Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 (editat) Pentru a limita lipsa de informatii, lipsa de argumente, pentru a nu ne mai certa ca orbii oameni cu aceesi pasiune, pentru o alegere bine documentata, pentru ca incepatorii sa stie ce/cum/de ce, pentru ca intotdeauna a insemnat mai mult pentru mine parerea unui posesor decat a unui redactor care a testat o motocicleta nou-nouta, LANSEZ ACEST TOPIC, in care NOI, POSESORII, SA NE SPUNEM PAREREA. Haideti va rog sa schimbam un pic lucrurile aici. De la posesori de Yamaha XT125, la cei de Dr350, XR400, Drz 400, de monocilindre de 600/660/750/800, bi/tri-cilindre de 600,650, 750, 900, 950, 990, 1000 si GS-uri de 1000+, toti sunteti invitati si rugati sa scrieti aici despre motocicleta voastra. L-am gandit ca un chestionar, asa incat va rog sa dati copy/paste la lista de mai jos si sa scrieti in dreptul fiecareia raspunsul vostru. V-as ruga ca raspunsurile sa fie concrete, ample si argumentate. Completate cu imagini ar fi ideal. So here it goes: Modelul de motocicleta si anul de fabricatie Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? Numarul de trepte In posesia mea din (luna si anul) : Nr. de kilometri la achizitie : Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km) Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala Greutatea la gol Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa Inaltimea seii Dimensiunile rotilor Jantele - materialul de fabricatie Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat) Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului) Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok) Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? Ambreiajul si actionarea lui Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic) Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...) Numarul de bujii pe cilindru Sistemul de intindere a lantului de distributie Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala) Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net) Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip? Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat) Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier) Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire? Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede) Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament Viteza maxima la care ati ajuns cu ea Consumul - urban / extern / mixt Puncte slabe ale motocicletei Puncte forte ale motocicletei Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra? Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta? Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor. Alte mentiuni - Daca am omis ceva, va rog sa imi atrageti atentia. Vorbim cu Soso si completam, in limita necesitatilor si a disponibilitatii lui. Bafta si o iarna productiva, domnilor ! P.S. - Imediat voi trece la treaba si va voi povesti despre a mea, sa nu ziceti ca ma fofileanu ... P.S. 2 - Mi s-a atras atentia ca acest chestionar este un pic cam prea tehnic. Cei care nu stiti cateva puncte (nu e capat de lume), nu scrieti. Desi, dorinta mea cea mai mare ar fi sa completati tot, pentru a avea o baza de data serioasa. Pentru specs- uri aveti linkul acesta : http://www.motorcyclespecs.co.za/ Nu va grabiti sa scrieti posturi cu multe spatii necompletate daca nu stiti. Numai bine, mai cititi, mai aflati ceva despre motocicleta dvs si reveniti. Pe de alta parte, ideea de a face acest chestionar atat de amanuntit era ca aici sa scrie lume pasionata, care stie cat de cat ce are in posesie. Il las asa de lung pentru ca asa a iesit din nevoia de informatie si fiindca va tria bagatorii in seama. Editat Ianuarie 11, 2009 de Soso Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 Modelul de motocicleta si anul de fabricatie-Yamaha xtz 660 tenere Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie?-660,48,7000 r/m Numarul de trepte-5 In posesia mea din (luna si anul) :2008 05. Nr. de kilometri la achizitie :16400 Nr. de kilometri parcursi pana in prezent:27400 Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. ]-60% asfalt bun;20% asfalt de proasta calitate [sate ];20% of-road Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala-turing,oras,face de toate Greutatea la gol-190kg Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa-benzina 20 l;ulei 1,8 l;apa nu stiu acolo nu am umblat Dimensiunile rotilor-fata 21 ;spate 17 Jantele - materialul de fabricatie-otel Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare- Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare-posibilitate de reglare ,pe gaz foarte buna Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat)-este,aluminiu. Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului)- Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok)- Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip?-elecrostarter Ambreiajul si actionarea lui- Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic)-mai multe modele Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...)-apa, aer, ulei Numarul de bujii pe cilindru-una singura Sistemul de intindere a lantului de distributie-nu stiu Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala)-lant Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net)-la primavara Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip?-lateral dar se poate si central Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat)-e grozav Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier)- fata disc 4 pistonase;spate 2 pistonase Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede) Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament- Viteza maxima la care ati ajuns cu ea-150km treapta 5 la 7000 rot/min Consumul - urban / extern / mixt -4,5-6 Puncte slabe ale motocicletei-zornaie un pic plasticele,plasa mica de turati Puncte forte ale motocicletei-cuplu,consum bun,suspensi bune,garda la sol mare Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra?-cuplu bun,manevrabilitatea,consum,protectie la vant Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra?-nu am avut asa ceva Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta?-nimic doar ias pune bare de protectie Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul.-SuperTenere Alte mentiuni - Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 Yamaha XT 600 E 2001 Recenzia mea: http://ekkemu.tla.ro/Recenzie_XT_600.pdf Service manual: http://ekkemu.tla.ro/OwnersManual_U4PTE6.pdf Owners manual: http://ekkemu.tla.ro/Yamaha_XT600E_Repair_Manual.zip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 Modelul de motocicleta si anul de fabricatie YAMAHA DT125R an:2000 Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 125cc in 2t, 15cp limitati/25cp, nelimitati, 1.9 kg-m @ 9000 rpm, zona rosie: 10000rpm Numarul de trepte 6 In posesia mea din (luna si anul) : mai 2007 - octombrie 2008 Nr. de kilometri la achizitie : 18900 Nr. de kilometri parcursi pana in prezent:25200 Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km) 60-40 strada/offroad Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala ideala pentru un enduro incepator sau de folosit in oras Greutatea la gol 106kg Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa ~9L benzina, 1,2L ulei amestec, 0.92L apa in radiator Inaltimea seii 885mm Dimensiunile rotilorspate-4.10-18" fata-2.75-21 45P Jantele - materialul de fabricatie aluminiu Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare diametru:41mm, cursa 270mm, ulei/arc Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare prolink, cursa 260mm, gaz-arc/ulei Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat) nu are, optional dupa din otel Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului)ca pentru un enduro la pilot, pentru pasager lata si confotabila(ciudat, stiu) Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok) vitezometru, turometru, termometru apa Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? doar kick Ambreiajul si actionarea luicablu, in ulei Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic) ulei