Sari la conținut

BMW F650/F700/F800GS/A


Postări Recomandate

 

Dar de ce nu te uiti la un f650gs twin? Ca inaltime, cred ca este exact ceea ce ai tu nevoie. Si-l gasesti si ceva mai ieftin.

Mesaj completat

Mai incerc saptamanile viitoare in Muntii Atlas si in Sahara si vedem ce iese.

 

Super! Distractie placuta!

 

PS- E aceeasi excursie cu a lui Cristache?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Super! Distractie placuta!

 

PS- E aceeasi excursie cu a lui Cristache?

 

Da, evident. Motoarele au iesit din tara deja. Noi zburam sambata.

 

Si corecta si sugestia cu privire la F650 Twin, pentru 1,70.

 

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super! Distractie placuta!

 

PS- E aceeasi excursie cu a lui Cristache?

 

Da, evident. Motoarele au iesit din tara deja. Noi zburam sambata.

 

Si corecta si sugestia cu privire la F650 Twin, pentru 1,70.

 

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, evident. Motoarele au iesit din tara deja. Noi zburam sambata.

 

Si corecta si sugestia cu privire la F650 Twin, pentru 1,70.

 

Spor

 

F 650 GS twin e pt fetitze. In alta ordine de idei un bun prieten de-al meu fost posesor de Dakar de altfel sub numele lui de forum extremusky are fix inaltimea mea si acum calareste un KTM 950 R cu cea mai inalta suspensie posibila .

 

Mobra aia e uriasa in comparatie cu F800-le pe care il vreau eu si daca el se descurca cu namila aia care e cat el de inalta tre sa ma pot descurca si eu cu 800-le.

Nu stiu cat de usor o sa-mi fie sau de cate ori o sa-l scap pe jos....asta ramane de vazut ...dar intai sa-l cumpar [si sa-i pun chrashbar-uri :) ]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F 650 GS twin e pt fetitze. In alta ordine de idei un bun prieten de-al meu fost posesor de Dakar de altfel sub numele lui de forum extremusky are fix inaltimea mea si acum calareste un KTM 950 R cu cea mai inalta suspensie posibila .

Pardon, F650GS-2 e un commuter fara idei dubioase de enduro. E o motocicleta, nu o SUV-ocicleta. Si cam atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F 650 GS twin e pt fetitze. In alta ordine de idei un bun prieten de-al meu fost posesor de Dakar de altfel sub numele lui de forum extremusky are fix inaltimea mea si acum calareste un KTM 950 R cu cea mai inalta suspensie posibila .

 

Mobra aia e uriasa in comparatie cu F800-le pe care il vreau eu si daca el se descurca cu namila aia care e cat el de inalta tre sa ma pot descurca si eu cu 800-le.

Nu stiu cat de usor o sa-mi fie sau de cate ori o sa-l scap pe jos....asta ramane de vazut ...dar intai sa-l cumpar [si sa-i pun chrashbar-uri :) ]

Ai cerut sfaturi - ai primit. Acuma ca nu s-au potrivit cu ce te asteptai, n-ai ce face. Oamenii invata mult mai usor din propriile greseli decat din ale altora.

Oricum succes.

Ai multe de pus pe ea, nu numai crash-bar, care era oricum de la sine inteles. Cum vine ea, cheala, e strict de strada. Apoi: scut, handguard, inaltatoare de ghidon....

 

Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pardon, F650GS-2 e un commuter fara idei dubioase de enduro. E o motocicleta, nu o SUV-ocicleta. Si cam atat.

 

Mie chiar mi se pare buna comparatia intre F650GS-2 si SUV... amandoua pot cate ceva pe teren dar mai bine pe strada. Asa cum, totusi, ambele pot mai mult decat ne inchipuim in teren dar conteaza mult cine le conduce. :)

 

Mesaj completat

F 650 GS twin e pt fetitze.

