Sari la conținut

Dorim O Explicatie


Dan Nastase
 Share

Postări Recomandate

Ramanem datori, dl Paulenco.

Intelegem ca 0,297 = 1,188 !

Sa il lasam pe guru-ul vostru sa se concentreze pentru un alt articol exceptional.

Perle ca asta mai rar.

Multumim.

 

d-le Nastase ma dezamagiti din ce in ce mai mult ... dupa ce ca ca nu stati prea bine cu tehnica, fapt demostrat si in articolele de specialitate din revista dvs... nici cu cititul nu stati prea bine

 

am scris ca cei patru cilindri ard cate 0,297 L de amestec carburant ... iar daca nu va e clar acest "cate" inseamna ceva de genul ... 4x0,297 = 1,188

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 71
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Se cam simte ca terminarea sezonului ofera cam mult timp liber unora.

 

Poate nu au venit articolele din Germania pentru tradus, si se mai plictisesc unii.

 

Tipic romaneste !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vorba numai de o simpla virgula. Tot articolul cu pricina e scris , probabil , in graba. Se pare ca Dl. Stanescu e mai tot timpul grabit. Altfel nu imi pot explica scaparile din acel test, unde nu se spune absolut nici un cuvant despre cat consuma in realitate XJR 1200. Adica benzina la suta de kilometri, ca asta intereseaza pe orice motociclist, nu "litri la fiecare ciclu motor". As fi crezut ca tot in graba a plecat si la "testare", altfel nu mi-as fi explicat cum a facut-o in adidasi si blugi ( de parca ar fi fost vorba de un scuter), insa am observat ca asta e starea normala la dumnealui. Sau sa spui despre big bike-ul de la Yamaha ca " desi vitezometrul e gradat pana la 160, chiar si exemplarele mai vechi ajung fara probleme la 140 km/h" ! :P

Editat de partizan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Pentru aprecierea cantitatii unui amestec in stare gazoasa se foloseste o unitate de masura de volum cmc, dmc, mc cu precizarea presiunii si temperaturii acestuia.

2. In interiorul unui motor cu ardere interna acesti parametri "de obicei" se modifica destul de frecvent.

3. Motorul in cauza, XJR 1200 are la dispozitie 4 x 0,297 "litri" de volum disponibil, respectiv 1,188. Aceasta afirmatie nu este riguros exacta.

Capacitatea cilindrica data de producator se calculeaza luand ca baza alezajul, cursa si numarul de cilindri.

Formula de calcul a capacitatii cilindrice totale ia in calcul si raportul de compresie. (9,7:1 in cazul motocicletei mentionate).

4. Putem folosi "cursul de motoare" din anul III facultatea mecanica, ingineria automobilelor:

 

V.Total Vc/(E-1) x E unde V.Total=volumul total Vc=capacitate cilindrica E=raport de compresie.

 

Folosind aceasta formula (profesor doctor inginer Gheorghe Alexandru Radu - "Teoria, calculul si constructia motoarelor cu ardere interna") obtinem 1.324,15 cmc.

 

5. ...Sa nu mai vorbim de ciclul motor de 360, 720, grade sau cine stie cate RAC...

Nu, nu crustaceul ci rotatiile arborelui cotit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Pentru aprecierea cantitatii unui amestec in stare gazoasa se foloseste o unitate de masura de volum cmc, dmc, mc cu precizarea presiunii si temperaturii acestuia.

2. In interiorul unui motor cu ardere interna acesti parametri "de obicei" se modifica destul de frecvent.

3. Motorul in cauza, XJR 1200 are la dispozitie 4 x 0,297 "litri" de volum disponibil, respectiv 1,188. Aceasta afirmatie nu este riguros exacta.

Capacitatea cilindrica data de producator se calculeaza luand ca baza alezajul, cursa si numarul de cilindri.

Formula de calcul a capacitatii cilindrice totale ia in calcul si raportul de compresie. (9,7:1 in cazul motocicletei mentionate).

4. Putem folosi "cursul de motoare" din anul III facultatea mecanica, ingineria automobilelor:

 

V.Total Vc/(E-1) x E unde V.Total=volumul total Vc=capacitate cilindrica E=raport de compresie.

 

Folosind aceasta formula (profesor doctor inginer Gheorghe Alexandru Radu - "Teoria, calculul si constructia motoarelor cu ardere interna") obtinem 1.324,15 cmc.

