Sari la conținut

Rossi's Fan Club 46


P   T   R
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, se insoara Rossi. Era si cazul. :D Sa speram ca o sa faca si el vreo 2 mici campioni mondiali, sa fie gata sa intre in business cand se pensioneaza Marquez. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jeremy Burgess mai scoate cate ceva din sacul de povesti despre perioada recenta alaturi de Rossi.

Australianul ofera o analiza destul de completa a problemelor cu care s-a confruntat Vale in acest dezamagitor an 2013. "Pana la San Marino, Valentino Rossi a insistat in a regla motocicleta exact asa cum era cea din 2009, contrar opiniei mele, si doar in ultimele cini Mari Premii a decis sa piloteze motocicleta pe care trebuia s-o piloteze si nu pe aceea pe care si-ar fi dorit s-o piloteze. Multe lucruri s-au schimbat de cand noi am plecat de la Yamaha (la finele lui 2010), in special modul in care trebuie pilotata motocicleta cu aceste noi pneuri Bridgestone, care au aparut pentru prima data cand noi eram la Ducati. Set-up-ul folosit in perioada 2008-2010 nu functiona cu aceasta noutate. Probabil ne-ar fi trebuit mult mai mult timp pentru a ajunge la un raspuns satisfacator. Pneul nu functiona cum trebuie la Desmosedici, dar acolo ne-am lovit si de alte probleme, asa ca pneul n-a constituit o prioritate. La Yamaha, Valentino ales acel pneu pe care l-a ales majoritatea pilotilor." O alta problema cu care s-a confruntat binomul Rossi-Burgess in primul an dupa revenirea la Yamaha, a fost legata de frane. Pentru a explica problemele, Burgess a luat in discutie cursa din Malaezia, de pe un circuit apreciat de Rossi - Sepang. "Valentino a reusit sa obtina al doilea timp in calificari, dar n-a izbutit sa tina pasul cu primii trei din cauza franelor. Dupa patru tururi, temperatura franelor a crescut foarte mult si pentru asta a fost constrans sa reduca ritmul si, evident, a pierdut contactul cu cei de la conducere. Solutia era ca, plecand din pozitia a doua, sa nu fi ajuns al patrulea la finalul primului tur. Cand te afli intr-o situatie de competitie extrema, atacand la maxim inca de la inceput, motocicleta este la limita. Nu se poate risipi o energie imensa doar pentru a recupera pozitiile pierdute. Acesta este ceea ce noua generatie de piloti o intelege si o face aparent foarte bine"



Mick Doohan despre Vale si ultimul sau sezon :

"He can't like not winning although the sport needs him and he has still got as many fans as ever. The sport will be a poorer place without him. I'm sure fourth is not good enough in Valentino’s mind, but it is a hell of a lot better than where he was last year.

"I think his experience is against him in terms of how far he is prepared to push himself and how long he wants to stay in the sport. But you never doubt Valentino. I have no doubt if they could get the bike to exactly his liking he could push more but he knows if he pushes any further he will go down the road.

"Valentino’s experience though may mean he is not prepared to push as hard as those top three guys. They are still in the ‘want and need’ part of their careers rather than in the ‘it would be great to do that again’ part of their careers."

 

Cam ceea ce discutam si noi p-aci...Experienta are doua taisuri...

Oare o reusi Vale sa mai puna piciorul, anul viitor, in zona 'want and need' sau va ramane tot in 'ar fi strasnic sa mai fac asta o data'?



Vale a facut public video-ul despre prima parte din Enduranch 2013.

post-56994-0-47476100-1387238298_thumb.jpg

Editat de Leaveyou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

da, bun articolul. nu as vrea sa se retraga, chiar daca nu mai ia campionate. insa daca se intampla asta, as vrea sa-l vad in wsbk, dar nu cred ca va face mutarea. deja are echipa in moto 3, scoala de piloti, are cu ce sa-si ocupe timpul. si ma gandesc ca daca ar participa activ la vreun sport, cred ca ar fi ceva in legatura cu raliurile unde se pare ca are un potential foarte mare. wsbk cred ca ar fi un down-grade prea mare pentru el. este clar ca cei mai buni de acolo se duc in MotoGP si cei mai slabi din MotoGP se duc in WSBK... nu cred ca ar accepta. este ca si cum s-ar duce la moto2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca va face pasul catre competiile pe 4 roti mai ales ca a obs si el cum eperimentul v8 facut de Stoner a esuat lamentabil. Gandirea dintre cele 2 competitii este diferita si la 35 de ani nu te poti schimba asa usor precum rotile in formula 1. Una este hobby alta este competitia, acum brandul VR46 poate produce mai multi bani decat orice alt titlu in WSBK, ramane de vazut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai si el a zis ca primele 6 curse vor fi esentiale in luarea unei decizii ...a mai zis ca ramane doar daca este competitiv ...oricum si eu cred ca nu o sa mearga la wsbk desi sigur o sa primeasca oferte ...vb cuiva de mai sus are treaba cu echipa moto 3 si scoala sa de piloti...

 

 

da poate cine stie ajunge la ducati si spala rusinea :))))0....in 2012 la world ducati week a declarat ca panigale merge mai bine ca desmosedici:)))))))

Editat de Buggy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca stie ca a fi sef la sat e mai bine decat sclav la oras si se va duce in WSBK sa se retraga ca un mare campion ceea ce a si fost de fapt!

