PzKpfW Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 ...De ce este atât de relevant ce model anume au copiat? Eu (necunoscător păgân, nemers la biserica japonezelor), văd doar că bavarezii au luat rețeta generală a japonezilor (4 în line, cadru perimetral din aluminiu) și i-au bătut în cap cu ea. Mai contează restul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 Si propulsorul are arhitectura celui de pe R6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmdbmw Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 Una peste alta le-a iesit schema. Nu au facut o copie nereusita, au facut un avion cu care doar ZX10R s-a batut in timp ce Yamaha a scos R1 cu putere aproape de R6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 ...De ce este atât de relevant ce model anume au copiat? Eu (necunoscător păgân, nemers la biserica japonezelor), văd doar că bavarezii au luat rețeta generală a japonezilor (4 în line, cadru perimetral din aluminiu) și i-au bătut în cap cu ea. Mai contează restul? Da,e adevarat. Bine,aici vorbeam detalii. E important totusi zic eu sa vedem pe cine au imitat. Bine,reteta japonezilor cu L4 si cadru perimetral din Al nu e de fapt a japonezilor,e o "reteta" logica la care s-a ajuns de-a lungul anilor. Daca vrei sa faci o moto sport,inevitabil ajungi la aceste 2 treburi : L4 pentru ca e cel mai bun raport putere-performanta-ergonomie-costuri si cadru din Al pentru ca trebuie sa faci un cadru daca vrei sa ai vreo urma de feeling pe curbe,iar cadru din fier e greu ca draq.Simplu,ajungi inevitabil la toate aceste solutii,inclusiv direct-steering-ul fara suspensii complicate pe fata,inclusiv bascula spate,etc.Bine,normal ca toate aceste solutii mai pot fi perfectionate (parerea mea e ca unele inca foarte mult),dar ele totusi raman ca si baza. Una peste alta le-a iesit schema. Nu au facut o copie nereusita, au facut un avion cu care doar ZX10R s-a batut in timp ce Yamaha a scos R1 cu putere aproape de R6. Da e adevarat. R1 insa zic eu ca au pornit intr-o directie ff buna.Directie pe care toti vor trebui sa mearga mai devreme sau mai tarziu.Pentru ca degeaba faci rachete daca nu le poti controla.R1 a mers pe ideea creearii unui feeling mult imbunatatit,a incercat cu acel big-bang sa faca pilotul sa "simta" roata spate si sa imbunatateasca controlul acesteia,increderea aceasta facand pilotul sa managerieze puterea mai bine. Degeaba ai 200 de cai daca bagi mana in gaz mai tarziu. Bine,normal,aceste big-bang-uri sunt la inceput pe strada,mai e de lucru,dar iata ca treaba functioneaza,se vede in motogp.Si acum si Suzy mere tot cu big-bang la motogp si sunt zvonuri ca si Honda ar incerca ceva asemanator.Deci ideea Yamaha a fost buna. Asteptam deasemenea cutia seamless DSG si pe strada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 8, 2016 Share Postat Noiembrie 8, 2016 Cel mai exclusivist model BMW Motorrad din toate timpurile: BMW HP4 RACE. Prototipul cu cadru integral din fibră de carbon şi jante din fibră de carbon va fi prezentat la EICMA în Milano. Producţia de serie va începe în 2017. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 11, 2016 Share Postat Noiembrie 11, 2016 ...Producție de serie pentru cine? Am impresia că motocicleta asta nu va fi omologată pentru drumuri publice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 15, 2016 Share Postat Noiembrie 15, 2016 Sint citeva mii de participanti la trackdays in lume, foarte multi isi vor lua modelul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecsutzyu Postat Noiembrie 23, 2016 Share Postat Noiembrie 23, 2016 Baieti, ma intereseaza sa achizitionez un s1000rr 2010/2011 si as vrea sa stiu cam la ce probleme sa ma astept. Cam ce pica la bavarezele astea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mickey20 Postat Noiembrie 24, 2016 Share Postat Noiembrie 24, 2016 in principal benzina din rezervor ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecsutzyu Postat Noiembrie 25, 2016 Share Postat Noiembrie 25, 2016 Mersi mult pentru răspuns. Foarte elocvent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 26, 2016 Share Postat Noiembrie 26, 2016 Baieti, ma intereseaza sa achizitionez un s1000rr 2010/2011 si as vrea sa stiu cam la ce probleme sa ma astept. Cam ce pica la bavarezele astea ? Cutia de viteze, cuzinetii din motor. Vezi cit costa o pereche de pinioane de cutie, manopera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 28, 2016 Share Postat Noiembrie 28, 2016 Vezi cit costa o pereche de pinioane de cutie, manopera. Costă mult manopera la cutie? Nu are cutie de tip "sertar"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Noiembrie 28, 2016 Share Postat Noiembrie 28, 2016 Vedeti ca trebuie sa apara pe piata 4 buc. de la Tyco. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Noiembrie 28, 2016 Share Postat Noiembrie 28, 2016 http://tycobmw.com/four-tyco-bmw-race-bikes-stolen-from-nec/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 (editat) Weekendul trecut, la intrarea pe linia drepata de la Slovakiaring, a bubuit a nu stiu citelea propulsor de S1000RR, nu depasise 12 000km. Editat Iunie 19, 2017 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 Trist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 Trist, dar adevarat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 Intamplator stiu de 2 din ele. Unul fusese proaspat refacut de cineva din Bucuresti si a impuscat de 2 ori garnitura de la filtru de ulei, iar omul i-a dat inainte la sfatul "prietenilor", ca "nu are ce sa se intample" si intr-un final o biela a zis pa ... Iar cel de la Slovakiaring din ce am inteles trecuse de mult de momentul in care cerea un rebuld ... 12 000 pe circuit nu-s ca 12 mii pe sosea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 cine serviseaza motoare de bmw in Bucuresti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 Thunderbyte- lasa detaliile, nu-l intereseaza pe nimeni. Important e ca a puscat motorul pe bemeweu. Nu stiu ce nu intelegi??!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 (editat) Cred ca si Theos mai stie cel putin unul de la Craiova, dar intimplarea este ceva mai veche, dar tot la Slovakia, si motoreta mersese numai pe strada inainte. Mai e unul care a crapat de nou pe strada, noroc ca era in garantie si i-au schimbat propulsorul. Stie cineva cit costa setul de 18 cuzineti pt vilbrochen? Plus manopera? Editat Iunie 27, 2017 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 .............. a bubuit a nu stiu citelea propulsor de S1000RR, nu depasise 12 000km. Trist. Trist, dar adevarat! apoi nu putea sa tina pana-i lumea si inca doo' zile !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 Da... bmw-ul din Craiova fusese folosit la plimbari pe strada, neforjat, si totusi a crapat. Sa nu mai vorbim de cutiile celor folosite la curse... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 (editat) @cmd, nici eu prea multe detalii, vazusem pe fb parca. Ideea era alta, motorul nu bubuie de nebun fara sa dea semne inainte, daca oamenii nu le baga in seama, isi asuma rezultatul. Nu poti avea un motor foarte capabil dar in acelasi timp si foarte fiabil. Editat Iunie 27, 2017 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 24, 2017 Share Postat Iulie 24, 2017 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.