secbiker Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 A incercat cineva sa modifice esapamentul original de drz cred model 2004 (cel care nu are teava in capat), deoarece de cand l-am montat am pierdut cam 15 % din putere. Cred ca ar trebui scoase din amortizoare deoarece este prea silentios. Inainte stia pe o roata si in a doua dar acum nici vorba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
www_nch Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Va salut! Vin si eu cu o intrebare, ma tenteaza ideea de a renunta la actuala in favoarea unui drz sm dar nu stiu daca ma descurc cu inaltimea mea 1,65. Se poate cobori din amortizoare sau din sa sau ... alte posibilitati? Orice opinii... sfaturi sunt bine venite merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecsxander Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Sincer esti cam mic ) da poate daca esti greu mai ajuta . Pe scurt, se desfac opt suruburi de la jug si se lasa din jambe... treaba asta dureaza cam 2 minute ... nu stiu cat de indicat e, eu am avut KLR 650 si era lasat din furca cand l-am adus din Nemtia ca a avut ca proprietar o femeie si nu ajungea bine jos. Cred ca mai castigi 5 cm pe putin lasand-o din jambe. La amortizorul spate treaba e mai complicata, acolo nu cred ca te descurci singur, e mai mult de demontat si de reglat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
www_nch Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 (editat) Sincer esti cam mic ) da poate daca esti greu mai ajuta .Pe scurt, se desfac opt suruburi de la jug si se lasa din jambe... treaba asta dureaza cam 2 minute ... nu stiu cat de indicat e, eu am avut KLR 650 si era lasat din furca cand l-am adus din Nemtia ca a avut ca proprietar o femeie si nu ajungea bine jos. Cred ca mai castigi 5 cm pe putin lasand-o din jambe. La amortizorul spate treaba e mai complicata, acolo nu cred ca te descurci singur, e mai mult de demontat si de reglat. Merci Mda cred ca imi permit sa o cobor din jambe pt ca oricum nu voi ajunge la limitele amortizarii, mai ales cu greutatea mea 65 kg. Daca ies 5 cm din asta cred va fi suficient. Editat Septembrie 22, 2010 de www_nch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 (editat) MerciMda cred ca imi permit sa o cobor din jambe pt ca oricum nu voi ajunge la limitele amortizarii, mai ales cu greutatea mea 65 kg. Daca ies 5 cm din asta cred va fi suficient. e o solutie si asta, problema e ca se cam schimba ciclistica motoretei ... da' daca nu esti vr'un delicat ( ca eu ) nu se simte esential si se poate trai cu asta. vezi sa strangi suruburile exact cu cat scrie la carte 30nm (sus)si 32nm (jos) ca altfel poti sa patesti chestii nasoale cand dai cu motorul de pamant. la S coborarea basculei se face usor - daca te uiti din lateral de vede lacasul. acuma vad ca vrei sm - e mult mai joasa fata de e sau s. Editat Septembrie 22, 2010 de _Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mmisulicaa Postat Septembrie 22, 2010 Autor Share Postat Septembrie 22, 2010 Daca o cobori din jambe, asta nu va avea impact asupra cursei amortizoarelor. Cu amortizorul de spate o rezolvi lasandu-l mai moale si cand te asezi pe moto se lasa un pic. Misu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
www_nch Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Daca o cobori din jambe, asta nu va avea impact asupra cursei amortizoarelor. Cu amortizorul de spate o rezolvi lasandu-l mai moale si cand te asezi pe moto se lasa un pic. Misu cobor din jambe iar cursa amortizoarelor, normal ramane aceeasi doar ca distanta dinte cadru si roata fata va fi mai mica si la o eventuala comprimare mai violenta ... teoretic cele 2 parti se pot atinge dar nu cred ca va fi cazul la mine merci de raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 (editat) cobor din jambe iar cursa amortizoarelor, normal ramane aceeasi doar ca distanta dinte cadru si roata fata va fi mai mica si la o eventuala comprimare mai violenta ... teoretic cele 2 parti se pot atinge Editat Septembrie 22, 2010 de _Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecsxander Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 (editat) AGREE =)))))) cum sa se atinga breeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, pune mana pe subler si masoara =)))) Ce cobori tu acolo din jambe, adica faptul ca ridici jamba MAXIM 1 cm deasupra prinderii, pt ca mai mult nu ai loc de GHIDON nu afecteaza cu nmk cursa amortizorului , DAR datorita unghiului la care e montata furca chestia asta iti coboara motoru vreo 3-4-5 cm depinde de motor, enduro-speed ... etc. Nu are nici o legatura shula cu prefectura. Sa zicem ca aveam jambele ridicate cu 1 CM (in poza de mai jos), astea inseamna ca roata se ridica cu 1 CM mai aproape de aripa, asta afecteaza fix ZERO cadru, aripa si ce mai credeai/visai tu acolo ca atinge. Asta in conditiile in care suspensia era setata pe soft, pt enduro. La supermoto nu ajungi sa o comprimi atat pt ca e pe hard si nu sari cu ea pe coclau, decat daca esti Mishu, Smile, Andrei ... etc ))))))))) Editat Octombrie 2, 2010 de alecsxander Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
