hoflix Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 (editat) Un prieten mi-a trimis azi un link, intrebandu-ma daca o cunosteam.... din pacate nu. O motociclista romanca. RIP Postul de pe un forum moto din Orange County AICI si tocmai aparut si la stiri http://www.ocregister.com/articles/slayton...-mission-helmet Editat Septembrie 22, 2008 de hoflix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduSPR Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 urat...RIP..!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumitrasrazvan Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 Mihaela ZAGONI a fost fiica canotoarei romance Marlena ZAGONI, care a castigat medalia olimpica de bronz la canotaj 8+1 in 1980. Conducea motocicleta doar de 3 saptamani (Triumph Daytona 675). Dumnezeu sa o odihneasca in pace. Condoleante fam. Zagoni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 (editat) Vineri la stirile sport, antrenoarea secunda a lotului romnesc de canotaj de la Beijing, a carei fiica a murit ieri in USA intr-un accident de motocicleta..." Se poate sa fie ea. P.S. Pana am scris a mai postat altcineva informatia. Editat Septembrie 22, 2008 de asds Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mjollnir Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 Sa urmariti un pic topicul de la ei. Poate asa ar trebui sa arate un topic de "accidente". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adena Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 Cipercutza vesela pe daytona 675. Si-a cautat-o cu lumanarea. Daca baga dej'tele-n priza poate mai avea vreo sansa. Uite asa se mai cerne un pic traficul de idioti. Ce comentariu "inteligent" ai putut sa dai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
categoria"A" Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 (editat) Din pacate greseala asta o fac si incepatorii de la noi(culmea, ea era tot romanca)... Permisul de trei saptamani si motor sport de capacitate mare(peste 600cc). Fara cuvinte... Dumnezeu s-o odihneasca! Editat Septembrie 22, 2008 de categoria"A" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 Sa urmariti un pic topicul de la ei. Poate asa ar trebui sa arate un topic de "accidente". Pe langa topicul de accidente civilizat de la americani sunt impresionat si de impartialitatea articolului din presa online, absolut nici o supozitie pripita cu privire la cine este vinovat cu epitete de genul "motociclista gonea" s.a. cum gasesti in presa mioritica. Am vazut mai sus ca deja incepe sa se "imputa" topicul asta plin de inteligenta bastinasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo G Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 Cipercutza vesela pe daytona 675. Si-a cautat-o cu lumanarea. Daca baga dej'tele-n priza poate mai avea vreo sansa. Uite asa se mai cerne un pic traficul de idioti. Esenta postului este buna,insa exprimarea este DE TOT PORCUL!!!!Mare nesimtit!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 CONDOLEANTE FAMILIEI! Cipercutza vesela pe daytona 675. Si-a cautat-o cu lumanarea. Daca baga dej'tele-n priza poate mai avea vreo sansa. Uite asa se mai cerne un pic traficul de idioti. Imi pare rau ca nu te cunosc!Nu meriti sa fi salutat in trafic!Halal super-membru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 (editat) I appreciate the offers to donate in efforts to help the family with any costs. I can say that a majority of the costs have already been taken care of by the company, CH2M, that Roxana worked for. Roxana was also very smart financially and planned ahead in case of such an event and ensured that her family was well taken care of. I would like to instead suggest an alternative for donations. I would be extremely gratefully to anyone that is willing donate to OCMoto.com in memory of Roxana. I would like to see the funds raised used to support the costs of 'Skills Days' for new riders or those that would just like to hone their skills. I believe this forum is a great benefit to riders, new or experienced, but I believe we could do more hands on sharing of knowledge in order to reduce the tragedies that we have seen in that last week. If you are interested in