ERU Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Eu am fiarele astea si iti pot spune ca nu trebuie date gauri suplimentare in cadru. Prinderea din cadru se face in gaurile pentru suportul robinetului spring preload. OK robinetul ala e pe dreapta si ai dreptate se poate prinde acolo m-am uitat la pozele cu fosta mea mobra dar pe stanga nu am vazut in poze nimic care sa semene a suruburi pe acolo !!! Pe stanga cum ai facut ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 OK robinetul ala e pe dreapta si ai dreptate se poate prinde acolo m-am uitat la pozele cu fosta mea mobra dar pe stanga nu am vazut in poze nimic care sa semene a suruburi pe acolo !!! Pe stanga cum ai facut ? Pe stanga se prinde cumva pe sub cadru. Nu stiu cum sa-ti explic, ar trebui sa vezi. Tin minte ca atunci cand l-am montat am dat saua jos si e un surub pe acolo unde se prinde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 (editat) Am primit si montat crash-bar-urile si rack-urile de la Heavy Duties si am facut si cateva poze : Desi am facut aprox 1000 km we asta nu va pot spune prea multe despre crash-uri pt ca am reusit sa nu le testez . Un amic de-al meu a reusit sa puna mobra pe o parte dar era aprox pe loc si pe jos era nisip deci nu a ramas nici o urma pe fiare, dar altfel ele se simt super strong . O poza cu calaret pe cal care va demonstra unora ca fiarele nu ma deranjeaza de loc la pozitie: si inca 2 poze cu mobrele la taifas : Dupa fiare urmeaza scut si handguard-uri ....dupa care un parbrizul. Si lista poate continua cu multe sute de euro Editat Mai 23, 2011 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 Bestial parbrizu ala. Pacat ca fratii de la HD sunt asa ocupati si nu au apucat sa se puna si pe facut scuturi. Au materie prima garla si un design custom... yummy. Sa te tot bucuri de mobra ta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 Azi am bagat mobra si prin noroaie.....desi nu doream asta pt ca nu am apucat sa-ai pun nici scut si nici handguard-uri. Insa un prieten de-al meu (userul extremusky) m-a convins ca in loc sa mergem spre Brasov (Sacele de fapt) pe dn1 sa o luam pe un alt drum pe care-l stie el (a se citi s-a uitat pe google maps de pe telefon) . In fine drumul in cauza merge pe valea Doftanei si e super ok asfaltat nu e nici o problema. In realitate asfaltul se termina destul de repede dupa baraj iar drumul e plin de noroaie sleauri.....etc. Foarte misto drumul n-am ce zice dar as fi preferat sa am mobra echipata adecvat. Am pus-o jos de cateva ori insa crash-urile s-au comportat impecabil. Singura dauna maneta de ambreaj indoita. Stie cineva daca merge indreptata? Sau se va rupe in incercarea de indreptare. Mda vad ca de pe telefon nu pot sa urc poze.....poate diseara cand ajung acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 daca ai rabdare sa o incalzesti si incet incet sa o aduci la forma initiala nu ar avea voie sa se rupa! dupa ce ai adus-o la forma initiala un proces de "calire/revenire" a materialului ar fi indicat, ca sa nu ramana tensiuni in material! nu cunoc limbajul adecvat, sper ca reusesti sa pricepi unde bat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 Daca nu incomodeaza prea tare eu zic sa lasi maneta asa cum e. Acelasi lucru l-am patit si eu la Tenere. Am avut norocul sa nu se rupa cand am indreptat-o, si asta la rece. Dupa un timp, inevitabil, am mai culcat o data mobra si maneta s-a strambat din nou. Si am lasat-o asa cum e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 Cum ziceam poze cu trotineta : Si un detaliu cu ambrajul indoit : In legatura cu manetele m-am decis sa le las asa pana imi pun scut handguards-uri si eventual parbriz .Dupa care fiind terminate investitiile urgente si majore o sa imi cumpar o pereche de