Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

www.metricmotion.ro
031.428.67.69 / 0727.355.295 / office@metricmotion.ro


» Post actualizat in 04 May 2015 10:45

Sau Ambulanta Moto, Patrick - 0724228200

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut!

Din posesor de 535 ma bate gandul tot mai mult sa trec pe un virago de 750 sau 1100, in functie de ce gasesc si cum si bani si etc.

Intrebarea mi adresata posesorilor sau fostilor posesori de xv750/1100....ce imi puteti spune de modelul asta? Merita ? puncte rele, puncte bune? diferente mari / mici fata de 535...

 

Ideea e ca vreau sa trec pe ceva mai mare ca si spatiu sofer / pasager / bagaje, comfort, in special la pasager / autonomie mai mare cu un plin, adica sa compensez toate lipsurile unui 535 pentru ca ma intereseaza sa merg drumuri lungi....

 

Mersi si astept pareri detaliate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrucat am achimbat categoria,vand motorul din imagini,stare foarte buna,consumabile schimbate,cauciucuri foarte bune,multiple accesorii.detalii la 0740186608

post-38483-0-21190600-1431014063_thumb.jpg

post-38483-0-37178600-1431014069_thumb.jpg

post-38483-0-96953700-1431014074_thumb.jpg

post-38483-0-97917600-1431014082_thumb.jpg

post-38483-0-41808600-1431014091_thumb.jpg

post-38483-0-51840800-1431014102_thumb.jpg

post-38483-0-28687900-1431014115_thumb.jpg

post-38483-0-34454900-1431014125_thumb.jpg

post-38483-0-55705700-1431014131_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut,

 

Scurt si la subiect.

 

  • Motorul nu incarca mai mult de 12.5V
  • Regulatorul este nou nout.
  • Bateria este nou nouta.
  • Firele galbene de la magnetou masurate intre ele cu motorul pornit arata toate 0.

Este magnetoul stricat ?

Poate exista si o alta problema ?

Se poate repara ?

Se recomanda repararea, schimbarea cu unu SH sau schimbarea cu unul nou ?

 

Multumesc mult !

Incerc si eu sa pun motorul la punct si sa fac macar niste km cu el anul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema clasica. Si la relanti si in ture, tot 12.5? inseamna ca practic tie iti arata multimetrul voltajul bateriei, pentru ca tu nu ai incarcare. De ce ai schimbat regulatorul? Ai verificat conexiunile mangetou - regulator - baterie, inclusiv masa regulatorului? Pentru ca tind sa cred ca a fost un concurs de eventimente la tine....a apraut clasica problema de conectica pe traseul de mai sus, regulatorul sa supraincalzit = prajit la un moment dat ca apoi ca si consecinta ti-a f***t magnetoul. Totul a plecat de la conexiuni proaste, lucru stiut , discutat si dezbatut larg la modelul asta.

Daca am dreptate (sper sa nu), ai ajuns la cel mai mare nivel de stricaciune care se poate avea pe instalatia electrica, pentru ca, ca sa schimbi un magnetou, defapt doar statorul e nevoie de ceva munca si bani. Si bineinteles, recomandarea oricui este sa te duci pe unul nou, care e scump ca dracu sau sa incerci rebobinare sau sh din dezmembrari....Depinde daca tragi batzul mic sau nu...

Imi pare rau daca am parut prapastios si pesimist, dar exact de asta imi era si mie frica cat am avut virago, drept urmare verificam starea incarcarii si releul periodic (plus ca am refacut conexiunile cu lipire direct, am eliminat mufele).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Sa ma corectez :

 

La relanti nu trece de 12.5 V.

Dar in turatii urca usor pana la 12.8V si de aici nu trece.

 

Am pus regulator nou pentru ca aveam unul de rezerva si am sperat ca el sa fie problema.

Regulatorul - masa = in parametri

 

Motorul a stat un an de zile pe tusa cat eu am cautat un carburator SH.

Tot sper sa termin cu problemele si sa apuc sa-l tin din scurt cu mentenanta in timp ce ma bucur de el.

 

Deci magnetoul e clar dus ?

Alte pareri ?

 

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa masori cele 3 fire galbene intre ele cu aparatul pus pe alternativ, cred ca l-ai pus pe continuu sau cine stie ce ai masurat altfel e imposibil ca in turatii sa-ti creasca cat de cat tensiunea cu 0 intre galbene (regulator decuplat), mai masoara si izolatia statorului fata de motor adica apartul pus pe Kohmi sau Mohmi( ce ai mai mult) intre un galben si cadru.

Masoara tensiune la iesirea din regulator adica firul rosu si cadru (bineinteles motor pornit si regulator cuplat)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca am scris prostii. Se vede ca nu am facut eu masuratorile.

 

Inteleg ca defapt nu e 0 intre cele galbene ci scurt circuit.

 

Are asta mai multa logica ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi ca sa vezi daca statorul e buba trebuie sa-l masori, daca esti din Bucuresti ca in profil da-mi PM daca vrei sa ti-o diagnostichez, nu te costa nimic.

