octa Postat Iulie 31, 2016 Share Postat Iulie 31, 2016 A mea e din '93, vin-ul e cu 2yl, seriile de pe motor si cadru cu 2yl, pe placuta de sub ghidon e ceva nr. de omlogare cu 3br in fata... Motor facut pt. Marea Britanie, 46 cp, carburatoare cu incalzire. Cumparat sh din Germania. Nu-ti pot da mai multe detalii, sunt departe de casa, fara motor, fara actele lui la mine. Ideea e ca e ceva combinatie d'asta de coduri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sdr Postat Iulie 31, 2016 Share Postat Iulie 31, 2016 Da, multumesc acum o sa vad cand ajunge soferul la ea si oricuma avansul dat. Ma gandesc totusi ca nus chiar asa picati in ,,cap,, nemti sa il treaca la 34 kw daca nu era de 34 kw.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Iulie 31, 2016 Share Postat Iulie 31, 2016 Am uitat sa precizez ca motorul era gatuit din fabrica la 25 kw cu bucse in evacuare, trecute in brieful nemtesc cu explicatii. Gatuirile erau demontate cand am cumparat eu motorul, dar urme de puncte de sudura sunt. Poze cu motorul meu aici: /index.php?/topic/226019-yamaha-virago-zone/?p=3723684 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mircea Melca Postat August 6, 2016 Share Postat August 6, 2016 Salutare lume! Ce cantitate de ulei intra intr-un telescop? Sigur sa mai scris despre asta dar sa rasfoiesc 500 de pagini...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sdr Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 Salut stie cineva cum se poate schimba arcul de la clapeta de ambreaj ??? cea care vine din ,,motor,, arcul are un capat care e agatat de clapeta si celalalt vine agatat de ,,motor,,. Arcul are rolul de a trage clapeta inapoi iar la mine capatul arcului ce ar veni prins de motor e rupt... Trebuie desfacut motorul pt arcul ala ???? Multumesc. » Post actualizat in 09 Aug 2016 20:06Salut stie cineva cum se poate schimba arcul de la clapeta de ambreaj ??? cea care vine din ,,motor,, arcul are un capat care e agatat de clapeta si celalalt vine agatat de ,,motor,,. Arcul are rolul de a trage clapeta inapoi iar la mine capatul arcului ce ar veni prins de motor e rupt... Trebuie desfacut motorul pt arcul ala ???? Multumesc. Nimeni ??? Nu ati intampinat problema asta la nici un Virago ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Cata Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 Salutare tuturor! Pt ca imi place sa ma informez inainte sa cumpar ceva as dori sa aflu niste detalii.sezonul urmator vreau sa iau si eu o viagra 535 si doresc sa ii pun un filtru de aer mai permisiv si o toba custom. Cum o toba aftermarket costa peste 500 de euro as vrea sa stiu daca poate face cineva la noi si care sa adjusteze si carburatoarele dupa pt asta . Din ce am citit pe net am inteles ca nu e prea ok o toba open pt ca trebuie mentinuta presiunea. Ah da. Si daca face cineva cam cat ar costa ? aproximativ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiga Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 (editat) Salutare, dupa un upgrade" la virago 535 mi-au ramas urmatoareleStop stare perfecta 100 leiSemnale (fata/spate) 160leiAmortizoare spate 200 lei Editat August 31, 2016 de tiga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr T Chris Postat Septembrie 8, 2016 Share Postat Septembrie 8, 2016 Salutare tuturor! Pt ca imi place sa ma informez inainte sa cumpar ceva as dori sa aflu niste detalii.sezonul urmator vreau sa iau si eu o viagra 535 si doresc sa ii pun un filtru de aer mai permisiv si o toba custom. Cum o toba aftermarket costa peste 500 de euro as vrea sa stiu daca poate face cineva la noi si care sa adjusteze si carburatoarele dupa pt asta . Din ce am citit pe net am inteles ca nu e prea ok o toba open pt ca trebuie mentinuta