Trista zi va fi aia cand se va retrage!

Eu sunt primul care recunoaste asta!

:(

Editat de Sergiu 28
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mai trist e sa il vezi cum se chinuie pentru locul 4, in timp ce coechipierul castiga curse una dupa alta.

 

 

Eu cred ca stie ca a fi sef la sat e mai bine decat sclav la oras

 

Uite exemplu la Adrian Mutu... nu i-a fost rusine sa se intoarca la sat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

"This season is very important for me and the fact that we officially start the season here in Jakarta makes it even more special," said Rossi. "I can't remember any previous unveiling by Yamaha made outside Europe, so today's event was special for several reasons.

 

"Yamaha deliberately decided to offer the Indonesian dealers the chance to host the unveiling of the 2014 M1 during their big annual meeting here in Jakarta and this is another sign of the increasing importance of the SE Asian market for the global business. I truly hope to be able to race here again, very soon, before it's too late!

 

"We unveiled the new livery for 2014 today; it's very nice, very elegant and has more white than last year. It's still very much in the Yamaha Factory style and I like it a lot.

 

"The expectations for the coming season are very high. My target is to try and do better than last year, be more competitive and fight for the podium every weekend. I am sure our bike will be very competitive again.

 

"It was already very good last year and Yamaha engineers were able to develop it further through the season therefore I expect a lot from my new M1 and I am sure it will get even better during the season."

 

Rossi will join his 2014 rivals on track for the first pre-season test at Sepang in Malaysia next month.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

“At a certain point in my life i had to make a choice: to be an old rider or become a young manager.”

 

Fausto Gresini

 

e na, gresini a zis bine,pentru el insusi.

gresini nu e rossi.eu il prefer pe rossi pilot,cand si daca va fi manager ... nu ma intereseaza.Eu il apreciez ca pilot,in rest e treaba lui.

Mie personal inca imi ofera multa placere sa il vad in motogp, si sincer cred ca acesta ar putea sa fie ultimul lui an.

Cand el nu va mai concurca pana si haterii ii vor duce lipsa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e na, gresini a zis bine,pentru el insusi.

gresini nu e rossi.eu il prefer pe rossi pilot,cand si daca va fi manager ... nu ma intereseaza.Eu il apreciez ca pilot,in rest e treaba lui.

Mie personal inca imi ofera multa placere sa il vad in motogp, si sincer cred ca acesta ar putea sa fie ultimul lui an.

Cand el nu va mai concurca pana si haterii ii vor duce lipsa.

 

Mie nu-mi face nici o placere sa-l vad cum termina curse de la locul 4 in jos si pe Lorenzo ranjind pe forum cu o motocicleta identica.

Dar unii sunt masochisti.

 

E ca si cum un mare alpinist care a urcat de 8 ori pe Everest acum se chinuie sa urce in fiecare an si ajunge doar pana la 6000m dupa care aluneca la vale. Da' el tot mai incearca..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ca si cum un mare alpinist care a urcat de 8 ori pe Everest acum se chinuie sa urce in fiecare an si ajunge doar pana la 6000m dupa care aluneca la vale. Da' el tot mai incearca..

Pai si ce faci?! te uiti la muntele ala toata ziua avand mainile in buzunar si cu dorinta de a ajunge sus?? Incerci s-o faci pana crapi, nu te lamentezi.. sau urci muntele mai mic din spate astuia. ;)

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa facem o petitie in care sa cerem eliminarea din campionatul MotoGP a tuturor celor care si-au atins probabil varful deja:

afara cu hayden, edwards, rossi, dovizioso si dupa 2014 probabil putem sa scapam si de crutchlow. daca tot suntem aici, nu inteleg ce mai cauta in campionat cei care n-au nicio sansa macar la un top 5. afara cu abraham, petrucci, barbera, hernandez si laverty. toti acestia sunt o rusine si singurul lucru normal ar fi sa se lase. eu vreau un campionat cu adevarat interesant, in care sa-i vedem doar pe lorenzo, pedrosa si marquez. si cred totusi ca daca pleaca si pedrosa ar fi mai bine, ca oricum nu zambeste prea mult si n-a luat un titlu la clasa mare de 8 ani. sa-i fie rusine lui si familiei care l-a crescut.



Editat de unnamed
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1468545_239039049590022_156157917_n.jpg

In sfarsit!

Cat am asteptat ziua asta!

In sfarsit coiotul a prins strutul ala sau ce dracu e!

Cat despre Rossi...nu imi ofera nicio placere sa il vad pe locul 4....dimpotriva...ma deranjeaza!

Vreau sa il vad la titlu....sa vad lupta pe viata si pe moarte in ultima etapa!

Vreau sa vad coate date la 300 la ora...picioare in carena....vreau sa vad injuraturi si batai la boxe dupa curse!

Asta vreau sa vad!

Nu vreau sa vad cum se dau cu motoarele pe circuit!

Ma foot in datul lor pe circuit!

Vreau sa vad rivalitatea si pasiunea care era atunci cand se bateau la titlu Rossi si Biaggi!

Vreau sa vad sange in plm!(nu la propriu)

Vreau sa vad MOTOCICLISM!

:D

Editat de Sergiu 28
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...