plescoi rulz Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 Multi ani, too! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EEmil Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 Postez singura fotografie facuta inainte de intrarea in grajd, pana la primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 felicitari pt achizitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EEmil Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 felicitari pt achizitie Multumesc! Abia astept sa ies cu ea in primavara, insa trebuie sa ma obisnuiesc cu motocicleta. Este altceva ... dupa 2 ani de scuter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
plescoi rulz Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 Postez singura fotografie facuta inainte de intrarea in grajd, pana la primavara. Moamaaa, ce noua e! Sa o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 Postez singura fotografie facuta inainte de intrarea in grajd, pana la primavara. wow... editie speciala "30 Jahre GS"... pacat de saua aia rosie frumoasa ca o sa-ti cam rupa fundul si vei vrea s-o schimbi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 Postez singura fotografie facuta inainte de intrarea in grajd, pana la primavara. Tare frumoasa motocicleta ta. Chiar ma uitam lung la modelul asta aniversar cand am fost pe la Bavaria. S-o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 wow... editie speciala "30 Jahre GS"... pacat de saua aia rosie frumoasa ca o sa-ti cam rupa fundul si vei vrea s-o schimbi. cei de la Bavaria ziceau ca e un pic mai lata si mai moale decat cea standard. Poate la mers la drum iti dai seama, nu stiu, ca asa nu pare nici un diferenta fata de cea standard. Oricum, cea standard e mai ok decat cea joasa, care nu are aproape deloc burete, am mers vreo 15 km cu ea si am simtit-o mult mai incomoda decat cea standard. dar e dupa cum ii place fiecaruia. oricum, cea confort de la BMW arata nasol, tot cea de la Touratech cred ca e mai ok ca design si comoditate. oricum p-asta cu 30 ani nu as schimba-o , se incadreaza perfect in estetica deosebita a acestei editii aniversare si imi aminteste de anii 80 , cand BMW si Yamaha aveau la multe modele sei rosii. oricum si aici e chestie de gust. felicitari pt. achizitie, sa ne spui impresii dupa ce mergi si sa ai grija de ea, e superba, sincer, e ce imi doresc si eu de cand am vazut editia asta in showroom ! dar ma mai gandesc daca face caruta asta de bani cu TVA majorat la 24% cu tot , dat statului roman ! ca pe firma nici anul asta nu e deductibil...iar cu leasing (la care ar fi TVA deductibil) tot la pretul cu TVA ajungi. asa ca mai vedem, se pare ca au inceput sa se ieftineasca in Italia, sa vand Aprilia Caponord Rally inainte si sa vedem cum mai ramane cu criza asta . oricum ar mai fi si varianta KTM LC 8 Adventure...altele deja le-am exclus ( le-am avut/testat deja cam pe toate din categoria enduro -touring). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 oricum ar mai fi si varianta KTM LC 8 Adventure...altele deja le-am exclus ( le-am avut/testat deja cam pe toate din categoria enduro -touring). LC8ul e o jucarie nervoasa si impunatoare, insa are doua dezavantaje mari: - fiabilitate de prastie (chiar si 990urile - ai o gramada de hibe la motor in sine) - nu o sa se simta in primii 30k km, cu siguranta, dar... - se simte mai grea decat 800le si e in general mai putin ergonomica O alternativa reala la F800GS este concurentul britanic, Triumph Tiger 800XC. In principiu e un 800gs ceva mai orientat spre strada si inca fara hibe sortate (model 2011). Isi mai aduce aminte cineva cateva despre primele F800 si cum li se rupea axu fatza, surubu de la suspensia spate, lantu de transmisie sau piulita de la oala ambreiajului? Intre timp si-au remediat problemele astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 LC8ul e o jucarie nervoasa si impunatoare, insa are doua dezavantaje mari:- fiabilitate de prastie (chiar si 990urile - ai o gramada de hibe la motor in sine) - nu o sa se simta in primii 30k km, cu siguranta, dar... - se simte mai grea decat 800le si e in general mai putin ergonomica O alternativa reala la F800GS este concurentul britanic, Triumph Tiger 800XC. In principiu e un 800gs ceva mai orientat spre strada si inca fara hibe sortate (model 2011). Isi mai aduce aminte cineva cateva despre primele F800 si cum li