 

Pai... intr-o mare masura asa este; in multe imagini publicitare BMW prezinta F650GS-2 calarit de femei.

 

post-9546-1301583435_thumb.jpgpost-9546-1301583580_thumb.jpg

 

 

Din exeperienta mea pe F800GS, la 1,70m as uita clar de F800GS, chiar si cu saua joasa. 650 mi se pare mult mai potrivit. Nu stiu cat de "hard" enduro vrei sa faci dar si 650 are capacitatile lui, cum am zis mai sus, depinde mult ce stii tu, daca depasesti ceea ce poate motocicleta; bineinteles, sa ai si cauciucurile potrivite.

650 gaesti chiar si cu suspensia coborata si cu saua joasa, deci este cam pentru orice inaltime. Basca pretul mai bun...

Singuta "tiganie" care nu-mi place la 650 este discul unic de frana pe fata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie chiar mi se pare buna comparatia intre F650GS-2 si SUV... amandoua pot cate ceva pe teren dar mai bine pe strada. Asa cum, totusi, ambele pot mai mult decat ne inchipuim in teren dar conteaza mult cine le conduce. :)

F800GS e un SUV: masina plecata de la enduro dar trasa mult prea mult catre strada pt a-si pastra calitatile

 

R1200GS Adv e un megaSUV - un fel de BMW X5: tras prea mult catre confort, touring, lux, aspect impunator.

 

F650GS-2, ca idee, imi aduce aminte de VW Cross-Golf: masina de strada cu un pic de aspect de offroader.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu niste intrebari pt posesori.

Am vazut azi un F800 si avea 2 hibe [sau ma rog pe astea le-am vazut eu ].

1 Avea o transpiratie de ulei pe la chiulasa

2 Stand pe mobra cu frana stransa m-am lasat pe furca sa o comprim si se simte un clanc un tzac asa o vibratie care nu stiu daca e normala.

 

Un amic de-al meu la fel de priceput ca si mine care era langa roata zice ca e legat de discurile de frana dar mie nu mi s-a parut .

 

Rog un posesor sa-si dea cu parerea.

 

Multumesc.

 

Mesaj completat

Cu furca am rezolvat .Asa tre sa faca m-am dus la Bavaria si am probat una noua.

 

Daca ma poate ajuta un posesor cu un manual de service si eventual sa-mi spunna sau eventual sa posteze o poza cu trusa de scule [acolo unde e ea asezata pe mobra].

Actualul proprietar spune ca a venit fara iar cei de la Bavaria mi-au spus [si sincer asa credeam si eu ] ca nu se poate asa ceva si ca ar fi trebuit sa aiba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cand mi-am luat mobra de la bavaria (de noua) aveam trecuta trusa de scule la optionale. Si chiar si asa, trusa de scule nu are multe piese. La mine era un torx de 25 sa desfac carenele, o cheie de 10, una de 15, una de 14, o surubenita cu doua capete, una mica si cheia de bujii. Si am vaga impresie ca aveam si doua sigurante. Si cam atat. In timp mi-am facut eu trusa de scule, ca nu prea faci mare branza cu cea originala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt raspunsuri .

Intre timp am gsit si trusa de scule de care fostul posesor nu stia :bounce: este incastrata in sa. De asemenea mai este acolo loc pt ceva nu unt sigur daca o trusa de scule mai capabila sau altceva.

 

2 Poze cu ea inainte si dupa baie.

post-47250-1302387066_thumb.jpg

post-47250-1302387086_thumb.jpg

 

 

 

Pot sa spun dupa aprox 300 Km cu ea ca inaltimea mea de doar 1.7m nu a fost o problema si de asemenea saua de la care ma asteptam sa am probleme mi se pare chiar confortabila sau mai bine zis asa de confortabila incat nu cred ca il mai sun pe Darian.

 

In schimb parbrizul ......e un dezastru ...total. In rest este exact asa cum ma asteptam sa fie [desi la inceput in primele cateva minute mi s-a parut ca este foarte nervoasa].

