Sari la conținut

BMW F650/F700/F800GS/A


Postări Recomandate

Momentan, la nici una. Eram curios de pret ca sa pot face o comparatie intre ceea ce fac baietii astia si alte produse de la Sw-motech, TT si altele.

Fiarele tale par solide, dar, ca design, parca sunt cam din topor. Mi se par nejustificat de mari. Chiar asa, nu sunt grele? Nu ingreuneaza mult motoreta?

Chiar daca sunt cam dublu la pret, spre ex astea de la Sw-motech parca sunt mai umane.

 

Ca pret eu zic ca stau bine cel putin in comparatie cu TT in special daca iei in calcul si calitatea. Am avut pe F650GS mono crashbar-uri si engineguard-uri TT si am fost dezamagit de ele. Nu numai dpdv al performantei dar erau gresite din conceptie. Cum sa faci niste crash-uri aprox triunghiulare si sa nu le fixezi in cele 3

puncte si sa ai si pretentia de mare firma. Cand am vazut prin compartie pe Dakar-ul unui prieten crashbarurile de la HD am zis DA. In plus destul de recent de 1 mai respectivul prieten a luat o tranta cu Dakarul . 0[zero]damage la carene vopseaua usor julita pe crash-uri.

 

Dar ca sa revin la F800-ul meu . Nu stiu cat sunt de grele pt ca nu le am inca . M-am dus acolo sa imi "ia masuri" si ce ai vazut in poze reprezinta doar varianta "insailata" fara sudurile finale si nevopsite. Intr-adevar adauga destul de mult "volum" mobrei insa daca vrei sa protejezi carenele [care sunt al naibii de scumpe] cat si radiatorul de dedesubt trebuie niste crash-uri inalte [spre deosebire de ceea ce ofera SW motech ca si multi altii] si de asemenea trebuie lasata o distanta maricica intre crash-uri si carene ca sa aiba loc sa se deformeze fara sa le sparga/preseze.

Una peste alta mie imi plac destul de mult si probabil vopsite vor arata si mai bine . Ca idee eu m-am dus la ei cu niste poze de crash-uri facute de ADV Spec si ceea ce ai vazut in pozele mele este versiunea lor care e un pic mai din topor si mai inestetica dar mai solida, pt ca are o prindere in plus fata de ADV spec.

 

In final pot zice ca mi se pare ok avand in vedere ca m-am dus la niste oameni care mi le fac custom dupa dorinta mea si cu tot suportul lor atat dpdv tehnic cat si ca experienta moto pt ca au muuuulti ani de motociclism.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca te gandesti si la un scut, eu ti l-as recomanda p-asta de-l face bmw-u', sau macar ca model pentru baietii de la H-D. Mi se pare ok ca protectie dar si ca design.

post-5780-0-29270000-1305308788_thumb.jpg

 

Sa stapanesti sanatos motoreta si sa ne mai povestesti despre plusurile dar mai ales despre minusurile modelului.

 

Am avut pe F650GS mono crashbar-uri si engineguard-uri TT si am fost dezamagit de ele. Nu numai dpdv al performantei dar erau gresite din conceptie. Cum sa faci niste crash-uri aprox triunghiulare si sa nu le fixezi in cele 3

puncte si sa ai si pretentia de mare firma. Cand am vazut prin compartie pe Dakar-ul unui prieten crashbarurile de la HD am zis DA. In plus destul de recent de 1 mai respectivul prieten a luat o tranta cu Dakarul . 0[zero]damage la carene vopseaua usor julita pe crash-uri.

 

Sunt de acord cu ceea ce spui despre fiarele de la TT pentru gs650.

Dar, am gasit aici ( http://holan.pl/en/product/24/29/75/76/72/Crash_bars_for_BMW_F650GS_Dakar ) niste fiare care le imita pe cele de la TT doar ca sunt prinse in 3 locuri, asa cum este normal pentru modelul asta de fiare. Eu le-am luat p-astea si sunt foarte multumit. Destul de discrete si-si fac treaba foarte bine!

Deasemenea, cele de la H-D pentru gs650 mi se par foarte mari si destul de urate.

