Budd Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 s-a vandut primul s1000rr in romania<bucuresti>posesorul este rugat sa-si faca topic de posesor si nu de posesori de s1000rr oricum sper sa fie cum spun toti si sa nu aibe probleme cu ea Stai linistit ca nu e mai scumpa ca un R1 sau mult mai scumpa ca un Fireblade (vreo 500 EUR si asta doar daca Fireblade vine fara ABS). Nici gixxerul de o mie nu e foarte ieftin comparat cu un 1000RR. Sunt curios de fiabilitate insa asta se va vedea doar in timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Am tot citit prin diverse articole ca este cea mai puternica motocicleta de serie de 1000cc produca vreodata. Dar F4 CC si Desmosedici de ce nu ar fii, ca tot de serie sunt si alea...ce-i drept o serie mai mica dar este serie? alea nu se pun bre, is serie limitata. Sincer, bijuterie de motor, electronica de dai pe spate pe ea. Avion. Dar.. dar.. sa-mi bag.. nu mai simt ca adevarata motocicleta pe care eu o iubesc mia exista. Atatea sisteme, atatea.. chichitze. Da sunt foarte smechere, te fac mai rapid in pista..dar.. unde dracu mia e farmecul unui motor? ma rog. nu conteaza. fiecare cu ale lui Ideea este ca ma uit si la SBK si incet incet..devin si astea avioane, ma cam sictireste sentimentul asta.. faza cu ride by wire .. what tha fuck duude? pilotul ce mai face? ma ro. pacat. mie nu mi place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 alea nu se pun bre, is serie limitata. Sincer, bijuterie de motor, electronica de dai pe spate pe ea. Avion. Dar.. dar.. sa-mi bag.. nu mai simt ca adevarata motocicleta pe care eu o iubesc mia exista. Atatea sisteme, atatea.. chichitze. Da sunt foarte smechere, te fac mai rapid in pista..dar.. unde dracu mia e farmecul unui motor? ma rog. nu conteaza. fiecare cu ale lui Ideea este ca ma uit si la SBK si incet incet..devin si astea avioane, ma cam sictireste sentimentul asta.. faza cu ride by wire .. what tha fuck duude? pilotul ce mai face? ma ro. pacat. mie nu mi place Adi, ne place sau nu, asta e viitorul sunt sigur ca producatorii japonezi se vor alinea si vor oferi ABS si un TC evoluat in urmatorii 2 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
user de forum Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 s-a vandut primul s1000rr in romania<bucuresti>posesorul este rugat sa-si faca topic de posesor si nu de posesori de s1000rr oricum sper sa fie cum spun toti si sa nu aibe probleme cu ea E unul deja si in Botosani ,deci topicul se poate transforma in 'posesori' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 (editat) in campionatul superstock victorie bmw s1000rr la assen. badovini a castigat cursa detasat. super mobra Editat Aprilie 26, 2010 de NASU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 merge bine mobra ce'i adevarat astept sa vad raspunsul japonezilor ptr anul 2011... nu vor putea sa faca fata fara sa umble la motoare si sa implementeze un TC cel putin la fel de avansat precum cel de pe bmw asta e un lucru bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 aseara la arc SURPRIZA a aparut primul ,,OCHIOS,, superba motoreta poate pe viitor mai apare si poate nu singura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 zilele astea, in bt, alt ochios Mesaj completat E unul deja si in Botosani ,deci topicul se poate transforma in 'posesori' ups, nu vazusem asta DAAAR e frumooos tare Mesaj completat Ia: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 Bmw s1000rr castiga cursa de superstock North west 200 (curse pe strada gen isle of mann tt, dar in irlanda) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 in 3 zile de curse in Mugello ..4 bmw'uri cu probleme la motor ..probabil sunt prea stoarse de caluti .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 Tare motocicleta ! Dar, cum spunea cineva mai sus, nu mai are nici un farmec. Ce skill poti sa-ti mai dezvolti, daca motocicleta aia face totul pt tine ? Pun pariu ca daca ma dau 2 zile pe pista cu ea, iar in a 3-a zi ma urc pe un miar de generatie mai veche, fara TC, cad in primul viraj, deoarece o sa intru blana fiind obisnuit sa nu derapeze, sau o sa fiu prea incet de frica sa nu derapeze. Nici ABS-ul nu prea ma incanta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 stai linistit ca nu e chiar asa se cade din cauza high side'ului si cu tc de 100k € .. la probele din italia au cazut vreo 4 intr'o singura zi cu highside nu e un sistem atat de avansat incat sa faca tot ptr tine abs in schimb in strada e optim, TC la fel dar sa nu crezi ca poti oricand deschide gazul ca un inconstient ..vei avea mari surprize Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Se pare ca rupe cam tot