leviere noi urmand ca astea sa ramana de rezerva. Acum as mai avea o intrebare tendentioasa desigur ....Sunt singurul posesor de F800GS care se si suie pe mobra sau care e motivul pt care nici un alt posesor nu posteaza pe aici ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 Pe langa handguards, o extra masura de precautie ar fi o pereche de manete rabatabile. Nu stiu, insa, daca exista pt F800. http://asvinventions.com/Unbreakable-Levers/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 (editat) Acum as mai avea o intrebare tendentioasa desigur ....Sunt singurul posesor de F800GS care se si suie pe mobra sau care e motivul pt care nici un alt posesor nu posteaza pe aici ?? Sunt destui, dar nu prea intra pe net...uite niste F800 in Maroc... In legatura cu levierele...eu te sfatuiesc sa le schimbi si sa-ti pui handguarduri... Editat Mai 30, 2011 de cristache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 Am fost azi la Automobile Bavaria. Mi s-a spus ca uleiul nu se pierde pe la garnitura de chiulasa ci la garnitura capacului culbutori. Cica ar fi o problema comuna, dar ca au schimbat tipul de garnitura de curand si acum se rezolva problema. Costa vreo 300lei piesa, la care se adauga manopera. Spor. Cofirm cele de mai sus si la un F 800 ST. La fel si opritul motorului cand se incalzeste. Deci nu motocicleta e prolema ci motorul de 800 cc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 La fel si opritul motorului cand se incalzeste. Intre timp se pare ca s-a rezolvat problema. A luat-o Tibi prin eliminare si a descoperit un senzor defect. Acum stie ce sa faca daca mai sunt si alte motoare cu aceeasi problema. Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Intre timp se pare ca s-a rezolvat problema. A luat-o Tibi prin eliminare si a descoperit un senzor defect. Acum stie ce sa faca daca mai sunt si alte motoare cu aceeasi problema. Spor. Salut Ce fel de senzor,da niste detalii te rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Incepand cu septembrie 2011 va fi disponibil modelul special 2012 F800GS Trophy: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
plescoi rulz Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Cofirm cele de mai sus si la un F 800 ST. La fel si opritul motorului cand se incalzeste. Deci nu motocicleta e prolema ci motorul de 800 cc. Si mie mi-a dat ulei pe la capacul de culbutori dar am fost la ei si s-a rezolvat gratis (cica e o prob de fabricatie) De oprit cand se incalzeste n-am patit. Ti se opreste in mers? Nu are electroventilator? Vezi ca mergem in Grecia si le probam din nou cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 @khk Am o intrebare impertinenta.... Ce e asa de special la modelul ala inafara de culoare? Ca in afara de scut care e oricum optional si handguard-uri eu nu vad nimic in + sau ceva special..... @plescoi E in garantie mobra ta ? Si mie imi supureaza un pic de ulei pe acolo dar din cate am inteles mobra mea nu mai e in garantie.Asta e alta intrebare cat e garantia ca eu auzisem ca e 3 ani si i n cazul asta ar fi in garantie dar aia de la BMW mi-au zis parca 2 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Cofirm cele de mai sus si la un F 800 ST. La fel si opritul motorului cand se incalzeste. Deci nu motocicleta e prolema ci motorul de 800 cc. Mai baieti astea intra la capitolul personalitate si caracter. Purtati-va si voi elegant cu BMW-urile voastre. Soptiti-le versuri sub clar de luna, flori, bomboane, mangaieri si sigur nu se vor mai strica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 De o saptamana, cu ocazia BMW Camp, am intalnit un neamt, pe meleagurile noastre, in zona lacului Zetea. Eu urcam spre Vf. cu Scarverul, el cobora pe un LC4, din '01. Printre altele, imi spune ca a vaut un F800 