Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Presiunea optima in roti e data in manual, nu stiu de ce insista unii sa afle de pe la "prieteni".

 

Iar cu buloanele (crashpad) facute la strung, vezi sa nu-ti indoaie si chestia in care sunt fixate. Mi-e ca sunt mai tari buloanele alea decat cadrul, iar bratul fortei... Ma rog, vorbesc prostii, cu siguranta au fost calculate ca si rezistenta a materialului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

aha, am mai vazut un topic al userului deusex1, nu stiam ca ei sunt. imi place cum lucreaza dar...nu mi-a raspuns nimeni la intrebari/posturi de la ei. pana acum...

 

inteleg ca tu ti-ai facut la ei crashpad-urile..? intrebare: cu rezervorul de racire ce au facut? inlocuit cu altul la forma dorita sau dat gaura in el si lipit cu silicon?

 

Eu am VFR750, nu a fost problema cu rezervorul... Cel mai bine cauta-i la telefon, daca nu raspund pe forum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum verific daca functioneaza regulatorul de tensiune a VFR-ului? daca accelerez motorul, intensitatea trebuie sa fie mai mare... la lumina? si daca scot bornele de la batarie se opreste motocicleta, sau functioneaza motorul in continuare?:unsure: va rog, un raspuns un sfat este bine venit! Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Total FOARTE dezamagit de sisitemul de racire al motocicletei si aici nu este vorba de oras,din contra la mers pe autostrada si chiar patzit a 2 a oara... Intors de la mare temperatura afara peste 34 de grade C,coada la Fetesti unde se plateste taxa de autosrada ,motorul ajunge la 105 grade C si porneste ventilatorul,platesc taxa si plec ajung in viteza a 6 a dupa mai bine de 10 de km parcursi cu o viteza constanta de 150 km/h ( 6000-6200 Rpm) motorul avea 108 grade C si ventilatorul mergea in continuare,repet dupa mai bine de 10 Km parcursi :angry: ....scad viteza undeva la 120 de km/h (5200-5500 rpm) ,mers constatnt inca 4-5 km temperatura motorului incepe si scade dar nu mai jos de 102 grade si in continuare ventilatorul mergea incontinu de cand am plecat de la Fetesti,apoi cresc viteza din nou la 150-160 de km/h si din nou temepratura urca usor la 108 grade C...reduc merg constant la 130 si opresc la prima benzinarie pt pauza....pornit iarasi la drum dupa 15 minute de pauza temperatura motorului avea 77 de grade(ventilator logic oprit) si urcand la aceias viteza de 150-160 km/h temperatura motorului nu a urcat mai mult de 93-94 de grade C.In oras ajuns temperatura lucra normal ,ventilatorul pornea la 105 grade C ,racea pana la 98-99 grade C si se oprea....turatii ceea ce e drept nu mai mari de 5000 si ciclul continuand fiind in oras .

Acum ce (cuvant urat) a gandit Japonezul ala cu sistemul asta de racire ? daca pornesti la drum de ex autostrada cu ventilatorul pornit(105 grade C) motorul sa nu se raceasca ? ba din contra sa creasca temperatura (3 grade)....nu mi s`a mai intamplat asa ceva pana acum cu restul motcicletelor conduse ,ceea ce e drept aveau radiatoarele in fata ! dar nu ma asteptam o data cu turatie mai mare si viteza tot mai mare aerul sa nu raceasca ....chiar nu ma asteptam ....sincer la sistemul de racire au cam comis`o cu radiatoarele alea laterale si cu radiatorul de ulei care pare destul de ascuns...

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ciudat rau cu temperatura ta...

la mine sta la 84 pe autostrada a 6'a 6000 rpm - 140km/h

si la 120 si la 160 cam la fel e.

dar daca merg cu 100 intr-a 6'a cam sta sa ajunga pe la 100 grade.

si cam aceeasi este temperatura si la 35+ grade afara si la 25+

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Total FOARTE dezamagit de sisitemul de racire al motocicletei si aici nu este vorba de oras,din contra la mers pe autostrada si chiar patzit a 2 a oara... Intors de la mare temperatura afara peste 34 de grade C,coada la Fetesti unde se plateste taxa de autosrada ,motorul ajunge la 105 grade C si porneste ventilatorul,platesc taxa si plec ajung in viteza a 6 a dupa mai bine de 10 de km parcursi cu o viteza constanta de 150 km/h ( 6000-6200 Rpm) motorul avea 108 grade C si ventilatorul mergea in continuare,repet dupa mai bine de 10 Km parcursi :angry: ....scad viteza undeva la 120 de km/h (5200-5500 rpm) ,mers constatnt inca 4-5 km temperatura motorului incepe si scade dar nu mai jos de 102 grade si in continuare ventilatorul mergea incontinu de cand am plecat de la Fetesti,apoi cresc viteza din nou la 150-160 de km/h si din nou temepratura urca usor la 108 grade C...reduc merg constant la 130 si opresc la prima benzinarie pt pauza....pornit iarasi la drum dupa 15 minute de pauza temperatura motorului avea 77 de grade(ventilator logic oprit) si urcand la aceias viteza de 150-160 km/h temperatura motorului nu a urcat mai mult de 93-94 de grade C.In oras ajuns temperatura lucra normal ,ventilatorul pornea la 105 grade C ,racea pana la 98-99 grade C si se oprea....turatii ceea ce e drept nu mai mari de 5000 si ciclul continuand fiind in oras .

