Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Nenea Alex , la toba de carbon ma inscriu eu daca ai planuri :) pana te pui pe picioare . Alta intrebare , stie cineva un site sau un loc in care sa pot gasi informatii despre istoria modelelor VFR incepand de la 750 la 800 v tec ? Am intrat intr-o discutie pe un topic de vanzari si incep sa cred ca am dat cateva informatii eronate . Multumesc , o zi faina !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ai dreptate Arthur, mai bine mutam discutia aici, pe topicul dedicat. Toata discutia a plecat de la afirmatia unui coleg de forum cum ca VFR-ul 2009 vopsit alb/negru este editie speciala. Eu unul nu gasesc vreo informatie oficiala (pliante, reclame etc) cum ca ar fi editie speciala (de fabrica) cum au fost cele 50th Anniversary 1999 si VTEC-ul RWB 2007 (red/white/blue) pt piata americana (si australiana se pare) si sunt foarte curios daca e sau nu e pana la urma. O sa mai caut, doar ca timpul de stat pe net imi e cam limitat i perioada asta...

 

:cheers:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toba de carbon nu a patit nimicutza, nimicutza.....si oricum e promisa jumatatii tale in caz ca isi cumpara un RC46.....dar mai am originala si a mea de la cea rosie lovita, ma gandeam ca omul vrea sa faca lucrari...taieri, fixari....

 

on: http://www.hondavfr.org/faq1_0.html, doar modele americane, identificare

 

sau: http://dot.com.ph/uncle/vfrhist.html

 

editii limitate: http://www.visordown.com/motorcycle-news--general-news/limited-edition-honda-vfr800/1534.html cea cu argintiu si rosu.....dar nu are nimic in plus mecanic, e doar vopsita.....

 

mai este si cea RWB 2007 americana......despre 2009 nu stiu/ nu am gasit nimic.

 

 

c'mon, hai sa ne bucuram de ele.....ca nu cred ca apucam sa le lasam mostenire nepotilor sa sacoata bani pe editii limitate din ele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ii trebuie cuiva Go Pro Hero 1


Am folosit o cu succes in toate calatoriile mele


Video nu sunt dezamagit de ea,este HD, insa la foto imi pare putin cei 5 mp pe care ii are,asa ca a sosit timpul sa upgradez.


vine cu card de 16 gb si 2 usite(una decupata pt sonor si una waterproof)


nu arata"ca noua" dar functioneaza si asta e tot ce conteaza.


post-46672-0-81691000-1383069176_thumb.jpg


390 lei,0724131953 Victor


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poza "ciordita" de pe profilul cuiva de fb, daca nu a binevoit sa o poesteze el, il dau eu in gat.

 

Conversie la furca usd de Yamaha R1 2007 parca.

249138_632706263409575_1896044967_n.jpg

 

Hihih, multam de reclama man, mi-a fost rusine sa postez aici poze facute cu telefonul :D.

Ai facut o treaba minunanta cu furca, cand mai treci pe aici te poftesc la o plimbare :D.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate Arthur, mai bine mutam discutia aici, pe topicul dedicat. Toata discutia a plecat de la afirmatia unui coleg de forum cum ca VFR-ul 2009 vopsit alb/negru este editie speciala. Eu unul nu gasesc vreo informatie oficiala (pliante, reclame etc) cum ca ar fi editie speciala (de fabrica) cum au fost cele 50th Anniversary 1999 si VTEC-ul RWB 2007 (red/white/blue) pt piata americana (si australiana se pare) si sunt foarte curios daca e sau nu e pana la urma. O sa mai caut, doar ca timpul de stat pe net imi e cam limitat i perioada asta...

 

:cheers:

 

Se pare ca editia alb - negru nu are nimic care sa o clasifice ca fiind " special edition " sau " aniversary edition " http://www.simonevans.co.uk/v-four/vtec2009.htm . Sunt nevoit sa recunosc ca am sustinut un punct de vedere gresit . Scuzele mele :) .

