petrica Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Are cineva idee de unde cumpar o oglinda stanga de VFR (generatia a-6-a), cu tot cu suportul ce se prinde pe motocicleta ? Mult'am ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bungee Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Are cineva idee de unde cumpar o oglinda stanga de VFR (generatia a-6-a), cu tot cu suportul ce se prinde pe motocicleta ? Mult'am ! dupa ce am cautat pe toate forumurile si site-urile posibile din Romania (+ magazinele din Bucuresti si Ploiesti) si nu am gasit, am comandat de aici: https://www.davidsilverspares.co.uk/parts/part_23678/ Mi-au livrat-o la birou in 4 zile (nu mi-a venit sa cred ca a ajuns asa repede). Cu tot cu taxe ajunge destul de mult totusi (46 lire). Razvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
munetanugeorgian Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 cine ma poate ajuta si pe mine!!!! ( mi-am luat si eu vfr si in prima zi cand mi-am luat-o noaptea au incercat sa mi-o fure din fatza blocului crangasi,ceahlau,bl84,m-am trezit dimineatza ca nu mai pornea cu greu mi-am dat seama ca avea contactu spart dedesubt firele taiate si toate bucatzile din contact pe jos imprastiate, norocul meu ca nu au putut sa deblocheze ghidonul , nu cred ca erau profesionisti ca alfel plangeam dupa ea deci cine ma poate ajuta si pe mine cu un contact pornire care sa se potriveasca " 3 fire,model rc36 93` " mulzumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 salut. cam ce consum normal are un vfr 750 din 1993 ? alte probleme comune ale acestor motoare? ca as vrea sa imi iau si eu. mersi anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 dupa ce am cautat pe toate forumurile si site-urile posibile din Romania (+ magazinele din Bucuresti si Ploiesti) si nu am gasit, am comandat de aici:https://www.davidsilverspares.co.uk/parts/part_23678/ Mi-au livrat-o la birou in 4 zile (nu mi-a venit sa cred ca a ajuns asa repede). Cu tot cu taxe ajunge destul de mult totusi (46 lire). Razvan Mult'am frumos ! Mi-a fost de mare ajutor acest link ! Luni astept coletul ! Bafta mare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 multumesc pentru raspunsuri si pt promptitudine. ma gandisem la un moment dat si la nissin, dar ce-i drept sunt 'cam' duble la pret (in jur de 170 ron perechea....) daca spuneti ca nu au atacat discul varianta platinum cred ca o sa incerc. multumesc inca odata. numai bine Carbon Lorraine, mult mai ieftine ca Nissin, apropiate ca performanta, fac fata si pe supersport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misha' Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 (editat) salut. cam ce consum normal are un vfr 750 din 1993 ? alte probleme comune ale acestor motoare? ca as vrea sa imi iau si eu. mersi anticipat In afara ar trebui sa consume in jur de 5 ( mers normal 100-120). In oras nu stiu si e foarte relativ consumul de oras. Eu am din 97 si imi consuma un pic mai mult adica 5.5-6 dar de obicei merg cu pasagera si minim un cob, maxim 4 ( nu radeti am facut 600 de km cu 4 coburi, un cauciuc si pasager ) . Singura problema tehnica pe care o are vfr-u e releul de incarcare care se arde sigur. Daca iei unu aftermarket trebui sa ii pui un cooler de calculator( eu asa merg din vara trecuta si nu am avut probleme pana acum. ) PS. Am uitat ceva.. aveti idee unde pot sa gasesc surubile de carena pentru RC36 FV/model 97 ? Ma refer la clemele alea metalice ca niste suruburi cat si la cele din plastic care au inceput sa se cam rupa . Editat Aprilie 29, 2009 de misha' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
norway_gl Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 In afara ar trebui sa consume in jur de 5 ( mers normal 100-120). In oras nu stiu si e foarte relativ consumul de oras. Eu am din 97 si imi consuma un pic mai mult adica 5.5-6 dar de obicei merg cu pasagera si minim un cob, maxim 4 ( nu radeti am facut 600 de km cu 4 coburi, un cauciuc si pasager ) .Singura problema tehnica pe care o are vfr-u e releul de incarcare care se arde sigur. Daca iei unu aftermarket trebui sa ii pui un cooler de calculator( eu asa merg din vara trecuta si nu am avut probleme pana acum. ) PS. Am uitat ceva.. aveti idee unde pot sa gasesc surubile de carena pentru RC36 FV/model 97 ? Ma refer la clemele alea metalice ca niste suruburi cat si la cele din plastic care au inceput sa se cam rupa . Salut Cu siguranta vei gasi la Honda(InterMotorcycle-parca asa se numeste service-ul ce se afla pe prelungirea bd. Timisoarei, Bucuresti). Tot ce pot sa-ti zic legat de clemele din plastic e ca ajung undeva la 13ron/buc. Am cautat pe site-uri in afara insa fara mari reusite. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 (editat) Treaba buna cu V-TEC -ul asta, insa ........... pana in 7000rot/min, altfel cum sari de acest ,,prag" dispare cate o liniuta la indicatorul de beznina . Trebuie sa ies la o plimbare de stabilire a consumului de carburant, altfel am impresia ca modelul asta papa mai mult de cat cel pe care l-am avut acum doua veri (RC46, 2001) ........... poate este doar o iluzie !? Voi vedea ! Alta chestie ... deja mi-am botezat mobra ! O cheama ,,muta" ... in viata mea nu am avut o mobra asa tacuta. Tobele stock sunt enervant de silentioase ! Si un scuter se aude mai tare decat mobra mea ! Ma gandeam la o pereche de Leo Vince, dar ............ bani multi nene ! Voi cum ati procedat ? A-ti ramas cu tobele stock, sau ....... Cu bine ! Editat Aprilie 30, 2009 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 am dat lampa spate..am si saua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bungee Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Treaba buna cu V-TEC -ul asta, insa ........... pana in 7000rot/min, altfel cum sari de acest ,,prag" dispare cate o liniuta la indicatorul de beznina . Trebuie sa ies la o plimbare de stabilire a consumului de carburant, altfel am impresia ca modelul asta papa mai mult de cat cel pe care l-am avut acum doua veri (RC46, 2001) ........... poate este doar o iluzie !? Voi vedea ! Alta chestie ... deja mi-am botezat mobra ! O cheama ,,muta" ... in viata mea nu am avut o mobra asa tacuta. Tobele stock sunt enervant de silentioase ! Si un scuter se aude mai tare decat mobra mea ! Ma gandeam la o pereche de Leo Vince, dar ............ bani multi nene ! Voi cum ati procedat ? A-ti ramas cu tobele stock, sau ....... Cu bine ! Mie la drumuri mai alerte pe Cheia/Siriu unde o tin destul de mult peste 7000 imi ia cam 8-9%. La fel pe autostrada la peste 150. Daca vrei consum mic (5-6) trebuie sa o tii in regimul de 2 valve care pentru asta a fost facut (din cate stiu). Si eu am remarcat ca saltul de consum este destul de evident intre regimul in 2 valve/cil si cel cu 4 valve/cil. Dar si saltul de putere cred este de cel putin 30%. Cu toba am avut si eu aceeasi problema, motorul anterior avand o Borla sport. Dupa 2-3 luni a inceput sa imi placa mai mult asa silentioasa. Imi place ca sunt mai discret, mai elegant si nu ridic toate satele din drum cand plec la 5 dimineata. Evident mai este discutia de siguranta (chestia cu loud pipes saves lives) dar eu cred ca este discutabila. Eu zic sa ii mai dai putin timp pana te obisnuiesti. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 (editat) ....... Cu toba am avut si eu aceeasi problema, motorul anterior avand o Borla sport. Dupa 2-3 luni a inceput sa imi placa mai mult asa silentioasa. Imi place ca sunt mai discret, mai elegant si nu ridic toate satele din drum cand plec la 5 dimineata. Evident mai este discutia de siguranta (chestia cu loud pipes saves lives) dar eu cred ca este discutabila. Eu zic sa ii mai dai putin timp pana te obisnuiesti. Bafta Este clar ca ma voi obisnuii, insa tocmai am coborat din saua unu KTM 950 Adventure echipat cu evacuare full LeoVince (fara db-killere), care se auzea ,,putin" mai tare ! ... ma stia tot orasul ca am scos vaca la plimbare ......... cred ca asta e motivul de mi se pare asa tacuta ( nu ca nu ar fi ....) dar cum spui tu. Totul tine de obisnuinta ! Editat Aprilie 30, 2009 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianP Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Mai Petrica, e foarte buna asa "de la mama ei". Mai mergi un pic si o sa vezi. Sigur ca acum, dupa KTM e greu. In alta ordine de idei, tie iti place sa o "personalizezi", asa ca presimt ca nu te vei abtine prea mult. Deci prietene: fa-ti placerea si bucura-te de motor, kilometrii multi fara incidente si sa ne povestesti numai lucruri frumoase! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Deci prietene: fa-ti placerea si bucura-te de motor, kilometrii multi fara incidente si sa ne povestesti numai lucruri frumoase! La fel ii urez si eu! Si totusi, parca nu ar strica o pereche de frumuseti d'astea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kpax Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Alta chestie ... deja mi-am botezat mobra ! O cheama ,,muta" ... in viata mea nu am avut o mobra asa tacuta. Tobele stock sunt enervant de silentioase ! Si un scuter se aude mai tare decat mobra mea ! Ma gandeam la o pereche de Leo Vince, dar ............ bani multi nene ! Voi cum ati procedat ? A-ti ramas cu tobele stock, sau ....... Cu bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgio Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Salutare Aveti idee unde gasesc un kit\lant de Vfr din '99 la un pret cat de cat acceptabil. Merci anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Alta chestie ... deja mi-am botezat mobra ! O cheama ,,muta" ... in viata mea nu am avut o mobra asa tacuta. Tobele stock sunt enervant de silentioase ! Si un scuter se aude mai tare decat mobra mea ! Ma gandeam la o pereche de Leo Vince, dar ............ bani multi nene ! Voi cum ati procedat ? A-ti ramas cu tobele stock, sau ....... Cu bine ! Uite aci ce a facut unul ca mine cu vre o 50 roni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 eu i-am dat gauri cu ceva ascutit in silencer (vreo 10) si se aude demential...adik mai bine decat cu un leo vince...si faza e ca la decelerari da un fel de rateuri,ca masinile din WRC.. si-a pus cineva 190/55/17 pe vfr 99? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alyn_kgb Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 (editat) si-a pus cineva 190/55/17 pe vfr 99? Din cate cunosc eu nu ar fi prea indicat sa-i schimbi dimensiunea anvelopelor. In momentul in care ai facut aceasta modificare i-ai schimbat si ciclistica motocicletei si pe viraje nu vei mai putea sa o apleci atat de mult chiar daca marirea cauciucului te face sa crezi acest lucru. Acest lucru l-am patit la motocicleta pe care am avut-o inainte P.S. Bine ai revenit la VFR Petrica Editat Mai 2, 2009 de alyn_kgb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ValahBiker Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 cine imi poate da detalii cu privire la montarea unui amortizor de ghidon? are cineva asa ceva, ce model, etc!!! multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 In minivacanta asta, am bagat in jur de 1000km ..... m-am imprietenit bine de tot cu mobra. Chiar a inceput sa-mi placa ,,linistea" tobelor ! ... face bine la drum lung ! Ma bate gandul sa o las asa ...... vad eu ! Acum ... apropo's de montarea unui stabilizator de directie. Am observat ca atunci cand reduci viteza in frana de motor si iau mainile de pe ghidon, apare o mica batzaire a directiei (stanga-dreapta), ca un fel de inceput de voblaj ... miscarea dispare cand pun mainile pe ghidon. Nu ar fi chiar asa de deranjant, insa iti da un sentiment de nesiguranta. Cauciucul este nou, roata echilibrata, telescoapele sunt ok ..... nu-mi dau seama !? Celalalt VFR, nu facea asa ... poate astea mai noi au alt unghi la furca ... nu-mi dau seama, insa cand marg cu pasager nu se mai intampla fenomenul ... chiar nu realizez ! Si pe mine ma bate gandul la un steereng-dumper ... macar asa pentru linistea mea sufleteasca ! Alta chestie ..... ,,...am cu ce, tata !" Ma refer la lumini ! Dupa ce m-am chinuit un an cu farul (prost) de pe KTM, acum ma simt in extaz cand rulez noaptea pe VFR. Are niste lumini, nene ... de camion ! LASER, frate ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 dupa ce am cautat pe toate forumurile si site-urile posibile din Romania (+ magazinele din Bucuresti si Ploiesti) si nu am gasit, am comandat de aici:https://www.davidsilverspares.co.uk/parts/part_23678/ Mi-au livrat-o la birou in 4 zile (nu mi-a venit sa cred ca a ajuns asa repede). Cu tot cu taxe ajunge destul de mult totusi (46 lire). Razvan INCREDIBIL ... tocmai mi-a venit oglinda ! Fix 4 zile ! Deci ... nu pot sa cred ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Acum ... apropo's de montarea unui stabilizator de directie.Am observat ca atunci cand reduci viteza in frana de motor si iau mainile de pe ghidon, apare o mica batzaire a directiei (stanga-dreapta), ca un fel de inceput de voblaj ... miscarea dispare cand pun mainile pe ghidon. Nu ar fi chiar asa de deranjant, insa iti da un sentiment de nesiguranta. Aveam aceeasi miscare in ghidon, a trecut dupa ce am coborat putin fata ca si in poza de mai jos. Sacrifici f putin confort dar capeti o manevrabilitate si stabilitate(pe viraje) demna se un super sport. Nu stiu dc e cazul pt un amortizor de ghidon deoarece furca e destul de grea si nu prea vobleaza, eu invat ac sa merg pe o roata si nu imi vobleaza decat foarte rar atunci cand nu deslipesc roata brusc de asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Aveam aceeasi miscare in ghidon, a trecut dupa ce am coborat putin fata ca si in poza de mai jos. Sacrifici f putin confort dar capeti o manevrabilitate si stabilitate(pe viraje) demna se un super sport. Nu stiu dc e cazul pt un amortizor de ghidon deoarece furca e destul de grea si nu prea vobleaza, eu invat ac sa merg pe o roata si nu imi vobleaza decat foarte rar atunci cand nu deslipesc roata brusc de asfalt. Nu crezi ca ai lasat-o cam mult de bot ? Sa nu iti loveasca aripa de jugul inferior, atunci cand franezi mai tare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cratoi Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 am si eu o intrebare pt detinatori de vfr 800 vtec : Cat va consumna voua in oras ca mie imi ia 10 % mers intre 3000 si 8000 de ture tinuta mai mult pe la 4-5000....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.