B.B. Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Are cineva parbriz touring MRA pe vfr750F din 94-97 ? Mi-am cumparat eu de la Louis, astept sa vina cu posta, eram curios sa vad cum e... Atentie, nu VARIO - cel cu spoiler reglabil, ci touring simplu. Are cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misha' Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Are cineva parbriz touring MRA pe vfr750F din 94-97 ? Mi-am cumparat eu de la Louis, astept sa vina cu posta, eram curios sa vad cum e... Atentie, nu VARIO - cel cu spoiler reglabil, ci touring simplu. Are cineva? Bah da nerabdator mai esti. Sunt tare curios ca de mult se simte diferenta dintre regular si touring .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Sunt f nerabdator... dau refresh la trace-tracking la DHL la 10 min, parbrizul s-a urcat in avion la Hamburg azi la 3 dimineata, probabil acu e undeva aproape de mine O sa-ti povestesc cum e, eu sunt curios pt ca nu am vazut nici o poza cu el montat pe mobra si vreau sa stiu cum e, poza de pe Louis era una generica.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Salut, Am un vfr 800 din 2006.Trebuie sa schimb cauciucurile.Tind sa aleg intre pirelli diablo rosso 2 si pirelli angeli ST!Pareri??? Pirelli Diablo nu am probat pana acum. Pe fata am un Scorpion si pe spate am pus Angel. Am mai avut Angel si sunt extrem de bune. Au aderenta buna cam pe orice suprafata, in special pe ploaie, se incalzesc repede, sunt durabile si au si un pret destul de accesibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandrei Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Pirelli Diablo nu am probat pana acum. Pe fata am un Scorpion si pe spate am pus Angel. Am mai avut Angel si sunt extrem de bune. Au aderenta buna cam pe orice suprafata, in special pe ploaie, se incalzesc repede, sunt durabile si au si un pret destul de accesibil. Diablo se incalzesc mai geut un pic, dar apoi sunt ok.. daca adopti un mers mai sport nu sunt cele mai bune , in rest sunt ok.. se poate si mai bine , prefer sa fie mai moi si sa le schimb mai des decat sa-mi rup nasu toate bune... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionofjudah Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Merge. Poti pune de R1, sa nu mai ai treaba, curata toate mufele de pe traseul stator-releu de incarcare. sper ca ai vorbit serios in prima parte...adica, chiar am nevoie de o parere nu de mistocareli ca ma stiu si eu la d-alea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Nu-mi sta in fire sa fac mishto de nimeni. http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/61154-r1-rectifier-questions/ http://mwarp-e.com/home/?page_id=113 Daca il iei pe cel de vfr, pune-i pasta termoconductoare intre releu si cadru, si cooler de sursa/procesor pe el. Il legi pe luminile de pozitie sa mearga tot timpul (coolerul). Si nu uita sa verifici toate mufele pt contact optim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionofjudah Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 (editat) Intr-adevar, acum nu pari. La prima vedere doar:) Mersi frumos, studiez link-urile. Mda, moara aia de vint spune totul! Editat Iunie 23, 2011 de lionofjudah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Are cineva idee daca e o problema cu ea sau cu mine ? Intra uneori mai greu in viteza a doua si caraie intrand in neutru, asta mai ales daca e mai turata in viteza 1 >5000 de turatii. Invers nu sunt probleme. Nu ii place sub 2500 de turatii, e normal? Trage ea oarecum, dar aud lantul cum bate in bascula probabil. Multumesc mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Gata, a venit parbrizul, ma declar super multumit. Din piept unde venea inainte, acum linia parbrizului continua undeva in frunte.