Sari la conținut

Nedumerire


Postări Recomandate

sa nu fie ca la masinile cu aprindere clasica..daca uitai contactul pornit..la si prindeai platinile la delcou inchise..se ducea bobina de inductie

 

sa nu fie ca la masinile cu aprindere clasica..daca uitai contactul pornit..la si prindeai platinile la delcou inchise..se ducea bobina de inductie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 52
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

eu procedez in felul urmator: sting farul, opresc motorul din butonul rosu cu ambreiajul tras, cricul si la urma scot cheia din contact. mi se pare mai ''sanatos'' sa le opresc pe rand decat toate odata din cheie......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:baldy:

Eu il opresc punand cricul...deh lenea asta :blink:)

Dar da, dupa aia opresc si din buton, rasucesc si cheia... scot bujia, demontez chiulasa si ma duc cu ele in casa :blink:))))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

opreste-l, frate, din buton si apoi din cheie. e mai ieftin butonul. apoi pui pe cric, scoti cheia. in felul asta stii sigur ca nu lasi nimic in ''curent'' pe motor.

Editat de dsorinmihail
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi chiar aveti o problema cu stricatul butonului de ON/OFF! De ce nu va puneti pornirea la pedala? :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu de ce i zice "de urgenta" , ca nu am avut nici o urgenta cu el :baldy:

 

Eu am avut o "urgenta" cu butonul ala. Intr-o zi de iarna, m-am trezit cu el cazut. Probabil de la inghet, se rupsese fix de la baza. Norocul meu a fost ca butonul era pe ON. O fi un buton din ala 20E, dar pana cand iti vine piesa, nu mai ai ce sa faci cu mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am inteles ca un buton costa 20euro iar un contact motor 200 euro. Daca opresti motorul din buton protejezi contactul...

Doar vorbe de la altii...

cum protejezi contactul daca opresti din buton? adica nu mai rotesti cheia spre stanga pe off sau pe lock pentru a o putea scoate daca opresti de la buton? sau la ce te referi cand spui ca protejezi contactul folosind butonul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum protejezi contactul daca opresti din buton? adica nu mai rotesti cheia spre stanga pe off sau pe lock pentru a o putea scoate daca opresti de la buton? sau la ce te referi cand spui ca protejezi contactul folosind butonul?

 

 

Eu asa am fost sfatuit...si asa fac : apas intai butonul si apoi rotesc cheia in contact. Probabil butonul mai inchide una, alta...nu stiu. Treaba asta mi-a spus-o un mecanic moto de la o reprezentanta din Bucuresti (cunoscut de multi). Eu nu sunt cunoscator dar am incredere in cel ce mi-a spus asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ca sa opresc motocicleta tai firele de la contact cu un clestisor special pe care il port intotdeauna la mine. Nu uit niciodata clestisorul, pentru ca mi-e frica sa folosesc cheia sa nu tocesc cumva dintii contactului. Butonul on/off de asemenea, sa nu se strice naibii ceva. Am oprit-o odata din cric din greseala si am avut remuscari trei luni dupa aceea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ca sa opresc motocicleta tai firele de la contact cu un clestisor special pe care il port intotdeauna la mine. Nu uit niciodata clestisorul, pentru ca mi-e frica sa folosesc cheia sa nu tocesc cumva dintii contactului. Butonul on/off de asemenea, sa nu se strice naibii ceva. Am oprit-o odata din cric din greseala si am avut remuscari trei luni dupa aceea.

 

data viitoare las-o pana i se termina benzina ca sa nu mai atingi nici un buton, contact sau clestisor :crack: :laugh: :laugh:

 

iaca

post-28661-1216716188_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

data viitoare las-o pana i se termina benzina ca sa nu mai atingi nici un buton, contact sau clestisor :laugh: :lol: :lol:

 

iaca

 

inainte sa apesi engine emergency stop, ai grija sa stangi farurile, ca daca nu alea o sa iti consume bateria aiurea... bateria first, safety after... :crack: :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu asa am fost sfatuit...si asa fac : apas intai butonul si apoi rotesc cheia in contact. Probabil butonul mai inchide una, alta...nu stiu. Treaba asta mi-a spus-o un mecanic moto de la o reprezentanta din Bucuresti (cunoscut de multi). Eu nu sunt cunoscator dar am incredere in cel ce mi-a spus asta.

