Sari la conținut

TOPICUL RECENZIILOR


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

- consum de ulei: 1L la 10.000km

 

in primi 10.000 a trebuit sa completez 900 ml in urmatorii 10.000 am completat 150 ml desi nu era cazul, nivelul era la jumate. diferenta a fost data de pornirea numai de pe cricul central in ultimi 10.000 km - e posibil sa fie si din faptul ca in primi 10.000 isi face rodajul etc... dar momentan o pornesc numai de pe cricul central ... o sa revin cu alte informati la urmatorii 10.000 km :eek:

 

PS. eu am un r1200gs, dar e acelasi boxer

Editat de p.c.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 148
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Modelul de motocicleta si anul de fabricatie- Honda NX 650/1992

Nr. de kilometri la achizitie : -20.000 km

Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 24.000 km

 

-Am gresit la numarul de km parcursi,vroiam sa spun de 4000 km adica diferenta intre kilometrii de la achizitie si cei "impliniti" pana in prezent.

 

-Vad ca sunt al doilea cu recenzia despre dominator,nu mi-am dat seama

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ah, mi-am mai amintit chestii (Raul, daca poti lipi postul asta cu cel precedent...)

- am mers maxim 450km intre plinuri si mai aveam ceva benzina in rezervor. Cred ca ma pot intinde pana la 500km, chiar putin peste in caz de urgenta.

- daca merg in drum drept, ultimii 3 litri de benzina raman nefolositi in lobul din stanga. Solutia e culcarea mobrei pe dreapta pentru ca gazul sa se scurga acolo unde-i pompa de benzina. Cand incepe sa ramana fara se aude pompa uruind din ce in ce mai tare.

- daca sta mai mult de 5 minute pe lateral, pornirea o face cu fum. Explicatia e ca se aduna ulei in cilindrul stang care se arde la pornire. Daca stau mai mult in acelasi loc, intotdeauna o urc pe central

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Modelul de motocicleta si anul de fabricatie:

Honda XL 1000V Varadero - 12.10.2001

Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie?:

996cmc / 95cp / 98nm - 9000rmp

Numarul de trepte:

5 trepte

In posesia mea din (luna si anul):

08.2008

Nr. de kilometri la achizitie:

32.500

Nr. de kilometri parcursi pana in prezent:

42.000

Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km):

80%/20%

Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala:

Drumurile rele din romania.

Greutatea la gol:

Vreo 270 cu toate acesoriile(cantarita de mine personal :D).

Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa:

25L benzina, 3.4L (fara filtru)/3.6L(cu fitru), 2.8 apa.

Inaltimea seii:

845mm, dar te fura ca ii destul de lata.

Dimensiunile rotilor:

Fata - 110/80-R19; Spate: 150/70-R17

Jantele - materialul de fabricatie:

Jante turnate(fara spite) din aliaj alu.

Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare

Normala, 175mm, rebound reglabil.

Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare

Normala(arc cu telescop), 155mm, preload(simplu de la robinet) si rebound(mai complicat din surub) reglabil.

Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat)

Exista ceva "belly-pan" din plastic, dar nu stiu daca poti sa ii spui scut. Merge scut de africana modificat.

Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului).

Extrem de comfortabila(datorita latimii) pt. ambii.

Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok)

Turometru/Vitezometru analogice, kilometraj electroni cu 2 tripuri, ceas electronic, indicator de temperatura analogic.

In rest ca de obicei... bec semnaliari, bec ulei, bec benzina, bec faza lunga.

DSC00044.JPG

Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip?

Electro start. Nu.

Ambreiajul si actionarea lui

Ambreiaj in ulei cu actionare prin cablu.

Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic)

10W40 API SE/SF/SG/JASO MA sau mai bine. Nu scrie daca se recomnada sintetic sau mineral.

Eu personal bag Motul 7100 10W40 full sintetic.

Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...)

Racire pe apa cu circuit de incalzire carburatoare.

Numarul de bujii pe cilindru

1 bujie pe cilindru.

Sistemul de intindere a lantului de distributie.

Automat.

Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala

Transmisei pe lant. Intindere din surub. Mecanizm clasic si simplu.

Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net)

Da se poate, toti producatori mari au in ofertele lor (GIVI, Hepco, etc.)

Din plan apropiat spre palnul indepartat: Hepco and Becker, Givi, Hepco and Becker :moto:

IMG_0815.jpg

Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip?

Standard doar lateral. Se poate adauga cric central fie original fie aftermarket.

Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat)

Mare balena la manevre pe loc dar te obisnuiesti. Dupa ce trece de 10 km/h nu mai simti greutatea.

Foarte manevrabila in curbe, stabila la viteze mari. In off-road merge bine atat timp cat terenul este

tare(piatra, pamant batatorit), pe noroi si pe iarba asa mai cu grija...

Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier)

Fata: discuri duble cu 3 pistonase pe etrier. Spate: un singur disc cu 3 pistonase.

Are sistem CBS(Combined Breaking System). Apesi frana fata se actioneaza toate pistonasele pe fata + un pistonas

din etrierul spate. Apesi frana spate se actioneaza toate pistonasele franei spate + cate un pistonas de pe

fiecare etrier din fata.

Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire?

Frana bine calibrata (din punctul meu de vedere). Nu musca dintr-o data(scade sanasa sa blochezi roata), dar la o

actionare ferma opreste bine si de la viteze mari.

Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede)

Trage bine, urca in ture rapind. Cuplu bun, poti depasi din scurt si cu 300Kg pe motor (pasager + bagaje).

Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament

16/47. Poate ar merge un 17 pe fata, cuplu are destul si ar mai scadea consumul umpic. Eu personal nu as schimba-o.

Viteza maxima la care ati ajuns cu ea

210 pe ceas, vreo 200 pe GPS. Si singur si cu pasager si bagaje.

Consumul - urban / extern / mixt

Relativa treaba cu consumul. Urban nu i-am facut niciodata(nu umblu in oras cu ea decat in trecere). Un consum mixt

care imi iese cu regularitate ii in jur de 6.25 (320km cu 20L - la 320 se aprinde becul de benzina).

Puncte slabe ale motocicletei

Are o problema clasica cu pompa de benzina (aceiasi pompa ca si la Africa Twin). Pt. incarcaturi mari (pasager + bagaje) s-ar

potrivi niste arcuri mai bune(se gaseste kit de arcuri progresive fata/spate pe la 200E - urmatoarea investitie).

Puncte forte ale motocicletei

Cuplu/Putere/Inaltime/Fiabilitate

Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra?

Ca ii mare :D

Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra?

Termostatul blocat pe deschis(inlocuit cu termostat de Tico).

O garnitura de la imbinarea tobelor.

Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta?

Suspensia, atat fata cat si spate.

Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul.

Nu. Poate as schimba-o cu noul model de Varadero ce va aparea in 2010. L-as cumpara prin 2015 SH cand estimez ca pe

curentul il scot la pensie.

Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor.

De la Honda, piesele originale sunt ff scumpe. Se gaseste o piata aftermarket destul de bogata.

