alexxx Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 (editat) Modelul de motocicleta si anul de fabricatie: Suzuki XF 650 Freewind 1998 Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 644 cmc / 35 kw (48 CP) / .... / 8000 ture Numarul de trepte: 5 In posesia mea din (luna si anul) : mai 2007 – ianuarie 2009 Nr. de kilometri la achizitie : 15.200 km Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: am parcurs 16.000 km cu ea pana am vandut-o Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km): 75 % on road si 25% offroad Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala: All-road (plimbari mai scurte sau mai lungi, fara griji legate de calitatea drumului). Greutatea la gol: 160 kg Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa: 19 l benzina / 2,4 l ulei (racirea e pe aer si ulei) Inaltimea seii: 800 mm / 830 mm (garda la sol reglabila din prinderea amortizorului spate si uleiul din furca) Dimensiunile rotilor: 100/90-19 si 130/80-17 Jantele - materialul de fabricatie: aluminiu, spite Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare: Telescopica, fara reglare, cursa 170 mm Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare: amortizor central, reglabil, 167 mm cursa Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat): standard (aluminiu) Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului): intre touring si enduro (putin cam ingusta si cam tare pentru gustul meu, din acest motiv am si modificat-o) Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok): full digital + indicator de benzina Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip?: electrostart Ambreiajul si actionarea lui: mecanic, umed Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic): SAE 10W/40 sau 15W/40 (in functie de temperatura) Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...): aer si ulei Numarul de bujii pe cilindru: 2 Sistemul de intindere a lantului de distributie: nu stiu Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala): lant Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net): stiu cel putin doua tipuri de crash-bar-uri pt XF: unul protejeaza mai mult motorul, celalalt (modelul Hepco & Becker) protejeaza bine si carenele Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip?: cric lateral standard (se poate pune si central) Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat): manevrabilitate foarte buna atat in oras cat si in offroad, atat cat ii permite greutatea si cauciucurile Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier): disc fata-spate Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire? Frane bune, putin cam moi. Spatele se blocheaza destul de repede. Conteaza si ce placute de frana folosesti. Eventual, desi nu am auzit, alte furtune de frana poate ar mai adauga ceva fermitate. Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede) Trage bine dar peste 3000 ture. Pentru un monocilindru are o reactie foarte buna in treapta 5 peste 4000 ture chiar. La depasiri in scurt facute la peste 80 km/h e nevoie de treapta 4. De regula nu am depasit nimic la limita. Poate e si stilul meu mai super mega prudent Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament. Are 43 dinti pe spate (fata de F sau DR care au 41) motiv pentru care e cam cu 1000 ture mai sus la aceeasi viteza. Ma gandeam sa schimb cu un pinion de 41 spate dar am renuntat (daca omuletu cu ochii oblici a conceput-o asa inseamna ca a stiut el de ce ..). Viteza maxima la care ati ajuns cu ea: 160 km/h (viteza maxima conform datelor tehnice, viteza ei de drum insa o recomand pe la 110-120 km/h, peste devine cam neplacut). Consumul - urban / extern / mixt: maxim 6 %, minim 3,8 %, mixt 5 – 5,5 % Puncte slabe ale motocicletei: protectie scazuta la vant, saua standard putin cam tare pentru calatorii lungi Puncte forte ale motocicletei: greutate mica (pt clasa ei !), racire pe aer si ulei (radiator mare de ulei), rezervor de plastic 19 l, vibreaza mai putin decat concurenta (chiar si decat F 650 GS 2001 cum am acum), toba e din otel inoxidabil, manevrabilitate foarte buna. Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra?: manevrabilitatea exceptionala, greutate de numai 180 kg la plin, trage destul de bine pentru greutatea si calutii ei, este extrem de simplu de intretinut (mie nu-mi place sa surubaresc dar motorul asta a fost gandit pentru oameni care vor sa si-l intretina singuri si fara batai de cap: sub sha se afla filtrul de aer, bateria, sigurantele, se umbla foarte usor, etc. ..). Bordul digital face toti banii Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra ? Absolut niciuna. Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta ? Saua (am si modificat-o); as fi pus un parbriz mai mare (cel standard nu am simtit ca protejeaza prea bine) si cam atat. Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. Am schimbat deja cu BMW F 650 GS. Diferentele nu le discut aici. Ma gandesc si la Transalp (>2000) si la V-strom. Dar daca Freewind avea ABS si 20 cai in plus nu-l schimbam prea repede ) Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor. De piese nu am avut nevoie, nu am schimbat decat cauciucuri si ulei. Cate ceva am mai gasit pe louis. Alte mentiuni – un motor foarte misto, ma bucur ca am avut si am mers pe asa ceva, il recomand cu incredere ! Editat Mai 11, 2009 de alexxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DarkDrac Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 (editat) Modelul de motocicleta si anul de fabricatie- Honda NX 650/1992 Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 650cm/45cp/53 Nm la 5.000 rpm,intre 6 si 8000 zona rosie Numarul de trepte - 5 In posesia mea din (luna si anul) : - iunie 2008 Nr. de kilometri la achizitie : -20.000 km Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 24.000 km Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km) - 60%on-30% off Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala - Am cumparat-o pentru a putea merge in ture linistite pa peste tot .Dominatorul nu exceleaza la nimic in special dar este un allroad perfect pt. mine Greutatea la gol - 165 kg Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa -16 litri/3 l rezerva ,2 l ulei,nu are apa(racire pe aer) Inaltimea seii - 880 mm Dimensiunile rotilor - 90/90 S 21; 120/90 S 17 Jantele - materialul de fabricatie - Jenti din aluminiu: 1.85 x21; 2.50 x 17 Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare- furca telescopica, cu jambe de 41 mm Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare-bascula din otel, amortizor central reglabil in pretensionare, legat prin sistem de parghii Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat) - standard din duraluminiu Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului) - bunicica pentru pilot,buna pentru pasager(saua este mai ingusta in fata si mai lata in spate) Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok) Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? Pornire la buton,nu stiu daca se mai poate monta kickstart Ambreiajul si actionarea lui - ambreiaj multidisc in baie de ulei Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic) -mineral 10w40 iarna-15w40 vara cu recomdare