Jump to content

Recommended Posts

Am achiziționat o viroaga 535 pentru fiul meu (A2) si am înlocuit tot ce am considerat ca trebuie (plăcute, saboți, filtre, ulei, motor si cardan, am lustruit capacele motor, jambe (aluminiu si nikel) înlocuit bineînțeles tot setul de garnituri si oringuri de la motor, reglat culbutori etc.

Toate bune si frumoase, merge perfect. Insa am o întrebare, pentru ca este prima mobra de acest fel. La turatie (in gol sau in sarcina) are un zgomot ca de turbo, un fluierat. Este normal sau este o problema? Am pus ulei bel-ray V-Twin 20W50 mineral, conform recomandărilor. Uleiul sa fie de vina sau este alta problema? Aștept un sfat de la cunoscători.

Mulțumesc anticipat

Mai ales in decelerari, iubesc fluieratul ala.

Edited by vlad58
Link to post
Share on other sites
  • Replies 10.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@vlad58 mulțumesc, sunt începător in viroage. Dar de ulei ce zici?

Link to post
Share on other sites

@vlad58 mulțumesc, sunt începător in viroage. Dar de ulei ce zici?

La ulei m-ai pierdut stiu ca bel-ray sau motul folosesc multi cu rezultate bune, personal eu bag K classic 15W-40. O sa incerc tura viitoare sa bag si eu bel-ray ca sa fac o diferenta.

Link to post
Share on other sites

La ulei m-ai pierdut stiu ca bel-ray sau motul folosesc multi cu rezultate bune, personal eu bag K classic 15W-40. O sa incerc tura viitoare sa bag si eu bel-ray ca sa fac o diferenta.

OK si merci

Link to post
Share on other sites

scuze ca deranjez cu o intrebare prosteasca poate .... ma uitam pe e-bay ...si tot vad OEM REAR FENDER BRACKET oare sa aiba din fabricatie virago de 250 o sub aripa? sau cum sa zic o alta bucata sub aripa spate ?

Link to post
Share on other sites

da, are. e de fapt o dublura solida, care sustine aripa si saua pasagerului

Link to post
Share on other sites

sa`mi bag ... stiam eu ca ceva lipseste ... mersi mult..sper sa o gasesc pe undeva :)

 

 

 

plus de asta daca are cineva amortizoare moto spate duble 280 mm caut pentru urmatorul upgrade la motoru meu :)

Link to post
Share on other sites

multam de sfaturi. ma apuc de cautat si de surubarit. Stie cineva un service ok sau un nene dibaci in bucuresti, prin miltari? Trebuie sa ii fac ITP-ul si as vrea sa o gadile cineva inainte. (curatat carburatoare, bujii .. ce o mai trebui pe la motorul omului)

Link to post
Share on other sites

Nu te duce la SKR.

Eu iti pot recomanda doar Ambulanta Moto, dar e in Fundeni. In zona Militari mai e Metric Motion, nu am mai vorbit de mult, dar stiu ca avea in plan si un service... vorbeste cu Razvan si vezi daca e service-ul deschis si daca te poate ajuta.

Link to post
Share on other sites

www.metricmotion.ro
031.428.67.69 / 0727.355.295 / office@metricmotion.ro


» Post actualizat in 04 May 2015 10:45

Sau Ambulanta Moto, Patrick - 0724228200

Link to post
Share on other sites

Salut!

Din posesor de 535 ma bate gandul tot mai mult sa trec pe un virago de 750 sau 1100, in functie de ce gasesc si cum si bani si etc.

Intrebarea mi adresata posesorilor sau fostilor posesori de xv750/1100....ce imi puteti spune de modelul asta? Merita ? puncte rele, puncte bune? diferente mari / mici fata de 535...

 

Ideea e ca vreau sa trec pe ceva mai mare ca si spatiu sofer / pasager / bagaje, comfort, in special la pasager / autonomie mai mare cu un plin, adica sa compensez toate lipsurile unui 535 pentru ca ma intereseaza sa merg drumuri lungi....

 

Mersi si astept pareri detaliate...

Link to post
Share on other sites

intrucat am achimbat categoria,vand motorul din imagini,stare foarte buna,consumabile schimbate,cauciucuri foarte bune,multiple accesorii.detalii la 0740186608

post-38483-0-21190600-1431014063_thumb.jpg

post-38483-0-37178600-1431014069_thumb.jpg

post-38483-0-96953700-1431014074_thumb.jpg

post-38483-0-97917600-1431014082_thumb.jpg

post-38483-0-41808600-1431014091_thumb.jpg

post-38483-0-51840800-1431014102_thumb.jpg

post-38483-0-28687900-1431014115_thumb.jpg

post-38483-0-34454900-1431014125_thumb.jpg

post-38483-0-55705700-1431014131_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Salut,

 

Scurt si la subiect.