Alte mentiuni

Motorul pe care mi l-am dorit, care isi face foarte bine treaba pt. care l-am luat: mers mult, pe drumuri asa si asa,

cu pasager si bagaje.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salutare...foarte interesant topicul...dar am si eu o rugaminte...

Daca nu mi s-a parut faptul ca pana acum nimeni nu a facut recenzia la faimosul BMW F 650...e cineva amabil s-o posteze...sunt ff interesat de model...Vreau sa trec la enduro-touring...si inca sunt indecis...

Multumesc si multa bafta tuturor!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modelul de motocicleta si anul de fabricatie….HONDA ARFICA TWIN XRV 750 RD 04 1990.

Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 750CCM,,, 61 CP,,,,63 NM

Numarul de trepte….5

In posesia mea din (luna si anul) : 6 FEB 2009

Nr. de kilometri la achizitie : 39000

Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 41900

Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km) 90 SOSEA SI 10 OFF

Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala DRUMURI LUNGI SI SIGURE , FIABILITATE SI MITUL PE CARE IL REPREZINTA

Greutatea la gol 210 KG

Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa 24 BENZ..2,8 ULEI ..2,2 ANTIGEL

Inaltimea seii

Dimensiunile rotilor 21 TOLI FATA SI 17 SPATE

Jantele - materialul de fabricatie AL ELOXATE IN AURIU CU SPITE OTEL

Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare AM CU ULEI SI PRESIUNE DE AER. IN CARTE II DA 0, 54 BARI DAR EU MERG CU 1 BAR.

Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare MONOAMORTIZOR CENTRAL CU BUTELIE DE GAZ SEPARAT

Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat) SCUT ORIGINAL DI AL.

Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului) EXTREM DE COMFORTABILA AM MERS 400 KM INTR-O ZI SI NU MA DUREA POPOUL FATA DE SUZ DR CARE MA NIMICIT IN DOS.

Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok)

Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? ELECTROSTARTER.

Ambreiajul si actionarea lui MULTIDISC IN ULEI

Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic) 10W40 SEMISINT

Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...) 2 RADIATOARE DE APA SI 1 DE ULEI

Numarul de bujii pe cilindru 4 BUJII CITE 2 PE CIL

Sistemul de intindere a lantului de distributie PATINA

Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala) LANT FINAL PAS 525.

Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net) CRASH-BAR FACUTE DE MINE CA NU ERAM NAROD SA DAU 180 EURI PE NISTE TEVI SUBTIRELE

Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip? AMBELE CRICURI SINT ORIGINALE

Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat) SUPER MANEVRABILA CU O CICLISTICA DE EXCEPTIE DAR CAM GREA IN TERENURI ACCIDENTATE

Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier) 2 DISCURI FATA CU CITE 2 PISTONASE SI 1 DISC SPATE CI 1 PISTONAS , FRINE NISSIN.

Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire? FRINE DESTUL DE BUNE , MAI ALES FATA.

Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede) CHIAR DACA E GREA RASPUNDE FB LA BAGATUL MIINI IN GAZ MAI LES LA 4000 R\M.

Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament ARE CONFIGURATIA STANDARD SI NU-MI ADUC AMINTE RAPORT PINION SI FOAIE SPATE.

Viteza maxima la care ati ajuns cu ea 170 KM\|H SI MAI PUTEA DAR……..CONSUMA CA TRACTORUL

Consumul - urban / extern / mixt 10 URBAN,,6 EXT,,,,8 MIXT CA O VACA MANINCA MULT.

Puncte slabe ale motocicletei CAM GREA SI CONSUMUL DE ZEAMA CAM MULT

Puncte forte ale motocicletei FIABILITATE SI NESIMTIRE LA BAGAJE CU PASAGER NU O INTERESEAZA DE GREUTATEA PE CARE AI PUS PE MOTORETA.

Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? TOTUL MAI ALES ASPECTUL IMPUNATOR .

Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra? PINA ACUM NIMIC SEMNIFIKATIV

Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta? AS MODIFICA GREUTATEA DAR,,,,, NU SE POATE

Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. DA AS SCHIMBAO CU UN VARADERO, PTR CA IMI PLAC CELE GRELE.

Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor. SE GASESC PIESE LA MAI TOI DEALERI , DILY POINT ,,,ROMI MOTO, ETC.

Alte mentiuni – AS VREA ACEST MOTOR DAR PE UN CADRU DE TRANSALP, SI ESTE CAM TOT CE MI-AM DORIT,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Editat de pedros
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

suzuki dr-z 400s. am avut 2 motociclete de acest tip> model 2000 si pt ca mi-a placut la maxim am cumparat acum un an jumate una noua (model 2007).

cu cea din 2000, am avut destule probleme dar am apreciat modul in care inca functiona dupa ce a avut ''posesori'' care cred ca au vrut sa vada cand se strica si cat poate sa mearga fara ulei sau cu ulei de la bunica, asta ca am voie sa injur aici. n-au reusit probabil s-o strice si am cumparat-o eu....asa am descoperit aproape totul despre aceasta motoreta. o sa o descriu putin:

-cadrul fisurat in 2 locuri iar la punctele de sudura vopseaua sarita din cauza torsiunii.

-toate piesele din motor care nu erau in frecare directa erau acoperite cu ulei ars dar in stare buna.fara joc in biela.

-dupa vreo 3000 de km de la achizitionare cand avea 5000 mii s-a ars garnitura de chiulasa(sau era arsa asta nu stiu ca atunci nu stiam absolut nimic despre motoare). cand am schimbat-o pistonul era ok ca si dimesiuni la fel si axele cu came dar pline de calamina si ulei ars. mecanicu zicea ca n-a mai vazut asa ceva.

-la scurt timp s-a rupt arcul de la intinzatorul arcului de distributie.

-discurile de ambreaj erau cam praf

-apoi pe la vreo 10000 de km cat arata pe ceas mi s-a stricat garnitura de la pompa de apa iar apa a intrat in ulei.- garnitura era coapta probabil din cauza temperaturilor ridicate.

-in iarna urmatoare(2006-2007) l-am desfacut pt sudura cadru si revopsire + o inspectie generala. a mai necesitat schimbul a 2 rulmenti (din cei 16) la bascula spate.

-lant de distributie schimbat la 13000

-la scurt timp (14000 de km) probabil din cauza ca statorul era acoperit de ulei ars si nu se putea raci s-a ars.

tipul de la care l-am cumparat mi-a zis ca pot baga si lubrifin dar sa-l schimb la 500-1000 de km maxim ca-i mai bine sa-l scimb des decat sa bag un ulei scump si sa-l schimb rar. :blink: propietarul mi-a zis sa schimb si uleiul din cutie ca nu l-a mai schimbat de mult (acest model nu are cutia de viteze separata)

acest motor avea vopseaua aceea de control de la 4 concursuri.

toate acestea m-au determinat sa apreciez acest motor foarte mult pt ca atunci cand mergea mergea bine :laugh: si-mi placea cum se comporta.

 

acu' sa vorbesc despre ala din 2007 pe care l-am utilizat si intretinut doar eu.