de schimb la 3000 km si filtrul de preferat la 6000 km Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...) - aer si ulei(o parte din ulei este in cadru din motive de racire) Numarul de bujii pe cilindru - o bujie Sistemul de intindere a lantului de distributie - cu surub de intindere pe ambele parti(destul de simplu,se intinde in mod egal din ambele parti fiind atenti la nr de ture pe care le invartim) Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala) - lant cu o ringuri Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net)-se pot adauga, aici puteti vedea o colectie de crashbaruri si tot felul de alte balarii custom made Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip? Lateral este standard,se poate monta si central Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat)- In oras este minunata,foarte manevrabila si cu explozii teribile cand bagi mana in gaz,in off este cam greoaie si te imprastii repede daca nu ai gume serioase Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier) - frana fata disc de 256 mm, etrier cu doua pistonase, frana spate disc de 220 mm, etrier cu un pistonas. Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire? - spatele se blocheaza destul de repede dar se poate controla usurel,fata franeaza foarte bine dar aveti grija la balansul care se creaza(la fel si cand accelerati) .Eu folosesc de regula ambele frane dozate in 50?50 si este ok asa Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede) - foarte agera pana pe la 90-100 km/h mai batraneste de acolo in sus( in viteza 1,2,si 3 trage de rupe) Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament - aici nu sunt sigur....parca 15/47 ,nu am schimbat-o Viteza maxima la care ati ajuns cu ea - 150 km\h si poate ar mai fi vrut putin Consumul - urban / extern / mixt - 5,5 urban/4,3 extra urban/ 5 mixt Puncte slabe ale motocicletei - nu stiu inca....cineva spunea de cdi Puncte forte ale motocicletei - restul in afara de cdi Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? - agilitatea acesteia in cele mai diverse situatii , explozia de putere la accelaratiile scurte si medii Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra? - nu am avut pana acum Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta? - o sa mai confortabila pentru pilot,o lumina mai puternica,oglinzi mai mari care sa acopere si unghiul "mort" ,un parbriz pt drumuri plictisitoare pe asfalt si cam atat. Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. - Inca nu este cazul sa o schimb,eventual cu ceva similar dar cu mai multa putere si o sa mai generoasa pt pilot si pasager Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor. - Se pot procura destul de usor de la magazinul Honda desi sunt cam piperate la pret,noroc ca nu se strica des Alte mentiuni - Este o motocicleta potrivita incepatorilor,ieftina si usor de intretinut,un fier care are grija de tine daca si tu ai grija de el! ma refer aici la schimbul de ulei si la cele 3 filtre(aer,ulei,benzina) La final cateva poze cu DOMINATORUL meu ! Asfalt Uscat ! Editat Mai 13, 2009 de DarkDrac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 (editat) Modelul de motocicleta si anul de fabricatie: BMW R 1100 GS, 1997Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 1085cc/80CP/97Nm; rosu de la 7500rpm Numarul de trepte: 5 In posesia mea din (luna si anul) : septembrie 2008 Nr. de kilometri la achizitie : 64000 Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 66000 Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km) : 90/10 Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala: touring prin tari necivilizate. Greutatea la gol: 225 kg Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa: 25 / 4 / racita pe aer Inaltimea seii: 840/860mm Dimensiunile rotilor: 110/80-19 si 150/70-17 Jantele - materialul de fabricatie: nici cea mai vaga idee, spitate Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare: Telelever, reglabila pe preload Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare: Paralever I, reglabila pe preload si rebound Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat): da, metal Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului): relativ tare, dar suporta bine greutatea; pasagerii stau extrem de confortabil Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok): odometru, trip, martori de semnalizare, neutru, faza lunga, rezerva, baterie, ulei, ABS + RID (temperatura uleiului, cantitatea de benzina in rezervor, treapta de viteza si ceas) Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? doar electrostarter Ambreiajul si actionarea lui: uscat, prin cablu Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic): motor - mineral 20W-50, cu variante 10W-40 sau 5W-40 iarna; schimb la 12.000km. cutie, cardan si final drive - 80W-90, cu varianta 75W-140, schimb la 24.000km Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...): aer si ulei, radiator de ulei Numarul de bujii pe cilindru: 1 - se schimba la 24000 Sistemul de intindere a lantului de distributie: automat Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala): cardan Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net): o gasca intreaga de crash-uri; le am pe cele originale BMW, dar trebuie date jos pentru interventii la cureaua alternatorului si la schimbul de ulei Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip? lateral si central; motocicleta nu poate fi pornita daca cricul lateral este lasat, indiferent de pozitia cutiei Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat): grea pe loc si la viteze mici, bine echilibrata la viteze mari; pe off, atat timp cat ii stii limitele, sta bine plantata chiar si pe noroaie Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier): frane Brembo cu ABS, 2 discuri pe fata, 2 etriere cu 4 pistonase fiecare, 1 disc pe spate, 4 pistonase Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire?: extraordinara. trebuie vazuta pentru a fi crezuta. ABS-ul are un "lag" destul de vizibil, dar nimic deranjant. in plus, nu prea exista "brake dive" datorita suspensiei fata Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede): cuplu de neam-prost. de la 60 la 120 intr-a 5-a ajungi in 6-7 secunde Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament. cardan Viteza maxima la care ati ajuns cu ea: 180km/h. mai mult n-am avut cohones Consumul - urban / extern / mixt. 7.5/5/6 Puncte slabe ale motocicletei. probleme clasice de electrica la BMW, parbriz destul de mic (sau rider prea inalt), far slabut, cardanul cere putin exercitiu Puncte forte ale motocicletei: consum mic pentru capacitatea cilindrica, confort extrem, suspensii geniale, frane geniale, cuplu, simplitatea motorului Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? te urci in Bucuresti si mai te dai jos abia cand vezi un ocean Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra? cumparata cu baterie sulfatata; cablurile senzorilor hall mancate Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta? parbriz mult mai mare, ventilator la radiatorul de ulei pentru mersul in oras, diverse "farkles" ca orice BMW-ist Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. R 1150 GS Adventure. The ultimate adventure bike. Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor. ca peste tot: marci banu' si vine piesa in 2-3 saptamani Vroiam sa mai adaug chestii, dupa 10.500km de convietuire cu mobra asta: - am schimbat placutele, am pus SBS sinterizate pe fata si Braking semi-sinterizate pe spate. Spatele e la fel, insa fata, daca-s incalzite placutele, se opreste instant. 35m de la 100km/h. Combinat cu Telelever-ul, ABS-ul si ciclistica perfecta, e un squid killer - am schimbat guma pe spate tot cu un Metzeler Tourance. Se simte diferenta de aderenta, in special pe curbe la inclinari mari - am rupt un cablu de ambreiaj. 110 lei la Bavaria (cam scump, parerea mea) - mi-a crapat electromotorul. L-am dus la un atelier de reparatii si ma costa 450 lei toata reconditionarea - am rupt o cutie laterala (nu va luati cutii BMW) - am ramas blocat in nisip - am pus Xenon, diferenta s-a vazut imediat. Am 3 secunde de vizibilitate pe faza scurta (aveam 2 inainte) si 14 secunde pe faza lunga (comparativ cu 8 pe halogen) - viteza maxima de confort este 150km/h la 5200rpm. Peste incepe sa vibreze la nivelul scaritelor, ghidonului si seii - am incercat sa pun protectii de manete de la Acerbis. Nu merge pe partea dreapta din cauza rezervorului pompei de frana - am mers maxim 600km/zi. Saua ramane confortabila... la limita. Urmeaza tuning cu Tempur - poate doar mie mi se pare, dar am inceput s-o controlez ca pe DR: sarit borduri, mers prin noroaie si freeride, controlat foarte frumos din scarite la viteze foarte mici, derapaje controlate - parbrizul ridicat la maxim creaza turbulente in casca. Coborat la minim bate la nivelul gatului si-i liniste, insa toate insectele vin direct in casca - consum minim 4.9%, viteza medie 70km/h. Consum maxim 8%, in oras - consum de ulei: 1L la 10.000km - viteza maxima: 202km/h pe ceas - pasagerul sta perfect. Daca-i o tipa mai mica, nu se simte, dar are probleme la urcat si coborat de pe mobra. Daca-i un tip mai mare (un coleg de munca de-al meu, aproape 2 metri), scaritele sunt cam sus si sta cu picioarele destul de flexate. Dar confortul seii si protectia la vant sunt perfecte Editat Mai 13, 2009 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 (editat) - consum de ulei: 1L la 10.000km in primi 10.000 a trebuit sa completez 900 ml in urmatorii 10.000 am completat 150 ml desi nu era cazul, nivelul era la jumate. diferenta a fost data de pornirea numai de pe cricul central in ultimi 10.000 km - e posibil sa fie si din faptul ca in primi 10.000 isi face rodajul etc... dar momentan o pornesc numai de pe cricul central ... o sa revin cu alte informati la urmatorii 10.000 km PS. eu am un r1200gs, dar e acelasi boxer Editat Mai 13, 2009 de p.c. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DarkDrac Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 Modelul de motocicleta si anul de fabricatie- Honda NX 650/1992 Nr. de kilometri la achizitie : -20.000 km Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 24.000 km -Am gresit la numarul de km parcursi,vroiam sa spun de 4000 km adica diferenta intre kilometrii de la achizitie si cei "impliniti" pana in prezent. -Vad ca sunt al doilea cu recenzia despre dominator,nu mi-am dat seama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 Ah, mi-am mai amintit chestii (Raul, daca poti lipi postul asta cu cel precedent...) - am mers maxim 450km intre plinuri si mai aveam ceva benzina in rezervor. Cred ca ma pot intinde pana la 500km, chiar putin peste in caz de urgenta. - daca merg in drum drept, ultimii 3 litri de benzina raman nefolositi in lobul din stanga. Solutia e culcarea mobrei pe dreapta pentru ca gazul sa se scurga acolo unde-i pompa de benzina. Cand incepe sa ramana fara se aude pompa uruind din ce in ce mai tare. - daca sta mai mult de 5 minute pe lateral, pornirea o face cu fum. Explicatia e ca se aduna ulei in cilindrul stang care se arde la pornire. Daca stau mai mult in acelasi loc, intotdeauna o urc pe central Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dasdas Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Modelul de motocicleta si anul de fabricatie: Honda XL 1000V Varadero - 12.10.2001 Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie?: 996cmc / 95cp / 98nm - 9000rmp Numarul de trepte: 5 trepte In posesia mea din (luna si anul): 08.2008 Nr. de kilometri la achizitie: 32.500 Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 42.000 Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km): 80%/20% Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala: Drumurile rele din romania. Greutatea la gol: Vreo 270 cu toate acesoriile(cantarita de mine personal ). Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa: 25L benzina, 3.4L (fara filtru)/3.6L(cu fitru), 2.8 apa. Inaltimea seii: 845mm, dar te fura ca ii destul de lata. Dimensiunile rotilor: Fata - 110/80-R19; Spate: 150/70-R17 Jantele - materialul de fabricatie: Jante turnate(fara spite) din aliaj alu. Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare Normala, 175mm, rebound reglabil. Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare Normala(arc cu telescop), 155mm, preload(simplu de la robinet) si rebound(mai complicat din surub) reglabil. Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat) Exista ceva "belly-pan" din plastic, dar nu stiu daca poti sa ii spui scut. Merge scut de africana modificat. Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului). Extrem de comfortabila(datorita latimii) pt. ambii. Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok) Turometru/Vitezometru analogice, kilometraj electroni cu 2 tripuri, ceas electronic, indicator de temperatura analogic. In rest ca de obicei... bec semnaliari, bec ulei, bec benzina, bec faza lunga. Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? Electro start. Nu. Ambreiajul si actionarea lui Ambreiaj in ulei cu actionare prin cablu. Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic) 10W40 API SE/SF/SG/JASO MA sau mai bine. Nu scrie daca se recomnada sintetic sau mineral. Eu personal bag Motul 7100 10W40 full sintetic. Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...) Racire pe apa cu circuit de incalzire carburatoare. Numarul de bujii pe cilindru 1 bujie pe cilindru. Sistemul de intindere a lantului de distributie. Automat. Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala Transmisei pe lant. Intindere din surub. Mecanizm clasic si simplu. Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net) Da se poate, toti producatori mari au in ofertele lor (GIVI, Hepco, etc.) Din plan apropiat spre palnul indepartat: Hepco and Becker, Givi, Hepco and Becker Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip? Standard doar lateral. Se poate adauga cric central fie original fie aftermarket. Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat) Mare balena la manevre pe loc dar te obisnuiesti. Dupa ce trece de 10 km/h nu mai simti greutatea. Foarte manevrabila in curbe, stabila la viteze mari. In off-road merge bine atat timp cat terenul este tare(piatra, pamant batatorit), pe noroi si pe iarba asa mai cu grija... Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier) Fata: discuri duble cu 3 pistonase pe etrier. Spate: un singur disc cu 3 pistonase. Are sistem CBS(Combined Breaking System). Apesi frana fata se actioneaza toate pistonasele pe fata + un pistonas din etrierul spate. Apesi frana spate se actioneaza toate pistonasele franei spate + cate un pistonas de pe fiecare etrier din fata. Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire? Frana bine calibrata (din punctul meu de vedere). Nu musca dintr-o data(scade sanasa sa blochezi roata), dar la o actionare ferma opreste bine si de la viteze mari. Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede) Trage bine, urca in ture rapind. Cuplu bun, poti depasi din scurt si cu 300Kg pe motor (pasager + bagaje). Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament 16/47. Poate ar merge un 17 pe fata, cuplu are destul si ar mai scadea consumul umpic. Eu personal nu as schimba-o. Viteza maxima la care ati ajuns cu ea 210 pe ceas, vreo 200 pe GPS. Si singur si cu pasager si bagaje. Consumul - urban / extern / mixt Relativa treaba cu consumul. Urban nu i-am facut niciodata(nu umblu in oras cu ea decat in trecere). Un consum mixt care imi iese cu regularitate ii in jur de 6.25 (320km cu 20L - la 320 se aprinde becul de benzina). Puncte slabe ale motocicletei Are o problema clasica cu pompa de benzina (aceiasi pompa ca si la Africa Twin). Pt. incarcaturi mari (pasager + bagaje) s-ar potrivi niste arcuri mai bune(se gaseste kit de arcuri progresive fata/spate pe la 200E - urmatoarea investitie). Puncte forte ale motocicletei Cuplu/Putere/Inaltime/Fiabilitate Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? Ca ii mare Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra? Termostatul blocat pe deschis(inlocuit cu termostat de Tico). O garnitura de la imbinarea tobelor. Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta? Suspensia, atat fata cat si spate. Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. Nu. Poate as schimba-o cu noul model de Varadero ce va aparea in 2010. L-as cumpara prin 2015 SH cand estimez ca pe curentul il scot la pensie. Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor. De la Honda, piesele originale sunt ff scumpe. Se gaseste o piata aftermarket destul de bogata. Alte mentiuni Motorul pe care mi l-am dorit, care isi face foarte bine treaba pt. care l-am luat: mers mult, pe drumuri asa si asa, cu pasager si bagaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norsemann Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 Salutare...foarte interesant topicul...dar am si eu o rugaminte... Daca nu mi s-a parut faptul ca pana acum nimeni nu a facut recenzia la faimosul BMW F 650...e cineva amabil s-o posteze...sunt ff interesat de model...Vreau sa trec la enduro-touring...si inca sunt indecis... Multumesc si multa bafta tuturor!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 (editat) Modelul de motocicleta si anul de fabricatie….HONDA ARFICA TWIN XRV 750 RD 04 1990. Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 750CCM,,, 61 CP,,,,63 NM Numarul de trepte….5 In posesia mea din (luna si anul) : 6 FEB 2009 Nr. de kilometri la achizitie : 39000 Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 41900 Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km) 90 SOSEA SI 10 OFF Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala DRUMURI LUNGI SI SIGURE , FIABILITATE SI MITUL PE CARE IL REPREZINTA Greutatea la gol 210 KG Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa 24 BENZ..2,8 ULEI ..2,2 ANTIGEL Inaltimea seii Dimensiunile rotilor 21 TOLI FATA SI 17 SPATE Jantele - materialul de fabricatie AL ELOXATE IN AURIU CU SPITE OTEL Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare AM CU ULEI SI PRESIUNE DE AER. IN CARTE II DA 0, 54 BARI DAR EU MERG CU 1 BAR. Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare MONOAMORTIZOR CENTRAL CU BUTELIE DE GAZ SEPARAT Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat) SCUT ORIGINAL DI AL. Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului) EXTREM DE COMFORTABILA AM MERS 400 KM INTR-O ZI SI NU MA DUREA POPOUL FATA DE SUZ DR CARE MA NIMICIT IN DOS. Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok) Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? ELECTROSTARTER. Ambreiajul si actionarea lui MULTIDISC IN ULEI Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic) 10W40 SEMISINT Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...) 2 RADIATOARE DE APA SI 1 DE ULEI Numarul de bujii pe cilindru 4 BUJII CITE 2 PE CIL Sistemul de intindere a lantului de distributie PATINA Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala) LANT FINAL PAS 525. Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net) CRASH-BAR FACUTE DE MINE CA NU ERAM NAROD SA DAU 180 EURI PE NISTE TEVI SUBTIRELE Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip? AMBELE CRICURI SINT ORIGINALE Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat) SUPER MANEVRABILA CU O CICLISTICA DE EXCEPTIE DAR CAM GREA IN TERENURI ACCIDENTATE Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier) 2 DISCURI FATA CU CITE 2 PISTONASE SI 1 DISC SPATE CI 1 PISTONAS , FRINE NISSIN. Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire? FRINE DESTUL DE BUNE , MAI ALES FATA. Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede) CHIAR DACA E GREA RASPUNDE FB LA BAGATUL MIINI IN GAZ MAI LES LA 4000 R\M. Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament ARE CONFIGURATIA STANDARD SI NU-MI ADUC AMINTE RAPORT PINION SI FOAIE SPATE. Viteza maxima la care ati ajuns cu ea 170 KM\|H SI MAI PUTEA DAR……..CONSUMA CA TRACTORUL Consumul - urban / extern / mixt 10 URBAN,,6 EXT,,,,8 MIXT CA O VACA MANINCA MULT. Puncte slabe ale motocicletei CAM GREA SI CONSUMUL DE ZEAMA CAM MULT Puncte forte ale motocicletei FIABILITATE SI NESIMTIRE LA BAGAJE CU PASAGER NU O INTERESEAZA DE GREUTATEA PE CARE AI PUS PE MOTORETA. Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? TOTUL MAI ALES ASPECTUL IMPUNATOR . Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra? PINA ACUM NIMIC SEMNIFIKATIV Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta? AS MODIFICA GREUTATEA DAR,,,,, NU SE POATE Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. DA AS SCHIMBAO CU UN VARADERO, PTR CA IMI PLAC CELE GRELE. Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor. SE GASESC PIESE LA MAI TOI DEALERI , DILY POINT ,,,ROMI MOTO, ETC. Alte mentiuni – AS VREA ACEST MOTOR DAR PE UN CADRU DE TRANSALP, SI ESTE CAM TOT CE MI-AM DORIT,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Editat Iulie 5, 2009 de pedros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 suzuki dr-z 400s. am avut 2 motociclete de acest tip> model 2000 si pt ca mi-a placut la maxim am cumparat acum un an jumate una noua (model 2007).cu cea din 2000, am avut destule probleme dar am apreciat modul in care inca functiona dupa ce a avut ''posesori'' care cred ca au vrut sa vada cand se strica si cat poate sa mearga fara ulei sau cu ulei de la bunica, asta ca am voie sa injur aici. n-au reusit probabil s-o strice si am cumparat-o eu....asa am descoperit aproape totul despre aceasta motoreta. o sa o descriu putin: -cadrul fisurat in 2 locuri iar la punctele de sudura vopseaua sarita din cauza torsiunii. -toate piesele din motor care nu erau in frecare directa erau acoperite cu ulei ars dar in stare buna.fara joc in biela. -dupa vreo 3000 de km de la achizitionare cand avea 5000 mii s-a ars garnitura de chiulasa(sau era arsa asta nu stiu ca atunci nu stiam absolut nimic despre motoare). cand am schimbat-o pistonul era ok ca si dimesiuni la fel si axele cu came dar pline de calamina si ulei ars. mecanicu zicea ca n-a mai vazut asa ceva. -la scurt timp s-a rupt arcul de la intinzatorul arcului de distributie. -discurile de ambreaj erau cam praf -apoi pe la vreo 10000 de km cat arata pe ceas mi s-a stricat garnitura de la pompa de apa iar apa a intrat in ulei.