de amestec, cel mai bine sintetic, reduce uzura Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...) apa Numarul de bujii pe cilindru 1 Sistemul de intindere a lantului de distributie Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala) lant, sistemul yamaha de "foaie zimtata" cu gradatie Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net) Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip?lateral, nu Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat) in oras si pe offroad - o jucarie, viteza- aripa prinde portanta Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier)disc, ambele un pistonas, ambele 220mm Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede) nu se pune problema Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament 15/47-parca Viteza maxima la care ati ajuns cu ea 125km/h si mai mergea Consumul - urban / extern / mixt ~4-5% Puncte slabe ale motocicletei nu are pornire la buton Puncte forte ale motocicletei manevrabilitate, fiabilitate, plastice rezistente Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? faptul ca in 7000km nu m-a lasat niciodata in varful muntelui Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra? saiba care tinea pinionul de legatura cu arborele de echilibrare s-a destrans - vibratii puternice Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta? pornire la buton si as da jos limitarea germana-nu se poate da jos doar dezactiva Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. Am schimbat-o cu un Dominator. Motiv:simplu, am vrut ceva mai mare si ce sa imi permita distante mai mari Alte mentiuni - o alegere buna ca prima motocicleta sau pentru oras - bate orice scuter: ii usoara, ii inalta(vizibilitate buna), are suspensii bune, consuma putin, costuri de intretinere mici Poate ca unii mai carcotasi se vor uita ciudat ca am scris de motocicleta asta, dar pt pustanii de 16 ani care vor motocicleta ii chiar o optiune foarte buna. O sa urmeze si cu Dominatorul numai sa fac ceva km cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 (editat) Modelul de motocicleta si anul de fabricatie Yamaha XT600Z Tenere. Model 3 AJ. Fabricata in 1989. Poze cu inculpata si cu je. Cilindree/cai putere/cuplu 600 cmc, 46 CP la 6500rpm, 51Nm la 6000rpm, 7000rpm zona rosie), Numarul de trepte 5 trepte In posesia mea din (luna si anul) : Utilizata din noiembrie 2008. Nr. de kilometri la achizitie : Aproximativ 51.000. Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: Aproximativ 13000. Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km) Cam 8-9000 stradal, restul off-road. Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala Tourer fiabil, al riderului sarac, pentru lumea a treia. Cu 1500 de euro gasesti una buna. In 2000 de euro trebuie sa aiba niste extrase ideale (gen suspensii imprumutate de pe la un hard-enduro, rezervor de 30+ sau 40+ litri). Este genul de motocicleta cu care sa pleci in tari uitate total de Dumnezeu unde nu exista sosele sau intr-un tur de X saptamani al unei tari optand numai pentru mers prin pustiu si coborat la civilizatie noaptea pentru alimentat mobra, bateriile de la aparat, somnica si cumparaturi dimineata. Nu exceleaza la ture pe sosea. De la 120 in sus falfai ca vela. Si nici in oras, unde trebuie sa crosetezi mereu cutia. In oras e faina explozia de dementa a unui monocilindru. Numai ca nu prea iti vine pe chelie sa joci rolul huliganului, zilnic. Aaa. Si inca ceva – este motor doar pentru conducator si bagaje multe. Daca vreti sa va bucurati de potentialul ei. Mai ales daca riderul are zecimea de tona, ca mine. Greutatea la gol 155 de kg Inaltimea seii 89 de cm Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa Rezervor de 23 de litri oficial (intra 25 umplut pana in buza si nu da pe dinafara, fiindca nu are furtune de preaplin), aproximativ 2 litri de ulei ( cu + si -, in functie de scopul pentru care schimbi/introduci uleiul). Nu are racire pe apa Dimensiunile rotilor 21 pe fata (90/90) si 18 pe spate (120 de fabrica. Merge pana la 140) Jantele - materialul de fabricatie Caracteristica pozitiva Yamaha (intalnita la toate XT si Tenere) este ca, standard, acestea au jante DID din duraluminiu, folosite pentru a scadea greutatea motocicletei. Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare Suspensie oleo-pneumatica (aer+ulei). Cursa = 255mm. Fabricata din duraluminiu = greutate mai mica a motocicletei. Reglajele se fac dintr-un ventil normal, aflat in capatul superior al suspensiei. O poti umfla/desumfla (= intari/slabi) in fct de terenul pe care se va rula. Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare Suspensie cu gaz, capsata. Cursa = 225 mm. Se poate regla si dumping-ul si rebound-ul dintr-o saiba si o piulita imense, infiletate pe exteriorul suspensiei. Cartea iti explica cum, nu e f. complicat decat pentru ignorantul din mine care e multumit de felul in care lucreaza pana in prezent. Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat) Exista standard. Din aluminiu. Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului) Rezonabila, pentru amandoi. Cel mai mult am stat 500 de km pe ea si am fost (cat de cat) ok. Secretul cred ca ar fi o plimbare prin zone diferite (sa te mai misti pe ea). Si sa fie si de placere, sa te faca sa uiti de durere. Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok) Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? Pornire standard la buton. In blocul motor are niste dopuri din plastic f. dur care se scot si se poate monta si kitul de pornire la pedala. Nu se mai gaseste in comert, dar se da un search pe E-bay (Germania, preferabil) dupa motoare de XT cu pornire la pedala pe care le canibalizeaza proprietarii si se cumpara de la ei doar partea asta de pornire la pedala (pedala, arcuri, angrenaje, decompresor, etc). Maaxim 100 euro. Si asta fiindca stiu vanzatorii faptul ca sunt cautate. E indicata montarea pedalei, fiindca nu te mai intereseaza de starea releului de incarcare si a bateriei. Motocicleta are magnetou. Ambreiajul si actionarea lui Ambreiajul este multidisc in ulei si este actionat prin cablu. Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic) Producatorul nu spune decat 20W40 sau 50. Fiecare cum il tine buzunarul si preferintele – mineral, semi- sau sintetic. Recomandata schimbarea la 6000 de km. Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...) Racit pe aer, cu radiator de ulei. Numarul de bujii pe cilindru 1 bujie pe cilindru. Sistemul de intindere a lantului de distributie Intindere automata, cu arc. Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala) Cu lant. Dintre toate tipurile de reglaje a intinderii lantului intalnite, cel prezent la Tenere mi s-a parut cel mai simplu Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net) Da, se pot adauga. Apar in prima poza. Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip? Standard este cel lateral. Se poate adauga cric central. Se vede si acesta in prima poza. Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat) In oras se manevreaza ok, datorita exploziei bruste de putere specifica unui monocilindru si ghidonului care este deasupra oglinzilor masinilor standard. Curbele la viteza - m-a impresionat enorm la aceasta motocicleta lejeritatea cu care le iau. Bine...vorbim de viteza unui Tenere care este de maxim 145-150 km/h. Un pas imens inainte fata de ce am avut inainte. Mai ales ca nu ma asteptam sa fie atat de manevrabila, fiind atat de inalta. In off-road serios este greoaie. Off-road serios = genul de locuri unde te dai macar cu un 250, 350 vechi sau un 400 de hard. Drum din pietre de la 10cm diametru in sus, namoale imense, cleioase, rampe in unghiuri nasoale, etc. Si astea pe distante lungi. Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier) Discuri ambele. Fata – 1 etrier/1 piston. Spate - idem Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede) Rezonabil. Nu grozav. La depasire, trebuie sa te pregatesti putin si sa iei in calcul si balansul dat de accelerarea f. brusca si trecerea pe langa un alt vehicul, daca vorbim de un tir. Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament Configuratia standard este 15-40. Cand am luat-o avea 15-45 si i-am pus eu odata setul asta, cand am vrut sa particip la un raliu ce nu s-a mai tinut. Cu 15-45 este buna doar in off-road serios - rampe f. grele sau pline de namol, prin crengi, etc. Pe sosea era un cosmar. Mi-a taiat aproape 20 de km din viteza de top. Nu mai revin la ea in veci. Poate daca ma hotarasc sa fac motorul praf in raliuri. Ceea ce nu cred ca va fi cazul. Viteza maxima la care ati ajuns cu ea 145 cu configuratia 15-40 si 120-125 cu 15-45. Puncte slabe ale motocicletei * Suruburile de la filtrul de ulei (din otel) distrug in timp filetul din blocul motor, care este din aluminiu. Se refileteaza, introducandu-se o bucsa de metal. Nu e crima si pedeapsa, dar nici floare la ureche nu e. Trebuie doar atentie. * Un alt punct slab ar fi greutatea, daca te mananca de off-road mai serios. Motocicleta aceasta nu a fost insa gandita pentru hard-enduro. *Deranjanta e un pic si lipsa celei de a sasea viteze. Ai momente in care i-ai da mai mult de 145, mai ales daca nu mai ai alta motocicleta care sa iti potoleasca setea asta de viteza. Dar, asta este. E un mono de 600 din 1989. Sa fiu rezonabil, totusi. * La trecerile prelungite prin ape de la 30 de cm in sus (treceri in viteza) motorul ia apa la fisa bujiei. Daca se trece incet e ok. La bujie, din pacate, nu avem de-a face cu o gaura concava care sa fie astupata cu o garnitura de cauciuc (cum am vazut la alte motociclete si mi-a placut), ci cu un careu din 3 laturi. A patra latura necesara a forma un patrat, inexistenta, este plasata chiar in fata si este protejata doar de teava cadrului. Treaba asta e cu dus si intors – daca treci repede prin balta de cele mai multe ori va muri exact la iesire (Ca tiganul.). Ideea e ca dupa ce moare o lasi sa isi traga sufletul vreo 15 sec (se evapora apa din cauza motorului incins), tragi socul si ii dai buton. O ia imediat. * Nu poti verifica nivelul uleiului decat daca dai jos saua si plasticul lateral dreapta. Se verifica in cutia de ulei. Cu timpul te obisnuiesti, dar se putea mai bine. * Nu poti monta un simplu ceas (ieftin) pentru temperatura uleiului, pe cadru, in dreptul jugului, ca la XT-ul de 600. Poti sa pui unul de XT in loc de busonul cutiei de ulei, dar nu rezolvi nimic. Numai ca sa te lauzi ca ai asa ceva. Poate doar daca decupezi plasticul lateral dreapta, va ajuta la ceva. Altfel… Strict pentru Tenere ai optiunea unuia electric, cu senzor, la 80 Euro. Partea buna e ca motocicleta asta a fost gandita pentru rally-raid in Africa si nu prea este necesara investitia asta. * Nu trage (sau impinge, cum ar zive Stege - ©) ca un DR, 640 Adventure, XR650R sau alte motoare din liga asta. E mai blanda, mai lineara, dar nu va inchipuiti ceva prea moale. Fata de Tenerele care au iesit dupa 1990, nu este asa elastica si rutiera ca acelea, ci destul de infipta. Rezumand - nu este un motor de competitie, axat pe (,) performante. * Rezervorul de metal este destul de greu si partea nasoala e ca sta destul de sus. In off-road serios, cand nu mai ai deloc vlaga si motorul zboara instant in lateral de la mersul pe pietre nefixate, greutatea lui nu ajuta deloc. Din contra. Daca mai si mergeti din plin in plin si v-a prins portiunea urata cu 20 de L de benzina in el - fericire maxima. * Un Tenere second cu rezervor intreg este mare lucru. Mai ales daca motocicleta nu a avut crash-bar –uri. Rezervoarele de Tenere sunt destul de bombate si sunt victima frecventa a cazaturilor. O pereche de bare la va ajuta. Nu si in off-road cu denivelari proeminente sau, mai ales, cu pietre. * Partea superioara a rezervorului are o forma cam ciudata si nu prea accepta usor rucsaci de rezervor. Cel putin nu unii clasici. Off-topic : Imbucuratoare la capitolul forma sunt lateralele rezervoarelor. Ma gandesc serios sa cumpar 2 rucsaci din aceia de rezervor cu 10 Euro de la Louis si la un drum lung sa ii aplic pe laterale. Cu chingi intre ei in partea de sus, peste rezervor. Iar in partea inferioara prinsi de crash-bar- uri. * Sa va fereasca sfantul sa ramaneti fara lumini la Tenere 3AJ. Ca sa ajungi la becuri, trebuie demontate saua si rezervorul (desfa suruburile de prindere pe cadru, 4 suruburi de legatura cu carena frontala si, surpriza cea mai faina, furtunurile de benzina - iar o sa putim a benzina...) Dureaza cam 10 minute demontatul daca sunteti rapizi si stiti ce faceti. Rugati-va sa aveti un bec la strada si un batran sa va tina de urat, mai ales la 15 grade afara . Raul stie - pusese halogene ce topeau bateria si cuplase doar unul (35 de W becurile normale x 2; 60 w halogenul). Cand s-a ars unul, am trecut la treaba si l-am cuplat pe celalalt. Consumul - urban / extern / mixt 5 urban, 4-4,5 afara (in fct de educatie ) si cam 4,5 mixt Puncte forte ale motocicletei * Simplitatea constructiva * Fiabilitatea * Rezervorul mare care da o autonomie de minim 450 km. * Semicarena ce protejeaza de vant. Pentru mine punct forte. Pentru altii, poate nu. * Cele 2 faruri. Egal 2 becuri. Se arde unul, mai e celalalt – mi s-a intamplat mie. Bine. Si consumul de curent e mai mare. * Suspensia fata cu ventil * Filtrul de aer plasat imens de sus (exact sub busonul rezervorului – la 5cm de el) * Transmisia intre arborele cotit si contragreutatea sa se face prin roti dintate. * Intinderea automata a lantului de distributie * Ansamblul de generare a curentului include magnetou ( nu sunt mare as in electrica si poate m-am exprimat gresit, dar ideea ati prins-o – are magnetou) * Existenta unei singure sigurante pentru toata electrica. Generala. * Pompa de benzina actionata vacuumatic. Nu stiu daca m-am exprimat corect. Ideea e ca nu e electrica. Si se strica...mai niciodata. Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? Faptul ca nu am nici o emotie cu ea. In afara de mentenanta strict necesara nu fac altceva decat sa ma dau. Si nu prea am menajat-o. Bine, nici hard nu am facut noi, dar nici plimbareala de duminica pe sosea. Mai concret: *Mecanismul de schimbare a uleiului din telescoape Fereastra de vizualizare a uzurii placutelor * Mecanismul de schimbare a placutelor (fara a demonta nimic, se ridica in sus partea superioara a etrierului si se schimba placutele). Foooarte, foarte practic. Imi pare rau ca nu am o poza. * Mecanismul de intindere a lantului de transmisie finala. Nu ai cum sa reglezi gresit. Merge foarte repede treaba. Mai ales daca esti in paduri, ai terminat de rezolvat pana si nu mai ai nervi de reglaje. * Frana de motor. Dementiala. Mai ales pentru unul ca mine, venit de pe 4 in linie. Desi, inclin sa cred ca asa cam e la toate monocilindrele (si la 2 in V sau boxer?). La 120 daca tai gazul brusc in cateva secunde sunt la 80. Foooarte practica in situatii neplacute, aparute din senin = posibilitatea producerii unui accident. Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra? Rotile dintate de care spuneam mai devreme se monteaza, pe axe, cu pene metalice. Cand am cumparat-o pe a mea, cloncanea urat, fiindca o pana din asta era uzata. Cea de la roata dintata cu nr. 4. Facut alta si schimbata. Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta? * I-as pune un rezervor de plastic. Mai usor. Mai relaxat eu la cazaturi (nu m-ar mai interesa zgarieturile). Partea proasta e ca rezervoarele astea de "plastic" (kevlar, de fapt, daca nu ma insel) e ca au unele 30/35 si altele 40/45. Pisici, nu stiu nici eu sigur. Citisem mai demult de ele si o singura data am vazut unul pe E-bay. Cine le are nu le da. Si cine le da e cam absurd la preturi. Gizmouri pentru nebuni . Ajunsese cel de pe Ebay pe la 200 si ceva - 300. Asta si fiindca nu se mai produc de f. mult timp. * As schimba iarasi evacuarea finala. Grea ca un tanc rusesc. Se vede pe (si se aude prin) ea rugina. Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. Nu stiu daca as schimba-o, fiindca am niste idei ciudate cu o tura lunga prin niste tari la fel de ciudate. Dar parca mi-as mai lua un TT600 S sau E Belgarda, XR650R sau DRZ400 E. Nu stiu care. Inclin cel mai serios spre TT600 E Belgarda. Sau poate chiar o comit rau de tot si in loc de astea trec la WR 400/426, 400 Exc sau un KTM in 2 timpi cu care sa ma apuc SI de chestii mai sportive. In cazul asta Tenere ar deveni mai mult mobra de duminica. Motivul pentru care imi voi lua alta/altele - e prea grea pentru ce mi s-a cam nazarit mie sa incep sa fac in teren. Rezervorul si carenele alea chiar nu sunt foarte ok. Nu pot sa zic ca stau cu morcovul, dar mi se rupe sufletul de fiecare data cand le mai trag cate un semn. Alte mentiuni- Folositi intotdeauna filtre de benzina la motocicletele domniilor voastre. Va vor salva pompa de benzina si vor prelungi viata motorului. Pentru un cost mizerabil de 3 Ron bucata. Sanatate, voie buna si rabdare sa scrieti. E criminal chestionarul (daca vreti sa il faceti cu poze, ca mine), dar inclin sa cred ca va fi foarte folositor. Eu imi doresc sa vreti si voi sa iesim din nebuloasa asta in care ajunsesera topicurile comparative intre modele. Eu unul oricum am ramas placut impresionat deja de ce a zis Schumy de DT. Nu m-as fi gandit niciodata la ce zice el acolo. @ Achile - scurt si la obiect. Super . Stii bine ca vroiam sa citesc ceva amanuntit despre "animala" ta. Editat Ianuarie 10, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 (editat) Modelul de motocicleta si anul de fabricatie suzuki dr 800 s BIG, 1996, SR43B Motor 789cmc, SOHC, 4 supape, distributie prin lant. Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie 53.40 cp (39.0 kW)) @ 6600 RPM 89.00 Nm (9.1 kgf-m sau 65.6 ft.lbs) @ 5400 RPM zona rosie incepe la 7500 RPM Numarul de trepte 5. cutia are o chestie isteata, nu poti misca schimbatoru' in jos daca-i in a 1-a sau in sus daca-i a 5-a. In posesia mea din (luna si anul) : 11 septembrie 2008, 17:30 Nr. de kilometri la achizitie : 48.000km reali. carte service, sunt al trei-lea proprietar. Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 12.000km Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km) 40%-40%-15%-5% oras-touring-rally ride-enduro Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala m-a convins prin cuplu' demential si manevrarea demna de supermoto de 110kg. pe serpentine is tata lor, pe rallyride la fel, in oras la fel. la drum, pentru pretentiile mele(90-100km/h, cuplu pt depasiri, usor de culcat pe curbe, comoda cu pasager si bagaje) e perfecta. mentionez, evit europene si autostrazi. prefer nationale si judetene, mai virajate, mai mult peisaj, mai pentru ce e bun motoru'. pe autostrada e jale. Greutatea la gol 225kg conform cu talonu' 194kg conform cu bikez.com 209kg conform cu cartea tehnica... habar n-am, nu-mi pasa. e grea cu spume de ridicat, in rest, de la 5km/h, e floare la ureche orice maevra. Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa 25l(4rezerva), 2,8l(cu tot cu filtru'), - . Inaltimea seii 920mm la mine. reglabila pe un interval mare. Dimensiunile rotilor 17-21 Jantele - materialul de fabricatie aliaj alu-mg-titan pare-mi-se. ca la africane. Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare suspensie normala, ulei(0.4l ulei 10w sau 15w per telescop), cursa 270mm, nereglabila. Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare amortizor central, prin sistem de parghie, reglabil in inaltime si tensionarea arcului, nu cunosc cursa, da-i destula. Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat) este, din ceva fibra. mie-mi pare plastic. Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului) foarte comoda. cam lata pentru enduro, da' nu excesiv. pasageri fericiti si dupa 900km intr-o zi. Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok) foarte robust. turometru si vitezometru analogic, 3 martori intre(turn, high beam, neutral) +joja cu indicator temperatura ulei pus de mine. Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? electric. strict imposibila adaugarea pedalei din cauza compresiei uriase. Ambreiajul si actionarea lui multidisc umed in baie de ulei. parghie bine gandita, nu oboseste mana. Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic) 10w40 zice cartea, 10w50 zic altii... io-i bag semisintetic. Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...) combinata: aer + ulei(radiator vertical) Numarul de bujii pe cilindru 2 Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala) lant cu x-ringuri, se intinde cu spirale laterale(ca la africana). Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net) da, este. o sa pun poze cand o sa fiu la calcu' meu. se poate atat artizanale cat si hepco. Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip? standard lateral. ma tot straduiesc sa fac posibila cumva adaugarea unuia central, da' din fabrica nu prea. Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat) incredibila. faci ce vrei cu motoru' asta. mentionez ca am 56kg. inca n-am vazut motor mai manevrabil. Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier) fata-disc ventilat, etrier cu 2 pistonase spate-disc ventilat-etrier cu 1 pistonas Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede) uimitor... monocilindru enorm - deci cuplu cat duce vagonu'. Viteza maxima la care ati ajuns cu ea: 182km/h m-a prins radaru'. mai aveam 1000rpm pana la rosu. Consumul - urban / extern / mixt 7.5 urban mediu 5.6 touring singur, bland 6 touring cu pasager si bagaje 8-9 enduro 'n' rally. Puncte slabe ale motocicletei nu-i place mersu' constant. frane fade(voi incerca furtunase cu insertii metalice cand imi permite bugetu') consum cam mare far slab(vine xenonu') Puncte forte ale motocicletei cuplu din plin, la orice rpm manevrabilitate incredibila, usurinta in manevre la orice viteza autonomie relativ mare(minim 300km) comoda, si pentru pasager fun-factor enorm Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? punctele forte! cuplu si manevrabilitate primordial. Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra? consum enorm. s-a rezolvat prin reglarea carburatoarelor, filtru aer nou si reglat joc supape. Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta? farul. bate slab. i-as pune coburi de aluminiu sa am finante, intre timp si plastic e bun. Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. NU! mi-as mai lua una, naked, da nu exista motor care sa faca ce face big-u asa bine si asa usor, si sa produca asa zambet. am incercat si 990adventure. nu exista. Alte mentiuni: daca-s vechi bujiile sau nu-i reglata bine porneste greut. daca ramai fara benzen de tot tre' sa pui minim 6 litrii sa-si reumple vacumu'. tobele originale cantaresc enorm, si cu toate sitele actioneaza si ca un limitator. am incercat peste 20 de motoare pana sa ma hotarasc pe big... RECOMAND ACEST MOTOR! Editat Ianuarie 11, 2009 de macicasan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 Foarte tare !Multumesc Macicasan ! Stiu cat ai probat si cat te-ai stresat pana ai luat DR Big-ul. Mai stiu si ca aveai argumentele tale solide inca de atunci (desi lumea era usor nedumerita de alegerea ta) si ma bucur ca le-ai impartasit si aici. Citind posturile voastre imi pot imagina destul de mult cam cum este de-adevaratelea motocicleta respectiva. Cat de cat, bineinteles. Oricum, imi fac o idee mult mai ampla decat ce stiam/credeam. Asta, zic eu, e un lucru mai mult decat misto. Ma bucur enorm cand vad ca aveti rabdarea si completati cu un nou post topicul acesta ! Va multumesc ! cu tot dragu'. astept ca odata si-o data sa ne intalnim, sa iei big-u intre picioare o tura generoasa, sa vezi despre ce vorbesc. nu regret deloc alegerea facuta. pe teren ma dau cu africanisti, de 95kg si cu experienta. fac ce fac ei, eu cu 0 experienta si 56kg dupa mancare. topicu' asta il voi urmari cu siguranta. cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 misto big ,domnul doctor , si eu iubesc aceste motorete........un singur lucru , cuplul nu este de 89 nm........nu are cum.