 

5. ...Sa nu mai vorbim de ciclul motor de 360, 720, grade sau cine stie cate RAC...

Nu, nu crustaceul ci rotatiile arborelui cotit.

 

:lol: ;) :rose:

uite cum se trezesc unii la 80 de ani cu formule"riguros exacte" (scuzati pleonasmul)

 

in loc sa dea banii pe medicamente.

 

:P :crack: :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daaaa, foarte educativ dom' profesor. Ce sa zic, aveam prea multi biti disponibili si i-am trimis pe net sa mai stirnim putin spiritele. Foarte ingenios. Nu am nimic nici cu ML nici cu MU. Dar daca domnul Nastase vrea sa faca un MULM atunci sa caute bani si sa-i cumpere sa scape de concurenta ca ii sta in git. Cine a trait prea mult in comunism si e greu sa scape de metehne.

Sau ati terminat de verificat informatiile din ultimul numar al MU si ati trecut la ML?

 

Si eu care era cit p-aci sa va respect. Cu asa tactica e cam greu sa va cistigati respectul pentru ce faceti, nu pentru ce ati facut.

 

Va salut cu 1,188 lumeni sau watt sau ce vreti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule Dan Nastase,

Imi cer anticipat scuze pentru lungimea textului care urmeaza si pe care sper sa aveti timpul si bunavointa de a-l cititi pina la capat.

De foarte multi ani am o admiratie deosebita pentru toata activitatea Dvs. deosebita in domeniul moto.

Pentru toate articolele din revistele si almanahurile cu profil auto si chiar publicatiile moto aparute inca din vremea lui Ceausescu, articole care ne permiteau sa visam cu ochii deschisi la ceva ce ni se parea pe vremea aceea inacesibil.

Pentru faptul ca ati parcurs nenumarati kilometri in saua nenumaratelor motociclete strunite admirabil de talentul si experienta Dvs.

Pentru pasiunea cu care ati construit vestitul BMW "Condor" cu motor provenit de pe un Wartburg, motocicleta de care majoritatea cititorilor acestui forum au aflat abia recent in revista Dvs.

etc.etc.

Nu am crezut insa ca voi simti vreodata nevoia sa va adresez rindurile care urmeaza.

 

In calitate de cumparator si cititor constant al ambelor reviste la care facem aici referire ma simt nevoit sa va marturisesc ca am obosit sa fiu martor la insistenta cu care va agatati de (literalmente) fiecare virgula

pentru a ataca revista M.L. si pe redactorul ei sef, Dl. Cristian Stanescu. Mai ales in conditiile in care observ ca de cealalta parte raspunsul este moderat, relativ diplomatic si de bun simt, sau chiar lipseste uneori cu desavirsire.

M-am plictisit sa asist la persiflarea M.L. si auto-aprecierea revistei Dvs. pina si in benzile desenate de la sfirsitul unui anumit numar al acesteia. (benzi desenate pe care cu ocazia asta imi ingadui sa le

calific drept ne-"asortate" cu restul continutului, fiind cel putin puerile si incapabile sa stirneasca macar un zimbet in conditiile in care carnetul moto se obtine la virsta de 18 ani si nu cu 10 ani mai devreme...)

Mi-a ajuns sa aflu parerea Dvs. despre prezenta sau absenta calitatilor de motociclist ale lui Ciprian Stanescu si sa citesc despre prezenta sau absenta unui echipament de piele cu protectii in bagajul

acestuia cu ocazia unui eveniment moto unde acesta a aparut in revista Dvs. fotografiat (oroare!) in blugi pe o motocicleta. (Dvs. nu v-ati fotografiat niciodata in blugi pe un motor? Nu ati facut niciodata un tur de parcare cu un motor in camasa sau in tricou?)

Iar in legatura cu celebra virgula (sau celebrul punct, ma rog) la care faceti referire in acest topic si care aproape ca a adus pe noi culmi aceasta neobosita campanie:

1- va asigur ca a inteles toata lumea ca nu era vorba de O MIE-188 de litri de amestec carburant si,

2- da, inteleg ce vreti sa spuneti cind faceti referire la "temperatura, presiunea, capacitatea camerelor de ardere stoichiometria, etc... ", si inteleg ca volumul de 1,188 l masurat intre PMS si PMI nu este exact acelasi cu volumul de amestec carburant ars si circulat din cauza a multipli factori care influenteaza dinamica gazelor intr-un motor cu ardere interna, insa.....