Acum ce (cuvant urat) a gandit Japonezul ala cu sistemul asta de racire ? daca pornesti la drum de ex autostrada cu ventilatorul pornit(105 grade C) motorul sa nu se raceasca ? ba din contra sa creasca temperatura (3 grade)....nu mi s`a mai intamplat asa ceva pana acum cu restul motcicletelor conduse ,ceea ce e drept aveau radiatoarele in fata ! dar nu ma asteptam o data cu turatie mai mare si viteza tot mai mare aerul sa nu raceasca ....chiar nu ma asteptam ....sincer la sistemul de racire au cam comis`o cu radiatoarele alea laterale si cu radiatorul de ulei care pare destul de ascuns...

Parerea mea este sa-ti iei TOT sistemul de racire la puricat. Uita-te dupa orice: pori, densitatea-nivelul-concentratia fluidului de racire, functionarea termostatului. Fa-ti o verificare atenta, pentru ca intr-adevar, ajunge la o temperatura mult prea mare pentru regimul acela de mers. In oras e ok, daca iti sta intre 94-98 grade cu ventilatorul pornit, dar in afara nu e normal sa treaca de mai mult de 84-86 grade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea este sa-ti iei TOT sistemul de racire la puricat. Uita-te dupa orice: pori, densitatea-nivelul-concentratia fluidului de racire, functionarea termostatului. Fa-ti o verificare atenta, pentru ca intr-adevar, ajunge la o temperatura mult prea mare pentru regimul acela de mers. In oras e ok, daca iti sta intre 94-98 grade cu ventilatorul pornit, dar in afara nu e normal sa treaca de mai mult de 84-86 grade.

Mda ....nu stiu ce sa zic...chiar in iarna a fost schimbat termostatul cu unul nou(era blocat pe deschis)"fagurii" de la radiatori sa nu fie strambi si sa fie nevoie sa fie indeprtati(nu a fost cazul ca radiatorul nu ia nik in plin,nici macar aerul ) ,antigelul la fel,verificat dupa aceea pe loc si in mers ceea ce drept la temepraturi de 10 grade dar nu are importanta .....cum am spus si mai sus mi s`a intamplat de doua ori si culmea e ca la Fetesti cand ma intorceam de la mare motorul 105 grade cu ventilator pornit ....schimbat viteze pana in a 6 a ...mers constant 150, motorul nu s-a racit...ceea ce nu mi se pare normal ...ca fiind in mers si la viteza aia aerul sa nu raceasca ...in fine ...am explicat mai sus ...care ce si cum pe loc chiar nu sunt probleme sau in oras de ex... se incinge mult mai des...ventilatorul isi face treaba porneste la 105 si se opreste la 98-99 de grade unde ciculu apoi se reia ...

Rugamintea mea ...este daca vre`o data se afla cineva la drum intins sau autostrada sa porneasca cu ventilatorul pornit la 104-105 grade...bine daca se poate si cu temepratura asta de vara ceea ce e drept la asfalt la 34 de grade este mult mai cald ( dar totusi nu mi se pare normal)... si sa mearga constant la vitezele specificate de mai sus 130-150 km/h (5500-6000 rpm) sunt curios daca motorul se raceste.. :cheers: va multumesc

 

ciudat rau cu temperatura ta...

la mine sta la 84 pe autostrada a 6'a 6000 rpm - 140km/h

si la 120 si la 160 cam la fel e.

dar daca merg cu 100 intr-a 6'a cam sta sa ajunga pe la 100 grade.

si cam aceeasi este temperatura si la 35+ grade afara si la 25+

hai ca am inteles ca 100 de garde ar fi ok .....ca asa sunt motoarele si ca "asa le place" dar ai mers vre`o data o perioada asa de lunga cu ventilatorul pornit fara sa iti raceasca ?

ventilatorul mergea,asta sunt sigur ...pt ca la benzinarie cand am oprit ventialtorul mergea plus de asta in mers ...mi`am dat seama dupa voltmetrul pus la bord (normal incarca 14,2 V si cu ventilatorul pornit 13,9V )

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea este sa-ti iei TOT sistemul de racire la puricat. Uita-te dupa orice: pori, densitatea-nivelul-concentratia fluidului de racire, functionarea termostatului. Fa-ti o verificare atenta, pentru ca intr-adevar, ajunge la o temperatura mult prea mare pentru regimul acela de mers. In oras e ok, daca iti sta intre 94-98 grade cu ventilatorul pornit, dar in afara nu e normal sa treaca de mai mult de 84-86 grade.