- garnitura era coapta probabil din cauza temperaturilor ridicate. -in iarna urmatoare(2006-2007) l-am desfacut pt sudura cadru si revopsire + o inspectie generala. a mai necesitat schimbul a 2 rulmenti (din cei 16) la bascula spate. -lant de distributie schimbat la 13000 -la scurt timp (14000 de km) probabil din cauza ca statorul era acoperit de ulei ars si nu se putea raci s-a ars. tipul de la care l-am cumparat mi-a zis ca pot baga si lubrifin dar sa-l schimb la 500-1000 de km maxim ca-i mai bine sa-l scimb des decat sa bag un ulei scump si sa-l schimb rar. propietarul mi-a zis sa schimb si uleiul din cutie ca nu l-a mai schimbat de mult (acest model nu are cutia de viteze separata) acest motor avea vopseaua aceea de control de la 4 concursuri. toate acestea m-au determinat sa apreciez acest motor foarte mult pt ca atunci cand mergea mergea bine si-mi placea cum se comporta. acu' sa vorbesc despre ala din 2007 pe care l-am utilizat si intretinut doar eu. Modelul de motocicleta si anul de fabricatie:2007 Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 400 40 40 Numarul de trepte:5 In posesia mea din (luna si anul) :iunie 2007 Nr. de kilometri la achizitie :3 Nr. de kilometri parcursi pana in prezent:24500 Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km) :60strada /off25/''hard'' 15. Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala: daca n-ai bani de mai multe asta face de toate la costuri minime. Greutatea la gol: 133 Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa:10 /1,7 /1,5 Inaltimea seii: variabila Dimensiunile rotilor:18/21 Jantele - materialul de fabricatie: dural Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare:dupa 2003 suspensii full reglabile Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare: dupa 2003 suspensie full reglabila. plaja larga de reglaje. soft-hard, foarte multumit. Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat): da, dural sub cadru plastic laterale. este bine de achizitionat unul care ofera mai multa protectie. Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului): solo ok pt ca-ti poti schimba pozitia in timbul mersului, cu pasager mai greu. Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok): distanta pe 2 tripuri, nr total de km, ceas, cronometru, countdown. nu are turometru si indicator de nivel benzina. Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? electro, se poate adauga kick. Ambreiajul si actionarea lui: umed prin cablu. Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic). motul 10w40 eu recomand cu caldura motul 300v (10 w 40) schimbat la 5000 de km nu la 6000 cum da cartea. dupa rodaj filtrul se schimba la 2 scimburi (12000 km)- asa zice cartea-insa pt 15 lei.... Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...): apa cu ventilator pe radiatorul stang. Numarul de bujii pe cilindru:1- se scimba la 12000 Sistemul de intindere a lantului de distributie:automat Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala):lant Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net) Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip?standard, nu se poate adauga Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat): supermanevrabila in majoritatea conditiilor. la ''hard'' se simte greutatea. Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier): 1disc fata 2 pistonase ,1spate 1 pistonas. placutele originale fata au rezistat 24 000 discul arata ok. placutele frana de pe spate sunt ok. Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire?:din cauza dimensiunii mai reduse a discului fata(pt a putea controla franarea si pe off road) pe sosea frana trebuie apasata mai ferm insa poti face stoppie fara proobleme.acest lucru uneori poate fi un avantaj alteori nu Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede): treptele 1-3 bine, 4 accetabil, 5 dupa 110 Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament. daca pui configuratie de off o omori pe sosea la 100 km/h daca pui de strada ii strici discurile de amb. la off road. cu combinatia standard maneta de ambreaj se elibereaza complet dupa 12km/h. Viteza maxima la care ati ajuns cu ea: 150 Consumul - urban / extern / mixt. urban max 5, extern sub 4. off n-am trecut de 5.5 Puncte slabe ale motocicletei. design urat, claxon defectuos, ghidonul din fabrica destul de slab, daca nu ai mai pornit-o de cel putin 5-6 zile tre' sa sufli cu pompa in carburator, poate putin cam grea Puncte forte ale motocicletei: nu se strica, costuri de intretinere minime, consum de pana la 3.6% la 90 km/h Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? bagi cheia in contact si o tai unde vrei-toate formele de relief si starile de agregare Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra? a curs amortizorul dupa niste noroaie mari, claxonul cand merge cand nu si asta dupa ce m-am plimbat cu ea prin mare, bateria. Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta? i-as pune aparatori de radiatoare dar nu gasesc si mansoane incalzite Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. as schimba-o cu yamaha wr 2 track...motivul....as avea bani prea multi si aia chiar e o motoreta tare insa costa dublu. Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor. piese originale cam in 2-3 saptamani. Alte mentiuni - este un dual sport deci nu merge bine nici la concurs (motocros, enduro cross, rodeo,trial etc) ca n-a fost facuta pt asta, iar daca pleci pe ea in turul lumii nu te intorci cu fundul la fel de moale ca si cand ai fi fost cu avionu! multa bafta! tocmai capra a implinit 34000 fara probleme/reglaje /index.php?...0633&st=100 aici am raspuns la ulele intrebari. ne auzim peste urmaatorii 10-15000 (o luna-doua ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 (editat) adiy, nu ca as avea vreo problema cu asta, da' nu crezi ca ai gresit mobra? Chestia asta ma intrebam eu cand faceam zile de 700-800km cu DRu'. La cat mai multi fara probleme Editat Iulie 8, 2009 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norsemann Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 Salutare...foarte interesant topicul...dar am si eu o rugaminte...Daca nu mi s-a parut faptul ca pana acum nimeni nu a facut recenzia la faimosul BMW F 650...e cineva amabil s-o posteze...sunt ff interesat de model...Vreau sa trec la enduro-touring...si inca sunt indecis... Multumesc si multa bafta tuturor!!! Nimeni cu BMW F 650 nu vrea sa faca o recenzie??? Si as dori si la Aprilia Pegasso 650 Cube, o recenzie daca se