Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Lichidul de frana o data la 2 ani. Cel de racire - ma uit in carte si iti spun, dar cred ca la 18.000 km. Intervalele de service sunt de 6000 pentru maruntisuri, 12000 pentru unele componente si 18000 pentru altele, nimic la 9000.

 

Ulei se baga 3 litri fara filtru si 3.2 litri cu filtru. Mie mi-au bagat 3 litri in service (Honda) chiar si cu filtru schimbat si nu sunt pe minim, deci e posibil si cu 3 litri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salut. ma numesc dragos si stau in dr taberei. am si eu de vreo 3 luni un CB 500. ieri i-am dat motocicleta lui frati-miu pt 2 zile si a venit asta -seara fara aparatorile laterale din plastic, cele care imbraca rezervorul. are cineva idee de unde pot sa fac rost de altele? Sunt negru de suparare, si ma gandesc numai la asta. va rog sa ma ajutati, stiti pe cineva care dezmembreaza CB 500? dati-mi bip. 0740103587

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Acum pot sa ma inscriu si eu in randul posesorilor de CB500. Despre ea: CB500S an 2000, 16000km din italia. ieri am vazut-o, acum astept sa fac actele si sa merg sa o inmatriculez. totusi am gasit cateva defecte optice si vreau sa intreb dak se pot remedia si cam la ce costuri s-ar ridica reparatiile. va intreb pe voi pt k sigur stiti mai bine k mine cum, unde, cat etc.

prima chestie care mi-a sarit in ochi este rezervorul usor zgariat pe partea dreapta pe unde vine abtibildul ala cu Honda si usor infundata tabla, nu se simte decat cu mana, e putin vizibil. se pot indrepta rezervoare sau se inlocuiesc si gata? a doua chestie e carena din spate de sub sha, putin crapata dar am vazut mai sus k se repara f usor cu superglue. si a treia chestie va intreb dak se gasesc abtibilduri de lipit pe rezervor si pe carene pt k le-as cam schimba pe astea, sunt zgariate. nu vreau sa fac toate schimbarile astea acum dar asa pt cultura mea generala. multumesc!

 

 

Salut.Cati bani ai dat pe ea? A mea e din 2002 si m-a costat 2400 Eu(cu tot cu transport), tot din Italia adusa. In legatura cu rezervorul "infundat" am si eu aceeasi problema.Am vorbit cu un prieten care are service si m-a sfatuit sa o las asa, cica daca ii scoate infundatura trebuie chituita si revopsita, plus abtipilduri noi(aprox. 60 euro 2 bucati ).Asfalt neted !!

post-10687-1192525058_thumb.jpg

post-10687-1192525092_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru dragos:

nu dispera cu fustitzele alea 2. Nici a mea nu le are si nu le simt lipsa:))si sincer sa fiu nu pricep la ce naiba folosesc.

Mai mult te incurca daca ai ceva de mesterit (vezi operatiunile din haynes). Sunt pe ebay, da cam scumpe, vezi si la reprezentanta. Sau cauta pe forum ca sunt unii care fac carene, din ce-am vazut la un moment dat. Pana acum nu am auzit pe nimeni sa dezmembreze cb 500:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adrian,

 

Apelez inca o data la manualul tau de service. De cand a venit vremea 'rece' am observat ca motorul se incalzeste f greu, dar totusi prin radiator trece apa calduta. Asta ma face sa cred ca termostatul nu inchide bine. Ai idee unde este pozitionat acest termostat si eventual care este codul lui (ca sa-l pot comanda)?

 

Multumesc frumos,

Cristian.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:wave: smakalan,

 

Eu am avut aceasta protectie de cand a venit moto din Germania. Incearca pe louis.de (ma uit sa vad daca scrie pe a mea producatorul). Se merita! Efectiv daca pui moto jos se tine in ghidon, aceasta protectie si eventual scarita. Eu l-am pus jos de pe loc (din greseala, evident) si nu am reusit nici macar sa zgarii vopseaua de pe moto...