Pai si eu ce ma fac? In oras am ajuns la 118 si in afara tot asa la mers de 120-150 intre 115 si 100. La mine e si mai grav.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doar in oras am mers cu ventilatorul pornit vreo 20 min, dar era incins rau asfaltul, aglomeratie, semafoare, iar temperatura 109-111.

am oprit la benzinarie m-am racorit cu un suc, si am lasat si mobra la racit un pic.

 

sambata am fost eu la pitesti. am mers ceva km cu viteza mai mica, pt ca eram cu un proaspat posesor de permis si mobra.

la 90-100 km/h viteza a sasea, aveam 100-102 grade. de la km 49 la OMV, i-am spus sa mearga incet si ca ne vedem la destinatie, si am pornit in ritmul meu. la 140 - a sasea - 84 de grade.

 

ceva nu e bine la tine. dar nu stiu sa iti spun ce. cum spunea omunegru, trebuie sa iei manualul si sa incepi sa te joci cu sistemul de racire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si eu ce ma fac? In oras am ajuns la 118 si in afara tot asa la mers de 120-150 intre 115 si 100. La mine e si mai grav.

Deci sa inteleg ca nu sunt singurul ? dar totusi am crezut ca la mine este exagerat de mare temperatura .....dar la tine... dupa cate spui este si mai mare ...tu ai umlbat,,schimbat ceva la sistemul tau de racire ?

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu, toba nu e de vanzare.

 

cauciucuri de 4 ani... nu ar trebui sa alunece in halul asta

acum depinde si de temperatura, cat de repede se incalzesc, desi cred ca vorbim basme.

oricum, eu am , si recomand cu caldura, Pilot Road 2. a aparut intre timp si Pilot Road 3. are S3RJ, si e foarte multumit.

nu tin minte sa-mi fi fugit spatele sau fata vreodata. mai sunt vreo 2-3 mm pana la buza, si s-au comportat exemplar, ploaie, frig, uscat.

de Metzeler Roadtec Z6 stie cineva ceva?

ca si cauciucuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca am inteles ca 100 de garde ar fi ok .....ca asa sunt motoarele si ca "asa le place" dar ai mers vre`o data o perioada asa de lunga cu ventilatorul pornit fara sa iti raceasca ?

ventilatorul mergea,asta sunt sigur ...pt ca la benzinarie cand am oprit ventialtorul mergea plus de asta in mers ...mi`am dat seama dupa voltmetrul pus la bord (normal incarca 14,2 V si cu ventilatorul pornit 13,9V )

 

ca fapt divers: ventilatorul trage aer din lateral si-l sufla in fata motorului. altfel zis, ventlatorul functioneaza in contratimp cu aerul fortat in radiatoare la mers. de aceea unii au schimbat ventilatorul, sau mai bine zis ansamblul de paletele, cu unul de la vtr care trage aerul din fata motorului si-l extrage-n lateral.

aici apar pareri pro si contra. unii spun ca schimbul ventilatorului cu unul de vtr face ca motorul sa se raceasca mai greu la viteze mici/trafic aglomerat si, in cazuri rare, poate duce la distrugerea radiatorului daca sare vre-o piatra in radiator si este prinsa in intre paleta si lamelele radiatorului (din nefericire pietrele sunt ceva monden la noi pe strazi). da o cautare google vtr fan on vfr.

 

O chestie de-am facut-o eu este accea de a monta un intrerupator ce sa bypass-eze termocupla si sa pornesti radiatorul cand doresti fara sa astepti 100 de grade. Mai poti deasemenea sa schimbi termocupla cu una ce actioneaza la o temperatura mai mica.

ATENTIE!!! Bypass la termocupla nu la releu!

