Sari la conținut

Un Naked Maaare


Freespirit
 Share

Postări Recomandate

Sal,

Nu sunt incepator dar nici foarte experimentat. Am ajuns in stadiul in care macar stiu ce imi doresc si anume un naked pe masura dimensiunilor mele. Am 1.95 m si 120 kg... si as propune acest topic pentru ca stiu sigur ca nu sunt singurul la aceste "dimensiuni" care isi cauta un motor pe masura.

Pana acum am gasit choppere si enduro pe care sa pot merge multi km fara mari probleme legate de pozitie. Probabil si multe touring s-ar potrivi, dar din anumite motive cred ca aceste categorii nu ma satisfac pe deplin. Cred ca cel mai potrivit pentru nevoile mele ar fi un naked.

Sa va spun cate ceva despre motoarele pe care le-am mai incercat:

- vitezistele nu sunt pentru mine. Nu vreau sa ofensez pe nimeni, sunt motoare superbe - am mers ceva pe un Yamaha R6, dar pozitia si manevrabilitatea redusa in conditiile traficului urban le indeparteaza de ceea ce caut eu. Cu siguranta sunt f bune pentru cineva care isi gaseste placerea in viteza, asa ca ii rog pe pasionatii acestei categorii sa nu se simta ofensati.

- naked: ceea ce am incercat pur si simplu sunt prea mici pentru mine (nu ma refer la motorizare, ci mai ales la dimensiuni). Cel mai mult am mers (cativa km) pe un Yamaha Fazer (600) si realmente simteam nevoia de mai mult spatiu. Mi se pare ca Honda Hornet sau Suzuki Bandit sunt apropiate ca dimensiuni. Am incercat si noul Suzuki B-King am fost realmente incantat de ceea ce poate acest motor, dar pozitia este incomoda. Poate parea ciudat, avand in vedere ca este totusi mare, dar genunchii nu incap in spatiul de pe laturile rezervorului. Daca as avea pana la 1.80 - 1.85 probabil ca acesta ar fi motorul pe care l-as alege.

Avand in vedere ca e totusi greu sa faci "drive (ride?) test" cu un motor, as vrea sa ii intreb pe cei cu mai multa experienta decat mine si de dimensiuni asemanatoare ce motor au simtit ca li se potriveste? Ma gandesc la motoare de genul Yamaha V-Max, MT-01 sau la BMW K 1200 R care par a fi potrivite dar pe care nu am avut ocazia sa le testez. Din pacate V-Max de pe piata sunt f vechi, MT-01 are review-uri f slabe, iar K 1200 R are un pret cam prohibitiv (si nici celelalte nu sunt tocmai ieftine). Imi dau seama ca alegerile mele sunt destul de limitate, asa ca orice sfat este binevenit.

Multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ducati Monster S2/ S3/ S4, sau Yamaha FJ 1300, un Triumph Tiger, Speed Triple

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ducati Monster S2/ S3/ S4, sau Yamaha FJ 1300, un Triumph Tiger, Speed Triple

 

Monsterele is mici indiferent de motorizare. Pe langa FJ 1300 as mai adauga GSX 1400 si mai rarelel Honda X11 si Honda X4. Insa cu adevarat interesant mi se pare un Goldwing facut naked ca in poza de mai jos. Arata a muscle bike :rock:

post-11474-1223083724_thumb.jpg

Editat de paul_biker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal,

Nu sunt incepator dar nici foarte experimentat. Am ajuns in stadiul in care macar stiu ce imi doresc si anume un naked pe masura dimensiunilor mele. Am 1.95 m si 120 kg... si as propune acest topic pentru ca stiu sigur ca nu sunt singurul la aceste "dimensiuni" care isi cauta un motor pe masura.

Pana acum am gasit choppere si enduro pe care sa pot merge multi km fara mari probleme legate de pozitie. Probabil si multe touring s-ar potrivi, dar din anumite motive cred ca aceste categorii nu ma satisfac pe deplin. Cred ca cel mai potrivit pentru nevoile mele ar fi un naked.