 

Cristian.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:ok: smakalan,

 

Eu am avut aceasta protectie de cand a venit moto din Germania. Incearca pe louis.de (ma uit sa vad daca scrie pe a mea producatorul). Se merita! Efectiv daca pui moto jos se tine in ghidon, aceasta protectie si eventual scarita. Eu l-am pus jos de pe loc (din greseala, evident) si nu am reusit nici macar sa zgarii vopseaua de pe moto...

 

Cristian.

 

Stii cumva cum sta treaba cu cei de la www.motolouis.ro ??? Ei isi pun vreun comision la produsele pe care le aduc din Germania, sau le aduc la pretul de catalog de acolo?....taxe postale,TVA....eu is din Cluj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adrian,

 

Apelez inca o data la manualul tau de service. De cand a venit vremea 'rece' am observat ca motorul se incalzeste f greu, dar totusi prin radiator trece apa calduta. Asta ma face sa cred ca termostatul nu inchide bine. Ai idee unde este pozitionat acest termostat si eventual care este codul lui (ca sa-l pot comanda)?

 

Multumesc frumos,

Cristian.

Sub rezevor gasesti usor un buson ca cele de radiator la masini. Chiar langa el e o piesa metalica (posibil aluminiu, din poze) in care intra 2 furtune groase in paralel si e conectata si de componenta cu busonul. Piesa asta metalica e "thermostat housing", termostatul e inauntru. Trebuie sa golesti partial circuitul de racire ca sa scoti termostatul, altfel o sa curga lichid pe motor si ce mai e pe-acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

puteti sa-mi spuneti care este o valoare normala la testul de compresie? multumesc...si atat ca acum mai rar e asfaltul uscat

 

sal,

 

pai rezultatul depinde de vechimea motorului, de exemplu la mine dupa 50 de mii de kilometrii facuti cu ei intr-un cilindru am avut 8 atmosfere iar in celalat 7 atmosefere. raposrtul de compresie dat de producator cand e noua mobra este de 10:1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna Ziua,

 

Sunt si eu un incepator si pe forum si pe 2 roti (pe 4 roti am vreo 6 ani vechime si o Dacie obosita) si dupa ce m-am documentat si am intebat si eu in dreapta-stanga,m-am decis sa-mi iau ca prima motocicleta un CB 500 second-hand eventual de pe mobile.de.

As vrea sa-mi spuneti si mie cand il cumpar la ce sa ma uit,adica probleme cunoscute la acest tip de motocicleta,puncte slabe,etc.Am vazut ca sunt 2 tipuri : PC 26 Japan si PC 32 Italy cu frane Brembo din 97 incoace.As vrea sa-mi spuneti si mie care ar fi mai bun si de ce.Cum sunt carburatoarele la CB 500 ? Ca daca sunt ca ala de Dacie,ma las pagubas :ok: .

De asemenea,cine si-a mai adus motociclete din Germania as vrea sa-mi spuna si mie procedurile care se fac (vama,inmatriculare,costuri,etc).Astept posturi,multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt doua variante, PC26 fabricata intre 93 si 96 si PC 32 intre 97 si 2002. Diferentele sunt la frana fata (minore), spate (PC26 are tambur, PC32 are disc) si se spune ca cele facute in Italia au probleme cu rugina in medii umede (adica in Anglia). Nu pot confirma sau infirma, am citit discutii prin UK.

 

Puncte slabe nu sunt multe: bataie la motor la kilometri mai multi (spre 50.000, lantul de distributie, schimbarea costa vreo 400 EUR). Discul de frana de pe fata uneori se deformeaza, dar nu prea des. In rest nu imi mai trece nimic prin cap. Vezi consumabilele in ce stare sunt, de la cauciucuri la kitul de lant.

 

Ca idee, exista si CB 500S semicarenata, la drum lung apreciezi un parbriz si cele de fabrica arata mult mai bine decat hidoseniile de pe Louis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zilele astea am luat si eu un CB 500, din 95 de pe BikeShop.ro......Am fost sa il vad, mi-a placut, si acum astept sa imi iasa numerele (pe joi), ca sa merg sa o iau acasa :cheers:.....

