altrixkk Postat Iulie 25, 2005 Share Postat Iulie 25, 2005 (editat) Mah io unul bag Valvoline 10w40 semisintetic si pot sa spun ca sunt multumit de el...avand in vedere ca merg semiracing cu un GSXR 400cmc.Acelasi ulei il folosesc si doi preteni motoristi si rezultetul este ok+ ca merg pe valvoline de 2 ani de zile si la auto si nu m-a lasat niciodata. Ca pret un litru de 10w40 semisintetic este 25 ron (daca stii de unde sa-l iei ) Editat Iulie 25, 2005 de altrixkk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Iulie 25, 2005 Share Postat Iulie 25, 2005 Am schimbat shi eu astazi uleiul, la AutoZone, la Lizuca shi am fost foarte multumit de prestatia lor... Am putut sa stau langa motor (nu m-au dat afara din hala, asha cum procedeaza alte service-uri shi am avut o cafelutza din partea casei... Ulei am pus MOTUL 15W50, semisintetic... Din pacate nu mai aveau la ambalaj de 4l, dar era la 2 l shi m-a costat 127 lei tot schimbul (schimbul de ulei este inclus in pretzul uleiului), shi lucreaza cu atentzie, nu ishi bat joc de motoare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hadess Postat Iulie 25, 2005 Share Postat Iulie 25, 2005 Valvoline-ul ala e special pt motociclete? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suru Postat Iulie 25, 2005 Share Postat Iulie 25, 2005 De uleiul Putoline nu vorbeste nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaicbr Postat Iulie 26, 2005 Autor Share Postat Iulie 26, 2005 De uleiul Putoline nu vorbeste nimeni? 209594[/snapback] Pai zi-ne tu, nu fi timid. Caracteristici, pret, unde etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 26, 2005 Share Postat Iulie 26, 2005 Mestere Demo ,daca nu as sti ca Uralul consuma ulei f mult, as baga 10W60 Mol, nu e asa scump. Asa stiu ca iarna am ungere la pornire si vara la 100' C (asta inseamna 60) nu rupe filmul. Daca la manual scrie 10W40 asta tre pus. Dupa cum a mai spus cineva cu experienta conteaza specificatiile de calitate date de Api (American Petroleum Institute), >API SJ, eventual SL. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shpeedy Postat Iulie 27, 2005 Share Postat Iulie 27, 2005 Valvoline-ul ala e special pt motociclete? 209484[/snapback] special. si bun, cel putin pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popescud Postat August 20, 2005 Share Postat August 20, 2005 Din pacate nimeni nu aminteste de Shell. Deci: - Shell Advance Ultra 4 - complet sintetic 10W-40 sau 15W-50, prezentare 1L la pretul de 285.400 fara TVA. Pentru Documentare mai atenta a se vedea documentul atasat. Deasemenea din oferta marcii MOL: - Mol moto Demon - nivel de performanta JASO FC, ISO-L-EGD, API TC- ulei de motor sintetic de mare performanta destinat motoarelor in doi timpi. Pret per litru - 259.560 fara TVA -Mol moto Speed - clasa de viscozitate SAE 5W-60, nivel de performanta JASO MA, API SG- ulei de motor integral sintetic, destinat in special motocicletelor de ultima generatie sport, chopper, enduro. Pret per litru - 389.400 fara TVA. Pentru informatii suplimentare va stau la dispozitie la email: lubrifianti@gmail.com shell_advance_brosura_A5_interior.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fz400 Postat Septembrie 20, 2005 Share Postat Septembrie 20, 2005 Dar la un yamaha fz400 din 92 cu 42.000km ce ulei zicetzi sa pun , avand in vedere ca nu gasesc pe NICAIERI carte technica, sau macar cea mai mica specificatie despre motocicleta asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ftraian Postat Octombrie 3, 2005 Share Postat Octombrie 3, 2005 Sper ca mai raspunde cineva pe aici... Honda CB400 ce consuma 1l/1000km(acum are 10W/50 daca bine tin minte ce mi-a zis vechiul proprietar) fara sa scoata fum, putin e umed capacul cutiei de viteza dar nu picura uleiul. In manual scrie sa folosesc 10W/40, 15W/40 sau 20W/50. Dupa ce am citit aici as opta pentru 15W/50 sa nu pun mineral 20W/50. Sunteti de acord? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andyatf Postat Octombrie 7, 2005 Share Postat Octombrie 7, 2005 MOBIL!!! Scump, dar bun Mobil1 sux BIG TIME. 3 motociclisti si-au facut schimbul in Tgv simultan cu ulei sintetic de la M1 si nici unu nu a fost multumit de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DDU Postat Octombrie 7, 2005 Share Postat Octombrie 7, 2005 (editat) Yaco, Motul, Putoline .. Repsol 10w40 full sint. da' sa stii ca n-ai mult ulei de trebe chiar sa-ti faci griji cu pretu'.... Iesi mai ieftin daca pui full sintetic si de calitate .... Si iti recomand sa-l schimbi inainte de iernat.. Parerea me! ia legatura cu umi Editat Octombrie 7, 2005 de DDU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Postat Octombrie 17, 2005 Share Postat Octombrie 17, 2005 (editat) Mobil1 sux BIG TIME. 3 motociclisti si-au facut schimbul in Tgv simultan cu ulei sintetic de la M1 si nici unu nu a fost multumit de el Andy, sa stii ca am mai auzit de astea si sunt toate din folclorul popular. Si sa stii ca nu numai in Romania avem folclor din asta (ex. "cu uleiul "X" 10w-40 nu am presiune, dar cu uleiul "Y" de aceeasi viscozitate nu am probleme ). Poti sa gasesti asa ceva si in Germania, la mecanici autorizati (ex."sa nu care cumva sa pui full sintetic in ZZR-1100, ca strici motorul" ) Mobil-1 este unul din cele mai bune uleiuri din lume, unii chiar sustin ca ar fi cam primul... Daca vrei se poate proba si cu studii de specialitate, cu analize si alea-alea... Eu folosesc de vreo 50-60.000 de km. numai Mobil-1 full-synth, racing, 15w-50. Poate ca tipii aia 3 au luat teapa cu vreun ulei contrafacut, aia nu am de unde sa stiu. P.S. La capitolul "Kawasaki sux" te-am iertat, ca iti inteleg necazul... Da' sa stii ca esti ghinionist Imi pare rau, sper sa o rezolvi intr-un fel sau altul... Editat Octombrie 17, 2005 de Taz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Postat Octombrie 17, 2005 Share Postat Octombrie 17, 2005 (editat) .........si sunt toate din FOLCLORUL POPULAR . Editat Octombrie 17, 2005 de Taz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andyatf Postat Octombrie 17, 2005 Share Postat Octombrie 17, 2005 (editat) Andy, sa stii ca am mai auzit de astea si sunt toate din folclorul popular. Si sa stii ca nu numai in Romania avem folclor din asta (ex. "cu uleiul "X" 10w-40 nu am presiune, dar cu uleiul "Y" de aceeasi viscozitate nu am probleme ). Poti sa gasesti asa ceva si in Germania, la mecanici autorizati (ex."sa nu care cumva sa pui full sintetic in ZZR-1100, ca strici motorul" ) Mobil-1 este unul din cele mai bune uleiuri din lume, unii chiar sustin ca ar fi cam primul... Daca vrei se poate proba si cu studii de specialitate, cu analize si alea-alea... Eu folosesc de vreo 50-60.000 de km. numai Mobil-1 full-synth, racing, 15w-50. Poate ca tipii aia 3 au luat teapa cu vreun ulei contrafacut, aia nu am de unde sa stiu. P.S. La capitolul "Kawasaki sux" te-am iertat, ca iti inteleg necazul... Da' sa stii ca esti ghinionist Imi pare rau, sper sa o rezolvi intr-un fel sau altul... Eu nu am bagat Mobile1 in motor...de fapt si de drept nu prea am apucat sa imi bag nici castrolul RS Superbike care zace prin casa degeaba de ceva timp. Cat despre ginionist...sa stii ca asa este. Iscariotul, Ghost si cei de la service pot sa confirme acest lucru. P.S. - Necaz este cand ai o problema...da cand ai 2 in 4700 de Km iti zic io ca se transforma in depresie grava nenica Editat Octombrie 17, 2005 de Andyatf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 17, 2005 Share Postat Octombrie 17, 2005 io daca am 2 in 4700 dau petrecere! daca vrei sa apreciezi 2 probleme in 4700 de km ia-ti comunista sa vezi cum e sa ai 10 in 500 de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Martie 5, 2006 Share Postat Martie 5, 2006 daca in cartea tehnica constructorul recomanda un anumit tip de ulei din acela sa bagi.in cartea tehnica nu precizeaza daca se uzeaza motorul de care sa bagi.is prostii.baga mobil 10w40 ca e foarte bun si e foarte ieftin.eu miam cumparat ieri 3 litri si am gasit foarte ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aliance-steel Postat Martie 19, 2006 Share Postat Martie 19, 2006 Observ o adevarata obsesie in privinta uleiurilor..si