Am gasit de asemenea mai multe informatii interesante despre evolutia VFR : http://www.simonevans.co.uk/v-four/vfr800.htm .

O zi faina la toata lumea .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am comandat pinion de atac cu 18 dinti ( de la generatia 5 ) , cel original fiind de 16 . sper sa mai apuc vreme buna sa-l testez sa revin cu detalii :D

pana acum la orice drum la care n-am sarit de 100-110 , 5500rpm si gentil cu acceleratia , consumul a fost de 4,4 % :tempted: pasagera inclusiv

testat la 3 drumuri de aprox 300 km, de la plin la rezerva de fiecare data :alcy:

Editat de Mihai Florea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am comandat pinion de atac cu 18 dinti ( de la generatia 5 ) , cel original fiind de 16 . sper sa mai apuc vreme buna sa-l testez sa revin cu detalii :D

pana acum la orice drum la care n-am sarit de 100-110 , 5500rpm si gentil cu acceleratia , consumul a fost de 4,4 % :tempted: pasagera inclusiv

testat la 3 drumuri de aprox 300 km, de la plin la rezerva de fiecare data :alcy:

Cat de mult ai pierdut din cuplu? A incaput fara probleme in locasul pinionului ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat de mult ai pierdut din cuplu? A incaput fara probleme in locasul pinionului ?

de incaput stiu sigur ca incape,am citit pe un forum ca si-a mai montat cineva ( in uk si in usa) ,unul pe 93' altii 2 pe 94' si inca unul pe 99'

 

inca nu mi-a sosit pinionul,in 2 zile vine ,au intarziat cu livrarea ca nu era pe stoc , performantele mai de sus le-am realizat cu motoreta stock ( 16/43)

 

am mai dat azi o tura cu reglaju aer carburatie nu la 2, ci la 2,5 ture , dat jos topcase+suportii, bagat la cutie sub parbirz , coborat suspensia fatza din telescoape cu 4 cm , mers distanta dus -intors constanta cernavoda , 157km cu 6 litrii ( era aproape uscat rezervoru cand am pus 10 litrii , dat jos in canistra cand am ajuns acasa, mai erau 4,2 ), tinut constant la 5000rpm ~ 105km/h . 3.85 % :tempted: :10: :mexicanwave: nu mi-a venit sa cred

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de incaput stiu sigur ca incape,am citit pe un forum ca si-a mai montat cineva ( in uk si in usa) ,unul pe 93' altii 2 pe 94' si inca unul pe 99'

 

inca nu mi-a sosit pinionul,in 2 zile vine ,au intarziat cu livrarea ca nu era pe stoc , performantele mai de sus le-am realizat cu motoreta stock ( 16/43)

 

am mai dat azi o tura cu reglaju aer carburatie nu la 2, ci la 2,5 ture , dat jos topcase+suportii, bagat la cutie sub parbirz , coborat suspensia fatza din telescoape cu 4 cm , mers distanta dus -intors constanta cernavoda , 157km cu 6 litrii ( era aproape uscat rezervoru cand am pus 10 litrii , dat jos in canistra cand am ajuns acasa, mai erau 4,2 ), tinut constant la 5000rpm ~ 105km/h . 3.85 % :tempted: :10: :mexicanwave: nu mi-a venit sa cred

Daca mergi constant si la viteze mici consuma foarte ok. Din amestul ala nu rezolvi nimic cu consumul ci cu comportamentul motorului, oricum ala nu are efect decat in ture mici si medii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un link mai complet cu noul VFR800F http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/2014-honda-vfr800f/23894.html



+ mai multe detalii(pentru cine stie italiana) si imagini pe http://www.moto.it/news/eicma-2013-honda-vfr800f-2014.html

 

O poza din care se vede mai bine partea frontala.

 

middle3-4.jpg

Editat de NVS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un link mai complet cu noul VFR800F http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/2014-honda-vfr800f/23894.html

 

+ mai multe detalii(pentru cine stie italiana) si imagini pe http://www.moto.it/news/eicma-2013-honda-vfr800f-2014.html

 

O poza din care se vede mai bine partea frontala.