Am citit si "dume" mai mari in reviste moto cu nume si traditie din lume si sunt convins ca au fost corectate de catre observatori atenti, dar nu si insotite de o asemenea "dramaturgie", mai ales in contextul in care

greseala este omeneasca si oricind ne putem aduce aminte de gafe mai mici sau mai mari apartinind si altor reviste de profil.

In concluzie, si ca sa nu mai lungesc un text deja consistent:

1-Nu sustin ca semnalarea unor gafe din M.L. nu este de dorit, DIMPOTRIVA....

2-In topul preferintelor mele din domeniul moto romanesc revista Dvs. se afla la conducere, fara ca prin aceasta sa sustin ca nu am citit cu placere multe din articolele din M.L., o revista nicidecum perfecta, insa destul de originala si care cred ca evolueaza constant in directia justa.

3-Din punctele precedente sper ca va veti da seama ca nu sunt legat in nici un fel de M.L. sau de Dl.Stanescu, pe care nu-l cunosc personal, asta pentru a nu suspecta vreun interes pe care il am in legatura cu toate cele scrise mai sus.

4-As vrea sa persist in cumpararea ambelor reviste, FIECARE cu plusurile si MINUSURILE sale asa cum am facut-o si pina acum, avind convingerea ca sunt o picatura din sistemul care va ajunge sa favorizeze aparitia a 3, 4, 6, sau 10 reviste de profil intr-o tara care este pe cale de a deveni civilizata si la acest capitol, insa...:

Imi doresc sa nu mai asist la consumarea in revista Dvs. sau pe acest forum a unor energii care pot fi canalizate intr-o directie constructiva... Altminteri e posibil sa renunt la placerea de a savura in fiecare numar U.M. noutatile cu privirte la un "meci" care ar trebui sa ramina, din punctul meu de vedere, privat. Chestiune de eleganta si de locul ales pentru testarea noului Ariel pe rufele murdare ale vecinului...

In contextul a ceea ce reprezentati pt. mediul motociclistic din Romania sper sa imi fie iertata indrazneala de a va scrie exact ceea ce gindesc si sper intr-un viitor mult mai propice evolutiei unei prese moto romanesti (si implicit a revistei Dvs.) asa cum ne dorim cu totii.

 

Va doresc cu aceasta ocazie, ca si pina acum, multa sanatate si putere de munca, inca f. multi km. fara necazuri in saua motocicletelor de toate felurile si numai bucurii!!

Cu multa stima si deosebita consideratie, Adrian Berescu.

Editat de Taz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La aceasta "adunare campeneasca", referirile sunt strict la adresa celor care se simt cu musca pe caciula.

 

 

Nu merita. Cu domnul Dan Nastase nu te poti intelege. El are dreptate si basta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acesta este primul meu post pe acest forum, dar asta nu cred ca este foarte relevant. am observat ca se pune foarte mare accent pe exactitatea exprimarii , chiar daca (admintand unele erori) cititorii au inteles exact despre ceea ce este vorba. adevarul este ca exactitatea exprimarii este foarte importanta. am cumparat pana acum o singura revista moto si asta pentru ca plictisindu-ma nu am gasit altceva ce as fi putut citi (nu este o jignire adusa revistelor moto dar prefer sa economisesc banii citind de pe net). era univers moto. este vorba de numarul 11, anul 2, noiembrie 2005.

tehinici de pilotaj->mirajul virajului->text dan nastase. ce mi-a atras atentia :

citez : "pornind de la franarea violenta pe linia dreapta dinaitea curbei, [..], atingerea inclinarii maxime in punctul de infelxiune si accelelrarea energica la iesirea din viraj" sau "linia ideala este usor de definit : curba trebuie atacata cat mai exterior, ca in punctul de inflexiune traiectoria sa fie apoi tangenta la interiorul virajului[.....]"

 

eu as zice ca linia ideala ar fi f(x)=a*x+b;

INFLEXIĂNE, inflexiuni, s.f. 1. Schimbare a înălțimii unui sunet; schimbare a tonului, a accentului în vorbire sau în cânt; uÂşurința cuiva de a-Âşi schimba tonul. 2. (Mat.; în sintagma) Punct de inflexiune = punct în care curba îÂşi schimbă sensul concavității. [Pr.: -xi-u-] – Din fr. inflexion, lat. inflexio, -onis.

