ZLI Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 Cum de ce e nevoie sa intri pe circuit? Pentru 10 minute de viata. E pasiune veche. Nu ma dau pentru timp, nu ma dau pentru a ajunge locul 1, ma dau pentru mine. As vrea sa simtiti si voi 10% din fericirea mea, atunci cand ma dau. Nu prea am cu ce, dar ma dau. Adidasi (sau orice in afara de cisme) pe circuit sunt fix ca pantofii cu toc pe munte. Ps: pe circuit te dai pe poponeata pe iarba. Pe strada te dai pe sub rotile camioanelor. THINK! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 a vrut să zică de ce (echipament) ai nevoie ca să poți intra pe circuit ... doar că nu i-a ieÂşit întrebarea .. on topic ... sîmbătă dimineață ? cineva ? ... că am înțeles că sînt curse în celelalte weekenduri ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLI Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 am inteles multumesc, scuze de offtopic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motocic Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 nu e offtopic, poate inteleg si altii de ce e bine sa se dea pe pista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLI Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 cisma=cizma regret gresala ideea e ca 10 minute pe circuit fac cat 12luni pe sosea la capitolul mers sportiv. Initial am crezut ca e prea mic, dar aici inveti foarte mult. Cazi la maxim 130kmh pe linia dreapta... in majoritatea curbelor 30 - 50 kmh, nu te lovesti de nimic, sansele sa te ranesti sunt minime, fun factor maxim. Cred ca suntem tara cea mai dezinteresata de sportul cu motor. Am vazut o petitie pe net impotriva circuitului din jurul palatului parlamentului. Dupa ce ca avem un circuit 3 zile pe an, mai suntem si impotriva lui. Asta in contrast cu Brno 1972 (search pe youtube pt cine nu stie despre ce e vorba). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 Ieri, duminica, prin amabilitatea lui Olteanu, detinatorul unei R6 de 137cai la roata- fostul R6 a lui Ionel Pascota, am pilotat pe Amck. aceasta bijuterie. La 167kg la PLIN si 137 cai la roata, senzatia e dementiala. Am reusit in numai 8 ture sa scot 1.09.44. Nu am mai condus motorul asta niciodata. Daca mi-ar mai da-o 20-30 de iesiri as putea sa trec in jos de 1.08. Problema cea mare e ca la cum am mers eu numai cu a 2-a trebuie sa ies dupa numai max 5 ture de pe pista deoarece acest motor nu are ventilator si din cauza vitezei medii mici se incinge la peste 105grd.C. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 Ieri, duminica, prin amabilitatea lui Olteanu, detinatorul unei R6 de 137cai la roata- fostul R6 a lui Ionel Pascota, am pilotat pe Amck. aceasta bijuterie. La 167kg la PLIN si 137 cai la roata, senzatia e dementiala. Am reusit in numai 8 ture sa scot 1.09.44. Nu am mai condus motorul asta niciodata. Daca mi-ar mai da-o 20-30 de iesiri as putea sa trec in jos de 1.08. Problema cea mare e ca la cum am mers eu numai cu a 2-a trebuie sa ies dupa numai max 5 ture de pe pista deoarece acest motor nu are ventilator si din cauza vitezei medii mici se incinge la peste 105grd.C. Damn! 137 de cai la roata?! Asta da treaba. Chiar te-a ajutat plusul ala de putere atat de mult pe AMCk? Sau a fost mai degraba ciclistica, suspensii si faptul ca e super usoara motoreta? Frane, gume etc. cum erau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luci03 Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 a vrut să zică de ce (echipament) ai nevoie ca să poți intra pe circuit ... doar că nu i-a ieÂşit întrebarea .. on topic ... sîmbătă dimineață ? cineva ? ... că am înțeles că sînt curse în celelalte weekenduri ... Te-ai referit la mine ca nu mi-a iesit intrebarea ? Daca DA , nu e nevoie de ironii ieftine ... am intrebat doar care este echipamentul minim care trebuie sa il ai , ca sa te lase aia la amckart sa intrii pe pista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 (editat) 954-le meu are 130 de cai la roata si 198kile plin. La aproape toate iesirile din curbe i-ti trebuie acceleratie. Daca motorul este mai usor ,se inclina mai repede si automat ai timp mai bun. Nu mai vorbesc de iesirile din ac de par unde viteza este pe la 40-45/h. Cei care merg acum pe la 1.17-1.14 inca cred ca o-r sa-si imbunatateasca timpul mergind mai tare pe curbe si sint condamnati la cazaturi(aproape toti pe care i-am urmarit in stadiul asta au cazut).Sint baieti CU SUPERSPORTURI de top care scot doar 1.20 si se pling ca dau cu scaritele de asfalt, practic ei merg constant si pe curbe au viteza aproape cit am si eu. Eu daca merg la 1.10,practic mi-e imposibil sa depasesc pe curbe unul care alearga la un 1.15. Diferenta de 5 secunde se face accelerind intre curbe si frinind cit mai tirziu. Pascota scoate 1.06 mergind doar cu 3-4km/h pe curbe mai repede,insa frineaza foarte tirziu si la iesire din viraj i-i da "Tun". 954-le meu are 130 de cai la roata si 198kile plin. La aproape toate iesirile din curbe i-ti trebuie acceleratie. Daca motorul este mai usor ,se inclina mai repede si automat ai timp mai bun. Nu mai vorbesc de iesirile din ac de par unde viteza este pe la 40-45/h. Cei care merg acum pe la 1.17-1.14 inca cred ca o-r sa-si imbunatateasca timpul mergind mai tare pe curbe si sint condamnati la cazaturi(aproape toti pe care i-am urmarit in stadiul asta au cazut).Sint baieti CU SUPERSPORTURI de top care scot doar 1.20 si se pling ca dau cu scaritele de asfalt, practic ei merg constant si pe curbe au viteza aproape cit am si eu. Eu daca merg la 1.10,practic mi-e imposibil sa depasesc pe curbe unul care alearga la un 1.15. Diferenta de 5 secunde se face accelerind intre curbe si frinind cit mai tirziu. Pascota scoate 1.06 mergind doar cu 3-4km/h pe curbe mai repede,insa frineaza foarte tirziu si la iesire din viraj i-i da "Tun". Gume, frine? La fel de bune ca si ale mele. Ginditi-va ca la primele 3 ture nici nu am pus sliderele pe jos, si au fost ture sub 1.12. Evident ca si suspensiile setate destul de bine(eu am 6kile sub greutatea lui Olteanu) m-au ajutat. Ca parte proasta despre r6 in general, la acceleratii maxime directia e foarte instabila, trebuie sa te lasi bine de tot pe rezervor si sa setezi amortizorul de directie pe hard. Editat August 25, 2008 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 (editat) Te-ai referit la mine ca nu mi-a iesit intrebarea ? Daca DA , nu e nevoie de ironii ieftine ... am intrebat doar care este echipamentul minim care trebuie sa il ai , ca sa te lase aia la amckart sa intrii pe pista. Nu m-am referit la tine ci la fanny (căreia nu i-a ieÂşit întrebarea) Âşi la ZLI (care a răspuns la ce a înțeles). Dacă toți sînteți aÂşa nervoÂşi Âşi irascibili, atunci nu mă mir de ceea ce se întîmplă la secțiunea service. Q: intrebarea era de ce e nevoie sa intri pe circuit. (fannyflint) A: Cum de ce e nevoie sa intri pe circuit? laugh.gif Pentru 10 minute de viata. E pasiune veche. Nu ma dau pentru timp, nu ma dau pentru a ajunge locul 1, ma dau pentru mine. As vrea sa simtiti si voi 10% din fericirea mea, atunci cand ma dau. Nu prea am cu ce, dar ma dau. (ZLI) postul meu : a vrut să zică de ce (echipament) ai nevoie ca să poți intra pe circuit ... doar că nu i-a ieÂşit întrebarea .. **** offtopic ... ZLI are dreptate ... am mers cîteva ture în spatele lui Âşi se dă foarte frumos pentru motoreta de care dispune Editat August 25, 2008 de bibi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kata