Cateva specificatii: - motocicleta adusa din elvetia, inmatriculata in germania si apoi adusa in tara (de vreo 2 luni), estetic arata f bine, dar prezinta rujina pe suspensiile spate,suportul pt cutii laterate

(sau ce o fi chestia neagra metalica de langa semnalizatoarele spate), esapament si suruburile carenei oxidate...semn ca nu a fost folosita in ultima vreme, sau a fost tinuta afara neingrijita, parerea mea (voi ce ziceti?)

- cablu vitezometru nu functioneaza, kilometraj oprit la 26 000 km

- cauciucuri, lant, coroana spate in stare buna

- partea superioara a carenei si-a pierdut luciul, este mata, ca si elementele de pe ghidon. (cu carena am aflat ca a fost spalata cand s-a adus in tara si asa si-a pierdut luciul ?!)

- motor, sunet excelent, nu a scos fum la pornire la rece....accelerare.....

Revin cu impresii dupa ce o sa fac mai multi km cu ea.....(momentan am afacut vreo 100 de m)!

Asfalt uscat! (cat se poate pt perioada asta)!

post-15747-1194075064_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de lamuriri Adrian.Am citit toate posturile de aici si am vazut ca esti expert la mecanica,speram sa-mi raspunzi tu :cheers:

De asemenea,cine si-a mai adus motociclete din Germania as vrea sa-mi spuna si mie procedurile care se fac (vama,inmatriculare,costuri,etc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zilele astea am luat si eu un CB 500, din 95 de pe BikeShop.ro......Am fost sa il vad, mi-a placut, si acum astept sa imi iasa numerele (pe joi), ca sa merg sa o iau acasa :cheers:.....

Cateva specificatii: - motocicleta adusa din elvetia, inmatriculata in germania si apoi adusa in tara (de vreo 2 luni), estetic arata f bine, dar prezinta rujina pe suspensiile spate,suportul pt cutii laterate

(sau ce o fi chestia neagra metalica de langa semnalizatoarele spate), esapament si suruburile carenei oxidate...semn ca nu a fost folosita in ultima vreme, sau a fost tinuta afara neingrijita, parerea mea (voi ce ziceti?)

- cablu vitezometru nu functioneaza, kilometraj oprit la 26 000 km

- cauciucuri, lant, coroana spate in stare buna

- partea superioara a carenei si-a pierdut luciul, este mata, ca si elementele de pe ghidon. (cu carena am aflat ca a fost spalata cand s-a adus in tara si asa si-a pierdut luciul ?!)

- motor, sunet excelent, nu a scos fum la pornire la rece....accelerare.....

Revin cu impresii dupa ce o sa fac mai multi km cu ea.....(momentan am afacut vreo 100 de m)!

Asfalt uscat! (cat se poate pt perioada asta)!

felicitari pentru motor! l-am mai vazut pe bikeshop mai demult, nu stiu cu ce pret. acum aparuse din nou si ma uitam si eu la el. sper sa ma alaturi si eu in curand familiei CB

 

--- Mesaj completat în 04 Nov 2007 20:27 -------------

199 PSI / 14.0 BAR. Cifrele sunt din manualul de service.

mersi de raspuns. imi pare rau pentru ros46...

inca ceva: se poate face testul la un service auto?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, m-am facut si eu cu o cebica 500s din 99 acum vreo 3 saptamani, dar pana sa apuc sa va zic de ea am trantit-o intr-o rapa pe cheia... partea buna e ca sunt intreg, partea rea e ca ea e cam avariata... furca indoita, sa dea Domnu sa se repare, bordu smuls, far hmmm.. sa zicem recuperabil si carene facute tandari. stiti cumva pe unde gasesc dintre cele mentionate sa pot s-o pun din nou pe picioare?

 

Va multumesc!

 

Si la cat mai multi km fara evenimente, nu ca mine :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...