Nitulescu Gabriel Postat August 6, 2016 Share Postat August 6, 2016 Multumesc mult. Al meu e din 2002 si e gs simplu. E suspect totusi ca la doar 23000 km sa cedeze intinzatorul! Cu ulei 15w40 nu se incalzeste prea tare vara? Si inca ceva: ulei 4t sau auto? » Post actualizat in 06 Aug 2016 21:29 Am gasit Rock Oil guardian sigma 4-Takt 15w50. Despre el este vorba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 6, 2016 Share Postat August 6, 2016 daca abia ai pus castrol ce sens are sa-l schimbi acu? fa-ti km si la urmatoru schimb pui de care vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 6, 2016 Admin Share Postat August 6, 2016 Al meu e din 2002 si e gs simplu. E suspect totusi ca la doar 23000 km sa cedeze intinzatorul! Cum iti inchipui ca un motor de 124 ani are 23.000 km? Cu ulei 15w40 nu se incalzeste prea tare vara? Si inca ceva: ulei 4t sau auto? Am gasit Rock Oil guardian sigma 4-Takt 15w50. Despre el este vorba? Ce gasesti in general pe piata am mari dubii ca nu este contrafacut. Rock Oil asta este un ulei de care nu s-a auzit in Romania, desi au experienta de ani de zile in cursele auto/moto (putina istorie aici). Uleiul se comporta foarte bine la temperaturi mari, de exemplu am comparat simplu 15w50 cu 20w50 de la alte branduri si vizual se vedea cum 15w50 este mai vascos, desi ar trebui sa fie invers! Eu il am in motor si sunt foarte multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nitulescu Gabriel Postat August 7, 2016 Share Postat August 7, 2016 Imi "inchipui" ca are 23000 km pentru ca la-m cumparat de la o cunostinta care nu mai poate merge cu motocicleta din cauza sanatatii! Sint stabilit in strainatate si inca mai am incredere in cuvintul oamenilor! Imi pare rau ca nu stiu sa postez niste poze ca sa poti vedea cum arata niste cauciucuri montate in 2007. Cred ca daca erau foarte multi km se cam duceau si cauciucurile nu? Oricum nu asta conteaza, eu in general sint foarte multumit de ea. Nu sint un novice in privinta motoarelor si din 1985 lucrez ca sofer profesionist. Stiu ce se intimpla intr-un motor si am avut destule dar niciodata boxer. De aia intreb anumite lucruri pe altii care sa-u lovit de ele si le multumesc pt sfaturi! Stiti cum se spune, inveti toata viata si tot prost mori. Mai bine intreb decit sa fac ceva gresit. Va doresc o duminica placuta si drumuri bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 7, 2016 Share Postat August 7, 2016 Atentie la carnet: sa nu-l pierzi cu mobra si sa stai pe bara si la servici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat August 7, 2016 Share Postat August 7, 2016 Din ce am citit eu intinzatorul ala e predispus la probleme ...arc slab si nu tine presiunea la ulei Se rezolva cu modelul nou!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nitulescu Gabriel Postat August 7, 2016 Share Postat August 7, 2016 Miine dimineata il comand si cred ca in doua trei zile trebuie sa ajunga. Sint curios cum se comporta modelul nou. Sper sa nu mai fie probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 Modelul nou o sa clantane oleaca pana ce se amorseaza, dupa aia nu o sa mai clantane deloc. Nu tura mobra pana ce nu se amorseaza, tine-o asa la relanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 O recomandare cheie dinamometrica sa acopere mare parte din nm ce are gs-ul Personal nu am gasit sa acopere 11-200mn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 (editat) O recomandare cheie dinamometrica sa acopere mare parte din nm ce are gs-ulSalut,In principiu pentru intervalul respectiv 10-200 chiar daca gasesti una singura care sa acopere tot intervalul va fi cu toleranta destul de mare. Eu am de la Proxxon, seria Microclick- 10-30, 20-100 si 40-200. numai bine, paul Editat August 8, 2016 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 Ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Conu' Nae Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 In principiu pentru intervalul respectiv 10-200 chiar daca gasesti una singura care sa acopere tot intervalul va fi cu toleranta destul de mare. +1 O solutie mai ieftina decat set complet de 3 chei e un 5-110Nm pe 3/8" . Iti acopera toata gama, mai putin cele 3-4 strangeri peste 150Nm de pe la cardan. Oricum, indiferent de precizia sculei, cheia dinamometrica nu este tocmai usor de folosit cu succes, trebuie exercitiu. Temperatura, ungerea (vaselina, WD40, Loctite, pipi de virgina) toate influenteaza precizia. Orice adaugare de adaptor, prelungitor, etc. influenta precizia. Si cea mai mare influenta o va avea "operatorul", in special la valori mici, unde "click-ul" specific cheii este aproape imperceptibil. Eu am cam renuntat sa mai strang cu dinamometrica valorile sub 20Nm, cu exceptia strangerilor de suruburi grupate (gen capace ambreiaj, discuri de frana - si mai nou pentru mine prezoanele de la roata spate ) unde vrei