pe undeva va dau dreptate...Regula nr 1 : foloseste intotdeauna uleiul sau grupa de ulei indicata de fabricantul motorului ; Regula nr 2 :trebuie sa ai in consideratie tipul de racire al motorului si domeniile de temperatura in care obisnuiesti sa il exploatezi..de ex daca stii ca ai un motor racit cu aer si il folosesti f.mult in oras si la viteze mici vei alege din cele douo sau trei grupe de uleiuri recomandate de fabricant pe cel care este conceput sa faca fata la temperaturi foarte ridicate :Regula 3 "nu cumpara uleiuri ambalate in Romania sau care au pe eticheta originala a ambalajului descrierea caracteristicilor acestuia in limba romana,exceptie pot face cele in care importatorul are obligatia sa aplice pe ambalaj in limba romana indicatiile referitoare grupei si caracteristicile in coduri ale grupei respective.regula nr 4 ..nu folosi aditivi sau alte substante care au rolul de a "imbunatatii" calitatile de baza ale uleiului decit daca prospectul acestora specifica in mod expres ca se pot folosi si la motociclete:Regula nr.4 intotdeauna dupa o stationare indelungata a motorului sau dupa porniri repetate la temperaturi scazute si opriri fara ca motorul sa ajunga in regimul sau termic de functionare este indicat sa schimbati uleiul. Restul tine de modul cum se face exploatarea motorului de catre fiecare ! Aceste reguli eu in principiu le respect dar citeodata mai fac si greseli[ ex duralube in motor ] Numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorcer Postat Aprilie 22, 2006 Share Postat Aprilie 22, 2006 CE parere aveti despre: VALVOLINE Durablend oil 10W40 ? merita sa bag in motor?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puriul Postat Aprilie 22, 2006 Share Postat Aprilie 22, 2006 mai ales daca mergi iarna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Aprilie 26, 2006 Share Postat Aprilie 26, 2006 eu folosesc Castrol Racing - recomandat de cei de la Motodynamics. in cazul in care sunteti din Bucuresti si cautati cu disperare ulei Castrol Racing pt moto in 4 timpi va recomand 2 locuri: www.amiauto.ro (re-deschid de pe 2 mai) si un magazin de pe 13 Septembrie colt cu Sebastian (in spate la MOL) Eugen Scarlatescu 0722 354 762 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vazilro Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 Buna. Am si eu o intrebare. Am luat un suzuki gsx 400e din '83........l-am renovat putin, cosmetizat si la motor i-am facut o segmentare. Problema e ca nu stiu ce ulei avea inainte........eu as merge cu mobil 4 t 10w40........sau o sa vad ce ulei. Intrebarea ar fi, daca nu stiu ce ulei a fost inainte, cum sa fac sa nu faca reactie uleiul ce a mai ramas prin motor/cutie cu cel nou. Adica sa nu faca spuma sau sa se albeasca sau ce se mai poate intampla. Se poate spala cu ceva uleiul vechi......sau cum se procedeaza. Ms de raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 mergi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 Buna. Am si eu o intrebare. Am luat un suzuki gsx 400e din '83........l-am renovat putin, cosmetizat si la motor i-am facut o segmentare. Problema e ca nu stiu ce ulei avea inainte........eu as merge cu mobil 4 t 10w40........sau o sa vad ce ulei. Intrebarea ar fi, daca nu stiu ce ulei a fost inainte, cum sa fac sa nu faca reactie uleiul ce a mai ramas prin motor/cutie cu cel nou. Adica sa nu faca spuma sau sa se albeasca sau ce se mai poate intampla. Se poate spala cu ceva uleiul vechi......sau cum se procedeaza. Ms de raspuns. ai nevoie de doua plinuri de ulei...se spala uleiul vechi punand uleiul de care zici, il lasi la relanti cateva minute,fara acceleratie, apoi il scurgi si observi daca spumeaza,etc... abia apoi pui uleiul si mergi cu el.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 ai nevoie de doua plinuri de ulei...se spala uleiul vechi punand uleiul de care zici, il lasi la relanti cateva minute,fara acceleratie, apoi il scurgi si observi daca spumeaza,etc... abia apoi pui uleiul si mergi cu el.... Bai nene de unde le mai scoti!!!! :D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.