GS, din 2010 pe care l-a tinut exact 5000 de km. L-a vandut, si cu banii de pe el, si-a cumparat un 990 Adventure si LC4-le asta cu care era. La intrebarea : de ce? Raspunsul lui a fost: e una dintre cele mai unreliable bikes I've ever seen ---------- Chiar asa o fi...adica sa fi avut el ghinion cu motorul respectiv sau sa fie o regula ? Asta-i dibaciul... Printre defecte, mi-a enumerat: electromotor, ambreiaj,probleme de cutie (ceva de genul ca-i ramasa blocata in treapta 2 si nu mai putea schimba) si multe, multe erori/defecte electrice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 Si tocmai pt a remedia defectele, BMW a hotarat s-o vopseasca albastru si sa-i zica Trophy! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 (editat) Mai Bogdane, recunoastem ca firma e de 2 bani, dar trebuie sa recunosti ca fanii sunt de treaba, doar ai vazut ce intalniri frumoase ies Editat August 6, 2011 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 Asta, fara doar si poate, BMW camp a fost una dintre cele mai reusite intalniri la care am participat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat August 7, 2011 Share Postat August 7, 2011 Pai daca suntem baieti de treaba, nu ne mai tachina bre si tu atata. Exceptie facand 1-2 FANatici, cu totii vedem neajunsurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shogard Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Am primit si montat crash-bar-urile si rack-urile de la Heavy Duties si am facut si cateva poze : Desi am facut aprox 1000 km we asta nu va pot spune prea multe despre crash-uri pt ca am reusit sa nu le testez . Un amic de-al meu a reusit sa puna mobra pe o parte dar era aprox pe loc si pe jos era nisip deci nu a ramas nici o urma pe fiare, dar altfel ele se simt super strong . O poza cu calaret pe cal care va demonstra unora ca fiarele nu ma deranjeaza de loc la pozitie: si inca 2 poze cu mobrele la taifas : Dupa fiare urmeaza scut si handguard-uri ....dupa care un parbrizul. Si lista poate continua cu multe sute de euro Ai idee cate kilograme s-au adaugat la mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 La intrebarea : de ce? Raspunsul lui a fost: e una dintre cele mai unreliable bikes I've ever seen ---------- Chiar asa o fi...adica sa fi avut el ghinion cu motorul respectiv sau sa fie o regula ? A mea are 36.000km. In acest timp singura problema a fost supurarea de ulei pe la culbutori. Neplacut, dar nu grav. In rest schimbari normale: lant, semeringuri, ulei, etc. Coroborand cu conditiile extreme de exploatare la care o supun, mie mi se pare multumitor. Am avut ocazia sa compar 800GS cu 990Adv, pe o urcare dificila in Bulgaria. 800 a trecut fara probleme dar 990 s-a mai opintit. Si nu era problema de pilot. Chiar se vede diferenta de masa si de centru de greutate. @Bogdan Harea: Si Tenereul lui Cristache este o motoreta foarte buna. Merge oriunde merge si 800GS si nu a avut probleme serioase pana acum, la 40.000 si ceva. Dar se gandeste totusi sa-si ia 800, sa-si usureze un pic viata. Ori eu nu scriu lucrul asta pe topicul Tenere... Nu inteleg malitiozitatea cu privire la marca. Spor, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 (editat) Ei, nu o lua chiar asa in tragic. Uneori nu ma pot aptine. Cert este ca remarcile mele, uneori acide, nu sunt pt BMW-istii adevarati, care-si iubesc motoarele cu bune si rele, ci pt cei cativa care si-au facut un cult din marca respectiva si-l propovaduiesc peste tot, fie ca este vorba de motoare, casti, chiloti sau doape de urechi. La SuperTenere la un moment dat nu citei decat despre GS,pe zeci de pagini, in timp ce rubrica dedicata lui, lancezea. Sa auzim numai de bine si asfalt uscat in continuare! Editat August 8, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.