Vizitator Postat Noiembrie 26, 2011 Share Postat Noiembrie 26, 2011 Daca e in romania nu pot sa zic decat fa-le un pret dar daca sunt in anglia ... Poate intrati si voi mai des, mai discutam si noi una alta ... eu am tot lucrat la motor si as fi avut nevoie de ceva pareri, am pus la un momentdat poze dar ... sa le pun pentru mine e cam aiurea ca oricum numeni nu raspunde sau cand raspunde o face din an in paste. am incercat sa-ti dau PM dar nu a mers. Avem rotile , sunt in Satu Mare in beci la varul lui Ice-Man Singura chestie e ca toata partea stanga cu pinionul am pus-o la cb-ul astalalt. Oricum o poti lua de la roata care o ai deja. Iar la roata fatza nu mai avem discul, l-am dat demult. Daca totusi te intereseaza rotile, le dam la 50 euro pe amandoua(sau fa o oferta), erau in stare f ok cand le-am vazut ultima oara acum 2 ani, motocicleta nu avea multi km iar vopseaua arata bine. Ice-Man nu prea intra pe forum ca nu are timp dar eu intru saptamanal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 27, 2011 Share Postat Noiembrie 27, 2011 am incercat sa-ti dau PM dar nu a mers. Avem rotile , sunt in Satu Mare in beci la varul lui Ice-Man Singura chestie e ca toata partea stanga cu pinionul am pus-o la cb-ul astalalt. Oricum o poti lua de la roata care o ai deja. Iar la roata fatza nu mai avem discul, l-am dat demult. Daca totusi te intereseaza rotile, le dam la 50 euro pe amandoua(sau fa o oferta), erau in stare f ok cand le-am vazut ultima oara acum 2 ani, motocicleta nu avea multi km iar vopseaua arata bine. Ice-Man nu prea intra pe forum ca nu are timp dar eu intru saptamanal. Le vreau, vorbeste cu varul tau, sa le caute(cine stie pe unde or fi) si sa le puna la curier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariu-_cycle Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 Salut, am nevoie de sfatul vostru referitor la pornirea la rece... Cum s-a lasat frigul imi porneste numai daca incalzesc bujiile pe aragaz! Am incercat in fel si chip...dar numai asta da roade! PS: nu se inneaca , bujiile le scot tot timpul uscate. Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alnke Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 salutare tuturor.sunt si eu un proaspat posesor de cb500,mai precis de duminica.este din 97,cam 40000km.este prima motocicleta deci oricum ar merge sunt multumit ca am trecut de la motoscuter la ea.sper sa nu am probleme cu ea.cam ce ar trebui sa schimb ?ulei, filtru ulei,filtru benzina,filtru aer.niste preturi stiti la ele si de unde le pot cumpara?incao chestie...cred ca am problema cu semerigurile de la furca fata deoarece cand am venit cu ea pe drum mi sa parut ca are putin ulei pe furca...si la astea m-ar interesa un pret si un loc de unde as putea sa le cumpar.o sa revin cu poze dar cred ca pe la sf saptamanii deoarece acum e la cineva la casa si e persoana prinsa cu niste treaba si nu ma pot duce sa o vad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 (editat) Salut, am nevoie de sfatul vostru referitor la pornirea la rece... Cum s-a lasat frigul imi porneste numai daca incalzesc bujiile pe aragaz! Am incercat in fel si chip...dar numai asta da roade! PS: nu se inneaca , bujiile le scot tot timpul uscate. Multumesc, Incearca sa tragi socul la maxim salutare tuturor.sunt si eu un proaspat posesor de cb500,mai precis de duminica.este din 97,cam 40000km.este prima motocicleta deci oricum ar merge sunt multumit ca am trecut de la motoscuter la ea.sper sa nu am probleme cu ea.cam ce ar trebui sa schimb ?ulei, filtru ulei,filtru benzina,filtru aer.niste preturi stiti la ele si de unde le pot cumpara?incao chestie...cred ca am problema cu semerigurile de la furca fata deoarece cand am venit cu ea pe drum mi sa parut ca are putin ulei pe furca...si la astea m-ar interesa un pret si un loc de unde as putea sa le cumpar.o sa revin cu poze dar cred ca pe la sf saptamanii deoarece acum e la cineva la casa si e persoana prinsa cu niste