Sari la conținut

Cazatura Filmata Din Mers


ianachim
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 320
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

"acuma nu zic ca toti trebuie (putem?!) sa mergem ca flacaul asta...da' nici asa ca ianachim." :drink:

 

In mod cert e circuitul "de casa" si l-ar face la fel si noaptea fara faruri. Nu cred ca e aceeasi situatie...sincer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mod cert e circuitul "de casa" si l-ar face la fel si noaptea fara faruri. Nu cred ca e aceeasi situatie...sincer

 

E ca si cum m-as filma mergand pana la Izvorani (la bunicii prietenei mele)... Stiu drumul pana la ultima gropitza si trecere de pietoni... Dar daca ma pui pe vreo curba spre poiana...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"acuma nu zic ca toti trebuie (putem?!) sa mergem ca flacaul asta...da' nici asa ca ianachim." :drink:

 

Daca tot mi-a aparut plimbarea si pe aici, sa va explic treaba cu "mersul pe motor" influentat de felul in care e montata camera de filmat:

1.Daca montezi camera pe sasiu (in cazul meu chiar sub far) imaginea se inclina exact cat inclini motoru`, de unde si impresia ca am mers foarte sportiv.

2.Daca montezi camera pe casca (cazul lui Ianachim) iti creaza impresia ca iei curbele "ca la ilioara" (dupa cum se exprima cineva intr-un post) pentru ca in curba nimeni (sper) nu inclina si capul decat cel mult cateva grade.

3.in cazul meu camera a fost montata la o inaltime de aprox 60-70 cm iar in cazul lui Ianachim probabil la aprox 1,5 m (in functie de inaltimea pilotului) deci in aceeasi curba si la acelasi grad de inclinare (sa zicem 35 grade) camera mea e la 0.46m fata de pata de contact a anvelopei cu asfaltul iar in cazul celalalt la 0.86m, de unde si impresia ca e foarte mult in interiorul curbei.

 

Deci! Nu mai comentati ca nu se apleaca suficient in curbe sau e prea in interiorul curbei pt. ca este doar o impresie!

 

Pana in poiana brasov am urcat anul asta cam de 6 ori (iar anii trecuti am locuit in Buc) deci lasati comentariile cum ca ala e circuitul meu.

Iar apelativul "Flacau" i se potriveste de minune fiului meu.

 

Sper ca nu am deranjat pe nimeni cu postul meu, iar daca am gresit ceva din ceea ce am spus puteti sa ma contraziceti (cu argumente serioase).

 

Respect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot mi-a aparut plimbarea si pe aici, sa va explic treaba cu "mersul pe motor" influentat de felul in care e montata camera de filmat:

1.Daca montezi camera pe sasiu (in cazul meu chiar sub far) imaginea se inclina exact cat inclini motoru`, de unde si impresia ca am mers foarte sportiv.

2.Daca montezi camera pe casca (cazul lui Ianachim) iti creaza impresia ca iei curbele "ca la ilioara" (dupa cum se exprima cineva intr-un post) pentru ca in curba nimeni (sper) nu inclina si capul decat cel mult cateva grade.

3.in cazul meu camera a fost montata la o inaltime de aprox 60-70 cm iar in cazul lui Ianachim probabil la aprox 1,5 m (in functie de inaltimea pilotului) deci in aceeasi curba si la acelasi grad de inclinare (sa zicem 35 grade) camera mea e la 0.46m fata de pata de contact a anvelopei cu asfaltul iar in cazul celalalt la 0.86m, de unde si impresia ca e foarte mult in interiorul curbei.

 

Deci! Nu mai comentati ca nu se apleaca suficient in curbe sau e prea in interiorul curbei pt. ca este doar o impresie!

 

Pana in poiana brasov am urcat anul asta cam de 6 ori (iar anii trecuti am locuit in Buc) deci lasati comentariile cum ca ala e circuitul meu.

Iar apelativul "Flacau" i se potriveste de minune fiului meu.

 

Sper ca nu am deranjat pe nimeni cu postul meu, iar daca am gresit ceva din ceea ce am spus puteti sa ma contraziceti (cu argumente serioase).