 

middle3-4.jpg

 

pusca mea...astia nu aduc ceva putere motorului? ma asteptam sa fie ceva mai mult. din '98 aceleasi valori...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta gandeam si eu, motorul si cadrul acelasi. Schimba doar infatisarea si mai adauga una alta. Probabil pentru asta au facut VFR1200, dar puteau imbunatati motorul si la VFR800.

Asta e, ramanem cu ale noastre ca sunt mai bune. Si oricum nu as da atatia bani cat va fi asta de noua...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

UaaaA, secsi:

 

02-honda-2014.jpg

 

Nu au bagat putere la motor dar au redus din greutate, e cam acelasi lucru.

Traction control, frane noi.. asta nu va zic nimic?



Pai noi ne luam dupa ce se satura aia cu bani de ele... dar putem sa ne bucuram de acum ca exista. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca daca este sa le punem una langa cealalta si facem un sondaj o sa castige detasat modelul 2002-2010:

 

Honda_VFR800_Red.jpg

 

Si mai sunt si urmatoarele minusuri la modelul nou:

- 1cp mai putin

- 6NM mai putin

- lipsa dual CBS

- lipsa evacuare sub codita

- 10kg care s-au economisit din schimbarea evacuarii cu o singura toba laterala....asta rezolva oricum toata lumea cu o toba de carbon

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca daca este sa le punem una langa cealalta si facem un sondaj o sa castige detasat modelul 2002-2010:

 

Honda_VFR800_Red.jpg

 

Si mai sunt si urmatoarele minusuri la modelul nou:

- 1cp mai putin

- 6NM mai putin

- lipsa dual CBS

- lipsa evacuare sub codita

- 10kg care s-au economisit din schimbarea evacuarii cu o singura toba laterala....asta rezolva oricum toata lumea cu o toba de carbon

Sincer, personal vad lipsa CBS-ului ca un plus mai degraba decat minus. Evacuarea sub sa tine, iarasi, de gusturi, nu stiu daca e un minus sau plus. Iar greutatea in minus nu cred ca vine de la toba, crezi ca toba laterala nu poate avea 10 kile?

Si tot nu i-au pus o furca mai de doamne ajuta, un USD ceva ... :-L

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.youtube.com/watch?v=_7Fk_irzUaY

 

vad sau asa pare din poze/video ca s`a renuntat la radiatoarele laterale ceea ce ar fi un lucru extraordinar :)

Au facut-o ceva mai sportiva ca forme, s-a renuntat la forma de balena, totusi daca au bagat in dotarea standard traction control si manere incalzile ma indoiesc ca se vrea a fi ceva mai sportiva ci acelasi sport tourer doar adus la zi cu look-ul si dotarile concurentei. Sunt curios cum se comporta pe sosea, daca e la fel ca VFR-urile de pana acum n-au rezolvat nimic, de la RC36 in sus toate mi se par greoaie, parca se misca in reluare. RC 30-ul desi e de mult depasit mi s-a parut mai sportiv ca precedentele.

 

Votez Rc 36 90-93!

Lasa-ma sa ghicesc ... Detii una ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au facut-o ceva mai sportiva ca forme, s-a renuntat la forma de balena, totusi daca au bagat in dotarea standard traction control si manere incalzile ma indoiesc ca se vrea a fi ceva mai sportiva ci acelasi sport tourer doar adus la zi cu look-ul si dotarile concurentei. Sunt curios cum se comporta pe sosea, daca e la fel ca VFR-urile de pana acum n-au rezolvat nimic, de la RC36 in sus toate mi se par greoaie, parca se misca in reluare. RC 30-ul desi e de mult depasit mi s-a parut mai sportiv ca precedentele.

 

Lasa-ma sa ghicesc ... Detii una ?