poate... Mersi si mult abafta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 (editat) Nimeni cu BMW F 650 nu vrea sa faca o recenzie??? Si as dori si la Aprilia Pegasso 650 Cube, o recenzie daca se poate...Mersi si mult abafta!!! Poti cere informatii/sfaturi pe topicurile posesorilor, daca vezi ca aici solicitarea ta nu produce reactii. Sunt sigur ca vei afla informatiile cautate. Prima si prima data, poti citi topicurile respective cap-coada pentru a observa problemele cu care se confrunta proprietarii si usurinta cu care se pot rezolva (defecte clasice, usurinta procurarii pieselor de schimb atat noi cat si sh, costurile acestora, etc). Sunt foarte multe pagini dar iti garantez ca vei sti mai multe dupa ce le vei parcurge. Exista de asemenea subsectiunea "Vreau si eu enduro" unde vei gasi multe topicuri comparative ce includ cele doua modele. Editat Iulie 8, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norsemann Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 Poti cere informatii/sfaturi pe topicurile posesorilor, daca vezi ca aici solicitarea ta nu produce reactii.Sunt sigur ca vei afla informatiile cautate. Prima si prima data, poti citi topicurile respective cap-coada pentru a observa problemele cu care se confrunta proprietarii si usurinta cu care se pot rezolva (defecte clasice, usurinta procurarii pieselor de schimb atat noi cat si sh, costurile acestora, etc). Sunt foarte multe pagini dar iti garantez ca vei sti mai multe dupa ce le vei parcurge. Exista de asemenea subsectiunea "Vreau si eu enduro" unde vei gasi multe topicuri comparative ce includ cele doua modele. OK, am inteles ideea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 hai ca incerc eu la BMW F 650. mentionez din start ca eu am varianta ST(strada),dar diferentele sunt minime(unde e cazul le voi mentiona) MODELUL DE MOTOCICLETA SI ANUL DE FABRICATIE: BMW F 650 ST CILINDREE/CAI PUTERE/CUPLU-ZONA ROSIE DE LA CE TURATIE?: 652 cmc,45 cp (35 kw) la 6500 rpm,57 nm la 5200 rpm,rosu de la 7.500,dar nu i place deloc sub 3.500 si peste 5.000 NUMARUL DE TREPTE:5. ar fi fost super buna treapta a 6 a pentru touring IN POSESIA MEA DIN(LUNA SI ANUL): DECEMBRIE 2008 (12.12.2008) NR DE KILOMETRI LA ACHIZITIE:cam 19.500 NR DE KILOMETRI PARCUIRSI PANA IN PREZENT:vreo 6.000,mi s a blocat kilometrajul total la 20.999 km,merge doar cel partial APROXIMATIV CATI DINTRE ACESTIA STRADAL/OFF ROAD:95 la suta stradal PENTRU CE ATI CUMPARAT ACEASTA MOTOCICLETA SAU PENTRU CE SCOP CREDETI CA ESTE IDEALA:ture medii(50-500 km/zi) in afara orasului pe asfalt sau ceva neasfaltat dar suportabil(fara hard enduro).e ok si in oras GREUTATEA LA GOL:189 kg in cartea de identitate CANTITATEA DE BENZINA,DE ULEI SI CEA DE APA:rezervor de 18 l (inclusiv rezerva),vreo 2,2 l ulei(cantitatea depinde de sursa informatiei,dar e intre 2 si 2,4 l) INALTIMEA SEII:830 mm(LA F650 clasic,la ST e ceva mai mica) DIMENSIUNILE ROTILOR:100/90-18 56 H fata, 130/80 R17 65 H spate (la f clasic e diferita fata) JANTELE-MATERIALUL DE FABRICATIE:spitate(cauciucuri cu camera) am facut pana pe spate si am mers vreo 25 km pe janta,cu 30-40 la ora. a scapat intacta si janta,si pneul,doar camera a necesitat o vulcanizare serioasa SUSPENSIA FATA:furca jambe de 41 mm,nereglabila.e cam slabuta,ajunge repede la capatul cursei pe franare hotarata SUSPENSIA SPATE:monoamortizor reglabil,foarte usor de reglat preloadul printr un robinet(pentru tinuta de drum buna pe asfalt recomand setarea hard-40 de clickuri) SCUTUL MOTOR:plastic,slabut la ST(la F650 clasic e ceva mai solid si cred ca de metal) SAUA:e ok pentru pilot,200 de km nu simti nici un disconfort,daca mergi mai mult pare o idee ingusta(desi nu cred ca e).pasager nu prea am,nevasta uraste motoarele dar pare confortabil si pt pasager TABLOUL DE BORD:vitezometru,turometru,indicatori semnalizare,faza lunga,presiune ulei si temperatura apa si un ceas( la F650 clasic in loc de ceas e indicatorul de temperatura a uleiului) PORNIRE:electric starter AMBREIAJUL SI ACTIONAREA LUI:multidisc in baie de ulei,cablu clasic,destul de facila actionarea(nu ma doare stanga nici in oras) TIPUL DE ULEI RECOMANDAT DE FABRICANT:mineral 20w 50,castrol(e recomandarea BMW pt toate motoarele lor).eu asta am acuma si e ok TIPUL DE RACIRE:apa, se incinge in oras,ventilatorul porneste foarte repede aici,desi am bagat lichid special de racire motul,cu autocuratire NUMARUL DE BUJII PE CILINDRU:2,se simte la consum si la pornirea la rece(fata de aprilia pegaso care are 1) TRANSMISIA FINALA:lant(l am inlocuit recent,cam 135 euro-6 milioane kitul de lant tsubaki).am observat ca de cand am renuntat la sprayul de lant cu sau fara teflon si ung din abundenta cu ulei de motor sau transmisie,parca e alta motocicleta,mult mai educata si mai fina POSIBILITATEA ADAUGARII DE CRUSH BAR URI:din belsug,atat after market cat si artizanale.eu inca nu am din pacate finante pt asta CRICUL STANDARD:central si lateral.cel central e foarte util,stim toti de ce,si extrem de usor de actionat,spre deosebire de alte motociclete la care urcarea pe central e adevarata aventura MANEVRABILITATEA:excelenta,atat in oras cat si afara FRANELE:fata disc de 300 mm,etriere cu 2 pistonase,spate disc 240 mm etrier cu un pistonas FRANAREA:eu zic ca slabuta,spatele blocheaza foarte repede iar fata nu are putere de decelerare grozava,era bun un disc dublu pe fata.te mai scoti cu frana de motor RASPUNSUL LA ACCELARATIE:depinde mult de turatia si treapta de viteza in care esti.dar e monocilindru,peste 3500 rpm musca foarte bine,se infige,doar ca povestea se opreste repede VITEZA MAXIMA LA CARE ATI AJUNS CU EA:163 in carte,eu am ajuns la circa 158 pe ceas,nu i place deloc treaba asta motorului,peste 120-130 se forteaza CONSUMUL:mie mi a iesit o medie de 4,2. pare sensibila la calitatea benzinei,cel putin e mea,acuma bea doar efix rompetrol PUNCTE SLABE ALE MOTOCICLETEI:vibreaza in ture joase,plaja de turatie limitata(3000-5000 cu indulgenta),de aici nevoia de a mesteca intr una in cutia de viteze,cutia de viteze are o actionare foarte dura,parca agata(asa sunt ele,specific bmw),prea grea pentru off road PUNCTE FORTE ALE MOTOCICLETEI:confort(pozitia in sa),simplitate constructiva,consum,aspect,pret,tinuta de drum(sta bine pe sosea si pe viraje daca ai tupeu,eu frec cu scaritele de asfalt cateodata,desi e inalta,depinde mult asta de pneuri) CE V A IMPRESIONAT PLACUT LA MOTOCICLETA DUMNEAVOASTRA: cele de mai sus,evident.si cum a accelerat intr o depasire in rampa sa trec de niste tiruri(incredibil) CE PROBLEME MECANICE ATI AVUT CU A DUMNEAVOASTRA:schimbat kit de lant,schimbat ulei si simeringuri in furgi(una curgea). atat CE ATI MODIFICA:un motor bicilindru gen transalp si o frana dublu disc ar face o mult mai prietenoasa pentru touring,dar astea sunt vise.la frana fata trebuie sa vad ce e de facut,un disc nou sau placute,nu mi place deloc cum opreste ATI SCHIMBA ACEASTA MOTOCICLETA CU ALTA?CU CARE?MOTIVUL?: da,honda varadero sau bmw r 1100-1150 GS. vreau confort si cuplu PIESE DE SCHIMB: diverse magazine. fiind din oradea recomand OLIVERS,service ul e foarte ok,aduc si piese la preturi bune si repede ALTE MENTIUNI:per ansamblu sunt foarte multumit