Vazand mai multe modele H-D, imi da senzatia ca baietii astia, in dorinta lor de a face lucruri rezistente, exagereaza cu putin cam mult material. Poate ma insel, dar asta e senzatia mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te gandesti si la un scut, eu ti l-as recomanda p-asta de-l face bmw-u', sau macar ca model pentru baietii de la H-D. Mi se pare ok ca protectie dar si ca design.

post-5780-0-29270000-1305308788_thumb.jpg

 

Sa stapanesti sanatos motoreta si sa ne mai povestesti despre plusurile dar mai ales despre minusurile modelului.

 

 

 

Sunt de acord cu ceea ce spui despre fiarele de la TT pentru gs650.

Dar, am gasit aici ( http://holan.pl/en/product/24/29/75/76/72/Crash_bars_for_BMW_F650GS_Dakar ) niste fiare care le imita pe cele de la TT doar ca sunt prinse in 3 locuri, asa cum este normal pentru modelul asta de fiare. Eu le-am luat p-astea si sunt foarte multumit. Destul de discrete si-si fac treaba foarte bine!

Deasemenea, cele de la H-D pentru gs650 mi se par foarte mari si destul de urate.

Vazand mai multe modele H-D, imi da senzatia ca baietii astia, in dorinta lor de a face lucruri rezistente, exagereaza cu putin cam mult material. Poate ma insel, dar asta e senzatia mea.

 

In privinta scutului mi se pare Ok ce fac baietii de la BMW [de fapt se pare ca e facut de touratech pt BMW scutul ala] insa am fost azi la BMW 8,5 mil scutul si 1,5 mil suruburile si ce mai trebuie pt a-l prinde :angryfire:

 

Intr-adevar fiarele holan sunt mult mai ok decat cele TT insa nu mai stiu daca acolo unde sunt suruburile marcate cu sageata erau gauri pe cadru sau a trbuit gaurit suplimetar ceea ce mie nu prea mi-ar place.

 

 

In schimb in a doua poza ti-am marcat cu sageata rosie locul unde e prins crash-ul HD ceea ce mie mi se pare de departe cea mai buna solutie intrucat ala e un punct foarte puternic al cadrului.

 

 

Si nu in ultimul rand desi iti dau dreptate ca fiarele mele sunt mari si voluminoase cele de la Dakarul prietenului meu mi s-au parut super ok si din punctul asta de vedere.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar fiarele holan sunt mult mai ok decat cele TT insa nu mai stiu daca acolo unde sunt suruburile marcate cu sageata erau gauri pe cadru sau a trbuit gaurit suplimetar ceea ce mie nu prea mi-ar place.

 

Eu am fiarele astea si iti pot spune ca nu trebuie date gauri suplimentare in cadru. Prinderea din cadru se face in gaurile pentru suportul robinetului spring preload.

post-5780-0-74128900-1305311832_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am fiarele astea si iti pot spune ca nu trebuie date gauri suplimentare in cadru. Prinderea din cadru se face in gaurile pentru suportul robinetului spring preload.

 

 

OK robinetul ala e pe dreapta si ai dreptate se poate prinde acolo m-am uitat la pozele cu fosta mea mobra dar pe stanga nu am vazut in poze nimic care sa semene a suruburi pe acolo !!!

Pe stanga cum ai facut ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK robinetul ala e pe dreapta si ai dreptate se poate prinde acolo m-am uitat la pozele cu fosta mea mobra dar pe stanga nu am vazut in poze nimic care sa semene a suruburi pe acolo !!!

Pe stanga cum ai facut ?

 

Pe stanga se prinde cumva pe sub cadru. Nu stiu cum sa-ti explic, ar trebui sa vezi. Tin minte ca atunci cand l-am montat am dat saua jos si e un surub pe acolo unde se prinde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am primit si montat crash-bar-urile si rack-urile de la Heavy Duties si am facut si cateva poze :post-47250-0-89586000-1306168381_thumb.jpg

post-47250-0-97547900-1306168392_thumb.jpgpost-47250-0-45014000-1306168406_thumb.jpgpost-47250-0-57570300-1306168440_thumb.jpgpost-47250-0-82907200-1306168449_thumb.jpg

post-47250-0-55737800-1306168466_thumb.jpgpost-47250-0-24798600-1306168476_thumb.jpgpost-47250-0-99974100-1306168490_thumb.jpgpost-47250-0-29146700-1306168503_thumb.jpg

 

Desi am facut aprox 1000 km we asta nu va pot spune prea multe despre crash-uri pt ca am reusit sa nu le testez :grinbandit: .

