Fram-Ursul Kevlar Postat Ianuarie 21, 2008 Share Postat Ianuarie 21, 2008 cube 1 si matrix 1 dau cam multe de banuit asta daca nu prea te uiti la stiri si vezi ca unele chesti prea sunt legate cu ata alba; i am legend & i robot...fumos dpdv efecte; seria american pie si next friday; requiem for a dream...foarte tare ca si psihologia unei saptamani de droguri; a beautiful mind...super daca iti plac povestile reale cu si despre genii; dirty dancing-havana nights, take the lead, you`ve got serve, dance with me, save the last dance 1+2 daca-ti plac filmele cu si depre dansuri; the devil avocate si parfum de femeie, iar 2 filme superbe si nu in ultimul rand shindler`s list asta daca-ti place istoria si mai sunt multe altele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ralucone Postat Ianuarie 21, 2008 Share Postat Ianuarie 21, 2008 The Boondock Saints a fost super ok. I've seen better, dar nici nu e de lepadat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dru Postat Ianuarie 21, 2008 Share Postat Ianuarie 21, 2008 The Boondock Saints a fost super ok. I've seen better, dar nici nu e de lepadat. Nu stiu daca au mai fost spuse sau nu, so, here goes: Shutter - best horror/thriller(se vede ca e facut de asiatici) i robot - ecranizare relativ buna a cartii de asimov, which by the way ruleaza ca si scriitor si vizionar seria hostel - cele mai scarboase din punctul meu de vedere, si violente excesiv fara nici un rost. seria jandarmilor de la saint tropez - best comedy ever lotr 1&2&3 extended version marathon facut deja de vreo 3 ori - buna poveste, catchy soundtrack, personaje cul (puteti da cu piatra, i don't care) audrey hepburn movies - oldies but goldies. westernuri clint eastwood - best westerns singing in the rain, west side story - best musicals bud spencer & terrence hill - indiscutabil la categoria best comedy ever. shogun - Capitolul seriale: Friends, Familly Guy, Simpsons, Futurama, Scrubs, Grey's Anathomy, Daybreak, Stargate, atat SG1 cat si Atlantis, Battlestar Galactica, Startrek si mai sunt, nu neaparat in ordinea asta, dar super cool toate (mult timp liber in facultate) 2 be continued... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ralucone Postat Ianuarie 23, 2008 Share Postat Ianuarie 23, 2008 http://life.hotnews.ro/stiri-showbiz-22300..._york_video.htm Rareori mi se rupe inima cand moare un actor...dar pentru Heath Ledger chiar imi pare rau... Majoritatea il stiti din "10 things I hate about you", "A knight's tale", "The patriot", "Casanova", "Brothers Grimm" sau mai nou "Brokeback Mountain". Ultimul lui film, "Dark Knight", este inca in post productie, in timp ce despre "The Imaginarium of Doctor Parnassus", promis lansarii in 2009, nu se mai stie nimic. Heath Ledger, australian de origine (din Perth), nascut in 1977, a fost gasit mort in apartamentul din Manhattan. Cauza mortii - supradoza de Diazepam si Alprazolim, la prima vedere. Se pare ca suferea de pneumonie, in timp ce altii spun ca avea crize de anxietate. Pana mea, printre putinii blonzi dupa care salivam... O speranta tanara a filmului de box office, ce-i drept, insa un actor foarte bun, definit prin naturalete si expresia de copilandru care ascunde prea multa maturitate pentru buclele lui blonde si ochii lui blajini. La dreacu', mor de ciuda... RIP ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Ianuarie 23, 2008 Share Postat Ianuarie 23, 2008 s-a sinucis si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dijmarescu Postat Ianuarie 24, 2008 Share Postat Ianuarie 24, 2008 Fight club si Loose Change(documentar) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Ianuarie 24, 2008 Share Postat Ianuarie 24, 2008 Airheads film mai vechi, usor, necomplicat, comedie despre niste rockeri simpli ce vor sa-si promoveze trupa. e cu adam sandler Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Ianuarie 25, 2008 Share Postat Ianuarie 25, 2008 Valea lupilor - super beton redacted - adevarata fata a soldatilor americani in irak mongolul - film istoric foarte bun der untergang - probabil multi dintre voi ati vazut filmul dar pe mine m-a impresionat teribil afghan knights - mega film vizionare placuta. apropo , la filmul asta m-am cracanat de ras : HOT ROD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
