Zimbrutza Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 Circuitul va fi inchis in acest weekend http://www.amckart.ro/pagini_ro/noutati.php?s=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grotesQue Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 Am sunat eu mai devreme si au spus ca e ocupat dar sa sun maine pe la ora 15:00 ca poate se termina mai repede... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 suspensiile se regleaza pentru fiecare pilot in parte sau, varianta B, pilotul se adapteaza pe motoreta pe care o conduce si ii gaseste limitele de aderenta si stabilitate. roata spate tzopaie la franele de motor din pricina lipse ambreiajului antihopping. se poate atenua acest effect prin patinarea ambreiajului in frana de motor dar e o chestiune destul de fina si greu de invatat. o viteza constanta, fara franari violente, fara bruscarea motocicletei si stoarcerea mansoanelor in idea stapanirii directiei va duce la un rezultat mai bun. nu trebuie sa te zbati sa stapanesti motocicleta, trebuie doar sa o pilotezi relaxat, la nivelul la care esti. invatarea traselor optime si antrenamentul pe circuit vor duce la scaderea timpului de parcurgere. e adevarat ca dupa o vreme (aproximativ un an) e nevoie si de investitie in tehnologie, DAR, cum facem treaba asta doar de funn, momentan n-are rost sa dai 3000 euro pe un amortizor spate, nu?!?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OveR Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 nu ai nevoie de amortizor pe amkart eu am mers 1.07 cu motoreta stock . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat Iunie 16, 2013 Share Postat Iunie 16, 2013 Azi este deschis? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Cand temperatura asfaltului creste, scazi sau cresti temperatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Cauciucurile se incalzesc in timpul mersului in principal datorita deformarii mecanice a lui. Cu cit va rula mai desumflat, cu atita caldura mai multa va fi generata. Deci, vine frigul -micsorati presiunea, caldura mare afara- cresteti atmosferele in anvelope. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Daca merge cineva azi, da-ti un semn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 am fost eu pe la 6 abia am apucat sa ma dau era plin de kartisti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Maine cred ca ma mai duc si eu o data pentru o tura kart mare+o tura mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 Trei ture de azi facute pe 180 de grade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 Si daca ai fost astazi ai auzit ceva daca e deschis maine? (24.06). Vreau sa intru si eu de 2 ori daca rezolv cu ITP-ul dimineata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 (editat) 1.09.5 !? i-ai pus turbo? Editat Iunie 23, 2013 de Zimbrutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 (editat) Si daca ai fost astazi ai auzit ceva daca e deschis maine? (24.06). N-am intrebat. Da-le un telefon : 0741 100 700 Editat Iunie 24, 2013 de Denis_sbz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OveR Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 M-am intors de la etapa cand va mai duceti pe amk dati un semn ca vin si eu ca vreau sa testez mobra mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 @Denis, aseara era prea tarziu sa sun. E deschis astazi. Eu o sa ajung pe la 3 sau 4, dar ma duc sa ma dau la 1.16 ca nu am apucat sa schimb cauciucul. Il astept pe Balamuc sa se intoarca de la Pannonia sa vad ce cauciucuri are. Am auzit ca s-a "julit" la o mana. Sper sa se refaca repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OveR Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 ai motor de 1000 sau de 600 ca am eu niste slickuri bunicele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 (editat) Asta e pozitia? Editat Iunie 24, 2013 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 Nu te straduiesti un pic prea tare sa pui genunchiu jos? Intreb pentru ca asta faceam si eu pana sa-mi deschida Over ochii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 Nu ma straduiesc deloc. In poza asta nu aveam viteza ca cel care ma filma mergea la 1:25. A trebuit sa ma adaptez. Mai exact 1:32 ca m-am uitat acuma pe filme. Eram si eu curios cum arat cu genunchiul pe jos mai mult. Cand o sa gasesc pe cineva care sa ma filmeze asa la 1.14, o sa fie mai relevanta poza atunci. Pana atunci ma multumesc cu prietenul cu 1:32. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OveR Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 aia e cea mai proasta pozitie pe care am vazuto ) pe bune prea dramatica fara suparare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 Nu ma supar, dar cum sa pui genunchiul jos la 1:32 daca nu iesi atata. . Chiar sunt curios cum puneti voi genunchiul jos cand mergeti in spatele la cineva la 1:32(da da da stiu ca nu e nevoie sa il pui ). Trebuia sa il pun ca vroiam o poza. Cica cea mai prosta pozitie, dar e prima mea poza cu genunchiul pe jos asa ca nu imi e rusine cu ea. Cand o sa ma filmeze cineva la 1:14 atunci o sa fie relevant. Asta a fost doar asa de poza. Si eu tot cred ca cel mai interesant lucru pe care poti sa il faci la 1:32, e sa atarni asa de motor. Am gasit si cu cine seman: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OveR Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 (editat) o poza mai veche incearca pozitia asta Editat Iunie 24, 2013 de OveR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 (editat) Nu ies asa de mult cand ma dau in ritmul meu, acuma am iesit ca pun genunchiul jos pentru poza(ce urar suna) la viteza aia.Nu se putea altfel sa il pun decat daca ieseam asa. Si ca sa iti dai seama ce viteza mare avea: Editat Iunie 24, 2013 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Nu ies asa de mult cand ma dau in ritmul meu, acuma am iesit ca pun genunchiul jos pentru poza(ce urar suna) la viteza aia.Nu se putea altfel sa il pun decat daca ieseam asa. Si ca sa iti dai seama ce viteza mare avea: filmul este privat, nu-l putem vedea, fa-l public Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.