treaba si nu ma pot duce sa o vad. Simeringurile sunt in jur de 35-50 de lei iar uleiul pentru amortizoare ca se schimba si ala e in jur de 50 de lei si mai pune vreo 2,5 ore de manopera(100-150 de lei depinde de service) In primavara schimba-i uleiul, un Motul 5100 10w40 e perfect, iti trebuiesc 3,1L asta costa in jur de 100 de lei + filtru care in functie de marca si de unde il cumperi poate varia de la vreo 25 de lei la 50. Iti recomand sa ii verifici si filtrul de aer, daca e ok il sufli un pic doar, daca e gri de praf il schimbi neaparat. Bujiile, daca nu stii cand au fost schimbate ultima oara, iti recomand sa le schimbi, daca stii cand au fost schimbate poti sa le tii vreo 20 000 de km. Lichidul de frana verifica-l daca e murdar sau nu, tre sa fie transparent cu o tenta usoara de gri, daca e foarte gri sau chiar negru iti recomand sa il schimbi. ACUM iti recomand sa schimbi antigelul daca nu stii de cand e, daca stii de cand e, si e mai proaspat de 2 ani e ok, daca e mai vechi sau nu stii de cand e iti recomand sa il schimbi(2,7L) sau macar sa mergi la cineva sa iti verifice daca e ok, nu de alta da sa nu iti inghete in motor si sa plangi dupa el in primavara ... Editat Decembrie 6, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 Salut Apropo de schimbat lichidul de racire, eu la a mea am schimbat antigelul de 2 ori pana acum si de fiecare data nu am reusit sa bag decat aprox 1,8L (inclusiv in vasul de expansiune) respectand procedura din manual. La primul schimb nu am dat prea mare importanta nerealizand ca de fapt sunt 2L doar in circuitul de racire. Oricum a functionat ca si inainte, poate chiar mai bine fiind antigelul nou. La al doilea schimb am incercat sa bag macar cei 2L pe care-i aveam respectand aceeasi procedura din manual, dar nici macar astia nu au intrat. Apoi am zis ca poate nu se aeriseste bine circuitul si dupa schimb am verificat timp de o saptamana, dupa fiecare cursa zilnica, nivelul prin busonul de umplere de sub rezervor, completand pana la plin pe acolo. Numai ca dupa am observat ca nivelul in vasul de expansiune imi crescuse cu mult peste maxim si a trebuit sa mai scot ca imi dadea pe afara, ajungand iar la cei aprox 1,8L. Cu toate acestea motorul imi functioneaza normal, nu-mi trece acul la termometru de 2/3 in stationare cand intervine ventilatorul, iar in mers nu mai vorbesc (nu ajung niciodata la jumatate). Deci as exclude sa am canale de racire infundate. Ar mai fi golirea incompleta a circuitului dar respectand procedura din manual nu ar trebui sa iasa tot? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 Eu cred ca nu prea are cum sa iasa tot lichidul de racire...la fel am facut si eu cand aveam CB. Mai ramane din vechiul antigel pe instalatie, canale etc. Tu fa treaba asta. Goleste radiatorul pe la pompa de apa, scoate furtunul vasului de expansiune. Toarna apa distilata in instalatie, porneste motorul, lasa-l ceva timp sa se incalzeasca, lasi circuitul apoi sa se raceasca, golesti iarasi toata apa distilata, pui noul amestec de antigel + apa distilata. Torni incet de tot, sa elimini potentialele bule de aer (oricum o sa fie cateva pe circuit) apoi pui si in vasul de expansiune pana la semn, pui busonul radiatorului, pornesti motorul il lasi sa ajunga la temperatura de functionare si il turezi de ceva ori (daca poti iesi la o tura de 1-2 km e si mai bine) pana in 5-6.000. Lasi apoi sa se raceasca iar circuitul, desfaci busonul si completezi cu cat mai e nevoie daca mai intra. Eu zic sa nu iti faci probleme, daca se incalzeste radiatorul pe ambele parti (pui mana pe furtunele ce pleaca din radiator) si eventual pui degetul pe diverse zone ale radiatorului (ai grija sa nu te arzi) inseamna ca nu are nimic. Eu asa am facut la CB si a mers super, statea acul temperaturii exact la 2/3. OFFTOPIC: Donez pentru un CB din Bucuresti urmatoarele: un pinion de atac si pinion spate cu ceva uzura dar mai merg, doua manete rupte, la una dintre ele este