Ar avea logica daca as stii niste valori de tensiune.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,exista vreo posibilitate de a monta un rezervor principal mai mare,din punct de vedere al capacitatii de stocare,pe un Yamaha Virago XV 535??mersi!!in plus am urmatoarele piese pe care as dorii sa le achizionez in viitorul apropiat:

-Ghidon-highbar,Z-bar,

-semnalizari originale fata-spate

-instalatie electrica completa

-stop custom\original

-carene laterale din plastic (cele mici de sub sea)

-revin cu alte detalii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Vlad,

mersi. Am mai citit una alta pe net si am vazut ca se poate cumpara ceva kit de reparatie care include arc si mai multe componente... la modele mai vechi am vazut ca bendizul se da jos para sa ai treaba cu volanda, dar la al meu nu cred ca ii asa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

Revin cu amanunte interesante.

Dupa ce m-am documentat sumar aseara despre bendix sau "stator clutch", m-am decis sa il desfac singur si sa investighez problema: motorul nu pornea (bine am dat si electromotorul jos inainte cu 2 zile, l-am verificat si nimic, plus alte verificari pe instalatia electrica. Deci a mai ramas mai ramas doar bendixul

 

CIne vrea sa faca aceasta operatiune singur acasa trebuie sa se inarmeze cu rabdare, sa cinteasca inainte putin si eventual sa urmareasca pe youtube procesul gata filmat si explicat in engleza ( pe mine m-a ajutat)

 

Dupa ce dati capacul mare jos (prins in vreo 7-10 imbusuri) si comanda cu tot cu schimbatorul de viteze, veti avea in fata volanta prinsa pe axul conic (in fata rotii mari zimtate). Chiar daca nu aveti presa speciala, cu putina rabdare si o parghie corect executata (dupa ce veti slabi surubul central) o sa eliberati volanta usor.

Mai departe ar trebui sa aveti acces la stator care este prins cu 3 suruburi. (In cazul meu doar 1 surub, fiind-ca celelalte 2 au cedat, fapt ce a dus la uzura prematura a bendixului),

 

Cam atat doreaza toata operatiunea iar in fs de situatia de la motorul vostru schimbati/inlocuiti cele necesare. Ar mai fi de adaugat urmatorul aspect: pinionul ala mare trebuie verificat sa aiba dintii intregi ca sa nu fiti nevoti sa faceti operatiunea de 2 ori (adica sa il schimbati si pe acela la scurt timp).

 

Mai jos aveti niste poze ...

Stice cineva daca se gaseste doar "husa" aia metalica care imbraca bendixul, sau trebuie cumparat tot kit-ul ?

Orice recomandare. sugestie este binevenitaaa

 

 

 

post-70592-0-04789800-1433796453_thumb.jpg

post-70592-0-80304600-1433796455_thumb.jpg

post-70592-0-04220800-1433796458_thumb.jpg

post-70592-0-93619800-1433796459_thumb.jpg

post-70592-0-39402100-1433796462_thumb.jpg

post-70592-0-48275400-1433796466_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbeste cu userul Mexykanu, aduce piese originale la preturi bune, in termen decent. Daca japonezul vinde piesa asta separat, el o poate aduce si iti va spune ce, cum, cat si cand. In mod sigur nu o gasesti pe stoc nicaieri, probabil va dura vreo 2-3 saptamani sa ajunga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Sunt nou, atat pe forum cat si in lumea moto.

Am luat cu succes carnetul la sfarsitul lunii aprilie, anul acesta (2015).

Am condus pana acum aproximativ 200km.

Mi-am cumparat de aproximativ o luna Yamaha Virago XV535.

 

Am facut revizie, cat s-a putut, la un mecanic, ca inca nu ma pricep si acolo unde nu ma pricep nu ma bag. Astept sa mai invat intai.

La revizie am schimbat uleiul (10W40 MotorCicle sau ceva de genul, daca e nevoie ma uit exact si va spun) si flitru de ulei.

 

La cat ma pricep eu motocicleta pare sa mearga ok, dar am urmatoarele probleme:

 

1. Cred ca consumul este foarte mare. De exemplu am facut caci am ramas fara benzina, si mi-au intrat aproximativ 11L. Acum cateva zile am zis sa bag din nou benzina sa vad cat intra dupa ce am facut in jur de 50KM. Am bagat din nou 7L de benzina, ceea ce nu mi se pare ok.

 

2. Nu stiu care este treaba cu rezorvorul de rezerva cum s-a intamplat caci in momentul in care am ramas fara benzina am comutat pe acest rezervor si degeaba, am mai mers 100-200m si pauza totala. Am fost nevoit sa o imping 300m pana la prima benzinarie.

 

3. Dupa ce am cumparat-o am avut probleme ca o simteam sub-turata la Neutru si la semafor daca nu o tineam un pic accelerata, murea.

