Sari la conținut

Am Facut Si Eu Cunostinta Cu Carosabilul Bucurestiului


marcone
 Share

Postări Recomandate

Nu stiu cum sa incep...sunt in ca in stare de soc...s-a intamplat din senin fara niciun semn de avertizare.

Ma indreptam spre casa de la un viol de babe cu accente sataniste fredonand "Bord To Be Wild" sau ceva asemanator cand deodata s-a petrecut nenorocirea:

PANA pe spate. Parca cerul s-a pravalit peste mine. Prima mea PANA. Eu care intotdeauna am spus ca nu voi face cunostinta cu pamantul...Eu care radeam atunci cand citeam sfaturile si povetele celor care calareau mobre atunci cand benzina nici nu se inventase.

Acum dupa ce euforia momentului a trecut, analizand totul la rece (bere rece) imi dau seama ca totul s-a petrecut din cauza lipsei de experienta. Deasemenea faptul ca mi-am luat un motor de peste 500 cm3 n-a facut decat grabeasca inevitabilul.

Sunt sigur ca daca as fi inceput cu ceva mai mic, un 50, maxim 125, ceva care a vazut la viata lui mai multe inghinale decat domnitele de pe Matasari as fi fost ferit de pericolul asta. Sau macar gaura n-ar fi fost atat de mare.

Poligonul iarasi m-ar fi ajutat sa prevad si sa evit cuiul, piuneza, capacul de bere care mi-a gaurit mandrete de cauciuc spate. Dar eu n-am fost prin poligon nici macar cand am dar de permis ca in Arges si-a facut vila comandantul de la rutier pe locul poligonului...

 

Dragilor PANA e reala, tot ce e pe langa e in ton cu restul postarilor pe aria asta.

Si acum invit "vulturii" sectiunii Accidente sa-si inceapa ocolul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum trebuia sa ii schimbi cauciucurile, dar capra a ales un canal de comunicare mai putin subliminal. Noi sa fim sanatosi! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Macar te-ai imprastiat nitel?Daca nu, faza n-are haz! :)

 

Hai noapte buna si vise placute mai departe!

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ti-a trebuit motor mare domne?Vrei sa mori?Vezi daca ai motor mare greu si puternic?Nu ai putut sa eviti obiectul de ti'a gaurit cauciucul desi trebuia chiar daca nu il vazusei..

Categoria A te asteptam cu tehnici de evitare a obiectelor care gauresc cauciucurile si sunt aproape invizibile pe carosabil,dar te rugam insistent sa ne explici cum faci cu un gs500

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ooo, ce nebun esti :) Singura ta greseala a fost ca ai calarit si invatat sa folosesti forumu, in loc de motocicleta. Si mergand cu 50 km/h pe bulevard, n-o sa inveti nimic nici in 50 ani. Hai las-o balta, asculta "motociclistii adevarati" de pe forum :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma traiti-ar,!!!!!! parca lunile trecute l-ai luat(calutul),

l-ai luat nou si parca ai zis ca ai dat pe el o carutza de bani.

erai f mandru de el. tin minte ca intreba-i de model=ce fel de moto sa iti iei ca esti ceva inalt si ca avea-i si echipamentul luat in ton cu mobra.

cum draq facu-si de dadu-si cu el de pamant? offf! sper ca tu nu ai nimic. motorul, lasa-l ca e nou si sigur ai casco puternic la el. parca ai dat in jur de 7000 iepuroi pe el.sau mai bine. bafta la reparat si tu si motorul.

Editat de dsorinmihail
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.... Deasemenea faptul ca mi-am luat un motor de peste 500 cm3 n-a facut decat grabeasca inevitabilul.

Sunt sigur ca daca as fi inceput cu ceva mai mic, un 50, maxim 125, ceva care a vazut la viata lui mai multe inghinale decat domnitele de pe Matasari as fi fost ferit de pericolul asta. Sau macar gaura n-ar fi fost atat de mare.

Poligonul iarasi m-ar fi ajutat sa prevad si sa evit cuiul, piuneza, capacul de bere care mi-a gaurit mandrete de cauciuc spate. Dar eu n-am fost prin poligon nici macar cand am dar de permis ca in Arges si-a facut vila comandantul de la rutier pe locul poligonului...

 

Dragilor PANA e reala, tot ce e pe langa e in ton cu restul postarilor pe aria asta.