si o bucata, o maneta intreaga de ambreiaj parca si o grila de radiator (aia din fabrica). Asa am facut prima data cand l-am schimbat, sa curat instalatia de antigelul vechi care era cam dubios la culoare. A doua oara, in toamna asta, l-am schimbat fara spalare pentru ca antigelul avea cam aceeasi culoare cu cel nou si era de acelasi tip (cel roz, concentrat, de la Mol). Acum insa am monitorizat cam o saptamana nivelul pe la busonul de umplere dupa fiecare cursa zilnica, dupa ce se racise motorul evident, si completam cu foarte putin, uneori chiar deloc. Insa micile completari se adunau in vasul de expansiune care se umpluse peste nivelul maxim. Oricum de racit se raceste bine iar radiatorul este cald pe ambele parti. Putin Offtopic si de la mine: felicitari pentru SV, V2-ul acela suna foarte bine. Daca e si fiabil si usor de intretinut atunci jos palaria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 Putin Offtopic si de la mine: felicitari pentru SV, V2-ul acela suna foarte bine. Daca e si fiabil si usor de intretinut atunci jos palaria. Fiabil e, am inteles ca consuma mai putin, acum nu stiu cat e de adevarat cam din toate punctele de vedere e mai bun sau macar la fel ca cb-ul ... singura chestie negativa pe care am gasit-o eu e ca in ture se pierde ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 Da, dupa 6000 rpm CB-ul iti aduce zambetul pe buze. Daca mai ai si o toba care suna frumos... (desi cea originala incepe si ea sa dea drumul la decibeli la acele turatii). In alta ordine de idei, de ceva timp ma gandesc sa inlocuiesc becul de far original cu unul xenon (cred ca bixenon e corect, pe ambele faze) si la niste manere incalzite. Cu manerele nu sunt foarte hotarat pentru ca mi-am pus deja niste handguards-uri si ajuta si acelea, insa xenonul ar trebui mai ales ca originalul nu prea lumineaza cum trebuie. Astept deci pareri de la cei care au montat xenon pe Cb, ma intereseaza luminozitatea obtinuta, pret kit, usurinta in montaj, eventual furnizori si orice altceva util in acest sens. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 Lasa xenonul, pune Philips Extreme Power, da lumina cu mult mai mult decat becul ei din fabrica si e si mai usor si ieftin de montat. Si nici nu rupe ochii celorlalti. Are acelasi consum de curent ca si becul original? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 (editat) Lasa xenonul, pune Philips Extreme Power, da lumina cu mult mai mult decat becul ei din fabrica si e si mai usor si ieftin de montat. Si nici nu rupe ochii celorlalti. sustin si confirm! Are acelasi consum de curent ca si becul original? da.http://www.philips-shop.ro/11148.p.html Editat Decembrie 14, 2011 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 Si nici nu rupe ochii celorlalti. Daca ai bun simt, se pot regla si xenoanele astfel incat sa nu deranjeze Si decat sa dau 50 pe un bec 'filips' mai bine dau 65 pe un xenon chinezesc care probabil tine mai mult. Cel putin becurile la mine nu prea au tinut. Insa am un xenon de vreo 3 ani care dupa ce l-am avut pe masina, l-am mutat pe moto acum si inca tine Problema nu vine de la xenon in trafic, ci mai degraba din cauza proiectoarelor aprinse chiar si cand nu e ceata si mai ales cand au si xenon in ele. Si bineinteles a bizonilor care tin farurile ridicate la maxim sa se 'vada pe sosea', ineptie care am auzit-o in repetate randuri. Eu le tin maxim cu reglaj maxim jos si vad si eu si nici nu deranjez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 (editat) Da, dupa 6000 rpm CB-ul iti aduce zambetul pe buze. Daca mai ai si o toba care suna frumos... (desi cea originala incepe si ea sa dea drumul la decibeli la acele turatii). In alta ordine de idei, de ceva timp ma gandesc sa inlocuiesc becul de far original cu unul xenon (cred ca bixenon e corect, pe ambele faze) si la niste manere incalzite. Cu manerele nu sunt foarte hotarat pentru ca mi-am pus deja niste handguards-uri si ajuta si acelea, insa