making a donation in memory of Roxana, please contact Dane or Mike (Copernicus) for information. Thank you, Don si uite asa arata o comunitate, cine gaseste ceva util in citat sa ii fie de bine restu ura si la gara. daca a-ti fi citit posturile se vedea clar ca femeia iesea cu toata lumea sa mai prinda cate ceva, avea o conduita preventiva, dar asta se intampla cand nu ai experienta si esti pus in fata unei situatii la limita. as mai fi pus un link si cu omagiu pe care l-au adus numai ca imi e frica ca se apuca nu stiu de ciumec de la noi sa le strice oamenilor comenturile. Dumnezeu sa o ierte! Editat Septembrie 22, 2008 de valbida1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tudor Simionescu Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 (editat) Eu nu inteleg de ce de fiecare data cand are un incepator accident aruncati vina pe mobra.Ca e sport, ca a fost prea mare,ca are prea multi caluti prea putine kile...in primul rand nu sunt de parere ca nu viteza ucide ci intervin mult mai multe aspecte inainte ei.Evident ca si ea are o parte din vina cum si lipsa de experienta in cazul unui motociclis incepator care se da pe o mobra sport, dar eu pot sa vb din ce fac eu si nu ce fac altii,am permis de 2luni si ma dau cu o busa.Nu am scapat nici mana in gaz si nici in basini si arfe nu am mers si nici nu am de gand sa o fac.Oricum o sa o dau pt ca e foarte mare si greoaie. Iar pt Stege care probabil e taticul nostru si s-a dat pe toate mobrele posibile si imposiblie il sfatuiesc prieteneste sa isi schimbe putin vocabularul mai ales in cazuri ca astea si sunt de acord cu ce a spus Kassu. Dumnezeu sa o ierte! Editat Septembrie 22, 2008 de Tudor Simionescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tudor Simionescu Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 (editat) cred ca tu te-ai nascut cu scoci p acceleratie!!si daca e agresiva ce?nu imi spune ca nu stie sa mearga si incet:)))) am si eu o intrebare pt tine.c mobra ai? Editat Septembrie 22, 2008 de Tudor Simionescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
categoria"A" Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 Eu nu inteleg de ce de fiecare data cand are un incepator accident aruncati vina pe mobra.Ca e sport, ca a fost prea mare,ca are prea multi caluti prea putine kile...in primul rand nu sunt de parere ca nu viteza ucide ci intervin mult mai multe aspecte inainte ei.Evident ca si ea are o parte din vina cum si lipsa de experienta in cazul unui motociclis incepator care se da pe o mobra sport, dar eu pot sa vb din ce fac eu si nu ce fac altii,am permis de 2luni si ma dau cu o busa.Nu am scapat nici mana in gaz si nici in basini si arfe nu am mers si nici nu am de gand sa o fac.Oricum o sa o dau pt ca e foarte mare si greoaie.Iar pt Stege care probabil e taticul nostru si s-a dat pe toate mobrele posibile si imposiblie il sfatuiesc prieteneste sa isi schimbe putin vocabularul mai ales in cazuri ca astea si sunt de acord cu ce a spus Kassu. Dumnezeu sa o ierte! In primul rand... Busa nu este vreo super-motocicleta. Ce iese in evidenta la ea ar fi viteza de top(pt. modelele vechi, ca cele noi sunt chiar de...). In al doilea rand... Oricum este o motocicleta mult prea mare pentru un incepator, lucru de care chiar tu ai devenit constient si din aceasta cauza vrei sa o dai. In al treilea rand... Ia-ti un motor de maxim 500cc daca vrei sa inveti mai mult decat bagatul mainii in gaz. Multa sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tudor Simionescu Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 Nu o dau pentru ca este greoaie o dau pt ca imi doresc un R6 si cand mi s pune un pitic pana nu il rezolv nu ma las.Eu zic ca busa e periculoasa chiar si pt unu care s-a mai dat inainte. Da e un model din 99 nelimitat... Niciodata nu m-am plimbat ca sa bag mana in gaz....am vazut p pielea mea c s poata intampla cu masina...sunt constient c s poate intampla cu motoru si nu vreau sa patzesc ceva:( Multa sanatate si tie iti doresc si asfalt curat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 nu, busa e trotineta ... nu ca ar fi cea mai rapida motocicleta de productie din lume. in fine. cat despre cea mai agresiva