Un amic de-al meu a reusit sa puna mobra pe o parte dar era aprox pe loc si pe jos era nisip post-47250-0-39268800-1306169265_thumb.jpg deci nu a ramas nici o urma pe fiare, dar altfel ele se simt super strong .

O poza cu calaret pe cal care va demonstra unora ca fiarele nu ma deranjeaza de loc la pozitie: post-47250-0-22030700-1306169274_thumb.jpg

 

si inca 2 poze cu mobrele la taifas : post-47250-0-78638900-1306169283_thumb.jpgpost-47250-0-91901700-1306169292_thumb.jpg

 

 

Dupa fiare urmeaza scut si handguard-uri ....dupa care un parbrizul.

 

 

 

Si lista poate continua cu multe sute de euro :bounce:

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bestial parbrizu ala. Pacat ca fratii de la HD sunt asa ocupati si nu au apucat sa se puna si pe facut scuturi. Au materie prima garla si un design custom... yummy.

 

Sa te tot bucuri de mobra ta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am bagat mobra si prin noroaie.....desi nu doream asta pt ca nu am apucat sa-ai pun nici scut si nici handguard-uri.

Insa un prieten de-al meu (userul extremusky) m-a convins ca in loc sa mergem spre Brasov (Sacele de fapt) pe dn1 sa o luam pe un alt drum pe care-l stie el (a se citi s-a uitat pe google maps de pe telefon) . In fine drumul in cauza merge pe valea Doftanei si e super ok asfaltat nu e nici o problema. In realitate asfaltul se termina destul de repede dupa baraj iar drumul e plin de noroaie sleauri.....etc. Foarte misto drumul n-am ce zice dar as fi preferat sa am mobra echipata adecvat.

 

Am pus-o jos de cateva ori insa crash-urile s-au comportat impecabil. Singura dauna maneta de ambreaj indoita. Stie cineva daca merge indreptata? Sau se va rupe in incercarea de indreptare.

 

Mda vad ca de pe telefon nu pot sa urc poze.....poate diseara cand ajung acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai rabdare sa o incalzesti si incet incet sa o aduci la forma initiala nu ar avea voie sa se rupa! dupa ce ai adus-o la forma initiala un proces de "calire/revenire" a materialului ar fi indicat, ca sa nu ramana tensiuni in material! nu cunoc limbajul adecvat, sper ca reusesti sa pricepi unde bat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu incomodeaza prea tare eu zic sa lasi maneta asa cum e. Acelasi lucru l-am patit si eu la Tenere. Am avut norocul sa nu se rupa cand am indreptat-o, si asta la rece. Dupa un timp, inevitabil, am mai culcat o data mobra si maneta s-a strambat din nou. Si am lasat-o asa cum e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum ziceam poze cu trotineta :

post-47250-0-47243000-1306690867_thumb.jpg post-47250-0-40561500-1306690892_thumb.jpg

 

Si un detaliu cu ambrajul indoit :

 

post-47250-0-70313300-1306690921_thumb.jpg

 

In legatura cu manetele m-am decis sa le las asa pana imi pun scut handguards-uri si eventual parbriz .Dupa care fiind terminate investitiile urgente si majore o sa imi cumpar o pereche de leviere noi urmand ca astea sa ramana de rezerva.

 

 

Acum as mai avea o intrebare tendentioasa desigur ....Sunt singurul posesor de F800GS care se si suie pe mobra sau care e motivul pt care nici un alt posesor nu posteaza pe aici ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe langa handguards, o extra masura de precautie ar fi o pereche de manete rabatabile. Nu stiu, insa, daca exista pt F800.

 

http://asvinventions.com/Unbreakable-Levers/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum as mai avea o intrebare tendentioasa desigur ....Sunt singurul posesor de F800GS care se si suie pe mobra sau care e motivul pt care nici un alt posesor nu posteaza pe aici ??

 

 

Sunt destui, dar nu prea intra pe net...uite niste F800 in Maroc...