 

Revin cu impresii dupa ce ne mai imprietenim si ii schimb si gumele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt raspunsuri .

Intre timp am gsit si trusa de scule de care fostul posesor nu stia :bounce: este incastrata in sa. De asemenea mai este acolo loc pt ceva nu unt sigur daca o trusa de scule mai capabila sau altceva.

 

2 Poze cu ea inainte si dupa baie.

post-47250-1302387066_thumb.jpg

post-47250-1302387086_thumb.jpg

 

 

 

Pot sa spun dupa aprox 300 Km cu ea ca inaltimea mea de doar 1.7m nu a fost o problema si de asemenea saua de la care ma asteptam sa am probleme mi se pare chiar confortabila sau mai bine zis asa de confortabila incat nu cred ca il mai sun pe Darian.

 

In schimb parbrizul ......e un dezastru ...total. In rest este exact asa cum ma asteptam sa fie [desi la inceput in primele cateva minute mi s-a parut ca este foarte nervoasa].

 

Revin cu impresii dupa ce ne mai imprietenim si ii schimb si gumele.

 

fericitule...sa iti fie de bine :laugh:

de unde ai luat-o, din ro sau de afara? an fabricatie...eventual pret?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
In rest este exact asa cum ma asteptam sa fie [desi la inceput in primele cateva minute mi s-a parut ca este foarte nervoasa].

Revin cu impresii dupa ce ne mai imprietenim si ii schimb si gumele.

Arata mai misto curata :P.

Mai da cateva detalii, fiindca si mie mi s-a parut suficient de infipta in cele cateva minute cat m-am dat cu ea (din cauza asta si scriam ca mi se pare prea grea si "cuploasa" in off mai serios/tehnic).

Ce gume o sa ii pui?

 

 

Pai... intr-o mare masura asa este; in multe imagini publicitare BMW prezinta F650GS-2 calarit de femei.

post-3763-1302624532_thumb.jpg

Nu mai sunt nici nemtoaicele ce erau odata ... ;).

Altadata apareau langa F 650-urile normale, galbene, acum au upgradat si ele. Cum comenteaza vreun neamt ceva cum :D

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Revin cu constatarile promise din Maroc (m-tii Atlas si Sahara).

 

Intai la modul general: au fost 2 x F800Gs , 1 x Yamaha Tenere si 1 x F 650 GS. Ultimul il eliminam din comparatie, pentru ca a avut probleme serioase din urmatoarele motive: cursa scurta la amortizoare, roata 19 in loc de 21, cauciuc intermediar fata.

In principiu 800-le s-au descurcat cel mai bine. Pe bolovani a ajutat plusul de cuplu si posibilitatea de rulare la turatii mici, iar pe sosea plusul de putere. Chiar si pe suspensii au mers probabil ceva mai bine decat Tenereul, pentru ca eu a trebuit sa ma ridic in picioare mult mai rar decat Cristache. Banuiala noastra este ca diferenta o fac arcurile progresive - un mare plus, din punctul meu de vedere.

Dupa cum stiti eu am garda la sol mai mica cu vreo 2,5cm. S-a cunoscut un pic (prin comparatie cu 800-le celalalt) - am lovit de cateva ori in plus cu scutul. Totusi nu mi se pare un dezavantaj serios fata de avantajul pe care il ofera siguranta de a ajunge jos cu toata talpa, la nevoie.

Eu am avut si probleme, dar minore: imi curge amortizorul din dreapta si ulei pe la garnitura de chiulasa. Pierderile de ulei sunt totusi nesemnificative. Ar fi trebuit sa invelesc amortizorul cu protectii de neopren sau cu burduf - p'asta am invatat-o. Cu garnitura de chiulasa - am inteles ca e problema generala si ca a fost deja "rezolvata" o data la motorul meu.