sa ai valori cat mai apropiate intre suruburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 Am avut filete f...e de tot felul de "mecanici" cu service Partea faina la gs e ca multe chestii le pot face personal ..ex joc de supape .schimbat fulie alternator...etc..la celelalte motoare detinute e dificil ex la vulcan trebuie sa scot motorul din cadru pt a putea desface capacele ..un chin La cbr-ul detinut mi-am schimbat bujiile in jumatate de zi rezervor ..filtru are ...cutie filtru are ...etc.. .gs sub 5 min pe ceas Ce pot sa fac eu... fac cu placere dar vreau s-o fac ca la carte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat August 9, 2016 Share Postat August 9, 2016 Poate intereseaza pe cineva: Pereche TKC 80, stare buna, DOT 2012, 110/150, 300 de lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nitulescu Gabriel Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 Salutare tuturor. Intre timp a ajuns intinzatorul de lant distributie si azi am reusit sa il schimb. Alta treaba. Am scapat de tacanitul la pornire si parca si motorul are alt sunet sau poate ca e doar Placebo! Cel de pe partea dreapta trebuie si el schimbat sau acela nu face probleme? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madryder46 Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 .Cat a costat schimbul? Si de la unde ai luat? Si al meu face zgomote la pornire, si are urme la chiuloasa zgomotele, a muscat din aluminiu lantul de distributie :-< Ma gandesc serios, sa-l schimb si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nitulescu Gabriel Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 Salut. La-m comandat de la www.kfm-motorraeder.de(locuiesc in Germania), a venit in 4 zile si de schimbat la-m schimbat singur in fata casei. Nu e complicat si toata operatiunea a durat cam 20 de minute. Gasesti tutoriale pe net. » Post actualizat in 17 Aug 2016 20:16 Am uitat de pret. A fost aproape 90€ cu transport cu tot. Stii ceva de cel de pe partea dreapta? Si alea sint cu probleme sau numai cele de pe stinga? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 Am vorbit ai eu cu cei de la my moto pt intinzator tot pe la 90 eu Imtre timp mi-am facut jocul la supape si intims cureaua la alternator si am tulit-o in grecia Mai mult a durat sa-mi dau jos crashbarurile decat operatiunea in sine...tare cinasa mobra asta la servisare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scara_211084 Postat August 24, 2016 Share Postat August 24, 2016 Salutare! Poate e cineva interesat de un R850GS. Il vand pentru un R1200 RT. Nu ezitati sa ma contactati pentru eventuale detalii sau intrebari. http://www.olx.ro/oferta/bmw-r850-gs-ID6RKzA.html Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 24, 2016 Share Postat August 24, 2016 Salutare! Poate e cineva interesat de un R850GS. Il vand pentru un R1200 RT. Nu ezitati sa ma contactati pentru eventuale detalii sau intrebari. http://www.olx.ro/oferta/bmw-r850-gs-ID6RKzA.html Toate bune! http://www.olx.ro/oferta/bmw-r850-gs-ID6RKzA.html#08f2d0a09a presupun ca e asta, linkul tau nu merge... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scara_211084 Postat August 24, 2016 Share Postat August 24, 2016 Da, este corect linkul tau, multumesc de interventie! Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat August 24, 2016 Share Postat August 24, 2016 (editat) Ma bag si eu daca nu e suparare. Ma tot uit dupa 850,1100 si 1150, cred ca dupa Africa Twin spre asa ceva ma voi orienta. Ma intriga faptul ca 850-ul este la un pret mai mare decat 1100 si poate si 1150 (din ce am gasit pe moto.it si mobile.de, erau cel putin la acelasi pret in multe cazuri si erau mult mai rare). Ma atrage la ele faptul ca sunt masive si operatiunile de intretinere sunt mai la indemana, inclusiv cele mai complicate. De consum, nu prea as fi interesat, trec de la RD04, care consuma ~7.5-8 urban... Spor la vanzare Scara si drumuri bune tuturor. Editat August 24, 2016 de Samo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 24, 2016 Share Postat August 24, 2016 (editat) pai nu sunt si mai noi in general? nu chiar. 850 gs s-a produs intre 1996 si 2001. 1100 intre 1994 si 1999. 1150 s-a produs pana in 2005. Editat August 24, 2016 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat August 24, 2016 Share Postat August 24, 2016 Știu care sunt anii de producție, dar totuși, la același an,850-ul pare sa tina mai bine la preț, comparativ cu 1100 cel puțin. Oricum,ambele toate trei sunt niște mobre faine,o sa văd cum am timp sa mă văd cu un coleg din Râșnov sa îmi fac o impresie de 1100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 24, 2016 Admin Share Postat August 24, 2016 Cauta-ti de 1100 sau 1150, motorizarile de 850 sunt rare in cazul in care cauti piese si mai gafaite avand in vedere ca mobra este grea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.