se rupea axu fatza, surubu de la suspensia spate, lantu de transmisie sau piulita de la oala ambreiajului? Intre timp si-au remediat problemele astea. Nu stiam de problemele astea la F 800 GS. Ce alte probleme au mai fost ? Inseamna ca daca iau un model 2008, s-ar putea sa ma confrunt cu ele, daca n-au fost remediate intre timp. Intr-adevar, KTM se simte un pic mai grea, are si centrul de greutate mai sus datorita rezervorului, insa e destul de manevrabila (mai ales 990, care e un pic mai jos). Problemele cunoscute- cilindru ambreiaj, pompa benzina, apar si sunt rezolvate repede . La ce te referi cand zici ca un 950 Adventure(in principal) cu peste 30.000 km are probleme la motor ? Ce probleme mai sunt la motorul asta (ca sa-l comparam cu F 800 GS- de fapt singurele motoare enduro cu adevarat si touring. ) Am vazut reviewuri Trumph Tiger, dar mai avem de asteptat pan se va vedea ce e de capul motorului asta (un test serios offroad si semnalare probleme frecvente) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 Nu stiam de problemele astea la F 800 GS. Ce alte probleme au mai fost ? Inseamna ca daca iau un model 2008, s-ar putea sa ma confrunt cu ele, daca n-au fost remediate intre timp. Eu as evita primii 2 ani de productie la orice motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 cei de la Bavaria ziceau ca e un pic mai lata si mai moale decat cea standard. Poate la mers la drum iti dai seama, nu stiu, ca asa nu pare nici un diferenta fata de cea standard. Oricum, cea standard e mai ok decat cea joasa, care nu are aproape deloc burete, am mers vreo 15 km cu ea si am simtit-o mult mai incomoda decat cea standard. dar e dupa cum ii place fiecaruia. oricum, cea confort de la BMW arata nasol, tot cea de la Touratech cred ca e mai ok ca design si comoditate. oricum p-asta cu 30 ani nu as schimba-o , se incadreaza perfect in estetica deosebita a acestei editii aniversare si imi aminteste de anii 80 , cand BMW si Yamaha aveau la multe modele sei rosii. oricum si aici e chestie de gust. Pe site, la prezentarea oficiala a modelelor 30 Jahre GS nu se pomenea decat de culoarea rosie si prezenta logo-ului GS in relief; sunt convins ca daca saua avea si alte proprietati diferite, nu ratau sa mentioneze. Asa ca nu as lua de bun tot ce zic "cei de la Bavaria" ca am niste dubii in privinta unora. Dupa parerea mea cea originala "comfort" arata ok (dar cum ai zis, e chestie si de gusturi) si mi s-a parunt clar mai confortabila decat cea de la TT (joasa) pe care am mers eu cateva sute de km. Intr-adevar, cea rosie arata bine si deosebit si dupa parerea mea dar daca doare popoul e cam nasol. Mesaj completat Isi mai aduce aminte cineva cateva despre primele F800 si cum li se rupea axu fatza, surubu de la suspensia spate, lantu de transmisie sau piulita de la oala ambreiajului? Intre timp si-au remediat problemele astea. Fara a te contrazice, intreb: chiar erau asa pe banda rulanta problemele de care mentionezi? Ca eu unul asa inteleg din ce spui tu... Chiar si asa, F800Gs pare sa fie un succes... Mesaj completat Nu stiam de problemele astea la F 800 GS. Ce alte probleme au mai fost ? Inseamna ca daca iau un model 2008, s-ar putea sa ma confrunt cu ele, daca n-au fost remediate intre timp. Probleme au fost, intr-adevar... dar in general, mai ales in "tarile civilizate", se face recall si sunt schimbate piesele cu probleme; iar daca nu, picau si se faceau in garantie. BMW in general este cam fara repros la capitolul asta, cel putin din ce stiu eu. Intr-adevar, valabil si in cazul masinilor, as evita primul an de fabricatie al uni model nou; nu vad insa asta valabil si in cazul facelift-urilor (ex R1200GS din 2008) cand se presuspune ca odata cu facelift-ul se elimina si majoritatea problemelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EEmil Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 Multumesc mult tuturor! In ceea ce priveste saua rosie ... ce sa zic, dupa 11 km , mi s-a parut O.K. Nici nu mi-am dat seama prea bine, eram mult mai atent la drum si la motocicleta in general. Prin luna mai, cand am gasit primele poze cu GS-ul aniversar, vedeam motocicleta cu saua joasa, neagra. Prin vara am facut un test la Bavaria si nu mi-a placut saua joasa. Acum m-am obisnuit cu culoarea rosie a seii; important este ca saua sa nu ma deranjeze. Chiar imi place ca este mai inalta, vad mai