sir_dvb Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 Nu se mai fabrica altfel de antigel de pe vremea lu ceausescu. Toate sunt pe baza de ethylen glycol.. poti sa le amesteci pana le ia ... draku si blocul motor la masinile moderne tot de aluminiu este.. Legat de topic, antigel se pune in vasul ala pana la limitele indicate pe el, in nici un caz pana in buza. da stiu... dar limitele acelea nu se mai vad de aceea am pus pana sus.. concluzia sa mai scot din el cu siringa sau sa las ssupapa sa isi faca datoria si sa dea pe afara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 Da afara din el ,exista riscul sa nu lucreze supapa si automat o sa ai suprapresiune in vas si pe furtune,oricare dintre ele cedeaza o sa ai probleme si nu are rost sa te risti! In legatura cu antigel auto vs moto:eu unul am folosit si din ala si din alalalt fara sa apara nici o problema!Am pus si concentrat si diluat!La diluat urca mai repede temperatura asa ca prefer concentrat plus ca iarna stau linistit ca nu crapa nimic(toate agregatele mele stau in curte si chiar in nameti)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sir_dvb Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 Da afara din el ,exista riscul sa nu lucreze supapa si automat o sa ai suprapresiune in vas si pe furtune,oricare dintre ele cedeaza o sa ai probleme si nu are rost sa te risti!In legatura cu antigel auto vs moto:eu unul am folosit si din ala si din alalalt fara sa apara nici o problema!Am pus si concentrat si diluat!La diluat urca mai repede temperatura asa ca prefer concentrat plus ca iarna stau linistit ca nu crapa nimic(toate agregatele mele stau in curte si chiar in nameti)! oke.. multam frumos. m-am lamurit Mesaj completat Da afara din el ,exista riscul sa nu lucreze supapa si automat o sa ai suprapresiune in vas si pe furtune,oricare dintre ele cedeaza o sa ai probleme si nu are rost sa te risti!In legatura cu antigel auto vs moto:eu unul am folosit si din ala si din alalalt fara sa apara nici o problema!Am pus si concentrat si diluat!La diluat urca mai repede temperatura asa ca prefer concentrat plus ca iarna stau linistit ca nu crapa nimic(toate agregatele mele stau in curte si chiar in nameti)! oke.. multam frumos. m-am lamurit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 da stiu... dar limitele acelea nu se mai vad de aceea am pus pana sus.. Regula este ca 1\3 din cantitatea vasului de exp sa fie cu antigel, si nu te mai lua dupa alti ca trebe antigel special de moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 daca ti-e greu sa scoti, lasa ca o sa dea peste.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 (editat) Antigelul nediluat absoarbe mai greu căldura decât dacă este combinat cu apă. În concluzie o mixtură de apă Âşi antigel este mai eficientă decât antigelul pur. Antigelul pur atacă furtunele Âşi radiatorul. Mesaj completat Am găsit Âşi o diagramă concludentă privind influența concentrației de etil glicol asupra punctului de fierbere a lichidului din instalația de răcire. Mesaj completat pardon, punctul de îngheț. Editat Octombrie 7, 2010 de almostcyborg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sir_dvb Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 Antigelul nediluat absoarbe mai greu căldura decât dacă este combinat cu apă. În concluzie o mixtură de apă Âşi antigel este mai eficientă decât antigelul pur. Antigelul pur atacă furtunele Âşi radiatorul.Mesaj completat Am găsit Âşi o diagramă concludentă privind influența concentrației de etil glicol asupra punctului de fierbere a lichidului din instalația de răcire. Mesaj completat pardon, punctul de îngheț. multumesc frumos pt schema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 eu nu stiu despre ce supapa vorbiti voi acolo. la toate motoarele am vazut un furtul gol, fara nici o supapa a vietii pe acolo, in partea de sus a vasului de expansiune. totul iese pe acolo si gata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 Asta cam asa e dar exista probabilitatea la un motor mai vechi ca acel furtun sa fie infundat si infundat bine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
semerketh Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 (editat) Sunt detinator de Honda CBR 600 RR 2003. Stie cineva ce antigel sa-i bag si de unde pentru a-l pregati pentru iernat? Multumiri anticipate ! Editat Octombrie 11, 2010 de semerketh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Eu nu am nici o supapa pe la vasul de expansiune. Este unul din furtunasele care atarna pe undeva pe la mijlocul motocicletei, pe acolo o sa-ti curga surplusul. Nu bubuie nimic stai linistit cand ajunge la o anumita temperatura o sa inceapa sa se scurga pe acolo, zici ca face pipi hornetica Si care e faza cu antigelul concentrat? Tu pe masina folosesti numai concentrat? Ca doar ai zis ca inainte l-ai avut pe masina. Nu am auzit sa fie antigel special pentru moto cum nici lichid de frana nu cred ca e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Sunt detinator de Honda CBR 600 RR 2003. Stie cineva ce antigel sa-i bag si de unde pentru a-l pregati pentru iernat? Multumiri anticipate ! Uita-te si tu in manualul utilizatorului/de service, acolo trebuie sa scrie tipul de antigel folosit. Ca regula generala, pentru instalatii de racire realizate din aluminiu iti trebuie un antigel pe baza de etilen glicol, fara silicati diluat in proportie de 50% cu apa distilata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