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 (editat) Are cineva idee daca e o problema cu ea sau cu mine ? Intra uneori mai greu in viteza a doua si caraie intrand in neutru, asta mai ales daca e mai turata in viteza 1 >5000 de turatii. Invers nu sunt probleme. Nu ii place sub 2500 de turatii, e normal? Trage ea oarecum, dar aud lantul cum bate in bascula probabil. Multumesc mult ! cu pinioanele nu le am dar nici la mine nu era prea entuziasmata sub 2500. dupa ce i-am facut ceva modificari - scos senzorii O2, dezactivat Pair air valve, dezacivat controlul vacumatic ce inchidea cea de a 2-a admisie a aerului in motor (deasupra capacului filtrului de aer) , galeriile de evacuare after market fara catalizator (asta n-o fu tocmai benevola dar... ) - acum nu se mai scutura la turatii mici . asta nu inseamna ca-i place . eu prefer s-o tin in jurul a 4 mii de ture pt ca am impresia ca arderea si consumul sunt mai bune (motorul nu se chinuie) ... plus ca Laser-ele mele suna si fara sa turez ca idiotu'. a incercat cineva sa puna pe vfr cauciucuri orientate mai mult pe vreme naspa? pt ca aj acasa abia in prima 1/2 a toamnei, as vrea sa ma bucur cat mai mult de bicla incaltand-o cu asa ceva: http://www.motorock.ro/products/Anvelope-moto-PIRELLI-MT-60-RS-CORSA.html stiu ca pe spate marimea difera putin (sper sa nu-mi faca abs-ul probl) dar nu stiu altele mai bune pe vreme naspa. e adevarat ca iubitii nostrii guvernanti au interzis biclele iarna? mercy pt raspunsuri/sfaturi bine-intentionate si/sau carcotase! Editat Iunie 24, 2011 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 cu pinioanele nu le am dar nici la mine nu era prea entuziasmata sub 2500. dupa ce i-am facut ceva modificari - scos senzorii O2, dezactivat Pair air valve, dezacivat controlul vacumatic ce inchidea cea de a 2-a admisie a aerului in motor (deasupra capacului filtrului de aer) , galeriile de evacuare after market fara catalizator (asta n-o fu tocmai benevola dar... ) - acum nu se mai scutura la turatii mici . asta nu inseamna ca-i place . eu prefer s-o tin in jurul a 4 mii de ture pt ca am impresia ca arderea si consumul sunt mai bune (motorul nu se chinuie) ... plus ca Laser-ele mele suna si fara sa turez ca idiotu'. a incercat cineva sa puna pe vfr cauciucuri orientate mai mult pe vreme naspa? pt ca aj acasa abia in prima 1/2 a toamnei, as vrea sa ma bucur cat mai mult de bicla incaltand-o cu asa ceva: http://www.motorock.ro/products/Anvelope-moto-PIRELLI-MT-60-RS-CORSA.html stiu ca pe spate marimea difera putin (sper sa nu-mi faca abs-ul probl) dar nu stiu altele mai bune pe vreme naspa. e adevarat ca iubitii nostrii guvernanti au interzis biclele iarna? mercy pt raspunsuri/sfaturi bine-intentionate si/sau carcotase! D-aia e misto distributia pe pinioane, cel putin la 750. Nu bate si nu protesteaza aproape niciodata. De elasticitate nu mai vb, mergi un drum intreg numai in a 6-a si f rar a 5-a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 Gata, a venit parbrizul, ma declar super multumit. Din piept unde venea inainte, acum linia parbrizului continua undeva in frunte.. Ai facut cardasie cu nebunul de Adi? Vad 748-le lui prin garajul tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 (editat) D-aia e misto distributia pe pinioane, cel putin la 750. Nu bate si nu protesteaza aproape niciodata. De elasticitate nu mai vb, mergi un drum intreg numai in a 6-a si f rar a 5-a. necalarind nimic inaintea biclei mele, nu stiu ce-am pierdut. dar te cred si pe tine si pe altii de spun acelasi lucru. multi au considerat vtec-ul un downgrade; ai mai in varsta zic ca toate vfr-urile de 800 sunt de fapt downgrade-uri la 750 . cand m-am intalnit anul trecut cu "iulian1900" (bafta man! daca mai esti pe forum), inainte sa se lase de calarit, am observat ca motorul lui suna diferit - parca ceva mai mecanic - ulimul vfr cu pinioane (2001). insa a ramas, cred, ceva din elasiciatea predecesorilor si acum la vfr-ici (dupa 2002). la drum lung si eu imi cocotam picioarele pe improvizaiile mele de crash pad-uri (cand nu era vre-o curba mai serioasa / ma simteam ca pe cioper ) si uitam sa mai schimb din a 6-a. banuiesc ca s-o putea mai bine da' se multumese, cred, fiecare cu ce are ... Editat Iunie 25, 2011 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 Se aude un pic diferit din cauza "mieunatului" scos de pinioane. Eu unu n-as da niciodata un 750 pe un Vtech. Aceiasi greutate, aproape aceiasi cai, 10000 de bube in plus si un look care uneori prinde, alteori nu. Mie mi-a placut maxim mobra lui Raducu, si cam atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 Ai facut cardasie