 

 

 

 

Modelul de motocicleta si anul de fabricatie:2007

Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 400 40 40

Numarul de trepte:5

In posesia mea din (luna si anul) :iunie 2007

Nr. de kilometri la achizitie :3

Nr. de kilometri parcursi pana in prezent:24500

Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km) :60strada /off25/''hard'' 15.

Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala: daca n-ai bani de mai multe asta face de toate la costuri minime.

Greutatea la gol: 133

Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa:10 /1,7 /1,5

Inaltimea seii: variabila

Dimensiunile rotilor:18/21

Jantele - materialul de fabricatie: dural

Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare:dupa 2003 suspensii full reglabile

Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare: dupa 2003 suspensie full reglabila. plaja larga de reglaje. soft-hard, foarte multumit.

Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat): da, dural sub cadru plastic laterale. este bine de achizitionat unul care ofera mai multa protectie.

Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului): solo ok pt ca-ti poti schimba pozitia in timbul mersului, cu pasager mai greu.

Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok): distanta pe 2 tripuri, nr total de km, ceas, cronometru, countdown. nu are turometru si indicator de nivel benzina.

Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? electro, se poate adauga kick.

Ambreiajul si actionarea lui: umed prin cablu.

Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic). motul 10w40 eu recomand cu caldura motul 300v (10 w 40) schimbat la 5000 de km nu la 6000 cum da cartea. dupa rodaj filtrul se schimba la 2 scimburi (12000 km)- asa zice cartea-insa pt 15 lei....

Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...): apa cu ventilator pe radiatorul stang.

Numarul de bujii pe cilindru:1- se scimba la 12000

Sistemul de intindere a lantului de distributie:automat

Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala):lant

Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net)

Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip?standard, nu se poate adauga

Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat): supermanevrabila in majoritatea conditiilor. la ''hard'' se simte greutatea.

Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier): 1disc fata 2 pistonase ,1spate 1 pistonas. placutele originale fata au rezistat 24 000 discul arata ok. placutele frana de pe spate sunt ok.

Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire?:din cauza dimensiunii mai reduse a discului fata(pt a putea controla franarea si pe off road) pe sosea frana trebuie apasata mai ferm insa poti face stoppie fara proobleme.acest lucru uneori poate fi un avantaj alteori nu :D

Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede): treptele 1-3 bine, 4 accetabil, 5 dupa 110

Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament. daca pui configuratie de off o omori pe sosea la 100 km/h daca pui de strada ii strici discurile de amb. la off road. cu combinatia standard maneta de ambreaj se elibereaza complet dupa 12km/h.

Viteza maxima la care ati ajuns cu ea: 150

Consumul - urban / extern / mixt. urban max 5, extern sub 4. off n-am trecut de 5.5

Puncte slabe ale motocicletei. design urat, claxon defectuos, ghidonul din fabrica destul de slab, daca nu ai mai pornit-o de cel putin 5-6 zile tre' sa sufli cu pompa in carburator, poate putin cam grea

Puncte forte ale motocicletei: nu se strica, costuri de intretinere minime, consum de pana la 3.6% la 90 km/h

Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? bagi cheia in contact si o tai unde vrei-toate formele de relief si starile de agregare

Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra? a curs amortizorul dupa niste noroaie mari, claxonul cand merge cand nu si asta dupa ce m-am plimbat cu ea prin mare, bateria.

Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta? i-as pune aparatori de radiatoare dar nu gasesc si mansoane incalzite

Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. as schimba-o cu yamaha wr 2 track...motivul....as avea bani prea multi si aia chiar e o motoreta tare insa costa dublu.

Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor. piese originale cam in 2-3 saptamani.

 

Alte mentiuni - :P este un dual sport deci nu merge bine nici la concurs (motocros, enduro cross, rodeo,trial etc) ca n-a fost facuta pt asta, iar daca pleci pe ea in turul lumii nu te intorci cu fundul la fel de moale ca si cand ai fi fost cu avionu!

 

multa bafta!

 

tocmai capra a implinit 34000 fara probleme/reglaje

/index.php?...0633&st=100 aici am raspuns la ulele intrebari.

ne auzim peste urmaatorii 10-15000 (o luna-doua )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adiy, nu ca as avea vreo problema cu asta, da' nu crezi ca ai gresit mobra? :laugh: Chestia asta ma intrebam eu cand faceam zile de 700-800km cu DRu'. La cat mai multi fara probleme :blink:

Editat de uzunu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare...foarte interesant topicul...dar am si eu o rugaminte...

Daca nu mi s-a parut faptul ca pana acum nimeni nu a facut recenzia la faimosul BMW F 650...e cineva amabil s-o posteze...sunt ff interesat de model...Vreau sa trec la enduro-touring...si inca sunt indecis...

Multumesc si multa bafta tuturor!!!

 

 

Nimeni cu BMW F 650 nu vrea sa faca o recenzie??? Si as dori si la Aprilia Pegasso 650 Cube, o recenzie daca se poate...

Mersi si mult abafta!!! :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Nimeni cu BMW F 650 nu vrea sa faca o recenzie??? Si as dori si la Aprilia Pegasso 650 Cube, o recenzie daca se poate...

Mersi si mult abafta!!! :blink:

 

 

Poti cere informatii/sfaturi pe topicurile posesorilor, daca vezi ca aici solicitarea ta nu produce reactii.

Sunt sigur ca vei afla informatiile cautate.

Prima si prima data, poti citi topicurile respective cap-coada pentru a observa problemele cu care se confrunta proprietarii si usurinta cu care se pot rezolva (defecte clasice, usurinta procurarii pieselor de schimb atat noi cat si sh, costurile acestora, etc). Sunt foarte multe pagini dar iti garantez ca vei sti mai multe dupa ce le vei parcurge.

Exista de asemenea subsectiunea "Vreau si eu enduro" unde vei gasi multe topicuri comparative ce includ cele doua modele.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti cere informatii/sfaturi pe topicurile posesorilor, daca vezi ca aici solicitarea ta nu produce reactii.

Sunt sigur ca vei afla informatiile cautate.

Prima si prima data, poti citi topicurile respective cap-coada pentru a observa problemele cu care se confrunta proprietarii si usurinta cu care se pot rezolva (defecte clasice, usurinta procurarii pieselor de schimb atat noi cat si sh, costurile acestora, etc). Sunt foarte multe pagini dar iti garantez ca vei sti mai multe dupa ce le vei parcurge.

Exista de asemenea subsectiunea "Vreau si eu enduro" unde vei gasi multe topicuri comparative ce includ cele doua modele.