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 59 Nm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 super topicul.felicitari initiatorului primul topic cu adevarat util pe care il vad pe aici de foarte mult timp.sper sa aiba o evolutie excelenta,avem de invatat tot timpul as scrie despre bmw f 650,dar il am de 3 saptamani si n am facut decat vreo 100 km cu el(frigul asta...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 @ kevin77: Ma bucur ca il consideri util. Te astept sa scrii despre motocicleta ta de indata ce vei considera ca momentul ales este cel potrivit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 ei,o sa mai treca catva timp :(ma omoara frigul asta experienta am pe suzuki gs 500,dar nu se incadreaza in categorie abia astept sa mai vad si despre transalp,africa twin,varadero ,tdm si bmw uri inca odata,felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 Excelenta ideia unor review-uri pt diferite modele de motociclete, DAR in scurt timp va deveni foarte stufos si la fel de greu de accesat informatia, respectiv va trebui sa cauti in zeci de pagini modelul care te intereseaza. Pe situl vecin mai putin frecventat, aceasta ideie a fost mai bine sistematizata, si nu cred ca este o crima sa inprumutam ideile bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 Modelul de motocicleta si anul de fabricatie Honda NX650 Dominator 1996 Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 644cmc 43CP 7200 Numarul de trepte Doar 5 In posesia mea din (luna si anul) : Martie 2008 Nr. de kilometri la achizitie : 36000 Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: aproape 8000 Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km) 90 strada / 10 offroad Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala drumul de la Recas la Timisoara Greutatea la gol 150kg Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa 16 litri benzina / 2litri ulei / racire pe aer Inaltimea seii eu am lasat-o la minim - 840mm / la maxim cica 870mm Dimensiunile rotilor 90/90/21 si 120/90/17 Jantele - materialul de fabricatie ???? Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare 220mm furca normala fara reglaje Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare 195mm telescop, se ajusteaza doar pretensionarea - cred? Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat) scut motor standard din aluminiu Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului) pare ingusta dar e suficient de confortabila - mai mult de vreo 200-250km/zi nu am mers Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok) kilometraj, turometru, faza lunga, neutru, picior de sustinere si semnalizare Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? pornire electrica, la modelele vechi avea si kick starter Ambreiajul si actionarea lui ambreiaj umed actionare cu cablu Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic) eu bag motul5100 15W50 vara si restul anului motul5100 10W40 si e OK Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...) racire doar pe aer, si oarecum de ulei adica are ungere cu carter uscat si rezervorul de ulei este in cadru Numarul de bujii pe cilindru 1 Sistemul de intindere a lantului de distributie patina - reglabil din partea dreapta a motorului Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala) lant Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net) se poate - eu nu am Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip? cric lateral / cred ca se poate adauga si cric central Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat) in oras SUPER, in curbe la viteze mari nu am incercat ca am cauciucuri mai de teren, in offroad e destul de OK, nu m-am aventurat decat o singura data pe noroi si a fost OK Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier) fata: un singur disc, etrier cu 2 pistonase / spate disc, etrier cu 1 pistonas Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire? frana e buna, doar fata se lasa cam mult, poate ca o schimbare a uleiului din furca ar rezolva problema Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede) raspuns foarte bun, dar la viteze nu prea mari - de la 120 in sus cam gafaie Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament 15 /46 nu am schimbat Viteza maxima la care ati ajuns cu ea 145km/h Consumul - urban / extern / mixt pe mixt cam 6.5l/100, dar eu am ~130kg Puncte slabe ale motocicletei doar 5 viteze, si iarna pornire grea si mers neregulat pana se incalzeste Puncte forte ale motocicletei acceleratia intr-a 3-a si a 4-a, usurinta cu care te strecori in trafic, suspensia moale Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? cand am cumparat-o motocicleta - statuse mult timp, si a pornit foarte greu, dar imediat ce a pornit torcea motorul asa frumos, ca m-a uns la suflet Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra? pistonase frana fatza infranate - desfacut, curatat pistonase si garnituri noi; cablu de km gripat, care a distrus si pinionul de actionare acablului de la roata din fata - schimbat pinion si cablu Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta? eventual 2 bujii/cilindru pentru pornire usoara iarna si 6 viteze Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. motorul asta nu am de gand sa-l schimb - e perfect pentru ce-l folosesc Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor. garnituri frana si pinion agrenare cablu km de pe wemoto.com, cablu km de la louis.de Alte mentiuni - am fost pe drum de offroad naspa, mers mult cu a 1-a si nu a avut motorul nimic, cu toate ca e racit pe aer - adica chiar daca era incins si s-a oprit motorul a pornit fara ezitare / la cazaturi sta chiar bine Bord: Intindere lantz: Moto meu: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 Chiar daca mai este o descriere a aceluiasi model, nu strica inca una sau chiar mai multe sa ajungem cat mai aproape de realitate! Deci - hop si eu: Modelul de motocicleta si anul de fabricatie: Yamaha XTZ 660 Tenere (3YF) fabricata 1993; Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie?: 659 cmc, 48CP @ 6250 rpm, 57 Nm @ 5250, zona rosie la 700o rpm, 5 Valve; Numarul de trepte: 5 trepte; (a 4-a si a 5-a au raport supraunitar - overdrive); In posesia mea din (luna si anul) : merg cu ea din 03.03.2008; Nr. de kilometri la achizitie :: 50500 km reali atestati; Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 56000 km; (timp limitat ca as fi facut de 3 ori pe-atata) Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km): 60% strada (oras si drumuri externe asfaltate); 40% off (drumuri externe sau interne proaste, macadam, pamant batatorit, noroi si forestiere); Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala: un multipurpose-allrounder excelent, face de toate dar fara sa exceleze in nimic (la capitolul touring se apropie mai tare de scopul ei), imi place cum arata, se sta bine pe ea, motorul foarte fiabil; Greutatea la gol: vreo 180 de kg; Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa: rezervor benzina 20L; 2.6-2.7L ulei; apa un pic peste 2L; Inaltimea seii: minim 860 mm; (e destul de inalta) Dimensiunile rotilor: 21 fata, 17 spate; Jantele - materialul de fabricatie: DID dural; Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare: aer-ulei, fara posibilitati reglare; ; Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare: amortizor cu gaz foarte performant, se poate regla preload si cursa Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat): standard din dural; Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului): extrem de confortabila pentru un dual-sport; Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok): vitezometru, turometru, kilometraj, martor faza lunga, martor semnalizare, dispozitiv resetare jurnalier, martor faza lunga; este mare si e foarte usor citibil; Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip?: electric starter only; Ambreiajul si actionarea lui: multidisc in baie de ulei, actionat prin cablu; Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic): 10W50 - 15W50 (nu se specifica altceva); Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...): apa-aer; Numarul de bujii pe cilindru: o singura bujie; Sistemul de intindere a lantului de distributie: automat; Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala): transmisie finala lant, intindere prin melcusor gradat - poti sa o intinzi si bajbaind prin intuneric; Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net): standard nu are, sunt optionale, a mea fiind full-option are si de-astea (Tomaselli), poze mai greu de pus acum; Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip?: are standard doar lateralul, se poate adauga central, a mea are si central fiindca e full-options ; Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat): in oras nemaipomenita, la touring excelenta se tine si pe curbe foarte bine cu anvelope potrivite, in offroad e grea - trebuie sa ai brand sa te lupti cu ea, nu e recomandat decat un soft-offroad; Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier): fatza disc - etrier 4 pistonase, spate disc - etrier 2 pistonase; Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede): foarte bun, intra in ture imediat si trage de la 2000 rpm ca animalul; Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament: standard are 15/45, eu am luat-o cu un raport 16/41 foarte de touring (fostul proprietar numai asta facea cu ea) - comportamentul era acela ca se ducea si 110 cu a doua, tineai croaziera 155 km/h la 5000 rpm dar nu trecea de turatia asta intr-a 5-a si respectiv de 5500 rpm intr-a 4-a; am schimbat cu un 14/46 ca asta am gasit si acum a iesit un raport prea de cuplu - se ridica cu a 1-a si uneori si cu a 2-a daca nu esti atent, nu mai trece de 165 km/h dar prinde imediat 150 km/h; Viteza maxima la care ati ajuns cu ea: 165 km/h cu raport 14/46; Consumul - urban / extern / mixt: cu primul raport (16/41) lua cam 7 in oras si cam 4L / 100 km in afara; cu raport (14/46) ia mai putin in oras, aproximativ 6L / 100 de km si undeva pe la 4 - 5 L / 100 km in afara (mers normal); la "dat in gushe" mi-a luat vreo 8 in oras cel mai mult; Puncte slabe ale motocicletei : carenele care sunt cam fragile daca te mananca pielea sa faci enduro heavy; rezervorul vibreaza ca dracii daca e aproape gol; greutatea isi spune cuvantul in offroad (asta e doar pt mine dezavantaj); radiator apa supradimensionat - toamna-iarna daca se merge trebuie acoperit jumate ca nu mai intra pe plaja de "temperatura optima"; Puncte forte ale motocicletei : foarte comoda, suspensii extraordinare (mergi cu 100 km/h pe drumuri varza si zici ca plutesti); 5 valve care o ajuta sa intre in ture foarte foarte repede; racirea cu apa exagerat de eficienta - asta vara mi-a intrat ventilatorul de vreo 3-4 ori doar in aglomeratie maxima in oras; rotile foarte-foarte solide (am luat niste gropane de am zis ca ma arunca si mi-au clontzanit dintii dar rotile nu au avut nici pe dreaq); are autonomie mare; protectie buna la vant (mergi pana la 150 km/h fara probleme din partea vantului); Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra?: ca a fost full-options cu: ghidon touring Tomaselli, crash-guarduri Tomaselli, filtru aer K&N, toba Sebring frumoasa si usurica, hand-guarduri Acerbis, cric central, suporti coburi Nonfango, topcase Nonfango; Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra?: nici una; Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta?: as pune raportul standard de pinioane cand se va uza kitul asta (ca acu are 1000 de km maxim), in rest n-as schimba nimic, e buna asa cum e! Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul.: de schimbat nu as schimba-o dar mi-as lua ceva cu un fun-factor mai mare in coclau, pe langa ea sau daca se iveste vreo oferta excelenta si nu am incotro (financiar vorbind) as putea s-o schimb; Alte mentiuni - cine vrea o motocicleta relativ ieftina, usor de intretinut si de condus, care sa te poarte aproape peste tot, cu care sa care si niscai bagaje si sa aibe autonomie mare - sa aleaga un Tenere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 Chiar daca mai este o descriere a aceluiasi model, nu strica inca una sau chiar mai multe sa ajungem cat mai aproape de realitate! Deci - hop si eu: Modelul de motocicleta si anul de fabricatie: Yamaha XTZ 660 Tenere (3YF) fabricata 1993; Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie?: 659 cmc, 48CP @ 6250 rpm, 57 Nm @ 5250, zona rosie la 700o rpm, 5 Valve; Numarul de trepte: 5 trepte; (a 4-a si a 5-a au raport supraunitar - overdrive); In posesia mea din (luna si anul) : merg cu ea din 03.03.2008; Nr. de kilometri la achizitie :: 50500 km reali atestati; Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 56000 km; (timp limitat ca as fi facut de 3 ori pe-atata) Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km): 60% strada (oras si drumuri externe asfaltate); 40% off (drumuri externe sau interne proaste, macadam, pamant batatorit, noroi si forestiere); Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala: un multipurpose-allrounder excelent, face de toate dar fara sa exceleze in nimic (la capitolul touring se apropie mai tare de scopul ei), imi place cum arata, se sta bine pe ea, motorul foarte fiabil; Greutatea la gol: vreo 180 de kg; Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa: rezervor benzina 20L; 2.6-2.7L ulei; apa un pic peste 2L; Inaltimea seii: minim 860 mm; (e destul de inalta) Dimensiunile rotilor: 21 fata, 17 spate; Jantele - materialul de fabricatie: DID dural; Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare: aer-ulei, fara posibilitati reglare; ; Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare: amortizor cu gaz foarte performant, se poate regla preload si cursa Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat): standard din dural; Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului): extrem de confortabila pentru un dual-sport; Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok): vitezometru, turometru, kilometraj, martor faza lunga, martor semnalizare, dispozitiv resetare jurnalier, martor faza lunga; este mare si e foarte usor citibil; Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip?: electric starter only; Ambreiajul si actionarea lui: multidisc in baie de ulei, actionat prin cablu; Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic): 10W50 - 15W50 (nu se specifica altceva); Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...): apa-aer; Numarul de bujii pe cilindru: o singura bujie; Sistemul de intindere a lantului de distributie: automat; Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala): transmisie finala lant, intindere prin melcusor gradat - poti sa o intinzi si bajbaind prin intuneric; Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net): standard nu are, sunt optionale, a mea fiind full-option are si de-astea (Tomaselli), poze mai greu de pus acum; Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip?: are standard doar lateralul, se poate adauga central, a mea are si central fiindca e full-options ; Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat): in oras nemaipomenita, la touring excelenta se tine si pe curbe foarte bine cu anvelope potrivite, in offroad e grea - trebuie sa ai brand sa te lupti cu ea, nu e recomandat decat un soft-offroad; Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier): fatza disc - etrier 4 pistonase, spate disc - etrier 2 pistonase; 2 pistonase pe fata si unu pe spate Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede): foarte bun, intra in ture imediat si trage de la 2000 rpm ca animalul; Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament: standard are 15/45, eu am luat-o cu un raport 16/41 foarte de touring (fostul proprietar numai asta facea cu ea) - comportamentul era acela ca se ducea si 110 cu a doua, tineai croaziera 155 km/h la 5000 rpm dar nu trecea de turatia asta intr-a 5-a si respectiv de 5500 rpm intr-a 4-a; am schimbat cu un 14/46 ca asta am gasit si acum a iesit un raport prea de cuplu - se ridica cu a 1-a si uneori si cu a 2-a daca nu esti atent, nu mai trece de 165 km/h dar prinde imediat 150 km/h; Viteza maxima la care ati ajuns cu ea: 165 km/h cu raport 14/46; Consumul - urban / extern / mixt: cu primul raport (16/41) lua cam 7 in oras si cam 4L / 100 