Sari la conținut

Suzuki Drz 400 Sm/e/s


mmisulicaa
 Share

Postări Recomandate

A incercat cineva sa modifice esapamentul original de drz cred model 2004 (cel care nu are teava in capat), deoarece de cand l-am montat am pierdut cam 15 % din putere. Cred ca ar trebui scoase din amortizoare deoarece este prea silentios. Inainte stia pe o roata si in a doua dar acum nici vorba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 230
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Va salut!

Vin si eu cu o intrebare, ma tenteaza ideea de a renunta la actuala in favoarea unui drz sm dar nu stiu daca ma descurc cu inaltimea mea 1,65.

Se poate cobori din amortizoare sau din sa sau ... alte posibilitati?

Orice opinii... sfaturi sunt bine venite

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer esti cam mic ;)) da poate daca esti greu mai ajuta :D.

Pe scurt, se desfac opt suruburi de la jug si se lasa din jambe... treaba asta dureaza cam 2 minute ... nu stiu cat de indicat e, eu am avut KLR 650 si era lasat din furca cand l-am adus din Nemtia ca a avut ca proprietar o femeie si nu ajungea bine jos. Cred ca mai castigi 5 cm pe putin lasand-o din jambe. La amortizorul spate treaba e mai complicata, acolo nu cred ca te descurci singur, e mai mult de demontat si de reglat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer esti cam mic ;)) da poate daca esti greu mai ajuta :D.

Pe scurt, se desfac opt suruburi de la jug si se lasa din jambe... treaba asta dureaza cam 2 minute ... nu stiu cat de indicat e, eu am avut KLR 650 si era lasat din furca cand l-am adus din Nemtia ca a avut ca proprietar o femeie si nu ajungea bine jos. Cred ca mai castigi 5 cm pe putin lasand-o din jambe. La amortizorul spate treaba e mai complicata, acolo nu cred ca te descurci singur, e mai mult de demontat si de reglat.

Merci

Mda cred ca imi permit sa o cobor din jambe pt ca oricum nu voi ajunge la limitele amortizarii, mai ales cu greutatea mea 65 kg.

Daca ies 5 cm din asta cred va fi suficient.

Editat de www_nch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci

Mda cred ca imi permit sa o cobor din jambe pt ca oricum nu voi ajunge la limitele amortizarii, mai ales cu greutatea mea 65 kg.

Daca ies 5 cm din asta cred va fi suficient.

 

e o solutie si asta, problema e ca se cam schimba ciclistica motoretei ... :D

da' daca nu esti vr'un delicat ( ca eu :) ) nu se simte esential si se poate trai cu asta.

 

vezi sa strangi suruburile exact cu cat scrie la carte 30nm (sus)si 32nm (jos) ca altfel poti sa patesti chestii nasoale cand dai cu motorul de pamant.

 

 

la S coborarea basculei se face usor - daca te uiti din lateral de vede lacasul.

 

acuma vad ca vrei sm - e mult mai joasa fata de e sau s. ;)

Editat de _Dexter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca o cobori din jambe, asta nu va avea impact asupra cursei amortizoarelor. Cu amortizorul de spate o rezolvi lasandu-l mai moale si cand te asezi pe moto se lasa un pic.

 

Misu

 

cobor din jambe iar cursa amortizoarelor, normal ramane aceeasi doar ca distanta dinte cadru si roata fata va fi mai mica si la o eventuala comprimare mai violenta ... teoretic cele 2 parti se pot atinge

dar nu cred ca va fi cazul la mine

 

merci de raspunsuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
:P :laugh: :D ;)

 

AGREE =)))))) cum sa se atinga breeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, pune mana pe subler si masoara =))))

 

Ce cobori tu acolo din jambe, adica faptul ca ridici jamba MAXIM 1 cm deasupra prinderii, pt ca mai mult nu ai loc de GHIDON nu afecteaza cu nmk cursa amortizorului , DAR datorita unghiului la care e montata furca chestia asta iti coboara motoru vreo 3-4-5 cm depinde de motor, enduro-speed ... etc. Nu are nici o legatura shula cu prefectura.

