Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pentru ce e duct tape-ul pe marginea la FD? Ca sa nu il zgarii cand lastaresti ceva cu surubelnita?

 

Asta a fost ideea initiala. Pana la urma l-am folosit la altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A montat cineva Heidenau K60 pe fata ?!

...Pe la 130-140 imi devine instabila ... lucru care nu s-a mai intamplat ... Acum, am dat plumbii vechi jos , iar daca mai face o sa o echilibrez ...

Am avut eu fata-spate. Nu am avut probleme de stabilitate la nici o viteza. Oricum, nu am dat jos plumbii si nici nu am echilibrat rotile, din moment ce vibreaza de la crampoane, mai ales pe decelerare. Plus ca mai mult de 150-160 si asta la depasiri sau pe reprize scurte nu i-am dat.

 

Si da, sint de aceeasi parere ca-s gumele ideale pt. un GS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io iau gumele pe alt considerent... daca un heidenau costa 100 ron si ma tine 10k km, si un anakee il iau cu 160 ron sa zicem si ma tine 20k km, dpdv financiar ies mai bine cu anakeeul ;) Cifrele is doar ca si exemplu, da rationamentul asta e real, adica raportul pret / cat tine o guma e chiar pe bune :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt convins ca daca bagi pe teren accidentat ud (nu neaparat namol sau argila) niste gume gen Anakee care tin 20k km, cheltuiesti mai multi bani cu reparatiile / revopsirile / unguentele antiimflamatoare decat ai cheltui pe doua gume semi-offroad cum ar fi K60 (care impreuna tin tot 20k km). In plus, chiar daca te descurci (e posibil, nu zic nu), nu-i aceeasi placere. Una e sa mergi si alta e sa te lupti sa inaintezi.

 

Una peste alta, daca stai doar pe strazi e clar ca nu ai de ce sa iti iei gume de forma. Daca insa te dai si pe altceva decat forestiere (drumuri de tzara, offroad usor), se merita macar pe fatza gume semicramponate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anakee 2 sunt chiar bune pe macadam. Adica eu nu am simtin nimic ciudat.Poate si pentru ca nu mergeam prea repede. In noroi sunt varza. N-au deloc aderenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit o sa asociez o fata unui user :D

...pai, cu mine cum ramine?..noi ne-am intilnit deja!.. :wave:

...din pacate anu asta nu vin la cluj.. :lol: ..asta e...

Mesaj completat

Anakee 2 sunt chiar bune pe macadam. Adica eu nu am simtin nimic ciudat.Poate si pentru ca nu mergeam prea repede. In noroi sunt varza. N-au deloc aderenta.

..eu de 2 zile ma dau cu metzeler karoo T si vreau sa va zic ca in orice fel de teren sunt de mare exceptie mai putin pe asfalt unde au un comportament tare ciudat, nu as zice ca sunt alunecoase dar sunt usor instabile si galagioase pe decelerare!..acum asa arata motorul meu ca un gentleman cu cizme de guma! :kiss:

...m-am bagat ieri prin niste belti cu noroaie asa ca alea din reclama la gs 1150.. ;) ..am avut apa si noroi si in chiloti!..am facut niste chestii la care cu alte gume "intermediare" nici nu visam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca scrie pe bidon Se Sf Sg si e 20w50 de motoare cu benzen, de ce nu :(

Mesaj completat

Bars Temperature My LCD Readout

0 33.5° C ..... 92° F 0 bars

1 40° C..... 104° F 1 bars

2 65° C..... 149° F 2 bars

3 80° C..... 176° F 3 bars

4 90° C..... 194° F 4 bars

5 105° C..... 221° F 5 bars

6 130° C..... 266° F 0 bars

7 150° C..... 302° F 0 bars

8 160° C..... 320° F 0 bars

9 170° C..... 338° F 0 bars

10 175° C..... 347° F 0 bars

 

Dependenta de linii RID - temperatura la 11xx :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai am remarcat ca am facut al 2999lea post adineauri. Primu post era unu diseprat la sectiunea de Nx650 Dominator. Asa ca il voi folosi pe al 3000lea ca sa imi anunt oficial prezenta pe acilea.

 

Stiti mobra asta?

3853188968_28bba4733c.jpg

 

Nu mai e a lu' uzunu de vreo 1000km :what:

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai am remarcat ca am facut al 2999lea post adineauri. Primu post era unu diseprat la sectiunea de Nx650 Dominator. Asa ca il voi folosi pe al 3000lea ca sa imi anunt oficial prezenta pe acilea.

 

Stiti mobra asta?

3853188968_28bba4733c.jpg

 

Nu mai e a lu' uzunu de vreo 1000km :lol:

...cool, sa te dai sanatos cu ea!... :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai am remarcat ca am facut al 2999lea post adineauri. Primu post era unu diseprat la sectiunea de Nx650 Dominator. Asa ca il voi folosi pe al 3000lea ca sa imi anunt oficial prezenta pe acilea.

 

Stiti mobra asta?

 

Nu mai e a lu' uzunu de vreo 1000km :what:

 

Felicitari pentru achizitie. Sa o stapinesti sanatos si sa faci cit mai multi km cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce poza dom'le, ce amintiri... Golful Kotor, ora 6-7 dimineata. Eram pe drum de vreo 100km deja. Peste inca vreo 30km era sa las carnetul la politia muntenegreana. Ce distractie :what:

 

Sa te poarte sanatos asa cum a facut-o cu mine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca e foarte important sa nu ai joc la clapetele de la acceleratie: pe dreapta ca suna ca toti dracii si pe stanga e si mai important - ce se intampla e ca daca ai joc la axu stanga, ala se misca odata cu potentiometrul din TPS, marunt asa da se misca, si atunci calculatorul incearca sa compenseze amestecu sau avansu sau care e rolul TPS-ului, si atunci asta poate fi o cauza a surging-ului.

 

Cu prima ocazie ce o sa desafc admisii, o sa incerc sa fac eu un repair kit pentru asta :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema la 1150 gs.La peste 4000 ture se aude un carait la motor,ca si cum un lant nu calca bine pe pinioane.

Aveti idee care ar fi cauza?

In afara de reglat jocul la supape si sincronizarea mai trebuie facuta ceva operatie de intretinere la motor,de genul intins lantul?

Multumesc

Editat de rove
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil ca lantul de distributie sa fie intins peste limita. Verifica starea intinzatoarelor si a patinelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine de verificat :ok:

 

fuelpump005.jpg

 

fuelpump003.jpg

 

fuelpump004.jpg

Mesaj completat

Am si eu o problema la 1150 gs.La peste 4000 ture se aude un carait la motor,ca si cum un lant nu calca bine pe pinioane.

Aveti idee care ar fi cauza?

In afara de reglat jocul la supape si sincronizarea mai trebuie facuta ceva operatie de intretinere la motor,de genul intins lantul?

Multumesc

Nu ai ce lant sa intinzi; fa supapele si colbutorii (parca era 0.05 pana la 0.4 m intervalu, daca ii faci cat mai aproape de limita inferioara o sa fie mai silentios motorul :blbl: ) si apoi sincronizeaza. Veiz pe urma daca se mai aude.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum faci sa ineci un 1100gs? Dai la automat la rece, fara soc. Dupa care incerci cu spritzuri cand simti ca prinde. Ma-sa de reflex.

 

 

ha ha ha. obisnuit ca la domi!

 

ti-ai cumparat o motocicleta prea complexa :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...