixul la virago 535 *1996 ? Trebe ceva presa speciala?, ii operatie complicata ? Orice sfat ii binevenit! Multuemsc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 7, 2015 Share Postat Iunie 7, 2015 Salut, a mai schimbat cineva bendixul la virago 535 *1996 ? Trebe ceva presa speciala?, ii operatie complicata ? Orice sfat ii binevenit! Multuemsc Iti trebuie pentru volanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Iunie 7, 2015 Share Postat Iunie 7, 2015 Salut Vlad, mersi. Am mai citit una alta pe net si am vazut ca se poate cumpara ceva kit de reparatie care include arc si mai multe componente... la modele mai vechi am vazut ca bendizul se da jos para sa ai treaba cu volanda, dar la al meu nu cred ca ii asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 7, 2015 Share Postat Iunie 7, 2015 Daca vrei sa schimbi rulmentul unisens, cred ca la el te referi nu ai cum sa nu dai jos volanta pentru ca e in spatele ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Iunie 7, 2015 Share Postat Iunie 7, 2015 Da ai dreptate. Oare se merita sa cumpar de pe ebay tot bendixul sau sa iau cva kit de reparatie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 Nu comanda nimic pana nu desfaci in functie de ce ai uzat se poate rectifica si repara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 Salutare tuturor! Revin cu amanunte interesante. Dupa ce m-am documentat sumar aseara despre bendix sau "stator clutch", m-am decis sa il desfac singur si sa investighez problema: motorul nu pornea (bine am dat si electromotorul jos inainte cu 2 zile, l-am verificat si nimic, plus alte verificari pe instalatia electrica. Deci a mai ramas mai ramas doar bendixul CIne vrea sa faca aceasta operatiune singur acasa trebuie sa se inarmeze cu rabdare, sa cinteasca inainte putin si eventual sa urmareasca pe youtube procesul gata filmat si explicat in engleza ( pe mine m-a ajutat) Dupa ce dati capacul mare jos (prins in vreo 7-10 imbusuri) si comanda cu tot cu schimbatorul de viteze, veti avea in fata volanta prinsa pe axul conic (in fata rotii mari zimtate). Chiar daca nu aveti presa speciala, cu putina rabdare si o parghie corect executata (dupa ce veti slabi surubul central) o sa eliberati volanta usor. Mai departe ar trebui sa aveti acces la stator care este prins cu 3 suruburi. (In cazul meu doar 1 surub, fiind-ca celelalte 2 au cedat, fapt ce a dus la uzura prematura a bendixului), Cam atat doreaza toata operatiunea iar in fs de situatia de la motorul vostru schimbati/inlocuiti cele necesare. Ar mai fi de adaugat urmatorul aspect: pinionul ala mare trebuie verificat sa aiba dintii intregi ca sa nu fiti nevoti sa faceti operatiunea de 2 ori (adica sa il schimbati si pe acela la scurt timp). Mai jos aveti niste poze ... Stice cineva daca se gaseste doar "husa" aia metalica care imbraca bendixul, sau trebuie cumparat tot kit-ul ? Orice recomandare. sugestie este binevenitaaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 Vorbeste cu userul Mexykanu, aduce piese originale la preturi bune, in termen decent. Daca japonezul vinde piesa asta separat, el o poate aduce si iti va spune ce, cum, cat si cand. In mod sigur nu o gasesti pe stoc nicaieri, probabil va dura vreo 2-3 saptamani sa ajunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad-Dan Hlihor Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 Salutare, Sunt nou, atat pe forum cat si in lumea moto. Am luat cu succes carnetul la sfarsitul lunii aprilie, anul acesta (2015). Am condus pana acum aproximativ 200km. Mi-am cumparat de aproximativ o luna Yamaha Virago XV535. Am facut revizie, cat s-a putut, la un mecanic, ca inca nu ma pricep si acolo unde nu ma pricep nu ma bag. Astept sa mai invat intai. La revizie am schimbat uleiul (10W40 MotorCicle sau ceva de genul, daca e nevoie ma uit exact si va spun) si flitru de ulei. La cat ma pricep eu motocicleta pare sa mearga ok, dar am urmatoarele probleme: 1. Cred ca consumul este foarte mare. De exemplu am facut caci am ramas fara benzina, si mi-au intrat aproximativ 11L. Acum cateva zile am zis sa bag din nou benzina sa vad cat intra dupa ce am facut in jur de 50KM. Am bagat din nou 7L de benzina, ceea ce nu mi se pare ok. 2. Nu stiu care este treaba cu rezorvorul de rezerva cum s-a intamplat caci in momentul in care am ramas fara benzina am comutat pe acest rezervor si degeaba, am mai mers 100-200m si pauza totala. Am fost nevoit sa o imping 300m pana la prima benzinarie. 