San Postat August 25, 2008 Autor Share Postat August 25, 2008 (editat) Te-ai referit la mine ca nu mi-a iesit intrebarea ? Daca DA , nu e nevoie de ironii ieftine ... am intrebat doar care este echipamentul minim care trebuie sa il ai , ca sa te lase aia la amckart sa intrii pe pista. Lasand la o parte cine ironizeaza pe cine, dati-mi voie sa va dau o povata din suflet, ca un om care si-a furat-o spectaculos si s-a ridicat din pietris fara nicio zgarietura ( cele de pe orgoliu nu se pun). Nu intrati pe Amckart cu echipament MINIM !!!!!! Costumul complet de curse este singura solutie sigura!!!! Asa ca, mariane, te rog nu mai intreba de echipament minim si mai bine ai rabdare pana cand o sa ai un costum adevarat. Doctorii costa mai mult..... @Jagi: ai mare dreptate cu privire la Pascota, l-am urmarit si eu cu atentie cand a fost ultima oara. Intr-adevar, intre viraje ii da in gura "ca la coasa" si vine pe frane kamikaze style. Viteza sa de rulare in curbe nu pare mult mai mare decat cea a baietilor rapizi care scot 1.10 pe Amck. Cred ca cel mai bine il voi intreba cum abordeaza turul de circuit, ca poate ne ajuta si pe noi....chiar daca el e "extraterestru". Ati observat ca nici macar nu parea sa se straduiasca prea mult? deh, profi..... Respect P.S. @ bibi: te vad! Editat August 25, 2008 de Kata San Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motocic Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 Asa ca, mariane, te rog nu mai intreba de echipament minim si mai bine ai rabdare pana cand o sa ai un costum adevarat. Doctorii costa mai mult..... marEane, da-te, dom'le, pe strada, ca acolo nu-ti cere nimeni decat sa porti casca! despre ce publicitate vorbeai, bibi? a, service. zi asa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kata San Postat August 25, 2008 Autor Share Postat August 25, 2008 marEane, da-te, dom'le, pe strada, ca acolo nu-ti cere nimeni decat sa porti casca! uof! orice incercare de discutie serioasa de pe acest forum e condamnata la derizoriu dupa 2 -3 reply-uri "inspirate" ?!?!?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 954-le meu are 130 de cai la roata si 198kile plin. La aproape toate iesirile din curbe i-ti trebuie acceleratie. Daca motorul este mai usor ,se inclina mai repede si automat ai timp mai bun. Nu mai vorbesc de iesirile din ac de par unde viteza este pe la 40-45/h. Cei care merg acum pe la 1.17-1.14 inca cred ca o-r sa-si imbunatateasca timpul mergind mai tare pe curbe si sint condamnati la cazaturi(aproape toti pe care i-am urmarit in stadiul asta au cazut).Sint baieti CU SUPERSPORTURI de top care scot doar 1.20 si se pling ca dau cu scaritele de asfalt, practic ei merg constant si pe curbe au viteza aproape cit am si eu. Eu daca merg la 1.10,practic mi-e imposibil sa depasesc pe curbe unul care alearga la un 1.15. Diferenta de 5 secunde se face accelerind intre curbe si frinind cit mai tirziu. Pascota scoate 1.06 mergind doar cu 3-4km/h pe curbe mai repede,insa frineaza foarte tirziu si la iesire din viraj i-i da "Tun". 954-le meu are 130 de cai la roata si 198kile plin. La aproape toate iesirile din curbe i-ti trebuie acceleratie. Daca motorul este mai usor ,se inclina mai repede si automat ai timp mai bun. Nu mai vorbesc de iesirile din ac de par unde viteza este pe la 40-45/h. Cei care merg acum pe la 1.17-1.14 inca cred ca o-r sa-si imbunatateasca timpul mergind mai tare pe curbe si sint condamnati la cazaturi(aproape toti pe care i-am urmarit in stadiul asta au cazut).Sint baieti CU SUPERSPORTURI de top care scot doar 1.20 si se pling ca dau cu scaritele de asfalt, practic ei merg constant si pe curbe au viteza aproape cit am si eu. Eu