se vede ca nu esti cunoascator. nici eu nu sunt prea cunoscator si odata, mai demult, butonul rosu mi-a inchis computerul pe care-l lasasem deschis acasa. asta e partea buna, partea naspa e ca am pierdut ce salvasem. si altadata, si mai demult, am declansat cu butonul rosu niste rachete ale arabilor. si asa a inceput razboiul cu americanii. si restul e politica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

opreste-l, frate, din buton si apoi din cheie. e mai ieftin butonul. apoi pui pe cric, scoti cheia. in felul asta stii sigur ca nu lasi nimic in ''curent'' pe motor.

cum adica nu lasi in curent?

hmmmmmm, ai uitat, cumva, geamurile laterale deschise si s-a facut curent?

am si eu o intrebare pentru toti pafaristii de aici, voi ati vazut vreodata o schema electrica?

de fapt, de vazut ati vazut, dar, in afara de niste linii drepte, punctulete printre ele si ceva simboluri, ati reusit sa intelegeti ceva?

ce rost isi are topicul asta?

va inteleg ca sunteti pafaristi desavarsiti, dar, daca veti continua cu dat cu presupusul aiurea si, eventual, aplicat in practica ineptiile pe care le debitati cu brio, cred ca veti ajunge sigur la rangul de ciomartani.

rog un administrator sa inchida stupizenia asta de topic!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum adica nu lasi in curent?

hmmmmmm, ai uitat, cumva, geamurile laterale deschise si s-a facut curent?

am si eu o intrebare pentru toti pafaristii de aici, voi ati vazut vreodata o schema electrica?

de fapt, de vazut ati vazut, dar, in afara de niste linii drepte, punctulete printre ele si ceva simboluri, ati reusit sa intelegeti ceva?

ce rost isi are topicul asta?

va inteleg ca sunteti pafaristi desavarsiti, dar, daca veti continua cu dat cu presupusul aiurea si, eventual, aplicat in practica ineptiile pe care le debitati cu brio, cred ca veti ajunge sigur la rangul de ciomartani.

rog un administrator sa inchida stupizenia asta de topic!

sau mutat la motociclisti in timpul liber.. noi cu ce ne=am mai distra daca se inchide? :crack:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am folosit butonul rosu o data in caz de urgenta. Ma dadeam pe un camp umed, ploua. Am culcat motocicleta la viteza f mica, motorul nu s-a oprit si a inceput sa sune urat lantul de distributie, care cred ca freca pe ceva acolo. Motorul mergea inca, dar am apasat butonul rosu si l-am oprit. Eram intr-a 1-a + ca mai si suna urat lantul de distributie (motorul fiind cuclat pe stanga), asa ca butonul ala a fost f folositor. Eram intr-o pozitie incomoda ca sa mai sucesc de cheie, care si asa imi merge cam greu. Poate de aia ii zice buton de urgenta, chiar daca pe el scrie "engine stop".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am folosit butonul rosu o data in caz de urgenta. Ma dadeam pe un camp umed, ploua. Am culcat motocicleta la viteza f mica, motorul nu s-a oprit si a inceput sa sune urat lantul de distributie, care cred ca freca pe ceva acolo. Motorul mergea inca, dar am apasat butonul rosu si l-am oprit. Eram intr-a 1-a + ca mai si suna urat lantul de distributie (motorul fiind cuclat pe stanga), asa ca butonul ala a fost f folositor. Eram intr-o pozitie incomoda ca sa mai sucesc de cheie, care si asa imi merge cam greu. Poate de aia ii zice buton de urgenta, chiar daca pe el scrie "engine stop".

exact de aia se cheama buton de urgenta. nu-i mai da aiurea cu lantul de distributie ca ala nu are cum sa atinga undeva, indiferent de pozitia in care se afla motocicleta

:crack:

Editat de bogdanawo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca ajungea pe undeva lantul, dar a sunat urat.....si asa suna el putin in general, dar cand am culcat-o a sunat urat de tot

lantul de distributie are intindere automata, daca nu mai poate fi intins de catre acest sistem, trebuie schimbat, altfel risti sa avariezi motorul. oricum ar fi, chiar nu are voie sa atinga undeva in carcasa. daca s-a ajuns la asa ceva, ma mir cum de mai functioneaza acel motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cititi-va dreaq manualele motoarelor, in loc sa spamati forumul.

 

Exemplu:

post-31956-1216196243_thumb.jpg

 

Sau mai pe scurt se opreste din cheie pentru ca daca lasi contactul pus si motorul oprit poti avea probleme.

 

... si care-i faza cu overfill-u' explicat in schita aia? ... asta da nedumerire...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...