Sa va spun cate ceva despre motoarele pe care le-am mai incercat:

- vitezistele nu sunt pentru mine. Nu vreau sa ofensez pe nimeni, sunt motoare superbe - am mers ceva pe un Yamaha R6, dar pozitia si manevrabilitatea redusa in conditiile traficului urban le indeparteaza de ceea ce caut eu. Cu siguranta sunt f bune pentru cineva care isi gaseste placerea in viteza, asa ca ii rog pe pasionatii acestei categorii sa nu se simta ofensati.

- naked: ceea ce am incercat pur si simplu sunt prea mici pentru mine (nu ma refer la motorizare, ci mai ales la dimensiuni). Cel mai mult am mers (cativa km) pe un Yamaha Fazer (600) si realmente simteam nevoia de mai mult spatiu. Mi se pare ca Honda Hornet sau Suzuki Bandit sunt apropiate ca dimensiuni. Am incercat si noul Suzuki B-King am fost realmente incantat de ceea ce poate acest motor, dar pozitia este incomoda. Poate parea ciudat, avand in vedere ca este totusi mare, dar genunchii nu incap in spatiul de pe laturile rezervorului. Daca as avea pana la 1.80 - 1.85 probabil ca acesta ar fi motorul pe care l-as alege.

Avand in vedere ca e totusi greu sa faci "drive (ride?) test" cu un motor, as vrea sa ii intreb pe cei cu mai multa experienta decat mine si de dimensiuni asemanatoare ce motor au simtit ca li se potriveste? Ma gandesc la motoare de genul Yamaha V-Max, MT-01 sau la BMW K 1200 R care par a fi potrivite dar pe care nu am avut ocazia sa le testez. Din pacate V-Max de pe piata sunt f vechi, MT-01 are review-uri f slabe, iar K 1200 R are un pret cam prohibitiv (si nici celelalte nu sunt tocmai ieftine). Imi dau seama ca alegerile mele sunt destul de limitate, asa ca orice sfat este binevenit.

Multumesc,

 

 

salut,

ai putea sa iei in calcul si honda cb1000r...sau "big hornet"

post-21934-1223097114_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este naked dar la inaltimea si greutatea ta ti-as recomanda un BMW K100.

Eu am un K100RS de care sunt extrem de multumit.

 

Uite niste informatii care cred ca iti vor fi de folos http://www.urbanriders.ro/forum/index.php?showtopic=361

subcriu... K 100 RS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GSX 1200/1400, XJR 1200/1300, ZRX 1100/1200, CB1300. Cam astea ar fi vacile.

 

 

subscriu la ce zice Emppu....motoretele enumerate mai sus cum ar fi "big hornetu" sau speed triple sau monsteruri, desi sunt motoare cu capacitati mari, sunt mici ca dimensiuni, in comparatie cu ce vrei tu..

 

bafta multa in alegere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Muscle bike, Rocket III cu alte suspensii, alta sa, alt ghidon, rearsets si daca ajung banii si alte frane si comenzi. Mare rau, dar daca zici ca esti asa de mare precum zici, este printre putinele motociclete pe care nu arati ca pe matura. Prin oras e insa greut de strecurat fiind foarte lat si greu. Eu am 1.85 m si 104 kg, cred ca ti s-ar potrivi OK. K1200R, Tiger sau orice enduro mare sunt deasemenea OK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Metrorex :rock:

si acum serios .... daca vrei pt trafic urban, ia un M900 sau Monster 620. Sunt mici insa sunt confortabile si atata timp cat e folosit doar in trafic urban e ok. Daca, insa, te duci si afara din sat si mergi la drumuri mai lungi ... Honda CBR 1100 XX The Super Blackbird s-ar putea sa te satisfaca. E cat un vagon de metro de mare si manevrabila ca un Piaggio.

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Metrorex ;)

si acum serios .... daca vrei pt trafic urban, ia un M900 sau Monster 620. Sunt mici insa sunt confortabile si atata timp cat e folosit doar in trafic urban e ok. Daca, insa, te duci si afara din sat si mergi la drumuri mai lungi ... Honda CBR 1100 XX The Super Blackbird s-ar putea sa te satisfaca. E cat un vagon de metro de mare si manevrabila ca un Piaggio.

