edward_zone Postat Octombrie 19, 2013 Share Postat Octombrie 19, 2013 Din fericire VFR 750 e din cu totul alt film cand vine vorba de fiabilitate. In exemplul de mai jos omul are 250.000 de mile (a se citi 402.250 kilometri !!! ) doar cu consumabile schimbate.... Enjoy : http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/75680-is-250000-miles-on-a-vfr-possible/ . Din pacate sau din fericire este singurul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Octombrie 19, 2013 Share Postat Octombrie 19, 2013 Hm.... http://www.biker.ie/forum/printthread.php?t=175909&pp=40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytycu_xpert Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 Maine va scriu primele impresii. Poate ne intalnim la o primbare Geniala motoreta Singura problema: prea silentioasa! De cand merg cu ea ma simt foarte vulnerabil. Soferii nu ma vad, nu ma aud, nu nimic! Are cineva o toba goala sau una sport sau una intreaga(? Astept msg pe pm.cu preturi decente. Am deja o oferta legendara de 570 Ron pentru o toba stoc )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 Maine va scriu primele impresii. Poate ne intalnim la o primbare Geniala motoreta Singura problema: prea silentioasa! De cand merg cu ea ma simt foarte vulnerabil. Soferii nu ma vad, nu ma aud, nu nimic! Are cineva o toba goala sau una sport sau una intreaga(? Astept msg pe pm.cu preturi decente. Am deja o oferta legendara de 570 Ron pentru o toba stoc )) Si un bradut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytycu_xpert Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 Si un bradut! Ai si tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 Am avut de la Two Brothers. Si bradut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baricza Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 Cine si-a tunat vfr ul ce a pus si cati caluti a castigat ca ma bate un gand sa umblu la el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytycu_xpert Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 Azi din cauza nervilor acumulati in trafic am recurs la o solutie drastica. Am dat toba jos Brusc situatia s-a schimbat. Va rog ajutati-ma cu o toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_gherman_agh Postat Octombrie 27, 2013 Share Postat Octombrie 27, 2013 Am eu chiar doua, una mai accidentata, stock, daca mai esti interesat putina rabdare sa fac poze, sunt putin rupt si ma misc mai greu. Spune cat dai...contact pm, saptamana asta fac poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Octombrie 28, 2013 Share Postat Octombrie 28, 2013 Nenea Alex , la toba de carbon ma inscriu eu daca ai planuri pana te pui pe picioare . Alta intrebare , stie cineva un site sau un loc in care sa pot gasi informatii despre istoria modelelor VFR incepand de la 750 la 800 v tec ? Am intrat intr-o discutie pe un topic de vanzari si incep sa cred ca am dat cateva informatii eronate . Multumesc , o zi faina ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Octombrie 28, 2013 Share Postat Octombrie 28, 2013 Ai dreptate Arthur, mai bine mutam discutia aici, pe topicul dedicat. Toata discutia a plecat de la afirmatia unui coleg de forum cum ca VFR-ul 2009 vopsit alb/negru este editie speciala. Eu unul nu gasesc vreo informatie oficiala (pliante, reclame etc) cum ca ar fi editie speciala (de fabrica) cum au fost cele 50th Anniversary 1999 si VTEC-ul RWB 2007 (red/white/blue) pt piata americana (si australiana se pare) si sunt foarte curios daca e sau nu e pana la urma. O sa mai caut, doar ca timpul de stat pe net imi e cam limitat i perioada asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_gherman_agh Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 Toba de carbon nu a patit nimicutza, nimicutza.....si oricum e promisa jumatatii tale in caz ca isi cumpara un RC46.....dar mai am originala si a mea de la cea rosie lovita, ma gandeam ca omul vrea sa faca lucrari...taieri, fixari.... on: http://www.hondavfr.org/faq1_0.html, doar modele americane, identificare sau: http://dot.com.ph/uncle/vfrhist.html editii limitate: http://www.visordown.com/motorcycle-news--general-news/limited-edition-honda-vfr800/1534.html cea cu argintiu si rosu.....dar nu are nimic in plus mecanic, e doar vopsita..... mai este si cea RWB 2007 americana......despre 2009 nu stiu/ nu am gasit nimic. c'mon, hai sa ne bucuram de ele.....ca nu cred ca apucam sa le lasam mostenire nepotilor sa sacoata bani pe editii limitate din ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 Daca ii trebuie cuiva Go Pro Hero 1 Am folosit o cu succes in toate calatoriile mele Video nu sunt dezamagit de ea,este HD, insa la foto imi pare putin cei 5 mp pe care ii are,asa ca a sosit timpul sa upgradez. vine cu card de 16 gb si 2 usite(una decupata pt sonor si una waterproof) nu arata"ca noua" dar functioneaza si asta e tot ce conteaza. 