Si acum invit "vulturii" sectiunii Accidente sa-si inceapa ocolul :)

 

Toata lumea ti-a zis ca alea de 50 si 125 nu fac pana, dar tu nu ( batman, batman)... ai insistat sa-ti iei d-aia de peste 500 care face pana. Peste tot in tara s-au facut in poligon jaloane printre capace de bere, cuie, pioneze, agrafe, ace de seringa infectate cu pana, holsuruburi, cioburi, iar tu ai evitat sa pui acolo macar o caramida la vila comandantului de la rutiera. Asa ai fi avut si matale ceva prezenta si experienta de poligon ca sa eviti pana. Te-au ajuns blestemele si iti meriti soarta, data viitoare da si tu o spaga serioasa ca vine iarna si vila a ramas neacoperita!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am facut pana cu CB-ul acum o saptamana, tot spate. Am avut noroc chior si nu am cazut, dar am numarat miimile de secunde pana cand am oprit motocicleta. Ar mai trebui sa spun ca am depasit un conservar care nu m-a acordat prioritate, am ajuns la 90 (in localitate ...nu aruncaaaaatiiii ...!! ) si am inceput sa simt cum "cineva" imi zgaltzaie motocicleta in lateral, cam 20 cm la stanga si la dreapta ....

NU AM FRANAT doar am lasat gazul si cand am ajuns la vreo 30 km/h am inceput sa ating frana fata ...motorul s-a oprit in viteza, fara sa schimb ...

Pana am rezolvat-o cu spray de pana!

 

Acum, istorisirea nu are nicidecum ideea ca eu am scapat si nu am cazut, dar sunt curios sa imi spui unde ai scapat-o...sa invatam din greselile altora, desi as fi preferat sa nu ti se fi intamplat!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-am inteles...

 

si eu am facut pana pe spate, si am traversat juma' de bucuresti pana am gasit o vulcanizare cu scule sa-mi puna dop. problema era la denivelarile din asfalt si cand plecam de pe loc, trebuia sa trag ai tare de gaz. in rest nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana e reală, i-a dat un șoc emoțional de a rămas accidentat la cap. Ăsta e accidentul, am descoperit unde era Elodia.

 

Încă un motociclist de tastatură care se plictisește și în loc să stea în satul lui din Nigeria (9° 3' 0" North, 12° 27' 0" East), unde toți locuitorii sunt cunoscuți după obiceiuri, vine și trântește aici o varză.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici eu nu prea inteleg ... am facut pana spate la 120km/h pe autostrada am simtit cand era deja desumflat ... nu mai raspundea prompt la comenzi ... si pana am tras pe dreapta (nu am bruscat-o) mai avea putin si iesea cauciucul de pe janta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana pe fata e mai nasoala la viteze mari din cate stiu eu !!

 

Pai da...dar el a facut pe spate :D

 

Nu am facut pana acum decat o singura pana, dar nu s-a intamplat pe drum :) din fericire. Era foarte uzat cauciucul spate si m-am dus sa-l schimb, ca am zis ca nu mai ies cu el asa...si bine am facut!!! Exact cand am ajuns cu el la vulcanizare si am oprit, a inceput sa piarda aer :D Daca mai faceam 1-2 km cu mobra, aveam ce impinge de ea :D, sau mai rau, poate ma prindea pe o curba si ma imprastiam . Am avut noroc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici eu nu prea inteleg ... am facut pana spate la 120km/h pe autostrada am simtit cand era deja desumflat ... nu mai raspundea prompt la comenzi ... si pana am tras pe dreapta (nu am bruscat-o) mai avea putin si iesea cauciucul de pe janta.

Asta ca sa ne aducem aminte cand am fost la Ruse la Spirit of Freedom cu un maaaare tub de spray de pana in guma spate :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Emotiile alea cand danseaza spatele, la viteze peste 70-80 la ora le tii minte toata viata, un accident il uiti mai repede :) . On-topic - omul mi se pare ca a scris foarte corect si la obiect. Ideea e ca de la o "banala pana" se poate ajunge la accident !!!. Ce si-a rupt la motoreta sau cate vanatai are mi se pare un element secundar. Am gasit si eu un hor-surub in roata din spate, acu o saptamana. Era destul de uzat capul metalic, semn ca era infipt acolo de ceva vreme. L-am scos si am bagat dop din trusa de la louis, dar ca idee... daca nu ma gandeam sa verific cauciucul, riscam sa ma trezesc cu roata desumflata in mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum sa incep...sunt in ca in stare de soc...s-a intamplat din senin fara niciun semn de avertizare.

Ma indreptam spre casa de la un viol de babe cu accente sataniste fredonand "Bord To Be Wild" sau ceva asemanator cand deodata s-a petrecut nenorocirea:

PANA pe spate. Parca cerul s-a pravalit peste mine. Prima mea PANA. Eu care intotdeauna am spus ca nu voi face cunostinta cu pamantul...Eu care radeam atunci cand citeam sfaturile si povetele celor care calareau mobre atunci cand benzina nici nu se inventase.