 

asta zice dex 98 c e inlexiunea. cred ca la cantat nu va referati, ci la curbe (cine a pus v ul langa b? )

 

din cate am inteles eu va refereati al un punct de maxim in ceea ce priveste curba . matematic vorbind, daca modelam soseaua, punctul in care motociclistul se inclina cel mai mult este un punct de minim sau maxim local.

spun asta pentru ca am vazut ca folositi si cuvantul tangenta si textul mi s-a parut matematizat.

intr-o succesiune de curbe, in punctulde inflexiune, in cazul in care pilotul ia curba optim, el va fi perpendicular pe sol (presupunad ca si soseaua este orizontala)

sper ca se intelege ceea ce am vrut sa scriu, daca nu revin maine si cu poze :P .

numai bine si astept si eu un raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haralambie,

 

1. bine ai venit pe forum

2. ai picat exact in mijlocul unui meci la categoria grea (celebrity deathmatch) intre redactorii sefi ai celor doua reviste moto din Romania

3. in loc sa fii mediator sau instigator la discutie incerci sa ne distragi atentia bagandu-ne in ceata cu o discutie gen "meandrele concretului".

 

:crack: nu pricep nimic din ceea ce ai scris...hai cu poze, schite, desene sau o prezentare in power point :P

Editat de partizan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

presupunem fara pierderea generalitatii ca soseaua arata ca in poza mea. este functia sinus.

punctul rosu este punct de inflexiune, punctele albastre sunt de maxim, mimim .. din cate stiu eu inclinatia maxima nu o am in punctul de inflexiune.vazand inflexiune, tangenta, asteptam o derivata (tangenta "drumului" si a traiectoriei trebuie sa fie 0 in punctlele albastre ca sa iei curba optim), o derivata de ordin 2, care e 0 cand se schimba concavitatea, adica in punctul rosu.

acum se intelege mai bine ? asta legat si de inexactitatea motivul care a dus la inceperea topicului asta.

 

poza a doua seamana mai multa drum :P .. tot ala rosu e inflexiunea.. imi rezerv dreptul de a nu fi exact matematic tinad cont ca sunt desenate de mine.. dar asta e ideea

daca nici acum nu se intelege si am gresit chiar tre sa imi iau cookiurile in brate si sa plec :crack:)

post-7997-1132989271_thumb.jpg

post-7997-1132989653_thumb.jpg

Editat de haralambie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

citind acest topic m-a cuprins tristetea [DA, TRISTETEA; de aceea cred ca va fi ultimul topic pe care-l voi mai citi cu acest subiect].

aveam la un moment dat un respect enorm pentru domnul Dan Nastase, respect bazat pe tot ceea ceea ce citisem si auzisem despre acest domn. Asta se intampla acum multisori ani. Am continuat sa citesc, sa ma documentez, pasiunea pentru motociclism din trecut am reusit sa o concretizez, dar din pacate, unul din domnii care m-au inspirat in trecut, a disparut de ceva timp dintre noi. In urma sa au ramas in ochii mei o nostalgie amaruie, crampeie de exemple pozitive, dar vechi, depasite si un om fata de care am sperat ca isi va reveni la ceea ce a fost odata. Dar nu pot sa mai sper acest lucru, realitatea ma ia de mana si imi da o pereche de palme rasunatoare, pentru a ma face sa renunt la amintiri si sperante. Trebuie sa deschid ochii si sa o infrunt. In fata noastra este nimeni altul decat Dan Nastase, Razboinicul Luminii, Razbunatorul Tuturor Greselilor de Tipar, Omul care Poarta cu Mandrie o Bârna Intr-unul din Ochi.

 

 

"Nu-ți fie teamă că înaintezi prea încet. Teme-te dacă te opreÂşti." spunea Sun Tzu. Ce te faci daca dai inapoi?

 

 

 

Nu vreau sa ma considerati ingrat. Respect si voi continua sa respect pe acel domn care din pacate pentru noi, nu mai exista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Principalul motiv pentru care cumpar ocazional revistele ML si UM sunt informatiile publicitare de la finalul acestora de genul preturi motoare, echipamente, adrese de dealeri, magazine, alte anunturi de mica publicitate etc sau anuntarea anumitor evenimente (nu ma intereseaza cele care au fost deja). Asta nu este o critica la adresa acestor reviste ci doar o definire a profilului meu de cititor.

