Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

Imi "inchipui" ca are 23000 km pentru ca la-m cumparat de la o cunostinta care nu mai poate merge cu motocicleta din cauza sanatatii! Sint stabilit in strainatate si inca mai am incredere in cuvintul oamenilor! Imi pare rau ca nu stiu sa postez niste poze ca sa poti vedea cum arata niste cauciucuri montate in 2007. Cred ca daca erau foarte multi km se cam duceau si cauciucurile nu? Oricum nu asta conteaza, eu in general sint foarte multumit de ea. Nu sint un novice in privinta motoarelor si din 1985 lucrez ca sofer profesionist. Stiu ce se intimpla intr-un motor si am avut destule dar niciodata boxer. De aia intreb anumite lucruri pe altii care sa-u lovit de ele si le multumesc pt sfaturi! Stiti cum se spune, inveti toata viata si tot prost mori. Mai bine intreb decit sa fac ceva gresit. Va doresc o duminica placuta si drumuri bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Modelul nou o sa clantane oleaca pana ce se amorseaza, dupa aia nu o sa mai clantane deloc. Nu tura mobra pana ce nu se amorseaza, tine-o asa la relanti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O recomandare cheie dinamometrica sa acopere mare parte din nm ce are gs-ul

Salut,

In principiu pentru intervalul respectiv 10-200 chiar daca gasesti una singura care sa acopere tot intervalul va fi cu toleranta destul de mare.

Eu am de la Proxxon, seria Microclick- 10-30, 20-100 si 40-200.

 

numai bine,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

In principiu pentru intervalul respectiv 10-200 chiar daca gasesti una singura care sa acopere tot intervalul va fi cu toleranta destul de mare.

 

 

+1

 

O solutie mai ieftina decat set complet de 3 chei e un 5-110Nm pe 3/8" . Iti acopera toata gama, mai putin cele 3-4 strangeri peste 150Nm de pe la cardan.

 

Oricum, indiferent de precizia sculei, cheia dinamometrica nu este tocmai usor de folosit cu succes, trebuie exercitiu. Temperatura, ungerea (vaselina, WD40, Loctite, pipi de virgina) toate influenteaza precizia. Orice adaugare de adaptor, prelungitor, etc. influenta precizia. Si cea mai mare influenta o va avea "operatorul", in special la valori mici, unde "click-ul" specific cheii este aproape imperceptibil.

Eu am cam renuntat sa mai strang cu dinamometrica valorile sub 20Nm, cu exceptia strangerilor de suruburi grupate (gen capace ambreiaj, discuri de frana - si mai nou pentru mine prezoanele de la roata spate :P) unde vrei sa ai valori cat mai apropiate intre suruburi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut filete f...e de tot felul de "mecanici" cu service

Partea faina la gs e ca multe chestii le pot face personal ..ex joc de supape .schimbat fulie alternator...etc..la celelalte motoare detinute e dificil ex la vulcan trebuie sa scot motorul din cadru pt a putea desface capacele ..un chin

La cbr-ul detinut mi-am schimbat bujiile in jumatate de zi rezervor ..filtru are ...cutie filtru are ...etc..

.gs sub 5 min pe ceas

Ce pot sa fac eu... fac cu placere dar vreau s-o fac ca la carte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor. Intre timp a ajuns intinzatorul de lant distributie si azi am reusit sa il schimb. Alta treaba. Am scapat de tacanitul la pornire si parca si motorul are alt sunet sau poate ca e doar Placebo! Cel de pe partea dreapta trebuie si el schimbat sau acela nu face probleme?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.Cat a costat schimbul? Si de la unde ai luat? Si al meu face zgomote la pornire, si are urme la chiuloasa zgomotele, a muscat din aluminiu lantul de distributie :-< Ma gandesc serios, sa-l schimb si eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. La-m comandat de la www.kfm-motorraeder.de(locuiesc in Germania), a venit in 4 zile si de schimbat la-m schimbat singur in fata casei. Nu e complicat si toata operatiunea a durat cam 20 de minute. Gasesti tutoriale pe net.