xenonul ar trebui mai ales ca originalul nu prea lumineaza cum trebuie. Astept deci pareri de la cei care au montat xenon pe Cb, ma intereseaza luminozitatea obtinuta, pret kit, usurinta in montaj, eventual furnizori si orice altceva util in acest sens. Multumesc Nu stiu cum e philips ala dar eu de xenon sunt super multumit, merge parfum, faza scurta reglata ok nu bate foarte departe dar ai o lumina de rupi randurile in schimb cand ai dat faza lunga, vorba aia "s-a termiant cu smecheria", face un culuar frumos de lumina, nu bate peste tot ca becul normal, pur si simplu bate in fata vreo cateva sute de metri si un pic pe laterale (fix cat trebuie). De montat nu pot sa zic ca e usor ... daca iti iei special moto nu o sa ai probleme, eu mi-am pus de auto si am avut un pic de bataie de cap in sensul ca ... becul e aprins de balast care daca il alimentezi de pe faza scurta cand dai faza lunga misca becul(e tras de un electromagnet) pe faza lunga dar intrerupe alimentarea pentru faza scurta(balast), solutia de compromis a fost sa alimentez balastul de pe pozitie, si, desi ma asteptam sa am probleme cu instalatia tot sezonul asta a mers totul ok, acum cand am desfacut toate bune. Balastul meu e unul normal, dar chiar si unul slim tot nu ar fi incaput in carcasa de la far asa ca l-am prins pe partea stanga a motocicletei, sub rezervor, de sasiu. Ma temeam sa nu am probleme din cauza caldurii dar nimic, toate sunt ok; am mai vazut persoane care l-au prins cumva in spatele farului intre bord si carcasa la far ... mie mi se pare cam aiurea sa il pun acolo, la foamea din romania sunt sanse chiar sa ramai fara el. Desi nu e de firma pot sa zic ca e destul de fiabil, gropi, dat pe o roata si alte cateva chestii si nu a avut nimic(desi e SH). O investitie destul de buna ... + ca te vad mai bine si bizonii in trafic . Editat Decembrie 14, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 Stiu asta cu becul atins, nu a fost asta problema. La fel un prieten care a dat 100 de ron pe becuri se oftica ca eu mi-am pus xenon de 130 cand i s-a ars unul Inca o treaba buna am observat e sa ai geamuri clare si sa le tii si curate (daca sunt murdare deranjeaza, daca ai striatii e posibil sa reflecte ciudat lumina in parti). Geam clar+oglinda pt far clar, nu cum am vazut ca isi mai puneau unii geamuri din plexi si pastrau oglinda originala. Iar aici "Si bineinteles a bizonilor care tin farurile ridicate la maxim sa se 'vada pe sosea', ineptie care am auzit-o in repetate randuri." ma refeream strict noaptea. Ziua nu deranjeaza, chit ca e auto, chit ca e moto. Chiar si eu mai bag faza lunga cand sunt pe moto si stiu ca ma apropii de o intersectie unde nu prea se respecta regulile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 (editat) Philips Extreme Power si cat am tinut motoru nu am avut nici o problema Si o poza cu fostul meu [...] cu farul aprins. [...] faza scurta Exemplu GSF650: GS500 Editat Decembrie 14, 2011 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Decembrie 15, 2011 Share Postat Decembrie 15, 2011 (editat) DEZMEMBREZ Honda CB 500 din 96. Este inmatriculata in stare de functionare, kit de lant pus de 1500 km. contact Florin 0724 668 648 sau 0749 158 068 Editat Decembrie 15, 2011 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 Astept deci pareri de la cei care au montat xenon pe Cb, ma intereseaza luminozitatea obtinuta, pret kit, usurinta in montaj, eventual furnizori si orice altceva util in acest sens. Multumesc Auzisem si eu de aceste Philips-uri dar mi s-au parut exagerat de scumpe pentru un bec, si nu prea aveam incredere ca pot face asa mare diferenta. Din ce-mi spuneti pe aici dar si din pozele postate se pare ca e o varianta de luat in calcul, mai ales ca din punctul meu de vedere principalul dezavantaj la xenon este interventia asupra instalatiei electrice, si sincer nu-mi prea plac improvizatiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad.tepes Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 si pe mine ma intereseaza idea de xenon pe CB - am mers anul trecut la un moment dat pe Buftea prin nist sate noaptea si becul meu nu batea de loc, eram blind. idei de kituri pentru moto/recomandari? asa ceva necesita si adaptari suplimentare, sau pur si simplu pui in locul becurilor normale? http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-CB500-CB-500-XENON-HEADLIGHT-BULB-HID-SET-/350513317799?