bine drumul si nu am senzatia ca alunec spre rezervor - este drept ca la motocicleta de test puteam sa tin ambele talpi jos. O sa scriu imediat ce se incalzeste afara si scot motocicleta la drum. Cu stima, Emil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 (editat) au asa pe banda rulanta problemele de care mentionezi? Ca eu unul asa inteleg din ce spui tu... Chiar si asa, F800Gs pare sa fie un succes... Da cu toate problemele, F800GS e un succes real. Nu ma astept sa fi fost mai mare de 10% numarul motocicletelor cu probleme. Chiar si procentul ala ar fi fost unul catastrofal de mare, deci e in mod cert exagerat. Sunt modele "day one" care nu au avut nicio problema, recallurile lor fiind facute la servisarile regulate (1000km, 10.000km). Proprietarii poate nici nu au stut vreodata de acele recalluri. E bine insa, pentru cumparatorii sh, sa stii care sunt defectele de fabricatie ca sa stii dupa ce te uiti. Am enuntat doar problemele pentru care BMW a facut recalluri (am omis engine stalling - recall pt resoftare). Mai sunt din auzite o gramada, pentru care nu s-au facut recalluri dar care au fost acoperite de garantie. Nu mi-as face probleme daca se cumpara motocicleta noua sau 30 yr edition; eventual solicitati sa vedeti recallurile active pt numarul de sasiu - sunt obligati sa vi le arate. Oricum, atata timp cat aveti garantia in mana, nu va faceti griji. Daca urlati destul de tare si tineti nasul sus (aveti tot dreptul) nu vi se va refuza nimic. Ba chiar veti primi mobra de test cat timp e a voastra in service. Editat Ianuarie 11, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 Venise vorba la un moment dat de mersul prin zapada. Se pare ca merge si cu clasicele lanturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 Eu as evita primii 2 ani de productie la orice motocicleta. unii nu sunt de acord... link, postul #4 "By the way mine was a 03 model from the first batch released - i really reckon KTM were very careful on quality control and build with this first batch to get them as right as they could - if they failed too much the results for KTMs future would be well shaken, as it seems to me the later models (04-05) had loads more problems and I do know of several 03 models that are still going well now without to many issues." eu cred ca mai degraba a fost el mai norocos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 unii nu sunt de acord... E discutabil. Mobra mea este din 2008, primul an, si pana la 28000 nu prea a avut probleme. De vazut de acum incolo. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 Eu as evita primii 2 ani de productie la orice motocicleta. De acord, dar in special pt motocicletele europene: BMW, MG, Ducati..... Le scot cam in pripa, dupa care doi ani repara la ele pe ici pe colo prin partile esentiale, dupa care ori este perfecta, ori o schimba total, cu una mai mare, cum face BMW (vezi K-urile). Japonezii se screm mai greu pana scot ceva intradevar nou, dar apoi fara modificari o tin in productie ani buni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 Japonezii se screm mai greu pana scot ceva intradevar nou, dar apoi fara modificari o tin in productie ani buni. Este in totalitate adevarat. Uite, spre exemplu transalpul. Stiu ca la marea majoritate se arde cdi-ul. La Africa Twin se stie ca sunt probleme cu pompa de benzina si parca inca ceva, daca nu ma insel tot cdi-ul sau ceva pe acolo. Faza e ca, din ceea ce stiu eu, japonezii au produs motocicletele cu aceste probleme ani buni. Nici nu stiu daca au remediat ceva pana la scoaterea din productie sau schimbarea modelului. Sunt sigur ca mai sunt multe exemple de japoneze cu defecte de care nu stim noi. Uite, parca V-Stromul are nu stiu ce probleme la furca, ceva cu un troncanit pe acolo pe undeva. Trebuie schimbata nu stiu ce piesa ca sa nu mai troncane. In fine, ideea e ca toate motocicletele sunt facute de oameni. Galbeni, negri sau albi, toti suntem imperfecti. Asa ca, nici fiarele nu au cum sa fie perfecte. Dar, daca spre exemplu neamtu' face o eroare, te cheama la service sa repare ce a fost gresit. La japonezi nu am auzit de asa ceva. Ei le produc in continuare cu defect si te lasa pe tine s-o rezolvi, vezi cazul transalp. Si apropo de asta, nu stiu cat e de importanta sau daca am inteles eu bine, dar daca exista problema cu trancanitul furcii la v-strom, a dat vreun