Sari la conținut

Ce Se Intimpla Daca Se Rupe Lantul In Mers


Postări Recomandate

Varianta 1 : Sare lantul , cade pe jos si tu nu iti dai seama de ce nu cupleaza..

Varianta 2 : Se rupe lantul, se prinde intre bascula si roata, iti blocheaza curu si te duci de-a dura .

Varianta 3 : Se rupe lantul, iti izbeste de la viteza in blocul motor si ti-l sparge ..

Varianta 4 : Ti-l arunca dupa ceafa, tragi pe dreapta, te uiti in spate si nu vezi pe nimeni care sa-ti fi futut una..

 

p.s. : toate aceste variante au fost reale ! Sa mai completeze si altii..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cautat dar nu aam gasit sau nu am cautat destul de bine

 

---ce se intimpla daca se rupe lantul in mers ? ...daca se rupe ceva la moto nu ma intereseaza ...ideea e sa nu patesc eu ceva

 

 

Du-te la Apasu' si intreaba-l. El a patit duda cu ruptu' lantului. In principiu e foarte nasol. It poate bloca roata, iti poate arunca bucati de lant sau alte deseuri rezultate in urma distrugerii in diferite parti ale corpului. Scenarii nasoale-s multe. Dar poati avea noroc si sa te tavalesti. Apasu' a avut:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai sunt cam 4 vatriante:

 

1. ai noroc si cade pe jos.

2. se ingamadeste la pinionul de atac, sparge carterul si ce mai gaseste si el pe acolo ca poate esti in gaz :kiss: paguba de vreo 2000 euro.

3. se rupe si iti trage una pe spinare (daca nu ai aparatoarea de lant ca mine)

4. se mai poate intampla sa se ingramadeasca la foaie si sa iti blocheze roata de spate (dar mai greu din privinta mea) si in fuctie de viteza poti sa nu cazi sau sa te faci praf daca te prinde la vreo depasire la mustata de iti vine nenea TIR-u din fata, bineinteles sa depasesti tot un TIR.

 

Acum scoate banii de la saltea si dute sa iti cumperi kit de lant :D

 

Varianta 1 : Sare lantul , cade pe jos si tu nu iti dai seama de ce nu cupleaza..

Varianta 2 : Se rupe lantul, se prinde intre bascula si roata, iti blocheaza curu si te duci de-a dura .

Varianta 3 : Se rupe lantul, iti izbeste de la viteza in blocul motor si ti-l sparge ..

Varianta 4 : Ti-l arunca dupa ceafa, tragi pe dreapta, te uiti in spate si nu vezi pe nimeni care sa-ti fi futut una..

 

p.s. : toate aceste variante au fost reale ! Sa mai completeze si altii..

ma misc greu :) dar macar am fost pe aceeasi lungime de unda

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Du-te la Apasu' si intreaba-l. El a patit duda cu ruptu' lantului. In principiu e foarte nasol. It poate bloca roata, iti poate arunca bucati de lant sau alte deseuri rezultate in urma distrugerii in diferite parti ale corpului. Scenarii nasoale-s multe. Dar poati avea noroc si sa te tavalesti. Apasu' a avut:)

 

 

Am vrut sa zic "poti avea noroc sa nu te tavalesti. Apasu' a avut". Da' inca nu mi-am baut cafeaua. Oricum, e naspa. Un kit de lant e intre 150 si 200 eur in functie de motor. Eu zic ca merita banii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai la mine, indicatorul de la roata din spate e deja putin pe rosu. Adica lantul e deja prea lung de la atata intins si folosit si ar trebui schimbat, dupa manual. El arata f bine estetic, nu are defecte. De aici apare riscul sa se rupa? Sau doar cand e prea intins

 

Il schimb?

Ce inseamna kit de lant? Lant, pinioane, slider, guide plate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum vreo 2 ani eram in spatele lui Everest din Road Patrol Timisoara, caruia i s-a rupt lantul, i s-a prins intre roata si foaie si motoreta s-a dus taras 30 de m cu spatele blocat. Norocul lui e ca nu a picat...in schimb nu pricepeam ce s-a intamplat cand am vazut urmele de guma pe asfalt si pe el pe motor... nu ne venea sa credem ca e intreg :kiss: A durat ceva timp pana sa reusim sa scoatem lantul ala de-acolo....

Editat de pantera
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum vreo 2 ani eram in spatele lui Everest din Road Patrol Timisoara, caruia i s-a rupt lantul,

 

Sau poate sa sara in spate si sa loveasca pe cineva. Tot caz real povestit de un prieten.Nu a ranit pe nimeni dar a trecut pe langa capul celui din spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La F-ul meu s-a rupt lantul in mers. Norocul meu ca eram in oras, aproape de o intersectie si aveam o viteza destul de redusa. Eram in frana de motor, cred ca a facut bucla, sarit de pe foaie si s-a prins intre foaie si roata. Roata s-a blocat, lantul s-a rupt si am avut noroc ca nu a spart mai nimic, doar a crapat usor capacul de protectie de pe pinion.

Am avut noroc de asemenea ca s-a intamplat acolo, si nu undeva pe drum.

