Radu H. Postat Martie 31, 2017 Share Postat Martie 31, 2017 Noroc. A montat cineva pe VFR un ungator de lant ? M-ar bate gandul la un Loobman, dar nu stiu ce posibilitati as avea pentru monobrat. Sistemul lor de prindere este conceput pentru bascula normala, subtire, pe cand monobratul nostru este foarte gros. Ceva pareri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 31, 2017 Share Postat Martie 31, 2017 Noroc. A montat cineva pe VFR un ungator de lant ? M-ar bate gandul la un Loobman, dar nu stiu ce posibilitati as avea pentru monobrat. Sistemul lor de prindere este conceput pentru bascula normala, subtire, pe cand monobratul nostru este foarte gros. Ceva pareri ? Nu te poti lega de o prindere a conductei de frana sau a aparatorii de lant ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Aprilie 2, 2017 Share Postat Aprilie 2, 2017 salutare. in disperarea mea de a consuma cei 21 de litri si nu 16 cat imi consuma pana sa se opreasca mobra,si crezand ca este de la vacumul ce se producea in rezervor am ciupit garnitura de etanseitate a capacului rezervorului. bineinteles ca acum nu mai face vidul ala in rezervor dar tot la 16 litri se opreste motorul si mai raman 5 inauntru neconsumati,deci operatiunea a fost inutila oare pot gasi o garnitura separat sa o schimb ?so schimba,ca vad ca nu prea vrea sa iasa de pe busonul ala. PS : am desfacut si pompa debenzina din rezervor si toate pareau in regula acolo.Cu ocazi asta am descoperit si unde este ascuns filtrul de benzina ce nu a fost schimbat in veci. Stie cineva cam cat costa si unde pot gasi filtrul asta metalic ? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 2, 2017 Share Postat Aprilie 2, 2017 Filtrul il poti lua doar OEM, garnitura ti-as recomanda sa o iei la fel, pe original. O sa iti caut imediat codurile, din cate tin minte rahatul ala de filtru costa un pic, si nici nu vine pe aftermarket. Daca ai 21 de litri in rezervor dar ia numai 16 din cei 21 te-ai gandit poate e o problema cu litrometrul si nu cu pompa/vacuum, etc. » Post actualizat in 02 Apr 2017 07:33http://zsf-motorrad.de/en/Spares/VFR800FIY-DE http://zsf-motorrad.de/en/Spares/VFR800FIY-DE/F-17-FUEL-TANK http://zsf-motorrad.de/product/7724 Din pacate garnitura nu vine separat. Daca desfaci busonul in bucati scoti garnitura afara si o poti inlocui, intrebarea e cu ce ... cauta prin dezmembrari un buson de honda, cam toate au acelasi buson, automat garnitura e interschimbabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Aprilie 2, 2017 Share Postat Aprilie 2, 2017 Filtrul il poti lua doar OEM, garnitura ti-as recomanda sa o iei la fel, pe original. O sa iti caut imediat codurile, din cate tin minte rahatul ala de filtru costa un pic, si nici nu vine pe aftermarket. Daca ai 21 de litri in rezervor dar ia numai 16 din cei 21 te-ai gandit poate e o problema cu litrometrul si nu cu pompa/vacuum, etc. » Post actualizat in 02 Apr 2017 07:33 http://zsf-motorrad.de/en/Spares/VFR800FIY-DE http://zsf-motorrad.de/en/Spares/VFR800FIY-DE/F-17-FUEL-TANK http://zsf-motorrad.de/product/7724 Din pacate garnitura nu vine separat. Daca desfaci busonul in bucati scoti garnitura afara si o poti inlocui, intrebarea e cu ce ... cauta prin dezmembrari un buson de honda, cam toate au acelasi buson, automat garnitura e interschimbabila. Pai prima data am gandit ca poate nu mi mai indica bine ,problema este ca am mers asa si chiar am ramas in pana pe autostrada in Croatia Daca era litrometrul ,ma durea la basca :)Plec cu ea asa...Si eu chiar ma gandeam sa maresc rezervorul ca ma enerva stopurile pt alimentare Oricum,mersi pt raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gal Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 Salut, Cred ca s-a tot discutat subiectul, dar va intreb din nou poate s-a ajuns la un procentaj mai mare, in favoarea carui model se voteaza VFR 800 VTEC -ABS-2008 sau VFR 800 FI- 2001 ? Ma tot contrez cu un prieten care vrea sa-si schimbe VTEC-ul cu un VFR 800 FI-2001 care arata foarte bine la 30000 km. Mentionez ca eu am VTEC. Va multumim pentru ajutor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 Pai... In primul rand de ce ar vrea sa-l schimbe? Ce nu-i place la V-TEC de vrea Fi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gal Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 Salut, Diferenta de bani primita (considerabila mai ales ca are nevoie acum) si faptul ca a auzit ca FI este mai bun din mai multe puncte de vedere. Fiabilitatea motorului si a celorlalte componente. Faptul ca pana in 2001 Honda facea motociclete mai durabile dpdv al plasticelor, aliajelor, etc....... Plus faptul ca motorul trage mai liniar si mai bine decat VTEC-ul. Nu stiu, eu nu am mers pe FI dar vad pe forumurile de afara ca FI este muuuult mai apreciat. De aici nelamurirea. Multumesc pentru raspuns ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 Da, ok. Daca diferenta de bani este considerabila si arde portofelul, atunci orice discutie am avea noi este inutila. Lasand la o parte diferenta de bani, eu unu' n-as renunta la o mobra mai noua si cu ABS pt una mai veche. Pana la urma si V-TEC-ul ala e destul de fiabil si bun daca e intretinut corespunzator. Iar acel ABS este un mare plus. Plus ca mie imi place mai mult V-TEC-ul la design, e mult mai sexi cu cele doua tobe sub sa si cu janta aia lasata la vedere. Din ce stiu eu, in 2005 sau 2006 s-a facut o interventie la motor si s-au corectat niste dude. N-as putea sa-ti spun acum ce exact... Asadar, eu unu' nu as renunta la un V-TEC cu ABS din 2008 decat daca motocicleta ar avea probleme si as vrea sa o marit, ar necesita o investite care mi-ar deranja bugetul, cineva mi-ar face o oferta financiara astfel incat sa nu poata fi refuzata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mar Ian Postat Aprilie 10, 2017 Share Postat Aprilie 10, 2017 Salutare VFR-isti! Sunt noul posesor al unui vfr 800 vtec si am cateva intrebari pentru voi, cu scuzele de rigoare daca nu am postat unde trebuie. 1. Ce ulei recomandati sa pun, deoarece trebuie schimbat. 2. Cum pot ajusta suspensiile, mi se pare prea moala fata si daca exista un anume barem in care sa se incadreze preload ul in momentul cand o calaresti singur si cand calariti cu pasager si bagaje. Am vazut cateva filmulete pe.youtub am.idee in mare precizez, insa doresc sa.stii niste valori in care sa ma incadez pentru ca mai.iau si sotia cu mine! 3. In momentul in care ma intorc cu.motocicleta in cerc fiind si ea este aplecata si virata stanga daca ii dau gaz se ridica suspensia.fata putin, da senzatia ca are.un mic joc , de aici si ideea mea ca ar fi prea moala. Multumesc anticipat su.accept mustrari daca nu.am fost prea explicit, sunt pe graba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Aprilie 10, 2017 Share Postat Aprilie 10, 2017 Salutare VFR-isti! Sunt noul posesor al unui vfr 800 vtec si am cateva intrebari pentru voi, cu scuzele de rigoare daca nu am postat unde trebuie. 1. Ce ulei recomandati sa pun, deoarece trebuie schimbat. 