a_diaconu Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Da solutia pare radicala,dar eu vroiam o indicatie mai simpla,chiar toti posesorii de vfr au toba stock?nu a pus nimeni ceva custom sau sport,dar care sa se potriveasca la model?unde as putea cauta? Salutare, Nu stiu ce model de Vfr ai. Eu am modelul din '99 si am gasit in Italia o toba Mivv pt modelul meu. A costat undeva la 170 Euro cu tot cu transport. Este cineva in Italia care te poate ajuta cu achizitionarea ei, daca gasesti ceva ok, si o trimite in Bucuresti. Cam asa suna: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
November Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 (editat) Am eu Leo Vince SBK. Acum suna si ea a motocicleta,nu mai pare"electrica".Am luat-o de pe ebay cu 250 euro Editat Aprilie 7, 2014 de teiu29 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 (editat) Da solutia pare radicala,dar eu vroiam o indicatie mai simpla,chiar toti posesorii de vfr au toba stock?nu a pus nimeni ceva custom sau sport,dar care sa se potriveasca la model?unde as putea cauta? Cat dai pe o toba high mount Diferente sunt, cea mai mare am vazut-o cand am mers o perioada cu toba stock si obisnuit fiind sa ii mai dau si pe o roata uneori, cu toba stock nu mai vroia neam ... Editat Aprilie 7, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 sunet mai frumos, un pic mai tzafnoasa impreuna cu filtru K&N www.tobecarbon.ro/toba-carbon-titan-black.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 (editat) sunet mai frumos, un pic mai tzafnoasa impreuna cu filtru K&N www.tobecarbon.ro/toba-carbon-titan-black.php Asta deja e foarte foarte deranjanta pentru vecini si urechi. Am mers cu un "short can" pe a mea, cateva zile apoi l-am dat jos, omoara urechile. Ca aspect arata super cu monobratul ala dar era mult prea galagioasa. Acum am un noname de carbon caruia ii pot pune si db killer foarte rapid, cu el montat zici ca e stock. Editat Aprilie 7, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Ia sa va mai arat si eu niste flacari de la a mea. https://www.youtube.com/watch?v=ND2PRDY4pUA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
November Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Ia sa va mai arat si eu niste flacari de la a mea. https://www.youtube.com/watch?v=ND2PRDY4pUA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 pai a mea cu db killerul se aude ok, nu urla tare. daca scot ala e cam nasol de vecini, in rest chiar e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baricza Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Da solutia pare radicala,dar eu vroiam o indicatie mai simpla,chiar toti posesorii de vfr au toba stock?nu a pus nimeni ceva custom sau sport,dar care sa se potriveasca la model?unde as putea cauta? ce vfr ai? 800 vtec iti dau eu solutie le dai jos si le duci la taiat scoti site si se aude demential . ps. am un tip face super sudura nici nu se cunoaste taie pe sudura scoate sitele si sudeaza inapoi poti sa o vezi la mine ce treaba a facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamadi Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Multumesc frumos baieti,credeam ca nu mai are nimeni inspiratie si toata lumea merge stock ...e 98 prima injectie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 (editat) Multumesc frumos baieti,credeam ca nu mai are nimeni inspiratie si toata lumea merge stock ...e 98 prima injectie! De ce am merge cu totii stock, no fun ... fiecare are nevoi si dorinte diferite. Editat Aprilie 7, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Am gasit o solutie mai ieftina de la Tourmax japonia. Cunoaste cineva acest producator? Tourmax este bun ca producator. Pana la urma toata motocicleta e facuta de japonez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Tourmax este bun ca producator. Pana la urma toata motocicleta e facuta de japonez.Am mai gasit ceva american. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 (editat) Ia sa va mai arat si eu niste flacari de la a mea. https://www.youtube.com/watch?v=ND2PRDY4pUA Slabut, slabut, cand am luat-o pe a mea, inainte sa o pun la punct si sa o scot pe sosea, avea amestecul reglat aiurea si in limitare dadea niste rateuri de numa numa, aveam si un filmulet, sa vad daca il mai gasesc Editat Aprilie 10, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniel1954 Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Salut colegilor de VFR, Am si eu o intrebare si anume, ca sa schimb becul de far la honda VFR RC 36, cu un far,trebuie sa DIN 93, trebuie sa demontez ambele oglinzi si ambele carene fata?, mentionez ca am bec xenon , asa am luat o, si vreau sa I pun bec H4. Salut colegilor de VFR, Am si eu o intrebare si anume, ca sa schimb becul de far la honda VFR RC 36, cu un far,trebuie sa DIN 93, trebuie sa demontez ambele oglinzi si ambele carene fata?, mentionez ca am bec xenon , asa am luat