Sari la conținut

BMW S1000 RR


dani31
 Share

Postări Recomandate

...De ce este atât de relevant ce model anume au copiat? Eu (necunoscător păgân, nemers la biserica japonezelor), văd doar că bavarezii au luat rețeta generală a japonezilor (4 în line, cadru perimetral din aluminiu) și i-au bătut în cap cu ea. Mai contează restul? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 566
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

...De ce este atât de relevant ce model anume au copiat? Eu (necunoscător păgân, nemers la biserica japonezelor), văd doar că bavarezii au luat rețeta generală a japonezilor (4 în line, cadru perimetral din aluminiu) și i-au bătut în cap cu ea. Mai contează restul? :)

Da,e adevarat.

Bine,aici vorbeam detalii.

E important totusi zic eu sa vedem pe cine au imitat.

Bine,reteta japonezilor cu L4 si cadru perimetral din Al nu e de fapt a japonezilor,e o "reteta" logica la care s-a ajuns de-a lungul anilor.

Daca vrei sa faci o moto sport,inevitabil ajungi la aceste 2 treburi : L4 pentru ca e cel mai bun raport putere-performanta-ergonomie-costuri si cadru din Al pentru ca trebuie sa faci un cadru daca vrei sa ai vreo urma de feeling pe curbe,iar cadru din fier e greu ca draq.Simplu,ajungi inevitabil la toate aceste solutii,inclusiv direct-steering-ul fara suspensii complicate pe fata,inclusiv bascula spate,etc.Bine,normal ca toate aceste solutii mai pot fi perfectionate (parerea mea e ca unele inca foarte mult),dar ele totusi raman ca si baza.

 

Una peste alta le-a iesit schema. Nu au facut o copie nereusita, au facut un avion cu care doar ZX10R s-a batut in timp ce Yamaha a scos R1 cu putere aproape de R6.

Da e adevarat.

R1 insa zic eu ca au pornit intr-o directie ff buna.Directie pe care toti vor trebui sa mearga mai devreme sau mai tarziu.Pentru ca degeaba faci rachete daca nu le poti controla.R1 a mers pe ideea creearii unui feeling mult imbunatatit,a incercat cu acel big-bang sa faca pilotul sa "simta" roata spate si sa imbunatateasca controlul acesteia,increderea aceasta facand pilotul sa managerieze puterea mai bine.

Degeaba ai 200 de cai daca bagi mana in gaz mai tarziu.

Bine,normal,aceste big-bang-uri sunt la inceput pe strada,mai e de lucru,dar iata ca treaba functioneaza,se vede in motogp.Si acum si Suzy mere tot cu big-bang la motogp si sunt zvonuri ca si Honda ar incerca ceva asemanator.Deci ideea Yamaha a fost buna.

Asteptam deasemenea cutia seamless DSG si pe strada :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Baieti, ma intereseaza sa achizitionez un s1000rr 2010/2011 si as vrea sa stiu cam la ce probleme sa ma astept.

Cam ce pica la bavarezele astea ?

Cutia de viteze, cuzinetii din motor. Vezi cit costa o pereche de pinioane de cutie, manopera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Weekendul trecut, la intrarea pe linia drepata de la Slovakiaring, a bubuit a nu stiu citelea propulsor de S1000RR, nu depasise 12 000km.

post-1003-0-28939900-1497865499_thumb.png

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intamplator stiu de 2 din ele.

 

Unul fusese proaspat refacut de cineva din Bucuresti si a impuscat de 2 ori garnitura de la filtru de ulei, iar omul i-a dat inainte la sfatul "prietenilor", ca "nu are ce sa se intample" si intr-un final o biela a zis pa ...

Iar cel de la Slovakiaring din ce am inteles trecuse de mult de momentul in care cerea un rebuld ... 12 000 pe circuit nu-s ca 12 mii pe sosea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca si Theos mai stie cel putin unul de la Craiova, dar intimplarea este ceva mai veche, dar tot la Slovakia, si motoreta mersese numai pe strada inainte. Mai e unul care a crapat de nou pe strada, noroc ca era in garantie si i-au schimbat propulsorul.

Stie cineva cit costa setul de 18 cuzineti pt vilbrochen? Plus manopera?

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cmd, nici eu prea multe detalii, vazusem pe fb parca. Ideea era alta, motorul nu bubuie de nebun fara sa dea semne inainte, daca oamenii nu le baga in seama, isi asuma rezultatul. Nu poti avea un motor foarte capabil dar in acelasi timp si foarte fiabil.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...