Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

N-am spus ca-i ceva rau dar nu-i totusi stilul meu. Ma pune pe ganduri din ce in ce mai mult sugestia lungirii aripii tot cu un material plastic. Pe hugger sigur nu pot face nimic (pt ca-i oricum aproape de roata) dar suportul de numar ar merge lungit cu o bucata de plastic - va trebui sa caut una sa se si potriveasca. Multumesc inca o data pt sugestie.

O alta intrebare: pt ca pe ghidon nu pot pune amortizor (datorita faptului ca-i dat spre inapoi) m-am gandit sa-l pun sub tripla de jos. Ca punct fix as vrea sa folosesc motorul, mai precis o placa prinsa in/cu suruburile ce tin Pair Air Valve (nu stiu sa-i zic in limba mioritica). S-acu' intrebarea: oare or fi cele dua suruburi suficient de puternice? Mentionez ca voi fol un amortizor ieftinache facut in Tailanda (cele europene-s prea scumpe si profi pt nevoile mele iar Scott este exorbitant de scump dar n-am nici loc de instalare).

Cheers!

 

Aproape orice briz-briz adaugat pt touring, in principiu, duce la cresterea rezistentei aerului la inaintare si implicit la cresterea consumului - eu o pot spune cu certitudine. Legea compensatiei functioneaza si aici. Plus ca si modificarile aduse motorului si celor atasate lui (evacuare, anulat senzori O2 etc) duc la o usoara crestere a consumului. La mine duse-s vremurile cu 4,5 l/100km si apoi in jur de 5. Acu mai jos de 5,5-6 nu se duce in afara localitatilor. Dar cel putin am comoditate si nu inghet bocna pe vreme rece.

Asta ziceam de la inceput, sa iti cauti plasticul ala de la suportul de numar, tai doar partea din spate, o tai un pic pe laterale cat sa dea bine cu celalant si il prinzi in 2 suruburi mai jos un pic.

 

Nu stiu ce sa zic de treaba cu amortizorul ... nu ai alta prindere de nici un fel in zona, pe sasiu ma refer. Daca sunt suruburile care cred eu sunt M6, de tinut o sa tina dar nu cred ca-s tocmai ok pentru asa ceva. Cauta in zona suruburi mai mari, doua M8 ar fi perfecte sau mai multe M6.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

cred ca si de la filtrul sport,toba sport se mai aduga ceva consum si am mai descoperit si relanti ul ca imi statea la 1400 ture.

la cat trebuie sa stea?1100 cumva?

 

1200 ±100 rpm

tot ce inseamna sport presupune cresterea performantei in detrimentul consumului.

 

totodata greutatea, temperatura exterioara influenteaza consumul notabil. ( in conditiile unui regim de mers aseanator )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam de cand vi se aprinde becul rosu de benzina ? Inainte de liniuta rosie ? I-am schimbat termistorul, nu mi-o mers niciodata, asa ca nu stiu de cand se aprinde. As putea goli benzina "de rezerva" sa vad daca e cea din specificatii, dar poate ma lamuriti voi cei cu 94-97.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam de cand vi se aprinde becul rosu de benzina ? Inainte de liniuta rosie ? I-am schimbat termistorul, nu mi-o mers niciodata, asa ca nu stiu de cand se aprinde. As putea goli benzina "de rezerva" sa vad daca e cea din specificatii, dar poate ma lamuriti voi cei cu 94-97.

 

 

N-am spus ca-i ceva rau dar nu-i totusi stilul meu. Ma pune pe ganduri din ce in ce mai mult sugestia lungirii aripii tot cu un material plastic. Pe hugger sigur nu pot face nimic (pt ca-i oricum aproape de roata) dar suportul de numar ar merge lungit cu o bucata de plastic - va trebui sa caut una sa se si potriveasca. Multumesc inca o data pt sugestie.

O alta intrebare: pt ca pe ghidon nu pot pune amortizor (datorita faptului ca-i dat spre inapoi) m-am gandit sa-l pun sub tripla de jos. Ca punct fix as vrea sa folosesc motorul, mai precis o placa prinsa in/cu suruburile ce tin Pair Air Valve (nu stiu sa-i zic in limba mioritica). S-acu' intrebarea: oare or fi cele dua suruburi suficient de puternice? Mentionez ca voi fol un amortizor ieftinache facut in Tailanda (cele europene-s prea scumpe si profi pt nevoile mele iar Scott este exorbitant de scump dar n-am nici loc de instalare).

Cheers!