2. Cum pot ajusta suspensiile, mi se pare prea moala fata si daca exista un anume barem in care sa se incadreze preload ul in momentul cand o calaresti singur si cand calariti cu pasager si bagaje. Am vazut cateva filmulete pe.youtub am.idee in mare precizez, insa doresc sa.stii niste valori in care sa ma incadez pentru ca mai.iau si sotia cu mine! 3. In momentul in care ma intorc cu.motocicleta in cerc fiind si ea este aplecata si virata stanga daca ii dau gaz se ridica suspensia.fata putin, da senzatia ca are.un mic joc , de aici si ideea mea ca ar fi prea moala. Multumesc anticipat su.accept mustrari daca nu.am fost prea explicit, sunt pe graba! 1. eu pun Motul 7100 Cu atat pot sa te ajut. Pentru celelelte eu merg la service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Aprilie 10, 2017 Share Postat Aprilie 10, 2017 suspensia o poti intari putin din setarile din capul furcii, de la semighidon. citeva clicuri dreapta ambele identic si asta daca mai poti. sau din ulei. cel spate e slab rau. pe penultima treapta asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Aprilie 10, 2017 Share Postat Aprilie 10, 2017 Salutare VFR-isti! Sunt noul posesor al unui vfr 800 vtec si am cateva intrebari pentru voi, cu scuzele de rigoare daca nu am postat unde trebuie. 1. Ce ulei recomandati sa pun, deoarece trebuie schimbat. 2. Cum pot ajusta suspensiile, mi se pare prea moala fata si daca exista un anume barem in care sa se incadreze preload ul in momentul cand o calaresti singur si cand calariti cu pasager si bagaje. Am vazut cateva filmulete pe.youtub am.idee in mare precizez, insa doresc sa.stii niste valori in care sa ma incadez pentru ca mai.iau si sotia cu mine! 3. In momentul in care ma intorc cu.motocicleta in cerc fiind si ea este aplecata si virata stanga daca ii dau gaz se ridica suspensia.fata putin, da senzatia ca are.un mic joc , de aici si ideea mea ca ar fi prea moala. Multumesc anticipat su.accept mustrari daca nu.am fost prea explicit, sunt pe graba! Noroc. Referitor la ulei, am pus primul schimb Motul 7100. Dupa 2000 km, cu motorul la 100 grade, cutia schimba ca la Dacie. Aveam impresia ca ratez vitezele. Nu stiu de ce ... Nu mai spun ca dupa 5000 de km am scos uleiul exagerat de negru si foarte subtire. Urmatorul schimb am luat Eneos 15W50 de la un coleg de pe forum. Am zis ca incerc, ce o fi o fi si nu stiu cum s-a intamplat dar a picat ca o minune. Schimba foarte frumos acum, merge foarte bine si la schimb este curat, foarte putin contaminat. I-am pus numai Eneos de atunci si am de gand sa continui. Nu vreau sa fac nici o reclama / antireclama. Este doar experienta mea pana in prezent. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mar Ian Postat Aprilie 11, 2017 Share Postat Aprilie 11, 2017 Multumesc pentru ajutor. Am sa ma strang putin fata. Spatele pare destul de ferm. Iar cu uleiul sa vad ce gasesc. Inca nu stiu daca va fi 10w.40. Ma gandesc ca 15w 50 ar fi prea gros. Nu papa ulei deloc.! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Aprilie 11, 2017 Share Postat Aprilie 11, 2017 si eu am avut 15w50 dar se zice ca vfr mege mai bine cu 10w40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Aprilie 11, 2017 Share Postat Aprilie 11, 2017 si eu am avut 15w50 dar se zice ca vfr mege mai bine cu 10w40Asa este recomandat de producator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mar Ian Postat Aprilie 11, 2017 Share Postat Aprilie 11, 2017 Noroc. Referitor la ulei, am pus primul schimb Motul 7100. Dupa 2000 km, cu motorul la 100 grade, cutia schimba ca la Dacie. Aveam impresia ca ratez vitezele. Nu stiu de ce ... Nu mai spun ca dupa 5000 de km am scos uleiul exagerat de negru si foarte subtire. Urmatorul schimb am luat Eneos 15W50 de la un coleg de pe forum. Am zis ca incerc, ce o fi o fi si nu stiu cum s-a intamplat dar a picat ca o minune. Schimba foarte frumos acum, merge foarte bine si la schimb este curat, foarte putin contaminat. I-am pus numai Eneos de atunci si am de gand sa continui. Nu vreau sa fac nici o reclama / antireclama. Este doar experienta mea pana in prezent. Succes. Am citit despre eneos si m a convins. Am sa bag totusi 10w 40. Multam fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Aprilie 11, 2017 Share Postat Aprilie 11, 2017 Am citit despre eneos si m a convins. Am sa bag totusi 10w 40. Multam fain!Au si cei de la ENEOS 10W40. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mar Ian Postat Aprilie 11, 2017 Share Postat Aprilie 11, 2017 Au si cei de la ENEOS 10W40.Pai de la ei am sa iau. Am luat deja legatura cu un domn, pe care l am gasit tot pe forum la recomandarea userului Radu H si vineri intru in posesia lui! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Aprilie 11, 2017 Share Postat Aprilie 11, 2017 Vezi cum ti se pare. Pe mine ma prins. Mi-am luat deja 2 schimburi pentru anul asta. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 11, 2017 Share Postat Aprilie 11, 2017 Io n-am pretentii. Vechiul proprietar mi-a zis ca a mers numai cu Motul. Motul are acum in ea si merge ok. Saptamana asta fac si eu revizia si tot Motul mi-a picat. 300V. C-o fi bun, c-o fi rau, ramane sa vedem. Daca nu place, incercam si cu altceva. Yacco, Eneos, Castrol, Repsol, Motorex, BelRay... n-am tinut niciodata cont. Si atata timp cat am facut schimburile la intervale regulate, a mers ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 (editat) Eu am facut schimbul acum la a mea VFR800FI si schimba mult mai finut vitezele de atunci. Nu stiu ce ulei avea inainte - am scos din ea o mazga neagra si fluida - dar acum am pus Repsol 10W40 moto sintetico.. - cel mai ieftin din gama Repsol. Un bidon de 4L e cam 100 lei. Am folosit Repsol multa vreme si la VFR750 si la Transalp si n-am avut ever probleme. Editat Aprilie 13, 2017 de B.B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 Are cineva idee daca releul de semnalizare se potriveste si de la alte modele?!!? Al meu are un mic delay, contactele sunt ok... Simptome: cand semnalizez, semnalul porneste dupa cateva secunde. Nu ma deranjeaza asa de tare, dar la depasiri e cam aiurea. Intreb de SH pentru ca nou e cam 160 de lei (daca imi amintesc bine) si nu stiu daca merita rahatelul ala atatia bani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Aprilie 14, 2017 Share Postat Aprilie 14, 2017 Salut. Aceiasi "problema" am avut si eu pana am desfacut comenzile de ghidon si am gasit inauntru tot felul de unsori, nisipuri miscatoare, gandaci, carabuşi, etc. Am facut curatenie generala pe acolo si am dat un strat subtire de vaselina curata. Acum merge ceas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 14, 2017 Share Postat Aprilie 14, 2017 Same here, asa am patit si eu - motoreta pe care am eu a fost destul de "statuta" (cam 2 ani). Am desfacut comanda de pe ghidon si am curatat acolo, acu merg semnalizarile perfect. Am folosit WD-40 si ceva betisoare de urechi si de lemn sa curat contactele. Daca desfaci surubelul manetei de comanda sub o sa ai access la contacte, poti misca chestia aia cu mana. La fel facea si la mine, apasam si incepea sa semnalizeze dupa 2-3 secunde sau deloc. Nu-i din releu problema. La mine era murdar si contactul de ambreiaj - simptome - cand bagam in treapta 1 de pe liber intotdeauna clapeta de sub rezervor de la airbox facea ca aripile de fluture de puteam sa o aud prin casca iar motoreta nu pornea daca era bagata in viteza cu ambreiajul tras. Curatat contactul de ambreiaj si ambele probleme au disparut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.