Sari la conținut

Rossi's Fan Club 46


P   T   R
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

in urma rezultatului de azi, rossi a prins podimul cu nr 146 la clasa mare: http://www.motogp.com/en/news/2013/Rossi+Aragon+2013+race+review . ce sanse sunt sa-l prinda pe cel cu nr 150 la valencia anul asta? ar fi frumos, dar cred ca destul de mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce haios a raspuns Vale unui ziarist spaniol la intrebarea legata de incidentul dintre Dani si Marc : " Marc era in spate, dar desi n-am vazut incidentul, cred ca Marquez ar trebui penalizat pentru doua-trei sezoane, asa incat sa ne fie si noua mai usor"!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Man tu esti superfan de il visezi noaptea. :)

 

Pai deh... daca m-am uitat tot weekend-ul la motogp, am intrat pe aici pe topicuri, s-a umplut si creierul cu informatii despre motogp :D

 

Bine macar ca n-o mai visez pe profa de mate din liceu =)))))))))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand ceva nu merge bine e mobra de vina!

Cand ceva merge bine tot mobra e de vina!

El e un baiat modest...niciodata nu are merite de niciun fel! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mi s-a părut ca Rossi dă tot din el până acum.

E în teste. Cu el, cu motorul, cu concurența.

 

Clar Lorenzo nu mai este în cărți anul ăsta și asta este și va fi o problemă pentru Yamaha.

Daca anul ăsta în echipă există un nr.1 si un nr.2, in ideea ca nr.1 ia titlul și nr.2 încă este iubit de fani și vinde, lucrurile în privința rolului nr.1 devin neclare.

Cred că la anul Yamaha va susține în mod egal 2 nr.1, altfel și-o vor fura de acum înainte la nesfarsit de la Marcel+Honda.

Vezi declarația lui Rossi de după 4-5 curse în care spunea aproximativ:

Am făcut până acum cam tot ce știam noi să-i facem vechii mobre și lucrurile nu merg prea bine.

Cerem sprijinul inginerilor de la Yamaha să ne explice modificările/îmbunătățirile pe care le-au făcut cât am lipsit noi.

 

Părerea mea, deformată evident, este că Rossi pregătește ceva pentru la anul.

Este anul când va încerca!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La anul expira si contractul lui Lorenzo, din cate-mi amintesc, si e posibil ca daca anul viitor Honda e in continuare mai performanta decat Yamaha sa accepte o mutare la Honda din 2015 (Lorenzo). Dar la anul se pot schimba multe din cauza noului regulament.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand ceva nu merge bine e mobra de vina!

Cand ceva merge bine tot mobra e de vina!

El e un baiat modest...niciodata nu are merite de niciun fel! :P

Aha.. si cand a castigat campionate mobra a fost de vina ca era prea performanta!

Sau pilotii au fost prea slabi!

 

E un baiat modest..niciodata nu are merite de niciun fel ;)

Editat de P T R
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dovada ca si Rossi are o inima, din cand in cand, pe pagina lui oficiala de facebook mai posteaza cate o poza cu Simoncelli, adesea fara nici un comentariu.

 

Am o vaga senzatie ca e vorba de el aici, nu de staff-ul lui de PR.

 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=643670178997765&set=pb.535049976526453.-2207520000.1382538606.&type=3&theater

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Vale a dat un interviu la Sky TV unde a vorbit si de echipa lor de Moto3 - Team VR46 - de la anul si despre faptul ca inca nu a gasit al doilea pilot (dupa Fenati).

Uite, pe scurt, ce-a mai zis :

Am un contract pana in 2014, dar as vrea sa continui sa concurez inca doi ani.

Al 10-lea titlu mondial e un vis, nu o obsesie.

Anul acesta, pana la urma, a fost un an bun pentru mine.

Lorenzo a demonstrat ca in acest moment e cel mai bun.

Victoria de la Assen a fost speciala. In ultimii doi ani m-am tot intrebat daca voi reusi sa mai lupt pentru victorie.

Dupa Agostini si Hailwood ma consider cel mai bun pilot din istoria motociclismului viteza.