390 lei,0724131953 Victor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 Poza "ciordita" de pe profilul cuiva de fb, daca nu a binevoit sa o poesteze el, il dau eu in gat. Conversie la furca usd de Yamaha R1 2007 parca. Hihih, multam de reclama man, mi-a fost rusine sa postez aici poze facute cu telefonul . Ai facut o treaba minunanta cu furca, cand mai treci pe aici te poftesc la o plimbare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Ai dreptate Arthur, mai bine mutam discutia aici, pe topicul dedicat. Toata discutia a plecat de la afirmatia unui coleg de forum cum ca VFR-ul 2009 vopsit alb/negru este editie speciala. Eu unul nu gasesc vreo informatie oficiala (pliante, reclame etc) cum ca ar fi editie speciala (de fabrica) cum au fost cele 50th Anniversary 1999 si VTEC-ul RWB 2007 (red/white/blue) pt piata americana (si australiana se pare) si sunt foarte curios daca e sau nu e pana la urma. O sa mai caut, doar ca timpul de stat pe net imi e cam limitat i perioada asta... Se pare ca editia alb - negru nu are nimic care sa o clasifice ca fiind " special edition " sau " aniversary edition " http://www.simonevans.co.uk/v-four/vtec2009.htm . Sunt nevoit sa recunosc ca am sustinut un punct de vedere gresit . Scuzele mele . Am gasit de asemenea mai multe informatii interesante despre evolutia VFR : http://www.simonevans.co.uk/v-four/vfr800.htm . O zi faina la toata lumea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Florea Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 (editat) mi-am comandat pinion de atac cu 18 dinti ( de la generatia 5 ) , cel original fiind de 16 . sper sa mai apuc vreme buna sa-l testez sa revin cu detalii pana acum la orice drum la care n-am sarit de 100-110 , 5500rpm si gentil cu acceleratia , consumul a fost de 4,4 % pasagera inclusiv testat la 3 drumuri de aprox 300 km, de la plin la rezerva de fiecare data Editat Octombrie 31, 2013 de Mihai Florea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 mi-am comandat pinion de atac cu 18 dinti ( de la generatia 5 ) , cel original fiind de 16 . sper sa mai apuc vreme buna sa-l testez sa revin cu detalii pana acum la orice drum la care n-am sarit de 100-110 , 5500rpm si gentil cu acceleratia , consumul a fost de 4,4 % pasagera inclusiv testat la 3 drumuri de aprox 300 km, de la plin la rezerva de fiecare data Cat de mult ai pierdut din cuplu? A incaput fara probleme in locasul pinionului ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Florea Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 Cat de mult ai pierdut din cuplu? A incaput fara probleme in locasul pinionului ? de incaput stiu sigur ca incape,am citit pe un forum ca si-a mai montat cineva ( in uk si in usa) ,unul pe 93' altii 2 pe 94' si inca unul pe 99' inca nu mi-a sosit pinionul,in 2 zile vine ,au intarziat cu livrarea ca nu era pe stoc , performantele mai de sus le-am realizat cu motoreta stock ( 16/43) am mai dat azi o tura cu reglaju aer carburatie nu la 2, ci la 2,5 ture , dat jos topcase+suportii, bagat la cutie sub parbirz , coborat suspensia fatza din telescoape cu 4 cm , mers distanta dus -intors constanta cernavoda , 157km cu 6 litrii ( era aproape uscat rezervoru cand am pus 10 litrii , dat jos in canistra cand am ajuns acasa, mai erau 4,2 ), tinut constant la 5000rpm ~ 105km/h . 3.85 % nu mi-a venit sa cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 de incaput stiu sigur ca incape,am citit pe un forum ca si-a mai montat cineva ( in uk si in usa) ,unul pe 93' altii 2 pe 94' si inca unul pe 99' inca nu mi-a sosit pinionul,in 2 zile vine ,au intarziat cu livrarea ca nu era pe stoc , performantele mai de sus le-am realizat cu motoreta stock ( 16/43) am mai dat azi o tura cu reglaju aer carburatie nu la 2, ci la 2,5 ture , dat jos topcase+suportii, bagat la cutie sub parbirz , coborat suspensia fatza din telescoape cu 4 cm , mers distanta dus -intors constanta cernavoda , 157km cu 6 litrii ( era aproape uscat rezervoru cand am pus 10 litrii , dat jos in canistra cand am ajuns acasa, mai erau 4,2 ), tinut constant la 5000rpm ~ 105km/h . 3.85 % nu mi-a venit sa cred Daca mergi constant si la viteze mici consuma foarte ok. Din amestul ala nu rezolvi nimic cu consumul ci cu comportamentul motorului, oricum ala nu are efect decat in ture mici si medii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 Cica Honda aduce un nou VFR800: http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2013/November/nov0413-fireblade-sp-heads-2014-line-up/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 (editat) Un link mai complet cu noul VFR800F http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/2014-honda-vfr800f/23894.html + mai multe detalii(pentru cine stie italiana) si imagini pe http://www.moto.it/news/eicma-2013-honda-vfr800f-2014.html O poza din care se vede mai bine partea frontala. Editat Noiembrie 5, 2013 de NVS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Un link mai complet cu noul VFR800F http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/2014-honda-vfr800f/23894.html + mai multe detalii(pentru cine stie italiana) si imagini pe http://www.moto.it/news/eicma-2013-honda-vfr800f-2014.html O poza din care se vede mai bine partea frontala. pusca mea...astia nu aduc ceva putere motorului? ma asteptam sa fie ceva mai mult. din '98 aceleasi valori... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Asta gandeam si eu, motorul si cadrul acelasi. Schimba doar infatisarea si mai adauga una alta. Probabil pentru asta au facut VFR1200, dar puteau imbunatati motorul si la VFR800. Asta e, ramanem cu ale noastre ca sunt mai bune. Si oricum nu as da atatia bani cat va fi asta de noua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 UaaaA, secsi: Nu au bagat putere la motor dar au redus din greutate, e cam acelasi lucru. Traction control, frane noi.. asta nu va zic nimic? Pai noi ne luam dupa ce se satura aia cu bani de ele... dar putem sa ne bucuram de acum ca exista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Eu zic ca daca este sa le punem una langa cealalta si facem un sondaj o sa castige detasat modelul 2002-2010: Si mai sunt si urmatoarele minusuri la modelul nou: - 1cp mai putin - 6NM mai putin - lipsa dual CBS - lipsa evacuare sub codita - 10kg care s-au economisit din schimbarea evacuarii cu o singura toba laterala....asta rezolva oricum toata lumea cu o toba de carbon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.