www_nch Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 AGREE =)))))) cum sa se atinga breeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, pune mana pe subler si masoara =)))) Ce cobori tu acolo din jambe, adica faptul ca ridici jamba MAXIM 1 cm deasupra prinderii, pt ca mai mult nu ai loc de GHIDON nu afecteaza cu nmk cursa amortizorului , DAR datorita unghiului la care e montata furca chestia asta iti coboara motoru vreo 3-4-5 cm depinde de motor, enduro-speed ... etc. Nu are nici o legatura shula cu prefectura. Sa zicem ca aveam jambele ridicate cu 1 CM (in poza de mai jos), astea inseamna ca roata se ridica cu 1 CM mai aproape de aripa, asta afecteaza fix ZERO cadru, aripa si ce mai credeai/visai tu acolo ca atinge. Asta in conditiile in care suspensia era setata pe soft, pt enduro. La supermoto nu ajungi sa o comprimi atat pt ca e pe hard si nu sari cu ea pe coclau, decat daca esti Mishu, Smile, Andrei ... etc ))))))))) ok my bad! spuneam mai sus ca nu am avut contact cu motociclete enduro dar uite ce s-a iritat lumea! altfel nici nu intrebam. nu ma gandeam la coborarea doar cu 1 cm pentru ca nu ma gandeam ca din 1 cm rezulta mult mai mult la sa. si oaresce legatura are sula cu prefectura, cum ar fi ajuns tipu din imagine in ipostaza asta daca motocicleta avea jugul prins mai joas pe jamba? Probabil ca pe tip il chiama Mishu, Smile sau Andrei ! era suficient sa spuneti ca la sm nu voi ajunge sa o comprim cat sa afecteze! Va salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livanu Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 sau asa, dar tot nu o sa atinga, si e lasata mai mult de 1cm din jug, pt ca mi-au permis inaltatoarele de gidon! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 schimb astea cu un drz400. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
best_biker09 Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 (editat) ello! credeti ca o roata de dr 350 spate, s-ar potrivi pe un drz 400e 2005??? eu am roata pe 18`` si aia de dr e pe 19``. credeti ca o sa mearga fara probleme, oricum vreau sa o folosesc numai cu cauciuc de enduro! ms Editat Octombrie 30, 2010 de best_biker09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dublu JACK Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 Va salut domnilor imi cer scuze ca dau buzna asa la dvs aici, insa incerc si la dvs, poate gasesc o solutie. am a reparat un DRZ 400 sm si am gasit oala de ambreiaj crapata. stie careva dintre voi unde pot gasii si eu o astfel de piesa? daca stiti, da-ti un PM cu un nr de telefon sau o informatie. in speranta ca ma veti ajuta, ca nu deranjez cu aceasta intrebare... va multumesc frumos anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 Va salut domnilor imi cer scuze ca dau buzna asa la dvs aici, insa incerc si la dvs, poate gasesc o solutie. am a reparat un DRZ 400 sm si am gasit oala de ambreiaj crapata. stie careva dintre voi unde pot gasii si eu o astfel de piesa? daca stiti, da-ti un PM cu un nr de telefon sau o informatie. in speranta ca ma veti ajuta, ca nu deranjez cu aceasta intrebare... va multumesc frumos anticipat Eu cumpar piese din Anglia de pe ebay, sunt la preturi bune. V-as mai intreba daca a montat cineva cilindru Big Bore de la Namura de 434 cmc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zero_motoshop Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 (editat) Poate v-ar coafa tobele din imaginile de mai jos: Daca da, aici gasiti cam toate detaliile ce ne-am gandit ca au fost utile de mentionat despre ele: http://www.motocicli...ost__p__2974711 P.s. - Livram si intemediarele dintre finala si galerie. Editat Octombrie 25, 2011 de zero_motoshop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oqkoq Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 Sunt un endurist incepator care isi doreste cu ardoare un DRZ. Apelez la voi sa ma sfatuiti. Am 1.70m inaltime, vreau DRZ-ul atat pentru oras ( serviciu, etc ) cat si pentru off-road-ul de weekend. Spuneti-mi si mie va rog, avend in vedere cele mentionate