un recall vreodata reprezentanta suzuki pe aceasta problema? Deci, cum e mai bine? Sa recunosti ca ai gresit ceva si sa indrepti sau s-o lasi sub pres, ca merge si asa? Daca ma insel sau gresesc, va rog sa ma contraziceti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 Probabil nu au recall-uri ca sa nu-si strice renumele Acum serios,Angi,bun post Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 (editat) Daca ma insel sau gresesc, va rog sa ma contraziceti. Una e defect cunoscut la o motocicleta veche de 15-20 de ani si alta e un defect cunoscut la o motocicleta de 5 ani vechime. Daca azi ar aparea un defect la CDIul de Transalp 2011, poti fi sigur ca s-ar face recall. Nu-i cu nimic mai breaz BMW. Ba chiar refuza sa faca recalluri pentru anumite probleme des intalnite dar considerate minore. @ali baba - dupa cum am zis ori pe aci ori intr-o discutie similara, nu toate motocicletele sunt bantuite de defectele 'comune'. Ba chiar procentul e foarte mic (eu dadeam ca exemplu 10% ca fiind un procent catastrofal de mare) Multe scapa de astfel de belele, mai ales daca faci service-ul la BMW si iti mai fac ei recallurile sau urmeaza recomandarile de garantie conform notelor tehnice BMW Repet, sa nu confundam nefunctionarea/arderea unui releu de incarcare fabricat in 1991 (a se citi: acu 20 de ani si probabil 133.000 km) cu nefunctionarea senzorului de benzina montat in 2008 pe o motocicleta care a strabatut 8000km. Sau crezi ca BMW face recalluri pentru ca se strica pompa de benzina la K100? @Angi - crezi ca BMW ar face recall la F650GS Dakar pentru ca apare o problema la senzorul de pozitie al volantei? Cel care declansaza aprinderea? Vorbim de un defect FICTIV, dar daca asa ceva ar aparea, poti fi SIGUR ca BMW nu va ridica nici macar un deget. Editat Ianuarie 17, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 (editat) Este in totalitate adevarat. Uite, spre exemplu transalpul. Stiu ca la marea majoritate se arde cdi-ul. La Africa Twin se stie ca sunt probleme cu pompa de benzina si parca inca ceva, daca nu ma insel tot cdi-ul sau ceva pe acolo. Faza e ca, din ceea ce stiu eu, japonezii au produs motocicletele cu aceste probleme ani buni. Nici nu stiu daca au remediat ceva pana la scoaterea din productie sau schimbarea modelului. Sunt sigur ca mai sunt multe exemple de japoneze cu defecte de care nu stim noi. Uite, parca V-Stromul are nu stiu ce probleme la furca, ceva cu un troncanit pe acolo pe undeva. Trebuie schimbata nu stiu ce piesa ca sa nu mai troncane.In fine, ideea e ca toate motocicletele sunt facute de oameni. Galbeni, negri sau albi, toti suntem imperfecti. Asa ca, nici fiarele nu au cum sa fie perfecte. Dar, daca spre exemplu neamtu' face o eroare, te cheama la service sa repare ce a fost gresit. La japonezi nu am auzit de asa ceva. Ei le produc in continuare cu defect si te lasa pe tine s-o rezolvi, vezi cazul transalp. Si apropo de asta, nu stiu cat e de importanta sau daca am inteles eu bine, dar daca exista problema cu trancanitul furcii la v-strom, a dat vreun un recall vreodata reprezentanta suzuki pe aceasta problema? Deci, cum e mai bine? Sa recunosti ca ai gresit ceva si sa indrepti sau s-o lasi sub pres, ca merge si asa? Daca ma insel sau gresesc, va rog sa ma contraziceti. La V-Stromul de 650 tancanitul nu influenta functionalitatea si in raspunsul Suzuki au facut un artificiu lingvistic in care proplema respectiva era catalogata efect si nu defect. Au remediat problema in 2008, dar oricum au ramas repetenti la faza asta. Fara sa urmaresc insistent problema la BMW, au aparut defecte la sisteme ce tin de siguranta, furci rupte (F), rulmenti gripati in cardane, ambreiaje cu probleme (K), frane cu lipsuri majore din proiectare, amortizoare si cutii de viteza (GS). Astfel de defecte rar se intalnesc la japonezi in garantie. In sistemul actual de productie controlul total al calitatii la toate operatiile este obligatoriu. Daca se intampla ceva la un produs, chiar daca procentual este mica incidenta, inseamna ca ceva scapa in fabricatie si arunca o lumina negativa si suspiciune asupra intregii productii. Un produs ca sa fie corect realizat trebuie sa fie egal si previzibil in exploatare. Degeaba anumite complonente sunt pe viata daca altele se rup/gripeaza/strica in garantie sau imediat dupa. Daca as imputa ceva BMW este ca cheltuiesc prea multi bani pe