 

post-7547-0-32521400-1306740059_thumb.jpgpost-7547-0-51146300-1306740136_thumb.jpgpost-7547-0-84271300-1306740169_thumb.jpg

post-7547-0-22310400-1306740214_thumb.jpgpost-7547-0-22310400-1306740214_thumb.jpgpost-7547-0-35867900-1306740259_thumb.jpg

post-7547-0-98431000-1306740357_thumb.jpgpost-7547-0-11162500-1306740411_thumb.jpg

 

 

In legatura cu levierele...eu te sfatuiesc sa le schimbi si sa-ti pui handguarduri...

post-7547-0-85917400-1306740327_thumb.jpg

Editat de cristache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am fost azi la Automobile Bavaria. Mi s-a spus ca uleiul nu se pierde pe la garnitura de chiulasa ci la garnitura capacului culbutori. Cica ar fi o problema comuna, dar ca au schimbat tipul de garnitura de curand si acum se rezolva problema. Costa vreo 300lei piesa, la care se adauga manopera.

 

Spor.

 

 

Cofirm cele de mai sus si la un F 800 ST.

La fel si opritul motorului cand se incalzeste.

Deci nu motocicleta e prolema ci motorul de 800 cc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La fel si opritul motorului cand se incalzeste.

Intre timp se pare ca s-a rezolvat problema. A luat-o Tibi prin eliminare si a descoperit un senzor defect. Acum stie ce sa faca daca mai sunt si alte motoare cu aceeasi problema.

 

Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre timp se pare ca s-a rezolvat problema. A luat-o Tibi prin eliminare si a descoperit un senzor defect. Acum stie ce sa faca daca mai sunt si alte motoare cu aceeasi problema.

 

Spor.

 

 

Salut

Ce fel de senzor,da niste detalii te rog

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Cofirm cele de mai sus si la un F 800 ST.

La fel si opritul motorului cand se incalzeste.

Deci nu motocicleta e prolema ci motorul de 800 cc.

 

Si mie mi-a dat ulei pe la capacul de culbutori dar am fost la ei si s-a rezolvat gratis (cica e o prob de fabricatie)

De oprit cand se incalzeste n-am patit. Ti se opreste in mers? Nu are electroventilator?

Vezi ca mergem in Grecia si le probam din nou :)

 

cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@khk Am o intrebare impertinenta.... Ce e asa de special la modelul ala inafara de culoare? Ca in afara de scut care e oricum optional si handguard-uri eu nu vad nimic in + sau ceva special.....

 

@plescoi E in garantie mobra ta ? Si mie imi supureaza un pic de ulei pe acolo dar din cate am inteles mobra mea nu mai e in garantie.Asta e alta intrebare cat e garantia ca eu auzisem ca e 3 ani si i n cazul asta ar fi in garantie dar aia de la BMW mi-au zis parca 2 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cofirm cele de mai sus si la un F 800 ST.

La fel si opritul motorului cand se incalzeste.

Deci nu motocicleta e prolema ci motorul de 800 cc.

Mai baieti astea intra la capitolul personalitate si caracter. Purtati-va si voi elegant cu BMW-urile voastre. Soptiti-le versuri sub clar de luna, flori, bomboane, mangaieri si sigur nu se vor mai strica! :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De o saptamana, cu ocazia BMW Camp, am intalnit un neamt, pe meleagurile noastre, in zona lacului Zetea. Eu urcam spre Vf. cu Scarverul, el cobora pe un LC4, din '01.

Printre altele, imi spune ca a vaut un F800 GS, din 2010 pe care l-a tinut exact 5000 de km. L-a vandut, si cu banii de pe el, si-a cumparat un 990 Adventure si LC4-le asta cu care era. :scratch:

La intrebarea : de ce? Raspunsul lui a fost: e una dintre cele mai unreliable bikes I've ever seen :unsure:

----------

Chiar asa o fi...adica sa fi avut el ghinion cu motorul respectiv sau sa fie o regula ?

Asta-i dibaciul...

IMG_1307.jpg

IMG_1308.jpg

 

 

Printre defecte, mi-a enumerat: electromotor, ambreiaj,probleme de cutie (ceva de genul ca-i ramasa blocata in treapta 2 si nu mai putea schimba) si multe, multe erori/defecte electrice...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...