presiunea. Ah da. Si daca face cineva cam cat ar costa ? aproximativ Nu stiu nimic de Viagra...inca nu am astfel de probleme si cred ca ai gresit forumul (sorry...nu m-am putut abtine...ai servit-o prea pe tava..fie din greseala sau intentionat), dar daca te intereseaza Yamaha VIRAGO 535 sa stii ca cica poti modifica si tobele standard sa se auda mai...bombastic....daca asta e intentia. E vorba de dat niste gauri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Septembrie 13, 2016 Share Postat Septembrie 13, 2016 Schimbat volanta/bendix complet acum 1500 de kilometri. Ieri, a inceput sa caraie din nou, la rece sau la cald, random. Motocicleta mai porneste, caraitul ala apare cam la jumatate din porniri, uneori "agata" si porneste, alteori nu agata deloc si alteori porneste fara probleme. Acum: volanta e noua, nu s probleme, aia e clar, bendixul e nou, si asta e clar. Electromotorul e ok, il aud cum bazaie. O sa mai vad si astazi, desi nu trag mari sperante. Ceva idei? Bateria e ok, incarcarea e ok, uleiul e 20W 50 mineral (sa fie prea vascos? Desi temperatura exterioara a fost in permanenta peste 20) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Cata Postat Septembrie 13, 2016 Share Postat Septembrie 13, 2016 Mr t chris. M am mai informat de atunci. Cand am scris ma gandeam ca lumea face des modificarile astea ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elmann Postat Septembrie 20, 2016 Share Postat Septembrie 20, 2016 Salutare, Voi de la ce magazine cumparati piese pentru Virago ? (in Bucuresti) Caut un cablu de ambreiaj pentru al meu motor. Ca vine in mai multe zile pentru ca nu e pe stoc mi se pare normal. Ce ma deruteaza e ca il gasesc la preturi total diferite desi sunt toate originale. Ex: -intru loc cu 120 de lei -in alt loc cu 60 de lei. Ambele originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 20, 2016 Share Postat Septembrie 20, 2016 (editat) Ma indoiesc ca cel de 60 lei e original. Eu cumpar toate piesele de la mexykanu (motorush.ro). Il sun, ii zic ce vreau si el imi da oferta de pret si termen de livrare. Editat Septembrie 20, 2016 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Septembrie 20, 2016 Share Postat Septembrie 20, 2016 Eu am mai luat de la motodiscount, de pe viilor. Ala la 60 de lei nu cred nici eu ca e original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elmann Postat Septembrie 20, 2016 Share Postat Septembrie 20, 2016 Poate am inteles eu gresit ca ar fi original: https://www.louis.de/en/artikel/clutch-cable-in-original-lenght-fuer-yamaha-xv-535-s-virago/10037400?filter_bike_id=0583&list=229412423&filter_article_number=10037463 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Septembrie 21, 2016 Share Postat Septembrie 21, 2016 E "calitate OEM", fabricat tot in Japonia. Poti sa-l iei, nu cred sa fie vreo pocnitoare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionwdl Postat Septembrie 26, 2016 Share Postat Septembrie 26, 2016 Salut, sper ca nu postez in zona gresita. Am o Yamaha Virago 535 din 1994. Din pacate nu pot sa o inmatriculez fiindca am luat o mica teapa de la fostul proprietar. Problema mea este in felul urmator. Am gasit un sasiu cu acte doar ca este pentru anul de fabricatie 1990. Aveti idee daca sasiurile sunt la fel? Pot sa mut piesele de pe un sasiu pe altul? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Cata Postat Septembrie 26, 2016 Share Postat Septembrie 26, 2016 (editat) Salut.din cate stiu eu sunt identice. Am citit despre diferente in functie de an si erau minime. Nu specifica nicaieri de cadru. Cum ti ai luat teapa ? Editat Septembrie 26, 2016 de Klaus Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 26, 2016 Share Postat Septembrie 26, 2016 Teapa se reclama usor la politie, daca a fost facuta cu intentie este inselaciune. Ar trebui sa-l anunti pe fostul proprietar de asta si cel mai probabil va deveni f amabil cu tine Si eu sunt curios cum ti-ai luat teapa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Septembrie 26, 2016 Share Postat Septembrie 26, 2016 salut, hai ca am ajuns si pe aici.... caut un capac de filtru de aer de virago evident, 1100 din 1996. capacul cromat cu "grilajul" pe care scrie 1100. cineva rau intentionat a furat grilajul ala decorativ cu emblema de 1100 ... deteriorand si capacul in proces... la o intrunire ... misto "uameni"... daca are cineva contactati-ma pe pm, si o sa va un in contact cu amicul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buldozer Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 cati cu xv 250 mai suntem in Bucuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 Eu si MIB-ul, din ce stiu Si mai e una neagra in centru, o mai vad uneori parcata cand ma duc la munca. p.s: am vazut ca m-ai sunat, dar mai tarziu si am uitat sa te sun inapoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_nos Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 Cateva piese ptr virago 750 -Inaltatoare amortizoare fata -Amortizoare spate originale -Amortizoare spate Suzuki VZ800 -Ghidoane - Suport numar lateral + 2 lampi tip surub - Janta fata ( anvelopa este coapta ) - Set semnale led ( folosite dar sunt ca si noi ) - Saua ( nu este rupta sau cu probleme ) - Set oglinzi - Inaltatoare ghidon ( nu stiu daca sunt originale , se vad un pic polizate la baza ... ) - Far ( nu stiu de pe ce moto a fost luat ) -Suporti prindere far - Aripa spate + lampa led - Set comenzi avansate ( necesita finisate , include adaptarile si cablul ptr frana spate ) - Scarite spate - Tobe esapament ( sunt goale ) - Ceasuri ( lipsa mufele , sunt perfect functionale ) + alte piese Telefon : 0769 674 499 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 Schimbat volanta/bendix complet acum 1500 de kilometri. Ieri, a inceput sa caraie din nou, la rece sau la cald, random. Motocicleta mai porneste, caraitul ala apare cam la jumatate din porniri, uneori "agata" si porneste, alteori nu agata deloc si alteori porneste fara probleme. Acum: volanta e noua, nu s probleme, aia e clar, bendixul e nou, si asta e clar. Electromotorul e ok, il aud cum bazaie. O sa mai vad si astazi, desi nu trag mari sperante. Ceva idei? Bateria e ok, incarcarea e ok, uleiul e 20W 50 mineral (sa fie prea vascos? Desi temperatura exterioara a fost in permanenta peste 20) Salut, Am si eu aceeasi problema. Dimineata se aude caraitul ala doar cand dau prima data la automat. 1. Cand am luat-o, acum vreo 3 luni, pornea brici (la sfert cum zic automobilistii). 2. Am schimbat uleiul, si a inceput sa porneasca din a doua incercare, si se auzea doar cateodata caraitul. Am zis ca e ceva legat de ambreiaj, fiindca era destul de vechi, si m-am gandit ca nu decupleaza cum trebuie cand o las pe liber (gaseam destul de greu "liberul - N" cand era rece, sarea din I in a II ff usor). 3. Am dus-o la mecanic, si i-a schimbat ambreiajul, a verificat volanta (era ok), a curatat carburatoarele si le-a sincronizat, si am mai schimbat si "intake manifolds", piesele alea din cauciuc dinre carburator si piston (ca nu stiu cum le zice), fiindca erau crapate. 4. Dimineata face ca a ta, cand caraie, cad nu caraie, cand porneste din prima, cand din a doua.... insa dupa 10 secunde dupa ce a pornit, moare. 