 

Sa zicem ca aveam jambele ridicate cu 1 CM (in poza de mai jos), astea inseamna ca roata se ridica cu 1 CM mai aproape de aripa, asta afecteaza fix ZERO cadru, aripa si ce mai credeai/visai tu acolo ca atinge. Asta in conditiile in care suspensia era setata pe soft, pt enduro. La supermoto nu ajungi sa o comprimi atat pt ca e pe hard si nu sari cu ea pe coclau, decat daca esti Mishu, Smile, Andrei ... etc :))))))))))

 

post-12641-1286004342_thumb.jpg

Editat de alecsxander
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
AGREE =)))))) cum sa se atinga breeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, pune mana pe subler si masoara =))))

 

Ce cobori tu acolo din jambe, adica faptul ca ridici jamba MAXIM 1 cm deasupra prinderii, pt ca mai mult nu ai loc de GHIDON nu afecteaza cu nmk cursa amortizorului , DAR datorita unghiului la care e montata furca chestia asta iti coboara motoru vreo 3-4-5 cm depinde de motor, enduro-speed ... etc. Nu are nici o legatura shula cu prefectura.

 

Sa zicem ca aveam jambele ridicate cu 1 CM (in poza de mai jos), astea inseamna ca roata se ridica cu 1 CM mai aproape de aripa, asta afecteaza fix ZERO cadru, aripa si ce mai credeai/visai tu acolo ca atinge. Asta in conditiile in care suspensia era setata pe soft, pt enduro. La supermoto nu ajungi sa o comprimi atat pt ca e pe hard si nu sari cu ea pe coclau, decat daca esti Mishu, Smile, Andrei ... etc :))))))))))

 

ok my bad!

spuneam mai sus ca nu am avut contact cu motociclete enduro dar uite ce s-a iritat lumea! altfel nici nu intrebam.

nu ma gandeam la coborarea doar cu 1 cm pentru ca nu ma gandeam ca din 1 cm rezulta mult mai mult la sa.

si oaresce legatura are sula cu prefectura, cum ar fi ajuns tipu din imagine in ipostaza asta daca motocicleta avea jugul prins mai joas pe jamba?

Probabil ca pe tip il chiama Mishu, Smile sau Andrei !

 

era suficient sa spuneti ca la sm nu voi ajunge sa o comprim cat sa afecteze!

Va salut!

post-55654-1286799767_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

ello! credeti ca o roata de dr 350 spate, s-ar potrivi pe un drz 400e 2005??? eu am roata pe 18`` si aia de dr e pe 19``. credeti ca o sa mearga fara probleme, oricum vreau sa o folosesc numai cu cauciuc de enduro! ms

Editat de best_biker09
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Va salut domnilor

imi cer scuze ca dau buzna asa la dvs aici, insa incerc si la dvs, poate gasesc o solutie.

 

am a reparat un DRZ 400 sm si am gasit oala de ambreiaj crapata.

 

stie careva dintre voi unde pot gasii si eu o astfel de piesa?

daca stiti, da-ti un PM cu un nr de telefon sau o informatie.

 

in speranta ca ma veti ajuta, ca nu deranjez cu aceasta intrebare... va multumesc frumos anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

Va salut domnilor

imi cer scuze ca dau buzna asa la dvs aici, insa incerc si la dvs, poate gasesc o solutie.

 

am a reparat un DRZ 400 sm si am gasit oala de ambreiaj crapata.

 

stie careva dintre voi unde pot gasii si eu o astfel de piesa?

daca stiti, da-ti un PM cu un nr de telefon sau o informatie.

 

in speranta ca ma veti ajuta, ca nu deranjez cu aceasta intrebare... va multumesc frumos anticipat

Eu cumpar piese din Anglia de pe ebay, sunt la preturi bune.

V-as mai intreba daca a montat cineva cilindru Big Bore de la Namura de 434 cmc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate v-ar coafa tobele din imaginile de mai jos:

post-53825-0-32956100-1319581246_thumb.jpgpost-53825-0-26413500-1319581247_thumb.jpgpost-53825-0-30454000-1319581248_thumb.jpgpost-53825-0-28208800-1319581249_thumb.jpg

 

Daca da, aici gasiti cam toate detaliile ce ne-am gandit ca au fost utile de mentionat despre ele:

http://www.motocicli...ost__p__2974711

 

P.s. - Livram si intemediarele dintre finala si galerie.

Editat de zero_motoshop
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Sunt un endurist incepator care isi doreste cu ardoare un DRZ. Apelez la voi sa ma sfatuiti.