o, si vreau sa I pun bec H4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Slabut, slabut, cand am luat-o pe a mea, inainte sa o pun la punct si sa o scot pe sosea, avea amestecul reglat aiurea si in limitare dadea niste rateuri de numa numa, aveam si un filmulet, sa vad daca il mai gasesc misto misto Salut colegilor de VFR, Am si eu o intrebare si anume, ca sa schimb becul de far la honda VFR RC 36, cu un far,trebuie sa DIN 93, trebuie sa demontez ambele oglinzi si ambele carene fata?, mentionez ca am bec xenon , asa am luat o, si vreau sa I pun bec H4. Nu stiu cum e la RC36 modelul cu un far dar nu cred ca trebuie sa demontezi nimic, uita-te cu atentie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Salut colegilor de VFR, Am si eu o intrebare si anume, ca sa schimb becul de far la honda VFR RC 36, cu un far,trebuie sa DIN 93, trebuie sa demontez ambele oglinzi si ambele carene fata?, mentionez ca am bec xenon , asa am luat o, si vreau sa I pun bec H4. Salut colegilor de VFR, Am si eu o intrebare si anume, ca sa schimb becul de far la honda VFR RC 36, cu un far,trebuie sa DIN 93, trebuie sa demontez ambele oglinzi si ambele carene fata?, mentionez ca am bec xenon , asa am luat o, si vreau sa I pun bec H4. Depinde si unde ai balastul montat, in mod normal nu ar trebui pentru schimbarea becului sa dai carena jos. Daca trebuie nu ai cine stie ce suruburi de desfacut ... oglinzile, 2 suruburi in dreptul rezervorului parca, stanga-dreapta, suruburile dintre bot si laterale apoi pe sub carena, in fata mai ai cateva care unesc pe interor frontala de lateralele interioare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniel1954 Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Balastul este fixat pe carena stanga fata , prins de surubul cu cap imbus de 6 , dar trebuie sa desfiintez firele de la instalatia de xenon, si sa refac legaturile si sa schimb mufa de far, ce nu inteleg este daca trebuie sa desfac si carena din fata dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 E mai simplu sa scoti carena fata cu totul si esti sigur ca ai acces. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniel1954 Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Ai dreptate, asa fac multam, maine plec la Intalnirea de la C urtea de Arges la Sarbatarirea permiselor de conducere a moto- veteranilor, dar cu masina ca ploua, urmand ca la intoarcere sw ma ocup de asta. Apropo haideti si voi cu VFR urile la Arc miercuri dupa 17.00, uitati va la 9ozele care le am facut ieri, le vedeti la motoveterani, ,, Intalnire decla Arcul de Triumf, si lasati intalnirea de Joi de la Carol, va astept! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Ia sa va mai arat si eu niste flacari de la a mea. https://www.youtube.com/watch?v=ND2PRDY4pUA BB-ule, ti-a aratat Lorenzo la COTA ce's alea flacari, nu astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_gherman_agh Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Salutari, colegi intru VFR.....ieri voiam doar sa dau jos de pe cea accidentata kit-ul de lant, si am ajuns sa o fac pe toata bucatzele. Resturile se pot observa in imagini. Daca doreste cineva ceva, faceti o oferta. Toate actele disponibile, inca e inmatriculata pe numele meu. Aveti si o imagine de la ultimul ei drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 (editat) Salutari, colegi intru VFR.....ieri voiam doar sa dau jos de pe cea accidentata kit-ul de lant, si am ajuns sa o fac pe toata bucatzele. Resturile se pot observa in imagini. Daca doreste cineva ceva, faceti o oferta. Toate actele disponibile, inca e inmatriculata pe numele meu. Aveti si o imagine de la ultimul ei drum. Cati km are motorul? Pacat de el ... sper ca nu ai de gand sa te lasi de motoretism. Editat Aprilie 15, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_gherman_agh Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 motorul are 88.000 km, facuti de mine de la 34.000. Accidentul a fost in 2011, de atunci a stat pe raft din motive...juridice. Si intre timp n-am stat, tot RC46 ramane in suflet si sub mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Ce sa zic, pacat de ea ... stiu un RC46 la vanzare cu 94.000km pe bord, merge ceas, acum nu stiu cat de multa lume s-ar ingramadi sa il cumpere. La un momentdat ma batea gandul sa il iau pentru mine ca un upgrade de la RC36-le meu, dar ... nu stiu ... inca nu am scos tot din al meu si momentan nu simt nevoia de upgrade plus ca stock(carenaj, suspensie) nu prea ma incanta. 1997, 2000 de euro negociabil, motorul se afla in Belgia (pretul e cu tot cu transport in tara). - Toba sport high mount + toba stock - Capac monopost - Parbriz touring + parbriz stock Cauciucurile au dot 2011 si inca mai au carne destula pe ele, cat de multa aderenta mai au, nu stiu ... Daca e cineva interesat, revin cu mai multe detalii si/sau poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.