motocicleta de 600... esti tampit. daytona aia nu e de 600 si nu cea mai agresia. un gixxer scoate ceva mai bine decat o daytona. merge mai altfel datorita celor 3 cilindrii in loc de 4, dar nu e mai agresiva! cat despre accident, nu vad ce relevanta are motorul folosit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tudor Simionescu Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 eu zic ca este vorba despre altceva aici: toti incepatorii care se urca pe mobre puternice sunt imbecili,retardati,nu constientizeaza ce li s poate intampla...asa sunt vazuti toti si nu inteleg de ce:( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AK_Raptor Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 (editat) Din pacate, fata mai cazuse de 2 ori cu un espressor al unui prieten (inainte de scoala), a mai cazut si la scoala de 2 ori. . se pare ca nu prea avea aptitudini de moto. . RIP Editat Septembrie 22, 2008 de AK_Raptor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nicolette Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 @ AK_Raptor tu vrei sa spui ca cine cade cu motocicleta nu are aptitudini ? inteleg ca tu nu ai cazut .... dar, eu la scoala am cazut de 2 ori, saptamana trecuta inca o data ..... cam nasol, dupa parerea ta ar exista un singur final, nu ? evident, nu trebuie sa intrebi DE CE cade cineva, nu ne intereseaza fiecare caz in parte, circumstantele exacte, nimic. important e ca cine cade, nu are ce cauta pe motoreta, nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 Eu nu inteleg de ce de fiecare data cand are un incepator accident aruncati vina pe mobra.Ca e sport, ca a fost prea mare,ca are prea multi caluti prea putine kile...in primul rand nu sunt de parere ca nu viteza ucide ci intervin mult mai multe aspecte inainte ei.Evident ca si ea are o parte din vina cum si lipsa de experienta in cazul unui motociclis incepator care se da pe o mobra sport, dar eu pot sa vb din ce fac eu si nu ce fac altii,am permis de 2luni si ma dau cu o busa.Nu am scapat nici mana in gaz si nici in basini si arfe nu am mers si nici nu am de gand sa o fac.Oricum o sa o dau pt ca e foarte mare si greoaie.Iar pt Stege care probabil e taticul nostru si s-a dat pe toate mobrele posibile si imposiblie il sfatuiesc prieteneste sa isi schimbe putin vocabularul mai ales in cazuri ca astea si sunt de acord cu ce a spus Kassu. Dumnezeu sa o ierte! Tudore,vad ca esti nou venit pe forum,de aceea i-mi permit sa-ti sugerez sa citesti despre accidentele mortale din ultimii doi ani si cu siguranta vei intelege de ce se da vina pe inconstienta incepatorilor de asi lua motoare mari(vezi ca ai pus gresit problema ca se arunca vina pe mobre).Ca sa fac un preambul la cele ce vei afla daca vei citi rubrica de accidente o sa-ti spun ca exista doua mari categorii si o categorie mai mica:incepatori(cu experienta sub 2ani) posesori in general de motoare peste 600 si scuteristi care habar nu au de legislatie,fara casti si beti uneori,iar a treia categorie se compune din cei care au avut ceva experienta sau nu au avut nici o sansa (vezi cazul Traian si Ela ). Dar pentru numarul mare al incepatorilor cu motoare peste 600 numarul accidentelor mortale este mic ceea ce judecand la rece este bine!Rau este ca incepatorii din categoria de mai sus joaca o loterie Ruseasca in care poti sa mori la prima apasare de tragaci sau poti sa apesi de multe ori si sa nu se intample nimic! Dupa ce o sa ai cativa ani pe motor si pe acest forum o sa intelegi ca ,,batranii" ca Stege au obosit sa tot dea sfaturi si devin cateodata agresivi in limbaj vazand ca nimeni nu-i asculta(desi eu unul cred ca sunt foarte multi cei care au invatat multe lucruri bune pe acest forum) iar cei care mor sunt tineri care platesc cu viata pentru ca au luat o decizie riscanta la un moment dat! Salutari si numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AK_Raptor Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 @ AK_Raptor tu vrei sa spui ca cine cade cu motocicleta nu are aptitudini ? inteleg ca tu nu ai cazut .... dar, eu la scoala am cazut de 2 ori, saptamana trecuta inca o data ..... cam nasol, dupa parerea ta ar exista un singur final, nu ? evident, nu