 

Respect.

 

sal man

e o placere sa mai vezi ca unii oameni chiar gandesc

 

ai apreciat aproape bine

camera mea e montata chiar la 1.80 pt ca merg pe in gs 1200 si cand stau in sa ajung cu picioarele jos ca si cum as sta in picioare

plus ca e montata pe stanga castii si nu pe centru

o sa ramaii mirat dra daca citesti cel 32 de pagini o sa gasesti un gogonel care reclama ca el stie cum e cu capul inclinat in curbe :drink:

 

asfalt uscat cat mai tine si bafta

 

ps

dupa tura am am mai aflat ceva destul de important

amortizorul central fata are proble si pierde ulei

deci si aici poate fi o cauza minora

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

instructiv

 

o singura "chichita" am si eu

 

udatura aia de pe poligon nu se poate compara cu udatura de pe STRADA

unde 100& EXISTA PIETRIS, PRAF, PAMANT DE LA BASCULANTE

SAU APA LUATA DIN DAMBOVITA FOARTE UNSUROASA

 

DECI REVENIND LA IDEE

 

nu comparati AMKARTUL CU STRADA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic k mai bine ai experienta in conditii de udatura 'ideala' decat sa nu ai deloc...

 

eu zic sa iesiti cu motoru' si pe frig - cand gumele nu au nici un fel de aderenta si fuge spatele in toate directiile - e interesant si garantat inveti sa mergi preventiv... :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

instructiv

 

o singura "chichita" am si eu

 

udatura aia de pe poligon nu se poate compara cu udatura de pe STRADA

unde 100& EXISTA PIETRIS, PRAF, PAMANT DE LA BASCULANTE

SAU APA LUATA DIN DAMBOVITA FOARTE UNSUROASA

 

DECI REVENIND LA IDEE

 

nu comparati AMKARTUL CU STRADA

 

da ai dreptate strada iti ofera orice fel de surprize fata de circuit si nimic nu se compara cu realitatea strazilor de la noi dar tot e ceva sa faci la scoala si asa ceva adica mersul pe ploaie. cand am facut eu scoala acum 4 ani daca nu era frumos afara nu se mai tineau orele in poligon(oricum era singurul loc unde s-a facut scoala, nu stiu cum mai e acum!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic sa iesiti cu motoru' si pe frig - cand gumele nu au nici un fel de aderenta si fuge spatele in toate directiile - e interesant si garantat inveti sa mergi preventiv... :what:

 

gata mestere

am iesit si pe frig

3 grade se pune?

 

da am o singura problema

nu.mi fuge spatele

ce sa fac ?

merg repede sa iau niste cursuri de "poponeata fugit" :rock:

cum da sa fuga cum intra ASC si.mi taie gazul

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa te invarti ca titirezul 10 ani pe poligonul ala si sa-ti explice vreo 10 maestrii emeriti ai sportului, sa-ti dea si lucrare de control, pana nu mergi pe strada este egal cu 0. Zero. Eu sunt de parere ca mersul pe motocicleta ca si inotul ca si mersul pe bicicleta, il inveti singur. Tu cu tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ador mersul pe ploaie :what: Sincer nu ma deranjeaza decat aburirea vizierei si stropii de ploaie de pe viziera, pe o strada intunecata unde vin din sens opus masini cu faza lunga... Si, eventual, ala din fata sa te tina vreo 500m cu morcovul in poponeata cu franele lui (se joaca cu pedala doar sa aprinda stopurile), pana cand pune o frana pana la podea, iar tie iti ajunge fundul motocicletei in dreptul ghidonului! :haha:

Crezi ca asta te poate invata in poligon??? :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am patit si eu aceeasi chestie tot in bulgaria cand treceam muntii, doar ca nu am cazut, m-am ales doar cu transpiratii reci.

ideea e ca ei au vopseaua aia alunecoasa si putin in relief. ca si cum a fi un plastic aplicat pe asfalt.

 

ar fi o idee sa invatam cum sa ne dam pe curbe. personal imi e frica si caut sa nu duc mobra, si instinctul meu de conservare, la limita.

ceva teorie stiu si la practica ma descurc, dar in conditii mai dure nu as face fata.