anterior, catre ce model ar trebui sa ma orientez E sau S ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzakedotnet Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 Sunt un endurist incepator care isi doreste cu ardoare un DRZ. Apelez la voi sa ma sfatuiti. Am 1.70m inaltime, vreau DRZ-ul atat pentru oras ( serviciu, etc ) cat si pentru off-road-ul de weekend. Spuneti-mi si mie va rog, avend in vedere cele mentionate anterior, catre ce model ar trebui sa ma orientez E sau S ? E-ul nu este inmatriculabil, deci iese din discutie pentru oras. S-ul e varianta omologata pentru strada (are semnalizari, stop, claxon..), un altfel de carburator, alte norme de poluare.. Eu am tot 1.70, dar pe un DRZ SM (roti de 17). Nu am probleme cu inaltimea (pe suprafete plane). Cand insa apar obstacole sau pante mai mari, ma simt putin cocotzat. Daca n-o bagi prin noroaie si prin paduri nemaiumblate, poti opta si pentru un SM cu niste cauciucuri mixte (eu am avut avon distanzia, si am fost foarte multumit). Cu siguranta SM-ul va fi mai distractiv prin oras, furca este upside down si discul de frana fata mai mare.. Daca mai ai intrebari..baga aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sasa25 Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 E-ul nu este inmatriculabil, deci iese din discutie pentru oras. S-ul e varianta omologata pentru strada (are semnalizari, stop, claxon..), un altfel de carburator, alte norme de poluare.. Eu am tot 1.70, dar pe un DRZ SM (roti de 17). Nu am probleme cu inaltimea (pe suprafete plane). Cand insa apar obstacole sau pante mai mari, ma simt putin cocotzat. Daca n-o bagi prin noroaie si prin paduri nemaiumblate, poti opta si pentru un SM cu niste cauciucuri mixte (eu am avut avon distanzia, si am fost foarte multumit). Cu siguranta SM-ul va fi mai distractiv prin oras, furca este upside down si discul de frana fata mai mare.. Daca mai ai intrebari..baga aici. Eu am DRZ E inmatriculat, se poate inmatricula trebuie sa ii faci omologare individuala la RAR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oqkoq Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 Multumesc frumos! Prefer un DRZ S si o sa-mi iau eu roti de SM, ca nu stiu prin ce paduri ajung si nu as vrea sa-mi stric DRZ SM-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 (editat) Eu am DRZ E inmatriculat, se poate inmatricula trebuie sa ii faci omologare individuala la RAR. Scuze ca ma bag ca musca in ciorba... urmaresc threadul pentru ca imi curg balele dupa un DRZ400 ca a doua mobra... Vreau sa te intreb ce presupune omologarea individuala la RAR? Ca pretz si birocratie. Multumesc anticipat. Editat Martie 23, 2012 de zaelu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sasa25 Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Scuze ca ma bag ca musca in ciorba... urmaresc threadul pentru ca imi curg balele dupa un DRZ400 ca a doua mobra... Vreau sa te intreb ce presupune omologarea individuala la RAR? Ca pretz si birocratie. Multumesc anticipat. Nu mai stiu cat a costat, oricum nu foarte mult. Pentru mine a fost simplu pt ca am cunsocut pe cineva acolo. Te duci cu factura de la motor, iti face identificare,poze apoi mai mergi odata pt ITP si astepti sa primesti cartea de indentitate si o chestie ca un talon provizoriu valabil 6 luni, in timpul ala trebuie sa o inmatriculezi altfel trebuie sa mai mergi odata pt ITP. Oricum inmatriculatul a fost mai scump si anevoios ca RAR-ul pt ca a trebuit sa merg la importator sa imi dea dovada ca vama a fost platita pt motocicleta, aia nu mai gaseau hartia... Cel mai simplu e sa mergi si sa intrebi la RAR poate s-a mai schimbat ceva...ideea e ca se poate omologa si implicit o poti inmatricula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adris Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Sau mult mai simplu: cauti un "E" inmatriculat gata. Eu asa l-am luat pe al meu. Se inmatriculeaza mult mai usor prin Ungaria, Germania, Anglia. Daca vrei sa-l inmatriculezi la noi, asa cum s-a recomandat si mai sus, ii pui cele necesare (claxon, semnale, lampa stop, kilometraj - merge si unul din ala micut, de bicicleta) si soliciti omologare RAR. Scump! Mai bine prima varianta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 mersi de raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZooM-ZooM Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 URGENT ! CAUT CDI PENTRU SUZUKI DRZ 400 SAU KAWASAKI KLX 400... daca stiti pe cineva sau cumva va rog un mesaj aici /telefon 0767386431. multumesc frumos anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.