 

Aproape orice briz-briz adaugat pt touring, in principiu, duce la cresterea rezistentei aerului la inaintare si implicit la cresterea consumului - eu o pot spune cu certitudine. Legea compensatiei functioneaza si aici. Plus ca si modificarile aduse motorului si celor atasate lui (evacuare, anulat senzori O2 etc) duc la o usoara crestere a consumului. La mine duse-s vremurile cu 4,5 l/100km si apoi in jur de 5. Acu mai jos de 5,5-6 nu se duce in afara localitatilor. Dar cel putin am comoditate si nu inghet bocna pe vreme rece.

Oglinzile mele nu mai stau bine deloc in nucile lor si am inteles ca nici nu se gasesc asa usor.

in filmuletul de mai jos are unul o oglinjoara rotunda montata pe manerul stanga.vad ca a renuntat la oglinzile standard.

oare unde gasesc din astea ca nu par sa fie scumpe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam de cand vi se aprinde becul rosu de benzina ? Inainte de liniuta rosie ? I-am schimbat termistorul, nu mi-o mers niciodata, asa ca nu stiu de cand se aprinde. As putea goli benzina "de rezerva" sa vad daca e cea din specificatii, dar poate ma lamuriti voi cei cu 94-97.

La mine becul rosu se aprinde dupa ce intra pe linia rosie, iar cand se aprinde mai am in rezervor putin peste 2 litri de benzina. Cu astia 2 litri nu poti merge prea mult in conditii de drum virajat sau panta. Eu ma indrept spre benzinarie de cum imi trece pe linia rosie, dupa doua esecuri avute cu becul rosu aprins si lipsa benzina dupa cativa km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua,

dl-or trebuie sa va povestesc ceva extraordinar, ceva ce multi ar trebui sa aprecieze si sa existe mai mult oameni asa.

Azi vin spre birou prin Bucuresti-ul nostru mult iubit, aglomeratie soare si vreme buna.

La un semafor opreste in stg mea un turism si in spatele meu un Jeep !!! , se face verde si plec ca toata lumea.

Turismul ma depaseste frumos si acum vine si jeepul asta sa se suie pe mine si mai multe nu ! dar surpriza avem in faca un echipaj de politie !! un domn ce statea afara ne opreste pe amandoi si imi spune mi e" opreste te rog motorul si urmeazama " chiar ma intrebam ce drac am facut??? nici nu ma gandeam la ala cu jeepul eu ma gandesc ce am gresit .

Il cheama si dl cu masina si il intreaba " Ati vazut motociclistul din dr dvs ? si vine un raspuns sec NU ! si atunci in cepe dl politist sa faca o scoala cu dl cu masina jeep-ul si ii aduce la cunostinta ca mai sunt si alti participanti la trafic , ca doar trebuie sa ne ating putin si putem cadea..

Si piesa de rezistenta il sfatuieSte pe cel cu jeep-ul sa isi cera scuze fata de mine si sa fie pe viitor mai atent !!!!!!!!! si ne ureaza la amandoi drum bun ............

BAI AM RAMAS MASCA DE UN ASA OM NU STIU CUM IL CHEAMA DAR AS DORI SA II MULTUMESC PENTRU FEL IN CARE A GESTIONAT O PROBLEMA DE ASA NATURA.ASA POLITISTI AM DORI PE DRUMURILE NOASTRE .

MULTUMESC ECHIPAJULUI DIN BUCURESTI NOI. CU STIMA DL-OR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine becul rosu se aprinde dupa ce intra pe linia rosie, iar cand se aprinde mai am in rezervor putin peste 2 litri de benzina. Cu astia 2 litri nu poti merge prea mult in conditii de drum virajat sau panta. Eu ma indrept spre benzinarie de cum imi trece pe linia rosie, dupa doua esecuri avute cu becul rosu aprins si lipsa benzina dupa cativa km.

^_^ Noroc ca "are unii" rucsac in care sa care litri de benzina.

Morala : Nu plecati fara parteneri de drum ca ramaneti in camp ! :laugh:

Acum serios : oare becul ala nu poate fi "convins" sa se aprinda un pic mai devreme?

 

Buna ziua,

dl-or trebuie sa va povestesc ceva extraordinar, ceva ce multi ar trebui sa aprecieze si sa existe mai mult oameni asa.

Azi vin spre birou prin Bucuresti-ul nostru mult iubit, aglomeratie soare si vreme buna.

La un semafor opreste in stg mea un turism si in spatele meu un Jeep !!! , se face verde si plec ca toata lumea.