SIncer nu mi se pare de loc sportiva, a ramas un sport-touring si atat de clasa medie si daca esti atent un pic la codita cred ca acolo are sa se agate si ceva genti laterale la fel ca VFR`ul de 1200 cat despre look daca stai sa te uitzi in urma si sa compari cu prezentul este luat ceva din VFR`ul 98-02 si ceva din VFR`ul de 1200 si a iesiti ceea ce a iesit :) pacat de franele care le`au pus (radiale) ca daca tot vorbim de look dadeu mult mai bine pe o furca upside-down :).Oare cat mai are de gand si cati ani sa mai treaca ca Honda sa mai schimbe anumite motoare...pentru ca vad ca la clasa V4 se merge pe aceleasi motoare din 2002 in coace(nu vb de motor nou de 1200) atat la VFR de 800 cat si la PanEuropean au scos modele noi dar practic pe acelasi motoare vechi sa le spunem asa. . :) poate doar cu alt sistem de injectie modele 2014

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SIncer nu mi se pare de loc sportiva, a ramas un sport-touring si atat de clasa medie si daca esti atent un pic la codita cred ca acolo are sa se agate si ceva genti laterale la fel ca VFR`ul de 1200 cat despre look daca stai sa te uitzi in urma si sa compari cu prezentul este luat ceva din VFR`ul 98-02 si ceva din VFR`ul de 1200 si a iesiti ceea ce a iesit :) pacat de franele care le`au pus (radiale) ca daca tot vorbim de look dadeu mult mai bine pe o furca upside-down :).Oare cat mai are de gand si cati ani sa mai treaca ca Honda sa mai schimbe anumite motoare...pentru ca vad ca la clasa V4 se merge pe aceleasi motoare din 2002 in coace(nu vb de motor nou de 1200) atat la VFR de 800 cat si la PanEuropean au scos modele noi dar practic pe acelasi motoare vechi sa le spunem asa. . :) poate doar cu alt sistem de injectie modele 2014

Si crezi ca 800-le e facut de la 0

2002 :Engine size 781cc

 

1998: Engine size 781 cc

 

1994: Engine size 749 cc

 

1990: Engine size 748 cc

 

Sunt destul de sigur ca sunt "inspirate" din vechile motoare. Trecerea la distributie pe lant nu e asa greu de facut, acelasi motor de pe vfr-ul din 89 e pe magna si acolo parca era distributia pe lant din cate tin mine.

 

Revenind la ale noastre mi se pare mai sportiva pentru ca in video pare mai ingusta si altfel gandita, cel putin ca forma, decat modelele precedente. Daca au umblat la greutate e posibil sa fi umblat si la centru de greutate, macar fata-spate. Furca pare mai HI TECH dar sunt foarte sigur ca e defapt mediocra, cum a fost dintotdeauna la VFR.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una peste alta Honda a cam dat`o in bara in ultimul timp mai ales la modele noi si eu personal devin fan Kawasaki :)) chiar daca multi dupa acest forum are sa ma injure....DAR in ultimul timp KAWASAKI a pus accent mare pe calitate si tehnologie si au venit aproape de la an la an cu modele noi, daca nu cu upgrade`uri la modelele actuale, au mai pus cate un rahatel acolo care este important pentru siguranta/comfortul riderului.... ceea ce Honda a cam uitat chiar daca a mers cate 10 ani pe un model (la anumite clase) ...DAR am ales Honda pt ca e Honda :)) si sincer eu personal iubesc motoarele V2 si daca este V4 si mai bine(clasele sport si sport-touring,nu chopper nu crusser) ...de aia am ales Honda .... dar daca pun una peste alta in capul meu ca brand a ramas cam in urma si cum spuneam mai ales la anumite modele/clase si cu thenologia a inceput sa vina destul de tarziu si cu alte dotari standard !

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricate pareri ar exista, am si eu una:

 

Cea mai frumoasa moto e cea pae care te simti TU bine, cea care iti place tie. La mine momentan e RC46...dar.....inca nu m-am urcat pe asta noua, si nici nu am bani pentru ea. Tot restul, cu "cea mai buna", cu 0,0000000x secunde mai rapida....sunt discutii doar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...