 

OK, am inteles ideea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca incerc eu la BMW F 650. mentionez din start ca eu am varianta ST(strada),dar diferentele sunt minime(unde e cazul le voi mentiona)

MODELUL DE MOTOCICLETA SI ANUL DE FABRICATIE: BMW F 650 ST

CILINDREE/CAI PUTERE/CUPLU-ZONA ROSIE DE LA CE TURATIE?: 652 cmc,45 cp (35 kw) la 6500 rpm,57 nm la 5200 rpm,rosu de la 7.500,dar nu i place deloc sub 3.500 si peste 5.000

NUMARUL DE TREPTE:5. ar fi fost super buna treapta a 6 a pentru touring

IN POSESIA MEA DIN(LUNA SI ANUL): DECEMBRIE 2008 (12.12.2008)

NR DE KILOMETRI LA ACHIZITIE:cam 19.500

NR DE KILOMETRI PARCUIRSI PANA IN PREZENT:vreo 6.000,mi s a blocat kilometrajul total la 20.999 km,merge doar cel partial

APROXIMATIV CATI DINTRE ACESTIA STRADAL/OFF ROAD:95 la suta stradal

PENTRU CE ATI CUMPARAT ACEASTA MOTOCICLETA SAU PENTRU CE SCOP CREDETI CA ESTE IDEALA:ture medii(50-500 km/zi) in afara orasului pe asfalt sau ceva neasfaltat dar suportabil(fara hard enduro).e ok si in oras

GREUTATEA LA GOL:189 kg in cartea de identitate

CANTITATEA DE BENZINA,DE ULEI SI CEA DE APA:rezervor de 18 l (inclusiv rezerva),vreo 2,2 l ulei(cantitatea depinde de sursa informatiei,dar e intre 2 si 2,4 l)

INALTIMEA SEII:830 mm(LA F650 clasic,la ST e ceva mai mica)

DIMENSIUNILE ROTILOR:100/90-18 56 H fata, 130/80 R17 65 H spate (la f clasic e diferita fata)

JANTELE-MATERIALUL DE FABRICATIE:spitate(cauciucuri cu camera) :) am facut pana pe spate si am mers vreo 25 km pe janta,cu 30-40 la ora. a scapat intacta si janta,si pneul,doar camera a necesitat o vulcanizare serioasa

SUSPENSIA FATA:furca jambe de 41 mm,nereglabila.e cam slabuta,ajunge repede la capatul cursei pe franare hotarata

SUSPENSIA SPATE:monoamortizor reglabil,foarte usor de reglat preloadul printr un robinet(pentru tinuta de drum buna pe asfalt recomand setarea hard-40 de clickuri)

SCUTUL MOTOR:plastic,slabut la ST(la F650 clasic e ceva mai solid si cred ca de metal)

SAUA:e ok pentru pilot,200 de km nu simti nici un disconfort,daca mergi mai mult pare o idee ingusta(desi nu cred ca e).pasager nu prea am,nevasta uraste motoarele :) dar pare confortabil si pt pasager

TABLOUL DE BORD:vitezometru,turometru,indicatori semnalizare,faza lunga,presiune ulei si temperatura apa

si un ceas( la F650 clasic in loc de ceas e indicatorul de temperatura a uleiului)

PORNIRE:electric starter

AMBREIAJUL SI ACTIONAREA LUI:multidisc in baie de ulei,cablu clasic,destul de facila actionarea(nu ma doare stanga nici in oras)

TIPUL DE ULEI RECOMANDAT DE FABRICANT:mineral 20w 50,castrol(e recomandarea BMW pt toate motoarele lor).eu asta am acuma si e ok

TIPUL DE RACIRE:apa, se incinge in oras,ventilatorul porneste foarte repede aici,desi am bagat lichid special de racire motul,cu autocuratire

NUMARUL DE BUJII PE CILINDRU:2,se simte la consum si la pornirea la rece(fata de aprilia pegaso care are 1)

TRANSMISIA FINALA:lant(l am inlocuit recent,cam 135 euro-6 milioane kitul de lant tsubaki).am observat ca de cand am renuntat la sprayul de lant cu sau fara teflon si ung din abundenta cu ulei de motor sau transmisie,parca e alta motocicleta,mult mai educata si mai fina

POSIBILITATEA ADAUGARII DE CRUSH BAR URI:din belsug,atat after market cat si artizanale.eu inca nu am din pacate finante pt asta :)

CRICUL STANDARD:central si lateral.cel central e foarte util,stim toti de ce,si extrem de usor de actionat,spre deosebire de alte motociclete la care urcarea pe central e adevarata aventura

MANEVRABILITATEA:excelenta,atat in oras cat si afara

FRANELE:fata disc de 300 mm,etriere cu 2 pistonase,spate disc 240 mm etrier cu un pistonas

FRANAREA:eu zic ca slabuta,spatele blocheaza foarte repede iar fata nu are putere de decelerare grozava,era bun un disc dublu pe fata.te mai scoti cu frana de motor

RASPUNSUL LA ACCELARATIE:depinde mult de turatia si treapta de viteza in care esti.dar e monocilindru,peste 3500 rpm musca foarte bine,se infige,doar ca povestea se opreste repede

VITEZA MAXIMA LA CARE ATI AJUNS CU EA:163 in carte,eu am ajuns la circa 158 pe ceas,nu i place deloc treaba asta motorului,peste 120-130 se forteaza

CONSUMUL:mie mi a iesit o medie de 4,2. pare sensibila la calitatea benzinei,cel putin e mea,acuma bea doar efix rompetrol

PUNCTE SLABE ALE MOTOCICLETEI:vibreaza in ture joase,plaja de turatie limitata(3000-5000 cu indulgenta),de aici nevoia de a mesteca intr una in cutia de viteze,cutia de viteze are o actionare foarte dura,parca agata(asa sunt ele,specific bmw),prea grea pentru off road

PUNCTE FORTE ALE MOTOCICLETEI:confort(pozitia in sa),simplitate constructiva,consum,aspect,pret,tinuta de drum(sta bine pe sosea si pe viraje daca ai tupeu,eu frec cu scaritele de asfalt cateodata,desi e inalta,depinde mult asta de pneuri)

CE V A IMPRESIONAT PLACUT LA MOTOCICLETA DUMNEAVOASTRA: cele de mai sus,evident.si cum a accelerat intr o depasire in rampa sa trec de niste tiruri(incredibil)

CE PROBLEME MECANICE ATI AVUT CU A DUMNEAVOASTRA:schimbat kit de lant,schimbat ulei si simeringuri in furgi(una curgea). atat

CE ATI MODIFICA:un motor bicilindru gen transalp si o frana dublu disc ar face o mult mai prietenoasa pentru touring,dar astea sunt vise.la frana fata trebuie sa vad ce e de facut,un disc nou sau placute,nu mi place deloc cum opreste

ATI SCHIMBA ACEASTA MOTOCICLETA CU ALTA?CU CARE?MOTIVUL?: da,honda varadero sau bmw r 1100-1150 GS. vreau confort :) si cuplu

PIESE DE SCHIMB: diverse magazine. fiind din oradea recomand OLIVERS,service ul e foarte ok,aduc si piese la preturi bune si repede

ALTE MENTIUNI:per ansamblu sunt foarte multumit de ea,consumul e foarte ok,porneste din prima, fara probleme tehnice,merge super.

te poti baza pe ea.intr un cuvant isi merita banii,pentru ca rivalul direct aici la noi, honda transalp, e mult mai scumpa si poate si mai pretentioasa putin

As vrea sa adaug 2 observatii sa nu inducem lumea care citeste in eroare: la BMW F 650 scutul nu este de metal ci din plastic si ceasul din bord indica temperatura apei nu cea a uleiului. In rest buna caracterizare. Numai bine :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca incerc eu la BMW F 650. mentionez din start ca eu am varianta ST(strada),dar diferentele sunt minime(unde e cazul le voi mentiona)

 

:laugh: Mersi mult...Bafta maxima!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 6 months later...