Turismul ma depaseste frumos si acum vine si jeepul asta sa se suie pe mine si mai multe nu ! dar surpriza avem in faca un echipaj de politie !! un domn ce statea afara ne opreste pe amandoi si imi spune mi e" opreste te rog motorul si urmeazama " chiar ma intrebam ce drac am facut??? nici nu ma gandeam la ala cu jeepul eu ma gandesc ce am gresit .

Il cheama si dl cu masina si il intreaba " Ati vazut motociclistul din dr dvs ? si vine un raspuns sec NU ! si atunci in cepe dl politist sa faca o scoala cu dl cu masina jeep-ul si ii aduce la cunostinta ca mai sunt si alti participanti la trafic , ca doar trebuie sa ne ating putin si putem cadea..

Si piesa de rezistenta il sfatuieSte pe cel cu jeep-ul sa isi cera scuze fata de mine si sa fie pe viitor mai atent !!!!!!!!! si ne ureaza la amandoi drum bun ............

BAI AM RAMAS MASCA DE UN ASA OM NU STIU CUM IL CHEAMA DAR AS DORI SA II MULTUMESC PENTRU FEL IN CARE A GESTIONAT O PROBLEMA DE ASA NATURA.ASA POLITISTI AM DORI PE DRUMURILE NOASTRE .

MULTUMESC ECHIPAJULUI DIN BUCURESTI NOI. CU STIMA DL-OR

Povestea asta merita sa apara la ""Discutii generale" . Ma-nclin domnilor politisti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

^_^ Noroc ca "are unii" rucsac in care sa care litri de benzina.

Morala : Nu plecati fara parteneri de drum ca ramaneti in camp ! :laugh:

Acum serios : oare becul ala nu poate fi "convins" sa se aprinda un pic mai devreme?

:friends: Probabil daca se umbla la senzorul din rezervor, poate fi "convins". Dar ce rost are cand avem linia rosie, a trecut acul pe rosu, inseamna ca trebuie bagata benzina.

 

post-18188-0-66233400-1364840189_thumb.jpg

post-18188-0-92534800-1364840199_thumb.jpg

Vand parbriz Moto Brackets pentru VFR 750 '94-'96. Nu pica tocmai exact ca cel original si prin urmare s-au crapat prinderile de pe o parte. In rest este clar si nezgariat. Daca este careva interesat de el, il poate avea cu 50 de lei.

 

Editat de MetalWarrior
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tind sa cred ca rezerva e mai mare decat 2 litri, probabil 3. Acuma am benzina, dar cand e pe terminate, desfac carena sa vad exact, m-o prins curiosenia. Mie mi se aprinde becul inainte cu 1 mm sa atinga acul zona rosie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

^_^ Noroc ca "are unii" rucsac in care sa care litri de benzina.

Morala : Nu plecati fara parteneri de drum ca ramaneti in camp ! :laugh:

Acum serios : oare becul ala nu poate fi "convins" sa se aprinda un pic mai devreme?

 

Povestea asta merita sa apara la ""Discutii generale" . Ma-nclin domnilor politisti.

Ba da, desfaci sonda si il pozitionezi un pic mai sus, astfel incat cantitatea de benzina de sub el sa fie mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oglinzile mele nu mai stau bine deloc in nucile lor si am inteles ca nici nu se gasesc asa usor.

in filmuletul de mai jos are unul o oglinjoara rotunda montata pe manerul stanga.vad ca a renuntat la oglinzile standard.

oare unde gasesc din astea ca nu par sa fie scumpe.

NU va luati ulei Yacco cel putin nu modelul

MVX 500 4T 10W40

De cand am pus uleiul asta mi se aude infiorator cand bag in prima treapta si apoi sare intre 2 si 3 lucruri care nu le facea inainte.

Cica e semisintetic.Feriti va de el.link aici sa vedeti cum arata bidonul.http://www.yacco-lub.ro/mvx-500-4t-10w40.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU va luati ulei Yacco cel putin nu modelul

MVX 500 4T 10W40

De cand am pus uleiul asta mi se aude infiorator cand bag in prima treapta si apoi sare intre 2 si 3 lucruri care nu le facea inainte.

Cica e semisintetic.Feriti va de el.link aici sa vedeti cum arata bidonul.http://www.yacco-lub.ro/mvx-500-4t-10w40.html

Stiu sigur ca e ok ca ulei de furca si ca ulei de amestec la 2t dar in motor nu am bagat sau auzit sa bage careva, sau macar sa recomande cineva asa ceva. Cum ai ajuns de ti-ai laut yacco?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu sigur ca e ok ca ulei de furca si ca ulei de amestec la 2t dar in motor nu am bagat sau auzit sa bage careva, sau macar sa recomande cineva asa ceva. Cum ai ajuns de ti-ai laut yacco?

