cata_30 Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 sa nu fie ca la masinile cu aprindere clasica..daca uitai contactul pornit..la si prindeai platinile la delcou inchise..se ducea bobina de inductie sa nu fie ca la masinile cu aprindere clasica..daca uitai contactul pornit..la si prindeai platinile la delcou inchise..se ducea bobina de inductie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 eu procedez in felul urmator: sting farul, opresc motorul din butonul rosu cu ambreiajul tras, cricul si la urma scot cheia din contact. mi se pare mai ''sanatos'' sa le opresc pe rand decat toate odata din cheie...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanlrnt Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 Eu am inteles ca un buton costa 20euro iar un contact motor 200 euro. Daca opresti motorul din buton protejezi contactul... Doar vorbe de la altii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 15, 2008 Autor Share Postat Iulie 15, 2008 mersi @belbody si tuturor TOPIC INCHIS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 Eu il opresc punand cricul...deh lenea asta )Dar da, dupa aia opresc si din buton, rasucesc si cheia... scot bujia, demontez chiulasa si ma duc cu ele in casa )))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sohei Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 folositile cum vreti ii aceasi marie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 (editat) opreste-l, frate, din buton si apoi din cheie. e mai ieftin butonul. apoi pui pe cric, scoti cheia. in felul asta stii sigur ca nu lasi nimic in ''curent'' pe motor. Editat Iulie 16, 2008 de dsorinmihail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 Voi chiar aveti o problema cu stricatul butonului de ON/OFF! De ce nu va puneti pornirea la pedala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 Nu stiu de ce i zice "de urgenta" , ca nu am avut nici o urgenta cu el Eu am avut o "urgenta" cu butonul ala. Intr-o zi de iarna, m-am trezit cu el cazut. Probabil de la inghet, se rupsese fix de la baza. Norocul meu a fost ca butonul era pe ON. O fi un buton din ala 20E, dar pana cand iti vine piesa, nu mai ai ce sa faci cu mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 Cititi-va dreaq manualele motoarelor, in loc sa spamati forumul. Exemplu: Sau mai pe scurt se opreste din cheie pentru ca daca lasi contactul pus si motorul oprit poti avea probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maa Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 Eu am inteles ca un buton costa 20euro iar un contact motor 200 euro. Daca opresti motorul din buton protejezi contactul... Doar vorbe de la altii... cum protejezi contactul daca opresti din buton? adica nu mai rotesti cheia spre stanga pe off sau pe lock pentru a o putea scoate daca opresti de la buton? sau la ce te referi cand spui ca protejezi contactul folosind butonul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanlrnt Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 cum protejezi contactul daca opresti din buton? adica nu mai rotesti cheia spre stanga pe off sau pe lock pentru a o putea scoate daca opresti de la buton? sau la ce te referi cand spui ca protejezi contactul folosind butonul? Eu asa am fost sfatuit...si asa fac : apas intai butonul si apoi rotesc cheia in contact. Probabil butonul mai inchide una, alta...nu stiu. Treaba asta mi-a spus-o un mecanic moto de la o reprezentanta din Bucuresti (cunoscut de multi). Eu nu sunt cunoscator dar am incredere in cel ce mi-a spus asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 Eu ca sa opresc motocicleta tai firele de la contact cu un clestisor special pe care il port intotdeauna la mine. Nu uit niciodata clestisorul, pentru ca mi-e frica sa folosesc cheia sa nu tocesc cumva dintii contactului. Butonul on/off de asemenea, sa nu se strice naibii ceva. Am oprit-o odata din cric din greseala si am avut remuscari trei luni dupa aceea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 Eu ca sa opresc motocicleta tai firele de la contact cu un clestisor special pe care il port intotdeauna la mine. Nu uit niciodata clestisorul, pentru ca mi-e frica sa folosesc cheia sa nu tocesc cumva dintii contactului. Butonul on/off de asemenea, sa nu se strice naibii ceva. Am oprit-o odata din cric din greseala si am avut remuscari trei luni dupa aceea. data viitoare las-o pana i se termina benzina ca sa nu mai atingi nici un buton, contact sau clestisor :laugh: iaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 data viitoare las-o pana i se termina benzina ca sa nu mai atingi nici un buton, contact sau clestisor :lol: iaca inainte sa apesi engine emergency stop, ai grija sa stangi farurile, ca daca nu alea o sa iti consume bateria aiurea... bateria first, safety after... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maa Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 Eu asa am fost sfatuit...si asa fac : apas intai butonul si apoi rotesc cheia in contact. Probabil butonul mai inchide una, alta...nu stiu. Treaba asta mi-a spus-o un mecanic moto de la o reprezentanta din Bucuresti (cunoscut de multi). Eu nu sunt cunoscator dar am incredere in cel ce mi-a spus asta. se vede ca nu esti cunoascator. nici eu nu sunt prea cunoscator si odata, mai demult, butonul rosu mi-a inchis computerul pe care-l lasasem deschis acasa. asta e partea buna, partea naspa e ca am pierdut ce salvasem. si altadata, si mai demult, am declansat cu butonul rosu niste rachete ale arabilor. si asa a inceput razboiul cu americanii. si restul e politica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 opreste-l, frate, din buton si apoi din cheie. e mai ieftin butonul. apoi pui pe cric, scoti cheia. in felul asta stii sigur ca nu lasi nimic in ''curent'' pe motor. cum adica nu lasi in curent? hmmmmmm, ai uitat, cumva, geamurile laterale deschise si s-a facut curent? am si eu o intrebare pentru toti pafaristii de aici, voi ati vazut vreodata o schema electrica? de fapt, de vazut ati vazut, dar, in afara de niste linii drepte, punctulete printre ele si ceva simboluri, ati reusit sa intelegeti ceva? ce rost isi are topicul asta? va inteleg ca sunteti pafaristi desavarsiti, dar, daca veti continua cu dat cu presupusul aiurea si, eventual, aplicat in practica ineptiile pe care le debitati cu brio, cred ca veti ajunge sigur la rangul de ciomartani. rog un administrator sa inchida stupizenia asta de topic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maa Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 cum adica nu lasi in curent?hmmmmmm, ai uitat, cumva, geamurile laterale deschise si s-a facut curent? am si eu o intrebare pentru toti pafaristii de aici, voi ati vazut vreodata o schema electrica? de fapt, de vazut ati vazut, dar, in afara de niste linii drepte, punctulete printre ele si ceva simboluri, ati reusit sa intelegeti ceva? ce rost isi are topicul asta? va inteleg ca sunteti pafaristi desavarsiti, dar, daca veti continua cu dat cu presupusul aiurea si, eventual, aplicat in practica ineptiile pe care le debitati cu brio, cred ca veti ajunge sigur la rangul de ciomartani. rog un administrator sa inchida stupizenia asta de topic! sau mutat la motociclisti in timpul liber.. noi cu ce ne=am mai distra daca se inchide? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 Eu am folosit butonul rosu o data in caz de urgenta. Ma dadeam pe un camp umed, ploua. Am culcat motocicleta la viteza f mica, motorul nu s-a oprit si a inceput sa sune urat lantul de distributie, care cred ca freca pe ceva acolo. Motorul mergea inca, dar am apasat butonul rosu si l-am oprit. Eram intr-a 1-a + ca mai si suna urat lantul de distributie (motorul fiind cuclat pe stanga), asa ca butonul ala a fost f folositor. Eram intr-o pozitie incomoda ca sa mai sucesc de cheie, care si asa imi merge cam greu. Poate de aia ii zice buton de urgenta, chiar daca pe el scrie "engine stop". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 (editat) Eu am folosit butonul rosu o data in caz de urgenta. Ma dadeam pe un camp umed, ploua. Am culcat motocicleta la viteza f mica, motorul nu s-a oprit si a inceput sa sune urat lantul de distributie, care cred ca freca pe ceva acolo. Motorul mergea inca, dar am apasat butonul rosu si l-am oprit. Eram intr-a 1-a + ca mai si suna urat lantul de distributie (motorul fiind cuclat pe stanga), asa ca butonul ala a fost f folositor. Eram intr-o pozitie incomoda ca sa mai sucesc de cheie, care si asa imi merge cam greu. Poate de aia ii zice buton de urgenta, chiar daca pe el scrie "engine stop". exact de aia se cheama buton de urgenta. nu-i mai da aiurea cu lantul de distributie ca ala nu are cum sa atinga undeva, indiferent de pozitia in care se afla motocicleta Editat Iulie 22, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 Nu stiu daca ajungea pe undeva lantul, dar a sunat urat.....si asa suna el putin in general, dar cand am culcat-o a sunat urat de tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 Nu stiu daca ajungea pe undeva lantul, dar a sunat urat.....si asa suna el putin in general, dar cand am culcat-o a sunat urat de tot lantul de distributie are intindere automata, daca nu mai poate fi intins de catre acest sistem, trebuie schimbat, altfel risti sa avariezi motorul. oricum ar fi, chiar nu are voie sa atinga undeva in carcasa. daca s-a ajuns la asa ceva, ma mir cum de mai functioneaza acel motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A n d y Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 Cititi-va dreaq manualele motoarelor, in loc sa spamati forumul. Exemplu: Sau mai pe scurt se opreste din cheie pentru ca daca lasi contactul pus si motorul oprit poti avea probleme. ... si care-i faza cu overfill-u' explicat in schita aia? ... asta da nedumerire... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 ... si care-i faza cu overfill-u' explicat in schita aia? ... asta da nedumerire... tu la overfill te-ai uitat? tareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 ... si care-i faza cu overfill-u' explicat in schita aia? ... asta da nedumerire... Arata pana unde poti umple rezervorul la motorul respectiv, ce nu pricepi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.