trebuie sa intrebi DE CE cade cineva, nu ne intereseaza fiecare caz in parte, circumstantele exacte, nimic. important e ca cine cade, nu are ce cauta pe motoreta, nu ? Nu, ma refeream la prea multe cazaturi din propria vina, in cel mai scurt timp. Mai era unul, bec i se spunea, care a scos din service un dragstar si dupa 50 metri a ratat virajul si a spart asfaltul. .Asta dupa ce la service l-a adus dupa ce a mai fost lovit nemilos de gravitatie, dupa o cursa de circa 100 metri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marque Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 am scanat cateva pagini de forumul american si intr-adevar totul e scurt si la obiect, nu se sare offtopic, nu se arunca cu comentarii nesimtite, nu se dau verdicte, nu se prezinta vitezanele ca vehicule ale mortii. iata ca americanii astia prosti, inculti, retardati reusesc sa mentina o atmosfera normala, civilizata, calma spre deosebire de romanii destepti, cunoscatori, filosofi etc. offtopic: totusi ce mi se pare idiot la americani e ca isi fac bannere cu ei insisi, inclusiv cu iz manelistic, cu conservele proprii probabil: bimmer, jeep. iar atata autoatentie depaseste pana si unele legende online de pe acest forum care au o adevarata gradina a sinelui in semnatura. am scanat cateva pagini de forumul american si intr-adevar totul e scurt si la obiect, nu se sare offtopic, nu se arunca cu comentarii nesimtite, nu se dau verdicte, nu se prezinta vitezanele ca vehicule ale mortii. iata ca americanii astia prosti, inculti, retardati reusesc sa mentina o atmosfera normala, civilizata, calma spre deosebire de romanii destepti, cunoscatori, filosofi etc. offtopic: totusi ce mi se pare idiot la americani e ca isi fac bannere cu ei insisi, inclusiv cu iz manelistic, cu conservele proprii probabil: bimmer, jeep. iar atata autoatentie depaseste pana si unele legende online de pe acest forum care au o adevarata gradina a sinelui in semnatura. Completare: am cunoscut "batrani" motociclisti de la noi, care vorbesc in verdicte cu ochii in zare. si "batrani" de la ei, pe enduro, stunt si snowboard care sunt extraordinar de modesti si te lauda pentru orice progres minuscul. ASTA E DIFERENTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tudor Simionescu Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 eu sunt de acord cu tine ca sunt incepator si ca inca mai am nu multe foarte multe de invatzat si sunt dispus sa invatz din greselile mele ale voastre si inclusiv sa va ascult sfaturile doar ca de multe ori conteaza cum iti aranjezi si cum iti alegi cuvintele pentru a scrie un post.avem noroc ca limba noastra are un vocabular foarte vast si sunt de parere ca Stege si a ales cele mai proaste cuvinte pt a ne spune parerea lui. am citit despre majoritatea accidentelor:( si de fiecare data cand ies cu masina sau cu mobra afara sunt constient de cele ce mi se pot intampla si incerc sa ma feresc si pe mine si p cei cu care sunt in masina si pe cei din jur. acum cateva zile eram cu mobra p la vatra si in fatza mea la cateva masini a cazut un tip cu un R6...cred ca au trecut 2 ca Stege care au zis uite-l si p'asta incepator a dat cu mobra de asfalt asa ii trebuie,lasa ca s invatza el minte si au mers mai departe.eu m-am oprit si l-am ajutat si poate aveam nevoie si de ajutorul celor 2 care au trecut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 @ AK_Raptor tu vrei sa spui ca cine cade cu motocicleta nu are aptitudini ? inteleg ca tu nu ai cazut .... dar, eu la scoala am cazut de 2 ori, saptamana trecuta inca o data ..... cam nasol, dupa parerea ta ar exista un singur final, nu ? evident, nu trebuie sa intrebi DE CE cade cineva, nu ne intereseaza fiecare caz in parte, circumstantele exacte, nimic. important e ca cine cade, nu are ce cauta pe motoreta, nu ? Banuiesc ce avrut sa spuna @ AK_Raptor dar el o sa fie mai explicit daca vrea! Faptul ca ai cazut la scoala nu este o tragedie ,nu esti nici prima nici ultima !Dar exista oameni care nu au inclinatii spre motociclism(nu o lua personal) cum exista soferi care conduc auto fara a avea inclinatii spre soferie(am o cunostinta care a avut in 2ani 4accidente, din fericire nu grave). Oricine simte ca este depasit este bine la un moment dat sa o lase mai moale macar pentru o perioada daca nu definitiv! Ma repet ca vorbesc la modul general si nu personal nicolette! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 (editat) Nu, ma refeream la prea multe cazaturi din propria vina, in cel mai scurt timp. Mai era unul, bec i se spunea, care a scos din service un dragstar si dupa 50 metri a ratat virajul si a spart asfaltul. .Asta dupa ce la service l-a adus dupa ce a mai fost lovit nemilos de gravitatie, dupa o cursa de circa 100 metri. Cred ca e a doua oara in istorie cand ii dau dreptate raptorului... Cand vezi ca o tot comiti si in acelasi fel... iti pui intrebari... nu renunti dar faci ceva. Imi amintesc numai de pustiul cu moto galbena la flora. In cateva saptamani tot povestea pe aici cum a cazut ca nu a vazut bordura, era sa cada ca a dat de bordura, iar a cazut ca iar nu a vazut bordura... si Doamne Fereste... a 4-a oara nu a mai scapat de bordura. In al doilea rand nu comparati conditiile de mers din California ( sa ne amintim ca in 2000 la ei era recomandata casca de protectie iar handsfreeul a devenit obligatoriu de acum 2 luni ) cu cele de aici. E o diferenta imensa. In acelasi fel nu comparati cele doua forumuri. Asta e un forum national, ba chiar international dar in lb romana in timp ce ala e un forum local, comparabil cu comunitatile locale de pe motoretism. Cand cunosti persoana care a comis-o, parca atitudinea e alta... si Raptoru ar trebui sa stie la ce ma refer. Sa-i fie tarana usoara Roxanei. P.S. si uitati si cum e formulata legea lui Herr Schwartz cel Negru: Right-Of-Way Rules General Information Right-of-way rules together with courtesy and common sense help to promote traffic safety. It is important to respect the right-of-way of others, especially pedestrians, motorcycle riders, and bicycle riders. Never assume other drivers will give you the right of way. SI legea nu se sfieste da dea si sfaturi: Safety suggestion: While waiting to turn left, keep your wheels pointed straight ahead until it is safe to start your turn. If your wheels are pointed to the left and a vehicle hits you from behind, you could be pushed into oncoming traffic. La naiba cum le zic ei: When you drive at night, remember: Motorcycles are harder to see at night because most have only one taillight. Si continua: Don’t start a turn just because an approaching vehicle has its turn signal on. The driver may plan to turn just beyond you. The signal may have been left on from an earlier turn. This is particularly true of motorcycles. Their signal lights don’t always turn off by themselves. Wait until the other driver actually starts to turn before you continue. Iar asta depaseste pana si recomandarile AMR-ului: Motorcycles Motorcyclists have the same rights and responsibilities as automobile drivers. While everyone must follow the same traffic laws, motorcyclists face unusual dangers because motorcycles are hard to see (many motorcycles keep their headlight on, even during daylight hours) and they require exceptional handling ability. Follow these rules to respect the right-of-way and safely share the road with motorcyclists: When you change lanes or enter a major thoroughfare, make a visual check for motorcycles. Also use your mirrors. Motorcycles are small and they can easily disappear into a vehicle’s blind spots. Allow a four-second following distance. You will need this space to avoid hitting the motorcyclist if he or she falls. Allow the motorcycle a full lane width. Although it is not illegal to share lanes with motorcycles, it is unsafe. When you make a turn, check for motorcyclists and know their speed before turning. Remember that road conditions which are minor annoyances to you pose major hazards to motorcyclists. Potholes, gravel, wet or slippery surfaces, pavement seams, railroad crossings, and grooved pavement can cause motorcyclists to change speed or direction suddenly. If you are aware of the effect of these conditions and drive with care and attention, you can help reduce motorcyclist injuries and fatalities. Editat Septembrie 22, 2008 de melciu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.