 

Acum partea mai putin optimista: celalalt 800, al lui Alex, are o problema mai urata - se opreste cand se incalzeste. Se pare ca este un senzor (de impuls, zice Tibi) dar trebuie mers cu el in service si vazut. Solutia - pe cat posibil, s-a mers dimineata, pe racoare, pana sa depaseasca 20 de grade afara si asa n-a avut probleme. Altfel, la 30 de grade: mers 5 minute, asteptat 15 sa se raceasca - foarte neplacut.

 

Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fericitule...sa iti fie de bine

de unde ai luat-o, din ro sau de afara? an fabricatie...eventual pret?!

 

Recunosc sunt fericit :(

 

Luata din Ro fabricatie 2008 pret 8000 EURO luata la 6000 km . Impecabila cu abs computer de bord si manere incalzite in rest nimic.

 

Arata mai misto curata .

Mai da cateva detalii, fiindca si mie mi s-a parut suficient de infipta in cele cateva minute cat m-am dat cu ea (din cauza asta si scriam ca mi se pare prea grea si "cuploasa" in off mai serios/tehnic).

Ce gume o sa ii pui?

 

Da este nervoasa rau la prima incalecare m-a speriat un pic . Suindu-ma pe ea de la F 650 GS care e cuminte si blanda asta pare o bestie . Dar m-am obisnuit destul de repede.

 

Da are cuplu mare in off nu am dus-o inca ...ii trebuie niste fiare si scut .

 

Gume are deja Heidenau K60 Scout pe spate am optat pentru o guma mai ingusta 140/80 - 17 in favoarea unui profil mai adecvat pt off guma de 150 era mai de strada iar pe fata are K60 clasic de care am fost foarte multumit pe F 650 GS.

 

 

Ca impresii in cei cativa km .

 

M-am obisnuit repede cu fiara [s-au bestia s-a domolitcand a vazut ca nu o scoate la capat cu mine]

 

Am avut norocul sa fie cu sa joasa ceea ce ma ajuta un pic . Am 1.70

Scutul ala de fabrica e o idiotenie penibila .

Parbrizul e alta gluma sinistra [pe la 100 km/h in casca mea o harmalaie de nedescris iar casca e Schubert C3, daca ma ridic in scarite e muuuult mai bine]

Deci parbrizul trebuie schimbat ..anticipam asta dar era mai spre finalul listei lista care e destul de lunga si costisitoare. As mai mentiona ca oricat m-am uitat pe ADVRider pe topicul cu parbrize nu am reusit sa ma autoconving sa nu le dau alora de la Touratech banii pe un Desierto3.

Ma asteptam ca furca sa fie mai ferma ...cred ca mai cotizez la Touratech pt u n kit de arcuri progresive desi asta o sa fie printre ultimele investitii.

La capitolul consum e asa cum scrie BMW-ul adica in oras nu am reusit sa sar de 5.5 afara nu prea am mers inca si avand in vedere ca am tras de ea sa vad cum fuge mi se pare de bun simt.

 

Pe scurt imi place, evident comparatia cu F 650 GS monocilindru e penibila dar e singura pe care o pot face .

 

Pe masura ce ma mai dau cu ea o sa mai postez .

 

Ca idee am curiozitatea cam cati suntem cu modelul asta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce probleme a avut Tenereul? de curiozitate

 

Cica o pana. Sincer urmaresc topicul ca F800GS a fost una din optiuni la mine... dar nu inteleg mai nimic din ce a zis Ali Baba inainte... adica 800 s-a descurcat cel mai bine dar problemele tehnice? In rest, de diferente de suspensie constatate dupa mers in picioare si suspensii progresive pe off nu stiu ce sa zic... eu merg in picioare si prin Bucuresti... nu inseamna ca-i suspensia slaba.