Acum dupa ce euforia momentului a trecut, analizand totul la rece (bere rece) imi dau seama ca totul s-a petrecut din cauza lipsei de experienta. Deasemenea faptul ca mi-am luat un motor de peste 500 cm3 n-a facut decat grabeasca inevitabilul.

Sunt sigur ca daca as fi inceput cu ceva mai mic, un 50, maxim 125, ceva care a vazut la viata lui mai multe inghinale decat domnitele de pe Matasari as fi fost ferit de pericolul asta. Sau macar gaura n-ar fi fost atat de mare.

Poligonul iarasi m-ar fi ajutat sa prevad si sa evit cuiul, piuneza, capacul de bere care mi-a gaurit mandrete de cauciuc spate. Dar eu n-am fost prin poligon nici macar cand am dar de permis ca in Arges si-a facut vila comandantul de la rutier pe locul poligonului...

 

Dragilor PANA e reala, tot ce e pe langa e in ton cu restul postarilor pe aria asta.

Si acum invit "vulturii" sectiunii Accidente sa-si inceapa ocolul :)

 

Marea majoritate a celor care au facut pana acum accidente au gandit la fel ca tine: O pana de cauciuc este cel mai rau lucru care mi se poate intampla, iar restul e doar caterinca.

Din pacate cam toti faceti accidente din cauza faptului ca habar nu aveti pe ce va urcati, iar in capul vostru alearga doar caii putere.

Din pacate nu sunteti capabili sa recunoasteti si nu veti recunoaste niciodata ca teribilismul si fitele din capul vostru sunt singurele cauze ale nenorocirilor.

Cei ca tine, marcone, vor gasi mereu vina numai celorlalti, fara a fi nicio clipa constienti de greselile pe care le fac. Dati mereu vina pe conservari, carosabil, pietoni, cand voi sunteti cei mai aiuriti participanti la trafic.

Este aproape o blasfemie sa deschizi un topic la misto aici, la "Accidente", doar pentru ca te deranjeaza opinia unui om. ...Iar cei care-ti dau dreptate, nu-s decat cei care stiu sa arunce cu pietre si nimic mai mult, o adunatura de incepatori ofuscati, care n-au niciun sfat de dat, dar nici nu sunt capabil sa priceapa cand li se da unul.

 

Multa sanatate tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marea majoritate a celor care au facut pana acum accidente au gandit la fel ca tine: O pana de cauciuc este cel mai rau lucru care mi se poate intampla, iar restul e doar caterinca.

Din pacate cam toti faceti accidente din cauza faptului ca habar nu aveti pe ce va urcati, iar in capul vostru alearga doar caii putere.

Din pacate nu sunteti capabili sa recunoasteti si nu veti recunoaste niciodata ca teribilismul si fitele din capul vostru sunt singurele cauze ale nenorocirilor.

Cei ca tine, marcone, vor gasi mereu vina numai celorlalti, fara a fi nicio clipa constienti de greselile pe care le fac. Dati mereu vina pe conservari, carosabil, pietoni, cand voi sunteti cei mai aiuriti participanti la trafic.

Este aproape o blasfemie sa deschizi un topic la misto aici, la "Accidente", doar pentru ca te deranjeaza opinia unui om. ...Iar cei care-ti dau dreptate, nu-s decat cei care stiu sa arunce cu pietre si nimic mai mult, o adunatura de incepatori ofuscati, care n-au niciun sfat de dat, dar nici nu sunt capabil sa priceapa cand li se da unul.

 

Multa sanatate tuturor!

Cum ramane cu cei cu care fac totusi accidente si au experienta in spinare?

Cum se calculeaza experienta asta? E in timp sau in km? Cu ce inveti mai bine daca ai un 125 si mergi cu 100 cu km/h cu el decat daca mergi cu un 600 cu 100 km/h? Cu ce te apleci mai bine pe curbe, cu un 125 (cauciuc mic) sau cu un 600 (cauciuc 180).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum ramane cu cei cu care fac totusi accidente si au experienta in spinare?

Cum se calculeaza experienta asta? E in timp sau in km? Cu ce inveti mai bine daca ai un 125 si mergi cu 100 cu km/h cu el decat daca mergi cu un 600 cu 100 km/h? Cu ce te apleci mai bine pe curbe, cu un 125 (cauciuc mic) sau cu un 600 (cauciuc 180).

Aia cu experienta fac accidente, dar nu din vina lor cum faceti voi, incepatorii.

Intre un 125 si un 600... Care crezi ca are inertia mai mare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...