daca merg la 1.10,practic mi-e imposibil sa depasesc pe curbe unul care alearga la un 1.15. Diferenta de 5 secunde se face accelerind intre curbe si frinind cit mai tirziu. Pascota scoate 1.06 mergind doar cu 3-4km/h pe curbe mai repede,insa frineaza foarte tirziu si la iesire din viraj i-i da "Tun". Gume, frine? La fel de bune ca si ale mele. Ginditi-va ca la primele 3 ture nici nu am pus sliderele pe jos, si au fost ture sub 1.12. Evident ca si suspensiile setate destul de bine(eu am 6kile sub greutatea lui Olteanu) m-au ajutat. Ca parte proasta despre r6 in general, la acceleratii maxime directia e foarte instabila, trebuie sa te lasi bine de tot pe rezervor si sa setezi amortizorul de directie pe hard. suntem fanii taaai.. maestreee.. hea hea te dreaq dai o bere, avarule, cand ne vedem. ) vezi k sambata amenint cu ducati. si te dovedesc.. la 1 14 cat fac eu.. o sa il fac cu stil.. deh.. Ducati bizniss.. hea hea hea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 Fugi mah ca nu porneste copaia aia de ducati nici impinsa nici trasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 Nu desconsiderati Ducati! Ducati rulz! D'aia scot eu timp mai bun cu GSX-R-ul... on-topic: Multumim Jagi pentru ponturi. Eu chiar incercam sa fac din rahat bici in viraje si se pare ca nu asta e "the way to go". Chiar ma gandeam la un moment dat, cand am scos timpii mei cei mai buni (1:19-1:20), cum plm sa merg cu 5-6 secunde mai tare pe tur, ca deja ma inclin o gramada si ating si cu scarite si cu genunchi, mai am un pic si ating si cu urechile. Am prins eu ceva cand am vazut ca unii din fata mea, desi in viraj aveau o viteza similara, ieseau mult mai tare. Deschideau gazul mai tare si mai devreme. Dar tot incercam sa fac minuni pe viraje. Alta intrebare: stiu ca setarile suspensiei nu prea conteaza pe AMCK, dar ma gandesc ca tot trebuie sa conteze, la extreme. De exemplu, la gsx-r-ul K8 cu care merg zilele astea, fata mi se pare foarte moale, se afunda rau pe franare si revine urat cand las frana. In felul asta nu imi da incredere nici pe frane si imi si incurca intrarea pe viraj, mai ales daca intru pe frane. Este doar problema din capul meu si trebuie sa ma obisnuiesc cu motocicleta si o sa pot merge tare dupa aceea, sau ar fi chiar un mare ajutor daca as regla-o sa fie mai ferma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AK_Raptor Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 Nu desconsiderati Ducati! Ducati rulz! D'aia scot eu timp mai bun cu GSX-R-ul... on-topic: Multumim Jagi pentru ponturi. Eu chiar incercam sa fac din rahat bici in viraje si se pare ca nu asta e "the way to go". Chiar ma gandeam la un moment dat, cand am scos timpii mei cei mai buni (1:19-1:20), cum plm sa merg cu 5-6 secunde mai tare pe tur, ca deja ma inclin o gramada si ating si cu scarite si cu genunchi, mai am un pic si ating si cu urechile. Am prins eu ceva cand am vazut ca unii din fata mea, desi in viraj aveau o viteza similara, ieseau mult mai tare. Deschideau gazul mai tare si mai devreme. Dar tot incercam sa fac minuni pe viraje. Alta intrebare: stiu ca setarile suspensiei nu prea conteaza pe AMCK, dar ma gandesc ca tot trebuie sa conteze, la extreme. De exemplu, la gsx-r-ul K8 cu care merg zilele astea, fata mi se pare foarte moale, se afunda rau pe franare si revine urat cand las frana. In felul asta nu imi da incredere nici pe frane si imi si incurca intrarea pe viraj, mai ales daca intru pe frane. Este doar problema din capul meu si trebuie sa ma obisnuiesc cu motocicleta si o sa pot merge tare dupa aceea, sau ar fi chiar un mare ajutor daca as regla-o sa fie mai ferma? Pai intaii spui ca setarile suspensiei nu prea conteaza pe AMK (nu stiu cine ti-a zis tampenia asta) dar pe urma zici ca ai probleme cu suspensiile. Hotaraste-te!