 

PS... n-am nici o treaba cu flame-uitul si faptul ca am Tenere n-are nici o legatura, sunt doar curios - clar mi-ar placea motorul de pe GS pt cei 100km minim de drum drept din bucuresti in orice directie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar nu inteleg mai nimic din ce a zis Ali Baba inainte... adica 800 s-a descurcat cel mai bine dar problemele tehnice?

Daca citesti cu atentie si fara prejudecati nu este greu de inteles.

 

A mea nu a avut probleme tehnice. Sau nu altele decat le-ar avea orice motocicleta dupa utilizare intensa. N-am stat deloc, n-am mers mai incet. Eu am mers sa iau sculele pentru a face pana lui Cristache si mi le-a adus la jumatatea drumului Alex cu celalalt 800.

Furca mea curge acum, a lui Florin la F650 a curs anul trecut. A lui Cristache n-a luat-o inca, deoarece motorul e aproape virgin in afara asfaltului - numai el l-a scos, vechiul proprietar nu. Si mai are si burduf de protectie. Poate ca daca aveam burduf nu curgea nici a mea. Totusi, la drumurile pe care le facem noi, asta nu este problema tehnica, ci doar un lucru care se ve intampla sigur mai devreme sau mai tarziu.

Si apoi eu nu am spus ca 800-le a fost per total mai bun, ci doar ca a mers ceva mai bine. Am explicat si de ce.

Spre deosebire de atitudinea generala agresiv competitiva de aici (de tipul "ce e al meu e super tare") eu apreciez mult Tenereul si i-am recomandat lui Cristache sa-si ia. Si eu, daca n-as mai fi mers si la drumuri lungi cu pasager, probabil ca m-as fi oprit la Tenere.

Problema cu senzorul (daca o fi vreun senzor, nu stim sigur) de la celalat 800 poate fi chiar un motiv de schimbat modelul, daca aflam ca este o defectiune comuna. Dar va propun sa asteptam sa vedem ce este si apoi sa tragem concluzii.

 

Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ulei pe la garnitura de chiulasa. Pierderile de ulei sunt totusi nesemnificative. Ar fi trebuit sa invelesc amortizorul cu protectii de neopren sau cu burduf - p'asta am invatat-o. Cu garnitura de chiulasa - am inteles ca e problema generala si ca a fost deja "rezolvata" o data la motorul meu.

 

Am constatat si eu la 800 meu ca are o transpiratie de ulei pe la chiulasa pe undeva inteleg ca e problema generala dar in ce sens a fost deja rezolvata la motorul tau . Poti fi mai explicit ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am constatat si eu la 800 meu ca are o transpiratie de ulei pe la chiulasa pe undeva inteleg ca e problema generala dar in ce sens a fost deja rezolvata la motorul tau . Poti fi mai explicit ?

A fost o chemare generala in service. Nu eram eu proprietarul atunci. S-a rezolvat atunci, cred ca doar prin strangere, nu prin inlocuire garnitura. La celalat 800, al lui Alex (cel cu problema cu senzorul) a fost la fel. Dar vad ca problema a reaparut la mine. Transpiratie e corect spus, pentru ca pierde infim de putin. O sa ajung la revizie saptamana viitoare sau cealalta si iti spun ce rezolv.

 

Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar F800 este o motocicleta buna...si eu am pus ochiu pe ea, dar nu am avut atitia bani sa o cumpar...fiind scumpa si second hand...este f buna pt sosea, avind reprize si putere, in plus poate tine o viteza de croaziera ridicata, pe linga sosea ii trebuie neaparat protectii si descurca bine pt o vaca...ce neajunsuri i-as gasi, ar fi ca are prea multa electronica...

Asta e parerea mea pe care mi-am facut-o din excursia bmw-urilor f800 in Maroc si in general...

Despre Tenere parerea mea aici:

/index.php?...50&start=50

In concluzie F800 este o motocicleta buna, dar trebuie sa ai bani sa ti-o permiti...

 

post-7547-1303818623_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...