switch Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Eu sunt convins ca daca bagi pe teren accidentat ud (nu neaparat namol sau argila) niste gume gen Anakee care tin 20k km, cheltuiesti mai multi bani cu reparatiile / revopsirile / unguentele antiimflamatoare decat ai cheltui pe doua gume semi-offroad cum ar fi K60 (care impreuna tin tot 20k km). In plus, chiar daca te descurci (e posibil, nu zic nu), nu-i aceeasi placere. Una e sa mergi si alta e sa te lupti sa inaintezi. Una peste alta, daca stai doar pe strazi e clar ca nu ai de ce sa iti iei gume de forma. Daca insa te dai si pe altceva decat forestiere (drumuri de tzara, offroad usor), se merita macar pe fatza gume semicramponate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Anakee 2 sunt chiar bune pe macadam. Adica eu nu am simtin nimic ciudat.Poate si pentru ca nu mergeam prea repede. In noroi sunt varza. N-au deloc aderenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 In sfarsit o sa asociez o fata unui user ...pai, cu mine cum ramine?..noi ne-am intilnit deja!.. ...din pacate anu asta nu vin la cluj.. ..asta e... Mesaj completat Anakee 2 sunt chiar bune pe macadam. Adica eu nu am simtin nimic ciudat.Poate si pentru ca nu mergeam prea repede. In noroi sunt varza. N-au deloc aderenta. ..eu de 2 zile ma dau cu metzeler karoo T si vreau sa va zic ca in orice fel de teren sunt de mare exceptie mai putin pe asfalt unde au un comportament tare ciudat, nu as zice ca sunt alunecoase dar sunt usor instabile si galagioase pe decelerare!..acum asa arata motorul meu ca un gentleman cu cizme de guma! ...m-am bagat ieri prin niste belti cu noroaie asa ca alea din reclama la gs 1150.. ..am avut apa si noroi si in chiloti!..am facut niste chestii la care cu alte gume "intermediare" nici nu visam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stanalexro Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 Stie cineva unde pot gasi protectiile pentru cilindrii,la un 1150 gs adventure? nu neaparat de aluminiu si alea originale is bune. ceva in genu : http://www.touratech.com.au/home/39-protec...lypage.tpl.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 Steptoe headguards Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stanalexro Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Steptoe headguards un site de unde se poate comanda asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Arata asa. Intra pe advrider.com si trimite un PM sau un email userului Steptoe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 O merge oare sa bag ulei de camioane? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 Daca scrie pe bidon Se Sf Sg si e 20w50 de motoare cu benzen, de ce nu Mesaj completat Bars Temperature My LCD Readout 0 33.5° C ..... 92° F 0 bars 1 40° C..... 104° F 1 bars 2 65° C..... 149° F 2 bars 3 80° C..... 176° F 3 bars 4 90° C..... 194° F 4 bars 5 105° C..... 221° F 5 bars 6 130° C..... 266° F 0 bars 7 150° C..... 302° F 0 bars 8 160° C..... 320° F 0 bars 9 170° C..... 338° F 0 bars 10 175° C..... 347° F 0 bars Dependenta de linii RID - temperatura la 11xx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 (editat) Tocmai am remarcat ca am facut al 2999lea post adineauri. Primu post era unu diseprat la sectiunea de Nx650 Dominator. Asa ca il voi folosi pe al 3000lea ca sa imi anunt oficial prezenta pe acilea. Stiti mobra asta? Nu mai e a lu' uzunu de vreo 1000km Editat Iunie 7, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Multi km fara incidente iti doresc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Tocmai am remarcat ca am facut al 2999lea post adineauri. Primu post era unu diseprat la sectiunea de Nx650 Dominator. Asa ca il voi folosi pe al 3000lea ca sa imi anunt oficial prezenta pe acilea. Stiti mobra asta? Nu mai e a lu' uzunu de vreo 1000km ...cool, sa te dai sanatos cu ea!