in comparativele de anul asta! http://www.motorcycle-usa.com/817/Motorcyc...o---Part-1.aspx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 am avut si io ocazia sa testez un S si mi s-a parut fenomenal. e adevarat ca eu merg pe un 600 si era normal sa mi sa para cu mult mai puternica dar toate obtiunile o fac acesibila pt toata lumea, si ce mi-a mai placut e ca daca vrei dezactivezi totul <asta pt carcotasi care spun ca ii deranjeaza abs-ul sau tc-ul> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Din pura curiozitate, m-am dat si eu ieri la Kaprun cu un RR; cea mai sportiva motocicleta pe care am mai mers pana acum a fost K1300S deci nu am termen de comparatie si nici nu sunt genul "ss"; recunosc ca am mers putin stresat ca cineva avusese grija sa nu mai aiba oglinda pe stanga si mai aveam si un mare sticker galben pe rezervor "Kein ABS/TCS"... Am apreciat 3 lucruri (pe langa putere): - lipsa de brutalitate in modul "rain", extraordinar de docila, se poate folosi in viata de zi cu zi fara probleme; - franele excelente, pe langa eficienta, ma refer la dozabilitate, parca erau ale mele; - asistentul de schimbare a treptelor de viteza face toti banii. Groaznic pt. mine: pozitia. Dupa nici 30min am cerut alt model ca nu mai puteam de spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu_copilu Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Din pura curiozitate, m-am dat si eu ieri la Kaprun cu un RR; cea mai sportiva motocicleta pe care am mai mers pana acum a fost K1300S deci nu am termen de comparatie si nici nu sunt genul "ss"; recunosc ca am mers putin stresat ca cineva avusese grija sa nu mai aiba oglinda pe stanga si mai aveam si un mare sticker galben pe rezervor "Kein ABS/TCS"... Am apreciat 3 lucruri (pe langa putere): - lipsa de brutalitate in modul "rain", extraordinar de docila, se poate folosi in viata de zi cu zi fara probleme; - franele excelente, pe langa eficienta, ma refer la dozabilitate, parca erau ale mele; - asistentul de schimbare a treptelor de viteza face toti banii. Groaznic pt. mine: pozitia. Dupa nici 30min am cerut alt model ca nu mai puteam de spate. personal nu am mai vazut alta mobra echipata asa de bine de fabrica<franele mi sau parut fenomenale pt unele stoc> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 personal nu am mai vazut alta mobra echipata asa de bine de fabrica<franele mi sau parut fenomenale pt unele stoc> Ducati este un alt etalon la capitolul frane tapene stock. Brombo + racorduri metalice.. din fabrica repet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 E din ce in ce mai celebru: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 cine are bmw s1000rr modelul asta am sa fac stickere pentru el identice cu cele OEM, care ai si ai picat cu ea... da-mi un semn http://hellforleathermagazine.com/images/t...lor_s1000rr.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 cine are bmw s1000rr modelul asta am sa fac stickere pentru el identice cu cele OEM, care ai si ai picat cu ea... da-mi un semn http://hellforleathermagazine.com/images/t...lor_s1000rr.jpg =)) ce incurajator ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 ...partea ailalta e si mai greu de facut! ...are 2 cm2 in plus!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 cine are bmw s1000rr modelul asta am sa fac stickere pentru el identice cu cele OEM, care ai si ai picat cu ea... da-mi un semn http://hellforleathermagazine.com/images/t...lor_s1000rr.jpg partea buna este ca trebuie sa fi prea ghinionist sa cazi cu ea la cum merge controlul tractiunii si cum franeaza cu A.B.S. acum aceasta motoreta este un etalon din toate punctele de vedere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Daca "reusesti" sa te tavalesti cu S1000RR, fara ca nimic sa te fi lovit, dupa ce te ridici, da-ti jos casca, scoate tigarile si bricheta, scoate portofelul, ia permisul, arunca tigarile si da-ti foc la permis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 deocamdata in afara de bmw oficiala care cu Badovini merge foarte bine ..in trofeele din italia a creat doar o mare confuzie ..atat de mare incat pilotii merg in general 1-1.5 secunde mai incet decat cu celelalte modele franele cu abs ..au cam 3m de furtun si levierul ajunge la manson in regim de curse .. asa ca multi au eliminat sistemul montand direct furtunele din pompa in etrieri cu TC iar sunt multe limitari incat cei care merg puternic merg fara el targetul S 1000RR este cel al pilotilor amatori cu timpi inalti ..si evident multi bani de cheltuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 oricum abs in racing e o porcarie.. wtf.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.