 

Sper insa pentru identitatea noastra de motociclisti ca nu vom asista in revistele de specialitate moto la dueluri de genul ProSport - Gazeta Sporturilor sau Procesul Etapei versus Recursul Etapei sau Gigi Becali vs George Copos etc.

Tot ca o sugestie sper sa nu apara in viitor rubrici de genul "Monden" sau "Life Style" in domeniul moto.

 

Rog motocilistii care sunt si microbisti sa imi scuze ignoranta si indiferenta fata de fenomenul fotbal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai adaug si eu ceva, tot ultimul post la subiectul asta, in aceeasi nota ca si Ivan:

Si eu aveam, pentru domnul dan nastase, respectul pe care il datoreaza oricine persoanelor mai in virsta (de fapt oricarui om in general). Din pacate, respectul asta a disparut odata cu PRIMUL articol pe care l-am citit (scris de Dan Nastase), acum multi ani, in nu mai stiu care revista. De ce ? Cred ca raspunsul e suma criticilor care s-au tot adunat pe acest topic.

Mai grav este ca, dupa acesti multi ani, am marea surpriza neplacuta sa intilnesc pe unul din forumurile mele preferate, unde gasesc deseori informatii utile si unde intru relaxat si cu placere, acest personaj despre care speram sa fi disparut in anonimat. Plus ca mai e si redactor sef al unei reviste pe care, din acest motiv, nu o mai cumpar de citeva luni....

O iarna scurta la toata lumea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule Nastase, ca un cititor fidel al ambelor reviste ce sunt (mare nenorocire pe capul nostru ca nu sunt decat doua) va marturisesc ca nu inteleg causticitatea si inversunarea dvs fata de revista ML, si mie se pare o lipsa de fair play insistenta cu care remarcati lipsurile si greselile din aceasta revista. Cu toti gresim, mai des sau mai rar, acceptam acest lucru, dar personal mie mi se pare, ca facand atata tam tam pe o virgula scapata intr-un punct, sau cine stie ce echipare neadecvata la un moment dat, faceti un mare deserviciu revistei dvs...si in acelasi timp ridicati mingea la fileu domnului de la revista ML, astfel incat atunci cand ''CU SIGURANTA'' vor apare greseli si in revista dvs, acestea vor fi remarcate si evidentiate cu aceiasi ardoare cu care dvs o faceti acum....(sau poate dl Stanescu se va dovedi un gentilom si va va lasa in pace)

Deci daca parerea mea conteaza pt dvs.(un umil user de pe acest site) si ma credeti pe cuvant ca nu sunt un partizan al nici unei reviste va sugerez sa va opriti aici atacurile lipsite de substanta si concret..

Si dvs si dl. de la ML sunteti niste pionieri in ceea ce faceti si va admir ...este inca loc pentru toata lumea.

 

Cu deosebit respect,

Marian Necula, un cititor asiduu atat al revistei MU cat si ML.

Editat de Marinero
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule Nastase cred ca ajunge cite mesaje ati primit referitor la obstinanta agresiune fata de altii din bransa. Eu doar va intreb:

1. Pentru cine faceti revista, pentru noi cititorii sau pentru a va hrani un orgoliu ciobit?

2. Ati inteles ceva din ce au scris colegii mei de "suferinta"?

 

Mie daca o persoana imi spune ca-s beat, zimbesc. La a doua, ma uit urit la el. La a treia, ma duc sa ma culc. Cred ca v-ar prinde bine " un pui de som ". Dupa aia vom vedea ce si cum.

Va salut si atit!

 

PS: daca eram in locul d-lui Stanescu nici macar nu va raspundeam. Mi-ar fi ajuns...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In calitate de cititor ma declar enervat de balacareala. Exista 2 reviste, bune-rele, cum o fi, daca vreau le cumpar, daca nu, nu. Datu' cu piatra in buna nu e o metoda care sa ma convinga sa cumpar una sau alta din publicatii. Nota: Cumpar Motolife pentru ca l-am gasit la mare pachet de 3 numere, nu aveam ce citi si s-a nimerit sa-mi pice in mana. Mi-a placut, am ramas cititor luna de luna. UM l-am luat de curios, sa vad ce zice in plus. Mi-a placut la fel, posibil sa continui sa-l iau, da' gustul amar al unui mic articolas anti-ML chiar in singurul numar citit de mine ramane. Prefer sa deveniti mari pentru ca puteti decat sa cresteti pe cadavrul revistei concurente.