3. Dupa ce am cumparat-o am avut probleme ca o simteam sub-turata la Neutru si la semafor daca nu o tineam un pic accelerata, murea. Am vorbit cu cineva si i-am dat mai mult aer cred de la acea rotita de reglare dintr carburatoare. In primul rand, as dori sa va rog, daca se poate, sa-mi recomandati un service calumea care poate sa faca o evaluare corect si serioasa la toate aceste aspecte. Pana acum, pe unde am fost am avut senzatia ca facem lucrurile repede la ciupeala si luam banul la om. As vrea sa vad daca trebuie schimbate si alte lucruri la ea, filtre sau ce consumabile mai sunt, daca e nevoie sa curat/ reglez echilibrez carburatoare. In al 2-lea rand sa ma ajutati cu sfaturi despre cele mentionate mai sus, desi eu as vrea sa merg la cineva care se pricepe intr-adevar la Virago si ma poate ajuta. Imi cer scuze inca o data daca exprimarea nu este tocmai profesionista, dar nu prea ma pricep. Va multumesc, Vlad. » Post actualizat in 10 Jun 2015 11:05P.S.: modelul de Virago este din '96. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 (editat) Salut tizule, 1.Daca rezervorul era gol, trebuia sa-ti intre 13,5L, probabil nu ai asteptat suficient ca benzina din cel de sus sa ajunga jos. Astfel daca faci un calcul pe 50KM tia luat 4,5L, cam mult totusi, trebuia sa-ti fi consumat cam 6% dar asta depinde de trafic si stilul fiecaruia. 2.Sa nu fi fost pus de la inceput pe rezerva. Cauta manualul ca o sa-l gasesti pe net si te lamuresti cum e cu robinetul. 3.Nu i-a dat mai mult aer, in sensul in care intelegem majoritatea reglajul amestecului de ralanti, ci i-a mai deschis clapetele, din surubul ala se stabileste nivelul turatiei la ralanti. Daca nu ai doua maini stangi pune mana si citeste chiar acest topic si o sa gasesti cam tot ce-ti trebuie sa stii, da sunt 467 de pagini, dar cu rabdare si skip peste bla-bla_uri, vei descoperi tot ce trebuie sa-i faci. Alta sursa este manualul si youtube-ul. Editat Iunie 10, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad-Dan Hlihor Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 (editat) Salut Vlad, Multumesc de informatii. 1. Sunt mai mult ca sigur ca stilul meu de condus nu este momentan nici pe departe economic si cu toatea astea mi se pare totusi consumul cam mare. La ce te referi prin "probabil nu ai asteptat ca benzina de sus sa ajunga jos"? Adica stiu ce inseamna, dar cat ar trebui sa astept...pun benzina, si mai stau inca 2-3 minute cu furtunul in mana si apoi iar completez? Voi asa faceti? 2. Cand am mai avut probleme la inceput dupa ce am cumparat-o ca imi era subturata si nu se incalzea motorul, ce-i drept m-am jucat un pic si mai comutam si pe rezervorul de rezerva. Oare asta sa se fi intamplat, din cauza asta sa se fi golit complet? In afara de testul brut sa astept sa raman fara benzina si apoi sa comut si sa vad daca e ok mai am si alte variante sa aflu daca rezervorul este ok? 3. Am inteles, nu stiu exact nici cu reglajul asta daca e bine, eu incerc sa-l tin la limita la care nu mi se opreste motorul la relanti. Sper sa fie ok. Legat de documentare, am citit si mai citesc in continuare, dar nu ma vad inca mesterind la ea din 2 motive: timpul si ustensilele. As prefera daca stiti pe cineva, sa recomandati care poate sa ma ajute in mod real pe modelul asta, bineinteles cotra-cost. Cand am vazut cum merge pe la noi treaba cu mecanicii moto, cel putin din ce am vazut pana acum, este mai rau ca la masini. Multumesc,Vlad. Editat Iunie 10, 2015 de Vlad-Dan Hlihor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 1. la 50km facuti cu 7l de benzina... da, consumul este f mare, 14%. Ori nu ai calculat corect, ori sunt complet dereglate carburatoarele (ai 2). 2. la f multe 535-uri nu merge acel comutator de rezerva. 3. probabil tot din carburatie-aprindere. Ce poti face tu: schimb bujii, cu ocazia asta vezi si ce culoare au... eu banuiesc ca sunt negre rau. Si verificat cu aparatul de masura rezistenta fiselor. 2 pipe + 1m de fisa nu cred ca sar de 50 lei. Daca nu te pricepi deloc, sau nu ai scule, iti face mecanicul operatiunile astea. Eu iti pot recomanda 2 mecanici: TNG-ul in Ciolpani, dar ai 99,99% sanse sa nu aiba timp. Eu am stat 2 luni sa-l astept si nu a avut timp, pt ca el face mecanica moto pe langa un job stabil. Sau Patrick de la Ambulanta Moto, la podul Fundeni. Daca ai nevoie, iti dau nr lui de tel. In jur de 150-200 lei te costa sa-ti faca carburatia, ca sa-ti faci idee de pret. Pt piese, oricand il recomand cu placere pe Mexykanu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.