 

Ajunsei si eu acasa si am expirat ITP-ul. Trebuie sa-mi bag becuri normale in loc de xenoane si sa-mi iau cauciucuri de dimens corecta pt ca ala de iarna de pe spate-i nitel mai mic (si nu stiu daca vor inchide ochii cei de la verificare). Dup'aia m-oi apuca de montat cumparaturilii :wink:

Altfel ... ce-s frate cu caldurile astea (ai dreak' mai sunt si pepenii scumpisori) :eek:

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de Metzeler Roadtec Z6 stie cineva ceva?

ca si cauciucuri

 

Eu am z6, depinde cum te dai, daca vrei sa o apleci foarte tare iti recomand ceva mai sport. Pentru touring/ mers pe ploaie/ temperaturi reci sunt foarte ok, se incalzesc foarte repede. Profilul rotund o sa-ti faca mobra mai greu de aruncat pe curbe (Desi se spune ca au feeling neutru) cel putin asa s-a simtit in cazul meu (Venit de pe dunlup-uri), in schimb o face foarte stabila.

 

Cu aderenta nu am avut probleme, m-au salvat odata cand am alunecat pe nisip si nu am cazut.

 

Dupa 12000 km inca mai au guma pe ele pentru 3-5000 km.

 

Pe viitor m-ar interesa sincer z8 interact, cica tin si mai mult si au aderenta si mai buna.

Daca nu, cred ca am sa optez pentru michelin ct3.

 

Nu derapeaza pe franari decat daca blochezi rotile.

Editat de robertd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

A sosit in sfarsit motocicleta si deja am sesizat o chestie ciudata ...

 

Dupa schimbul de ulei am observat un sunet in motor .. un click foarte subtire asemanator cu cel care il face bujia cand da scanteie. Sunetul se aude cand motorul e cald si la relanti pana in 2000 rpm ... cadenta e rapida ca si cum ar tzacani supapele.

 

Nu e puternic, se aude cand ma apropii de motor.

 

Pentru ca de abia am luat motorul nu sunt sigur daca a avut sunetul inainte dar acum l-am sesizat dupa ce am schimbat uleiul.

 

Sa fie de la ulei ? .. am pus Motul 5100, a mai patit cineva asa ceva ?

 

 

PS: o sa revin si cu niste poze cu moto dupa ce o spal

 

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uita-te cu cateva posturi mai inainte, ca mai avea un coleg aceeasi problema. E de la ulei...Si eu o aveam, dar a trecut odata cu schimbul de ulei (mobil 1)

 

O intrebare oarecum stupida dar vreau sa stiu daca ma insel sau nu ... cum se verifica nivelul uleiului in mod corect pe standul central sau pe roti, am sesizat o diferenta de nivel daca masor cu ambele metode. In manual zice ca trebuie verificat pe o suprafata plana.

 

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toretic trebuie verificat tinut vertical, pe roti, deci nici pe standul central, nici pe side. Personal verific cand e pe stand :). Poti sa pui o piatra sub roata din fata/spate sa ti-o mentina la nivel, oricum nu e mare diferenta.

 

Vezi uleiul nu se verifica la rece nici la cald, trebuie sa fi functionat cateva minute, iar apoi sa stea pentru 2-3 minute.

Editat de robertd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

plec si eu spre carol acum

 

nivelul uleiului se verifica cand motoreta e pe cricul central

stie cineva ce cheie de bujii imi trebuie daca vreau sa le schimb eu si de unde cumpar?

sau ma ajuta si pe mine cineva care le a schimbat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva ce cheie de bujii imi trebuie daca vreau sa le schimb eu si de unde cumpar?

sau ma ajuta si pe mine cineva care le a schimbat

gata.sa rezolvat .Serje a venit si mi le a montat el.

mare om mare caracter.

sunt oameni care chiar au scule de turing frate

 

am gasit o toba pe ebay.

are cineva asa ceva.stie cum suna?

http://cgi.ebay.fr/ECHAPPEMENT-CARBONE-GP-Honda-VFR-800-1998-2001-98-01-FI-VFR800FI-EX326-/230762026618?pt=FR_JG_Moto_Pi%C3%A8ces&hash=item35ba7d167a#ht_5302wt_1031

a auzit cine de firma asta?

 

gata.sa rezolvat .Serje a venit si mi le a montat el.

mare om mare caracter.

sunt oameni care chiar au scule de turing frate

 

am gasit o toba pe ebay.

are cineva asa ceva.stie cum suna?

http://cgi.ebay.fr/ECHAPPEMENT-CARBONE-GP-Honda-VFR-800-1998-2001-98-01-FI-VFR800FI-EX326-/230762026618?pt=FR_JG_Moto_Pi%C3%A8ces&hash=item35ba7d167a#ht_5302wt_1031

a auzit cine de firma asta?

asta pare sa se auda cel mai bine din tot ce am cautat pana acum pe net

din fericire e si accesibila la pret de noua,

http://www.ebay.de/itm/JISU-Danmoto-Auspuff-Honda-VFR-800-1998-2001-98-99-00-01-Interceptor-EX329-/230762046959?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item35ba7d65ef

VOI CE ZICETI ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...