S3RJ Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 pai, daca se mai anunta careva, vin si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 pai, daca se mai anunta careva, vin si eu adica eo nu-s deajuns, sau cum ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 ba esti de-ajuns, da' tu vrei sa ne parasesti! glumeam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NeBuN@Ke Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 Intrebare : De unde pot face si eu rost de un releu de incarcare (eventual sh bun)? Ca din cate am observat e varza asta al meu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 Doar un exemplu: http://www.geocities.com/MotorCity/Speedwa...8/reg-rect.html Cauta "vfr regulator/rectifier" pe net si vei gasi multe topicuri pe vfrworld.com si pe alte forumuri. In principiu nu vrei un releu original. Citeste pe forumuri si vei gasi lista cu releele originale (care se prajesc de regula in primii zeci de mii de km) si alea aftermarket sau model imbunatatit OEM care au radiatoarele mai mari adica rezista mai bine. Deci vrei un releu aftermarket sau varianta imbunatatita. Iar uneori in urma unei defectari a releului trebuie sa schimbi si ba©teria, daca ti-a supraincarcat-o / prajit-o. Si mai trebuie umblat si pe la mufe / firul de ground de la intrarea in releu. Vezi ca Dilly aduce relee aftermarket par egzample. Intrebare : De unde pot face si eu rost de un releu de incarcare (eventual sh bun)? Ca din cate am observat e varza asta al meu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gal Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 http://www.newvfr.com/en_GB/pages/mainpage care este pararea voastra? pentru ea as putea sa-mi vand viforul actual..............chiar la oferta...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 (editat) Honda prezinta oficial noul VFR 1200F Editat Octombrie 8, 2009 de Pijama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 pana la urma, ne strangem si noi azi 5 ? n-am vandut-o asa ca ma bag si eo la intalnire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 La 19? Vin, dar cred ca nu cu VFR-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 19:00 e ok, desi sigur intarzii 20min, acu plec la " shoping" arghhh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NeBuN@Ke Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 stiti cumva daca releul de cbr f2-f3 se potriveste si la vfr 750? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 stiti cumva daca releul de cbr f2-f3 se potriveste si la vfr 750? ce mufa ai la releu? (cate fire mai exact) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gal Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 cum a decurs intalnirea ??? ....asa sa ne faceti in ciuda...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 cum a decurs intalnirea ??? ....asa sa ne faceti in ciuda...... care intalnire? 3in1 (@memyselfandI) a fost la shopping, iar eu am jucat vreo 10 minute solitaire pe telefon dupa care m-am carat acasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NeBuN@Ke Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 ce mufa ai la releu? (cate fire mai exact) fizic se potrivesc, pentru ca am vazut ca are 5 fire exact ca la f2-f3-f4, mai ales ca eu i-am rupt mufa care intra in releu si i-am pus alti papuci, pentru ca era topita din cauza la fostu' releu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Octombrie 10, 2009 Share Postat Octombrie 10, 2009 fizic se potrivesc, pentru ca am vazut ca are 5 fire exact ca la f2-f3-f4, mai ales ca eu i-am rupt mufa care intra in releu si i-am pus alti papuci, pentru ca era topita din cauza la fostu' releu. Din cate stiu eu, se potrivesc ca si "valori". Cum spunea mai devreme cineva, recomandarea e sa iei un aftermarket care are aripioare de racire. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 (editat) io am gasit setarea perfecta pt curbe..astfel incat,ieri de la sighisoara pana acasa,cu pasager,mobra statea numai pe cantu` gumei....se ajeaza singura pe curba,si tine trasa indiferent de valurele...nu mai fuge de spate,am putut da gaz la greu in curba,si nu mai e asa nesigura la grade mari de inclinare,unde trebuia s corectez mereu din acceleraatie. ..reversul medaliei e ca te pocneste saua pe c.ur la fiecare denivelare. incercati cam asa: la setarea standard a amortizorului spate,invartiti spre "H" cu 1/6 tura..e un compromis misto. Editat Octombrie 11, 2009 de raducu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 io am gasit setarea perfecta pt curbe..astfel incat,ieri de la sighisoara pana acasa,cu pasager,mobra statea numai pe cantu` gumei....se ajeaza singura pe curba,si tine trasa indiferent de valurele...nu mai fuge de spate,am putut da gaz la greu in curba,si nu mai e asa nesigura la grade mari de inclinare,unde trebuia s corectez mereu din acceleraatie...reversul medaliei e ca te pocneste saua pe c.ur la fiecare denivelare. incercati cam asa: la setarea standard a amortizorului spate,invartiti spre "H" cu 1/6 tura..e un compromis misto. Se intareste si tensioneaza si suspensia fata, cobori