semerketh Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Am gasit Motul antigel Motocool Expert cam la 30 ron / 1 Litru.... Nu stiu insa cat e de bun... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tm95for Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Vezi ca un prieten a calat motorul din cauza antigelului diluat incorect. Am auzit ca CBR ul de 600 de prin 2002-2004 are probleme din punctu asta de vedere. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Am gasit Motul antigel Motocool Expert cam la 30 ron / 1 Litru.... Nu stiu insa cat e de bun... Amice , e Motul. E unul din cei mai buni producatori... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 E super ok ...Motul...dar atentie la diluare vezi la ce temperatura e in starea de pe recipient si cu apa distilata fa diluarea in functie de ce temperatura vrei sa ai ,de inghet, bineinteles...Fortza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr.mengele Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Sunt detinator de Honda CBR 600 RR 2003. Stie cineva ce antigel sa-i bag si de unde pentru a-l pregati pentru iernat? Multumiri anticipate ! poti pune antigel marca Hepu. E german si e de calitate iar pretul e pe la 20 lei 1,5 litri ceea ce iti ajunge , pt ca sa reziste la minus 40 grade il diluezi 1:1 si e suficient. e pentru radiatoare si motoare din aluminiu si are punctul de fierbere la 190 grade ceea ce e iarasi suficient. nu are rost sa bagi antigel extrem de scump, e doar un motor cu ardere interna , nu e tehnologie NASA. ideea e sa-l schimbi la un maxim an, aste e mai important, la fel cum trebuie schimbat , tot maxim la un an, lichidul de frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr.mengele Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 (editat) antigelul concentrat are punctul de inghet mai mic , adica ingheata la minus 15-20 grade celsius! neaparat trebuie diluat! cat despre problema ta , nu are rost sa te agiti, surplusul va gasi o cale sa scape.. Editat Octombrie 11, 2010 de dr.mengele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 poti pune antigel marca Hepu. E german si e de calitate iar pretul e pe la 20 lei 1,5 litri ceea ce iti ajunge , pt ca sa reziste la minus 40 grade il diluezi 1:1 si e suficient.e pentru radiatoare si motoare din aluminiu si are punctul de fierbere la 190 grade ceea ce e iarasi suficient. nu are rost sa bagi antigel extrem de scump, e doar o honda , nu e tehnologie NASA. ideea e sa-l schimbi la un maxim an, aste e mai important, la fel cum trebuie schimbat , tot maxim la un an, lichidul de frana. de-aia imi plac detinatorii de Honda , ca se ajuta intre ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr.mengele Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 (editat) de-aia imi plac detinatorii de Honda , ca se ajuta intre ei. sa stii ca nu am observat acelasi lucru la posesorii de kawasaki....sau yamaha. chiar imi pare rau.. ( ba nu , ca m-am razgandit) Editat Octombrie 11, 2010 de dr.mengele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Am gasit Motul antigel Motocool Expert cam la 30 ron / 1 Litru.... Nu stiu insa cat e de bun... Eu zic sa te mai gandesti, e cam ieftin 30lei/litru pentru pentru un RR Trecand la lucruri serioase, sunt flacoane cu antigel deja preparat, amestecat, cum vreti voi sa ii ziceti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 poti pune antigel marca Hepu. E german si e de calitate iar pretul e pe la 20 lei 1,5 litri ceea ce iti ajunge , pt ca sa reziste la minus 40 grade il diluezi 1:1 si e suficient.e pentru radiatoare si motoare din aluminiu si are punctul de fierbere la 190 grade ceea ce e iarasi suficient. nu are rost sa bagi antigel extrem de scump, e doar un motor cu ardere interna , nu e tehnologie NASA. ideea e sa-l schimbi la un maxim an, aste e mai important, la fel cum trebuie schimbat , tot maxim la un an, lichidul de frana. recomand si eu Hepu . tu unde ti-ai gasit ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
semerketh Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 (editat) Da... am gasit....Motul antigel Motocool Expert gata preparat la 30ron/1L ...nu mai este necesar amestecul cu apa distilata.... Mai ramane sa gasesc pe cineva care stie sa-l schimbe Editat Octombrie 11, 2010 de semerketh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 poti pune antigel marca Hepu. E german si e de calitate iar pretul e pe la 20 lei 1,5 litri ceea ce iti ajunge , pt ca sa reziste la minus 40 grade il diluezi 1:1 si e suficient. Nu pot sa cred ca ii recomanzi omului ceva asa ieftin pentru o Honda... P.S. - Honda are nevoie de antigel ? Eu credeam ca Hondele se racesc printr-un sistem cu camp magnetic controlat prin comanda verbala ,numit Honda Magnetic Arrogant Shield (HMAS). Probabil ca motorul in discutie este pre 1741 (an in care Honda a inventat HMAS). Futu-i , am uitat , fug repede in garaj sa-mi adun uleiul de sub Suzuki ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 (editat) eu nu stiu despre ce supapa vorbiti voi acolo. la toate motoarele am vazut un furtul gol, fara nici o supapa a vietii pe acolo, in partea de sus a vasului de expansiune. totul iese pe acolo si gata! Uite o ilustrație care să lămurească. Capacul are rol de [capac ] , 1.valvă de suprapresiune, care deschide la valori prestabilite, permițând lichidului să curgă spre vasul de expansiune, Âşi 2. rol de valvă de vacuum, care după răcirea motorului, permite lichidului din vasul de expansiune să revină în radiator. Editat Octombrie 11, 2010 de almostcyborg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.