Raul;

tot respectul !!

post-43121-1267693231_thumb.jpg

topicul este numai pentru enduro / touring ?

 

as face si pentru intruderu` meu; macar sa se bucure si altii de niste informatii pentru care io am sapat destul pe net....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
tot respectul !!

topicul este numai pentru enduro / touring ?

as face si pentru intruderu` meu; macar sa se bucure si altii de niste informatii pentru care io am sapat destul pe net....

 

Multumesc frumos!

Daca vrei, ia calupul de intrebari de recenzie de aici, daca consideri ca trebuie sau vrei elimina-le pe unele sau adauga altele si fa un topic al recenziilor si la chopper/cruiser sau chiar la discutii generale, pentru mai multe categorii de motociclete stradale :nono: :crack: .

Nu o zic cu rautate :laugh: .

Sincer, eu chiar m-as bucura sa vad un topic de genul acesta si la alte categorii de motociclete. La alte categorii eu nu am stiut sigur despre ce sa intreb la o recenzie si din cauza aceasta topicul de fata se adreseaza doar motocicletelor despre care stiam ce sa ii intreb pe posesorii lor - enduro-turismele adica.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cautati prea tare, nu s-a pierdut. Eu am pus acest topic sticky.

@Intrusu, oamenii cu enduro-touring sunt mai trecuti de adolescenta (daca putem sa-i zicem asa), deci mai cu capul pe umeri si mai seriosi. De aia e posibil ca in aceasta sectiune e ordine si frumos cu minimum de moderare, respectul exista implicit. (cu mici exceptii, si eu am calcat pe bec de cateva ori)

@Raul, topicul asta e minunat. O sa-l lasam sticky mereu. (stiu ca sunt o groaza sticky.. dar de exemplu asta e mai important decat cel de gume, dupa parerea mea.. dar cum parerile sunt impartite vor fi toate topicurile sticky)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modelul de motocicleta si anul de fabricatie….HONDA ARFICA TWIN XRV 750 RD 04 1990.

Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 750CCM,,, 61 CP,,,,63 NM

Numarul de trepte….5

In posesia mea din (luna si anul) : 6 FEB 2009

Nr. de kilometri la achizitie : 39000

Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 41900

Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km) 90 SOSEA SI 10 OFF

Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala DRUMURI LUNGI SI SIGURE , FIABILITATE SI MITUL PE CARE IL REPREZINTA

Greutatea la gol 210 KG

Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa 24 BENZ..2,8 ULEI ..2,2 ANTIGEL

Inaltimea seii

Dimensiunile rotilor 21 TOLI FATA SI 17 SPATE

Jantele - materialul de fabricatie AL ELOXATE IN AURIU CU SPITE OTEL

Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare AM CU ULEI SI PRESIUNE DE AER. IN CARTE II DA 0, 54 BARI DAR EU MERG CU 1 BAR.

Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare MONOAMORTIZOR CENTRAL CU BUTELIE DE GAZ SEPARAT

Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat) SCUT ORIGINAL DI AL.

Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului) EXTREM DE COMFORTABILA AM MERS 400 KM INTR-O ZI SI NU MA DUREA POPOUL FATA DE SUZ DR CARE MA NIMICIT IN DOS.

Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok)

Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? ELECTROSTARTER.

Ambreiajul si actionarea lui MULTIDISC IN ULEI

Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic) 10W40 SEMISINT

Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...) 2 RADIATOARE DE APA SI 1 DE ULEI

Numarul de bujii pe cilindru 4 BUJII CITE 2 PE CIL

Sistemul de intindere a lantului de distributie PATINA

Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala) LANT FINAL PAS 525.

Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net) CRASH-BAR FACUTE DE MINE CA NU ERAM NAROD SA DAU 180 EURI PE NISTE TEVI SUBTIRELE

Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip? AMBELE CRICURI SINT ORIGINALE

Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat) SUPER MANEVRABILA CU O CICLISTICA DE EXCEPTIE DAR CAM GREA IN TERENURI ACCIDENTATE

Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier) 2 DISCURI FATA CU CITE 2 PISTONASE SI 1 DISC SPATE CI 1 PISTONAS , FRINE NISSIN.

Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire? FRINE DESTUL DE BUNE , MAI ALES FATA.

Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede) CHIAR DACA E GREA RASPUNDE FB LA BAGATUL MIINI IN GAZ MAI LES LA 4000 R\M.

Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament ARE CONFIGURATIA STANDARD SI NU-MI ADUC AMINTE RAPORT PINION SI FOAIE SPATE.

Viteza maxima la care ati ajuns cu ea 170 KM\|H SI MAI PUTEA DAR……..CONSUMA CA TRACTORUL

Consumul - urban / extern / mixt 10 URBAN,,6 EXT,,,,8 MIXT CA O VACA MANINCA MULT.

Puncte slabe ale motocicletei CAM GREA SI CONSUMUL DE ZEAMA CAM MULT

Puncte forte ale motocicletei FIABILITATE SI NESIMTIRE LA BAGAJE CU PASAGER NU O INTERESEAZA DE GREUTATEA PE CARE AI PUS PE MOTORETA.

Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? TOTUL MAI ALES ASPECTUL IMPUNATOR .

Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra? PINA ACUM NIMIC SEMNIFIKATIV

Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta? AS MODIFICA GREUTATEA DAR,,,,, NU SE POATE

Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. DA AS SCHIMBAO CU UN VARADERO, PTR CA IMI PLAC CELE GRELE.

Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor. SE GASESC PIESE LA MAI TOI DEALERI , DILY POINT ,,,ROMI MOTO, ETC.

Alte mentiuni – AS VREA ACEST MOTOR DAR PE UN CADRU DE TRANSALP, SI ESTE CAM TOT CE MI-AM DORIT,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

As putea adauga si eu cate ceva referitor la Africa Twin. Am sau am avut toate modelele si din punct de vedere al fiabilitatii mi se pare ca XRV650 (RD03) este cel mai bun.

Puncte slabe: - releul de incarcare cedeaza la consumuri exagerate.

- contactele pompei de benzina electrice se pot distruge la folosirea acesteia neamorsata

- contactele CDI-urilor la RD03 se pot defecta din cauza seii care apasa direct pe ele (problema de desgin)

- cele ce vin din Italia au lumina foarte slaba din cauza becurilor de 35W cu care sunt dotate

Recomandari pentru posesori:

- nu tensionati lantul mai mult decat este specificat, se poate distruge lagarul axului de transmisie

- nu depasiti 1 atm la presiunea din furca (modelele RD03, RD04, RD07)

- pentru offroad presiunea in telescoape e bine fie 0 si presiunea in anvelope undeva la 1.0 - 1.3 atm

- pentru drumuri lungi o configuratie de pinioane convenabila dpdv al consumului de benzina este 17 cu 42

Accesorii: - este o motocicleta la care exista o gramada de accesorii aftermarket, dar nu sunt foarte ieftine.