5. Relantiul e mai mic decat inainte sa o duc la mecanic; se simte si cand se incalzeste, atunci cand o opresc la semafor, ca relantiul e mai mic. R: asta cu muritul dupa ce a pornit dimineata, si cu relantiul mic, "cred"... ca trage aer fals, si cel mai probabil este de la draciile alea de cauciuc de le-a schimbat mercanicul, fiindca nu erau OEM, desi noi (daca aveti vreo idee, sugestie, sunt numai ochi si urechi) In orice caz, daca afli raspunsul la carait, te rog sa lasi si aici o vorba; sau altcineva daca s-a lovit de buturuga asta... va multumesc anticipat P.S.: Maine o sa merg cu ea la mecanic, aveti sugestii, banuieli cam ce ar avea, ca sa-l pun pe mecanic sa verifice? » Post actualizat in 29 Sep 2016 17:31 Schimbat volanta/bendix complet acum 1500 de kilometri. Ieri, a inceput sa caraie din nou, la rece sau la cald, random. Motocicleta mai porneste, caraitul ala apare cam la jumatate din porniri, uneori "agata" si porneste, alteori nu agata deloc si alteori porneste fara probleme. Acum: volanta e noua, nu s probleme, aia e clar, bendixul e nou, si asta e clar. Electromotorul e ok, il aud cum bazaie. O sa mai vad si astazi, desi nu trag mari sperante. Ceva idei? Bateria e ok, incarcarea e ok, uleiul e 20W 50 mineral (sa fie prea vascos? Desi temperatura exterioara a fost in permanenta peste 20) Salut, Am si eu aceeasi problema. Dimineata se aude caraitul ala doar cand dau prima data la automat. 1. Cand am luat-o, acum vreo 3 luni, pornea brici (la sfert cum zic automobilistii). 2. Am schimbat uleiul, si a inceput sa porneasca din a doua incercare, si se auzea doar cateodata caraitul. Am zis ca e ceva legat de ambreiaj, fiindca era destul de vechi, si m-am gandit ca nu decupleaza cum trebuie cand o las pe liber (gaseam destul de greu "liberul - N" cand era rece, sarea din I in a II ff usor). 3. Am dus-o la mecanic, si i-a schimbat ambreiajul, a verificat volanta (era ok), a curatat carburatoarele si le-a sincronizat, si am mai schimbat si "intake manifolds", piesele alea din cauciuc dinre carburator si piston (ca nu stiu cum le zice), fiindca erau crapate. 4. Dimineata face ca a ta, cand caraie, cad nu caraie, cand porneste din prima, cand din a doua.... insa dupa 10 secunde dupa ce a pornit, moare. 5. Relantiul e mai mic decat inainte sa o duc la mecanic; se simte si cand se incalzeste, atunci cand o opresc la semafor, ca relantiul e mai mic. R: asta cu muritul dupa ce a pornit dimineata, si cu relantiul mic, "cred"... ca trage aer fals, si cel mai probabil este de la draciile alea de cauciuc de le-a schimbat mercanicul, fiindca nu erau OEM, desi noi (daca aveti vreo idee, sugestie, sunt numai ochi si urechi) In orice caz, daca afli raspunsul la carait, te rog sa lasi si aici o vorba; sau altcineva daca s-a lovit de buturuga asta... va multumesc anticipat P.S.: Maine o sa merg cu ea la mecanic, aveti sugestii, banuieli cam ce ar avea, ca sa-l pun pe mecanic sa verifice? » Post actualizat in 29 Sep 2016 18:51 sa ma si prezint. eu sunt ion si sunt din craiova. sunt posesor de viraga de vreo 3 luni; scriu mai rar, dar citesc cam tot, asa ca va multumesc de pe-acum pentru sfaturi si raspunsuri asfalt uscat, tzacanit la ghidon! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 Daca suspectezi ca trage aer fals, ia un spray deodorant cu alcool (nu cu pudra) si, cu motorul pornit, da cu el pe unde crezi tu ca ar trage... daca creste turatia singura, aia e. Ralantiul se poate regla usor, sa-l dai mai sus. Dar atentie, asta se face cu motorul cald, la temperatura normala de functionare. Nu stiu ce model ai, ca sa-ti spun unde e reglajul, dar e o rotita pe langa carburator. Ce inseamna ca porneste din a 2a incercare? Nu invarte la prima sau invarte si nu porneste? Cu soc sau fara soc? Posibila legatura si cu ralantiul mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buldozer Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 Da am sunat.ma gandeam la o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.