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 Pai asta era dilema: Mistode mi-a spus ca setarile nu prea conteaza, dar eu am simtit ca ma incurca suspensia fata. Adica, e o impresie a mea ca ma incurca sau chiar e pe bune? De contat nu ma indoiesc ca ar conta, mai ales daca te bati la super timpi. Dar eu vreau doar sa imi imbunatatesc timpii mei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 A folosit cineva Metzeler M3 pe Amk? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AK_Raptor Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 Pai asta era dilema: Mistode mi-a spus ca setarile nu prea conteaza, dar eu am simtit ca ma incurca suspensia fata. Adica, e o impresie a mea ca ma incurca sau chiar e pe bune? De contat nu ma indoiesc ca ar conta, mai ales daca te bati la super timpi. Dar eu vreau doar sa imi imbunatatesc timpii mei. Intareste suspensia. . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 Intareste suspensia. . I'll do that, thanks. Voi umblati des la suspensii pe AMCK sau le-ati aranjat o data si gata? Mistode mi-a zis ca nu prea are rost sa-ti bati capul cu setarile suspensiei pe AMC, pentru ca nu sunt solicitate foarte mult, transferurile de sarcina fiind mai mici si intamplandu-se mai lent (it makes sense). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLI Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 (editat) Sau moduleaza frana. Uite ce am facut eu: in loc sa intaresc suspensia fata (ceea ce ar costa mult la mine) am inceput sa fiu mai progresiv cu frana. Suspensia nu trebuie sa te ingrijoreze prea tare daca nu dai de capat (zic eu). Cred ca pe un motor rigid nu invatam atat. Cu exercitiu', nici mama abs-ului si controlului tractiunii nu face ce face mana ta dreapta (zic eu). Daca intaresti suspensia si ai castigat 2 secunde, castigi ceva la skill? daca pui cauciucuri mai aderente si iei 3 secunde, castigi ceva la skill? daca mergi cu tramvaiu' 5 poti supune ca iei curbele cu precizie milimetrica la fiecare tura? (parerea mea de novice - nu sunt sigur de ceea ce zic... incerc si eu) Editat August 26, 2008 de ZLI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
beje Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 pai in mod normal ar trebui sa castigi. Toate lucrurile pe care le imbunatatesti la un bolid vin sa te ajute, dar daca tu nu il manevrezi ca lumea nu vei scoate alea 2-3 secunde... tot cu tramvaiul 5 vei merge. diferentele le vezi cu adevarat abia cand ai noile setari si vezi ce poti face in plus, fata de ce puteai face inainte. parerea mea... tot de incepator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLI Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 desi discutia este interesanta pentru mine, e ultimul post pe tema asta pt ca suntem off. Depinde pentru cine scoti secundele alea. Tu ai facut imbunatatiri la motor si crezi ca te dai 5 secunde mai bine. Problemele pe care nu le rezolvi acum pe Amckart, le vei avea la alt nivel pe circuite mari, cand deja esti "avansat" (defapt ai motoru' avansat). In loc sa faca motorul ca naiba cand bagi mana in frane (la 50kmh), gresesti pe un circuit mare la 200kmh. (Dar decat sa ne dam noi incepatorii cu parerea mai bine, ne dam si vedem dupa aia) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 A folosit cineva Metzeler M3 pe Amk? Da. Si a cazut. In curba. Mai in gluma ,mai in serios, cauciucul tre sa fie moale. Poate fi si M3, Pilot Power, etc, dar atentie, nu cele ce le-ati montat in primavara si a batut soarele pe ele de s-au uscat 50% din elasticitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.