Am vorbit cu cineva si i-am dat mai mult aer cred de la acea rotita de reglare dintr carburatoare.

 

In primul rand, as dori sa va rog, daca se poate, sa-mi recomandati un service calumea care poate sa faca o evaluare corect si serioasa la toate aceste aspecte. Pana acum, pe unde am fost am avut senzatia ca facem lucrurile repede la ciupeala si luam banul la om. As vrea sa vad daca trebuie schimbate si alte lucruri la ea, filtre sau ce consumabile mai sunt, daca e nevoie sa curat/ reglez echilibrez carburatoare.

 

In al 2-lea rand sa ma ajutati cu sfaturi despre cele mentionate mai sus, desi eu as vrea sa merg la cineva care se pricepe intr-adevar la Virago si ma poate ajuta.

 

Imi cer scuze inca o data daca exprimarea nu este tocmai profesionista, dar nu prea ma pricep.

 

Va multumesc,

Vlad.


» Post actualizat in 10 Jun 2015 11:05

P.S.: modelul de Virago este din '96.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tizule,

1.Daca rezervorul era gol, trebuia sa-ti intre 13,5L, probabil nu ai asteptat suficient ca benzina din cel de sus sa ajunga jos. Astfel daca faci un calcul pe 50KM tia luat 4,5L, cam mult totusi, trebuia sa-ti fi consumat cam 6% dar asta depinde de trafic si stilul fiecaruia.

2.Sa nu fi fost pus de la inceput pe rezerva. Cauta manualul ca o sa-l gasesti pe net si te lamuresti cum e cu robinetul.

3.Nu i-a dat mai mult aer, in sensul in care intelegem majoritatea reglajul amestecului de ralanti, ci i-a mai deschis clapetele, din surubul ala se stabileste nivelul turatiei la ralanti.

 

Daca nu ai doua maini stangi pune mana si citeste chiar acest topic si o sa gasesti cam tot ce-ti trebuie sa stii, da sunt 467 de pagini, dar cu rabdare si skip peste bla-bla_uri, vei descoperi tot ce trebuie sa-i faci. Alta sursa este manualul si youtube-ul.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Vlad,

 

Multumesc de informatii.

 

1. Sunt mai mult ca sigur ca stilul meu de condus nu este momentan nici pe departe economic si cu toatea astea mi se pare totusi consumul cam mare. La ce te referi prin "probabil nu ai asteptat ca benzina de sus sa ajunga jos"? Adica stiu ce inseamna, dar cat ar trebui sa astept...pun benzina, si mai stau inca 2-3 minute cu furtunul in mana si apoi iar completez? Voi asa faceti?

 

2. Cand am mai avut probleme la inceput dupa ce am cumparat-o ca imi era subturata si nu se incalzea motorul, ce-i drept m-am jucat un pic si mai comutam si pe rezervorul de rezerva. Oare asta sa se fi intamplat, din cauza asta sa se fi golit complet?

In afara de testul brut sa astept sa raman fara benzina si apoi sa comut si sa vad daca e ok mai am si alte variante sa aflu daca rezervorul este ok?

 

3. Am inteles, nu stiu exact nici cu reglajul asta daca e bine, eu incerc sa-l tin la limita la care nu mi se opreste motorul la relanti. Sper sa fie ok.

 

Legat de documentare, am citit si mai citesc in continuare, dar nu ma vad inca mesterind la ea din 2 motive: timpul si ustensilele.

 

As prefera daca stiti pe cineva, sa recomandati care poate sa ma ajute in mod real pe modelul asta, bineinteles cotra-cost.

 

Cand am vazut cum merge pe la noi treaba cu mecanicii moto, cel putin din ce am vazut pana acum, este mai rau ca la masini. :D

 

Multumesc,
Vlad.

Editat de Vlad-Dan Hlihor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. la 50km facuti cu 7l de benzina... da, consumul este f mare, 14%. Ori nu ai calculat corect, ori sunt complet dereglate carburatoarele (ai 2).

2. la f multe 535-uri nu merge acel comutator de rezerva.

3. probabil tot din carburatie-aprindere.

Ce poti face tu: schimb bujii, cu ocazia asta vezi si ce culoare au... eu banuiesc ca sunt negre rau. Si verificat cu aparatul de masura rezistenta fiselor. 2 pipe + 1m de fisa nu cred ca sar de 50 lei. Daca nu te pricepi deloc, sau nu ai scule, iti face mecanicul operatiunile astea.

Eu iti pot recomanda 2 mecanici: TNG-ul in Ciolpani, dar ai 99,99% sanse sa nu aiba timp. Eu am stat 2 luni sa-l astept si nu a avut timp, pt ca el face mecanica moto pe langa un job stabil. Sau Patrick de la Ambulanta Moto, la podul Fundeni. Daca ai nevoie, iti dau nr lui de tel. In jur de 150-200 lei te costa sa-ti faca carburatia, ca sa-ti faci idee de pret. Pt piese, oricand il recomand cu placere pe Mexykanu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...