» Post actualizat in 17 Aug 2016 20:16

Am uitat de pret. A fost aproape 90€ cu transport cu tot. Stii ceva de cel de pe partea dreapta? Si alea sint cu probleme sau numai cele de pe stinga?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vorbit ai eu cu cei de la my moto pt intinzator tot pe la 90 eu

Imtre timp mi-am facut jocul la supape si intims cureaua la alternator si am tulit-o in grecia

Mai mult a durat sa-mi dau jos crashbarurile decat operatiunea in sine...tare cinasa mobra asta la servisare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Poate e cineva interesat de un R850GS. Il vand pentru un R1200 RT. Nu ezitati sa ma contactati pentru eventuale detalii sau intrebari.

 

http://www.olx.ro/oferta/bmw-r850-gs-ID6RKzA.html

 

Toate bune!

 

http://www.olx.ro/oferta/bmw-r850-gs-ID6RKzA.html#08f2d0a09a

presupun ca e asta, linkul tau nu merge...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag si eu daca nu e suparare. Ma tot uit dupa 850,1100 si 1150, cred ca dupa Africa Twin spre asa ceva ma voi orienta. Ma intriga faptul ca 850-ul este la un pret mai mare decat 1100 si poate si 1150 (din ce am gasit pe moto.it si mobile.de, erau cel putin la acelasi pret in multe cazuri si erau mult mai rare). Ma atrage la ele faptul ca sunt masive si operatiunile de intretinere sunt mai la indemana, inclusiv cele mai complicate. De consum, nu prea as fi interesat, trec de la RD04, care consuma ~7.5-8 urban... Spor la vanzare Scara si drumuri bune tuturor.

Editat de Samo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Știu care sunt anii de producție, dar totuși, la același an,850-ul pare sa tina mai bine la preț, comparativ cu 1100 cel puțin. Oricum,ambele toate trei sunt niște mobre faine,o sa văd cum am timp sa mă văd cu un coleg din Râșnov sa îmi fac o impresie de 1100.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc, mă gândeam ca prețul ținut mai sus la 850 ar avea ceva de-a face cu raritatea lor. Oricum la 1100 sau 1150 mă gândeam ca variantă finală, dar asta va fi după ce testez 1100 și poate reușesc și 1150.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta-ti de 1100 sau 1150, motorizarile de 850 sunt rare in cazul in care cauti piese si mai gafaite avand in vedere ca mobra este grea.

 

Salutare!

 

Majoritatea pieselor sunt identice cu cele pentru 1100 , difera doar internele motorului.Inclusiv short engine e acelasi, cutia de viteze e aceeasi si pe 1100, s.a.m.d.

Nu stiu cat de gafaite sunt comparativ cu 1100 pentru ca nu am mers cu cea din urma, dar 850 mi se pare ca trage decent.

 

@Samo: E important ca tu sa probezi motoarele in cauza. de pe wishlist-ul tau, si sa iti faci o parere reala, si sa alegi ce ti se potriveste cel mai bine...Spor la cautat si asfalt uscat!

 

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Majoritatea pieselor sunt identice cu cele pentru 1100 , difera doar internele motorului.Inclusiv short engine e acelasi, cutia de viteze e aceeasi si pe 1100, s.a.m.d.

Nu stiu cat de gafaite sunt comparativ cu 1100 pentru ca nu am mers cu cea din urma, dar 850 mi se pare ca trage decent.

 

@Samo: E important ca tu sa probezi motoarele in cauza. de pe wishlist-ul tau, si sa iti faci o parere reala, si sa alegi ce ti se potriveste cel mai bine...Spor la cautat si asfalt uscat!

 

Toate bune!

Ceva de genul mai gasisem si eu pe net legat de asemanari, chiar era cineva pe visordown sau alt forum international care pusese motorul de 850 pe un 1100 (nu intelegea nimeni alegerea,dar face omu ce vrea pe banii lui).

 

O sa probez, o sa probez ca de acolo am tras ponoase acum 4 ani si inca le mai trag... Am mai incalecat Boxer, dar testul a fost irelevant, era pe 1200GSA LC, pe traseu de pamant la BMW days, nu mai tin minte decat ca ma impresionase poztitia si ca nu simteam asa de mult din greutate.

Editat de Samo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...