Well...folosesc la paramotor in 2 timpi si am zis sa incerc si la moto.

L am mai auzit si pe ala de la magazinul de pe cheiul dambovitei -Buc-ca foloseste yacco ful sintetic care e la acelasi pret cu motul si motorex si am zis sa incerc.

Prea multe optiuni,din pacate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da,asa ceva imi trebuie.vad ca e si redus...pfu,multumesc mult.

 

post-46672-0-36740500-1364895901_thumb.jpgpost-46672-0-19389300-1364895936_thumb.jpgpost-46672-0-22681200-1364895982_thumb.jpg

Iata la ce ma refeream cand spuneam ca-mi face varza sub topcase cand este ploaie/noroi. Problema naspa este mai ales la incuietoare, sa nu-mi intre ceva acoo si sa mai scot la p***vara...

attachicon.gifFoto 245.jpg

 

Am adaugat si un ghidon la vechiul meu anunt: /index.php?/topic/692436-vand-piese-honda-vfr-02-05/

vezi ca ieri mi am cumparat sorturi de camion sa mi fac extender la aripa fata

fiind mai groase ca de aia am luat de camion, nu mi a fost necesar ca prindere decat un surub in mijlocul aripii si sta ca turnata,adica este semirigida.

intre timp am studiat si problema ta pe spate.

poti face fix ca la bmw 1100 gs ca tot monobrat e si ala,adica ii faci un brat de la axul central care sa vina pana la cauciuc.

o platbanda,ceva.acolo se va opri noroiul stiu ca nu am avut probleme

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt sugestie. Am pus deja n gen de plastic cu textura cauciucata - va trebui sa-l vopsesc pt ca arata naspa acum.

Pt ca am ungator de lant montat, asa cum mi-au spus unii, am si jeanta spate cam mizerabila. Drept urmare, de proba am pus un gen de placa de policarbonat in incercarea de a proteja in oarece masura stropirea jentii - arata taranesc dar asta este, ma voi gandi mai tarziu sa-i dau fata daca se dovedeste eficienta solutia.

Intre timp mi-am pus inapoi pinionul fata original de 16 (pana ieri avui de 18) pt ca n-am observat nici o imbunatatire a consumului ci dimpotriva.

Link-urile de mai sus de pe louis sunt doar pt suportii ce se monteaza in capetele de ghidon fara oglinzile in sine. Dupa parerea mea tot ebay-ul este de baza - da un search cu bar end mirror si vei vedea diversitate si preturi, poate, mai mici.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

cine se baga maine la salonul auto-moto din piata constitutiei?



aaaa...ink ceva,cu vechea mea pb cu sezorul iat.am gasit pe e-bay un senzor la 10E,20E....si nu situ ce sa fac.

stie cineva cum se poate remedia pb asta si dak il gasesc si la noi in Romanica?

 

astept raspunsuri

merci!!



p.s.:cine imi spune cum pun aci' niste poze?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Senzorul iat este ala din cutia filtrului de aer, nu? Il schimbi i gata? Probabil nici nu va trebui sa dai rezervorul jos. Senzorul asta nu cred ca este specific numai VFR-ului. Probabil il poti gasi la un dezmembrari daca te duci cu el in mana.



La fereastra cu "Reply to this topic" alegi in josul si dreapta ei "More Reply Options" si acolo ai "Attach files" :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am promis ca postez. Poate ajuta pe cineva. Multumiri lui Thunderbyte pentru treaba awesome pe care a facut-o. Cheers mate !

Interesanta lucrare. Chiar imi place. Sa-nteleg ca Thunderbyte ti-a adaptat ghidonul?

A fost nevoie de alte furtune sau cabluri?

Ce fel de ghidon este?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Furtune noi de frana metalice (prea scurte cele de pe r1) si furtune noi de ambreiaj (erau mai scurte cu ~2 cm) + cablul de la soc prea scurt cu 1 cm. Ghidonul loveste carenele razant, adica le atinge la unghiul maxim de bracaj, dar nu-i bai.

VFR-ul arata cel mai bine cu semighidoane joase in opinia mea, dar prefer sa evit durerile de spate si de articulatie dreapta. Thunderbyte a facut multe :D, daca binevoieste, poate sa povesteasca el exact ce si cum, Nu vreau sa va induc in eroare.

 

Inca putin, sa vina si anvelopele si pot sa ies si eu la o plimbare :D. Mor in casa cu vremea asta frumoasa de afara.

 

asta-i ghidonu:

http://www.motonetro.ro/magazin-online/ghidoane-wrp/?good_detail=21033

Editat de robertd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...