fata cu cativa cm si....vei avea un tramvai pe sine, o tinuta impecabila , freci cu scarita pe jos iar motorul e de o stabilitate incredibila pe viraj @ Alex gherman , cred ca ne am intalnit sambata la Castelul Huniazilor in Hunedoara, ti am recunoscut motorul din semnatura, nu de alta dar ,,paintul'' motorului cred ca e unicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 (editat) Se intareste si tensioneaza si suspensia fata, cobori fata cu cativa cm si....vei avea un tramvai pe sine, o tinuta impecabila , freci cu scarita pe jos iar motorul e de o stabilitate incredibila pe viraj @ Alex gherman , cred ca ne am intalnit sambata la Castelul Huniazilor in Hunedoara, ti am recunoscut motorul din semnatura, nu de alta dar ,,paintul'' motorului cred ca e unicat. io nu cobor ftza nici mort..pana mea,d-aia dai cu scaritele pe jos la greu. as intari putin arcurile furcii,dar nu fac fatza amortizoarele. d-aia ziceam...ce am facut e compromisul ideal pt mine. Editat Octombrie 11, 2009 de raducu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 care erai bre ieri spre deva pe la pranz ? ( vfr vinisiu) bafta ! ps: serj, am terminat sopingu la 9 iertare, dau o bere data aviatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 io am gasit setarea perfecta pt curbe..astfel incat,ieri de la sighisoara pana acasa,cu pasager,mobra statea numai pe cantu` gumei....se ajeaza singura pe curba,si tine trasa indiferent de valurele...nu mai fuge de spate,am putut da gaz la greu in curba,si nu mai e asa nesigura la grade mari de inclinare,unde trebuia s corectez mereu din acceleraatie...reversul medaliei e ca te pocneste saua pe c.ur la fiecare denivelare. incercati cam asa: la setarea standard a amortizorului spate,invartiti spre "H" cu 1/6 tura..e un compromis misto. Setarile astea le faci in functie de "pilotul" motocicletei. Nu cred ca se potrivesc la mine de exemplu (adica la 30 kg in plus). Eu inca nu am incercat sa ma joc cu suspensiile. @stefanbh: ti-ai schimbat parbrizul? @3in1: nici o problema, accept berea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baspri Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 Salut! De indata ce reusesc sa-mi vand actuala motocicleta, sunt (sper) viitorul posesor al unui VFR 800 VTEC, modelul 2002-2006. Tot cautand informatii despre ea, am aflat ca a fost facut un recall pentru acest model, pentru schimbarea instalatiei electrice. Iata: http://www.internetautoguide.com/motorcycl...r800/27918.html Deasemeni, am gasit si informatii referitoare la posibilitatea de a-ti rezolva singur aceasta problema (de fapt sunt 2 probleme): http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.p...%20amp&st=0 http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.p...c=34762&hl= Stiti ceva despre asta? Multumesc! Mesaj completat si al 3-lea "fix": http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php?showtopic=34394 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 (editat) Salutare. Ma bag si eu in vorba... Am pus ochii pe motoarele astea de la Honda. Acu' 4 ani am vrut sa iau un VF750C din '84, dar se vandu pana am apucat sa ajung acolo si am ajuns la altceva. Acum, ca am ramas iar fara motocicleta, si e greu, am cautat sa iau o alta, un V4 tot de la Honda. Imi plac VF750C si VF750S (RC45) dar si VF1100C si VF1100S (RC65). Modelele sunt vechi, anii '82-'86, dar numai la astea m-am gandit. Imi place design-ul lor si transmisia cardanica si nu dispun de prea multi bani. Daca sunteti printre voi fosti detinatori sau cunoasteti detinatori, as fi incantat sa aflu mai multe detalii despre ele, fiabilitatea lor, consum, etc. Multumesc si sper sa nu fi fost prea tare off-topic. Editat Octombrie 13, 2009 de Lonerider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 @baspri: s-a discutat putin mai in spate (cateva pagini in urma), au fost chiar doi oameni care s-au plans de problema. La mine nu s-a intamplat nimic si arata bine instalatia (e o mufa albastra la care se poate depista oarecum inceperea defectiunii). VTEC-urile mai au un recall legat de ceva probleme la frana spate (pierderi de lichid parca). Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 Salut! De indata ce reusesc sa-mi vand actuala motocicleta, sunt (sper) viitorul posesor al unui VFR 800 VTEC, modelul 2002-2006. Tot cautand informatii despre ea, am aflat ca a fost facut un recall pentru acest model, pentru schimbarea instalatiei electrice. Iata: http://www.internetautoguide.com/motorcycl...r800/27918.html Deasemeni, am gasit si informatii referitoare la posibilitatea de a-ti rezolva singur aceasta problema (de fapt sunt 2 probleme): http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.p...%20amp&st=0 http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.p...c=34762&hl= Stiti ceva despre asta? Multumesc! Mesaj completat si al 3-lea "fix": http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php?showtopic=34394 am avut problema electrica si am remediat-o schimband doar mufa problema cu una nou. de atunci nexam problem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.