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item519c38c7a7 despre philips extreme power am auzit ba ca se ard repede (2-3 luni), ba ca-ti fac probleme la instalatie, samd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 si pe mine ma intereseaza idea de xenon pe CB - am mers anul trecut la un moment dat pe Buftea prin nist sate noaptea si becul meu nu batea de loc, eram blind. idei de kituri pentru moto/recomandari? asa ceva necesita si adaptari suplimentare, sau pur si simplu pui in locul becurilor normale? http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-CB500-CB-500-XENON-HEADLIGHT-BULB-HID-SET-/350513317799?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item519c38c7a7 despre philips extreme power am auzit ba ca se ard repede (2-3 luni), ba ca-ti fac probleme la instalatie, samd Alea nu-s senoane, poate doar whanabe si nici macar nu sunt legale la noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 La xenon H4, in cel mai rau caz mai ai 2 fire care le legi la baterie (+ si -). La zxr am avut xenon H4-2 parca, adica xenon pe scurta si langa pt. lunga, pus un alt bec halogen. La H4-2 nu am avut + si - separat care sa le leg la baterie, ci direct din mufa care o conectam la mufa originala a motocicletei, insa le-am pus eu releu si intrerupator (pornea faza scurta odata ce dadeam sa pornesc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 Auzisem si eu de aceste Philips-uri dar mi s-au parut exagerat de scumpe pentru un bec, si nu prea aveam incredere ca pot face asa mare diferenta. Din ce-mi spuneti pe aici dar si din pozele postate se pare ca e o varianta de luat in calcul, mai ales ca din punctul meu de vedere principalul dezavantaj la xenon este interventia asupra instalatiei electrice, si sincer nu-mi prea plac improvizatiile. Nu faci nici o improvizatie si nu te apuci sa tai din instalatie doar ca e mai cu susta sa montezi unul care nu e pt moto dedicat, alea de pe louis spre exeplu dedicate moto se monteaza mult mai usor si merg normal(positie, faza scurta, faza lunga) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Decembrie 28, 2011 Share Postat Decembrie 28, 2011 La xenon H4, in cel mai rau caz mai ai 2 fire care le legi la baterie (+ si -). La zxr am avut xenon H4-2 parca, adica xenon pe scurta si langa pt. lunga, pus un alt bec halogen. La H4-2 nu am avut + si - separat care sa le leg la baterie, ci direct din mufa care o conectam la mufa originala a motocicletei, insa le-am pus eu releu si intrerupator (pornea faza scurta odata ce dadeam sa pornesc). Cumpara-ti kit-ul de oriunde dosresti iar montajul ti-l ofer eu gratuit. Cadou de Mosu, ok? improvizatii ....daca este destinat de moto, adica cu droser mic nu sufera nicio modificare am crash bar-uri de vanzare pentru cb folosite. pretul de noi sunt 130 euro, le dau la 80 euro. cineva interesat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 28, 2011 Share Postat Decembrie 28, 2011 Cumpara-ti kit-ul de oriunde dosresti iar montajul ti-l ofer eu gratuit. Cadou de Mosu, ok? improvizatii ....daca este destinat de moto, adica cu droser mic nu sufera nicio modificare am crash bar-uri de vanzare pentru cb folosite. pretul de noi sunt 130 euro, le dau la 80 euro. cineva interesat? Care model ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 Care model ? model la ce? kit xenon sau la crash bar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 model la ce? kit xenon sau la crash bar? Crash bar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.