Am 1.70m inaltime, vreau DRZ-ul atat pentru oras ( serviciu, etc ) cat si pentru off-road-ul de weekend.

Spuneti-mi si mie va rog, avend in vedere cele mentionate anterior, catre ce model ar trebui sa ma orientez E sau S ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt un endurist incepator care isi doreste cu ardoare un DRZ. Apelez la voi sa ma sfatuiti.

Am 1.70m inaltime, vreau DRZ-ul atat pentru oras ( serviciu, etc ) cat si pentru off-road-ul de weekend.

Spuneti-mi si mie va rog, avend in vedere cele mentionate anterior, catre ce model ar trebui sa ma orientez E sau S ?

 

 

E-ul nu este inmatriculabil, deci iese din discutie pentru oras.

 

S-ul e varianta omologata pentru strada (are semnalizari, stop, claxon..), un altfel de carburator, alte norme de poluare..

 

Eu am tot 1.70, dar pe un DRZ SM (roti de 17). Nu am probleme cu inaltimea (pe suprafete plane). Cand insa apar obstacole sau pante mai mari, ma simt putin cocotzat. :)

 

Daca n-o bagi prin noroaie si prin paduri nemaiumblate, poti opta si pentru un SM cu niste cauciucuri mixte (eu am avut avon distanzia, si am fost foarte multumit).

Cu siguranta SM-ul va fi mai distractiv prin oras, furca este upside down si discul de frana fata mai mare..

 

Daca mai ai intrebari..baga aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E-ul nu este inmatriculabil, deci iese din discutie pentru oras.

 

S-ul e varianta omologata pentru strada (are semnalizari, stop, claxon..), un altfel de carburator, alte norme de poluare..

 

Eu am tot 1.70, dar pe un DRZ SM (roti de 17). Nu am probleme cu inaltimea (pe suprafete plane). Cand insa apar obstacole sau pante mai mari, ma simt putin cocotzat. :)

 

Daca n-o bagi prin noroaie si prin paduri nemaiumblate, poti opta si pentru un SM cu niste cauciucuri mixte (eu am avut avon distanzia, si am fost foarte multumit).

Cu siguranta SM-ul va fi mai distractiv prin oras, furca este upside down si discul de frana fata mai mare..

 

Daca mai ai intrebari..baga aici.

 

Eu am DRZ E inmatriculat, se poate inmatricula trebuie sa ii faci omologare individuala la RAR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am DRZ E inmatriculat, se poate inmatricula trebuie sa ii faci omologare individuala la RAR.

 

Scuze ca ma bag ca musca in ciorba... urmaresc threadul pentru ca imi curg balele dupa un DRZ400 ca a doua mobra...

 

 

Vreau sa te intreb ce presupune omologarea individuala la RAR? Ca pretz si birocratie. Multumesc anticipat.

Editat de zaelu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze ca ma bag ca musca in ciorba... urmaresc threadul pentru ca imi curg balele dupa un DRZ400 ca a doua mobra...

 

 

Vreau sa te intreb ce presupune omologarea individuala la RAR? Ca pretz si birocratie. Multumesc anticipat.

 

Nu mai stiu cat a costat, oricum nu foarte mult. Pentru mine a fost simplu pt ca am cunsocut pe cineva acolo. Te duci cu factura de la motor, iti face identificare,poze apoi mai mergi odata pt ITP si astepti sa primesti cartea de indentitate si o chestie ca un talon provizoriu valabil 6 luni, in timpul ala trebuie sa o inmatriculezi altfel trebuie sa mai mergi odata pt ITP. Oricum inmatriculatul a fost mai scump si anevoios ca RAR-ul pt ca a trebuit sa merg la importator sa imi dea dovada ca vama a fost platita pt motocicleta, aia nu mai gaseau hartia...

Cel mai simplu e sa mergi si sa intrebi la RAR poate s-a mai schimbat ceva...ideea e ca se poate omologa si implicit o poti inmatricula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau mult mai simplu: cauti un "E" inmatriculat gata.

Eu asa l-am luat pe al meu. Se inmatriculeaza mult mai usor prin Ungaria, Germania, Anglia.

Daca vrei sa-l inmatriculezi la noi, asa cum s-a recomandat si mai sus, ii pui cele necesare (claxon, semnale, lampa stop, kilometraj - merge si unul din ala micut, de bicicleta) si soliciti omologare RAR. Scump! Mai bine prima varianta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...