Succes!

omul cere ceva sfaturi ptr BigNaked...nu M900\M620...si nici 1100xx...astea is sub si respectiv alta categorie...asa mai face si consilierul de vinzari de la Honda din Braila...vine un client care vrea SS si el il indruma spre enduro...vine altul care vrea Naked si el tot spre enduro...altul vrea cruiser...el tot spre enduro mere sa dea detalii...un tampit...

 

on topic...daca si king-ul iti este mic nu stiu ce sa zic...eu am 1.85 si 100kg...am facut test drive cu king si e superb...si...cb 1300 si ala e super ok...abs,cuplu...o minune de motor...succes...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu ti-as recomanda sa incerci in aceeasi zi urmatoarele(care se incadreaza in cerintele tale) gsx1400,gsf 1200/1250,X11,CB1300 si X4,V-Max(daca iti plac astea powercruiser) xjr1300...pe astea iti zic sigur ca vei incapea si mai va avea si o a doua persoana loc in spate si deasemeni vor putea sa o si care ;) cat despre ce a zis un coleg mai sus despre monster nu pot decat sa spun ca ar fi ca un supozitor pt tine cat despre pasagera ar trebui sa-ti iei un carut cu buteli sa il tragi dupa motor,sau sa-i pui ataj. Bafta in alegere

P.S sa fi atent si la confortul bratelor ca daca esti mai lat in spate unele s-ar putea sa nu iti mai placa dupa ceva zeci de km.(desi ghidonul se poate schimba ;) )

Editat de Lordgrec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

on topic...daca si king-ul iti este mic nu stiu ce sa zic...eu am 1.85 si 100kg...am facut test drive cu king si e superb...si...cb 1300 si ala e super ok...abs,cuplu...o minune de motor...succes...

 

N-a zis omul ca e King-ul mic ci ca nu-i incap picioarele in spatele prizelor de aer si sta prea cracanat. Asa e. Nu poti sa strangi mobra aia intre craci cand ai 1.85 si se duce si manevrabilitatea aia putina pe care o avea. Cand esti pe sa, "tancul" ala este ENORM, o motocicleta foarte nereusita dupa parerea mea si dupa numarul mic de bucati vandute.

Sunt multe mobre care se pot potrivi la dimensiunile astea totusi.

Editat de aquilla
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Vezi prezentarea asta, merita!

 

http://www.cb1300.com.br/

 

Bafta!

 

 

Sal,

Nu sunt incepator dar nici foarte experimentat. Am ajuns in stadiul in care macar stiu ce imi doresc si anume un naked pe masura dimensiunilor mele. Am 1.95 m si 120 kg... si as propune acest topic pentru ca stiu sigur ca nu sunt singurul la aceste "dimensiuni" care isi cauta un motor pe masura.

Pana acum am gasit choppere si enduro pe care sa pot merge multi km fara mari probleme legate de pozitie. Probabil si multe touring s-ar potrivi, dar din anumite motive cred ca aceste categorii nu ma satisfac pe deplin. Cred ca cel mai potrivit pentru nevoile mele ar fi un naked.

Sa va spun cate ceva despre motoarele pe care le-am mai incercat:

- vitezistele nu sunt pentru mine. Nu vreau sa ofensez pe nimeni, sunt motoare superbe - am mers ceva pe un Yamaha R6, dar pozitia si manevrabilitatea redusa in conditiile traficului urban le indeparteaza de ceea ce caut eu. Cu siguranta sunt f bune pentru cineva care isi gaseste placerea in viteza, asa ca ii rog pe pasionatii acestei categorii sa nu se simta ofensati.

- naked: ceea ce am incercat pur si simplu sunt prea mici pentru mine (nu ma refer la motorizare, ci mai ales la dimensiuni). Cel mai mult am mers (cativa km) pe un Yamaha Fazer (600) si realmente simteam nevoia de mai mult spatiu. Mi se pare ca Honda Hornet sau Suzuki Bandit sunt apropiate ca dimensiuni. Am incercat si noul Suzuki B-King am fost realmente incantat de ceea ce poate acest motor, dar pozitia este incomoda. Poate parea ciudat, avand in vedere ca este totusi mare, dar genunchii nu incap in spatiul de pe laturile rezervorului. Daca as avea pana la 1.80 - 1.85 probabil ca acesta ar fi motorul pe care l-as alege.