cu nebunul de Adi? Vad 748-le lui prin garajul tau Da, e fratele meu mai mic si tampit Legat de parbriz.. l-am testat in weekend - MERITA TOTI BANII!! Nu am nici o treaba, am reusit sa merg cu 200 - 220 fara sa cad de pe motocicleta, pot merge constant cu 140-160 fara sa ma deranjeze prea tare, iar daca ma aplec putin pe rezervor sunt racheta. Asa da domle! Se aude un pic diferit din cauza "mieunatului" scos de pinioane. Eu unu n-as da niciodata un 750 pe un Vtech. Aceiasi greutate, aproape aceiasi cai, 10000 de bube in plus si un look care uneori prinde, alteori nu. Mie mi-a placut maxim mobra lui Raducu, si cam atat. Am mers eu cu Honda Crossrunner, motor Vtec de 800.. nu e nici o diferenta, ba din contra, veferica mea parca trage totusi un pic mai tare... posibil sa fie si altele rapoartele in cutie.. POZA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 [...] Am mers eu cu Honda Crossrunner, motor Vtec de 800.. nu e nici o diferenta, ba din contra, veferica mea parca trage totusi un pic mai tare... posibil sa fie si altele rapoartele in cutie.. POZA Fain. Dar cei dintre noi care nu au cont pe "cartea feței" cum fac sa vada grozavia? (si nu, "pai fa-ti cont" nu merge) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumy_me Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 Diablo se incalzesc mai geut un pic, dar apoi sunt ok.. daca adopti un mers mai sport nu sunt cele mai bune , in rest sunt ok.. se poate si mai bine , prefer sa fie mai moi si sa le schimb mai des decat sa-mi rup nasu toate bune... Salutare, Multumesc de raspunsuri.Am sa merg pe Pirelli Angel ST.(vreau sa mai experimentez)Pana acum am avut diablo rosso si am fost multumit(am facut in jur de 12000 km cu ele)sunt moi si se incalzesc repede,aderenta e ok! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 Fain. Dar cei dintre noi care nu au cont pe "cartea feței" cum fac sa vada grozavia? (si nu, "pai fa-ti cont" nu merge) Uite si aici aceeasi poza: /index.php?/topic/663168-excursie-in-olanda-rotterdam-amsterdam-texel/page__view__findpost__p__2867816 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 Uite si aici aceeasi poza: http://www.motocicli...ost__p__2867816 Mamaaaa ce grasa e. Din pozele oficiale parea sa mearga spre TDM. Dar vad ca e mai balena si sta mai jos. La "+", e totusi V si are monobrat. Deci da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 Nu e balena deloc.. mi s-a parut mica/normala. E super manevrabila si suspensiile sunt OK. Pare cam moto de fete.. E mai usurica ca VFR750, mult mai usurica. Eu astept sa vad un CrossTourer, ala da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 (editat) Se aude un pic diferit din cauza "mieunatului" scos de pinioane. Eu unu n-as da niciodata un 750 pe un Vtech. Aceiasi greutate, aproape aceiasi cai, 10000 de bube in plus si un look care uneori prinde, alteori nu. Mie mi-a placut maxim mobra lui Raducu, si cam atat. hahaha..thanks,bro! Adevarul e ca si io o iubesc ca-n prima zi. si da,inainte sa o iau p-asta am testat 2 dinainte de 2002.Si imi placea mult mai mult linearitatea alora. v-tecul ca sa fie fun trebuie sa-l tii numai peste 7000. PS: ieri am iesit sa iau luciul noilor gume.Pe care le si recomand (la prima vedere) pt cei care vor gume touring.E vb de michelin pilot road 3.Stau mult mai lipite decat pilot road 2, si au parabola putin mai spre sport cred.Le vad si dupa cum s-au ars pe margine, si dupa cum s-au raschetat palpatoarele,care la mine nu sunt cele originale,ci de cbr.Cu gumele vechi nu am atins niciodata cu palpatoarele din cate imi amintesc.Sau nu asa. Editat Iunie 27, 2011 de raducu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 Misto, misto. Poate facem un Amc in August , cand vin acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 in august e perfect, ca nu mai tin la gume.Acum sunt noi pt concediu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 (editat) in august e perfect, ca nu mai tin la gume.Acum sunt noi pt concediu. Sa te faci bine colega ~! Se pare ca a fost implicat intr-un accident. Uitati-va pe topicul de accidente pt ultimele vesti. Editat Iunie 27, 2011 de almostcyborg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.