 

ianachim, bine ca esti intreg. asta e tot ce conteaza, dupa cum arata mobra crash-ul si protectia de la cilindri si-au scos banii.

 

daca agatza cu crash-ul bordura se indoia puternic, pana la cilindru.

 

daca agatza cu roata bordura as fi tentat sa zic ca pica pe partea stanga a mobrei

 

polemicile sunt cele care nu ajuta la nimic

 

pace!

 

daca tot e extrasezon si stam sa citim, am gasit si un manual de moto.

l-a pus aici: http://s6.transfer.ro/storage/ProfMoto-c2257.zip

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am patit si eu aceeasi chestie tot in bulgaria cand treceam muntii, doar ca nu am cazut, m-am ales doar cu transpiratii reci.

ideea e ca ei au vopseaua aia alunecoasa si putin in relief. ca si cum a fi un plastic aplicat pe asfalt.

 

ar fi o idee sa invatam cum sa ne dam pe curbe. personal imi e frica si caut sa nu duc mobra, si instinctul meu de conservare, la limita.

ceva teorie stiu si la practica ma descurc, dar in conditii mai dure nu as face fata.

 

ianachim, bine ca esti intreg. asta e tot ce conteaza, dupa cum arata mobra crash-ul si protectia de la cilindri si-au scos banii.

 

daca agatza cu crash-ul bordura se indoia puternic, pana la cilindru.

 

daca agatza cu roata bordura as fi tentat sa zic ca pica pe partea stanga a mobrei

 

polemicile sunt cele care nu ajuta la nimic

 

pace!

Stai mai un pic, ca tocmai s-a lasat frigul si mai nimeni nu mai merge cu motorul acum. Adica daca picam toti la pace ca i se poate intampla oricui un pocinog in curba (alunecat pe vopsea sau atins de bordura sau pata de ulei sau asfalt prost sau ce o fi) - inclusiv unuia ca impricinatul care din cate stiu eu are obiceiul sa faca cateva zeci de mii de km pe an de cativa anisori - noi de acum pana la primavara pe ce ne mai certam? Adica pe langa plictiseala gramada mai vrei si sa ingropam un subiect de polemica atat de palpitant unde initiatorul topicului s-a varat singur in gura lupilor de tastatura?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu unul sper sa nu se incheie aici sezonul moto

 

ori in wk end ul asta ori in urmatorul vreau o tura pana in vama veche

in fct de cum imi vin noile anvelope si amortizorul fata

 

asa ca pote mai pun un film de pe drumuri

 

o sa am grija de data asta

sa scriu mare

 

INTERZIS INCEPATORILOR SI PERSOANELOR SUB 28 DE ANI

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa te invarti ca titirezul 10 ani pe poligonul ala si sa-ti explice vreo 10 maestrii emeriti ai sportului, sa-ti dea si lucrare de control, pana nu mergi pe strada este egal cu 0. Zero. Eu sunt de parere ca mersul pe motocicleta ca si inotul ca si mersul pe bicicleta, il inveti singur. Tu cu tine.

In mod normal nu ai ce cauta pe strada fara sa fii maestru in poligon. Cu alte cuvinte, sa stapanesti la perfectie vehiculul. Sau suficient pentru a iesi pe strada. Mersul pe mobra e diferit de mersul pe bicicleta si prin faptul ca prima greseala poate fi si ultima.La inot nu ma bag,desi tot singur l-am invatat :rock: Mobra nu cred ca as fi invatat singur vreodata,ca lumea, sa merg.Sincer. Orele alea in poligon conteaza enorm daca sunt facute exact ca in programa.

Mersul pe strada e alta treaba. Poti sa mergi 300.000 km prost (mobristic vorbind) si sa ai noroc sa nu crapi si sa mergi 10 km perfect (mobristic vorbind) dar sa te ia un camion ca ornament pe grila. Io zic sa ne bucuram de fiecare km asa cum e el.

 

de ex am putea sa ne certam organizat la o lectii de condus mobra.

cine se ofera sa ne explice?

Io vin sa beau bere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...