marketing si reclama si nu suficienti pe teste de anduranta la produse noi. Sa ne gandim numai la istoria K1200, K1300, inlocuite acum cu K1600. Primele doua, bijuterii in domeniu, teoretic, au capotat tocmai din cauza problemelor si in stilul BMW le-au negat, dar le-au inlocuit in productie cu altceva mai mare. Si mai este un aspect, cand dai 6-7000 euro pe un motor si 10-11000 euro pe unul similar ca performane, dar fabricat BMW, chiar daca se mai defecteaza cel ieftin parca te deranjaza mai putin si pe undeva te astepti, decat sa se intample defecte la un motor scump si sa ai si incidenta statistic mai mare la defectele semnalate. Editat Ianuarie 19, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 Este in totalitate adevarat. Uite, spre exemplu transalpul. Stiu ca la marea majoritate se arde cdi-ul. La Africa Twin se stie ca sunt probleme cu pompa de benzina si parca inca ceva, daca nu ma insel tot cdi-ul sau ceva pe acolo. Faza e ca, din ceea ce stiu eu, japonezii au produs motocicletele cu aceste probleme ani buni. Nici nu stiu daca au remediat ceva pana la scoaterea din productie sau schimbarea modelului. Sunt sigur ca mai sunt multe exemple de japoneze cu defecte de care nu stim noi. Uite, parca V-Stromul are nu stiu ce probleme la furca, ceva cu un troncanit pe acolo pe undeva. Trebuie schimbata nu stiu ce piesa ca sa nu mai troncane.In fine, ideea e ca toate motocicletele sunt facute de oameni. Galbeni, negri sau albi, toti suntem imperfecti. Asa ca, nici fiarele nu au cum sa fie perfecte. Dar, daca spre exemplu neamtu' face o eroare, te cheama la service sa repare ce a fost gresit. La japonezi nu am auzit de asa ceva. Ei le produc in continuare cu defect si te lasa pe tine s-o rezolvi, vezi cazul transalp. Si apropo de asta, nu stiu cat e de importanta sau daca am inteles eu bine, dar daca exista problema cu trancanitul furcii la v-strom, a dat vreun un recall vreodata reprezentanta suzuki pe aceasta problema? Deci, cum e mai bine? Sa recunosti ca ai gresit ceva si sa indrepti sau s-o lasi sub pres, ca merge si asa? Daca ma insel sau gresesc, va rog sa ma contraziceti. Ai dreptate Angi. E greu sa construiesti ceva, indiferent ce. Si de regula cind construiesti ceva, nu iese OK din prima nici la casele mai mari. Unii recunosc asta, altii nu si nu. De dat cu gura si de criticat aiurea in tramvai, e atit de usor... Prietenii stiu de ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrisss Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 Este in totalitate adevarat. Uite, spre exemplu transalpul. Stiu ca la marea majoritate se arde cdi-ul. La Africa Twin se stie ca sunt probleme cu pompa de benzina si parca inca ceva, daca nu ma insel tot cdi-ul sau ceva pe acolo. Nu crezi ca e cam mult spus "marea majoritate"...CDI ars rar foarte foarte rar...CDI cu contacte imperfecte din cauza prostei pozitionari la modele 88~ 96 si intreruperea lor de la vibratii( dupa 1997 au TCI si nu stiu UN SINGUR caz cu probleme) ...si asta cand dupa 15~20 de ani de functionare?... care se remediaza foarte usor prin refacerea lipiturilor de la pini...si repozitionarea CDI te scapa de griji...la fel si la Africane...mufa CDI parerea mea e prost aleasa si permite acest defect in timp in foarte mult timp...solutia te costa 150 ~180 E in cazul in care este ars...lipiturile...cativa lei si ceva ore de lucru migalos. Relee de incarcare da e boala sunt dimensionate la limita prost ventilate/pozitionate...ceva consumatori in plus/o baterie prosta care sa supra solicite releul si sa dus...dar si aici exista solutii permanente te costa max 80 ~100 E ... De pompele de benzina la Africa Twin nu stiu prea multe nu am dat jos niciuna...dar sunt solutii si acolo pt cativa zeci de euro poate si putina munca. Pot spune ca "accept" aceste defecte ca si gravitate si ca si cost de remediere dupa 15 ani si la un motor care costa de 3~5 ori mai putin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 Discutia se poarta, cred eu, pt motoare noi in garantie sau putin dupa, la primul proprietar. Nu ar trebui amestecate cu motoare vechi trecute prin multe zeci/sute de mii de km si mai multi proprietari. La astea din urma totul este scuzabil. Problema este cu cele noi, 1-2 ani si pana-n 50000km, unde BMW si europenele in general sunt mai slabute la cap fiabilitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.