Editat de f_zoltan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule Nastase sper ca observati ca majoritatea celor care au scris pe acest forum nu au fost de acord cu felul in care ati actionat. Eu consider acest lucru un gest de imaturitate si sunt uimit sa vad ca tocmai dumneavoastra faceti un astfel lucru. Cristian Stanescu a gresit? Bun, daca dumnealui a gresit dumneavoastra nu il aratati cu degetul considerandu-va mai bun. Daca sunteti mai bun aratati asta in revista, nu aruncand cu noroi in domnul Stanescu. Il apreciez foarte mult pe domnul Stanescu pentru felul in care a raspuns. Putea sa o faca pe un ton mult mai dur (si avea tot dreptul) dar totusi nu a facut acest lucru. Oricum eu cred ca aceea gresala neintentionata in ML. Orice om normal poate observa acest lucru. Oricui i se poate intampla acest lucru. A gresi este omeneste! Omorati-l pe Cristian Stanescu pentru aceasta gresala.

Domnule Nastase...ma mira foarte tare logica dumneavoastra. A aparut o gresala in revista concurenta (o gresala minora care nu a deranjat pe nimeni, toti cei care au citit dandusi seama care este informatia corecta si intelegand de ce s-a intamplat), gresala pe care dumneavoastra o observati. Ce face, dupa parerea mea, in mod normal un om? Se bucura ca in revista concurenta a aparut o gresala. Asta inseamna ca cititorii acelei reviste concurente care au observat gresala nu au fost multumiti si o sa citeasca in continuare revista dumneavoastra sperand ca dumneavoastra nu faceti astfel de greseli.

Prin acest gest al dumneavoastra nu ati facut decat sa indepartati o parte din cititorii dumneavoastra, eu numarandu-ma printre ei, iar daca o sa va intalnesc vreodata pe sosele nu o sa va salut...nici cu farul, nici cu mana...pentru ca un motociclist care face acest lucru nu merita respectul meu. Este loc pentru toata lumea!

 

Numa' bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma asteptam sa se abtina Cristi Stanescu si sa-l lase pe Dan Nastase sa se acopere din nou cu noroi.

In schimb sarjeaza si el si intr-un mod penibil.

Dom' Nastase daca era sa fiti riguros exact si sa va amintiti cursul de termotehnica, sau macar de termodinamica din liceu obsevati greseala din replica lui Cristi Stanescu:

:peace: - daca motorul ar fi fost monocilindric, volumul consumat in timpul unui ciclu motor ar fi fost egal cu cel consumat in timpul unui ciclul Carnot (dom' red sef jur ca asta nu e socru'miu!). Da, dar motorul ala avea 4 pistoane.

Ciclul Carnot este un ciclu ideal cu 2 adiabate si 2 izoterme , nu ciclul Otto ,sau mai bine zis aproximare a ciclului OTTO care este.

In schimb nu am inteles ce era revoltator de eronat in articolul din revista...

 

Cred ca ati sarit ca rinoceru confundand "amestec carburant" cu :crack: vaporii de benzinica.

Apoi v-a salvat Bunica de penibil invocand o greseala de interpretare. Nu v-ati lasat , o dati pe gazodinamica... De parca are vreo importanta ca e 1320 sau 1188.

 

Comunitatea motociclisilor comunisti cu Chang Jiang cu motor de Wartburg va saluta!

Hmm, BMW cu motor Wartburg...

:P un fel de Triumph Rocket III :rose: :baldy: :lol:

 

:lol: ;)

post-4291-1133046909_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciudat e ca domnul nastase spunea pe un topic mai vechi ca a inteles ce nu ne place noua cumparatorilor revistei dumnealui.Totusi cred ca nu intelegeti nimic domnule nastase, tot ce faceti e sa va alungati cititorii.

 

 

:P :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moto_comuniste

Mda domnule Dan Nastase sunt tentat sa spun "ti-am spus eu...", da' ma limitez la a spune -Ce-si face omu' cu mana lui se numeste "lucru manual" :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...