de ea,consumul e foarte ok,porneste din prima, fara probleme tehnice,merge super. te poti baza pe ea.intr un cuvant isi merita banii,pentru ca rivalul direct aici la noi, honda transalp, e mult mai scumpa si poate si mai pretentioasa putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Iulie 11, 2009 Share Postat Iulie 11, 2009 hai ca incerc eu la BMW F 650. mentionez din start ca eu am varianta ST(strada),dar diferentele sunt minime(unde e cazul le voi mentiona)MODELUL DE MOTOCICLETA SI ANUL DE FABRICATIE: BMW F 650 ST CILINDREE/CAI PUTERE/CUPLU-ZONA ROSIE DE LA CE TURATIE?: 652 cmc,45 cp (35 kw) la 6500 rpm,57 nm la 5200 rpm,rosu de la 7.500,dar nu i place deloc sub 3.500 si peste 5.000 NUMARUL DE TREPTE:5. ar fi fost super buna treapta a 6 a pentru touring IN POSESIA MEA DIN(LUNA SI ANUL): DECEMBRIE 2008 (12.12.2008) NR DE KILOMETRI LA ACHIZITIE:cam 19.500 NR DE KILOMETRI PARCUIRSI PANA IN PREZENT:vreo 6.000,mi s a blocat kilometrajul total la 20.999 km,merge doar cel partial APROXIMATIV CATI DINTRE ACESTIA STRADAL/OFF ROAD:95 la suta stradal PENTRU CE ATI CUMPARAT ACEASTA MOTOCICLETA SAU PENTRU CE SCOP CREDETI CA ESTE IDEALA:ture medii(50-500 km/zi) in afara orasului pe asfalt sau ceva neasfaltat dar suportabil(fara hard enduro).e ok si in oras GREUTATEA LA GOL:189 kg in cartea de identitate CANTITATEA DE BENZINA,DE ULEI SI CEA DE APA:rezervor de 18 l (inclusiv rezerva),vreo 2,2 l ulei(cantitatea depinde de sursa informatiei,dar e intre 2 si 2,4 l) INALTIMEA SEII:830 mm(LA F650 clasic,la ST e ceva mai mica) DIMENSIUNILE ROTILOR:100/90-18 56 H fata, 130/80 R17 65 H spate (la f clasic e diferita fata) JANTELE-MATERIALUL DE FABRICATIE:spitate(cauciucuri cu camera) am facut pana pe spate si am mers vreo 25 km pe janta,cu 30-40 la ora. a scapat intacta si janta,si pneul,doar camera a necesitat o vulcanizare serioasa SUSPENSIA FATA:furca jambe de 41 mm,nereglabila.e cam slabuta,ajunge repede la capatul cursei pe franare hotarata SUSPENSIA SPATE:monoamortizor reglabil,foarte usor de reglat preloadul printr un robinet(pentru tinuta de drum buna pe asfalt recomand setarea hard-40 de clickuri) SCUTUL MOTOR:plastic,slabut la ST(la F650 clasic e ceva mai solid si cred ca de metal) SAUA:e ok pentru pilot,200 de km nu simti nici un disconfort,daca mergi mai mult pare o idee ingusta(desi nu cred ca e).pasager nu prea am,nevasta uraste motoarele dar pare confortabil si pt pasager TABLOUL DE BORD:vitezometru,turometru,indicatori semnalizare,faza lunga,presiune ulei si temperatura apa si un ceas( la F650 clasic in loc de ceas e indicatorul de temperatura a uleiului) PORNIRE:electric starter AMBREIAJUL SI ACTIONAREA LUI:multidisc in baie de ulei,cablu clasic,destul de facila actionarea(nu ma doare stanga nici in oras) TIPUL DE ULEI RECOMANDAT DE FABRICANT:mineral 20w 50,castrol(e recomandarea BMW pt toate motoarele lor).eu asta am acuma si e ok TIPUL DE RACIRE:apa, se incinge in oras,ventilatorul porneste foarte repede aici,desi am bagat lichid special de racire motul,cu autocuratire NUMARUL DE BUJII PE CILINDRU:2,se simte la consum si la pornirea la rece(fata de aprilia pegaso care are 1) TRANSMISIA FINALA:lant(l am inlocuit recent,cam 135 euro-6 milioane kitul de lant tsubaki).am observat ca de cand am renuntat la sprayul de lant cu sau fara teflon si ung din abundenta cu ulei de motor sau transmisie,parca e alta motocicleta,mult mai educata si mai fina POSIBILITATEA ADAUGARII DE CRUSH BAR URI:din belsug,atat after market cat si artizanale.eu inca nu am din pacate finante pt asta CRICUL STANDARD:central si lateral.cel central e foarte util,stim toti de ce,si extrem de usor de actionat,spre deosebire de alte motociclete la care urcarea pe central e adevarata aventura MANEVRABILITATEA:excelenta,atat in oras cat si afara FRANELE:fata disc de 300 mm,etriere cu 2 pistonase,spate disc 240 mm etrier cu un pistonas FRANAREA:eu zic ca slabuta,spatele blocheaza foarte repede iar fata nu are putere de decelerare grozava,era bun un disc dublu pe fata.te mai scoti cu frana de motor RASPUNSUL LA ACCELARATIE:depinde mult de turatia si treapta de viteza in care esti.dar e monocilindru,peste 3500 rpm musca foarte bine,se infige,doar ca povestea se opreste repede VITEZA MAXIMA LA CARE ATI AJUNS CU EA:163 in carte,eu am ajuns la circa 158 pe ceas,nu i place deloc treaba asta motorului,peste 120-130 se forteaza CONSUMUL:mie mi a iesit o medie de 4,2. pare sensibila la calitatea benzinei,cel putin e mea,acuma bea doar efix rompetrol PUNCTE SLABE ALE MOTOCICLETEI:vibreaza in ture joase,plaja de turatie limitata(3000-5000 cu indulgenta),de aici nevoia de a mesteca intr una in cutia de viteze,cutia de viteze are o actionare foarte dura,parca agata(asa sunt ele,specific bmw),prea grea pentru off road PUNCTE FORTE ALE MOTOCICLETEI:confort(pozitia in sa),simplitate constructiva,consum,aspect,pret,tinuta de drum(sta bine pe sosea si pe viraje daca ai tupeu,eu frec cu scaritele de asfalt cateodata,desi e inalta,depinde mult asta de pneuri) CE V A IMPRESIONAT PLACUT LA MOTOCICLETA DUMNEAVOASTRA: cele de mai sus,evident.si cum a accelerat intr o depasire in rampa sa trec de niste tiruri(incredibil) CE PROBLEME MECANICE ATI AVUT CU A DUMNEAVOASTRA:schimbat kit de lant,schimbat ulei si simeringuri in furgi(una curgea). atat CE ATI MODIFICA:un motor bicilindru gen transalp si o frana dublu disc ar face o mult mai prietenoasa pentru touring,dar astea sunt vise.la frana fata trebuie sa vad ce e de facut,un disc nou sau placute,nu mi place deloc cum opreste ATI SCHIMBA ACEASTA MOTOCICLETA CU ALTA?CU CARE?MOTIVUL?: da,honda varadero sau bmw r 1100-1150 GS. vreau confort si cuplu PIESE DE SCHIMB: diverse magazine. fiind din oradea recomand OLIVERS,service ul e foarte ok,aduc si piese la preturi bune si repede ALTE MENTIUNI:per ansamblu sunt foarte multumit de ea,consumul e foarte ok,porneste din prima, fara probleme tehnice,merge super. te poti baza pe ea.intr un cuvant isi merita banii,pentru ca rivalul direct aici la noi, honda transalp, e mult mai scumpa si poate si mai pretentioasa putin As vrea sa adaug 2 observatii sa nu inducem lumea care citeste in eroare: la BMW F 650 scutul nu este de metal ci din plastic si ceasul din bord indica temperatura apei nu cea a uleiului. In rest buna caracterizare. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 12, 2009 Share Postat Iulie 12, 2009 de scutul de la clasic nu eram sigur,am scris asta la poze am pus bordul de la clasic si cel de la ST mi a scapat treaba cu temperatura,e intr adevar a apei,pt ulei se poate instala after market mersi pt corectari,inseamna ca ai citit cu atentie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norsemann Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 hai ca incerc eu la BMW F 650. mentionez din start ca eu am varianta ST(strada),dar diferentele sunt minime(unde e cazul le voi mentiona) Mersi mult...Bafta maxima!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 Topic foarte bun! Pus la bookmarks. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 o completare:30 de clickuri la preload fac f 650 ul foarte placut pe viraje si in general pe asfalt,stabil si precis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 Raul; tot respectul !! topicul este numai pentru enduro / touring ? as face si pentru intruderu` meu; macar sa se bucure si altii de niste informatii pentru care io am sapat destul pe net.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 (editat) tot respectul !!topicul este numai pentru enduro / touring ? as face si pentru intruderu` meu; macar sa se bucure si altii de niste informatii pentru care io am sapat destul pe net.... Multumesc frumos! Daca vrei, ia calupul de intrebari de recenzie de aici, daca consideri ca trebuie sau vrei elimina-le pe unele sau adauga altele si fa un topic al recenziilor si la chopper/cruiser sau chiar la discutii generale, pentru mai multe categorii de motociclete stradale . Nu o zic cu rautate . Sincer, eu chiar m-as bucura sa vad un topic de genul acesta si la alte categorii de motociclete. La alte categorii eu nu am stiut sigur despre ce sa intreb la o recenzie si din cauza aceasta topicul de fata se adreseaza doar motocicletelor despre care stiam ce sa ii intreb pe posesorii lor - enduro-turismele adica. Editat Martie 4, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 Nu cautati prea tare, nu s-a pierdut. Eu am pus acest topic sticky. @Intrusu, oamenii cu enduro-touring sunt mai trecuti de adolescenta (daca putem sa-i zicem asa), deci mai cu capul pe umeri si mai seriosi. De aia e posibil ca in aceasta sectiune e ordine si frumos cu minimum de moderare, respectul exista implicit. (cu mici exceptii, si eu am calcat pe bec de cateva ori) @Raul, topicul asta e minunat. O sa-l lasam sticky mereu. (stiu ca sunt o groaza sticky.. dar de exemplu asta e mai important decat cel de gume, dupa parerea mea.. dar cum parerile sunt impartite vor fi toate topicurile sticky) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 ...pai sunt nascut in `60..... adevaru` e ca asa ar trebui sa fie 80% din forumu` asta; material informativ, schimb de experienta.......ihm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 (editat) Modelul de motocicleta si anul de fabricatie….HONDA ARFICA TWIN XRV 750 RD 04 1990.Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 750CCM,,, 61 CP,,,,63 NM Numarul de trepte….5 In posesia mea din (luna si anul) : 6 FEB 2009 Nr. de kilometri la achizitie : 39000 Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 41900 Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km) 90 SOSEA SI 10 OFF Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala DRUMURI LUNGI SI SIGURE , FIABILITATE SI MITUL PE CARE IL REPREZINTA Greutatea la gol 210 KG Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa 24 BENZ..2,8 ULEI ..2,2 ANTIGEL Inaltimea seii Dimensiunile rotilor 21 TOLI FATA SI 17 SPATE Jantele - materialul de fabricatie AL ELOXATE IN AURIU CU SPITE OTEL Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare AM CU ULEI SI PRESIUNE DE AER. IN CARTE II DA 0, 54 BARI DAR EU MERG CU 1 BAR. Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare MONOAMORTIZOR CENTRAL CU BUTELIE DE GAZ SEPARAT Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat) SCUT ORIGINAL DI AL. Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului) EXTREM DE COMFORTABILA AM MERS 400 KM INTR-O ZI SI NU MA DUREA POPOUL FATA DE SUZ DR CARE MA NIMICIT IN DOS. Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok) Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? ELECTROSTARTER. Ambreiajul si actionarea lui MULTIDISC IN ULEI Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic) 10W40 SEMISINT Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...) 2 RADIATOARE DE APA SI 1 DE ULEI Numarul de bujii pe cilindru 4 BUJII CITE 2 PE CIL Sistemul de intindere a lantului de distributie PATINA Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala) LANT FINAL PAS 525. Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net) CRASH-BAR FACUTE DE MINE CA NU ERAM NAROD SA DAU 180 EURI PE NISTE TEVI SUBTIRELE Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip? AMBELE CRICURI SINT ORIGINALE Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat) SUPER MANEVRABILA CU O CICLISTICA DE EXCEPTIE DAR CAM GREA IN TERENURI ACCIDENTATE Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier) 2 DISCURI FATA CU CITE 2 PISTONASE SI 1 DISC SPATE CI 1 PISTONAS , FRINE NISSIN. Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire? FRINE DESTUL DE BUNE , MAI ALES FATA. Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede) CHIAR DACA E GREA RASPUNDE FB LA BAGATUL MIINI IN GAZ MAI LES LA 4000 R\M. Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament ARE CONFIGURATIA STANDARD SI NU-MI ADUC AMINTE RAPORT PINION SI FOAIE SPATE. Viteza maxima la care ati ajuns cu ea 170 KM\|H SI MAI PUTEA DAR……..CONSUMA CA TRACTORUL Consumul - urban / extern / mixt 10 URBAN,,6 EXT,,,,8 MIXT CA O VACA MANINCA MULT. Puncte slabe ale motocicletei CAM GREA SI CONSUMUL DE ZEAMA CAM MULT Puncte forte ale motocicletei FIABILITATE SI NESIMTIRE LA BAGAJE CU PASAGER NU O INTERESEAZA DE GREUTATEA PE CARE AI PUS PE MOTORETA. Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? TOTUL MAI ALES ASPECTUL IMPUNATOR . Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra? PINA ACUM NIMIC SEMNIFIKATIV Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta? AS MODIFICA GREUTATEA DAR,,,,, NU SE POATE Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. DA AS SCHIMBAO CU UN VARADERO, PTR CA IMI PLAC CELE GRELE. Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor. SE GASESC PIESE LA MAI TOI DEALERI , DILY POINT ,,,ROMI MOTO, ETC. Alte mentiuni – AS VREA ACEST MOTOR DAR PE UN CADRU DE TRANSALP, SI ESTE CAM TOT CE MI-AM DORIT,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, As putea adauga si eu cate ceva referitor la Africa Twin. Am sau am avut toate modelele si din punct de vedere al fiabilitatii mi se pare ca XRV650 (RD03) este cel mai bun. Puncte slabe: - releul de incarcare cedeaza la consumuri exagerate. - contactele pompei de benzina electrice se pot distruge la folosirea acesteia neamorsata - contactele CDI-urilor la RD03 se pot defecta din cauza seii care apasa direct pe ele (problema de desgin) - cele ce vin din Italia au lumina foarte slaba din cauza becurilor de 35W cu care sunt dotate Recomandari pentru posesori: - nu tensionati lantul mai mult decat este specificat, se poate distruge lagarul axului de transmisie - nu depasiti 1 atm la presiunea din furca (modelele RD03, RD04, RD07) - pentru offroad presiunea in telescoape e bine fie 0 si presiunea in anvelope undeva la 1.0 - 1.3 atm - pentru drumuri lungi o configuratie de pinioane convenabila dpdv al consumului de benzina este 17 cu 42 Accesorii: - este o motocicleta la care exista o gramada de accesorii aftermarket, dar nu sunt foarte ieftine. Personal nu am de gand sa schimb AT-ul meu pe nici o motocicleta. Mi se potriveste perfect si performantele ei imi sunt suficiente pentru scopurile in care o folosesc. Ca proiect, mi-am luat un RD03 care il voi "usura" de kg si va fi orientat mai mult spre offroad, fara crashbar, portbagaje, etc Atasat o poza cu balena mea. Daca imi mai aduc aminte de cate ceva mai adaug Editat Martie 5, 2010 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.