 

Pasiunea pentru "4 roti" nu este una stinsa. Este, insa, cea pentru F1. Sunt fan Ferrari si am un raport aparte cu directorul Domenicali. Insa acest tren a trecut pentru mine. In ceea ce priveste campionatul actual, Alonso este o forta. Insa Vettel, e evident, le-a creat multe nopti de nesomn adversarilor. E asa de perfect incat risca sa devina antipatic. In ceea ce priveste Ferrari, doi mari piloti pot doar sa ajute la cresterea unei echipe. Iata de ce imi place ideea cuplului Alonso-Raikkonen.

Editat de Leaveyou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha has announced that Silvano Galbusera will be Valentino Rossi's new crew chief for the 2014 MotoGP season.

The appointment follows Thursday's shock announcement that Rossi would split from Jeremy Burgess, the Italian's crew chief since his 2000 premier-class debut. Rossi stated that he "needed to make a change and try something different" as he seeks to get on terms with the MotoGP top three of Marc Marquez, Jorge Lorenzo and Dani Pedrosa.

Galbusera has most recently been Marco Melandri's World Superbike crew chief at Yamaha and BMW.

"I'd like to thank Yamaha and Valentino for this great opportunity to work close to such a multi titled, high level champion," said Galbusera. "I'm happy to be back in the Yamaha family and to have an opportunity in such a successful team that is always at the top."

Galbusera began his career in motorcycle racing in 1979 with Gilera, spending 14 years working on both road racing in the 250cc world championship with riders such as Alessandro Gramigni and Paolo Casoli and also worked off road on African Rallies such as the Paris-Dakar with Michele Rinaldi. He then moved to Cagiva in 1994 and worked in the 500cc world championship with John Kocinski.

The following year saw Galbusera arrive at Yamaha where he remained until 2011. During his time there he worked as both a crew chief and technical director in World Superbike and World Supersport, guiding riders including Troy Corser, Noriyuki Haga, Cal Crutchlow and Ben Spies to multiple race wins and the 2009 World Superbike Championship title.

For 2012 and 2013 Galbusera worked with Melandri in BMW's World Superbike team.

"It's nice to welcome Silvano back to the Yamaha family," said Yamaha team director Massimo Meregalli. "Having worked with him personally for ten years I have the utmost respect for his skill and technical expertise. For sure he will need some time to adjust to MotoGP but I have no doubt that he has the capability to successfully lead Valentino's crew into and through the 2014 season.

"It has been a pleasure to work with Jeremy over this last season. On behalf of Yamaha I would like to say we are indebted to him for the huge number of successes and invaluable knowledge he has contributed to Yamaha."

60-year-old Australian Burgess won a record 13 premier-class titles as a crew chief - seven with with Rossi, five with Mick Doohan and one with Wayne Gardner.

Rossi said he has no plans to change his mechanics, some of whom have worked with Burgess since the Honda days.

Editat de P T R
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Monday was also Rossi’s first day with his new crew chief Silvano Galbusera. On Thursday, he had said he would be taking his time in naming a replacement for Jeremy Burgess, who learned of his dismissal last week. That may have been a little white lie to avoid distraction over the race weekend, as Galbusera was announced as the new crew chief on Monday morning.Rossi had briefly worked with the Italian at Brno back in 2010, when he rode Yamaha’s World Superbike machine to assess his fitness after breaking his leg. The contact had impressed him, and Rossi praised the contact between himself and Galbusera.


He was not overly concerned about Galbusera’s lack of experience with MotoGP equipment, citing the Bridgestone tires as a bigger problem for the Italian crew chief to get to grips with. Rossi told the Italian media that it was nice to be able to speak Italian with his crew chief – though 70% of the communication is still in English, to involve everyone in the garage – but he also discussed the difference with Jeremy Burgess.


Where Burgess had primarily relied on feedback from Rossi to base his set up, Rossi said Galbusera was ‘more analytical,’ working more closely with data technician Matteo Flamigni. The difference was more in the attention paid to details visible in the data, Rossi explained.


La ultima fraza il invit pe BB sa zica ceva de Rossi + bullshit ca sa nu o spun eu (de data asta) :)


Adica probabil Burgess cu experienta cat China in GP, nu mai tinea cont si de datele lui Matteo si Seki, ci ii citea doar in frunte lui Rossi, cu alte cuvinte - baga setari dupa ureche :P


Sunt curios ce mare "șmenozeală" vor face in 2014 cu schimbarea asta...dar sunt mai degraba rezervat decat optimist.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...