 

Personal nu am de gand sa schimb AT-ul meu pe nici o motocicleta. Mi se potriveste perfect si performantele ei imi sunt suficiente pentru scopurile in care o folosesc. Ca proiect, mi-am luat un RD03 care il voi "usura" de kg si va fi orientat mai mult spre offroad, fara crashbar, portbagaje, etc

 

Atasat o poza cu balena mea.

 

Daca imi mai aduc aminte de cate ceva mai adaug :crack:

 

post-30-1267788460_thumb.jpg

Editat de cstelia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faina junca.

 

vad ca ti-ai tras si windshield cu deflector pe ea. cat de eficient e la drum lung. apropo, cam ce viteza de croaziera tii pe autostrada si cat te scoate consumu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

desi @ianachim s-a ocupat nitel de sora mai mare, a ramas neacoperita taman recenzia reginei. deci doamnelor si domnilor, meet the R1200GS.

 

Modelul de motocicleta si anul de fabricatie: BMW R1200 GS (2005) / BMW R1200GS(2007)

Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 1170cmc/98Hp/115N/m/7700RPM

Numarul de trepte: 6

In posesia mea din (luna si anul) : februarie 2008 ('05) / decembrie 2009 ('07)

Nr. de kilometri la achizitie : 44.000 / 4600('07)

Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 40.000 / 1500 ('07)

Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km): 80/20

Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala: turing lung, off-road moderat

Greutatea la gol: 200 kg

Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa: 20/4/0

Inaltimea seii: standard reglabila (). exista si varianta low (nereglabila), high() + aftermarket: standard reglabila (840/860mm). exista varianta optionala low (820mm) sau high (reglabila 880 / 900 mm)

Dimensiunile rotilor: fata 2.50x19" / spate 4x17"

Jantele - materialul de fabricatie: aluminiu (turnate). optional jante spitate tubeless.

Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare: 190mm, telelever. ajustare preload.

Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare: 200mm, paralever II. ajustare preload + dumping.

amortizoare standard WP la modelul '05 si Showa la modelul '07. subiectiv Showa sunt mai OK insa e loc de imbunatatiri si aici.

Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat): standard. aluminiu. din pacate putin cam scurt in fata si nu protejaza suficient galeria de evacuare.

Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului): fara cusur. dupa 12-16 ore de stat in sa, a doua zi poti s-o iei de la capat.

Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok). semicomputer de bord - trip1, trip2, odometer, nivel benzina (nu indica precis decat in ultima jumatate), autonomie (nu indica decat in momentul intrarii pe rezerva), temperatura uleiului este indicata insa nu e etalonata, treapta viteza.

la modelul '07 computerul de bord este full - trip1, trip2, odo, nivel benzina, autonomie, consum mediu, viteza medie, nivel ulei (ok /not ok), temperatura ulei (scala neetalonata ci doar marcata in zona de atentie), ceas, treapta de viteza, temperatura ambienta.

post-19183-1267809456_thumb.jpg post-19183-1267809435_thumb.jpg

Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? electrostart. nu este posibil.

Ambreiajul si actionarea lui: ambreiaj uscat cu actionare hidraulica.

Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic). mineral. cu toate astea bag semisintetic

Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...). aer + ulei

Numarul de bujii pe cilindru: 2

Sistemul de intindere a lantului de distributie: automat

Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala): cardan. teoretic maintenance-free. practic pe la 60.000 se poate schimba uleiul. de asemeni rulmentii de la final drive nu tin o viata. primele probleme aparute pe la 85k.

Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net). multiple variante inclusiv din fabrica (optional). din ce-am vazut pana acum cele mai bune ar fi Hepco&Becker si SWMoteck.

post-19183-1267809488_thumb.jpg

Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip?: lateral si central standard

Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat): in oras strecuratul e putin greoi din cauza latimii cilindrilor si ghidonului. in curbe se tine de vitezane. off-road greoi din pricina masei totale mari.

Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier): frane servo BMW ABS partial-integral (maneta frana actioneaza si etrierul spate insa pedala de frana actioneaza doar etrierul spate). la modelul '07 a disparut frana servo insa a ramas partial-integral. in ciuda absentei servo, eficienta franelor nu a fost afectata deloc.

fata: 2 discuri, 305mm, 4 pistoane

spate: 1 disc, 295mm, 2 pistoane

Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire? motocicleta franeaza IMPECABIL.

Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede): cuplu mare si liniar. motorul trage bine in orice ture. niciodata n-am avut nevoie de down-shift pentru o depasire. din contra, in conditii de mers cu bagaje full si pasager, pe urcari prefer upshift pentru prevenirea ridicarilor involuntare pe o roata :crack:

Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament: N/A

Viteza maxima la care ati ajuns cu ea: 225 (pe ceas). o singura data, din curiozitate.

Consumul - urban / extern / mixt: maxim 10 iarna pe distante f. scurte / 5.5 / 6

Puncte slabe ale motocicletei: cam greoaie pentru coclauri serioase. PREA multa electronica.

Puncte forte ale motocicletei: te duce oriunde. cu toate bagajele pe care vrei sa le iei cu tine. extrem de confortabila.

Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? printre multe altele protectia la tavaleli. a trecut prin multe si-a scapat aproape neatinsa.

Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra? ambreiaj schimbat la 70.000 (din cauza de exploatare abuziva. la un moment dat motorul a ajuns din Romania in Belgia cu ambreiajul patinat). traductor treapta viteza schimbat din cauza de uzura mecanica. rulmenti si oringuri final drive schimbati la 85000. la modelul '07 a fost schimbat controler-ul de la pompa de benzina

Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta? COMENZILE SEMNALIZATOARELOR!!! sunt incomode ele in sine iar daca e vorba de trecut pe alta motocicleta deja trebuie readaptare la stilul clasic. am adaugat crash-bar-uri Hepco pentru protectia motorului. am montat xenon pe faza scurta. as schimba parbrizul. desi protejaza bine la vant, in orice pozitie e reglat genereaza turbulente in casca => zgomot. as schimba rotile cu unele spitate. LE: pe motorul nou am deja roti spitate. sunt probleme majore cu service-ul. deja ma pregatesc pentru un nou rand de jante de aliaj.

Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. eventual, cu una mai noua. LE: did it!

Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor. neliniar - uneori repede alte ori greoi. am auzit povesti mai triste pe la alte marci. ca pret consumabilele nu-s mai scumpe ca la alte marci insa piesele de schimb cam usuca buzunarele. surse de piese: Automobile Bavaria, Augsburg, eBay.