Lectia a fost invatata, stiu cand trebuie schimbat lantul si stiu ca nu e de joaca cu el.

Bafta

A da, si cred ca urmatoarea mobra va fi pe cardan

Editat de biohazardousguy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caz real: o comunista, frana pe fatza ca si inexistenta. In mers i se rupe lantul si izbeste in tija franei spate pe care o rupe. Deci frana fata nu, frana spate nu, frana de motor nu. V~40 km/h. S-a oprit pana la urma de la sine.

 

Acuma, kit de lant: cat o costa

tija frana: nici aia prea mult

Fatza pilotului in momentul respectiv :D :P : priceless.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum foarte serios. Nu am nici cea mai mica idee cand trebuie schimbat lantul. Exista semne de uzura, sau la un anumit nr de km, sau cum?

Se vedea pe foaie ca lantul e uzat. Dintii de la foaie si pinion erau uzati vizibil pe o parte (erau inclinati). Uzura era neuniforma, adica facea o usoara burta pe foaie si de asemenea cand invarteam roata pe liber nu mergea uniform. Cel mai simplu indiciu cred ca e faptul ca nu mai puteam intinde lantul, ajunsese axul la maxim impins in spate. Data viitoare nu mai astept sa ajunga pana acolo.

Bafta

Editat de biohazardousguy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se vede pe lant cand e uzat. Dintii de la foaie si pinion sunt inclinati, uzura era neuniforma, adica facea o usoara burta foaie, cand invarteam roata pe liber nu mergea uniform. Cel mai simplu indiciu cred ca e faptul ca nu mai puteam indinde lantul, ajunsese axul la maxim impins in spate. Dara viitoare nu mai astept sa ajunga pana acolo.

Bafta

 

 

:P :D

 

am un prieten care trebuie sa isi schimbe kit-ul de lant

si vorbeam azi cam ce se poate intampla daca se rupe lantul in mers...

 

acum stiu si la ce sa ma uit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Varianta 1 : Sare lantul , cade pe jos si tu nu iti dai seama de ce nu cupleaza..

Varianta 2 : Se rupe lantul, se prinde intre bascula si roata, iti blocheaza curu si te duci de-a dura .

Varianta 3 : Se rupe lantul, iti izbeste de la viteza in blocul motor si ti-l sparge ..

Varianta 4 : Ti-l arunca dupa ceafa, tragi pe dreapta, te uiti in spate si nu vezi pe nimeni care sa-ti fi futut una..

 

p.s. : toate aceste variante au fost reale ! Sa mai completeze si altii..

la numarul 4, as avea de modificat ca sare, iti fute una bine de tot cu posibilitatea sa-ti sectioneze poponeata, sold, picior, spate, etc.

pana sa tragi pe dreapta te trezesti bucati care raman in urma pe drum. rezultat, pana sa vina ambulanta esti mort din cauza sangerarilor masive.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am patit acum de doua luni ca s-a rupt lantul. Am vrut sa fac un wheelie, am tras ambreiajul, am dat mai mult gaz, si am lasat brusc ambreiajul. In acest moment lantul s-a rupt in doua, a venit jos de pe pinionul de spate, dar la pinionul de fata s-a blocat, si a rupt si pinionul de fata. Repede am oprit motorul, din fericire roata de spate nu s-a blocat, fiindca cum am mai zis lantul a venit jos de pe pinionul de spate.

Mare problema nu s-a intamplat. Trebuia schimbat lantul si pinionul de fata. Si m-am chinuit o ora pana ce am reusit sa deblochez lantul (trebuia sa dau si cu flex-ul).

Editat de F_Krisztian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar trebui sa facem o statistica...

Eu am avut 2 cazuri "live":

La mine s-a desirat (s-a rupt la viteza relativ mica) si nu a blocat nimic.

La un tip in fatza mea la fel s-a desirat si nu a blocat nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar trebui sa facem o statistica...

Eu am avut 2 cazuri "live":

La mine s-a desirat (s-a rupt la viteza relativ mica) si nu a blocat nimic.

La un tip in fatza mea la fel s-a desirat si nu a blocat nimic.

 

La al doilea caz am fost si eu de fatza. Trebuie mentionat un efect secundar al ruperii lantzului. Eu era sa mor de ras :D)) . Cand l-am vazut pe rechinu cu venea cu lantzul rupt in mana si-l tara pe asfalt, m-a apucat un ras teribil, asta dupa ce vazusem anterior lantul pe jos, ca un sarpe mare care se zbatea pe asfalt si ma intrebam ce tara tropicala e croatia aia :P .

 

On-topic - lantzul era cu za de sigurantza, nu era de-ala cu inchidere cu nit presat si de acolo s-a rupt, de la zaua respectiva, iar evenimentul s-a produs la viteza mica, de gen 60 - 70 - pe breteaua de iesire de pe autostrada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cautat dar nu aam gasit sau nu am cautat destul de bine

 

---ce se intimpla daca se rupe lantul in mers ? ...daca se rupe ceva la moto nu ma intereseaza ...ideea e sa nu patesc eu ceva

 

daca se rupe si nu te omoara sau iti face mobra tandari, nu se intampla nimic, exceptand faptul ca trebe sa impingi la ea pana acasa..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...