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Tocmai am remarcat ca am facut al 2999lea post adineauri. Primu post era unu diseprat la sectiunea de Nx650 Dominator. Asa ca il voi folosi pe al 3000lea ca sa imi anunt oficial prezenta pe acilea. Stiti mobra asta? Nu mai e a lu' uzunu de vreo 1000km Felicitari pentru achizitie. Sa o stapinesti sanatos si sa faci cit mai multi km cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Ce poza dom'le, ce amintiri... Golful Kotor, ora 6-7 dimineata. Eram pe drum de vreo 100km deja. Peste inca vreo 30km era sa las carnetul la politia muntenegreana. Ce distractie Sa te poarte sanatos asa cum a facut-o cu mine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 felicitari @switch! asteptam relatarile de la 10.ooo si 100.ooo km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Se pare ca e foarte important sa nu ai joc la clapetele de la acceleratie: pe dreapta ca suna ca toti dracii si pe stanga e si mai important - ce se intampla e ca daca ai joc la axu stanga, ala se misca odata cu potentiometrul din TPS, marunt asa da se misca, si atunci calculatorul incearca sa compenseze amestecu sau avansu sau care e rolul TPS-ului, si atunci asta poate fi o cauza a surging-ului. Cu prima ocazie ce o sa desafc admisii, o sa incerc sa fac eu un repair kit pentru asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rove Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 (editat) Am si eu o problema la 1150 gs.La peste 4000 ture se aude un carait la motor,ca si cum un lant nu calca bine pe pinioane. Aveti idee care ar fi cauza? In afara de reglat jocul la supape si sincronizarea mai trebuie facuta ceva operatie de intretinere la motor,de genul intins lantul? Multumesc Editat Iunie 13, 2010 de rove Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 Posibil ca lantul de distributie sa fie intins peste limita. Verifica starea intinzatoarelor si a patinelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 Bine de verificat Mesaj completat Am si eu o problema la 1150 gs.La peste 4000 ture se aude un carait la motor,ca si cum un lant nu calca bine pe pinioane.Aveti idee care ar fi cauza? In afara de reglat jocul la supape si sincronizarea mai trebuie facuta ceva operatie de intretinere la motor,de genul intins lantul? Multumesc Nu ai ce lant sa intinzi; fa supapele si colbutorii (parca era 0.05 pana la 0.4 m intervalu, daca ii faci cat mai aproape de limita inferioara o sa fie mai silentios motorul ) si apoi sincronizeaza. Veiz pe urma daca se mai aude. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 (editat) Cum faci sa ineci un 1100gs? Dai la automat la rece, fara soc. Dupa care incerci cu spritzuri cand simti ca prinde. Ma-sa de reflex. Editat Iunie 16, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Cum faci sa ineci un 1100gs? Dai la automat la rece, fara soc. Dupa care incerci cu spritzuri cand simti ca prinde. Ma-sa de reflex. ha ha ha. obisnuit ca la domi! ti-ai cumparat o motocicleta prea complexa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Pai fie tragi "socul" - fast idle fie deschizi usor acceleratia si dai la buton Nu am reusit niciodata sa il innec. Insa ma intreb de ce nu porneste nici la rece nici la cald daca tii acceleratia deschisa la blana, cred ca are a face cu TPS - ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Pai fie tragi "socul" - fast idle fie deschizi usor acceleratia si dai la buton Nu am reusit niciodata sa il innec. Insa ma intreb de ce nu porneste nici la rece nici la cald daca tii acceleratia deschisa la blana, cred ca are a face cu TPS - ul PARDON! Doar asa a luat-o dupa ce l-am inecat azi. Ma rog, nu blana, dar dincolo de jumate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Nici eu nu am reusit sa pornesc vreun motor cu acceleratia deschisa la maxim. Cand "dai la automat", turatia motorului este foarte mica, curentul de aer prin carburator este slab. In dreptul jiclorului principal (pe unde urca benzina in timpul mersului normal), in dreptul jiclorului de relanti si in dreptul jiclorului socului (daca socul este deschis) viteza aerului va fi mica. Benzina nu va putea urca din camera de nivel constant. Motorul se va alimenta doar cu aer. Motorul nu va porni. Asta e explicatia la care m-am gandit. Plus ca TPS-ul iti modifica momentul aprinderii (mareste avansul). Mesaj completat PARDON! Doar asa a luat-o dupa ce l-am inecat azi. Ma rog, nu blana, dar dincolo de jumate. Probabil s-a dezinecat cu o cura de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Stii ca e pe injectie motoru ala, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.