Alte mentiuni - poate ca nu-i un enduro-turing ideal insa in mod cert este unul dintre cele mai bune adventure-turing-uri. cara bagaje ca o vaca. din pricina pozitiei extrem de comode pasagerul e in pericol de adormire.

 

Mesaj completat

nah ca m-a luat valul si-am omis un aspect deosebit de important: la capitolul modificari/ce nu-mi place, intra aripa fata. in mod cert trebuie sa fie mai inalta! asta cu atat mai mult cu cat pentru demontarea sa, e nevoie sa dai jos roata.

 

rog un admin sa editeze postul anterior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Modelul de motocicleta si anul de fabricatie:

Honda XL 1000V Varadero - 2003

Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie?:

996 cmc

94cp la 8000 rpm

100 nm la 6000 rpm

zona rosie la 8800 rpm

Numarul de trepte:

6 trepte

In posesia mea din (luna si anul):

06.2009

Nr. de kilometri la achizitie:

34.000

Nr. de kilometri parcursi pana in prezent:

40.000

Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km):

80% asfalt 20% offroad

Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala:

Pentru ca intotdeauna mi-au placut enduro-touringurile si asta s-a nimerit

Greutatea la gol:

225 kg

Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa:

25 L benzina, 3.4L fara filtru / 3.6L cu fitru, 2.8 apa.

Inaltimea seii:

838 mm

Dimensiunile rotilor:

Fata - 110/80-R19; Spate: 150/70-R17

Jantele - materialul de fabricatie:

Jante turnate din aluminiu.

Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare

Furca telescopica, cursa 155mm, nu este reglabila.

Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare

Pro-link, cursa 145mm, preload al arcului (din robinet) si rebound (din surub).

Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat)

Este o bucata de plastic care acopera partea de jos a motorului in fata si pompa de benzina, dar nu acopera baia de ulei pe dedesubt, deci daca iei un cataroi ascutit ai pus-o .O sa incerc sa ii adaptez o placa de metal pe sub carter.

Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului).

Foarte comfortabila .

Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok)

Turometru si vitezometru analogic, becuri semnalizare stanga/dreapta, FI (injectie), neutru, presiune ulei, nivel mic benzina, faza lunga si display LCD cu : ceas, indicator analogic al temperaturii apei, kilometraj general, 2 kilometraje partiale, consum instantaneu benzina.

post-7328-1268776776_thumb.jpg

Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip?

Electrostart. Nu.

Ambreiajul si actionarea lui

Ambreiaj in baie de ulei cu actionare prin cablu.

Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic)

10W40 API SE/SF/SG/JASO MA. Nu stiu daca mineral sau sinteticl. Eu i-am pus Motul 7100 10W40 full sintetic.

Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...)

Racire pe apa.

Numarul de bujii pe cilindru

1 bujie pe cilindru.

Sistemul de intindere a lantului de distributie.

Automat.

Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala

Transmisie pe lant cu intindere din surub.

Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net)

Se pot pune.Eu inca nu i-am pus

Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip?

Standard este cric lateral. Se poate adauga si cric central.

Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat)

Pe loc se manevreaza destul de greu, mai ales in zone cu panta/rampa. In mers, chiar si in oras este usor de manevrat. Este foarte manevrabila si stabila pe curbe si la viteze mari. In off-road nu m-am incumetat sa o bag decat pe drumuri de tara usoare, cu nisip. Pe pietris incepe sa devina cam instabila daca nu o tii bine. Oricum este foarte grea, iar eu, cel putin daca nu ii pun crashbaruri, nu as baga-o pe un offroad dificil.

Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier)

Fata: discuri duble de 296 mm cu 3 pistonase pe etrier.

Spate: disc de 256 mm cu 3 pistonase.

Sistemul CBS (Combined Breaking System) : daca apesi frana fata se actioneaza toate pistonasele pe fata si un pistonas din etrierul pe spate. daca apesi frana spate se actioneaza toate pistonasele franei spate si cate un pistonas de pe

fiecare etrier din fata.

Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire?

Franeaza foarte bine, zic eu. Daca avea ABS era si mai OK :lol:

Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede)

Accelereaza foarte bine, mai ales de la 4000 rpm. Chiar si cu pasager si genti poti depasi in scurt si foarte repede.

Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament

16/47.

Viteza maxima la care ati ajuns cu ea

Cam 215 km/h. Cred ca duce la 220 daca tragi de ea.

Consumul - urban / extern / mixt

Urban 8-9 L.

Extraurban in jur de 6 L la un mers decent (max 140 km/h) si constant.

Mixt-7 L

Puncte slabe ale motocicletei

Foarte grea pt offroad;

Garda la sol cam mica;

Jenti de aliaj bune pt sosea, dar nu la fel de bune pt offroad ;

Suspensie fata foarte moale, se infunda ca in unt daca pui mai tare frana. Cel putin a mea;

Lipsa indicator nivel benzinaa-decat sa puna aia cu consum instantaneu mai bine puneau un indicator de benzina sau macar distanta aproximativa care poate fi facuta cu nivelul actual de combustibil. Bine macar ca exista si becu ala de avertizare si nu trebuie sa dai manual de robinet sa intri pe rezerva :)

Puncte forte ale motocicletei

Motorul-performanta, fiabilitate si sunet :) ;

Cuplu;

Putere;

Protectie la vant;

Manevrabilitate;

Aspect;

Comfort

Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra?

Punctele forte al motocicletei :bounce:

Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra?

Pana acum nimic. Sper nici in continuare. Decat de 2 ori, nu a vrut sa porneasca, cand ii puneam contactul si porneam injectia, ramanea aprins becul de FI. Este o problema cunoscuta la modelele din 2003-prezent (se discuta si pe forum international varadero) despre sistemul HISS care citeste cipul cheii. Este compus parca dintr-o antena si un controler in ECM-ul motocicletei si cateodata antena nu trimite controlerului cipul cheii. Am miscat de ghidon si si-a revenit

Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta?

Suspensia fata (sa o fac mai tare si sa fie ajustabila), suspensia pe spate cu ceva mai performant si i-as pune crashbar si cric central..

Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul.

Poate cu un Varadero mai nou, V-Strom 1000 sau R1200 GS Adventure.

Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor.

Nu am avut inca nevoie. La Honda stiu ca piesele originale sunt scumpe.

Alte mentiuni

Bani de benzia sa fie :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

@ McKagan:

 

Super !

Multumesc de informatiile pe care ti-ai facut timpul sa le impartasesti!

Ma bucur sa vad oameni pasionati care isi cunosc serios motocicleta si stiu sa scrie despre ea.

M-au impresionat cifrele de la lichide (benzina, ulei, apa), greutatea la gol (compar si eu cu ce am. 155 vs. 225) si faptul ca ai vrea sa o schimbi pe un Vstrom 1000. Chiar asa, de ce ai face schimbul acesta?

Pentru furca fata incearca niste arcuri progresive (la a mea, cel putin, nu sunt o avere;) si vezi ce ulei iti recomanda si vanzatorii acestora pentru a folosi impreuna cu ele.

Ori, ai putea schimba uleiul cu unul mai gros pentru inceput.