violetbiker Postat Februarie 11, 2008 Share Postat Februarie 11, 2008 Into the Wild.Un film tulburator facut de Sean Penn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Februarie 11, 2008 Share Postat Februarie 11, 2008 Cam tot ce e marca Quentin Tarantino ruLLz! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ralucone Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 Imi permit sa readuc acest topic la viata cu un scurt-metraj absolut delicios...si sadic, but in a good way. Pe premiza "It's all fun and games until someone loses an eye", va prezint "Spider" : http://www.broadcastyoutube.com/watch?v=Zdj9vMH4BfQ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
L@ur@ Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 Hamm, mie imi plac mult filmele lui Almodovar, desi marea majoritate au ca personaj cheie cel putin un gay (ca na, si el este). Insa lasand la o parte acest aspect ... face filme foarte bune. La fel si Amenabar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JohnDoe Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 Doua filme din categorii diferite: Cashback - Sean Ellis si Ostrov - Pevel Lungin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 ostrov e excelent. recomand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharpe Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 Care ati vazut Sweeney Todd? Interesant, dar parca sub nivelul celorlate filme ale lui Burton...bine nici nu poti scoate prea mult dintr-o astfel de poveste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 ultimul film al lui burton e foarte slab, as zice cel mai slab din toate filmele lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharpe Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 eh, n-am vrut sa fiu asa categoric...am vazut ca e sensibila treaba cu critica de film p-aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PiciuS Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 eh, n-am vrut sa fiu asa categoric...am vazut ca e sensibila treaba cu critica de film p-aici ceva filme cu motociclete ce stiti ? inafara de Torque Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 motocicleta furioasa si devreme acasa, in regia lui pedro almodovar. great movie, doar pentru cunoscatori. se poate descarca gratuit de imdb.com. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 ceva filme cu motociclete ce stiti ? inafara de Torque Hot Rod - funny; Wild Hogs - comedie,actiune; Ghost Rider - S.F. si inca mai sunt dar nu-mi aduc aminte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Aprilie 11, 2008 Share Postat Aprilie 11, 2008 Walk Hard:The Dewey Cox Story Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitorul din oz Postat Aprilie 12, 2008 Share Postat Aprilie 12, 2008 Am mai zis pe undeva: The counterfeiters, falsificatorii. Frumos facut, frumos regizat, frumos jucat, casting meserias, conflicte interne alea alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LostInTranslation Postat Aprilie 13, 2008 Share Postat Aprilie 13, 2008 Desi am avut timp sa vad destul de multe filme la viata mea, as recomanda: The Red Violin(1998) un film de Francois Girard The Last Samurai cu Tom Cruise Avenging Angelo cu Silvester Stalone Biker Boys(2003) Constantine Frida Original Sin cu Angelina Jolie si Antonio Banderas Memories of a Gheisa What Women Want cu Mel Gibson desigur Lost In Translation cam astea sunt filme care merita vazute, desi nu mi le aduc aminte pe toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dana_i Postat Aprilie 13, 2008 Share Postat Aprilie 13, 2008 Napola ... daca nu v-ati saturat de perioada fuhrerului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ralucone Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 Hot Fuzz... este absolut demential, comedie cu niste add-on-uri brutale. O comedie spumoasa, tre' sa mentionez. A must-see, eu il mai vad o data diseara, nu m-am saturat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.