 

  • Motorul nu incarca mai mult de 12.5V
  • Regulatorul este nou nout.
  • Bateria este nou nouta.
  • Firele galbene de la magnetou masurate intre ele cu motorul pornit arata toate 0.

Este magnetoul stricat ?

Poate exista si o alta problema ?

Se poate repara ?

Se recomanda repararea, schimbarea cu unu SH sau schimbarea cu unul nou ?

 

Multumesc mult !

Incerc si eu sa pun motorul la punct si sa fac macar niste km cu el anul asta.

Link to post
Share on other sites

Problema clasica. Si la relanti si in ture, tot 12.5? inseamna ca practic tie iti arata multimetrul voltajul bateriei, pentru ca tu nu ai incarcare. De ce ai schimbat regulatorul? Ai verificat conexiunile mangetou - regulator - baterie, inclusiv masa regulatorului? Pentru ca tind sa cred ca a fost un concurs de eventimente la tine....a apraut clasica problema de conectica pe traseul de mai sus, regulatorul sa supraincalzit = prajit la un moment dat ca apoi ca si consecinta ti-a f***t magnetoul. Totul a plecat de la conexiuni proaste, lucru stiut , discutat si dezbatut larg la modelul asta.

Daca am dreptate (sper sa nu), ai ajuns la cel mai mare nivel de stricaciune care se poate avea pe instalatia electrica, pentru ca, ca sa schimbi un magnetou, defapt doar statorul e nevoie de ceva munca si bani. Si bineinteles, recomandarea oricui este sa te duci pe unul nou, care e scump ca dracu sau sa incerci rebobinare sau sh din dezmembrari....Depinde daca tragi batzul mic sau nu...

Imi pare rau daca am parut prapastios si pesimist, dar exact de asta imi era si mie frica cat am avut virago, drept urmare verificam starea incarcarii si releul periodic (plus ca am refacut conexiunile cu lipire direct, am eliminat mufele).

Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Sa ma corectez :

 

La relanti nu trece de 12.5 V.

Dar in turatii urca usor pana la 12.8V si de aici nu trece.

 

Am pus regulator nou pentru ca aveam unul de rezerva si am sperat ca el sa fie problema.

Regulatorul - masa = in parametri

 

Motorul a stat un an de zile pe tusa cat eu am cautat un carburator SH.

Tot sper sa termin cu problemele si sa apuc sa-l tin din scurt cu mentenanta in timp ce ma bucur de el.

 

Deci magnetoul e clar dus ?

Alte pareri ?

 

Merci!

Link to post
Share on other sites

Incearca sa masori cele 3 fire galbene intre ele cu aparatul pus pe alternativ, cred ca l-ai pus pe continuu sau cine stie ce ai masurat altfel e imposibil ca in turatii sa-ti creasca cat de cat tensiunea cu 0 intre galbene (regulator decuplat), mai masoara si izolatia statorului fata de motor adica apartul pus pe Kohmi sau Mohmi( ce ai mai mult) intre un galben si cadru.

Masoara tensiune la iesirea din regulator adica firul rosu si cadru (bineinteles motor pornit si regulator cuplat)

Link to post
Share on other sites

Hai ca am scris prostii. Se vede ca nu am facut eu masuratorile.

 

Inteleg ca defapt nu e 0 intre cele galbene ci scurt circuit.

 

Are asta mai multa logica ?

Link to post
Share on other sites

Totusi ca sa vezi daca statorul e buba trebuie sa-l masori, daca esti din Bucuresti ca in profil da-mi PM daca vrei sa ti-o diagnostichez, nu te costa nimic.

Ar avea logica daca as stii niste valori de tensiune.

Edited by vlad58
Link to post
Share on other sites

Salutari,exista vreo posibilitate de a monta un rezervor principal mai mare,din punct de vedere al capacitatii de stocare,pe un Yamaha Virago XV 535??mersi!!in plus am urmatoarele piese pe care as dorii sa le achizionez in viitorul apropiat:

-Ghidon-highbar,Z-bar,

-semnalizari originale fata-spate

-instalatie electrica completa

-stop custom\original

-carene laterale din plastic (cele mici de sub sea)

-revin cu alte detalii

Link to post
Share on other sites

salut, caut si eu un releu de semnalizare pt xv 250

cu 3 pini

Link to post
Share on other sites

Iti pot da unul de Dacia, parca tot cu 3 pini. Il luasem tot pt viroguta, la indicatiile lui Cristi 57 :)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...