 

Citeam pe un topic de pe afara despre "fork emulators".

Din putinul ce l-am inteles (am pierdut interesul pentru subiect in momentul in care am aflat ca pt. Tenere nu se fabrica) sunt niste subansamble ce se introduc in interiorul telescoapelor, prevazute cu gauri pentru circulatia uleiului de anumite diametre, gauri ce modifica, in functie de dimensiuni, comportamentul suspensiei fata. Se aleg in functie de preferintele posesorului si de ce doreste el de la suspensia fata.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa va traiasca tractoru domnu si sa va bucurati de el. DR BIG mi s-o parut dintotdeuna una din cele mai nesimtite mobre. dupa cum bine ziceai, support vehicle pt capritze.

 

cat despre schimbatu tobei... eram odata la RAR cu a mea si venise un tip cu un BIG incaltat cu un arrow sau akrapovic. duoaaaaamne cum putea sa sune. cand a bagat-o in hala mare si i-o dat nea ingineru niscai gaz am zis ca sare naibii acoperisu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modelul de motocicleta si anul de fabricatie - Yamaha TDM 850 din 1992 modelul 3VD

 

Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 849cmc / 75CP la 7500rot/min / 76Nm la 7000rot/min / rosu ... de la 8500rot/min

 

Numarul de trepte - 5 trepte

 

In posesia mea din (luna si anul) : - din mai 2008 , o calaresc din septembrie 2008 ca nu aveam carnet cand am cumparat-o si nu am mers cu ea

 

Nr. de kilometri la achizitie : - aprox. 42000km

 

Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: - 50000km la care se mai adauga vreo 6000km facuti fara cablu de kilometraj :P

 

Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km) - 98% asfalt cu 2% forestiere, urmeaza zilele astea sa o incalt cu alte gume ca sa o pot folosi si in offroad

 

Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala - ideala in oras si la drum lung chiar si pe forestiere usoare daca mai umblii la suspensii.

 

Greutatea la gol - 202kg, 225kg cu plinurile facute asta din ce am citit, mie mi se pare mai mare si mai grea

 

Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa - benzina 18 l, ulei 3.9 l daca schimbi si filtrul, apa 1,9 l parca

 

Inaltimea seii - 820mm.

 

Dimensiunile rotilor - 110/80 - 18" si 150/70 - 17" astea urmeaza sa le montez. heidenau K60 si karoo T post-21191-1268844131_thumb.jpg

 

Jantele - materialul de fabricatie - aluminiu sau duraluminiu

 

Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare - furca clasica / 140mm/ otzel / se regleaza are 2 tipuri de

ajustare

 

Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare - monoamortizor / 140mm / otzel / se regleaza la fel in 2 tipuri. nu stiu care sunt

 

Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat) - este standard din aluminiu dar este micut si nu protejeaza decat un pic galeriile in partea din fata

 

Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului) - confortabila , din pacate cea a pasagerului este inclina si te trezesti cu pasagerul mereu in carca ta

 

Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok) - turometru, vitezomentru si temperatura apa analogice. becuri pt neutru, semnal

post-21191-1268843708_thumb.jpg

 

Pornire (kick-start sau electrostart). - Este posibila adaugarea celuilalt tip? - electrostarter, nu se paote pune kick start

 

Ambreiajul si actionarea lui - cablu

 

Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic) - 10W40

 

Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...) - pe apa, are un radiator maricel

 

Numarul de bujii pe cilindru - 1 bujie

 

Sistemul de intindere a lantului de distributie - mecanic automat

 

Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala) - lant evident are surubele de intindere

 

Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net) - se poate pune crashbar

post-21191-1268844590_thumb.jpg

 

Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip? - Are lateral standard si central se poate pune

 

Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat) - foarte manevrabil datorita siluetei inguste, foarte stabil la viteze

mari. am dus-o pana la 205 pe ceasul din bord dar nu ma mai puteam tine pe ea. in offroad cu alte cauciucuri probabil va fi mai manevrabila.

 

Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier) - fata: 2 discuri de 298mm, 2 etriere cu 4 pistonase, le-am schimabt pe cele originale cu unele de fazer / spate: un disc 245m, 1 etrier cu 2 pistonase

post-21191-1268843922_thumb.jpg

 

Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire? - franeaza excelent atata timp cat nu blochezi roata fata, in momentul acela pierde imediat aderenta. spatele chiar daca il blochezi o poti mentine sub control.

 

Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede) - acceleratie fulmintanta de pe loc. iar de la 3500rpm explodeaza si se arunca inainte ca si cum ar vrea sa se smunga din bratele tale. accelereaza rapid indiferent de treapta mai ales daca esti la peste 3000rpm. are destule rezerve sa faci depasiri din scurt

 

Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament - 17-44 (parca) :)

 

Viteza maxima la care ati ajuns cu ea - 205km/h pe ceas. destul de rapid

 

Consumul - urban / extern / mixt - urban 6-7% / extern sub 5% / autonomie la drum lung 300-320km

 

Puncte slabe ale motocicletei - rezervorul mic, centru de greutate foarte ridicat, seaua lata nu iti permite sa o tii in echilibru pentru persoanele de 1,70m,

protectia la vant inexistenta la viteze de peste 130-140km/h

 

Puncte forte ale motocicletei - franele, motorul, silueta de fotomodel chiar si cu coburile mele de 45L este extrem de ingusta

post-21191-1268844016_thumb.jpg

 

Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? - nu stiu sa zic ce m-a impresionat dar de fiecare data cand ma dau jos din saua ei am un zambet tamp inexplicabil :lol:

 

Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra? - bujiile se schimba greu sunt adanc ingropate in motor, mi-a cedat releul de incarcare - 350 ron unu nou. si imi picura pe la termostat :bounce:

 

Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta? - am modificat franele, am pus etrieri de fazer si furtunase de otel de la LUCAS, am pus proiectoare, handguarduri, urmeaza o prelungire pt parbriz si o marire a crashbarlui in lateral. pentru a ajunge la carburatoare sau baterie trebuie demonta intreaga motocicleta. desi mobra japoneza pare gandita de italieni. Cadrul deltabox a dus la creearea unei motociclete inalte si inguste, accesabilitatea la bujii implica demontarea suruburilor radiatorului si scoaterea carenelor laterale. Am inlocuit unul dintre becuri cu o instalatie xenon. Alta viata.

post-21191-1268843858_thumb.jpg

 

Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. - as schimbao cu ktm 990 adv, Bmw f800gs sau TDM900, si poate cu un r1150gs, pentru ca poti face mai mult enduro cu ele.

 

Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor. - se procura usor piesele Romi3 aduce tot ce ai nevoie, bani sa am :)

 

Alte mentiuni - fiind prima mobra , am trecut direct de la scuter la ea, m-a dat pe spate. nu ma pot obisnui cu centru de greutate foarte inalt. o inclinare mai mare de 10% duce la asezarea mobrei pe lateral. O iubesc, chiar daca m-a lasat in drum la bulgari, am remediat rapid problema.

post-21191-1268844360_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...