km in afara; cu raport (14/46) ia mai putin in oras, aproximativ 6L / 100 de km si undeva pe la 4 - 5 L / 100 km in afara (mers normal); la "dat in gushe" mi-a luat vreo 8 in oras cel mai mult; Puncte slabe ale motocicletei : carenele care sunt cam fragile daca te mananca pielea sa faci enduro heavy; rezervorul vibreaza ca dracii daca e aproape gol; greutatea isi spune cuvantul in offroad (asta e doar pt mine dezavantaj); radiator apa supradimensionat - toamna-iarna daca se merge trebuie acoperit jumate ca nu mai intra pe plaja de "temperatura optima"; Puncte forte ale motocicletei : foarte comoda, suspensii extraordinare (mergi cu 100 km/h pe drumuri varza si zici ca plutesti); 5 valve care o ajuta sa intre in ture foarte foarte repede; racirea cu apa exagerat de eficienta - asta vara mi-a intrat ventilatorul de vreo 3-4 ori doar in aglomeratie maxima in oras; rotile foarte-foarte solide (am luat niste gropane de am zis ca ma arunca si mi-au clontzanit dintii dar rotile nu au avut nici pe dreaq); are autonomie mare; protectie buna la vant (mergi pana la 150 km/h fara probleme din partea vantului); Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra?: ca a fost full-options cu: ghidon touring Tomaselli, crash-guarduri Tomaselli, filtru aer K&N, toba Sebring frumoasa si usurica, hand-guarduri Acerbis, cric central, suporti coburi Nonfango, topcase Nonfango; Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra?: nici una; Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta?: as pune raportul standard de pinioane cand se va uza kitul asta (ca acu are 1000 de km maxim), in rest n-as schimba nimic, e buna asa cum e! Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul.: de schimbat nu as schimba-o dar mi-as lua ceva cu un fun-factor mai mare in coclau, pe langa ea sau daca se iveste vreo oferta excelenta si nu am incotro (financiar vorbind) as putea s-o schimb; Alte mentiuni - cine vrea o motocicleta relativ ieftina, usor de intretinut si de condus, care sa te poarte aproape peste tot, cu care sa care si niscai bagaje si sa aibe autonomie mare - sa aleaga un Tenere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 (editat) @ Multumiri Lupu ! Am o rugaminte : Daca se poate, prima si prima data, la inceputul postului, inainte de a incepe recenzia propriu-zisa sa scrieti cu un tip de caracter sensibil mai mare denumirea motocicletei (cred ca 5 ar fi perfect) si sa faceti upload unei poze a motocicletei voastre. Astfel incat cel care va cauta un anume model sa poata derula mai repede topicul. Vede scris modelul si poza aferenta, il intereseaza, totul bun. Nu il intereseaza, trece mai departe. Editat Ianuarie 11, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 bai frate, nu ma mai satur citind..........raoule , ai fost fenomenal cu ideea asta, abia astept comentarii despre triumph tiger si supertenere.........bre ahile, in tinerete mi-am halit ficatii cu foarte mult alcool , acu nu mai gust nimic de fro doi ani,daca te-as fi cunoscut mai demult, sigur ne-am fi imprietenit buahahahahahahahahahaahaaaha.......esti de coma , frate, dupa ce ai scris-o p-aia cu ursu acu vaz ca ai un nou club-'''pusca si cureaua lata'''' hihihihihihihihi..........voi , teneristii , sunteti niste oameni deosebiti, la mai mare , fratilor.......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 (editat) K) Modelul de motocicleta si anul de fabricatie xtz660Tenere 1991 Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 660/48cp/57Nm Numarul de trepte 5 In posesia mea din (luna si anul) : 08.2007 Nr. de kilometri la achizitie : 17000 Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 25000 Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km) 80/20 Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala touring/touring drumuri proaste Greutatea la gol 170/195 Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa 20/2.7-2.9/1.3 Inaltimea seii motociclist peste 1.80m, optim Dimensiunile rotilor 21/17 Jantele - materialul de fabricatie otel-spite Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare cu ulei Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare cu gaz fara reglaj inaltime Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat) standard aluminiu Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului) dupa 200km devine incomoda Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok) fara nivel de carburant Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? numai electric Ambreiajul si actionarea lui mutidisc/actionat de cablu Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic) 20w40 (anul 1991) Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...) cu lichid Numarul de bujii pe cilindru 1/1 Sistemul de intindere a lantului de distributie automat Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere lant 15/45-520/110 Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri da Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip? standard lateral, posibilitate central Manevrabilitatea buna peste 5Kmh Franele fata-1disc/2pistonase, spate 1disc/1pistonas Franarea - Este ok? Are nevoie de imbunatatire? in conditii de functionare si intretinere optime este suficient Raspunsul la acceleratie OK, te face remarcat, inclusiv pe autostrada la viteza legala, cuplu bun comparativ cu concurenta Care este configuratia ei standard foaie-pinion? standard 15/45 Viteza maxima la care ati ajuns cu ea 158-160 Consumul - mixt 5,5 condus agresiv sau 4,8 normal Puncte slabe ale motocicletei farul, releul de incarcare Puncte forte ale motocicletei cuplu, consum, autonomie, aspect, fiabil, greutate, Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? manevrabilitate, Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra? releul de incarcare a bateriei, mizerie in carburator scapata prin filtrul de vacuum Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta? categoric: Âşaua + cutia de scule Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. Categoric nu, la aceeasi generatie/pret/ani fabricatie Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor. Consumabile, cabluri,rulmenti(louis,motomike) - astept max 8 zile la magazin auto; placute, filtre de pe stoc Alte mentiuni - plasticele scumpe si greu de procurat, - nu recomand releu(regulator) original 100eur, - la achizitie recomand cumpararea unuia cu bare si suporti bagaj Editat Ianuarie 11, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 (editat) Modelul de motocicleta si anul de fabricatie BMW R 1200 GS ADV 2007 Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 1200/100 Numarul de trepte 6 SUPER IDEEA DE A AFISA TREAPTA PE BORD In posesia mea din (luna si anul) : 13 SEPT 2007 Nr. de kilometri la achizitie : 0 Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 47000 Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km) 95 ON/5 OFF Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala DRUMURI SUPER LUNGI/PE ORICE DRUM....ATENTIE DRUM NU PADURI SAU MUNTI Greutatea la gol ? Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apA ? Inaltimea seii AM SCHIMBAT SAUA ORIGINALA CU UNA MAI JOASA SI MAI OK PT DRUMURI LUNGI Dimensiunile rotilor ? Jantele - materialul de fabricatie DURAL SPITE TUBLESS Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare TELELEVER Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare PARALEVER Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat) ALUMINIU SI O EXTENSIE SUPLIMENTARA Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului) STOC OK/ PASAGER.....CE E ALA Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok) ? Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? BUTON Ambreiajul si actionarea lui PARCA USCAT SI HIDRAULLICA ACTIONAREA Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic) DEPINDE/ ORIGINAL DE LA BMW PT BOXER Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...) AER SI ULEI Numarul de bujii pe cilindru 2 Sistemul de intindere a lantului de distributie ? Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala) CARDAAN Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net) O MULTIME DE MODIFICARI POSIBILE////BANI SA FIE Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip? SI SI Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat) EXTRAODINARA Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier) 2 DISC FATA 1 DISC SPATE Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire? OK ABS ASC Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede) OK Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament ? Viteza maxima la care ati ajuns cu ea 210 Consumul - urban / extern / mixt 8/7/9 Puncte slabe ale motocicletei GREUTATE Puncte forte ale motocicletei MANEVRABILITATE, POZITIE PILOTAJ, CARDAN ETC Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? TOTUL Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra? BATERIA, Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta? ???? Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. NU Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor. VAI DE poponeata NOSTRU///////////POSESORI DE BMW Alte mentiuni - Editat Ianuarie 11, 2009 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 (editat) Modelul de motocicleta si anul de fabricatie Yamaha XTZ 850 Super Tenere, sasiu 1992, motor 1993 Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 850 cmc, 78 CP, 8,1 Kgm, 7500 rpm Numarul de trepte 5 In posesia mea din (luna si anul) : Mai 2006 Nr. de kilometri la achizitie : 74.000 Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 32.000 Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km) 60% strada, 40% offroad Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala TOURING pe orice teren, cu bagaj si pasager Greutatea la gol 196 kg Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa 30L benzina, 4,5L ulei, 1,7L apa (antigel fara silicati 50%) Inaltimea seii 850mm (plus inca putin ca e amortizorul inaltat la maxim) Dimensiunile rotilor 21 fata, 17 spate Jantele - materialul de fabricatie Dural Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare Ulei 15W (modificat), cursa 250mm, fara reglaje Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare Monoamortizor, 220mm, reglaj in precompresie Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat) Standard, aluminiu Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului) Super confortabila Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok) Turometru, vitezometru, neutral, semnalizare, faza lunga, kilometraj total si partial Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? Electrica Ambreiajul si actionarea lui Multidisc, cablu Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic) In 1990 - mineral, in functie de temperatura exterioara de exploatare Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...) Apa Numarul de bujii pe cilindru 1, DPR8EIX( (NGK Iridium) Sistemul de intindere a lantului de distributie Automat, cu arc Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala) Lant, tirant cu surub, gradat Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net) Da Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip? Lateral. Merge si central, optional Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat) Excelenta Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier) Modificate 300mm wave x 2 discuri fata, 245mm wave spate, etriere flotante cu 2 pistonase Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire? Original slabut, se modifica si nu mai sint probleme Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede) Bun, niciodata brutal, motor "electric", foarte elastic incepind de la 1500 rpm Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament Standard 16/46, schimbat 15/46 din cauza de motor mai puternic, lant schimbat de la 520 la 530 Viteza maxima la care ati ajuns cu ea 180 km/h Consumul - urban / extern / mixt Urban 7%, mixt cu pasager si bagaje 6% Puncte slabe ale motocicletei Frinele originale, setarile suspensiei originale, accesibilitatea Puncte forte ale motocicletei Dupa modificare: frine, suspensii, motor....cam toate Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? Fiabilitate, motor, comportament rutier si offroad Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra? Mici piese de schimb datorita virstei: rulmenti roti si jug, cablu kilometraj, frine uzate Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta? Am modificat deja tot ce trebuia Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. NU (deocamdata) Nu se mai fac motociclete ca inainte Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor. Consumabile si alte piese uzuale www.kedo.de, www.louis.de, restul EBay sau dezmembrari Alte mentiuni - O motocicleta care se "ascunde" sub diverse mici probleme si slabiciuni de fabricatie. Cu un minim de modificari se obtine o bijuterie careia nu-i e frica de nimic Editat Ianuarie 11, 2009 de cristi-mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 (editat) Multumiri din suflet lui @ Yuk, lui @ Ianachim si lui @ cristi-mic ! Va jur ca ma bucur ca un copil mic cand vad topicul acesta crescand in informatie utila. Pisici. Deci, ce ne luam ? Tenere, GS Adv sau Super Tenere ? BMW R 1200 GS Adventure: Cuplu - 115 Nm la 5750 rpm Greutate la gol -223 kg Capacitate rezervor - 33 litri / 4 rezerva Inaltimea seii - 910 mm (cu posibilitatea ajustarii) Dimensiunile rotilor - 19 fata si 17 spate Suspensia fata - 210 mm cursa Suspensia spate - 220 mm cursa P.S. - Daca aveti diverse sugestii privind intrebarile din chestionar, va rog ! Editat Ianuarie 11, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 Un sfat: vorbeste cu un administrator astfel incat in primul tau post sa fie o lista cu motocicletele descrise, iar numele motocicletei sa fie un link spre postul cu descrierea. Asta ar fi de ajutor pentru oricine incearca sa gaseasca o anumita motocicleta, pentru ca presupun ca topicul o sa se intinda pe multe pagini. Te felicit pentru idea topicului! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 (editat) Un sfat: vorbeste cu un administrator astfel incat in primul tau post sa fie o lista cu motocicletele descrise, iar numele motocicletei sa fie un link spre postul cu descrierea. Asta ar fi de ajutor pentru oricine incearca sa gaseasca o anumita motocicleta, pentru ca presupun ca topicul o sa se intinda pe multe pagini.Te felicit pentru idea topicului! Dap. F. buna idee. Cred ca va fi ceva de genul : Honda Dominator 1 2 3 4 5... (linkuri catre primul post, al doilea, al treilea, etc). Multumesc de urari Schumy CJ . Ma bucur ca iti (si va) place topicul. Ma gandesc sa mai introduc si 2 rubrici de genul : * Ce motociclete ati detinut anterior? Nr. de km parcursi cu fiecare. * Ati mai condus si alte motociclete din aceasta categorie? Faceti o comparatie foarte scurta si obiectiva cu actuala motocicleta. Prima pentru a se vedea experienta celui care scrie (atata cat e ea, fiindca nici eu nu am sute de mii de km la activ) iar cea de a doua pentru a observa daca respectivul este un tip cat de cat obiectiv si cu un minim de gandire analitica. In privinta reorganizarii, sa vedem cam cati nervi mai are Soso cu mine, fiindca astazi, deja m-a ajutat cu completarea chestionarului (Buna seara, domnule Voiculescuuu! ). Oricum, prima data sa mai apara ceva posturi si ne organizam noi. P.S. - Fiti foarte atenti la motocicleta lui Cristi-mic. Sa vad daca observati ce este atipic (la modul exceptional) la ea. Teneristii, nu il dati de gol prea repede, va rog ... Editat Ianuarie 11, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 P.S. - Fiti foarte atenti la motocicleta lui Cristi-mic. Sa vad daca observati ce este atipic (la modul exceptional) la ea. Teneristii, nu il dati de gol prea repede, va rog ... Pai nu e de 750 XTZ-ul?! Vad ca o scris 850 si la denumire si la cilindree (deci nu o gresit), dar eu nu gasesc pe net sa fie vreun model "mai special" de 850. Deci singura chestie pe care o deduc este ca o fi pus ceva kit de marit cilindreea, si o castigat din cauza asta si vreo 5 cai. Am I right? P.S.: Io nu-s tenerist , is XTist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.