Avand in vedere ca e totusi greu sa faci "drive (ride?) test" cu un motor, as vrea sa ii intreb pe cei cu mai multa experienta decat mine si de dimensiuni asemanatoare ce motor au simtit ca li se potriveste? Ma gandesc la motoare de genul Yamaha V-Max, MT-01 sau la BMW K 1200 R care par a fi potrivite dar pe care nu am avut ocazia sa le testez. Din pacate V-Max de pe piata sunt f vechi, MT-01 are review-uri f slabe, iar K 1200 R are un pret cam prohibitiv (si nici celelalte nu sunt tocmai ieftine). Imi dau seama ca alegerile mele sunt destul de limitate, asa ca orice sfat este binevenit.

Multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat ca-i urat cu spume blocu motor la CB13 (nu ca, codita aia de vrabie ar fi mai potrivita cu restul conceptului si designului), da' e un talent innascut al celor de la honda cand e vb de a desena cu picioarele 'inimile' nakedurilor. :disappointed:

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper ca nu te iei exclusiv dupa review-uri, ptr ca o sa iei o mare teapa.

Nu cred in ele decat raportate si in coroborare cu un test personal, motivele sunt multe, dar cel mai important este ca, sa fim seriosi, majoritatea sunt comenzi din partea anumitor constructori.

Si sunt contrazise multe de vanzarile anumitor motoare despre care nu prea se vorbeste in marile reviste.

MT 01 chiar e super motorul....dar, daca l-ai incercat si e nashpa...keep searching.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu cum simteai ca ai nevoie de mai mult spatiu pe fazer 600, pentru ca am aceleasi dimensiuni ca si tine, si am un fazer 600 din 2003, si stau foarte bine pe el...am facut si ture lungi. am mers pe el in jur de 12-13 ore cu pauze destul de scurte si a fost perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-am oprit la BMW R1150GS si Buell Ulysses (XB12X).

Am 1.95 si le descriu din perspectiva asta. BMW-ul mi se pare mai reusit ca 1200GS pentru cei ca mine pentru ca are saua mai plata , nu-mi impinge greutatea in maini. E superechilibrata in viraje, n-am intalnit motor pe care sa ma simt mai in siguranta in curbe, Ca reprosuri ar fi doar cutia de viteze, nu chiar exacta si poate lipsa catorva caluti. Ulysses e cu totul si cu totul alt animal, motorul e mai inalt ca BMW-ul (ceea ce imi convine, cei cu talie normala, sub 1.80, sa incerce XTT-ul de la Buell) si scurt. Are cuplu o clasa peste BMW, sare roata fata in sus cand dai din unu in doi. Mi se pare mai nesigura in viraje si la viteze mari (peste 150) in schimb are cele mai comode suspensii pe off-road. Reprosuri la Ulysses: raza de intoarcere mare, din cauza cadrului-rezervor din aluminiu si galagia ventilatorului de racire, care vara merge aproape non-stop. In schimb la Ulysses service-ul e moca, poti sa-l faci singur, se rezuma la schimbat uleiuri. Daca ar fi sa raman doar cu una? Cand sunt pe Buell zic -tin Buellul, cand sunt pe BMW zic - tin BMW-ul. Deocamdata tin tot.

 

N-an fost destul de explicit, de ce una sau alta: BMW pentru perfectiunea ciclisticii, Buellul pentru distractie. La drum lung, ambele sunt la fel de comode pentru ambele locuri. Pe drumuri forestiere Buellul se descurca mai bine chiar daca are raza de curbura limitata. In accelerare roata fata e mai usora ca la BMW, pietrele si sleaurile nu-ti dau devieri atat de mari. Cureaua de transmisie rezista foarte bine, am deja peste o mie de kilometri pe macadam si inca 9000 pe drumuri secundare si n-are nicio urma de franjuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...